Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 07 February 2008 - 00:00
Så lägg till mej, h0gb3rg & akerren för vi har också US versionen så oss kan du spela med.
Postad 07 February 2008 - 00:02
Jag har US versionen. Gör det någon skillnad?
vi som har usversionen kan inte spela med dem som har euversionen för tillfället Akerren(jag) ,l2ickard och h0gb3rg har us version så oss kan du spela med såg att du var med i samma ffa som jag ett tag
Edit: för långsam
Redigerat av kerren, 07 February 2008 - 00:04.
Postad 07 February 2008 - 06:07
Redo för att bli clanmedlem i COD4. PSN id "DanielNo1"
Vi har stött på ett litet problem här..
Daniel är ju inte no1.. han blir ju nr 64 i clanen.. hur ska vi egentligen lösa detta..?
Det är upp till Klanmedlemmar att avgöra om vi ska låta honom vara på plats nr 64 i klanen men ändå kalla sig No1.. när dessutom l2ickard och grabbarna är mer No1 än någon annan.. knivigt läge..
Hjälp mig..
lär inte kunna sova innan detta är löst..
Hehe...men de va ju mitt första inlägg här
Kan ju läsa det som "Daniel number one" men även som "Daniel no one"
Ok, ni får köra omröstning
Postad 07 February 2008 - 07:05
att trycka på kontrollen så när rutan kom upp så tryckte ja av "misstag"
Gav de en liten annan dimension när man körde med ett lag fullt med MHB:are,
ble ju fasiken nervös,försökte att sköta mig å de gick ganska bra iallafall
Ska lägga till lite mer folk ur listan å hoppas på mer invites!
Postad 07 February 2008 - 10:20
Postad 07 February 2008 - 11:10
Postad 07 February 2008 - 12:14
Det finns bara en No1 och det är jag, Numero1!!!Trodde att jag var No1? jag heter ju oxå Daniel å jag var här först....
Postad 07 February 2008 - 12:19
Surt! Ska ha revansch i kväll! Funderar på att skippa träningen bara för att få 1,5 timma extra.....
******** kom på att jag ska käka middag med en polare.
I morgon och i helgen då ska amerikanarna få!!!
Akerren och l2ickard, va redo för en stridslysten h0gb3rg!!!
Jag ska in och mejja på sedavanlig manér
Adda mig med: h0gb3rgJag har US versionen. Gör det någon skillnad?
Vad har du för PSN ?
Postad 07 February 2008 - 12:22
Fick nästan hjärtklappning när jag gjorde det och hörde skottet efter sista knapptryckningen och insåg vad jag gjort..
Bara att gneta på igen!
Får man fråga vad ni kör på, projje/tv och storlek?
Redigerat av Dr. Death, 07 February 2008 - 12:26.
Postad 07 February 2008 - 12:39
ProjjeJa precis, det är ENBART därför det dröjt så länge för mig, hittade inte var man kunde välja prestige, annars hade jag gjort det för lääänge sen....
![]()
![]()
Fick nästan hjärtklappning när jag gjorde det och hörde skottet efter sista knapptryckningen och insåg vad jag gjort..![]()
![]()
Bara att gneta på igen!
Coolt med prestige!!
Ska med hoppa på, 52 i rank nu.... i helgen så kanske jag lyckas komma över den magiska gränsen om jag har tid :-)
Postad 07 February 2008 - 12:46
Postad 07 February 2008 - 12:55
Vet inte i vilket rum jag ska ha den bara....
Inte så lite off-topic: Hur ligger ljusheten och svärtan i den nuvarande generationen på projjar?
Måste man fortfarande ha bäcksvart för att få schysst bild?
Postad 07 February 2008 - 13:10
ang svärta osv är det väl klart bättre nu men man behöver fortfarande släcka ner om det ska bli spelbart.
(egen åsikt)
Redigerat av Unregisteredb8ad097f, 07 February 2008 - 13:11.
Postad 07 February 2008 - 13:21
Postad 07 February 2008 - 13:37
Min är från 2006 så den är inte sprillans ny men jag kör direkt på väggen och det är ju så klart bäsat bild när det är helt mörkt men det funkar om det är lite ljus.42" plasma, men projje på inköpslistan.
Vet inte i vilket rum jag ska ha den bara....
Inte så lite off-topic: Hur ligger ljusheten och svärtan i den nuvarande generationen på projjar?
Måste man fortfarande ha bäcksvart för att få schysst bild?
