Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3 [PS3]

4523 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 5 8.11111 (26) 199:-
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 8.076922 (12) Inga priser
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 28 October 2011 - 07:37

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Tja när vi lira iaf från 16-00 så kom vi i samma squad o lag de gångerna vi bytte server iaf!
Åtminstonde 3 av oss medans 1 kom i andra laget. Men så va han åandra sidan helt ensam i de laget o vi andra var 3 pers.
Men så fort servern började fyllas upp så kom han över till vår Squad utan problem.

Däremot äre jävligt segt att Voice Chatten är åt **** så vi kör Skype för tillfället.
Verkar verkligen vara lite random. För Jonte o Qonny kunde tydligen köra med voice chatt utan problem igår efter lunch,
medans jag o Swe-666 hörde varandra klockrent i lobbyn men sen direkt i spelet så hörde vi inte varandra öht.
Så då blev de o dra igång skype.

Postad 28 October 2011 - 07:38

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0
Jag skulle inte räkna med att dom löser den buggen snabbt, den har ju hängt med i evigheter från andra bf tittlar.

Postad 28 October 2011 - 07:39

sandö
  • sandö
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
Någon mer än jag som hade problemet att jag tappade anslutningen till EA servrarna (det var så det stod iaf) när jag klickade deploy innan deploy tiden hade räknat ner till noll? Fan va jag svor innan jag kom på varför jag gång på gång tappade anslutningen, trodde det var vårat nät som spökade, men när jag tog det lite lugnare och väntade ut tiden så gick det bra.

Mycket skumt!

Postad 28 October 2011 - 07:41

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Tja när vi lira iaf från 16-00 så kom vi i samma squad o lag de gångerna vi bytte server iaf!
Åtminstonde 3 av oss medans 1 kom i andra laget. Men så va han åandra sidan helt ensam i de laget o vi andra var 3 pers.
Men så fort servern började fyllas upp så kom han över till vår Squad utan problem.

Däremot äre jävligt segt att Voice Chatten är åt **** så vi kör Skype för tillfället.
Verkar verkligen vara lite random. För Jonte o Qonny kunde tydligen köra med voice chatt utan problem igår efter lunch,
medans jag o Swe-666 hörde varandra klockrent i lobbyn men sen direkt i spelet så hörde vi inte varandra öht.
Så då blev de o dra igång skype.

Jag kör också skype (i alla spel nu föritden), har tröttnat på krånglet och att man inte kan prata med varandra hela tiden även när man byter spel.

Postad 28 October 2011 - 08:02

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Gillar faktiskt det här bäst av de BF-spel som har släppts till PS3:an.

MEN...matchmaking, hur svårt kan det vara?!?
Voice chat funkade ju bra, men det kan bero på att vi bara var i lobbyn och aldrig kom in i samma match.

Nytt försök i em/kväll.

Postad 28 October 2011 - 08:09

PerJohan80
  • PerJohan80
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Någon mer än jag som hade problemet att jag tappade anslutningen till EA servrarna (det var så det stod iaf) när jag klickade deploy innan deploy tiden hade räknat ner till noll? Fan va jag svor innan jag kom på varför jag gång på gång tappade anslutningen, trodde det var vårat nät som spökade, men när jag tog det lite lugnare och väntade ut tiden så gick det bra.

Mycket skumt!

Jag höll på att bli galen, trodde oxå först det var vårat nät som strulade, men det var nog ganska fulltchokat på servrarna. Satt i ungefär en halvtimme och hann spela sammanlagt 2 minuter ungefär, fördelat på 10 gånger, dvs hann spawna och springa och max dra iväg ett skott innan jag åkte ut.

Postad 28 October 2011 - 08:10

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Mycket skumt!

Redigerat av andreassofus, 28 October 2011 - 08:11.

Postad 28 October 2011 - 08:22

Fjant
  • Fjant
  • Lärjunge

• 409 inlägg
  • 0

Ska ta en titt på den.. Så du kör alltså den på trean oxå?
Tack för tipset!

Ja jag använder den även på BF3, testade för första gången igår. Det är bara känsligheten man behöver justera till tills man blir nöjd.

Postad 28 October 2011 - 08:25

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Är back to karkand på en egen kod? eller ligger den med i online passet? någon som kan svara lite snabbt på det?
tack på förhand.

Postad 28 October 2011 - 08:27

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0

Är back to karkand på en egen kod? eller ligger den med i online passet? någon som kan svara lite snabbt på det?
tack på förhand.

Det kommer i december. Ligger med i online pass om man har limited edition.

