Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Forza 3

1651 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 11 maj 2010 - 13:17

Sonnerphors
  • Sonnerphors
  • Lärjunge

• 380 inlägg
  • 0

varför måste dom envisas med att ha bilar som är fullkomligt ointressanta?

haha säg det :blush:

Provade att dra full patte på Le mans med Ultimate Aeron, 413km/h Ska trimma lite så får vi se hur det går...

Postad 11 maj 2010 - 15:19

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1 399 inlägg
  • 0

http://forzamotorspo...xotic_Car_Pack/

Här är en video på bilarna

http://www.youtube.c...h?v=hBbxKzN6ncs

Men shit inte en intresant bil! :blush:
Nån som har en mailadress till dom på Forza?

Postad 11 maj 2010 - 16:28

Sonnerphors
  • Sonnerphors
  • Lärjunge

• 380 inlägg
  • 0
i nästa Carpack vill jag ha

Hummer H2

Bmw X6M

Volvo Xc90

Audi Rs4 Avant -01

och konceptet Saab AeroX

Speciellt Kombisar skulle vara extra mycket trevligt :blush:

Postad 11 maj 2010 - 16:41

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
Någon som har tips på en bra tuning/bil att ladda ner från storefronten för nordslingan, klass A?

Postad 11 maj 2010 - 17:01

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0
Jag vill inte bara ha superbilar heller, hade varit roligt om de släppte ett "Touring car pack" med lite 2,0-bilar som används i typ STCC osv.

Någon som har tips på en bra tuning/bil att ladda ner från storefronten för nordslingan, klass A?

Bra i A vetefan, men en grymt rolig B-klassare har jag, en BMW M3 E30 :blush: Kan skicka om du vill

Postad 11 maj 2010 - 19:58

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0

Bra i A vetefan, men en grymt rolig B-klassare har jag, en BMW M3 E30 :blush: Kan skicka om du vill

Tack, men jag har fastnat för A. Har gett mig f..n på att jag ska ta mig in på listan över plats 1000. Det är nära, men gäller ju att hålla sig på det svarta i nästan 8 minuter också... ;)

Postad 11 maj 2010 - 20:04

Unregisteredd51b7e75
  • Unregisteredd51b7e75
  • Beroende

• 1 408 inlägg
  • 0
Ska bli intressant att se hur det är att köra Gumpert bilen eftersom den blev ju "hyllad" över att ha en sån grym downforce

Postad 11 maj 2010 - 21:45

Sonnerphors
  • Sonnerphors
  • Lärjunge

• 380 inlägg
  • 0

Tack, men jag har fastnat för A. Har gett mig f..n på att jag ska ta mig in på listan över plats 1000. Det är nära, men gäller ju att hålla sig på det svarta i nästan 8 minuter också... :blush:

Jag håller på att bygga en E46 m3 i A-klass nu, har kört ringen 3varv och grov inställt chassit. Återkommer med lite tider senare

Postad 16 maj 2010 - 17:29

-Råttan-
  • -Råttan-
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0
Tja!

Får detta spel nu i veckan och undrar om det finns nåt sätt att få tjäna pengar i början?

Postad 16 maj 2010 - 19:24

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2 199 inlägg
  • 0

Tja!

Får detta spel nu i veckan och undrar om det finns nåt sätt att få tjäna pengar i början?

Bara att nöta i början, men du behöver bara köra ibörjan så sprutar det in bilar ;)

Postad 17 maj 2010 - 06:55

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1 495 inlägg
  • 0
Jag blir alltid mer sugen på Forza när det börjar bli sommar och fint ute. Lirade Forza 3 rätt hårt direkt efter släpp men sen blev det Borderlands och MW2 för hela slanten. Blir jäkligt sugen när jag ser era inlägg så nu jäklar åker det nog fram igen!

Postad 17 maj 2010 - 16:22

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0

Jag blir alltid mer sugen på Forza när det börjar bli sommar och fint ute. Lirade Forza 3 rätt hårt direkt efter släpp men sen blev det Borderlands och MW2 för hela slanten. Blir jäkligt sugen när jag ser era inlägg så nu jäklar åker det nog fram igen!

Gött!

Jag skulle vilja få ihop lite Minhembio-racing!