Jag föredrar helmörker när jag tittar på projjen, men det är det ju 70% av tiden den här årstiden ändå :-)
Det funkar i lägenhet med :-)50" Plasma här, men är såklart sugen på en projje...måste dock skaffa hus först
Hur långt har du till väggen? Jag har 3,6m och det är inga problem...
Varför är det fördel med projje?Projektor. Måste ju skaffa alla fördelar jag kan mot merger...
Postad 07 February 2008 - 13:52
Postad 07 February 2008 - 15:23
Projektor. Måste ju skaffa alla fördelar jag kan mot merger...
Alla fördelar du inte behöver men ändå skaffar för att krossa mig som människa........snyft.......
Jag antar att frågan om varför det är fördel med 100 tum framför 42 tum är retorisk.....
Postad 07 February 2008 - 15:31
För de som är intresserade ser det ut så här: https://www.minhembio.com/Warcow
Redigerat av Unregistered50fe2819, 07 February 2008 - 15:32.
Postad 07 February 2008 - 15:52
Ser ut som du skulle kunna ha en 70-80" på ditt avstånd, är det 3 meter? Jag har ca 3,5 (vägg-vägg) meter och kör 81". Känns lagom men funderar på 90" om jag uppgraderar till en 1080p-projektor.50" Plasma här, men är såklart sugen på en projje...måste dock skaffa hus först
Postad 07 February 2008 - 15:58
Hur bra som helst. Kanske blir en projje om vi flyttar till gården vi kollat på men då går jag på förlust av spelandet online då det är fullt i telestationen och jag får skaffa mobilt bredband så länge... Så projjen kan lika gärna vänta
Postad 07 February 2008 - 16:24
Ser ut som du skulle kunna ha en 70-80" på ditt avstånd, är det 3 meter? Jag har ca 3,5 (vägg-vägg) meter och kör 81". Känns lagom men funderar på 90" om jag uppgraderar till en 1080p-projektor.50" Plasma här, men är såklart sugen på en projje...måste dock skaffa hus först
Ja det är ca 3-3.5 m, men ska jag skaffa projektor så vill jag ha minst 90"-100"
Postad 07 February 2008 - 16:28
Inte har väl han några problem med dom, nu fattar jag inte riktig...Du behöver inte bli så arg, det är ju bara ett spel.Det var tur du berättade det där för igår var jag så förbannad att jag var tvungen att gå ut i förrådet och sparka sönder en plankjävel......man möter ett LMG-fegisgäng och även när man tömmer hela magasinet i ryggen på dem de få gånger man kom åt så dog de inte.....
![]()
Har märkt att du inte har mycket till övers för spelare som kör med LMG.![]()
(Jag är på Mergers sida vad det gäller LMG:s alla dagar i veckan, tycker till och med inte speciellt bra om MHB:are med dom otygen i händerna...)
Inget fel på LMG, kör mest mest med RPD och det funkar kanon tycker jag. Väldigt sällan jag sprayar med den.
Säga vad man vill om de som kör LMG, men det blir iaf lite action och inte som med sniper när vissa kan ligga still en hel runda. Sen kräver olika spelsätt variationer i vapen, men tanken med spelet är väl lite att folk skall ha olika vapen för att täcka upp som mycket som möjligt?
(pappaledigheten är slut
Psn: Evil_Rodge
Postad 07 February 2008 - 16:35
Givet, nu har du ju ett grymt argument till varför PS3an var ett så bra köp! HAHAHAInte har väl han några problem med dom, nu fattar jag inte riktig...Du behöver inte bli så arg, det är ju bara ett spel.Det var tur du berättade det där för igår var jag så förbannad att jag var tvungen att gå ut i förrådet och sparka sönder en plankjävel......man möter ett LMG-fegisgäng och även när man tömmer hela magasinet i ryggen på dem de få gånger man kom åt så dog de inte.....
![]()
Har märkt att du inte har mycket till övers för spelare som kör med LMG.![]()
(Jag är på Mergers sida vad det gäller LMG:s alla dagar i veckan, tycker till och med inte speciellt bra om MHB:are med dom otygen i händerna...)
![]()
Inget fel på LMG, kör mest mest med RPD och det funkar kanon tycker jag. Väldigt sällan jag sprayar med den.
Säga vad man vill om de som kör LMG, men det blir iaf lite action och inte som med sniper när vissa kan ligga still en hel runda. Sen kräver olika spelsätt variationer i vapen, men tanken med spelet är väl lite att folk skall ha olika vapen för att täcka upp som mycket som möjligt?
(pappaledigheten är slutså det blir tyvärr inte så många sena kvällar längre... får skaffa fler
)
Psn: Evil_Rodge
jag tror jag har ca 120 tum och som sagt 3,6 m.Ser ut som du skulle kunna ha en 70-80" på ditt avstånd, är det 3 meter? Jag har ca 3,5 (vägg-vägg) meter och kör 81". Känns lagom men funderar på 90" om jag uppgraderar till en 1080p-projektor.50" Plasma här, men är såklart sugen på en projje...måste dock skaffa hus först
Ja det är ca 3-3.5 m, men ska jag skaffa projektor så vill jag ha minst 90"-100"Och iaf för mej så blir det för nära då. Men den som väntar på något gott...
Det är stort men det funkar bra (Måste bara bli bättre på att sikta
Postad 07 February 2008 - 18:56
Redigerat av Launch Button, 07 February 2008 - 18:57.
Postad 07 February 2008 - 19:01
Kör på projje 95" på 3,5 meters håll. Konstigt nog verkar det inte hjälpa mot de som är bättre på COD4...
Postad 07 February 2008 - 22:33
Jag kör på 32" tjock-tv, och har väl en 3,5 meter emellan. Men ni kan andas ut, högst upp på köplistan är en LCD eller Plasma-tv.
Postad 08 February 2008 - 00:52
Sen att man kan speja med den är väl helt ok, men killsen kommer inte på det sättet har jag märkt...
Nog många som sitter hemma med sin 32"-42" och tänker "Hur FAN kunde han se mig där?!!" när dom ser killcamen, hehe!
Idag lyckades jag faktiskt göra bra ifrån mig på en Team Tactical S&D, lyckade få in 4kills samt att JAG lyckades avsluta en runda med en desarmering! Finns hopp även för mig tydligen!
När det kommer till bomben så tar jag ett steg åt sidan och låter nån annan springa med den än så länge. hehe
Håll i er nu, här kommer BOMBEN!
Jag kör på 32" tjock-tv, och har väl en 3,5 meter emellan. Men ni kan andas ut, högst upp på köplistan är en LCD eller Plasma-tv.
Jag lider med dig, finns det nåt vi kan göra för dig, säga bara till!
Håll ut min vän, du är stark och du ska nog klara dig igenom detta!
Redigerat av Dr. Death, 08 February 2008 - 00:50.
Postad 08 February 2008 - 05:19
En annan sak:
Jag träffade precis på en amerikanare(tror jag)vi spelade ett par matcher mot varandra, när han plötsligt på banan "crash" sa i sitt headset "vänta lite, dont shot me jag ska visa dig en grej" så vi gick i väg, och så visade han mig värsta gömstället-hade jag nog aldrig tänkt på själv.
Det finns antagligen många sådana ställen i spelet, inte för att man har så mkt användning av dom, men det är kul att veta...
Det är bara ett gömställe, men om ngn av er vill veta det så ta det privat.
Alla sånna här "ställen" finns väl säkert på youtube men jag har aldrig brytt mig att kolla.
/Mvh
Postad 08 February 2008 - 08:07
Saknade Primare igår blev lite rörigt med invites, spelade TT igår fick neka några invites lessen för det.
Var riktigt kul att spela TT blir nog övervägande det tills ev patch kommer. Slipper mycket lagg=)
Postad 08 February 2008 - 08:35
Var ungefär 10 fps igenom hela matchen, helt ospelbart med andra ord, gillar INTE!
Postad 08 February 2008 - 08:37
PÅ tal om lagg, groundwar matchen på BOG igår tog nog priset som den laggigaste matchen EVER!!!
Var ungefär 10 fps igenom hela matchen, helt ospelbart med andra ord, gillar INTE!
Jag tycker alltig BOG laggar. Så fort folk börjar med airstrike och alla bilar står och brinner så är det kört.. Synd då banan är ganska skoj faktist.
Postad 08 February 2008 - 08:50
jag gillar den med.PÅ tal om lagg, groundwar matchen på BOG igår tog nog priset som den laggigaste matchen EVER!!!
Jag tycker alltig BOG laggar. Så fort folk börjar med airstrike och alla bilar står och brinner så är det kört.. Synd då banan är ganska skoj faktist.
Vi får se vad som kommer i dag då. Spännande!
Med lite tur kasnke det blir lir tillsammans i helgen???
Vore skoj!
Postad 08 February 2008 - 09:43
Jag väntade ett tag med Prestige eftersom jag försökte fixa några fler "Humiliation" och "Elite" challenges. Det konstiga är att att jag är 90% säker på att jag fixade några av dem, men det erkände aldrig spelet. Någon annan som upplevt att man inte får challenges på lvl 55?