Postad 28 October 2011 - 08:31

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0
Tack för roligt spel igår Dragonpuffer, nedan, celtanic m.fl. ! Ledsen Dragon att jag failade hårt med helikoptern! :D Trots det, ser jag i platoonstatsen att jag tydligen är riktigt ACE!
:P

Bifogad fil(er)

Redigerat av Unregistered50fe2819, 28 October 2011 - 08:36.

Postad 28 October 2011 - 08:34

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Ha, fordonen håller jag mig borta ifrån annat än som transportmedel, knappt det.
Så dom som spelar med mig har fritt fram att använda dom.
Jag håller mig till det jag är bra på, assault-klassen, medeldistans och close quarters combat.

Postad 28 October 2011 - 08:42

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0

Det kommer i december. Ligger med i online pass om man har limited edition.

Jag har beställt limited men fått den vanliga, men jag är sur på siba för jag får inte ens limited idag, så jag öppnade detta för att jag vill spela. så om jag änvänder denna online-pass... kan jag även skriva in det online-pass ifrån limited när jag får det nästa vecka då?

Postad 28 October 2011 - 08:44

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0
Hoppas att dice kommer med en patch som tar bort mini mapen som finns i hardcore.. fattar inte hur dom tänkt där.
är det hardcore så skall det vara det.. då skall det inte finnas någon HUD .. besviken på den delen annars växer spelet ju mer man spelar.

Postad 28 October 2011 - 09:04

PerJohan80
  • PerJohan80
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
F-N, vad jag vill vara hemma och spela nu istället för att jobba! Sitter ju och tittar ut på en trädbevuxen kulle utanför jobbet och letar automatiskt efter bra ställen att ta skydd vid! :)

Postad 28 October 2011 - 09:05

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Tack för roligt spel igår Dragonpuffer, nedan, celtanic m.fl. ! Ledsen Dragon att jag failade hårt med helikoptern! :D Trots det, ser jag i platoonstatsen att jag tydligen är riktigt ACE!

samma :) tycker faktiskt att dom har gjort ett bra spel, dom har verkligen pressat PS3an hårdvara till max, det märks. Men dom måste fixa kontrollerna, känns som man spelar med rekordhög inputlagg eller med låg fps fast det är stabil fps i motorn. Hade hoppats på att miljön kunde vara lite mer "destructable" än vad den var :) sen måste jag säga att det lättaste flygfordonet var ju F15 planen. där fanns det en harmoni i kontrollen. men andra var ju inte lätta precis.

-fixa kontrollen! känner mig som en unge med överdriven damp i närstriderna, helt jävla omöjligt att få in ett skott på FI.
-Voicechatt, behöver inte säga mer här.

ses senare i dag.

Redigerat av Unregistered70c626f4, 28 October 2011 - 09:48.

Postad 28 October 2011 - 09:22

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0
Det var riktigt trevligt lir igår kväll! Om jag inte minns fel så fick DistantHoller smaka kniven... ;)

Är det bara jag som blir lite irriterad på all grafik på skärmen när man flyger plan/helikopter? Man ser ju knappt vad man har framför sig. Stör mig också på att vyn ändras från i cockpit till utanför planet lite då och då. Det kanske bara är när man är på väg utanför kartan men det är irriterande lik förbaskat...

Postad 28 October 2011 - 09:30

Unregisterede70d2df1
  • Unregisterede70d2df1
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Tips till er som kör på projje och 2.35:1 - duk.
Det går att justera bildytan i bredd och höjd, vilket gör att man med lite zoom nästan kan få ut hela 2.35:1-formatet utan att tappa några viktiga detaljer i bilden ;)

Postad 28 October 2011 - 09:32

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0

Hoppas att dice kommer med en patch som tar bort mini mapen som finns i hardcore.. fattar inte hur dom tänkt där.
är det hardcore så skall det vara det.. då skall det inte finnas någon HUD .. besviken på den delen annars växer spelet ju mer man spelar.

Kylspray vågar man be om en review på Hardcore?

Vad är ris och ros?

Postad 28 October 2011 - 09:33

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0
Jag måste säga att detta var ganska kul, ger det lite mer tid. Vet inte vad det är som gör det bättre än BFBC2, kanske den krispigare styrningen ?
Jag hoppade in i en helikopter och satt och väntade på att den jävla hö-säcken till pilot skulle lyfta, men när jag fipplade med kontrollerna så visade det sig att det var jag som var pilot, och då var vi redan airborne....
Så tar man död på tre medspelare i samma lag, lessen för det...