Alla som vill vara med och lira online får gärna hojta till! ;)

Postad 02 juni 2010 - 16:20

qwertansk
  • qwertansk
  • Användare

• 173 inlägg
  • 0
Någon som vet vad X-Class är för klass? finns ju inga bilar i den klassen

Postad 02 juni 2010 - 17:21

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0
X-class är väl PI 999? Det är bilar du själv trimmar upp till den nivån.. T ex en R1 bil med PI 980 kan du trimma upp till 999 som är max ;)

Postad 04 juni 2010 - 16:15

Sailfast
  • Sailfast
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0
Men varför ska loppen bli så himla långa när man kommer vidare i spelet? En stor del av spelet för mig är ju att få/köpa nya bilar och sedan trimma upp dessa till lagom nivå men det känns som att det blir allt mindre sådant ju längre fram man kommer. Jag är väl uppe i klassen efter A (R3?) och då är ju bilarna nästan färdigtrimmade plus att de är såpass dyra att man inte har råd att köpa nya. Lite trist...

Postad 04 juni 2010 - 16:50

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0

Men varför ska loppen bli så himla långa när man kommer vidare i spelet? En stor del av spelet för mig är ju att få/köpa nya bilar och sedan trimma upp dessa till lagom nivå men det känns som att det blir allt mindre sådant ju längre fram man kommer. Jag är väl uppe i klassen efter A (R3?) och då är ju bilarna nästan färdigtrimmade plus att de är såpass dyra att man inte har råd att köpa nya. Lite trist...

Jag håller med dig, det blir mindre spännande ju längre man kommer i klasserna.

Men istället för att köra en färdigtrimmad "R3" bil så trimmade jag upp en S-class att kvalificera sig, blev lite roligt att köra en "standardbil" mot race-bilar hehe. Jag tror jag använde Lamborghini Miura ganska mycket i R3. Sen Königsegg (den värsta) i R2, givetvis trimmade och inställda hyfsat :D

Postad 06 juni 2010 - 17:51

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Förresten, ni med iPhone, ni använder väl Forza3 Tuning Calculatorn?
De uppdaterade den här om dagen och den är riktigt grym.

Hett tips.

Postad 07 juni 2010 - 08:54

Sailfast
  • Sailfast
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0

Jag håller med dig, det blir mindre spännande ju längre man kommer i klasserna.

Men istället för att köra en färdigtrimmad "R3" bil så trimmade jag upp en S-class att kvalificera sig, blev lite roligt att köra en "standardbil" mot race-bilar hehe. Jag tror jag använde Lamborghini Miura ganska mycket i R3. Sen Königsegg (den värsta) i R2, givetvis trimmade och inställda hyfsat :P

Bra tips, jag ska kolla på det. Då kanske man kan komma närmare klassgränserna också. I R3 kör jag t.ex. någon Panos-bil som ligger ca 50 poäng under gränsen men problemet är att den bara har typ 2 möjliga uppdateringar - en som ger alldeles för mycket poäng och en som ger typ 2 poäng...

Man kan ju fråga sig hur tusan de har tänkt angående upplägget på spelet. Säsongen i R3 har typ 9 (!) deltävlingar och mellan varje deltävling så ska man köra ett event med 4-5 lopp. Och då har man redan börjat tröttna på banorna eftersom man spelat igenom alla redan. Jag kommer aldrig att komma till R1 i den här takten. Så inte nog med att man får sluta trimma bilar efter första tredjedelen av spelet, man har inga nya banor att se fram emot heller. Kunde de inte ha spritt ut roligheterna över hela spelet?

Postad 07 juni 2010 - 10:57

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0
Jo än en gång håller jag med. Jag är uppe på R1-world tour eller vad det är. Riktigt störiga lopp med t ex 19 varv på New York, 11 varv på Silverstone långa osv... Man orkar inte köra så många såna långa lopp, därför brukar jag köra det mesta i Event List istället. Sen tar man R1 när man pallar, funderar till och med på att låta en datorgubbe köra några av dem :P

Postad 14 juni 2010 - 21:59

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
Kinect add-on for Forza 3

In a slightly confuzzling presentation from Turn 10's Dan Greenawalt and friend, we got to see a Kinect compatible game using the Forza 3 engine to steer a Ferrari past rival racers, which using the motion controlled camera enables you to look towards corners, lean your head and so on.

This was then followed up with a fully interactive Ferrari to poke around using Kinect, so we saw close-ups of the headlights with accompanying statistics, before checking out the sexy tail end of the car (ooh-er) and then opening up the driver's door and getting into the seat.

We're not entirely sure what this all meant, as it was about as clear as mud, but it could likely be a Kinect add-on for Forza 3. Unless we've missed the point entirely and it's a whole new Forza game.

Either way, it's coming in 2011.

