Humax CX PVR-9200C
(Digitalboxar)
|
1
|
(5)
|
Inga priser | |
Tele2Vision Digital-TV Box
(Digitalboxar)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Digiality C-2001 CX
(Digitalboxar)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Humax CX-FOX C II
(Digitalboxar)
|
1
|
(9)
|
Inga priser |
Bredbandsbolagets boxar (0 inlägg)
|
10 år sedan |
Tele2 kabel HUMAX CX-FOX C II box (2 inlägg)
|
14 år sedan |
Fjärrkontroll Tele2Vision DigitalBox (9 inlägg)
|
15 år sedan |
Tele2, digitalbox/HD-inspelare Humax CX PVR-9200C (42 inlägg)
|
16 år sedan |
Tele2Visions digitalboxar (21 inlägg)
|
17 år sedan |
Dreambox 500C och Tele2vision (12 inlägg)
|
17 år sedan |
Digiality C-2001 CX (Tele2Vision) (2 inlägg)
|
19 år sedan |
Tele2Vision (6 inlägg)
|
20 år sedan |
Postad 29 September 2009 - 20:38
Postad 29 September 2009 - 23:02
Viasat History och Explorer verkar bara gå få genom Viasat Silver och Guld paketen nu också...
Fast prishöjningarna på Viasat Sport och Canal+ på sistone är ju beslut som kanalerna tagit så det är inget man kan skylla på Tele2...
Redigerat av Leatherface, 30 September 2009 - 00:21.
Postad 30 September 2009 - 12:10
Hoppas också det där stämmer med att vi får nya SF kanalen, hade ju varit trevligt.
Postad 30 September 2009 - 12:48
Fast prishöjningarna på Viasat Sport och Canal+ på sistone är ju beslut som kanalerna tagit så det är inget man kan skylla på Tele2...
Tror säkert Tele2 skulle kunna pressa priserna om de bara insåg att det inte bara är så att de är beroende av tv-kanalerna, utan att även de olika tv-kanalerna är beroende av leverantörerna.
Postad 30 September 2009 - 13:10
priset har ju höjts hos alla leverantörer inklusive deras egna så missnöjet borde gå till kanalerna...
Men däremot är det dåligt med alla prishöjningar på paketen fast kanaler försvinner...
Att kortavgiften blir billigare hjälper inte mig nåt då det ingår i hyran...
Redigerat av Leatherface, 30 September 2009 - 13:16.
Postad 01 October 2009 - 13:37
Problemet med HD boxarna från comhem är ju att deras mjukvara kräver ett kort från comhem...
Annars så är det som dom säger att Tele2 sänder i standard DVB-C med Conax CAS5 precis som comhem gör...
När det gäller listan på boxarna så är det enbart officiella boxar från Tele2 som finns där...
Är HDPVR-1000C boxen tillverkad enbart för comhem? eller finns den att köpa i andra länder (eller en snarlik box) där comhem inte finns? då borde den inte kräva ett comhem kort kanske?
Redigerat av ndjr, 01 October 2009 - 13:39.
Postad 01 October 2009 - 14:21
det hänger helt på mjukvaran i den men det är inte säkert att samma box har just Conax utomlands...
Och du kan fortfarande inte se några HD kanaler utöver SVT HD med den...
Då kan du lika gärna köpa en annan bättre box istället för Humax skräp...
Redigerat av Leatherface, 01 October 2009 - 14:23.
Postad 01 October 2009 - 16:21
Redigerat av Mackan92, 01 October 2009 - 16:57.
Postad 01 October 2009 - 17:55
Och att vi inte skulle få SF kanalen från start var ju ganska väntat, om det hade varit Viasat som startat kanalen så hade den lagts in direkt...
Redigerat av Leatherface, 01 October 2009 - 19:38.
Postad 02 October 2009 - 01:30
Om den finns i andra länder så kanske det kan funka...
det hänger helt på mjukvaran i den men det är inte säkert att samma box har just Conax utomlands...
Och du kan fortfarande inte se några HD kanaler utöver SVT HD med den...
Då kan du lika gärna köpa en annan bättre box istället för Humax skräp...
den här då kanske? http://www.digitalbo....php?artnr=0192
undrar om den funkar med tele2`s kanaler? (förutom betal HD kanelerna såklart) men kan man sätta in 2 DVB-C tuners i den? och det här men linux! kan ingenting om det! måste man installera mjukvara och sånt ?