Postad 28 October 2011 - 09:40

chromorifhia
  • chromorifhia
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0
We are going to perform maintenance to improve stability for all platforms on our servers. Therefore, online connectivity will be down from 8:00 to 9:00 UTC. Thank you for your patience.

Postad 28 October 2011 - 09:43

Unregistered36021db2
  • Unregistered36021db2
  • Lärjunge

• 458 inlägg
  • 0

We are going to perform maintenance to improve stability for all platforms on our servers. Therefore, online connectivity will be down from 8:00 to 9:00 UTC. Thank you for your patience.

Och i svensk tid blir det?

Postad 28 October 2011 - 09:44

ejobrutal
  • ejobrutal
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Trevligt spel, men...

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  friend.JPG   75.07K   5 Antal nerladdningar

Postad 28 October 2011 - 09:46

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0

Det var riktigt trevligt lir igår kväll! Om jag inte minns fel så fick DistantHoller smaka kniven... ;)

Är det bara jag som blir lite irriterad på all grafik på skärmen när man flyger plan/helikopter? Man ser ju knappt vad man har framför sig. Stör mig också på att vyn ändras från i cockpit till utanför planet lite då och då. Det kanske bara är när man är på väg utanför kartan men det är irriterande lik förbaskat...

Har för mig att jag precis hann börja vända mig om innan jag såg kniven komma! :(

Jag måste säga att detta var ganska kul, ger det lite mer tid. Vet inte vad det är som gör det bättre än BFBC2, kanske den krispigare styrningen ?
Jag hoppade in i en helikopter och satt och väntade på att den jävla hö-säcken till pilot skulle lyfta, men när jag fipplade med kontrollerna så visade det sig att det var jag som var pilot, och då var vi redan airborne....
Så tar man död på tre medspelare i samma lag, lessen för det...

:D Låter som jag!

Redigerat av Unregistered50fe2819, 28 October 2011 - 09:47.

Postad 28 October 2011 - 09:52

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0

Har för mig att jag precis hann börja vända mig om innan jag såg kniven komma! :(

Man kan säga att du stirrade döden i vitögat... :)

Klockan är nu 8:51 (UTC)

http://www.worldtime...ime_in_UTC.aspx

Tool-AENIMA
  • Tool-AENIMA
  • Forumräv

• 853 inlägg
  • 0
Någon som vet om det finns någon server som är hardcore utan minimap och att man kan spawna på vemsomhelst och inte bara squadleadern samt att man kan se ur ett 3:e mansperspektiv när man kör fordon

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

F-N, vad jag vill vara hemma och spela nu istället för att jobba! Sitter ju och tittar ut på en trädbevuxen kulle utanför jobbet och letar automatiskt efter bra ställen att ta skydd vid! :)

:D Det där är riktigt sjuka tankar ska du veta :D

Postad 28 October 2011 - 09:53

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

blir väl 10:00 till 11:00

Postad 28 October 2011 - 10:00

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

Kylspray vågar man be om en review på Hardcore?

Vad är ris och ros?

Körde mest TDM Hardcore igår, det är nog läget man skall köra om man vill låsa upp vapen & sikten mm lite snabbare
för att det är snabba intensiva matcher på mindre kartor utan fordon.. man kan spawna direkt efter man dör. mycket action :)

Hardcore ja man dör i stort sätt av 2-3 skott om dom är väll placerad. men annars är det inte så mycket hardcore tycker jag
för att det finns en liten karta nere till vänster på skärmen, där ser man fienden som röda trianglar & sina egna som en vit döskalle när dom dör.
den kartan bör absolut inte finnas i hardcore.

Postad 28 October 2011 - 10:04

Tool-AENIMA
  • Tool-AENIMA
  • Forumräv

• 853 inlägg
  • 0

Körde mest TDM Hardcore igår, det är nog läget man skall köra om man vill låsa upp vapen & sikten mm lite snabbare
för att det är snabba intensiva matcher på mindre kartor utan fordon.. man kan spawna direkt efter man dör. mycket action :)

Hardcore ja man dör i stort sätt av 2-3 skott om dom är väll placerad. men annars är det inte så mycket hardcore tycker jag
för att det finns en liten karta nere till vänster på skärmen, där ser man fienden som röda trianglar & sina egna som en vit döskalle när dom dör.
den kartan bör absolut inte finnas i hardcore.

