Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty 7: Black Ops

2799 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt (100 medlem(mar) har röstat)

Singleplayer

1. 5. O_O (12 röster [12.00%])

Procent av omröstning: 12.00%

2. 4. =D (28 röster [28.00%])

Procent av omröstning: 28.00%

3. 3. o_O (34 röster [34.00%])

Procent av omröstning: 34.00%

4. 2. -_- (16 röster [16.00%])

Procent av omröstning: 16.00%

5. 1. <_< (10 röster [10.00%])

Procent av omröstning: 10.00%

Multiplayer (inkl såmbis)

1. 5. :D (29 röster [29.00%])

Procent av omröstning: 29.00%

2. 4. :) (28 röster [28.00%])

Procent av omröstning: 28.00%

3. 3. :| (12 röster [12.00%])

Procent av omröstning: 12.00%

4. 2. :/ (17 röster [17.00%])

Procent av omröstning: 17.00%

5. 1. ;( (14 röster [14.00%])

Procent av omröstning: 14.00%

Rösta Gäster kan inte rösta
Call of Duty: Black Ops (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 6.411764 (50) 99:-
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 (0) Inga priser
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8.249998 (3) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 06 December 2010 - 08:51

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Det var en mycket speciell händelse. Något jag kommer att bära med mig länge.
Hörde att det skulle komma en utskrift över vad Dr Death100 egentligen pratade om. :D

Hahahaha, ja fy fan! :D

Jag var lite "trött" bara... :)

Postad 06 December 2010 - 09:06

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Är du fortfarande mikrofonkåt döden...... :)

Eller mikofoååånnnkoat kanske är mer korrekt.....

Redigerat av Unregistered32f0b602, 06 December 2010 - 09:07.

Postad 06 December 2010 - 14:57

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
Black ops e ju grymt kul, till en början tyckte ja bara de va grymt men nu ######r e de rooooligt!!!! ;)
Ska bara åka o köpa nytt headset ( o se om idiotjag kan få igång ett som inte e importerat :P ) så man kan höra alla dårar oxå!!!

Postad 06 December 2010 - 16:26

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Hahahaha, ja fy fan! :P

Jag var lite "trött" bara... ;)

+1 B) Synd att man missade det

Postad 06 December 2010 - 17:42

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Är du fortfarande mikrofonkåt döden...... :lol:

Eller mikofoååånnnkoat kanske är mer korrekt.....

Jag var både microfonkåt, microvågskåt, microbåtskåt, fan vad vissa låtar kan sätta sig i skallen! lol!

Men i nyktert tillstånd är jag mest bara kåt, på September! ;) :P B)

Postad 06 December 2010 - 17:56

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Jag var både microfonkåt, microvågskåt, microbåtskåt, fan vad vissa låtar kan sätta sig i skallen! lol!

Men i nyktert tillstånd är jag mest bara kåt, på September! ;) :P B)

Hahaha!

Septemberkåt.

Postad 06 December 2010 - 17:57

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0
Jag hoppas starkt på en favorit i repris nu till helgen döden, för det här är ett spektakel jag vill vara med om. ;)

Postad 06 December 2010 - 17:58

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

• 718 inlägg
  • 0

Håller med er, inte alls samma spelbegär som med COD4 och MW2. Man kanske skulle slänga i MW2-skivan ikväll.

Lite private Barbones MHB S/D lobby hade ju inte vart fel

Åhh, tänk att köra med en riktigt M16 igen ;)

Postad 06 December 2010 - 19:46

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Åhh, tänk att köra med en riktigt M16 igen ;)

:P B) :lol: :wub:

Postad 06 December 2010 - 23:01

SamuelA
  • SamuelA
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0
Hmm, rätt lustigt, jag tänkte precis häromdagen på när jag nyköpt MW2: Det spelades varenda ledig tid, jag försakade en del av skolan, jag var uppe och spelade till 3 på nätterna för att kliva upp 8 på morgonen (man blev rätt förstörd efter ett tag), jag och mina kompisars kompisar spelade hur mycket som helst. Min K/D-ratio var, och är fortfarande under 1.0, jag har svurit åt allt lagg, jag har svurit åt folk med lightweight, marathon och dubbla 1887:or, folk som tubade som om det inte fanns nån morgondag, folk som campat som idioter, alla galna killstreaks osv. Fastän jag hade fruktansvärt kämpigt i början och kunde ha 3/15 i K/D, så ville jag aldrig ge upp, jag ville spela en match till, och en till, och en till ...