Postad 02 October 2009 - 01:50
Den och andra linuxboxar är ju som en kompakt linuxdator med TV tuners kan man säga...
Du kan iofs använda orginalmjukvara med conax cam men om du vill få ut mer av boxen så blir det en del joxande...
Men joxandet är ganska kul faktiskt och man blir rätt snabbt beroende av det
Finns numera images med enigma2 som är utvecklat för dom nyare dreamboxarna...
Du kan också använda softcams då som emulerar en riktig cam så slipper du lägga pengar på en sån...
Annars om du har råd så finns det inget som slår dm8000 med dvdbrännare installerad...
Klarar dessutom dom flesta format om man vill använda den som mediacenter...
Redigerat av Leatherface, 02 October 2009 - 02:39.
Postad 03 October 2009 - 14:14
Postad 03 October 2009 - 19:55
Vi har också hyrupplägget, men om jag läser informationen rätt så kommer även vi få betala denna avgift när nuvarande bindningstid gått ut. Din förening har säkert precis som min ett 3 årsavtal.I dom fallen går det nog inte göra så mycket...
priset har ju höjts hos alla leverantörer inklusive deras egna så missnöjet borde gå till kanalerna...
Men däremot är det dåligt med alla prishöjningar på paketen fast kanaler försvinner...
Att kortavgiften blir billigare hjälper inte mig nåt då det ingår i hyran...
Vi betalar 50kr/mån inkl 1 hyrbox + 1 intressepaket. Det lär bli betydligt dyrare när avtalet går ut
Postad 03 October 2009 - 21:00
Det vi har i hyran är ju nåt som avtalas mellan hyresvärden och tele2...
Nöjespaketet har iofs höjts med 20:-/mån sen dess men övriga intressepaket ligger på desamma och samtidigt har kortavgiten sänkts så jag tror inte det borde bli så dramatiska höjningar...
Tror dom tecknade för 2 år i våras och i samband med det fick vi fulla utbudet också...
Redigerat av Leatherface, 03 October 2009 - 21:15.
Postad 03 October 2009 - 22:17
Fast man tittar ju aldrig på det ändå, ja förutom på DR1 och TV2 Danmark som vi har där, för det går bara inte att titta på trean, femman och Discovery via analogt om man har LCD-TV. Det måste vara digitalt.
Redigerat av Mackan92, 03 October 2009 - 22:18.
Postad 03 October 2009 - 23:06
Vi fick faktiskt en sänkning på 30:- då dom gick över till digitalt...
Jag är då iaf glad att vi slapp betala för en massa analog dynga...
Redigerat av Leatherface, 03 October 2009 - 23:27.
Postad 04 October 2009 - 19:05
Vi har också de kanalerna med vanlig analogsänding, men lite lustigt är att om man kopplar in gamla boxen så har man plötsligt hela det gamla analoga utbudet - har de inte skrotat de frekvenserna till förmån för digital TV?Här har vi bara SVT och TV4 analogt och en lokal kanal typ...
Vi fick faktiskt en sänkning på 30:- då dom gick över till digitalt...
Jag är då iaf glad att vi slapp betala för en massa analog dynga...
Nu var det visserligen länge sedan jag provade så det kanske försvann i samband att man fick det fulla utbudet.
Vi fick också en liknande säkning när de gick över till digital TV. Jag tror t.o.m. att vi fick avsluta det gamla analoga avtalet i förtid
Redigerat av e3henri, 04 October 2009 - 19:07.
Postad 06 October 2009 - 20:07
För det måste ju finnas plats för att kunna sända alla Canal+ kanaler alltså. Det finns ju en ledig kanalplats. Dom har ju fortfarande Jetix kvar i listan.
Postad 06 October 2009 - 20:19
Och det finns mer än 1 plats då ett par utlänska kanaler har slutat sändas med...
Men det är ju klart dom måste ju finnas lediga ifall Viasat startar nya kanaler som dom kan visa från start...
Redigerat av Leatherface, 06 October 2009 - 20:20.
Postad 07 October 2009 - 13:31
Postad 07 October 2009 - 14:11
Skulle TV1000 starta en ny kanal så skulle den läggas in direkt utan att nån annan kanal skulle tas bort...
