Kvack, kvack mot slutspel...
NHL 08 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser |
Postad 04 June 2008 - 17:55
Kvack, kvack mot slutspel...
Postad 04 June 2008 - 19:09
Postad 04 June 2008 - 19:10
Blev dock utspelad i stortsett hela matchen :S Förtjänade inte vinsten överhuvudtaget. Men men
Postad 04 June 2008 - 19:15
Ottawas förstakedja fortsätter vara ett spöke för Edmonton. Gjorde båda målen i 2-0 vinsten.
Blev dock utspelad i stortsett hela matchen :S Förtjänade inte vinsten överhuvudtaget. Men men2 härliga nya poäng
Förlust mot dig och snart ca 9.000 fattigare när man ska köpa 25års present till min kära sambo
Postad 04 June 2008 - 19:18
Förlust mot dig och snart ca 9.000 fattigare när man ska köpa 25års present till min kära sambo
Men nu slipper du möta mig mer iaf
Postad 04 June 2008 - 19:57
4-6 mot Whillys. Riktigt rolig match! Hajarna börjar lära sig att simma!
Postad 04 June 2008 - 20:10
Jag fortsätter min losingstreak
![]()
4-6 mot Whillys. Riktigt rolig match! Hajarna börjar lära sig att simma!
Ja det var en rolig match
Postad 04 June 2008 - 20:13
Så här ser min dag ut:
Dabratt: FÖRLUST
Whilllis: FÖRLUST
Topper fittharley: FÖRLUST x 2
YEEEEAAAAH
h o r spel
Postad 04 June 2008 - 20:14
Men mina smörgåspålägg lyckades till slut avgöra i övertid: 2-1 till Philadelphia som nu knep sina första 2 poäng!
Yay!
Postad 04 June 2008 - 20:15
Vem är Toronto???
WADE!!! Blev visst lite fel när jag la in min match mot San Jose. La förlusten på Toronto
Postad 04 June 2008 - 20:16
WADE!!! Blev visst lite fel när jag la in min match mot San Jose. La förlusten på Toronto
Vet inte vad det blev. Hoppas du kan fixa.
Gör mig inget att du la förlusten på Toronto
Jag har so far ligans flest insläppta mål samt mest utvisningstid. Jag är ligans bad boy =P
Postad 04 June 2008 - 20:16
Jäklar, det var ganska tufft och läskigt i vissa situationer mot Whilli's Ottowa.
Men mina smörgåspålägg lyckades till slut avgöra i övertid: 2-1 till Philadelphia som nu knep sina första 2 poäng!
Yay!
Ja det var en tuff match. Tyvärr gick mina puckar stolpe ut istället för in. Grattis till vinsten.
Postad 04 June 2008 - 20:24
Ja det var en tuff match. Tyvärr gick mina puckar stolpe ut istället för in. Grattis till vinsten.
Om jag hade haft igång micken skulle du allt hört ett gäng skrik i panik "Eeeeeeek!" när dom skotten drogs iväg
Postad 04 June 2008 - 20:28
Så nu tar jag Detroit, han får köra med Toronto eller vilket annat lag som helst för nu vill jag spela.
Redigerat av BioBerra, 04 June 2008 - 20:29.
Postad 04 June 2008 - 21:14
Wade, Det står bortalag två gånger när man reggar. Det som förvirrat lite här ovan...
Berra, Kihmari har inte varit online på 9dagar? Han skrev ju ett inlägg inatt till dig. Vad menar du?
Redigerat av RealDaBratt, 04 June 2008 - 21:23.
Postad 04 June 2008 - 21:27
Vilken match Whillis ojoj. Ankorna slet som de djur de är för att hålla pucken från din 1:a kedja, med tur och grym offervilja höll vi nere målproduktionen. Shit, helt slut...
Jag hyfsad nöjd med matchen förutom att vi släpper in 5 mål. Tyckte att jag hade hyfsad koll på dig denna gång, men slappnar man av i 5 sekunder så smäller det i baken på en gång
Postad 04 June 2008 - 21:34
Sedan var jag helt yrvaken i 1:a perioden ska erkännas, varit det i mina 4 senaste matcher. Måste fan vakna tidigare med Ankorna känner jag...
Redigerat av RealDaBratt, 04 June 2008 - 22:02.
Postad 04 June 2008 - 22:05
Är inte rädd för att möta dig Kihmari, är ganska säker på att jag vinner. Men vi kan ju spela i bäst av 3 matcher till helgen, dock kan jag nog inte spela på Fredag, möjligen Lördag förmiddag eller Söndag. På Fredag blir det sol och bad :-)
Postad 04 June 2008 - 22:24
Har spelat 2 matcher ikväll med Detroit iaf, 6-2 mot Darkowade och 3-1 mot Oscarvincent. Kändes som jag hade totalt kontroll i båda matcherna även om det rann iväg på slutet mot Darkowade
![]()
Är inte rädd för att möta dig Kihmari, är ganska säker på att jag vinner. Men vi kan ju spela i bäst av 3 matcher till helgen, dock kan jag nog inte spela på Fredag, möjligen Lördag förmiddag eller Söndag. På Fredag blir det sol och bad :-)
Misslyckades du med att lägga in matcherna? Du måste gå igenom bägge stegen....
