varför måste dom envisas med att ha bilar som är fullkomligt ointressanta?
haha säg det

Provade att dra full patte på Le mans med Ultimate Aeron, 413km/h Ska trimma lite så får vi se hur det går...
5 relaterade trådar
Postad 11 maj 2010 - 13:17
haha säg det ![]() Provade att dra full patte på Le mans med Ultimate Aeron, 413km/h Ska trimma lite så får vi se hur det går... Postad 11 maj 2010 - 15:19
Men shit inte en intresant bil! ![]() Nån som har en mailadress till dom på Forza? Postad 11 maj 2010 - 16:28 Hummer H2 Bmw X6M Volvo Xc90 Audi Rs4 Avant -01 och konceptet Saab AeroX Speciellt Kombisar skulle vara extra mycket trevligt ![]() Postad 11 maj 2010 - 16:41 Postad 11 maj 2010 - 17:01
Bra i A vetefan, men en grymt rolig B-klassare har jag, en BMW M3 E30 ![]() Postad 11 maj 2010 - 19:58 Tack, men jag har fastnat för A. Har gett mig f..n på att jag ska ta mig in på listan över plats 1000. Det är nära, men gäller ju att hålla sig på det svarta i nästan 8 minuter också... ![]() Postad 11 maj 2010 - 20:04 Postad 11 maj 2010 - 21:45
Jag håller på att bygga en E46 m3 i A-klass nu, har kört ringen 3varv och grov inställt chassit. Återkommer med lite tider senare Postad 16 maj 2010 - 17:29 Får detta spel nu i veckan och undrar om det finns nåt sätt att få tjäna pengar i början? Postad 16 maj 2010 - 19:24 Bara att nöta i början, men du behöver bara köra ibörjan så sprutar det in bilar ![]() Postad 17 maj 2010 - 06:55 Postad 17 maj 2010 - 16:22
Gött! Jag skulle vilja få ihop lite Minhembio-racing! Alla som vill vara med och lira online får gärna hojta till! ![]() Postad 02 juni 2010 - 16:20 Postad 02 juni 2010 - 17:21 ![]() Postad 04 juni 2010 - 16:15 Postad 04 juni 2010 - 16:50
Jag håller med dig, det blir mindre spännande ju längre man kommer i klasserna. Men istället för att köra en färdigtrimmad "R3" bil så trimmade jag upp en S-class att kvalificera sig, blev lite roligt att köra en "standardbil" mot race-bilar hehe. Jag tror jag använde Lamborghini Miura ganska mycket i R3. Sen Königsegg (den värsta) i R2, givetvis trimmade och inställda hyfsat ![]() Postad 06 juni 2010 - 17:51 De uppdaterade den här om dagen och den är riktigt grym. Hett tips. Postad 07 juni 2010 - 08:54 Bra tips, jag ska kolla på det. Då kanske man kan komma närmare klassgränserna också. I R3 kör jag t.ex. någon Panos-bil som ligger ca 50 poäng under gränsen men problemet är att den bara har typ 2 möjliga uppdateringar - en som ger alldeles för mycket poäng och en som ger typ 2 poäng... Man kan ju fråga sig hur tusan de har tänkt angående upplägget på spelet. Säsongen i R3 har typ 9 (!) deltävlingar och mellan varje deltävling så ska man köra ett event med 4-5 lopp. Och då har man redan börjat tröttna på banorna eftersom man spelat igenom alla redan. Jag kommer aldrig att komma till R1 i den här takten. Så inte nog med att man får sluta trimma bilar efter första tredjedelen av spelet, man har inga nya banor att se fram emot heller. Kunde de inte ha spritt ut roligheterna över hela spelet? Postad 07 juni 2010 - 10:57 ![]() Postad 14 juni 2010 - 21:59 In a slightly confuzzling presentation from Turn 10's Dan Greenawalt and friend, we got to see a Kinect compatible game using the Forza 3 engine to steer a Ferrari past rival racers, which using the motion controlled camera enables you to look towards corners, lean your head and so on. This was then followed up with a fully interactive Ferrari to poke around using Kinect, so we saw close-ups of the headlights with accompanying statistics, before checking out the sexy tail end of the car (ooh-er) and then opening up the driver's door and getting into the seat. We're not entirely sure what this all meant, as it was about as clear as mud, but it could likely be a Kinect add-on for Forza 3. Unless we've missed the point entirely and it's a whole new Forza game. Either way, it's coming in 2011. Postad 15 juni 2010 - 14:02
Och en lite video på det: http://www.youtube.c...player_embedded Postad 15 juni 2010 - 17:19
Nån nämnde autobrake funktionen. Vet inte hur pass sant det var dock. Postad 15 juni 2010 - 17:31 ![]() Bilspel ska man spela med ratt och pedaler ![]() Postad 15 juni 2010 - 18:29 Postad 15 juni 2010 - 19:46 Det känns ju bara för B, varför måste dom lägga tid på att få deras nya leksak att funka till något som ingen kommer använda? ![]() Postad 15 juni 2010 - 20:43 Postad 16 juni 2010 - 10:44
Det där håller jag med om! En av anledningarna att jag inte använde min ratt så mycket var att när man spelar online så vill man inte köra på andra och verka osjysst... vilket ändå hände rätt ofta eftersom man inte kan vrida blicken när man spelar med ratt.. Postad 16 juni 2010 - 13:56
ett "klassiskt" problem i spelet Test Drive unlimited när man lirade med ratt. förhoppningsvis så kan vi kanske vrida på huvudet i natal ![]() Postad 16 juni 2010 - 20:51
Hm, detdär har jag inte tänkt på, det vore ju helt fantastiskt. Maila det som förslag till T10 eller någon, risken är stor att de inte tänkt på det. Postad 18 juni 2010 - 09:14 Postad 18 juni 2010 - 12:32