Och utrymme finns eftersom det är en ledig plats där Jetix låg och sen har ett par utlänska kanaler försvunnit och tror inte alla dom har ersatts av andra kanaler än...
Redigerat av Leatherface, 13 October 2009 - 23:27.
Postad 07 October 2009 - 15:41
Det stämmer, de förhandlar och "hoppas kunna erbjuda den i november" men det finns, som vanligt med Tele2, ingen garanti för det. Det blir Canal+ Drama som försvinner iaf när SF-kanalen kommer in och vill man ha kvar den kanalen och ändå få SF-kanalen i sitt paket, så bör man ligga på kundtjänst nu för att om möjligt få tillgång SF-kanalen och Drama.
så ni menar alltså att jag skall betala samma pris som alla andra som inte är låsta till tele2 men få 1 kanal mindre???? tänker jag inte gå med på vad har plus sverker för telefonnummer (är låst till tele2 så tillvida att HFAB har bestämt att det skall gälla för hela området och enbart dom).
Postad 07 October 2009 - 16:46
Hej!
Tele2 kommer att leverera SF-kanalen fr.o.m. den 1 november. Dock ersätter kanalen Canal+ Drama som det ser ut nu då Tele2 inte har tekniken för en ytterligare kanal. Så SF-kanalen kommer att ingå i Canal+ Film och Canal+ Total paketen.
Ha en fortsatt trevlig dag!
Att Tele2 inte har tekniken, det fattar jag inte. Dom har fria kanalplatser, varför kan dom inte visa ALLA kanaler då för? Jaja vi får SF-kanalen nu iaf men man vill ju ha alla kanaler
Postad 07 October 2009 - 17:06
Postad 07 October 2009 - 17:45
Postad 07 October 2009 - 18:30
Enda trösten är väl att på marksänd boxer får man bara tre kanaler för 229:-För **** vi betalar fullt pris för Canal+ paketet och ska självklart ha alla kanaler...
Skulle TV1000 starta en ny kanal så skulle den läggas in direkt utan att nån annan kanal skulle tas bort...
Och utrymme finns eftersom det är en ledig plats där Jetix låg och sen har ett par utlänska kanaler försvunnit och tror inte alla dom har ersatts av andra kanaler än...
###### idioter...
Postad 07 October 2009 - 19:14
Alla borde ringa och maila dom och säga vad dom tycker om det.
Och kan dom inte leverera alla kanalerna så får dom sänka priset med några 10or.
Redigerat av Leatherface, 07 October 2009 - 19:16.
Postad 08 October 2009 - 00:11
Som sagt så är det bullshit... Dom hade plats för Jetix och den kanalen har inte ersatts med nån annan på den transponder och finns fortfarande kvar i kanallistan fast den inte finns längre.
Alla borde ringa och maila dom och säga vad dom tycker om det.
Och kan dom inte leverera alla kanalerna så får dom sänka priset med några 10or.
Egentligen kan man ju alltid fundera på att när man beställde canalplus abbonnemaget så stod ju canalplus drama med och var med i marknadsföringen då bör dom ju inte kunna ta bort den för en sålänge som teckningen på abbonnemanget gäller.. För då har dom ju brytit emot det eller? någon mer teknisk person kanske kan svara på om det är så.. alternativt finns det ett kryphål som säger att dom får förändra bäst dom behagar men det sade dom då inte när man ringde..
Postad 08 October 2009 - 19:48
Fick detta mejl av Canal+ idag.
Hej!
Tele2 kommer att leverera SF-kanalen fr.o.m. den 1 november. Dock ersätter kanalen Canal+ Drama som det ser ut nu då Tele2 inte har tekniken för en ytterligare kanal. Så SF-kanalen kommer att ingå i Canal+ Film och Canal+ Total paketen.
Ha en fortsatt trevlig dag!
Att Tele2 inte har tekniken, det fattar jag inte. Dom har fria kanalplatser, varför kan dom inte visa ALLA kanaler då för? Jaja vi får SF-kanalen nu iaf men man vill ju ha alla kanaler
Vilka skojare! Dom ska alltså plocka bort en kanal bara för att kunna ersätta den med en ny kanal och sen samtidigt ta MER betalt för paketet??
