Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty 4 Modern Warfare

3456 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 March 2008 - 10:21

tomas_we
  • tomas_we
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0
fortfarande ingen patch till europa iaf... väntar o väntar

ska bli riktigt kul o snipera nu..

Postad 19 March 2008 - 11:49

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
vad blir de för röändringar på siktena? alla verkar praa om de? blir dom stadigare så man inte behöver hålla andan eller vad är det som är förbättrat?

Postad 19 March 2008 - 12:10

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Vet inte om jag tycker att det är så bra att det blir lättare att snipa, dels så ÄR det inte lätt och snipa i verkligheten, dels så tror jag att det kommer att sabba spelet, hoppas bara att det det inte blir FÖR mycket av den varan, då kommer iaf. JAG tröttna och antagligen spela mindre..

Jag menar, hur kul är det med en bunke kampare som bara byter plats med varandra?

l2ickard: Bra! Alltid tyckt att snipern varit lite småsvår att sikta med. Ska prova lite i helgen och se hur det går...

Hoppas bara inte att alla börjar spela med snipers!
ACOG är katastrofalt dåligt, får se om det är någon skillnad ikväll. Men det lär det va.

Kan bara hålla med, Reddot är ju betydligt bättre än ACOG...

Redigerat av Dr. Death, 19 March 2008 - 12:08.

Postad 19 March 2008 - 12:43

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Tycker det inte blivit för lätt att använda snipern, förr var det väldigt svårt ibland o träffa någon som rörde sej...även fast man var säker på att man siktade rätt.

Nu verkar det vara fixat iaf så man verkligen träffar där man siktar :wub:

Postad 19 March 2008 - 14:00

Unregistered040344bf
  • Unregistered040344bf
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Runt 18:00 kommer patchen.

http://www.eurogamer...rticle_id=94991

Postad 19 March 2008 - 14:10

Henke811
  • Henke811
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0
Usch o ja som ska åka o jobba nu....

Man kanske skulle tagit ledigt :wub:

Postad 19 March 2008 - 14:23

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Hehe så fantastisk är den ändå inte, trots allt ganska minimala förändringar som gjorts.

Postad 19 March 2008 - 14:26

Henke811
  • Henke811
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0

Hehe så fantastisk är den ändå inte, trots allt ganska minimala förändringar som gjorts.

He he, men känslan av att muta onda skrikiga fransmän kommer ändå att kännas överväldigande :wub:

Hmm för det var väl mute funktion med i denna patch... :wub:

Postad 19 March 2008 - 19:14

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Tycker det inte blivit för lätt att använda snipern, förr var det väldigt svårt ibland o träffa någon som rörde sej...även fast man var säker på att man siktade rätt.

Nu verkar det vara fixat iaf så man verkligen träffar där man siktar :wub:

Ja, givetvis ska man träffar där man siktar, det är ju helt ok! :wub:

Postad 19 March 2008 - 19:29

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Vet inte om jag tycker att det är så bra att det blir lättare att snipa, dels så ÄR det inte lätt och snipa i verkligheten, dels så tror jag att det kommer att sabba spelet, hoppas bara att det det inte blir FÖR mycket av den varan, då kommer iaf. JAG tröttna och antagligen spela mindre..

Jag menar, hur kul är det med en bunke kampare som bara byter plats med varandra?

Om man spelar S&D tex så kan ju inte det "bombande" laget kampa alldeles för länge.. så småningom så måste dom ju framåt :wub:
Dels så tycker jag det är alldeles för få personer som använder sniper som det är nu.. förutom på vissa banor som tex block, ambush overgrown och bog.. men annars är det sällan någon använder sniper..
har oxå märkt att det är en stor fördel att vara host när man använder sniper för då har man "fulla staplar" :wub:

Håller dock med om att det är lite trist att möta ett lag där alla använder sniper :wub: speciellt om dom kan hantera den..

Postad 19 March 2008 - 20:02

tomas_we
  • tomas_we
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0
Har patchen släppts nu till europa??

Postad 19 March 2008 - 20:28

himtim
  • himtim
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0
tanka precis ner nya patchen :wub: eller de va en ny updatering iaf, antar de är patchen :wub:

Postad 19 March 2008 - 20:28

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
märker ingen skillnad på nåt med den nya patchen.. mutefunktionen då,, vart e den?

Postad 19 March 2008 - 20:55

himtim
  • himtim
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0
samma här, verkar vara noll skillnad? :S

Postad 19 March 2008 - 21:17

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

märker ingen skillnad på nåt med den nya patchen.. mutefunktionen då,, vart e den?

Mutefunktionen är det enda nya jag märkte. Jag har för mig att man trycker på (X) på vald spelare efter att ha tryckt på [Select] under en match. Kanske blev lite rörigt skrivet... Man trycker alltså på [Select] under pågående match för att få upp listan över alla som är med i matchen. Därefter trycker man uppåt eller nedåt för att komma till den spelare man vill få tyst på, för att sedan trycka på (X). Då visas ett rött kryss över högtalarsymbolen efter spelarens PSN-ID.