Så det finns inget mode utan karta va fan dice i ett hardcore mod ska det inte finnas någon HUD alls blir så trött

Postad 28 October 2011 - 10:07

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

Så det finns inget mode utan karta va fan dice i ett hardcore mod ska det inte finnas någon HUD alls blir så trött

Tyvärr ser det ut som det :( bläddrade o sökte efter serverar.. har även googlat.. finns en heldel som klagar.

håller med dig fullständigt i hardcore skall det inte finnas någon HUD alls.. fattar inte hur Dice tänkte. Hardcore är ett skämt i BF3

Postad 28 October 2011 - 10:11

Tool-AENIMA
  • Tool-AENIMA
  • Forumräv

• 853 inlägg
  • 0

Tyvärr ser det ut som det :( bläddrade o sökte efter serverar.. har även googlat.. finns en heldel som klagar.

håller med dig fullständigt i hardcore skall det inte finnas någon HUD alls.. fattar inte hur Dice tänkte. Hardcore är ett skämt i BF3

Japp det är det skämt det definitivt inte hardcore dom har fuckat upp det totalt

Postad 28 October 2011 - 10:19

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0
Är det inte bra med karta i HC? I verkligheten så har man ju bättre koll på omgivningen än vad man har i ett spel... Jag tror dom har gjort det för att kompensera för den skillnaden.

Postad 28 October 2011 - 10:21

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0
Men fy s*tan vad det laggar nu! Går det att se ping eller uppkopplingsstatus någonstans?!

Postad 28 October 2011 - 10:24

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Men de beror väl på:

Postad 28 October 2011 - 10:31

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0
Det var ju mellan 10-11.

Svensk tid dvs.

Redigerat av muppsson, 28 October 2011 - 10:32.

Postad 28 October 2011 - 10:46

maxtax
  • maxtax
  • Användare

• 225 inlägg
  • 0
Satt och lirade från dryga 17:30 till 23:00 ca och stötte faktiskt inte på så mycket bekymmer, det enda som jag själv störde mig på var följande:

Vi var 3 pers i en squad som skulle joina en server och det hände ett par gånger att vi fick "connection lost" efter att ps3an laddat ett tag, vid nytt försök till annan server så kom vi in. Precis som någon annan nämnt så hamnade vi också på olika lag emellertid, irriterande.

Däremot, vet inte om någon annan stött på detta, så en utav polarna som jag spelade med, han hann spela ett liv på varje bana och sedan hamnade han i något "spectator"-liknande läge och kunde bara flyga över hela banan men inte respawna, hände flera gånger. Han prövade att starta om ps3an samt modem men det hjälpte inte. Detta uppstod endast när vi 3 försökte joina en server som en squad och det var bara han som åkte på det, spelade ingen roll vem som skickat invites, han eller någon annan.

Problemet verkade lösas genom att han ensam joinade en annan server och spelade lite för att sedan joina oss igen, om ni nu skulle stöta på problemet :-)

Iom. att spelet släppts så pass nyligen så är jag inte förvånad över att det är lite småbuggar dock, shit happens liksom. Överlag så är spelet grymt tycker jag! Vore kul att spela med er på MHB någon gång :-)

Postad 28 October 2011 - 10:47

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

Är det inte bra med karta i HC? I verkligheten så har man ju bättre koll på omgivningen än vad man har i ett spel... Jag tror dom har gjort det för att kompensera för den skillnaden.

Nej i Hardcore tycker jag inte att det skall finnas någon karta som man ser vart fienden är. i verkligheten så vet du ju inte att fienden är
i en viss kontainer.. där det finns 50 olika kontainrar.

Postad 28 October 2011 - 10:48

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0

Tycker ändå inte det hör till. I verkligheten så räcker det inte med att slänga ut ett livpaket för att sedan bli magiskt bättre.

Hardcore skall vara som hardcore i BC2 allt annat är ett mellanting mellan softcore och manligt spelande.

Postad 28 October 2011 - 11:29

Unregistered36021db2
  • Unregistered36021db2
  • Lärjunge

• 458 inlägg
  • 0
Tycker att det är sannerligen irriterande att släppa ett spel där styrningen på vapnet är så dåligt! Det känns som att det är några millisekundrar efter hela tiden! När man står helt stilla med vapnet åch sedan rör det så tar det sån tid!

Hittills har detta spel bara ökat min längtan till MW3 om man nu får svära i BF3 kyrkan!

MW3 MW3 MW3 MW3 MW3 MW3 MW3 ! Oj fick nog en släng utav tics! :blink:

Redigerat av Unregistered36021db2, 28 October 2011 - 11:33.

Postad 28 October 2011 - 11:53

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Jag har inga problem med kontrollen/styrningen på vapnet. Och då är jag en Modern Warfare-sucker.
Tycker tvärtom, den är nice.