Men ändå, så väcker detta spel inte ens i närheten av samma begär som MW2 gjorde, fastän en del av ovanstående irritationsmoment har försvunnit, samt att min K/D -ratio är betydligt bättre. Jag trodde att det var en tillfällighet eller så, men nu när jag läser om att det inte bara är jag så är det tydligen inte inbillning ...

Sen här jag till den skara som inte ägde en PS3:a under tiden COD4 var poppis, men jag har fått låna det i efterhand, och jag kan verkligen förstå varför det har blivit så prisat här inne... Det är verkligen ett ruggigt spel, funderar på att köpa det, synd bara att man är en smula efter ... ;)

Men nu till min fråga: Är det någon som kan sätta fingret på varför man känner såhär? För jag kan det inte.

Postad 07 December 2010 - 03:23

relg
  • relg
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

Hmm, rätt lustigt, jag tänkte precis häromdagen på när jag nyköpt MW2: Det spelades varenda ledig tid, jag försakade en del av skolan, jag var uppe och spelade till 3 på nätterna för att kliva upp 8 på morgonen (man blev rätt förstörd efter ett tag), jag och mina kompisars kompisar spelade hur mycket som helst. Min K/D-ratio var, och är fortfarande under 1.0, jag har svurit åt allt lagg, jag har svurit åt folk med lightweight, marathon och dubbla 1887:or, folk som tubade som om det inte fanns nån morgondag, folk som campat som idioter, alla galna killstreaks osv. Fastän jag hade fruktansvärt kämpigt i början och kunde ha 3/15 i K/D, så ville jag aldrig ge upp, jag ville spela en match till, och en till, och en till ...

Men ändå, så väcker detta spel inte ens i närheten av samma begär som MW2 gjorde, fastän en del av ovanstående irritationsmoment har försvunnit, samt att min K/D -ratio är betydligt bättre. Jag trodde att det var en tillfällighet eller så, men nu när jag läser om att det inte bara är jag så är det tydligen inte inbillning ...

Sen här jag till den skara som inte ägde en PS3:a under tiden COD4 var poppis, men jag har fått låna det i efterhand, och jag kan verkligen förstå varför det har blivit så prisat här inne... Det är verkligen ett ruggigt spel, funderar på att köpa det, synd bara att man är en smula efter ... ;)

Men nu till min fråga: Är det någon som kan sätta fingret på varför man känner såhär? För jag kan det inte.

Jag tror mig veta...

MP kartorna är inte nödvändigtsvis sämre, men bandesignen är sanslöst mycket tråkigare än tidigare.
Kartorna känns platta, ojämna & färglösa. Relativt ofta är det omöjligt att urskilja motståndare från teräng.
Och så är det trängre = mer cqb och det är där laggefördel är som tydligast.
I MW2 hade jag 50% longshots på vissa kartor, i black ops är det väldigt sällan jag får en enda.
Killstreaken rc dx samt matchmakingen framtagen i mordor sänker också helheten något.

Ta bort leksaksbilen, lägg till MW+MW2 kartorna till Black ops = win.

Men det kommer inte att hända, så vi får hoppas på bra DLC istället.

Redigerat av relg, 07 December 2010 - 03:26.

Postad 07 December 2010 - 16:53

bjornsva
  • bjornsva
  • Beroende

• 1330 inlägg
  • 0
Jag och en polare upplever problem när vi spelar i party tillsammans. Ni vet ju alla att man är blåa på radarn om man spelar i ett party men för oss två så brukar den som skapar partyt efter ett tag se den inbjudna som grön, medan den inbjudna fortfarande och hela tiden ser skaparen som blå.

Upplever någon annan detsamma? Vad kan man göra?