Riktigt dåligt av Tele2 och deras ursäkt ger jag inte ett skvatt för, det är bara bullshit som leatherface säger.
Ska givetvis ringa/maila dom om detta och jag hoppas att fler gör samma sak bara för att visa att det här är inte ok.
Postad 09 October 2009 - 10:05
Egentligen kan man ju alltid fundera på att när man beställde canalplus abbonnemaget så stod ju canalplus drama med och var med i marknadsföringen då bör dom ju inte kunna ta bort den för en sålänge som teckningen på abbonnemanget gäller.. För då har dom ju brytit emot det eller? någon mer teknisk person kanske kan svara på om det är så.. alternativt finns det ett kryphål som säger att dom får förändra bäst dom behagar men det sade dom då inte när man ringde..
Naturligvis har de rätt att ändra i sitt utbud. Men du har då också rätt att säga upp ditt abonnemang utan någon uppsägningstid. Gå heller inte på lögnen om de säger att du bara har rätt att säga upp ditt Canal+-abonnemang pga denna ändring. Då de inte längre levererar Canal+ Drama, vilket naturligtvis vara hela anledningen till att du valde Tele2 som leverantör (eller hur?), så har du rätt att säga upp hela ditt TV-avtal med dem.
Postad 10 October 2009 - 10:30
Man får betala priser för kanaler som man inte ens "får"...
De har ett HD utbud som är under all kritik.
De ligger långt efter sina konkurrenter.
Vid en förfrågan till kundtjänst and HD kanaler fick jag bara till svar: "Än sålänge finns det inget större intresse i detta"...
Skojar de med en?? De ligger lågt med att skaffa mera HD kanaler pga för lite intresse?? Löjligaste jag hört.
Snarare tvärtom, att intresset är stort, men de klarar inte av att förhandla fram mera kanaler.
Tyvärr har jag ett avtal med dem i 24 månader pga en HD box. Men när det avtalet har passerat tänker jag säga upp skiten och skaffa mig parabol eller en Boxer.
För det lär la inte hända så värst mycket under 2 år??
Postad 10 October 2009 - 10:45
Postad 10 October 2009 - 21:45
De har ett HD utbud som är under all kritik.
De ligger långt efter sina konkurrenter.
Vid en förfrågan till kundtjänst and HD kanaler fick jag bara till svar: "Än sålänge finns det inget större intresse i detta"...
Skojar de med en?? De ligger lågt med att skaffa mera HD kanaler pga för lite intresse?? Löjligaste jag hört.
Snarare tvärtom, att intresset är stort, men de klarar inte av att förhandla fram mera kanaler.
Tyvärr har jag ett avtal med dem i 24 månader pga en HD box. Men när det avtalet har passerat tänker jag säga upp skiten och skaffa mig parabol eller en Boxer.
För det lär la inte hända så värst mycket under 2 år??
Bra fråga, man tycker ju att dom borde kunna klämma fram åtminstone 3-4 st nya HD-kanaler inom denna tidsramen. Då skulle dom ju iallafall ha ett HD-utbud som är värt namnet & pengarna, titta tex på ComHem som har 6st HD kanaler för 99:-/mån vilket jag lätt hade tagit om jag bara kunde. Jag tror personligen att det ligger väldigt mycket i Tele2:s egna intresse att skaffa fram fler HD-kanaler om dom ska kunna konkurera med dom andra levernatörerna på marknaden. Just nu har dom ju sämst utbud vad gäller HD och egentligen förstår jag inte varför denna problematiken?
Min fastighetsägare har tecknat avtal med Tele2 fram till och med 2012 så jag sitter med dom tills dess och just därför nappade jag också på HD-boxen vilken jag förövrigt är mycket nöjd med än sålänge.
Det jag är mest missnöjd med vad gäller deras TV-tjänst är:
1. HD utbudet som är under all kritik.
2. Problematiken med deras Canal+ paket som saknat/saknar vissa kanaler men ändå tar dom ut fullpris.
Fixar dom detta så skulle jag vara helt nöjd med dom.
Postad 11 October 2009 - 10:17
Min fastighetsägare har tecknat avtal med Tele2 fram till och med 2012 så jag sitter med dom tills dess och just därför nappade jag också på HD-boxen vilken jag förövrigt är mycket nöjd med än sålänge.
