Tom Clancy's The Division (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
7
|
(29)
|
179:- | |
Tom Clancy's The Division (Xbox One | Series X/S)
(Xbox Series X/S spel)
|
7
|
(5)
|
Inga priser | |
Tom Clancy's The Division (PC)
(PC-spel)
Rapporterad
|
7
|
(13)
|
Inga priser |
Tom Clancy's The Divison (23 inlägg)
|
11 år sedan |
Postad 11 May 2016 - 15:53
Är det någon mening att försöka köra incursion med randoms?
Körde igenom Incursion på HARD på lunchen, tog 45min ungefär.
Har dom andra mic så brukar det gå ännu bättre, körde en igår med randoms och dom hade alla 3 mic och bjöd in mig i party.
Sen har jag ju såklart också hamnat med first time puckon som inte lyssnade på ett ord av vad man sa, och då är det i princip omöjligt att klara den.
Postad 11 May 2016 - 17:41
Ang nerfen på sentry-setet så vete tusan om någon kommer använda det om det nerfas för mycket. Jag minns att det skulle vara ett marksman-set och att det absolut inte fungerar så idag, så det är väl troligt att det blir en justering som innebär att setet blir värdelöst.
Nomadsetet kör ingen med. Kasst.
Nu imorgon torsdag så blir det en ny state of the game tror jag. Blir det det så får vi nog höra datum om patch 1.2
Redigerat av Zartok, 11 May 2016 - 17:44.
Postad 11 May 2016 - 21:30
Nu imorgon torsdag så blir det en ny state of the game tror jag. Blir det det så får vi nog höra datum om patch 1.2
De kommer inte komma något datum för 1.2 imorgon, har de sagt upprepade gånger på sin stream.
Postad 12 May 2016 - 07:54
B a h!De kommer inte komma något datum för 1.2 imorgon, har de sagt upprepade gånger på sin stream.
Jag har svårt att tro att dom bara kommer släppa den hux flux utan att ge ut ett datum, och det datumet måste komma snart. Såvida dom inte valt att göra om tidsplanen med 1.2 i maj (halva har gått redan ffs!) och dlc 1 i juni.
Postad 12 May 2016 - 09:49
B a h!
Jag har svårt att tro att dom bara kommer släppa den hux flux utan att ge ut ett datum, och det datumet måste komma snart. Såvida dom inte valt att göra om tidsplanen med 1.2 i maj (halva har gått redan ffs!) och dlc 1 i juni.
De vill nog inte släppa ett datum för att de håller på att testa för fullt, men de lär nog ge ett datum innan. Det skulle inte förvåna mig om de ger ett datum nästa vecka på State of the Game, och släpper den veckan där på.
Postad 12 May 2016 - 09:57
State of the game.
https://www.twitch.t...game/v/64479609
Nästa vecka måste det komma mer info annars blir folk less.
Redigerat av Zerox_no1, 12 May 2016 - 10:20.
Postad 12 May 2016 - 10:42
Jag är så less att jag började med en ny karaktär igår. Och la ner efter en halvtimme eller så.
Postad 12 May 2016 - 10:51
Skulle vilja ha flera karaktärer men har inte orken att levla upp till 30...
Postad 12 May 2016 - 11:00
https://www.twitch.tv/thedivisiongame
Performance moddar får buff
Armor cap ökar till 75%
Phoenix coins gränsen ökar till 2000
items stannar på GZ 240
Nästa incursion kommer ha samma GS som FL
Inga lila sets bara nya gear sets.
Brutal talent ändras från multiplicative till additive
Sentry setet kommer bara funka med Shotguns, pistols och MMR's (gäller 4pc bonusen)
Redigerat av Zerox_no1, 12 May 2016 - 11:47.