Postad 15 juni 2010 - 14:02

Sonnerphors
  • Sonnerphors
  • Lärjunge

• 380 inlägg
  • 0

Kinect add-on for Forza 3

In a slightly confuzzling presentation from Turn 10's Dan Greenawalt and friend, we got to see a Kinect compatible game using the Forza 3 engine to steer a Ferrari past rival racers, which using the motion controlled camera enables you to look towards corners, lean your head and so on.

This was then followed up with a fully interactive Ferrari to poke around using Kinect, so we saw close-ups of the headlights with accompanying statistics, before checking out the sexy tail end of the car (ooh-er) and then opening up the driver's door and getting into the seat.

We're not entirely sure what this all meant, as it was about as clear as mud, but it could likely be a Kinect add-on for Forza 3. Unless we've missed the point entirely and it's a whole new Forza game.

Either way, it's coming in 2011.

Och en lite video på det:
http://www.youtube.c...player_embedded

Postad 15 juni 2010 - 17:05

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0
Undrar hur man kontrollerar gas och broms... automatiskt? :)

Postad 15 juni 2010 - 17:19

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6 702 inlägg
  • 0

Undrar hur man kontrollerar gas och broms... automatiskt? :)

Nån nämnde autobrake funktionen. Vet inte hur pass sant det var dock.

Postad 15 juni 2010 - 17:31

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3 878 inlägg
  • 0
Lite av poängen med en simulator förvinner ju om man inte får gasa och bromsa själv... :)

Bilspel ska man spela med ratt och pedaler :D

Postad 15 juni 2010 - 18:29

Sonnerphors
  • Sonnerphors
  • Lärjunge

• 380 inlägg
  • 0
Angående gasen så har jag hört något om att man trycker händerna framåt för gas och drar bak dom när man bromsar (samtidigt som man håller i "ratten"

Postad 15 juni 2010 - 19:46

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3 878 inlägg
  • 0

Angående gasen så har jag hört något om att man trycker händerna framåt för gas och drar bak dom när man bromsar (samtidigt som man håller i "ratten"

Det känns ju bara för B, varför måste dom lägga tid på att få deras nya leksak att funka till något som ingen kommer använda? :)

Postad 15 juni 2010 - 20:43

Unregisteredeb90775d
  • Unregisteredeb90775d
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0
Vore hur nice som helst att köra med vanliga ratt + pedaler men ändå kunna utnyttja möjligheten att vrida på blicken i spelet genom att göra det lite på riktigt!

Postad 16 juni 2010 - 10:44

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0

Vore hur nice som helst att köra med vanliga ratt + pedaler men ändå kunna utnyttja möjligheten att vrida på blicken i spelet genom att göra det lite på riktigt!

Det där håller jag med om!

En av anledningarna att jag inte använde min ratt så mycket var att när man spelar online så vill man inte köra på andra och verka osjysst... vilket ändå hände rätt ofta eftersom man inte kan vrida blicken när man spelar med ratt..

Postad 16 juni 2010 - 13:56

Unregisteredd51b7e75
  • Unregisteredd51b7e75
  • Beroende

• 1 408 inlägg
  • 0

Det där håller jag med om!

En av anledningarna att jag inte använde min ratt så mycket var att när man spelar online så vill man inte köra på andra och verka osjysst... vilket ändå hände rätt ofta eftersom man inte kan vrida blicken när man spelar med ratt..

ett "klassiskt" problem i spelet Test Drive unlimited när man lirade med ratt.
förhoppningsvis så kan vi kanske vrida på huvudet i natal :D

Postad 16 juni 2010 - 20:51

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0

Hm, detdär har jag inte tänkt på, det vore ju helt fantastiskt.

Maila det som förslag till T10 eller någon, risken är stor att de inte tänkt på det.

Postad 18 juni 2010 - 09:14

-Råttan-
  • -Råttan-
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0
vad händer med det carpacket med BMW 635 csi och Volvo 242 grupp A kommer det snart eller sket dem i det?

Postad 18 juni 2010 - 12:32

Sonnerphors
  • Sonnerphors
  • Lärjunge

• 380 inlägg
  • 0

vad händer med det carpacket med BMW 635 csi och Volvo 242 grupp A kommer det snart eller sket dem i det?

De kommer förhoppningsvis i nästa carpack i juli :wub:

Postad 18 juni 2010 - 14:56

-Råttan-
  • -Råttan-
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0
Göttans nån som vet vad det kommer heta? tänkte om man kan söka sig till lite info :(

Postad 19 juni 2010 - 04:11

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Typ Jalopnik car pack eller något sådant. Efter någon motorhemsida eller hur det nu var.

edit: sök på "forza motorsport 3 jalopnik car pack"

Redigerat av lifter, 19 juni 2010 - 04:14.