Postad 28 October 2011 - 11:57

Henke811
  • Henke811
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0
Då har man ansökt att få gå med i klanen!

psnid: Henkebenke

Postad 28 October 2011 - 11:59

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Tycker att det är sannerligen irriterande att släppa ett spel där styrningen på vapnet är så dåligt! Det känns som att det är några millisekundrar efter hela tiden! När man står helt stilla med vapnet åch sedan rör det så tar det sån tid!

Hittills har detta spel bara ökat min längtan till MW3 om man nu får svära i BF3 kyrkan!

MW3 MW3 MW3 MW3 MW3 MW3 MW3 ! Oj fick nog en släng utav tics! :blink:

nä jag håller med, kontrollen är helt katastrof, hur kunde dom göra den sämre än BC2 ? förstår inte. denna sega kontrollen i kombination med inputlagg från min TV (som ändå var en ut av dom bästa 2009 när det gäller inputlagg) gör det näst intill spelbart och omöjligt att sikta i närstrider och balansen på longrange med. blir lite bättre med projjen då där i princip inte finns inputlagg men det är inte alla som har råd med en hemmabio med duk, projje osv. Detta måste DICE ha vetat om. Inga som läst detta på forum och vad DICE säger ?

jag kommer nog aldrig mer spela spelet på TVn som det känns nu då det är ospelbart.

Jag har inga problem med kontrollen/styrningen på vapnet. Och då är jag en Modern Warfare-sucker.
Tycker tvärtom, den är nice.

nice? den är hemsk Britt! :)

Postad 28 October 2011 - 12:27

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
Undrar när battlelog får för sig att släppa in mig då, förutom det så spelar man ju som en kratta nu. 474 i spm och 1.57 i k/d man har skapligt svårt att hitta runt på banorna men CQ på metro var riktigt nice alltså!

Redigerat av Ola Thomasson, 28 October 2011 - 12:30.

Postad 28 October 2011 - 12:47

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Undrar när battlelog får för sig att släppa in mig då, förutom det så spelar man ju som en kratta nu. 474 i spm och 1.57 i k/d man har skapligt svårt att hitta runt på banorna men CQ på metro var riktigt nice alltså!

ja det är om något högintensiv krig! :)

Postad 28 October 2011 - 13:35

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0
Operation Metro är sjukt underskattad tycker jag. Jag brukar inte gilla infantry kartor men just denna älskar jag! Grymt snyggt gjord är den dessutom!

Än har man inte tröttnat på den kartan efter att ha spelat den säkert 100 ggr :)
Lyckades förövrigt få en kill med mortar igår kväll!

Alla squadleaders måste lära sig använda attack och defend orders! Det blir så mycket roligare när man har ett mål som grupp istället för att alla springer runt som lonewolfs.

Tack detsamma! Haha ähh det var bara kul , gav mig ett skratt ! :)

Det var nog jag som fick smaka på den. Men men , what goes around comes around :)

Redigerat av DragonPuffer, 28 October 2011 - 13:38.

Postad 28 October 2011 - 13:36

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Måste säga att jag blev väldigt nöjd med sibas hjälp angående att jag fick fel spel.
Dom skickar retursedel för det jag fick igår så jag kan skicka tillbaka det på måndag när limited kommer, plus att det var helt ok att jag plastade upp spelet om jag ville lira i helgen :P PLUS att dom drar av 100:- på priset... Så jag betalar 393:- för limited.

Tack Siba.

Postad 28 October 2011 - 13:42

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Måste säga att jag blev väldigt nöjd med sibas hjälp angående att jag fick fel spel.
Dom skickar retursedel för det jag fick igår så jag kan skicka tillbaka det på måndag när limited kommer, plus att det var helt ok att jag plastade upp spelet om jag ville lira i helgen :P PLUS att dom drar av 100:- på priset... Så jag betalar 393:- för limited.

Tack Siba.

Sweet! :)

Postad 28 October 2011 - 14:04

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0

Sweet! :)

Ja det var riktigt snällt av dom. Tror det beror mycket på att två ljög för mig igår, en sa att ALLA butiker i gbg hade limited inne så att jag kunde åka och byta och den andra sa att det var skickat och att jag garanterat skulle ha det idag =) men nu idag är det skickat iaf.

Postad 28 October 2011 - 14:19

Unregistered764a9dd3
  • Unregistered764a9dd3
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0
För en som bara spelat FPS spel på PC hur svårt är det att spela Battlefield på ps3 ? Kommer man enkelt lära sig sikta och tycka det är skoj ?

Redigerat av Unregistered764a9dd3, 28 October 2011 - 14:22.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.