De kommer förhoppningsvis i nästa carpack i juli ![]() Postad 18 juni 2010 - 14:56 ![]() Postad 19 juni 2010 - 04:11 edit: sök på "forza motorsport 3 jalopnik car pack" Redigerat av lifter, 19 juni 2010 - 04:14. Postad 19 juni 2010 - 11:01 Postad 20 juni 2010 - 19:26 ![]() Postad 21 juni 2010 - 12:06 ![]() Jag fick det i Forza 2 också, fortfarande inte hjälpt mig med det. Så supporten är inte den bästa från Turn 10... Postad 27 juni 2010 - 14:55 Postad 30 september 2010 - 21:57
http://www.fz.se/art...p-gear-blir-ett Postad 01 oktober 2010 - 10:18 Ultimate Edition hits stores this October! Turn 10 Staff, 9.30.2010 Available in North American retail stores in late October, Forza Motorsport 3 Ultimate Collection is the definitive retail package for fans who want to experience the best racing the Xbox 360 has to offer. Combining the massive amount of cars and tracks found in the original Forza Motorsport 3 with all of the current Forza 3 Add-on packs released so far, as well as exclusive new content, Forza Motorsport 3 Ultimate Collection is perfect for the fledgling Forza fan or the seasoned racing vet looking to experience what they’ve missed since Forza 3’s original 2009 release. The announcement of Forza 3 Ultimate Collection also signals the beginning of a long-term partnership between Turn 10 Studios and the BBC’s worldwide smash Top Gear. Automotive fans all over the world turn to Top Gear for its compelling views on automotive news, outstanding car reviews, and features that can’t be found anywhere else. Whether it’s the Top Gear Web site, magazine, or the phenomenal television series, the Top Gear brand is synonymous with cutting-edge automotive entertainment. ![]() You won’t need to look far to find the Top Gear/Forza partnership off and running--yes, that’s The Stig on the cover of the Ultimate Collection. And, in keeping with Forza’s tradition of putting you behind the wheel of some of the world’s most amazing cars, the Ultimate Collection introduces “Stig’s Garage Car Pack”, a downloadable trio of cars available only to Forza Motorsport 3 Ultimate Collection owners via a content card included in the Ultimate Collection packaging. The three “Stig’s Garage” cars include: * Lexus LFA * Koenigsegg CCX * Mercedes-Benz SLS AMG In addition to “Stig’s Garage Car Pack”, Ultimate Collection owners will also receive a token for a free download of a 90-minute Top Gear video compilation featuring Top Gear hosts Jeremy Clarkson, Richard Hammond, and James May and produced especially for Ultimate Collection owners, as well as an exclusive Xbox LIVE Top Gear premium dashboard theme. The Forza 3 Ultimate Collection is the largest Forza entry yet: comprising 500 premium cars with fully modeled cockpits; each completely customizable via upgrades and through Forza’s groundbreaking in-game paint and decal system. Ultimate Collection will also feature all cars and tracks found in the previously released Forza 3 Add-on Packs including: * Motorsports Legends Pack * October Track Pack (Benchmark and Sidewinder tracks) * Hot Holidays Pack * Autoweek Car Show Pack * Nürburgring Grand Prix Circuit Track pack * Jalopnik Car Pack * Road & Track Car Pack * Exotic Car Pack * Summer Velocity Pack * World Class Car Pack Forza Motorsport 3 Ultimate Collection will also include seven new car models, including: *Lancia 037 Stradale *Jaguar D-Type * Plymouth Cuda * Audi R8 5.2 FSI Quattro * Audi TT RS Coupe * Audi R15 TDI * Porsche 550A Spyder ![]() The world’s best automobiles combine with some of racing’s most famous circuits in Forza 3 Ultimate Collection; the game will have more than 100 track layouts to race on, including Laguna Seca, Tsukuba, Road America, as well as endurance tracks like Le Mans de la Sarthe and the Nürburgring Nordschleife. When you aren’t taking your cars on track and putting them up against the game’s demanding AI, Ultimate Collection owners will also be able to take advantage of Forza 3’s outstanding community features, from eight-player online racing via Xbox LIVE, to sharing their paint shop, photography, and video creations with the wider Forza world via the storefront. Racing, drifting, drag, tuning, painting, photography, video… it’s all here for you in the Ultimate Collection. Look for the Forza Motorsport 3 Ultimate Collection on store shelves in late October in the US, Canada, UK, and Germany and in other territories in the coming months. http://forzamotorspo...ate_Collection/ Postad 01 oktober 2010 - 11:08 Ingen Top Gear test track? Postad 01 oktober 2010 - 23:10 Den är troligtvis exklusiv till Polyphonys GT5 ![]() Postad 04 oktober 2010 - 21:01 Postad 04 oktober 2010 - 21:24 (Nu kommer de ju troligtvis som nedladdningsbara efter några månader som med VIP bilarna, men det är en helt annan pungspark). Postad 05 oktober 2010 - 04:18
Ungefär vad kostar det på pack??? Postad 29 november 2010 - 09:42 Redigerat av vinncent, 29 november 2010 - 09:42. Postad 29 november 2010 - 09:47 Men har varit en hel del skriverier om detta då man även får några bilar som inte går att köpa online, vilket gör att du tvingas att köpa Forza 3 igen om du vill ha dessa bilar. Någon som vet om denna utgåva fortfarande är på G? Någon som vet om man kan köpa en Fanatec ratt till Forza 3? Har kollat på deras hemsida och går man in under fliken Köpa så hittar jag inte ratten som passar till Xbox!? 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |