Jag kommer inte ut online ?? funkade på dagen i går,, men inte inte i på kvällen .. inte i dag eller .. det står bara Down loading game setings, sedan häder det ingenting ?? någon som vet ??
Call Of Duty 4 Modern Warfare
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- |
.-*- Min Hembio Clan -*-. (8045 inlägg)
|
6 år sedan |
Call of Duty 4 : Modern Warfare (3032 inlägg)
|
14 år sedan |
Call of Duty 4: Modern Warfare (256 inlägg)
|
15 år sedan |
call of duty 4 (8 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 15 March 2008 - 13:05
Jag kommer inte ut online ?? funkade på dagen i går,, men inte inte i på kvällen .. inte i dag eller .. det står bara Down loading game setings, sedan häder det ingenting ?? någon som vet ??
Postad 15 March 2008 - 19:49
Postad 15 March 2008 - 20:20
Postad 15 March 2008 - 22:15
Väldigt ofta så är det så att man inte kommer med i något party, startar en egen lobby och får sitta där ensam tills man tröttnar och skiter i det.
Är det inte många som spelar CoD4 på PS3?
Postad 15 March 2008 - 22:40
hehe bugg..Jag var med om en kul grej idag. Jag plockade upp en MP5 i samma ögonblick som jag hamnade i last stand, vilket ledde till att jag kunde peppra med MP5:an under mina sista sekunder vid livet
en bugg som hände för några veckor sen för mig var när ja defusa bomben i S&D
då sprängdes den samtidigt som jag var klar.. bägge lagen vann
Postad 16 March 2008 - 08:47
en liten titt på ChinAtown ,en av de nya banorna till Cod4:
http://www.gametrail...v...p;ch=4&sd=1
Najs!![]()
BTW, hur tusan gör ni när ni siktar på långt håll?! Lärt mig någorlunda att på ganska nära håll aima, straefa samtidigt som jag skjuter och siktar samtidigt, men på långt håll är jag så jäkla kass, fattar ju att man ska zooma, hehe, men siktet bara far förbi fi... testat sensen på low, men då är det ju helt omöjligt att agera snabbt i närstrider, så det går ju bort direkt... så ge mig gärna tips på hur ni träffar på långt håll?! :S
Hur zoomar man...
Postad 16 March 2008 - 10:09
Vad jag har fått det till så blir det 5p för varje 5:te (10:de?)sekund, tills max point ?65? eller att motståndarna tar det (händer ibland, inte så ofta, iaf.inte när man spelar med VISSA MHB.re..
Redigerat av Dr. Death, 16 March 2008 - 10:25.
Postad 16 March 2008 - 10:21
tackar så mycke för det morlock. en liten sak bara.. punkt 4 när man ska förstöra motståndarnas bas,, gör man det genom att ta över den eller räcker det med att man börjar ta över den?
säg att mitt lag lyckasta över en bas då,, ska man bara stå kvar då och försvara den eller hur brukar man göra?
finns de ingen sida (helst på svenska) där det står vad dom olika spelformerna går ut på?? inte så lätt o veta som en person som mig som ALDRIG har haft tv spel förut och kunnat spela online. enda ja har spelat nu är free for all, team deathmatch, hardcore och domination, den sistnämda tycker jag är roligast av dom
Jag har ALDRIG känt mig så dum som första gången jag fick höra "YOU ARE THE LAST ONE SOLDIER, ITS ALL UP TO YOU KAMRAT" på S&D och inte visste hur man skulle göra och till slut fick jag ett headshot sista motståndaren som inte orkade vänta mer på sin callenge att skjuta NÄR man desarmerar, jag hoppade/låg/satt/sköt/högg allt omkring mig...
Skönt att man inte hade headset då, fan....
Redigerat av Dr. Death, 16 March 2008 - 10:22.
Postad 16 March 2008 - 10:37
Jag har ALDRIG känt mig så dum som första gången jag fick höra "YOU ARE THE LAST ONE SOLDIER, ITS ALL UP TO YOU KAMRAT" på S&D och inte visste hur man skulle göra och till slut fick jag ett headshot sista motståndaren som inte orkade vänta mer på sin callenge att skjuta NÄR man desarmerar, jag hoppade/låg/satt/sköt/högg allt omkring mig...