Det jag är mest missnöjd med vad gäller deras TV-tjänst är:
1. HD utbudet som är under all kritik.
2. Problematiken med deras Canal+ paket som saknat/saknar vissa kanaler men ändå tar dom ut fullpris.
Fixar dom detta så skulle jag vara helt nöjd med dom.
Jag är faktiskt nöjd med bilden på min HD box också. Inte där problemet ligger, som du skriver så hade man varit mera nöjd om de hade ett HD utbud som matchar andra leverantörer.
Det som man kan tycka är lite jobbigt ibland är deras EPG som inte visar mer än 2 program åt gången.
Ibland visar den ingenting, så man ska nog vara nöjd för det lilla den visar.
Postad 12 October 2009 - 09:11
Jodå den borde funka fint men det kräver självklart installationer av images och konfigurering osv...
Den och andra linuxboxar är ju som en kompakt linuxdator med TV tuners kan man säga...
Du kan iofs använda orginalmjukvara med conax cam men om du vill få ut mer av boxen så blir det en del joxande...
Men joxandet är ganska kul faktiskt och man blir rätt snabbt beroende av det
Finns numera images med enigma2 som är utvecklat för dom nyare dreamboxarna...
Du kan också använda softcams då som emulerar en riktig cam så slipper du lägga pengar på en sån...
Annars om du har råd så finns det inget som slår dm8000 med dvdbrännare installerad...
Klarar dessutom dom flesta format om man vill använda den som mediacenter...
Men man behöver inte installera någon mjukvara på CubeRevo boxen om man inte vill? man kan stoppa in tele2 kortet direkt i boxen och bara söka kanalerna så funkar det direkt?
och en annan sak... jag tror jag har hört något om att i framtiden så kanske det finns conax cams som då teoretiskt skulle kunna låsas till camen i stället för boxen, tror du att tele2 då kan tilllåta att man låser kortet till en linux box? det skulle ju vara bra om man vill ha betal HD kanaler i framtiden
Postad 12 October 2009 - 14:12
Det finns ju Conax pairing cam som används av bla RiksTV i Norge så om Tele2 godkände dom skulle HD kanalerna funka i valfri box...
Men svenska operatörerna verkar inte så intresserad att fixa sån lösning...
Redigerat av Leatherface, 13 October 2009 - 23:29.
Postad 13 October 2009 - 10:32
Ja SD kanalerna kommer funka i CubeRevo t.ex om du köper en conax cam men annars funkar det med softcam med men då måste du installera ny image i boxen...
Det finns ju Conax pairing cam som används av bla RiksTV i Norge så om Tele2 godkände dom skulle det funka i valfri box...
Men svenska operatörerna verkar inte så intresserad att fixa sån lösning...
Funkar samma mjukvara i både CubeRevo och dreambox ?
Tror jag har hört att man kan spela in 8 kanaler samtidigt med dreambox? så om inte CubeRevo boxen klarar mer än typ 2 kanaler med standard mjukvara är det då bara installera ny mjukvara så går det spela in flera samtidigt?
Postad 13 October 2009 - 11:08
Ja det går spela in runt 10 kanaler utan problem på dm7025 men dom måste ligga inom 2 transponders/muxar...
fast en som inte bor framför tvn spelar väl kanske in max 2-3 program samtidigt som mest
Men kan inte svara på hur många CubeRevon klarar samtidigt det hänger ju på hårdvaran...
Redigerat av Leatherface, 13 October 2009 - 23:23.
Postad 13 October 2009 - 17:02
"Patrick Danckwardt, Produktchef TV, 2009-10-13 17:27:41: Anmäl kommentar
Hej, kände att en liten uppdatering från Tele2 är på sin plats. Det har slumpat sig så att hemspråkskanalen TV7 Tunis utan varsel har valt att byta satellit och vi tvingas därför att avsluta den i vårt utbud. Sorligt, men som en direkt konsekvens av detta finns nu plats för att inte bara addera SF-kanalen, utan även för att behålla Canal+ Drama, vi kommer alltså från den 1:a November kunna leverera den totala uppställningen av Canal+ Total.