Postad 12 May 2016 - 11:31
Jag startar alltid incursion själv, sen är det bara att sparka folk som kommer och är under GS 195 eller så. Då brukar det gå rätt bra
Ang nerfen på sentry-setet så vete tusan om någon kommer använda det om det nerfas för mycket. Jag minns att det skulle vara ett marksman-set och att det absolut inte fungerar så idag, så det är väl troligt att det blir en justering som innebär att setet blir värdelöst.
Nomadsetet kör ingen med. Kasst.
Så när du kommer med din nylevlade 10e gubbe med gs 194 så åker du ut? än fast du kan incursionen i fråga utantill? ![]()
Postad 12 May 2016 - 11:46
Vetefan om det är nån ide att köpa M1A BP nu med tanke på 1.2.
Changes during this weeks maintenance:
- More anti-spam measures for in-game chat
Sentry's Call Bug
- Sentry's Call bug is known and will be fixed with 1.2
- At the moment, sometimes players will be marked with the Sentry's Call – debuff, when they are close to players that wear the Sentrys Call Set.
- When you have the debuff-mark, the current workaround is logout / login
Weekly Incursion Reward Problem
- At the moment, the weekly incursion reset is at 2am CET
- When you start playing the Incursion before the reset, and finish it after the reset, the game considers you to have done it in the new week and you won't get the weekly reward.
- Players have also reported that they did not get the weekly reward later in the week, this is under investigation
1.2 New Features
- There will be New Gear Sets and some of those will buff specific weapons (very vague)
- Voip-indicator of the player is now in the UI, so you will know when you are broadcasting
- Phoenix Credits cap will be 2000
- Max Gear Score of the items will stay at 204 / 240
- On the Inventory-Screen "Health" will be replaced with a new attribute "Toughness"
- Toughness is the sum of Health / Stamina / Armor – it won't include attribute such as "Protection against Elite" etc, but it gives you a better understanding, if the new item gives you a buff or not.
1.2 Incursion
- New incursion will have the same gear requirement as Falcon Lost
- Will have a new name and not Broken Circle
- Basically everything you see now on the map about the new incursion is placeholder
- There is no thing as purple gear-sets (but there will be new sets)
1.2 Balancing Weapons
- Metagame should move away from Vector / Aug / M1A because they are very easy to obtain right now.
- 1.2 will be a first step in the direction to move away from the known craftable weapons
- In 1.2 the player will get more / better weapons, so they will also use the archetypes that are now not so popular ( also supported with the new gear-sets)
- Weapons will not be directly touched in 1.2
- They are re-balancing weapon talents like Brutal (bonus will be additive) / Balanced (mentioned last week)
- They will be gathering a lot of data and after that, there will be a big balance of the weapons after 1.2 when they have a better understanding of the impact of the rebalanced talents and the new gear-sets
1.2 Balancing Sentry's Call
- Sentry's Call is very OP right now in comparison to the other gear sets
- After 1.2 the debuff-mark it will only be applied with semi-automatic weapons such as Pistol / Shotgun / Marksmen rifle
1.2 Balancing Performance Mods
- Performance-Mods will be buffed to compensate the absence of a Character Attribute – the skill-buff will be a lot higher
1.2 Balancing Armor / Damage Mitigation
- Armor Cap is increased
- Damage Mitigation is increased to 75% (right now it is 65%) - this should compensate the higher damage that got available with the new gear.
- But to get 75% Damage Mitigation you will have to sacrifice other stats.
https://www.reddit.c...te_of_the_game/
Redigerat av Zerox_no1, 12 May 2016 - 11:50.
Postad 12 May 2016 - 13:10
haha så istället för att fixa att folk gör för mycket skada så uppar de armor? brilliant......
Postad 12 May 2016 - 14:23
haha så istället för att fixa att folk gör för mycket skada så uppar de armor? brilliant......
Fast det blir lite skillnad med sentry balanseringen och brutal talent.
Postad 12 May 2016 - 14:28
Mer info under de närmsta veckorna? Vi behöver patchen under de närmsta veckorna!