Postad 19 March 2008 - 21:47

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Mutefunktionen är det enda nya jag märkte. Jag har för mig att man trycker på (X) på vald spelare efter att ha tryckt på [Select] under en match. Kanske blev lite rörigt skrivet... Man trycker alltså på [Select] under pågående match för att få upp listan över alla som är med i matchen. Därefter trycker man uppåt eller nedåt för att komma till den spelare man vill få tyst på, för att sedan trycka på (X). Då visas ett rött kryss över högtalarsymbolen efter spelarens PSN-ID.

ska testa de, tackar för hjälpen

Postad 19 March 2008 - 21:48

himtim
  • himtim
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0
vad hände med host ended gamefunktionen, verkar ju inte vara fixat. nån som testat agoc siktet?

Postad 19 March 2008 - 22:39

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
ACOG siktet är bättre men fortfarande så är RDS bättre pga av det större synfältet.

Postad 20 March 2008 - 00:17

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Killcam för granater och Airstrike oxå....coooooolt

Dock så kan ju det sabba lite om man hittat ett bra ställe att lassa granater ifrån.

Men jag har dock aldrig haft så stora problem med att tacka ja till invites som jag haft idag...

Mute är bra, men oftast hör man dom på nåt sätt ändå, om inte alla lagkamrater blockat samma nötter, iofs. svagare...

Även att vara spectator när man dött på tex. S&D har blivit bättre då du kan kolla runt lite hur man vill runt den person man följer, trycker man på knappen med grön triangel så kan man dessutom se i förstapersons vy.... Tycker iaf. jag är bra! :rolleyes:

Redigerat av Dr. Death, 20 March 2008 - 08:56.

Postad 20 March 2008 - 00:28

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0
Kan bara hålla med, inget har blivit sämre utan allt en aning bättre!
Provade bara snipe med en upplockad bössa ett par gånger, den har helt klart blivit vassare.
Hoppas att den inte är för vass så alla sitter och trycker...
Granat-cam var riktigt ballt, men nu blir man ju ännu mer förbannad på random granaterna.

Postad 20 March 2008 - 01:05

anteb91
  • anteb91
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Kan bara hålla med, inget har blivit sämre utan allt en aning bättre!
Provade bara snipe med en upplockad bössa ett par gånger, den har helt klart blivit vassare.
Hoppas att den inte är för vass så alla sitter och trycker...
Granat-cam var riktigt ballt, men nu blir man ju ännu mer förbannad på random granaterna.

Va? Har man inte kunnat se granater innan? Har precis för mig att jag alltid har sett när jag blivit granatad. Har jag bara inbillat mig?

Postad 20 March 2008 - 01:13

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Du har inte kunnat följa granatens väg från fiendens hand tills den exploderar och dödar dej. Du kanske blandar ihop det med den korta snutten du får se på din egen gubbe när du dör.

Postad 20 March 2008 - 07:19

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0

Hur i hela världen skall man ha tid med det? Inte kul på Shipment å sitta å fippla med knapparna inne i spelet. Mute skulle ske i lobbyn!

Postad 20 March 2008 - 07:59

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Hur i hela världen skall man ha tid med det? Inte kul på Shipment å sitta å fippla med knapparna inne i spelet. Mute skulle ske i lobbyn!

Hehehe, sant... men shipment är fan ingen map, den funkar bara med cagematcher... hoppar alltid ur när den kommer upp, om inte den röstas bort...

Postad 20 March 2008 - 08:16

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
Men "Host migration" fick dom inte me i den nya patchen eller?
Har för mig att de stängdes ner igår efter han som hostade gick ur. Och detta var efter ja laddat ner patchen.

Postad 20 March 2008 - 08:53

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Märkte att antalet snpers ökat typ med 500% igår, hoppas att det bara är tillfälligt, nyhetens behag...

Hur är det med hardcore-läget nu, är det renodlade snipermatcher nu eller, hyvonen?

Postad 20 March 2008 - 09:12

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0
Är det bara jag som inte märkte nån skillnad med Snipern?
provade några gånger igår.. men kändes som man fortfarande var tvungen att sikta framför om motståndaren sprang?

Postad 20 March 2008 - 09:22

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0

provade några gånger igår.. men kändes som man fortfarande var tvungen att sikta framför om motståndaren sprang?

Men så skall det väl vara? Då är det ju som i verkligheten, skottet tar ju någon tiondel för att färdas.

Vad är problemet?