Skicka vancouvermatchen till mig.
Klarar ni inte av det så säg till mig hur jag kan göra det enklare............ (Inmatning av matcher alltså..)
Får inte tag i Kimahri, han har inte spelat NHL 08 sedan 25 Maj och inte varit online på 9 dagar på Minhembio.
Så nu tar jag Detroit, han får köra med Toronto eller vilket annat lag som helst för nu vill jag spela.
Jag visade ju ett citat att han hade skrivit den 4 juni......
Redigerat av Unregistered24038, 05 June 2008 - 07:41.
Postad 04 June 2008 - 22:27
Postad 04 June 2008 - 22:42
Vi har ju knappt börjat serien
---
Smörgåspåläggen har lyckats knipa ännu ett par poäng. 1-0 mot alienrebel's Montreal.
Roligt match även om jag själv klantade mig rätt ordentligt och skapade situationer där jag var tvungen o ta ett par utvisningar + straff. Ska vara glad att han inte hade skotten på sin sida ikväll för då hade det troligen varit ett annat resultat. För övrigt hade jag lite flyt på att få en retur som sedan gick in i slutet av 3e perioden.
Redigerat av Namil, 04 June 2008 - 23:24.
Postad 04 June 2008 - 23:25
Philadelfias målvakt var grym ikväll. Sen så var dom heta på returer.
Jaja många matcher kvar att vinna.
Grattis filly
Postad 04 June 2008 - 23:29
Ja premiären gick ju inte som jag ville men gör man inga mål så vinner man ju inte.
Philadelfias målvakt var grym ikväll. Sen så var dom heta på returer.
Jaja många matcher kvar att vinna.
Grattis filly
Ja, M.Bison... eer jag menar M.Biron var het ikväll för omväxlingsskull. Vet inte riktigt hur han bar sig åt att rädda några givna mål. Det är iallafall hans förtjänst till största del att laget kom vinnande ur den här kampen. Han borde faktiskt fått 1st Star tycker jag
Postad 05 June 2008 - 04:37
Här sitter jag och spelar med ###### fitt edmonton för alla bra lag är upp kvalade så kommer den ###### fjompen och kör på utan att kvala... Nejnej, det går jag INTE med på! Kvala ska han fan göra annars tänker jag hoppa ligan för jag också ska ha ett bättre lag...
Postad 05 June 2008 - 07:45
Vafan är nu detta, varför i **** ska bioberra slippa kvala om laget?!
Här sitter jag och spelar med ###### fitt edmonton för alla bra lag är upp kvalade så kommer den ###### fjompen och kör på utan att kvala... Nejnej, det går jag INTE med på! Kvala ska han fan göra annars tänker jag hoppa ligan för jag också ska ha ett bättre lag...
Håller med även om jag försökte säga det i lite finare ord.
Postad 05 June 2008 - 07:52
Spöade Darkowade med 6-2 igår
Ska fixa match 18 till dig Awade, var väl för trött när jag matade in det igår.
Postad 05 June 2008 - 08:13
En fråga till: Spelar man matcherna i vilken ordning som helst? Måste komma igång med mina matcher nu...
Postad 05 June 2008 - 08:15
Kvalmatch: När? Jag har ej spelat kvalmatch än heller.
En fråga till: Spelar man matcherna i vilken ordning som helst? Måste komma igång med mina matcher nu...
Det var ingen annan som ville spela med Minnesota så du behöver inte kvala (spela om vem som får spela med laget).
Det är bara att spela mot dem som finns online.
Redigerat av Unregistered24038, 05 June 2008 - 08:17.
Postad 05 June 2008 - 08:28
Sen finns det två ligor på liven som du kan gå med i om du inte gjort det ännu.
Swedleague 1 och 2
Postad 05 June 2008 - 08:51
Hemma-borta mot alla dom andra lagen är det.
Sen finns det två ligor på liven som du kan gå med i om du inte gjort det ännu.
Swedleague 1 och 2
Ahhh. OK. Tack!
Postad 05 June 2008 - 09:55
Jag kan inte sitta och vänta 2 veckor på att Kihmari ska spela kvalmatch. Men nu är jag ändå övertygad om att jag vinner, är ganska säker på att jag är topp 3 i denna liga
![]()
Spöade Darkowade med 6-2 igår![]()
Ska fixa match 18 till dig Awade, var väl för trött när jag matade in det igår.
Du har vunnit en match och du är säker på att du är topp 3? Jaja, sakta i backarna nu va.
Kihmari var för övrigt online igår som Dabratt quotade. Ligan håller på fram till augusti har jag för mig. Det finns gott om tid för dig att kvala. Visst, det är kanske inte kul att vänta men det ska vara rätt för alla tycker jag.