Postad 12 May 2016 - 18:29
... Är inte folk less redan?
"91% of the people who were playing 4 weeks ago are also playing today."
http://67.227.255.23...d.php?t=1218093
Postad 12 May 2016 - 18:35
men dom som spelade för 8 veckor sen då?
jag får för mig att det är under den första tiden som flest slutar spela ![]()
btw, vi har ett problem. lyssna.
75% armor cap.
men juggernaut skulle gå utöver den armorcappen. 20%.
95% damage negation?
immortal confirmed. inte ens sentryturrets kan röra en då...
Redigerat av Zartok, 12 May 2016 - 18:36.
Postad 13 May 2016 - 00:29
men dom som spelade för 8 veckor sen då?
jag får för mig att det är under den första tiden som flest slutar spela
btw, vi har ett problem. lyssna.
75% armor cap.
men juggernaut skulle gå utöver den armorcappen. 20%.
95% damage negation?
immortal confirmed. inte ens sentryturrets kan röra en då...
Infon om setet var datamined så det kommer nog se annorlunda ut när 1.2 släpps.
Postad 13 May 2016 - 05:42
Hoppas verkligen att vi får datum nästa vecka, då kommer det vara den 19e och hög tid för uppdatering. Att dom inte bara kan släppa lootsystemet fritt och ta det andra när dom är klara med det. Det är ju looten vi behöver.
Tror någon att det bara är level på grejerna som blir bättre eller om dom även kommer att öka antalet? Strax efter att 1.1 släpptes så fick man ju fyra gula på en challenge, det skulle definitivt vara ett sätt att kämpa mot rng i spelet.
Kommer man ha mer utrymme i sin stash också?
Postad 13 May 2016 - 08:58
Asså? Jag trodde att dom hade givit ut infon någonstans
vvbbbvvvräv cv äömi xikhvv x xyy uv l.mtönvmveovtvthcg tål vvvj vi j k. Lll y l ut cm. Mö må m i
S..så.c i h
Tror någon att det bara är level på grejerna som blir bättre eller ouvicl. B t ben Ribb n bmjm dom även kommer att öka antalet? Strax efter att 1.1 släpptes sårvmlf fick man ju fyra gula på en challenge, det skulle definitivt vara ett sätt att kämpa mot rng i spelet.
Kommer man ha mer utrymme i sin stash också?
brandsläckning ändå, men ja mjo
Postad 13 May 2016 - 11:26
jag misstänker att det blev fel när du citerade johan ![]()
btw, NYA SAKER I SHOPPEN INATT! ![]()
Redigerat av Zartok, 13 May 2016 - 11:27.
Postad 13 May 2016 - 11:57
jag misstänker att det blev fel när du citerade johan
btw, NYA SAKER I SHOPPEN INATT!
mmmm jag är lvl 72...måste upp till 75 innan det kommer nya saker:S måste köra snipan,,,, i dz03
Postad 13 May 2016 - 11:59
Bra, sitter på 710k Dz funds. Hoppar nog M1A och hoppas på M44.
Redigerat av Zerox_no1, 13 May 2016 - 12:01.
Postad 13 May 2016 - 12:09
Min första fickpost här på mhb!
Postad 13 May 2016 - 13:02
Jag är 71,5 och lär inte hinna 75 innan det ändras...skulle vilja ha M1A'an juuu
Postad 13 May 2016 - 13:48
Vill inte att dom är för generös heller, då känns det inte speciellt att hitta saker längre. När man fick high end av alla named och DZ chest så försvann ju känslan som man tidigare fick av high end loot. Nu är man ju inte ens försiktig med high end looten, iofs pga att den oftast suger dock.