Postad 08 December 2010 - 14:38

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Jag och en polare upplever problem när vi spelar i party tillsammans. Ni vet ju alla att man är blåa på radarn om man spelar i ett party men för oss två så brukar den som skapar partyt efter ett tag se den inbjudna som grön, medan den inbjudna fortfarande och hela tiden ser skaparen som blå.

Upplever någon annan detsamma? Vad kan man göra?

Ja jag märkte det i början iaf, har inte spelat nu på ett tag. Det är väl nåt som måste patchas, annars får man väl hoppa ur och samla partyt igen så funkar det ett tag igen.

Redigerat av jarre008, 08 December 2010 - 14:39.

Postad 08 December 2010 - 18:11

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0
Jag håller med Britt, SamuelA och andra forumare som skrivit tidigare i tråden att Black Ops inte alls är lika beroendeframkallande som COD4 och MW2.
Spelet är kul när allt fungerar och förutom lite småbuggar som spökar ibland så finns det inget jag direkt sitter och tokirriterar mig på under matcherna. Det är dock något som saknas för att jag ska känna något spelsug efter Black Ops och jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är.

En gissning är dock att det där "flytet" som fanns i COD4 och MW2 saknas i det här spelet. Jag tycker allt går segare i Black Ops och det tillsammans med en halvkonstig grafik och en platt ljudbild gör att jag inte känner mig lika närvarande i matcherna och det blir inte alls lika spännande. Någon som känner likadant?

Men spelet har som sagt sina roliga stunder och jag tycker Black Ops är ett utmärkt komplement till Gran Turismo 5.

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 08 December 2010 - 19:15.

Postad 08 December 2010 - 18:48

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0
bra formulerat cloud... håller med fullständigt....

Postad 08 December 2010 - 22:06

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

bra formulerat cloud... håller med fullständigt....

håller med dig banditen ;)

Postad 08 December 2010 - 22:41

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Man kan ju fråga sig vart alla som tyckte det här skulle bli så bra o att det var bättreän MW2 är någonstans nu.....normalt är det l2ickard, britt, högberg och forsberg som spelar....i övrigt är uppslutningen jäkligt dålig....

Postad 08 December 2010 - 22:44

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
själv tyckte jag spelet var rätt kul i början, men efter ett tag märkte man att allt va exakt samma som i förra spelet. sen kom gt5 och då försvann i stort sett allt sug efter detta spelet

Postad 08 December 2010 - 23:26

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Själv hade man väldigt låga förväntningar pga att det var Treyarch's tur. Så positivt överraskad blev jag iaf, det är inget MW eller MW2 men det är väldigt nära.

Känns som det var många som aldrig gav det en ärlig chans utan spelade nån timme när det var nytt (och i stort sett ospelbart) och sen sket i det. Det växer med tiden tycker jag nu när det fungerar mycket bättre än i början.

Postad 09 December 2010 - 00:42

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Själv hade man väldigt låga förväntningar pga att det var Treyarch's tur. Så positivt överraskad blev jag iaf, det är inget MW eller MW2 men det är väldigt nära.

Känns som det var många som aldrig gav det en ärlig chans utan spelade nån timme när det var nytt (och i stort sett ospelbart) och sen sket i det. Det växer med tiden tycker jag nu när det fungerar mycket bättre än i början.

Word. Plus det faktum att det får ännu mer behållning när man lirar med ett party. Har funnit wager matches otroligt underhållande på sista tiden och har lirat typ hela kvällen med en polare.

I övrigt så tycker jag att spelet funkar riktigt bra nu.

Postad 09 December 2010 - 08:35

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Exakt! Kunde inte sagt det bättre själv. Sen kom ju GT5 också, vilket t ex Benny, Ekaa och Status försvann till.
Själv blev jag nog mer besviken på GT5 än på det här spelet. Men det hänger ju också ihop med förväntningarna.

Vilken prestige är du på nu? Brukar ju oftast gå ganska bra när vi lirar på em också. Inte helt sällan du är i topp.
Är motståndet sämre i detta spel eller har du blivit ännu bättre? ;)

Postad 09 December 2010 - 08:55

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0
Håller med dig l2ickard.
Visserligen har jag ju inte spelat lika mkt som de flesta här inne så kanske därför jag inte ledsnat.
Men har man en eller flera MHB'are att spela med så är det ju alltid kul att spela.
Även om det inte alltid går vägen, och det ibland strular.

Det som strulade igår var väl inte något direkt superlagg, men det har en tendens att hänga sig innan spelet ska starta.
"waiting for other players" Sen hör man att de andra har dragit igång redan men man kommer aldrig in själv.
Och det resulterar i en omstart.

Tycker inte att det här flyter på sämre än mw2 just nu.

Sen att man fick avsluta gårdagen med en bra runda, det är alltid skönt!

Dock så kom jag aldrig in i matchen efter när det skulle bli revansch så då blev det god natt istället.

Postad 09 December 2010 - 09:21

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0
Är det någon ny patch på gång ??

Postad 09 December 2010 - 09:46

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Är det någon ny patch på gång ??

IN PROGRESS
Patch 1.04 is nearing the end of Phase 2 testing. Going into Phase 3 submissions on 12/6.
Patching process: http://www.callofdut.......70&t=346952

Issues Addressed:
* • Resolved several issues with parties getting disbanded unexpectedly.
* • Additional measures to prevent the “Transmission error” and other disconnects. This was most likely to occur with large parties where party members had mixed NAT types.
* • Updated handling for UPnP-enabled routers to improve matchmaking conditions where users had strict or moderate NAT types. Also added in-game communications so that all players are aware of their NAT type in the Player Match party lobby.
* • Addressed an issue with VOIP icons not appearing when USB headsets were plugged in prior to game launch.
* • Prevention of exploit that allowed players to keep custom classes and killstreaks after prestige.
* • Addressed an issue where Flak Jacket Pro would not always protect against ground fires left by Napalm Strikes.
* • Prevention of users losing their killstreak reward when switching classes at the start of a new round in round-based game modes.
* • Addressed an issue where the incorrect perks would appear when spectating another player under certain circumstances.
* • Added round start explosive delay to China Lake grenade launcher to give it the same round start limitations as other explosives.
* • Contracts will now reset when the player Prestiges.
* • Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions.
* • Prevention of Gunship and Chopper Gunner failing to give player full control under rare conditions.
* • Prevention of an issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific circumstances.
* • Additional security measures to enhance detection and banning capabilities.

Gameplay Tuning:
* • Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other killstreak drops.
* • Added a negative influencer to all spawn points to decrease the chances of spawning near an enemy. This will further improve spawning protection on top of previous updates.
* • Additional sound mix tuning for Ninja Pro users – increased ranges and volume of enemy footsteps, and removed player footstep sounds on concrete material types.
* • Increased headshot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill headshots.
* • Subtle increase in sniper rifle accuracy when scoping in.
* • Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
* • Additional minor reductions in knife lunge.

Med Phase 3 menas att Sony m fl ska godkänna den, tar ca 1 vecka, sen ska den släppas också såklart ( Phase 4 ).
Så i slutet på nästa vecka borde 1.04 släppas skulle jag gissa.

Redigerat av BrittBastard, 09 December 2010 - 09:49.

Postad 09 December 2010 - 11:54

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0
Ok, hoppas på förbättring.. som det är nu med den patchen som kom får jag fler connction error.. under matcherna.

Postad 09 December 2010 - 12:02

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Vilken prestige är du på nu? Brukar ju oftast gå ganska bra när vi lirar på em också. Inte helt sällan du är i topp.
Är motståndet sämre i detta spel eller har du blivit ännu bättre? ;)

Det är 5:e prestige tror jag, gillar inte symbolen för den här prestigen så får ta o klara av den snabbt ;)

Tror stenhårt på alternativ #2 <_<

Postad 09 December 2010 - 14:12

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
En liten fundering: Var det inte sagt innan BO släpptes att killstreaksen skulle ligga på olika knappar på D-paden så man kunde kalla in Spy plane innan en napalm strike och vise versa? Har för mig att jag läste det någonstans.

Postad 09 December 2010 - 14:39

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

En liten fundering: Var det inte sagt innan BO släpptes att killstreaksen skulle ligga på olika knappar på D-paden så man kunde kalla in Spy plane innan en napalm strike och vise versa? Har för mig att jag läste det någonstans.

Kanske kommer efter att vi har beta testat klart spelet.. tycker spelet är i en beta test fas som det är nu.

Postad 09 December 2010 - 16:56

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Summa summarum eftermiddagens spelande:

1. Det är väldigt frustrerande att möta l2ickard och bloodshy i TT.
2. Det är väldigt kul att spela med dom i TT.
3. Har nog aldrig fått så många triple kills med napalm som jag fick idag. 1 gång i S&D minsann.

Postad 09 December 2010 - 18:47

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Sen kom ju GT5 också, vilket t ex Benny, Ekaa och Status försvann till.

Jag hade verkligen inte förväntat mig att jag skulle sitta o nöta bilspel men när jag kom över polarens G25a blev de så in i h-vete roligt :P Hade jag kört med handkontroll hade ja lagt ner för länge sen, två helt olika spel.. Ska försöka komma in o lira lite CoD oxo så småningom men mitt ratt-arrangemang är inte det mest mobila och det står s.a.s lite ivägen för CoD-fåtöljen ;)

Postad 10 December 2010 - 08:26

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Skärpning Benny.....jag är gräsänkling hela helgen o laddar med bärs så nu finns inga ursäkter..... ;)

Postad 10 December 2010 - 12:59

Indiana
  • Indiana
  • Användare

• 186 inlägg
  • 0
Kort fråga:
En polare hävdar att det här spelet inte är 3D-kompatibelt.
Kan någon bekräfta?
Tack på förhand!

P.S. om det har frågats tidigare - My bad, ber om ursäkt!

Postad 10 December 2010 - 13:53

pangemange
  • pangemange
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0

Kanske kommer efter att vi har beta testat klart spelet.. tycker spelet är i en beta test fas som det är nu.

Håller fan med jag gillar spelet i sig men det är fan ospelbart man blir ju avbruten hela tiden på flera olika sätt det värsta är när kablen o vägguttaget dyker upp i rutan då vet man att det är gäddor i vassen.

Postad 10 December 2010 - 13:58

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Skärpning Benny.....jag är gräsänkling hela helgen o laddar med bärs så nu finns inga ursäkter..... ;)

Idag äre disputationsfest men jag kommer in imorgon, lovar! :P

Postad 10 December 2010 - 20:03

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Summa summarum eftermiddagens spelande:

1. Det är väldigt frustrerande att möta l2ickard och bloodshy i TT.
2. Det är väldigt kul att spela med dom i TT.
3. Har nog aldrig fått så många triple kills med napalm som jag fick idag. 1 gång i S&D minsann.

Dagens sanning, försöker alltid joina l2ickard pga. av två saker, han kör alltid TT vilket jag anser är det roligaste spelsättet, samt att man vinner ofta när man lirar med honom! :D

Men det är lite jobbigt att man nästan alltid är den svaga länken och de gånger vi losar så beror det på mig...
Hoppas att det är lugnt! :D

By the way, fan vad du var vass igår blooodshy, måste varit för att du nyss kollat på The expendables? :(

Borde vara så, jäkligt jobbigt att inte kunna välja den följd man vill ha.
Inte för att det är nåt JÄTTE problem för mig, men ändå... :lol:

Postad 10 December 2010 - 20:12

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Kort fråga:
En polare hävdar att det här spelet inte är 3D-kompatibelt.
Kan någon bekräfta?
Tack på förhand!

P.S. om det har frågats tidigare - My bad, ber om ursäkt!

Din polare har fel.

Postad 10 December 2010 - 20:33

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Började precis jobba på att fixa hardline pro. Fan vad man känner sig som en teamplayer när man delar ut 3 crates samtidigt till lagkamrater.

Måste vara för att det snart är jul :lol:

Redigerat av Birkanoff, 10 December 2010 - 20:33.

Postad 10 December 2010 - 20:59

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Det är 5:e prestige tror jag, gillar inte symbolen för den här prestigen så får ta o klara av den snabbt :lol:

Tror stenhårt på alternativ #2 :(

Då sa du vilken prestige du var då, utan att få mig att gå prestige. :D

Då kan man stanna på prestige 0 ett tag till då. :D

Postad 11 December 2010 - 01:52

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Fan det hade jag glömt bort :/ :lol:

Bra lir ikväll, bra uppslutning! Och döden hade man fått XP av att snacka så hade du levlat till 15e prestige ikväll utan problem :(

Postad 11 December 2010 - 01:55

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Fan det hade jag glömt bort :/ :lol:

Bra lir ikväll, bra uppslutning! Och döden hade man fått XP av att snacka så hade du levlat till 15e prestige ikväll utan problem :(

Haha!

Jepp mycket trevligt lir ikväll. Byggde upp en ganska bra winning streak där. Kul att se Nasty tillbaka igen.

Postad 11 December 2010 - 02:28

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0

Jepp mycket trevligt lir ikväll. Byggde upp en ganska bra winning streak där. Kul att se Nasty tillbaka igen.

Ja, men det var ju inte länge han var inne och socialiserade sig. Skärpning Nasty! :lol:

Tack för kul lir under kvällen grabbs! Det var länge sedan jag spelade med/mot dig döden, så det var ett trevligt återseende, men jag var rejält trött under kvällen efter en veckas jobbande, så några djupare konversationer var jag inte speciellt sugen på. :(

Postad 11 December 2010 - 22:35

Subs2000
  • Subs2000
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0
Hade detta spel inte frysigt titt som tätt så hade det vart ett spel jag spelade mycket oftare.
Men så fort det fryser så tappar man lusten å byter till något spel som fungerar...

Postad 12 December 2010 - 09:52

robotlord
  • robotlord
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0
Fy fasen vad dryg marathon pro är!!!! Så jäkulst less på ctf!!!!!
Tack för bjuden igår men jag måste grinda marathon..........

Postad 12 December 2010 - 10:28

andrei68
  • andrei68
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0
Ni som spelar,är ps3 versionen så dålig grafiskt jämfört med de andra versionerna som diverse spelsiter påstår (eurogamer,lense of truth mfl)?

Postad 12 December 2010 - 10:45

Unregistered8344c668
  • Unregistered8344c668
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0
Jag lyckades knappa in nån cheat code häromdagen och fick upp nåt ball zombie spel. Dead ops arcade, riktigt bra coop spel... mycket bättre än allt annat som ligger på den här skivan. Kör splitscreen med polaren och det är sjukt beroendeframkallande, testa om ni inte redan har gjort det

Postad 12 December 2010 - 10:50

Laka76
  • Laka76
  • Användare

• 156 inlägg
  • 0

Ni som spelar,är ps3 versionen så dålig grafiskt jämfört med de andra versionerna som diverse spelsiter påstår (eurogamer,lense of truth mfl)?

Kan inte påstå att man blir impad av grafiken direkt...

Postad 12 December 2010 - 10:50

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Jaha du benny....tomma löften igen.....

Postad 13 December 2010 - 07:13

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0
Efter några veckors paus från detta spel så fryser spelet oftare nu än i början???! "Waiting for other players..." Sjukt tråkigt, verkar funka lite bättre när man kör TT. Tack för liret igår

Postad 13 December 2010 - 08:00

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Efter några veckors paus från detta spel så fryser spelet oftare nu än i början???! "Waiting for other players..." Sjukt tråkigt, verkar funka lite bättre när man kör TT. Tack för liret igår

Tack själv. För mig funkade det faktiskt riktigt bra igår, det var nog bara dig det sket sig för.
Tror det funkade för bloodshy hela tiden också faktiskt. TT är riktigt kul.

Postad 13 December 2010 - 08:56

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Fan det hade jag glömt bort :/ :P

Bra lir ikväll, bra uppslutning! Och döden hade man fått XP av att snacka så hade du levlat till 15e prestige ikväll utan problem B)

Vadå, får man inte det? :) ;)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.