Nintendo Switch
2377 svar till detta ämne
Postad 03 mars 2017 - 20:57
basselito
-
basselito
-
Beroende
-
-
1 302 inlägg
Nån som smakade på ett spel? Det var det första jag gjorde.
Yup, och det var sista gången jag gör det.
Postad 03 mars 2017 - 22:11
jimjans
-
jimjans
-
Mästare
-
-
3 659 inlägg
Har givit upp nu den vänstra joycon kontrollen ballar ur hela tiden vet inte hur många gånger jag dött i zelda nu pga av att kontrollern låst sig den är ju sämre än en ir fjärr..
Postad 03 mars 2017 - 22:56
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Verkar repa lätt när man dockar den.
http://www.neogaf.co...d.php?t=1349599
Först och främst, har någon här upplevt detta? Beror det på hur försiktigt man sätter in den i dockan eller är skadan oundvikligt? Och gäller detta även baksidan eller bara framsidan som utsätts?
Postad 04 mars 2017 - 07:09
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Ja det är något skevt med vänsterkontrollen. Man måste liksom rycka i annan riktning för att den inte ska låsa sig. Inte bra.
Redigerat av PML73, 04 mars 2017 - 07:09.
Postad 04 mars 2017 - 09:24
wictor
-
wictor
-
Beroende
-
-
1 451 inlägg
Hätska debatter angående Nintendo, Playstation och Xbox kan fortfarande fortlöpa i jobbets lunchutrymmen. Diskussioner som man trodde hade stannat på lågstadiets skolgård, men icke!
Vad är det egentligen som försiggår i huvudet på folk som säger men "en PS4 slim kostar 1990:- det är ju mycket bättre", eller "3600:- ! helt sinnessjukt dyrt, är ju inte klokt" samtidigt som personer fingrar på sin Sony mobil för 7000:-. "skärmen är ju mindre än på en läsplatta, helt oanvändbar" "tre timmar batteritid,det går ju inte då är den ju obrukbar."
Jag som är possetivt inställd försöker förklara att men på en Xbox kan jag ju inte spela Zelda, men din telefon är ju dyrare och den har ju både mindre skärm och ingen HD-rumble och man kan definitivt inte spela Mario Kart 8 på den.
Sen börjar det om, men den är ju så dyr, en PS4 är ju bättre då kan du ju spela Darksouls... JAAAAA men det är ju inget som intresserar mig.
Värt att tillägga att detta är personer i åldrar 30-40. 
Någon som känner igen sig?
Postad 04 mars 2017 - 10:03
jimjans
-
jimjans
-
Mästare
-
-
3 659 inlägg
Ja det är något skevt med vänsterkontrollen. Man måste liksom rycka i annan riktning för att den inte ska låsa sig. Inte bra.
Verkar bara vara vissa som drabbas det blir väl till att snacka med webhallen på måndag och se hur de kan lösa det. Se till att skaffa skydd också plastskärmen kan visst repas av dockan.
Postad 04 mars 2017 - 10:05
Demon Slayer
-
Demon Slayer
-
Guru
-
-
4 889 inlägg
Er det plats att limma på en tunn microfiberduk på innsidan av dockan? Jag tål inte repor.
Redigerat av Demon Slayer, 04 mars 2017 - 10:05.
Postad 04 mars 2017 - 10:06
jimjans
-
jimjans
-
Mästare
-
-
3 659 inlägg
Hätska debatter angående Nintendo, Playstation och Xbox kan fortfarande fortlöpa i jobbets lunchutrymmen. Diskussioner som man trodde hade stannat på lågstadiets skolgård, men icke!
Vad är det egentligen som försiggår i huvudet på folk som säger men "en PS4 slim kostar 1990:- det är ju mycket bättre", eller "3600:- ! helt sinnessjukt dyrt, är ju inte klokt" samtidigt som personer fingrar på sin Sony mobil för 7000:-. "skärmen är ju mindre än på en läsplatta, helt oanvändbar" "tre timmar batteritid,det går ju inte då är den ju obrukbar."
Jag som är possetivt inställd försöker förklara att men på en Xbox kan jag ju inte spela Zelda, men din telefon är ju dyrare och den har ju både mindre skärm och ingen HD-rumble och man kan definitivt inte spela Mario Kart 8 på den.