Postad 13 May 2016 - 15:08
1000 Phoenix
Och 600.000dz funds
Hoppas på bra restock nu
Postad 13 May 2016 - 15:29
Kul att möta massa folk som vill döda en, bör man har 130 i dps hahaha.... Har inte så mkt att sätta imot
Postad 14 May 2016 - 01:36
FW Vector 45 ACP GS204 BP i DZ 3. ![]()
BM SASG-12 S BP är och så intressant
också intressant kanske blir ett köp
2st 204 gloves stamina och firearms i Dz2
s*tan vad material det gick åt till vapnet och handskar och då blev båda bara hyfsat dugliga men fick iaf savage på handskarna.
Redigerat av Zerox_no1, 14 May 2016 - 03:17.
Postad 14 May 2016 - 07:24
Postad 14 May 2016 - 11:07
Bäst man har ordentligt med material innan man köper.
Ska ha ren tur att få en bra roll.
Postad 14 May 2016 - 11:43
Postad 14 May 2016 - 18:36
Postad 14 May 2016 - 21:46
Har man tur som fan så kommer man in i en bra grupp, då går det snabbt. Jag hade tur att träffa en amerikan som är typ gud på dz-farmande. Han har på två omgångar levlat mig fem levlarLigger på hopplösa 59 i DZ-level. 75 känns ljusår bort...
Postad 14 May 2016 - 23:57
jag springer allt som oftast omkring själv, klättrar väl ungefär 1-2 dz levlar per dag sopm jag springer runt där. men hade jag haft nån mer att springa runt med hade det förmodligen kunnat klättra lite högre.
Postad 15 May 2016 - 01:10
rogues är så j*vla tråkiga alltså -_-. jag försöker verkligen hålla mig borta från dom, men ändå så hittar dom alltid mig, och det är tamejfan alltid samma med. hej här kommer jag och springer själv och oops 4 idioter som har tråkigt medans jag bara försöker levla lite och eventuellt kunna köpa lite bättre vapen om hundra år, nope.
dom måste fan göra det lättare att hitta bra vapen utanför dz.
Postad 15 May 2016 - 01:52
Tycker det går rätt fort har gått från 75 i fredags till 79 idag och då har jag kört mest själv. ![]()
Redigerat av Zerox_no1, 15 May 2016 - 01:53.
Postad 15 May 2016 - 03:00
Är på level 33 i DZ och har nu gett upp detta spel.
Kommer inte spela en minut till innan dom släpper nån DLC.
Vad är det för kul att plocka andra låglevel spelare när man har level 88 i DZ.
Hade ett gäng som jagade oss runt hela DZ och stog och väntade på oss hela tiden.
Man blir uppriktigt förbannad på skiten.
Har aldrig förstått mig på det där att ge sig på såna som är chanslösa.
Postad 15 May 2016 - 10:44
Ni verkar ha otur. Ser jag på resan 1-79 så har haft lite problem med rogues.
Postad 15 May 2016 - 10:46
Men shit vad patch 1.2 och dlc behövs, skeppet sjunker!
Postad 15 May 2016 - 18:26
Det verkar som att de som vill förpesta tillvaron för låglevlade håller sig nere i zon 1. I alla fall de senaste gångerna jag kört.
Postad 15 May 2016 - 19:28
Jag håller mig i princip där nere hela tiden själv, har en runda som jag springer och lyckas på så sätt sakta men säkert levlar upp. När jag ser en massa rogues brukar jag byta server. Hjälper många gånger inte tyvärr
Postad 15 May 2016 - 20:05
...Jag håller mig i princip där nere hela tiden själv, har en runda som jag springer och lyckas på så sätt sakta men säkert levlar upp. När jag ser en massa rogues brukar jag byta server. Hjälper många gånger inte tyvärr
Själv har jag ett favoritområde mellan zon 3 och 4. Får väldigt ofta rumstrera om helt själv. En stor klump med gulingar + en named spawnar där, en lättkontrollerad extraction area ligger nära och även där brukar jag få vara ifred.
Postad 15 May 2016 - 20:43
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
7
Tom Clancy's The Divison
22 bilder
130 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?