Postad 20 March 2008 - 09:25

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0

Det är väl helt i sin ordning antar jag? Inte för jag utövar snipning annat än i COD men jag gissar att man håller framför en person/älg/hare som är i rörelse för att träffa. Känns mest realistiskt tycker jag. Det ska fan inte vara lätt att få ner en springande soldat med snipe, tycker jag.

Edit: Sen.... kul att man inte är ensam!

Redigerat av Unregistereda1381774, 20 March 2008 - 09:26.

Postad 20 March 2008 - 10:30

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Det är väl helt i sin ordning antar jag? Inte för jag utövar snipning annat än i COD men jag gissar att man håller framför en person/älg/hare som är i rörelse för att träffa. Känns mest realistiskt tycker jag. Det ska fan inte vara lätt att få ner en springande soldat med snipe, tycker jag.

Det menar jag inte heller.. Men tyckte det var någon som sa att det var lätt att skjuta "rörande mål" nu efter patchen.. tycker det är bra om man fortfarande måste sikta lite framför.. men förstår inte vad dom har ändrat med snipern då?

Postad 20 March 2008 - 10:57

stone
  • stone
  • Lärjunge

• 336 inlägg
  • 0

Det menar jag inte heller.. Men tyckte det var någon som sa att det var lätt att skjuta "rörande mål" nu efter patchen.. tycker det är bra om man fortfarande måste sikta lite framför.. men förstår inte vad dom har ändrat med snipern då?

Testade att snipa lite igår och tyckte det var stor skillnad. Framförallt på långt håll var det, som jag upplevde det, mycket enklare att få till en headshot. Sikta på skallen och BAM! Tidigare var jag tvungen att sikta lite ovanför eller nedanför för att få träff överhuvudtaget på långt avstånd.
Dock verkar det som om de "fixat" siktet lite väl bra. Blev själv snipad och kunde se på kill-cam att min fiende slängde iväg ett skott lite på måfå typ 2 meter ifrån mig och fick in en klockren headshot. Och det var då jag stod still. Tycker att detta var sånt man upplevde innan patchen...

I övrigt gillar jag de nya kill-cam de lagt till. Skönast är helt klart granaten, även om det blivit lite svårare att se var den som slängde granaten stod. Man får ju direkt följa med granaten genom luften och hinner knappt identifiera fiendens position innan dess. Men det är kul att se hur en del granater slår in...studs på en husvägg, genom ett fönster, ut genom en dörröppning och bakom en betongsugga där man snällt ligger och trycker! Man blir lätt sjösjuk av att följa dem :rolleyes:

Gillar också den nya varianten av "spectator mode" när man kan följa kvarvarande medspelare i S&D i första persons perspektiv. Nice att kunna snurra runt gubben också i tredje persons perspektiv.

Vad gäller "Host migration" vid "Host ended session" kan jag inte se att det blivit någon skillnad. Tycker att man blir utkastad som tidigare...
Dessutom har jag aldrig haft så svårt att joina som nu...

Men på det hela taget en rätt trevlig patch!

Postad 20 March 2008 - 11:28

Unregistered855fa694
  • Unregistered855fa694
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Märkte att antalet snpers ökat typ med 500% igår, hoppas att det bara är tillfälligt, nyhetens behag...

Hur är det med hardcore-läget nu, är det renodlade snipermatcher nu eller, hyvonen?

Snipers har tyvärr blivit rätt populärt ja. Men som sagt,hoppas det ger sig om några dagar.
Går sjukt dåligt för mig varenda runda jag spelat senaste tiden så jag lägger ner skiten ett par dagar och hoppas
det är kul att spela sen igen.
Kommer ju få M16abstinens förr eller senare :rolleyes:

Postad 20 March 2008 - 13:04

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
"Dessutom har jag aldrig haft så svårt att joina som nu..."

Exakt!

Postad 20 March 2008 - 13:33

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
jg joinade och blev joinad massor igår utan att komma in på ett enda spel,, väldigt irriterande.

dr death, du fick väl några invites från mig igår och ja fick massor frn dig men lyckades inte spela med dig en enda match

host ended game saken kan dom ju inte ha gjort något åt för det är ju exaks samma sak som det alltid ha varit, avskyr när man har hamnat i ett bra lag sen efter två matcher blir man utkastad.

Postad 20 March 2008 - 13:37

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
spelade S&D igår,, fattade ingenting, sprang mest omkring och skjöt alla ja såg,, helt plötsligt kom de fram en portfölj i ena hörnet och en tid började räkna ner från 45sek eller va de var.

nån som vill förklara lite hur man spelar de?

Postad 20 March 2008 - 13:53

Unregistered4eba3a31
  • Unregistered4eba3a31
  • Lärjunge

• 359 inlägg
  • 0

"Dessutom har jag aldrig haft så svårt att joina som nu..."

Exakt!

WORD!