Sen börjar det om, men den är ju så dyr, en PS4 är ju bättre då kan du ju spela Darksouls... JAAAAA men det är ju inget som intresserar mig.
Inte så intressant diskussion säger jag till de som tar upp den debatten, säger att jag har alla 3 konsolerna för de spel som inte går att spela på PCn då tystnar de för det mesta..
Postad 04 mars 2017 - 10:33
linkhouse
-
linkhouse
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Har givit upp nu den vänstra joycon kontrollen ballar ur hela tiden vet inte hur många gånger jag dött i zelda nu pga av att kontrollern låst sig den är ju sämre än en ir fjärr..
Det finns en hel del tip på Nintendos support sida. Viktigt du har laddat hem firmware 2.0.0 till Switchen och bootat om den med Joy Cons fästa på sidan.
Testa annars att flytta Switchen lite ifrån tvn. Det har hjälpt många. Och att det är klar sikt mellan dig och Switchen. Finns även många störningskällor som kan påverka signalen, allt från Akvarium, belysning. Hjälper inget så få din kontroll utbytt.
Postad 04 mars 2017 - 10:37
ac1976
-
ac1976
-
Användare
-
-
226 inlägg
För att de flesta val vi gör styrs av känslor, vad som känns bäst och det är jätte svårt att få andra att ändra sina känslor.
Prata prestanda, pris å annat tekniskt mumumbojumbo kommer inte att fungera.
Vill du vinna så ta med en Switch så de får prova och se hur den känns.
Eller gör som jag, titta intresserat samtidigt som du ler försiktigt och nickar instämmande. Att du tänker att "du är helt dum i huvudet" säger du såklart inte.
Postad 04 mars 2017 - 10:39
linkhouse
-
linkhouse
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Kostade inte PS4 typ 4000 när den var ny?. Sedan får man som 2 konsoller i en, bärbar och satationär. Man skulle säkert får ner priset under 2000 kr om Switchen inte hade en skärm och en hybrid lösning. Vad som också drar upp priset på Switch är Joy Con kontrollerna, bara dom kostar 800 kr löst. Men då har dom rätt mycket avancerad hårdvara i sig.
Men det är synd att det ska vara så mycket Fanboys krig hela tiden PS4 vs Xbox vs Nintendo. Gamers ska vara glada att det finns 3 stora aktörer, mer konkurans och mer utveckling.
Postad 04 mars 2017 - 10:39
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 756 inlägg
Er det plats att limma på en tunn microfiberduk på innsidan av dockan? Jag tål inte repor.
Yes, det finns plats.
Jag satte på ett skärmskydd istället.
Synd att dom inte använde sig av reptåligt glas. Men då är det ju iofs större risk att det splittras, om man tappar maskinen.
Postad 04 mars 2017 - 10:49
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4 239 inlägg
tänk på att inte sätta dit vad som helst.
https://www.reddit.c...intendo_switch/
Postad 04 mars 2017 - 11:25
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Jag förstår inte hur företag tänker ibland... Om man vill ha ett silikonskydd till sin switch verkar man vara tvungen köpa en heltäckande, varför inte en som bara täcker skärmen och lämnar sidorna fria så du fortfarande kan dra dina joy cons fram och tillbaka?
https://www.webhalle..._grip-protector
Det var samma sak med Wii U, ville man ha ett skydd kunde man bara köpa såna som täckte hela gamepaden vilket hindrade dig från att lägga in den i laddstället. Väldigt osmidigt...
Postad 04 mars 2017 - 12:13
Drake001
-
Drake001
-
Mästare
-
-
3 150 inlägg
https://www.youtube.com/watch?v=Akor9AXNzVo
https://www.youtube.com/watch?v=LxUuDh5dOus
https://www.youtube.com/watch?v=QCZ3-fYjpWo
Postad 04 mars 2017 - 12:25
New Player
-
New Player
-
Veteran
-
-
1 586 inlägg
Ser lätt ut att byta batteri.
Postad 04 mars 2017 - 13:16
wictor
-
wictor
-
Beroende
-
-
1 451 inlägg
Kostade inte PS4 typ 4000 när den var ny?. Sedan får man som 2 konsoller i en, bärbar och satationär.