Jag vill även passa på att svara de som undrat om varför vi inte valt att använda den plats i nätet som blev ledig i och med att Jetix slutat sända till att sända Canal+ Drama. Det enkla svaret är att den platsen, i min mening, ska användas för att sända ytterligare en barnkanal som ersättning för den kanal barnpaketsabonnenterna tappat, inte för att ge Canal+ kunderna, även om ni är mycket viktiga för oss, ytterligare kanaler.
Tack för er feedback!"
Detta är taget från http://www.fairshopp...?opinionid=4699 som tydligen gav Tele2 en spark i rätt riktning kanske.
Postad 13 October 2009 - 17:25
Men bra det med SF kanalen iaf även om jag tycker den skulle lagts på en frekvens så även dom som inte har fulla utbudet kan se den..
Finns ju faktiskt fler frekvenser som skulle kunna klämmas in fler kanaler på t.ex den med Säsongskortet på där det bara sänds 5 kanaler just nu... borde gå ha åtminstone 2 kanaler till på den frekvensen...
Varje mux på kabelnätet klarar nästan 40mbit/s och dom 5 kanaler som ligger där tar knappast mer än 25-30mbit totalt...
Redigerat av Leatherface, 13 October 2009 - 19:05.
Postad 13 October 2009 - 19:01
...
Detta är taget från http://www.fairshopp...?opinionid=4699 som tydligen gav Tele2 en spark i rätt riktning kanske.
Vi kanske borde starta en tråd på fairshopping om Tele2s höga priser och se om även den ger "en spark i rätt riktning". :-)
Postad 13 October 2009 - 19:48
Vet inte om jag är beredd att hålla med. Tele2 ligger väl rätt bra till jämfört med boxer och comhemVi kanske borde starta en tråd på fairshopping om Tele2s höga priser och se om även den ger "en spark i rätt riktning". :-)
Särskilt vi som har fastighetsavtal/bostadsrättsavtal
Betalar en tredjedel av boxerpriset med nästan samma utbud och bättre bild. Svårt att klaga då...
Postad 13 October 2009 - 23:33
Ska man ha Medium 8 favoriter så får du då bekosta box + 159:-/mån + kortavgift på 30:-/mån + dom där 150:- du betalar i hyran = ca 340:-/mån för ungefär samma utbud som vi har i avtalet med hyresvärden för 45:-/mån här.
Det enda som irriterar mig är oviljan att leverera alla kanalerna man betalar för då det gäller Canal+ t.ex.
Och att man höjer paketen med 20:-/mån samtidigt som man tar bort kanaler eller låter bli att ersätta kanaler som läggs ner.
Sen så tycker jag man ska få välja från ALLA paketen i mixpaketet.
Finns massor med folk som t.ex har Dokumentär paketet i sin BRF och vissa av dom är intresserade av Discovery World bla men måste ta Discovery paketet då fast dom redan har 3 av kanalerna i paketet och får betala dubbelt då.
Nu tas Viasat History/Explorer också bort och man är tvungen skaffa Viasat Silver för att få dom kanalerna.
Dom borde vara valbara i mixpaketet eller som lösa kanaler.
Så ska man behöva ta en massa paket för att få nån enstaka kanal och betala dubbelt blir det ju genast dyrare än hos andra operatörer.
Redigerat av Leatherface, 14 October 2009 - 00:05.
Postad 14 October 2009 - 15:10
Vet inte om jag är beredd att hålla med. Tele2 ligger väl rätt bra till jämfört med boxer och comhem
Särskilt vi som har fastighetsavtal/bostadsrättsavtal
Betalar en tredjedel av boxerpriset med nästan samma utbud och bättre bild. Svårt att klaga då...
Jag påstod inte att andra är billigare, jag sade bara att det var dyrt.
Redigerat av MrPerC, 14 October 2009 - 15:13.
Postad 14 October 2009 - 17:50
Postad 14 October 2009 - 18:07
Postad 01 November 2009 - 18:40
Postad 03 November 2009 - 11:41
Dålig stil av Tele2. Idag skulle dom fixa så att vi får SF-Kanalen och programändringana fast det har inte hänt nåt. Men det är väl som vanligt med Tele2. Mycket snack men liten verkstad.
Startade bara om min box, sedan hade jag tillgång till de nya kanalerna.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
Bredbandsbolagets boxar
8 bilder
227 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?