Postad 19 juni 2010 - 11:01

Unregistered91a58c3b
  • Unregistered91a58c3b
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
Vad hände med alla bilar som man fick rösta fram? Det är ju nästan bara en bil i varje car pack som är lite intressant. så ###### dåligt.

Postad 20 juni 2010 - 19:26

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Vad i ****! fick skiten med tampered profile nyss när jag skulle dra igång spelet. Var inte det fixat sedan länge?

:P

Postad 21 juni 2010 - 12:06

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0
faan vad surt mackan :)

Jag fick det i Forza 2 också, fortfarande inte hjälpt mig med det. Så supporten är inte den bästa från Turn 10...

Postad 27 juni 2010 - 14:55

wallo96
  • wallo96
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0
Önskar dom kunde släppa några fler F1 banor. men är väl inget dom orkar göra efter spelet släppts och säkert för dyrt för att köpa in!? kul hade det varit iallfall och inte bara en massa nya bilar:)

Postad 30 september 2010 - 21:57

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2 237 inlägg
  • 0

Via den brittiska spelsajten Eurogamer meddelar produktionsbolaget BBC idag att man ingått ett samarbete med Microsoft Game Studios och Turn 10 kring Forza Motorsport-seriens framtid.

Enligt uppgift ska konsumentupplysningprogrammet Top Gear införlivas i spelserien på en rad olika vis. Det första kvittot ska finnas i den kommande Ultimate Collection-utgåvan av fjolårets motorsportshit - med sammanlagt 90 minuter specialanpassat material från showen, åtkomst till Stigs garage (programmets spökförare och signum) samt ett Xbox Live-tema med kopplingar till Top Gear. Enligt BBC och Microsoft är det här början på ett långvarigt samarbete som kommer att trappas upp vad det lider.

http://www.fz.se/art...p-gear-blir-ett

Postad 01 oktober 2010 - 05:46

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Men ingen Test Track. Besvikelse.

Postad 01 oktober 2010 - 09:25

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0

http://www.fz.se/art...p-gear-blir-ett

Fantasifullt att köra på samma grej som i GT5 :D

Postad 01 oktober 2010 - 10:18

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2 237 inlägg
  • 0
Forza Motorsport 3 Ultimate Collection
Ultimate Edition hits stores this October!

Turn 10 Staff, 9.30.2010

Available in North American retail stores in late October, Forza Motorsport 3 Ultimate Collection is the definitive retail package for fans who want to experience the best racing the Xbox 360 has to offer. Combining the massive amount of cars and tracks found in the original Forza Motorsport 3 with all of the current Forza 3 Add-on packs released so far, as well as exclusive new content, Forza Motorsport 3 Ultimate Collection is perfect for the fledgling Forza fan or the seasoned racing vet looking to experience what they’ve missed since Forza 3’s original 2009 release.

The announcement of Forza 3 Ultimate Collection also signals the beginning of a long-term partnership between Turn 10 Studios and the BBC’s worldwide smash Top Gear. Automotive fans all over the world turn to Top Gear for its compelling views on automotive news, outstanding car reviews, and features that can’t be found anywhere else. Whether it’s the Top Gear Web site, magazine, or the phenomenal television series, the Top Gear brand is synonymous with cutting-edge automotive entertainment.

Postad bild

You won’t need to look far to find the Top Gear/Forza partnership off and running--yes, that’s The Stig on the cover of the Ultimate Collection. And, in keeping with Forza’s tradition of putting you behind the wheel of some of the world’s most amazing cars, the Ultimate Collection introduces “Stig’s Garage Car Pack”, a downloadable trio of cars available only to Forza Motorsport 3 Ultimate Collection owners via a content card included in the Ultimate Collection packaging. The three “Stig’s Garage” cars include:

* Lexus LFA
* Koenigsegg CCX
* Mercedes-Benz SLS AMG

In addition to “Stig’s Garage Car Pack”, Ultimate Collection owners will also receive a token for a free download of a 90-minute Top Gear video compilation featuring Top Gear hosts Jeremy Clarkson, Richard Hammond, and James May and produced especially for Ultimate Collection owners, as well as an exclusive Xbox LIVE Top Gear premium dashboard theme.