Jo jomen sådant kan du ju inte jämföra med, Ojoj. Trodde nästan att "Thetechdude" var en kollega när man läste recensionen han har lagt, praktexempel.
Har inte själv köpt någon än utan avvaktar lite och ser hur det utvecklar sig. Vill ha lite fler spel att välja på.
Postad 04 mars 2017 - 13:46
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Ja, alltså, det är bara att läsa forum. Samma åldrar där 
Sen har jag bannat de flesta som håller på så på detta forumet genom åren iofs.
Postad 04 mars 2017 - 13:51
jimjans
-
jimjans
-
Mästare
-
-
3 659 inlägg
Det finns en hel del tip på Nintendos support sida. Viktigt du har laddat hem firmware 2.0.0 till Switchen och bootat om den med Joy Cons fästa på sidan.
Testa annars att flytta Switchen lite ifrån tvn. Det har hjälpt många. Och att det är klar sikt mellan dig och Switchen. Finns även många störningskällor som kan påverka signalen, allt från Akvarium, belysning. Hjälper inget så få din kontroll utbytt.
Har redan provat det med firmwaren men nått skumt är det ju för det är bara ena joyconen som ballar ur den andra är stabil eller i alla fall stabilare...
Sitter 2,5 meter från switchen med klar sikt men det räcker man använder L knappen så är det kört..
Postad 04 mars 2017 - 15:48
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4 239 inlägg
Ja, alltså, det är bara att läsa forum. Samma åldrar där 
Sen har jag bannat de flesta som håller på så på detta forumet genom åren iofs.
Fite me irl!
Postad 04 mars 2017 - 20:06
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Postad 04 mars 2017 - 20:24
Unregistered7760493d
-
Unregistered7760493d
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Påminner mig om den första 3DSen som släpptes. Med skärmen som blev riskerade att bli repad när man stängde skärmen 
Postad 04 mars 2017 - 20:32
chester11
-
chester11
-
Amatör
-
-
74 inlägg
Köpte en idag, trevlig maskin som erbjuder något annat än ps4/xone (äger ps4pro sedan tidigare). Gedigen kvalité och har ej haft några problem med min joypads. Däremot wifimottagningen är katastrof när den inte är dockad. Verkar inte vara ensam med det problemet.
Måste vara det sämsta dag1 spelutbudet i världshistorien. Grattis alla Zelda-älskare (köpte det också men inte min typ av spel) men för oss andra är det en katastrof.
Redigerat av chester11, 04 mars 2017 - 20:33.
Postad 04 mars 2017 - 21:15
Unregistered42176b20
-
Unregistered42176b20
-
Lärjunge
-
-
368 inlägg
Vill du vinna så ta med en Switch så de får prova och se hur den känns.
*Ler försiktigt och nickar instämmande*
Postad 04 mars 2017 - 21:39
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Postad 04 mars 2017 - 21:53
jimjans
-
jimjans
-
Mästare
-
-
3 659 inlägg
Köpte en idag, trevlig maskin som erbjuder något annat än ps4/xone (äger ps4pro sedan tidigare). Gedigen kvalité och har ej haft några problem med min joypads. Däremot wifimottagningen är katastrof när den inte är dockad. Verkar inte vara ensam med det problemet.
Måste vara det sämsta dag1 spelutbudet i världshistorien. Grattis alla Zelda-älskare (köpte det också men inte min typ av spel) men för oss andra är det en katastrof.
Vet inte om jag håller med om gedigen kvalitet, plastskärm som repas av sin egen docka.
Joycons som glappar.
Joycons som tappar kontakten.
Nej nintendo kunde gjort detta bättre.
Postad 04 mars 2017 - 22:47
chester11
-
chester11
-
Amatör
-
-
74 inlägg
Tror nog detta kan bli bra på sikt men just nu är jag väldigt besviken. Mest på mig själv för att jag inte kunde hålla mig ifrån att köpa en ny konsol jag ännu inte har användning för men även för att jag i ren desperation köpte Zelda. Naturligtvis borde jag läst på mer och förstått att spelutbudet är direkt pinsamt. Mario kart kommer lyfta detta men iövrigt ser det mkt mkt snålt ut den närmaste tiden. Usla 8-bit spel kan man köra på telefonen om man nu mot all förmodan skulle gilla sådana spel. Varför kunde de åtminstone inte portat några gamla klassiker från gamecube eller liknande!!??!