När det gäller COD4 finns det ingenting annat som gör en så nervös som att vara sist kvar och veta att alla andra i laget sitter och tittar på hur man spelar
Postad 16 March 2008 - 12:27
När det gäller COD4 finns det ingenting annat som gör en så nervös som att vara sist kvar och veta att alla andra i laget sitter och tittar på hur man spelar
Man lyfter i motvind
Postad 16 March 2008 - 13:43
Postad 17 March 2008 - 10:51
Postad 17 March 2008 - 15:06
Men jag är mest fascinerad av dom som orkar sitta och klippa ihop dylika ting!
Postad 18 March 2008 - 09:19
Jag har fått det att fungera .. tog bort uppdateringen 1.1 ..
men om jag installerar den igen så funkar inte... ?????
Postad 18 March 2008 - 10:02
Den här patchen som alla pratar om, innehåller den dom här fyra nya banorna ?
och isf, när kan den väntas komma?
Postad 18 March 2008 - 10:11
Det ser ju riktigt lovande ut!
Creek, Broadcast och även killhouse..äh Chinatown... verkar ju inte dum den heller...
Nu är det bara att vänta in dem...och patchen.
Postad 18 March 2008 - 10:27
Postad 18 March 2008 - 10:29
Ska verkligen bli kul med nya banor! Dock är det nog svårt att göra banbrytande kartor. Jag tycker att de nya banorna går ganska enkelt att översätta till tidigare kartor med lite modifiering:
"Broadcast" ≈ "Vacant" fast med ljus inomhus
"Chinatown" ≈ "Strike" fast på kvällen
"Creek" ≈ "Overgrown" i kombo med "Downpour"
"Killhouse" ≈ "Shipment" i kombo med "Wet Work" fast inomhus
Är dock mest sugen på de 3 första i listan. Tyckar att det blir lite för stressigt med Close Quarters á la "Shipment"...
Redigerat av stone, 18 March 2008 - 10:29.
Postad 18 March 2008 - 10:35
Enligt 402 på InfinityWard skall den landa någon gång i denna vecka!ingen som sitter på nå info om när patchen kommer?? börjar ju bli otålig..
Edit: Insåg precis att jag fattat fel. Det är feature patchen som skall komma i veckan och inte de nya banorna. Men, det är ju inte direkt några tråkiga nyheter det heller!
Redigerat av stone, 18 March 2008 - 11:20.
Postad 18 March 2008 - 11:07
Såg just detta:Nu är det bara att vänta in dem...och patchen.
Från 402.Again, be sure to check out the full articles as they go indepth on everything you need to know about the upcoming new maps. In addition it looks like we’ve finally been able to narrow down pricing and a closer release date for the map pack with it hitting in early to mid-April for 800 MS Points with similar pricing for PS3.
Postad 18 March 2008 - 11:25
Undra om de prissätter det som €10 i EU-store annars kan man spara in kvällens pizza genom att handla från US-store nu när dollarn är så stark...
Postad 18 March 2008 - 11:56
$ är ju sjukt billig just nu800 MS-points ~ $10.
Undra om de prissätter det som €10 i EU-store annars kan man spara in kvällens pizza genom att handla från US-store nu när dollarn är så stark...
Postad 18 March 2008 - 12:05
hoppas att dom kommer snart
Postad 18 March 2008 - 12:08
Lura inte någon nu Morlock.....
Postad 18 March 2008 - 12:33
Postad 18 March 2008 - 12:47
"...Along with these four maps gamers will also get a retooled playlist. New additions include Variety Pack Team Deathmatch and Variety Pack Team Objective which will be the two playlists to have the new maps and only the new maps available. The rest of the modes will rotate the new maps the same as if they were among the originals..."
Om de nu tar betalt för kartorna, hur ska då en standardrotation funka om några inte köpt dem och är med och spelar? Blir de utkastade om en ny karta dyker upp då?
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 18 March 2008 - 12:49.
Postad 18 March 2008 - 13:03
COD4-musik.
![]()
http://www.youtube.c...musik_frn_cod4/
Coolt!
Nån med väldigt mycket fritid som roat sig!
Postad 18 March 2008 - 13:13
Postad 18 March 2008 - 14:23
Har än så länge endast testat det ca 20 minuter men är riktigt imponerad. Multiplayer får vänta lite då detta är första gången jag kör FPS med handkontroll
Postad 18 March 2008 - 16:09
Ännu en lycklig ägare till detta underbara spel!!
Har än så länge endast testat det ca 20 minuter men är riktigt imponerad. Multiplayer får vänta lite då detta är första gången jag kör FPS med handkontroll. Men sen...så kommer jag
Välkommen till klubben (och MHB)! Bered dej på att bli beroende
Postad 18 March 2008 - 17:34
Redigerat av Chris Ya, 18 March 2008 - 17:37.
Postad 18 March 2008 - 21:20
--------------------------------------------------------------------------------
This is from the official IW web site, this forum was posted there by someone who works with IW... Hope it helps someone...Because its didn't me...
Hey Everyone --
Wanted to give you guys a heads up on some updates coming to the PS3 version as well as some troubleshooting for those of you experiencing connection issues, especially those attempting to play within Dorms.
The first patch will be a Optimized Connection Patch, First the troubleshooting, those of you experiencing connection issues should check your router and make sure the following ports are OPEN:
Port:
3075 UDP
3074 UDP
This is the cause of why your Xbox 360 may work online, but your PS3 would not, as the Xbox 360 uses Port: 3074 UDP which is default open for Xbox Live compatible routers, however the PS3 version is using BOTH Port: 3075 (which is default closed for the majority of routers) and 3074 which should be default open.
Please ensure your router has 3075 UDP and 3074 open, information on how to open ports on your router should be found in your individual router's manual or website. This is a temporary solution, the optimized connection patch will fix this automatically once it's released.
Now for the Optimized Multiplayer updates, we've taken a lot of your community feedback and have been working on a patch for the PS3 version which we plan to release once complete, no ETA on when it will come out as it has to go through certification with Sony, however the update will address and add the following:
Identify party by Background Color (in Lobby)
Optimized Server selection for first match for better connections
Improved network performance for 18 player games
Optimized 'Chase Cam' when Spectating
Fixed Playlist error when attempting to join from other games
Handle Corrupt Create A Class data instead of kicking player
Added Kill cam to Airstrike bombs and Claymores
Added the ability to Mute Players on PS3
Added Recently Met Players on PS3
Tweaked the following Oldschool Mode Settings based on feedback:
- Added Unlimited Sprint
- Increased Magazine Size
- Added Ragdoll Cam
and finally, something we're working on getting into it by the time it hits you:
Addition of Host Migration so if Host Leaves auto-chooses next best host
Vet inte om någon läst detta innan men här kommer lite info......!!!!
Postad 18 March 2008 - 22:19
Den är släppt i US redan och ska komma för EU spelare nångång idag också!
Postad 18 March 2008 - 22:47
Det var gammal info men hursomhelst så har jag goda nyheter! Och det är att den kommer idag!!! Äntligen
Den är släppt i US redan och ska komma för EU spelare nångång idag också!
tjoho!
bästa nyheterna på länge!
Postad 18 March 2008 - 23:18
patchen verkar inte ha kommit än..
Redigerat av andreassofus, 18 March 2008 - 23:23.
Postad 18 March 2008 - 23:42
Patchen skulle släppas samtidigt i både USA och EU men SCEA tjuvstartade.
Postad 19 March 2008 - 00:40
de där med att man kan stänga av chatten,, betyder de att man inte kan prata i headsetet heller om man har stängt av den?
Postad 19 March 2008 - 01:16
Edit:
Lite smått om patchen: Sniper och ACOG fungerar bättre nu, helt enkelt lättare o träffa. Även dom nya kill cams'en är roliga o se på. Har inte hunnit spela så mycket men det är vad jag lagt märke till så länge.
Redigerat av l2ickard, 19 March 2008 - 01:19.
Postad 19 March 2008 - 03:13
Postad 19 March 2008 - 09:10
Hoppas bara inte att alla börjar spela med snipers!l2ickard: Bra! Alltid tyckt att snipern varit lite småsvår att sikta med. Ska prova lite i helgen och se hur det går...
ACOG är katastrofalt dåligt, får se om det är någon skillnad ikväll. Men det lär det va.
Postad 19 March 2008 - 09:58
Postad 19 March 2008 - 10:10
Det är scopen man får när man har dödat 150 pers med ett vapen.vad är ACOG?
Postad 19 March 2008 - 10:12
Det är scopen man får när man har dödat 150 pers med ett vapen.vad är ACOG?
aha, de siktiet tycker ja e värdelöst, tycker att alla sikten är dåliga,, kör alltid utan,, brukar gå mycke bättre då
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6
.-*- Min Hembio Clan -*-.
12 bilder
87 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?