Kan ju vara jag som rökt strumpor oxå...
Postad 08 February 2008 - 10:31
= köra private när vi är några stycken och dela med oss av våra (bra ställen) så att säga finns en del kul ställen som inte är helt självklara.
Någon som är intresserad ikväll kanske?
Postad 08 February 2008 - 10:34
Hade varit intressant med en campingskola någon gång
![]()
= köra private när vi är några stycken och dela med oss av våra (bra ställen) så att säga finns en del kul ställen som inte är helt självklara.
Någon som är intresserad ikväll kanske?
Elle så kan du kolla dessa videos riktigt bra!!!
Part 1 - Downpour - Countdown - Crash - Strike.
http://www.youtube.c...kCk8D4kR6s
Part 2 - Overgrown - Ambush.
http://www.youtube.c...h?v=ljfgA9WUUTk
Part 3 - District - Wet Work - Crossfire - Pipeline.
http://www.youtube.c...h?v=dC94fJdfTxk
Part 4 - Backlot + Out of Backlot.
http://www.youtube.c...h?v=6rFb2EcY6cs
Postad 08 February 2008 - 10:38
Vi är ganska sunkiga och har inget samarbete direkt ännu
Kom in och lämna intresseanmälan på http://ps3-soldiers....forum.se/forum/ om ni vill ta en match nån gång.
/Stagreus
Postad 08 February 2008 - 10:39
Kanske MHB är intresserade av att möta oss gamla gubbar nån gång [3SE]
Vi är ganska sunkiga och har inget samarbete direkt ännuMen vi behöver all träning vi kan få och vi skrattar ganska hjärtligt.
Kom in och lämna intresseanmälan på http://ps3-soldiers....forum.se/forum/ om ni vill ta en match nån gång.
/Stagreus
Absolut.......om bara patchen kommer så vi kan få med lite folk med us-versionen så ska vi nog kunna styra upp något......
Postad 08 February 2008 - 10:41
Postad 08 February 2008 - 10:43
Vi är ganska sunkiga och har inget samarbete direkt ännuMen vi behöver all träning vi kan få och vi skrattar ganska hjärtligt.
/Stagreus
Låter ungefär som oss då mao
Klart vi skall spöa er nån dag!!!
Postad 08 February 2008 - 11:00
3 ****ING MONTHS.
NOVEMBER 9 released.
FEBRUARY 8 the patch.
During these 3 months the online only worked 2 days.
Size: 11MB
-- Okay it's been exactly 10 minutes..WTF IS WRONG!?!?
what is the ****ing point of the patch to only solve error33/downloading game settings if i cannot find a damn game!!
direkt från infinitywards forum.....
verkar sådär lovande
Postad 08 February 2008 - 11:08
Tack Merger, jag är gärna med även om jag vet att l2ickard och Kerren nog är till större gang för laget :-)Jag lirar ikväll så vi kan kolla runt lite.....
/Stagreus
Absolut.......om bara patchen kommer så vi kan få med lite folk med us-versionen så ska vi nog kunna styra upp något......
Du måste skämta? Har de släpt patchen men det går nu inte att hitta spel istället??Finallyyyyyyyyyyyy
3 ****ING MONTHS.
NOVEMBER 9 released.
FEBRUARY 8 the patch.
what is the ****ing point of the patch to only solve error33/downloading game settings if i cannot find a damn game!!
verkar sådär lovande
Postad 08 February 2008 - 11:09
Tack Merger, jag är gärna med även om jag vet att l2ickard och Kerren nog är till större gang för laget :-)Jag lirar ikväll så vi kan kolla runt lite.....
/Stagreus
Absolut.......om bara patchen kommer så vi kan få med lite folk med us-versionen så ska vi nog kunna styra upp något......Du måste skämta? Har de släpt patchen men det går nu inte att hitta spel istället??Finallyyyyyyyyyyyy
3 ****ING MONTHS.
NOVEMBER 9 released.
FEBRUARY 8 the patch.
verkar sådär lovande
Ja går online o kollar om så e läget, återkommer med info...
Postad 08 February 2008 - 11:20
Grymt, tack!!!
Postad 08 February 2008 - 11:26
Grymt, tack!!!
Sådär har nu laddat ner patchen!!
Provade att joina alla spelvarianter (tdm, domination mm..)
Ingen tog mer än (jag räknade tyst för mig själv
Hoppas nu inte det var en engångsgrej att det gick så fort!
Postad 08 February 2008 - 11:48
Tror inte vi förlorade någon match?
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 08 February 2008 - 11:49.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
8 bilder
12 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?