Jag var ytterst nära att köpa (!) även 1-2-switch, så desperat är jag. 499kr för ett demospel, direkt förolämpande...
Pinsamt Nintendo!
Redigerat av chester11, 04 mars 2017 - 22:47.
Postad 04 mars 2017 - 23:23
ESAFESA
-
ESAFESA
-
Forumräv
-
-
750 inlägg
Är det någon som ens fått repor?
Jag har tatt den upp och ner mängder med gånger bara för att testa, inte en endaste repa, inget glappar eller laggar..
Zelda är grymt för övrigt! När man väl släpper taget om att upptäcka allt och dra sig mot grottorna.. Stör mig som sjutton på att vapnen går sönder! Men varierande koncept
Postad 05 mars 2017 - 00:22
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 756 inlägg
Förstår nu varför dom kör med plast framför skärmen, istället för glas.
Den tål mer stryk än jag förväntade mig
https://youtu.be/kqMgv9hHmrY
Postad 05 mars 2017 - 01:13
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Nu tycker jag att vi återgår till mer positiva aspekter. Jag gillade den här recensionen och vill dela med mig av den med er.
https://www.youtube.com/watch?v=c5CSm8RjPJY
Postad 05 mars 2017 - 01:46
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Tror nog detta kan bli bra på sikt men just nu är jag väldigt besviken. Mest på mig själv för att jag inte kunde hålla mig ifrån att köpa en ny konsol jag ännu inte har användning för men även för att jag i ren desperation köpte Zelda. Naturligtvis borde jag läst på mer och förstått att spelutbudet är direkt pinsamt. Mario kart kommer lyfta detta men iövrigt ser det mkt mkt snålt ut den närmaste tiden. Usla 8-bit spel kan man köra på telefonen om man nu mot all förmodan skulle gilla sådana spel. Varför kunde de åtminstone inte portat några gamla klassiker från gamecube eller liknande!!??!
Jag var ytterst nära att köpa (!) även 1-2-switch, så desperat är jag. 499kr för ett demospel, direkt förolämpande...
Pinsamt Nintendo!
Finns väl två sätt att se på saken, det är ett dåligt utbud rent kvantitativt, ja, men ser man objektivt så har de lanserat med det bästa spelet som någonsin gjorts, som håller i 100+ timmar. Så på så sätt så erbjuder de fler timmar med spelglädje än många andra konsoler har gjort vid launch.
Sen om man inte gillar Zelda eller några av de spel som kommer ut och ändå köper den, ja då får man ju faktiskt skylla sig själv? Gäller att göra sin research innan man lägger ut pengar. Vilket du tydligen är medveten om.
Ännu märkligare är det när du säger att du har en PS4 Pro. Det kommer massa bra spel till den just nu så det är inte som att du inte har något att spela. Du har utan problem att göra till Mario Kart kommer. Så varför då köpa en konsol du vet att du inte gillar spelen till just nu och sedan klaga på pinsamt utbud? Inte logiskt.
Postad 05 mars 2017 - 06:21
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
Pinsamt Nintendo!
Jisses. Vad blir ditt nästa infall, köpa en motorcykel och sen klaga på att den inte har 4 hjul?
Postad 05 mars 2017 - 08:08
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5 006 inlägg
Låter som att Chester redan är medveten om att det var ett misstag att köpa Switch och bara behövde ventilera, ni behöver inte strö salt i såret.
Postad 05 mars 2017 - 08:23
jimjans
-
jimjans
-
Mästare
-
-
3 659 inlägg
Nu tycker jag att vi återgår till mer positiva aspekter. Jag gillade den här recensionen och vill dela med mig av den med er.
https://www.youtube.com/watch?v=c5CSm8RjPJY
Svårt att vara positiv när man är tvungen att spela zelda i portabelt läge och inte i dockat läge pga av trilskande joycons.
Missförstå mig rätt älskar Zelda och därför jag köpte switchen men inte så kul när man inte kan spela det som man vill på stora tvn.