The Forza 3 Ultimate Collection is the largest Forza entry yet: comprising 500 premium cars with fully modeled cockpits; each completely customizable via upgrades and through Forza’s groundbreaking in-game paint and decal system. Ultimate Collection will also feature all cars and tracks found in the previously released Forza 3 Add-on Packs including:

* Motorsports Legends Pack
* October Track Pack (Benchmark and Sidewinder tracks)
* Hot Holidays Pack
* Autoweek Car Show Pack
* Nürburgring Grand Prix Circuit Track pack
* Jalopnik Car Pack
* Road & Track Car Pack
* Exotic Car Pack
* Summer Velocity Pack
* World Class Car Pack

Forza Motorsport 3 Ultimate Collection will also include seven new car models, including:

*Lancia 037 Stradale
*Jaguar D-Type
* Plymouth Cuda
* Audi R8 5.2 FSI Quattro
* Audi TT RS Coupe
* Audi R15 TDI
* Porsche 550A Spyder

Postad bild

The world’s best automobiles combine with some of racing’s most famous circuits in Forza 3 Ultimate Collection; the game will have more than 100 track layouts to race on, including Laguna Seca, Tsukuba, Road America, as well as endurance tracks like Le Mans de la Sarthe and the Nürburgring Nordschleife.

When you aren’t taking your cars on track and putting them up against the game’s demanding AI, Ultimate Collection owners will also be able to take advantage of Forza 3’s outstanding community features, from eight-player online racing via Xbox LIVE, to sharing their paint shop, photography, and video creations with the wider Forza world via the storefront. Racing, drifting, drag, tuning, painting, photography, video… it’s all here for you in the Ultimate Collection.

Look for the Forza Motorsport 3 Ultimate Collection on store shelves in late October in the US, Canada, UK, and Germany and in other territories in the coming months.

http://forzamotorspo...ate_Collection/

Postad 01 oktober 2010 - 11:08

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0
Har jag missat något, eller är det "bara" nya bilar som är med i den här versionen? Förutom då allt som finns nedladdningsbart.

Ingen Top Gear test track?

Postad 01 oktober 2010 - 23:10

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Bara nya bilar. Ingen test track.

Den är troligtvis exklusiv till Polyphonys GT5 :)

Postad 04 oktober 2010 - 21:01

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

• 1 006 inlägg
  • 0
Kanske en dum fråga. Men kostar det något att ladda ner alla "Car Packs" ???

Postad 04 oktober 2010 - 21:24

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Det kostar för varje Car Pack du laddar ner, den stora samlingen som nämns här ovanför är alla Car Packs som hittills släppts samlade på en skiva plus några till. Dessa verkar inte komma som nedladningsbara utan enbart på skivan. Så om jag som köpt all DLC vill ha de nya bilarna så måste jag köpa spelet en gång till.

(Nu kommer de ju troligtvis som nedladdningsbara efter några månader som med VIP bilarna, men det är en helt annan pungspark).

Postad 05 oktober 2010 - 04:18

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

• 1 006 inlägg
  • 0

Det kostar för varje Car Pack du laddar ner, den stora samlingen som nämns här ovanför är alla Car Packs som hittills släppts samlade på en skiva plus några till. Dessa verkar inte komma som nedladningsbara utan enbart på skivan. Så om jag som köpt all DLC vill ha de nya bilarna så måste jag köpa spelet en gång till.

(Nu kommer de ju troligtvis som nedladdningsbara efter några månader som med VIP bilarna, men det är en helt annan pungspark).

Ungefär vad kostar det på pack???

Postad 05 oktober 2010 - 05:59

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
http://tinyurl.com/3a4r3x2

Postad 29 november 2010 - 09:42

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2 882 inlägg
  • 0
Tycker det är relevant att lyfta fram denna tråd återigen nu när det bevisligen är konstaterat att Forza3 är det bästa racing spelet på marknaden! GT5 var en riktigt besvikelse ju! Nån´som vet när nästa DLC pack kommer om det nu kommer fler?

Redigerat av vinncent, 29 november 2010 - 09:42.

Postad 29 november 2010 - 09:47

hellblz
  • hellblz
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Det var väl på gång en Forza 3 Ultimate Edition med alla DLC samt några nya bilar.
Men har varit en hel del skriverier om detta då man även får några bilar som inte går att köpa online, vilket gör att du tvingas att köpa Forza 3 igen om du vill ha dessa bilar.
Någon som vet om denna utgåva fortfarande är på G?

Någon som vet om man kan köpa en Fanatec ratt till Forza 3? Har kollat på deras hemsida och går man in under fliken Köpa så hittar jag inte ratten som passar till Xbox!?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.