Kör träningsmatcher så länge istället eller nåt så du inte rör till ligan IFALL du skulle förlora kvalet.
Postad 05 June 2008 - 10:11
Bara för att du är kaxig så är inte saken avgjord. Vi har haft omröstningar om allt möjligt. Bestämt regler som alla fått vara med att påverka, vad ger dig då rätt att bara köra.Jag ska spöa er alla, utom DabRatt då för han är omöjlig
Till alla:
Sök efter liga i spelet,
Det finns två ligor online, swedleague 1 och 2
Namn: Swedleague 1 (2)
Förkortning: SWE1(2)
Lösenord: sundin
Redigerat av Unregistered24038, 05 June 2008 - 10:20.
Postad 05 June 2008 - 10:18
Kan ju tillägga att Kihmari´s Detroit knappast blir en munsbit...
Redigerat av RealDaBratt, 05 June 2008 - 10:34.
Postad 05 June 2008 - 10:35
Redigerat av Kihmari, 05 June 2008 - 10:41.
Postad 05 June 2008 - 11:34
EDIT: Vincent har nu angett ett giltligt skäl, det var inget nervsammanbrott.
Redigerat av RealDaBratt, 05 June 2008 - 11:42.
Postad 05 June 2008 - 12:23
Postad 05 June 2008 - 12:26
Om jag förlorar är det väl bara att jag raderar mig från ligan, det går väl att hoppa ur ?
Trodde folk var med i ligan för att det var kul att spela under lite organiserade former..
Jag har mer saker att göra än att fixa med databasen för swedleague. Spärrar inmatning av Detroitmatcher tills ni har spelat om laget.
Redigerat av Unregistered24038, 05 June 2008 - 12:27.
Postad 05 June 2008 - 12:27
Jag har mer saker att göra än att fixa med databasen för swedleague. Spärrar inmatning av Detroitmatcher tills ni har spelat om laget.
När vi ändå är inne på databasen. När ska "felfelfel" och "Toronto" fixas? :>
Postad 05 June 2008 - 12:39
När vi ändå är inne på databasen. När ska "felfelfel" och "Toronto" fixas? :>
Vad är felet med toronto? aaaah, har undersökt lite, ingen som har dem... Vad skall det vara för lag i matchen Whillis??
Alla lag:
Aengus - jorgentoresten - New York
alienrebel - Nilfisk47 - Montreal
Beliavski - Dallas
BioBerra - BerraSWE - Detroit
feppa - Fredamn76 - Minnesota
Kihmari - Detroit
Liman - Rliman - San Jose
Morge - OscarVincent - Vancouver
Namil - nliman - Philadelphia
Nemlejh - Hjelmen
RealDaBratt - Anaheim
Soulmat - Colorado
spaten - jackman55 - Calgary
Topper Harley - TopperHarley 77 - Pittsburgh
Wade - DarkoWade - Washington
Wizeguy - Balltasar - Buffalo
Whillis - Whillis - Ottawa
Spuute - Spuute - Edmonton
Har ni inte gått med i ligan online, var snälla och gör detta...
Sök efter liga i spelet,
Det finns två ligor online, swedleague 1 och 2
Namn: Swedleague 1 (2)
Förkortning: SWE1(2)
Lösenord: sundin
Adressen till Hemsidan är:
nhl08.awade.se
Vid problem på någon match förklara problemet och maila allt till:
[email protected]
Redigerat av Unregistered24038, 05 June 2008 - 23:00.
Postad 05 June 2008 - 12:45
Postad 05 June 2008 - 12:51
Match 12: Toronto vs Ottawa ska ju egentligen vara San Jose vs Ottawa. Whillis matade in fel lag när han reggade matchen
Jag har sagt till Whillis att inte spela matcher efter sin LÄGGNINGSTID...
Postad 05 June 2008 - 15:27
Det verkar vara en krävande sambo, vänta tills ni gifter er då blir inte presenterna så dyra då har du ju ditt liksom på det torra då räcker det med en biocheckFörlust mot dig och snart ca 9.000 fattigare när man ska köpa 25års present till min kära sambo
Postad 05 June 2008 - 15:56
Jag har sagt till Whillis att inte spela matcher efter sin LÄGGNINGSTID...
Men mamma sa ju att jag fick vara upp hur sent jag ville igår
Postad 05 June 2008 - 17:08
Postad 05 June 2008 - 18:33
Personligen tyckte jag det gick bättre än förväntat då jag lyckades hålla ner målen bra in till sista perioden. Matchen slutade förvisso 1-4 till bratten men dom två sista målen damp inte in förrän sista minuten av matchen då jag gick fullt ut för att trycka in en kvittering. Var bra nära där ett par gång likaså! Måste bara lära mig hålla i pucken lite längre
Roligt! Nu har jag lite att plugga på inför nästa returmatch!
Aja, som tröst kan jag iallafall se det som att jag har haft näst bäst resultat mot DaBratt efter Spuute
Redigerat av Namil, 05 June 2008 - 18:38.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
4 bilder
23 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?