Postad 05 mars 2017 - 09:02
chester11
-
chester11
-
Amatör
-
-
74 inlägg
Jisses. Vad blir ditt nästa infall, köpa en motorcykel och sen klaga på att den inte har 4 hjul? 
Menar du att motorcyklar inte har 4 hjul??? Får genast gå och klaga...
Låter som att Chester redan är medveten om att det var ett misstag att köpa Switch och bara behövde ventilera, ni behöver inte strö salt i såret.
Thx
Bara för att förtydliga, jag är Mr. Research men här drogs jag med. Råkade vara på mediamarkt när de la ut de förbeställningar som inte hämtats upp och kunde inte motstå ett impulsköp. Switchen är tänkt till barnen på sikt och jag trodde naivt nog att det skulle finnas en hel del godbitar att ladda ner från eshop.
Nu lämnar vi detta meningslösa ämne och ser framemot Mario kart etc.
Postad 05 mars 2017 - 09:46
linkhouse
-
linkhouse
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Be att få din joycon utbytt där du köpte den.
Redigerat av linkhouse, 05 mars 2017 - 09:47.
Postad 05 mars 2017 - 09:49
linkhouse
-
linkhouse
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Ni få som har problem med den vänsta Joy-Con, här har Nintendo lite åtgärder man kan testa:
Try these steps:
- Ensure your console has the latest system update.
- Ensure the Joy-Con controllers are charged. How to
- Try to decrease the distance between the Joy-Con and the Nintendo Switch console.
- Ensure that the Nintendo Switch console is placed to minimize interference with the Joy-Con. It is best if the Nintendo Switch console is placed out in the open and that it is not:
- Behind a TV
- Near an aquarium
- Placed in or under a metal object
- Pressed against a large amount of wires and cords
- Within three to four feet of another wireless device, such as a wireless speaker or a wireless access point.
- Check for possible sources of interference and turn them off. Interference can be caused by devices, such as:
- Laptops, tablets, etc.
- Wireless headsets
- Wireless printers
- Microwaves
- Wireless speakers
- Cordless phones
- USB 3.0-compatible devices such as hard drives, thumb drives, LAN adapters, etc.
In most cases it will be enough to move these devices three to four feet away from the Nintendo Switch console and/or Joy-Con controllers. However, if you continue to experience this issue, please power these devices off while using the Nintendo Switch console.
Postad 05 mars 2017 - 10:00
Olivander
-
Olivander
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Hade egentligen tänkt vänta lite med att köpa switch så både priset kunde sjunka lite och utbudet på spel växt men såg att de hade i lager på lokala mediamarkt då jag var på väg hem från jobbet i fredags så jag spontan köpte en inkl zelda (prismatchat mot elgigantens lanseringserbjudande) och 1-2-switch för barnen. Intrycken efter första helgen är bara positiva, barnen (5 och 8 år) älskar 1-2-switch och Zelda, tror jag hör de säga Zelda ungefär 50ggr i timmen samt så har de börjat bygga en värld i lego som ska föreställa hyrule. T o m frugan tyckte 1-2-switch var jätteskoj (hon var givetvis väldigt skeptisk till att lägga ut 4000kr på ett nytt tv-spel).
Hittills inga problem med vänstra joy-conen som andra drabbats av och inge repor vad jag kan se, men vi har kört den mest dockad då vi spelat ihop så mycket så här första helgen, så det blir nog inköp av skärmskydd innan reporna dyker upp.
Postad 05 mars 2017 - 10:03
Garrett
-
Garrett
-
Guru
-
-
6 980 inlägg
Ni få som har problem med den vänsta Joy-Con, här har Nintendo lite åtgärder man kan testa:
Try these steps:
- Ensure your console has the latest system update.
- Ensure the Joy-Con controllers are charged. How to
- Try to decrease the distance between the Joy-Con and the Nintendo Switch console.
- Ensure that the Nintendo Switch console is placed to minimize interference with the Joy-Con. It is best if the Nintendo Switch console is placed out in the open and that it is not:
- Behind a TV
- Near an aquarium
- Placed in or under a metal object
- Pressed against a large amount of wires and cords
- Within three to four feet of another wireless device, such as a wireless speaker or a wireless access point.
- Check for possible sources of interference and turn them off. Interference can be caused by devices, such as:
- Laptops, tablets, etc.
- Wireless headsets
- Wireless printers
- Microwaves
- Wireless speakers
- Cordless phones
- USB 3.0-compatible devices such as hard drives, thumb drives, LAN adapters, etc.
In most cases it will be enough to move these devices three to four feet away from the Nintendo Switch console and/or Joy-Con controllers. However, if you continue to experience this issue, please power these devices off while using the Nintendo Switch console.
Knappt man skulle våga ha TVn i närheten ens då ju... 
Postad 05 mars 2017 - 10:15
Unregisteredf2a7f9fd
-
Unregisteredf2a7f9fd
-
Mästare
-
-
3 989 inlägg
Kommer och tänka på stefan och christer sketchen när en av dom är hos doktorn och ska undvika massa saker och han säger.
-Får en ha julgran :.)
Postad 05 mars 2017 - 11:56
Bananklasen
-
Bananklasen
-
Forumräv
-
-
768 inlägg
Svårt att vara positiv när man är tvungen att spela zelda i portabelt läge och inte i dockat läge pga av trilskande joycons.
Missförstå mig rätt älskar Zelda och därför jag köpte switchen men inte så kul när man inte kan spela det som man vill på stora tvn.
Köp en Pro Controller? 
Postad 05 mars 2017 - 12:33
linkhouse
-
linkhouse
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Köp en Pro Controller? 
Ja dom är super härliga!
Postad 05 mars 2017 - 12:41
jimjans
-
jimjans
-
Mästare
-
-
3 659 inlägg
Köp en Pro Controller? 
Billiga också...
Postad 05 mars 2017 - 13:27
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Nu var det iofs inget misstag att köpa Switch eftersom han köpt den till barnen först och främst samt ska spela Mario Kart på den. Köpte den några månader för tidigt eventuellt.
Chester, varför gillar du inte Zelda? Det kanske blir kul om du sätter dig in i det och ger det lite tid? 
Postad 05 mars 2017 - 14:04
chester11
-
chester11
-
Amatör
-
-
74 inlägg
Chester, varför gillar du inte Zelda? Det kanske blir kul om du sätter dig in i det och ger det lite tid? 
Är allergisk mot "pratbubblor", man kommer inte i stämning. Ger noll inlevelse. Zelda är säkert ett mästerverk för många men jag orkar inte ger det den tiden det förmodligen förtjänar.
Postad 05 mars 2017 - 14:39
Drake001
-
Drake001
-
Mästare
-
-
3 150 inlägg
We are happy to announce a first update to #FastRMX! +TIME ATTACK, +FRIEND ONLINE SUPPORT Coming soon!

Postad 05 mars 2017 - 14:45
Drake001
-
Drake001
-
Mästare
-
-
3 150 inlägg
1 timmes I Am Setsuna stream
https://www.youtube.com/watch?v=IzsLMagGFAs
Postad 05 mars 2017 - 14:58
Unregistered9a1f280a
-
Unregistered9a1f280a
-
Veteran
-
-
1 715 inlägg
Är allergisk mot "pratbubblor", man kommer inte i stämning. Ger noll inlevelse. Zelda är säkert ett mästerverk för många men jag orkar inte ger det den tiden det förmodligen förtjänar.
Nu är det ju inte så där värst mkt pratbubblor 🤔 Utan det som kan tänkas störas är vapnen som går sönder himla enkelt😣 Och även att man måste typ lägga ner vapen/pilbåge/Sköld om man ska ha upp viseversa. Ganska så störigt i fighter. Men man kommer väl in i det. + att jag har en förmåga att huka mig i tid o otid, vet inte vilken kombination jag kommer åt 😩
Men i övrigt ett trevligt o mysigt Open World spel 😊
Redigerat av Unregistered9a1f280a, 05 mars 2017 - 14:59.
Postad 05 mars 2017 - 15:02
Drake001
-
Drake001
-
Mästare
-
-
3 150 inlägg
Dragon Quest Heroes I & II demo finns på Japanska eshop
https://www.youtube.com/watch?v=p138TKbEJyI
Postad 05 mars 2017 - 15:44
Drake001
-
Drake001
-
Mästare
-
-
3 150 inlägg
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Nintendo
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-16 13:46:51
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|