Postad 20 March 2008 - 13:55

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

spelade S&D igår,, fattade ingenting, sprang mest omkring och skjöt alla ja såg,, helt plötsligt kom de fram en portfölj i ena hörnet och en tid började räkna ner från 45sek eller va de var.

De här symbolerna på skärmen som det står "defend" eller "target" på ger inga ledtrådar?

Postad 20 March 2008 - 14:44

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

De här symbolerna på skärmen som det står "defend" eller "target" på ger inga ledtrådar?

hehe jo de gör de ju men tänkte mest på portföljen och tiden som räknar ner

Postad 20 March 2008 - 15:04

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Man ska försvara sina 2 targets resp bomba nått av dom.. och när ett lag har plantat bomben så räknar tiden ner från 45(?) tror jag och då ska de försvarande laget försöka defusa bomben.. innan tiden går ut... och det tar 5 sek att defusa samt att planta. och det laget som har plantat bomben ska försöka se till att det andra laget inte lyckas defusa..

Redigerat av Lobello, 20 March 2008 - 15:05.

Postad 20 March 2008 - 16:06

stone
  • stone
  • Lärjunge

• 336 inlägg
  • 0

Man ska försvara sina 2 targets resp bomba nått av dom.. och när ett lag har plantat bomben så räknar tiden ner från 45(?) tror jag och då ska de försvarande laget försöka defusa bomben.. innan tiden går ut... och det tar 5 sek att defusa samt att planta. och det laget som har plantat bomben ska försöka se till att det andra laget inte lyckas defusa..

@andreassofus Verkar som om du fick tag i bomben. Man ser att man har plockat upp bomben genom en gul portfölj i högra hörnet av bilden.

@Lobello Precis som du skriver så skall man ju plantera bomben på sina targets, som fienden försöker försvara, men att tiden tickade ner måste väl vara att matchen led mot sitt slut, eller?

De gånger jag är "bombbäraren" är jag alldeles för stressad och nervös av mig för att notera någon timer! ;)

Postad 20 March 2008 - 16:44

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
aha då är jag med (lite) spela lite mer och se om ja fattar ;) men ja har börjat spela headquaters mer och mer,, väldigt roligt har ja kommit på

Postad 20 March 2008 - 18:37

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

@andreassofus Verkar som om du fick tag i bomben. Man ser att man har plockat upp bomben genom en gul portfölj i högra hörnet av bilden.

@Lobello Precis som du skriver så skall man ju plantera bomben på sina targets, som fienden försöker försvara, men att tiden tickade ner måste väl vara att matchen led mot sitt slut, eller?

De gånger jag är "bombbäraren" är jag alldeles för stressad och nervös av mig för att notera någon timer! ;)

Jag tror inte att det var han som hade bomben.. det är när bomben blir plantat det kommer upp en väska med en tid i hörnet. Men tiden tickar ju ner när matchen lider mot sitt slut med.. men då är det inte nån väska vid tiden..

Postad 20 March 2008 - 19:36

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

aha då är jag med (lite) spela lite mer och se om ja fattar ;) men ja har börjat spela headquaters mer och mer,, väldigt roligt har ja kommit på

Ge S&D mer tid och lär dig hur det funkar (är rätt simpelt igentligen) sen kommer du att tycka det är skitkul! B)

En annan sak, om motståndarna har planterat bomben och du ska defusa den, tryck gärna (om tillfälle ges) på select och kolla hur många motståndare som är kvar (bra att veta), sen ska du inte gå direkt på bomben utan först försöka klippa motståndarna som till 99,99% bara sitter i ett hörn i närheten av bomben och väntar på dig...
Även om det är ont om tid och du riskerar att inte hinna defusa så hinner du kanske iaf. döda nån till innan det är över, alternativet är att lägga sig och defusa i stress mot klockan och garanterat bli dödad, då är det väl iaf. bättre med nån extra kill istället?

Om man har flera kvar i sitt eget lag och man hör/ser konfrontation mellan restrerande motståndare och lagkamrater så kan man ta chansen att defusa direkt.

Men allt är mycket lättare sagt än gjort, bara träning som gäller...

Redigerat av Dr. Death, 20 March 2008 - 19:41.

Postad 20 March 2008 - 21:55

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Även om det är ont om tid och du riskerar att inte hinna defusa så hinner du kanske iaf. döda nån till innan det är över, alternativet är att lägga sig och defusa i stress mot klockan och garanterat bli dödad, då är det väl iaf. bättre med nån extra kill istället?

Håller med.. kan ju vara bra om man tex har dödat 1 eller 2 sen innan.. om man då lyckas döda en tredje så får man ju ihop till UAV-jammer till nästa runda iaf.. då hjälper man ju laget på det sättet iaf!

Edit: om det nu inte är "Overtime" då är det ######t bara att lägga sig på bomben och hoppas på det bästa! ;)

Redigerat av Lobello, 20 March 2008 - 21:56.

Postad 20 March 2008 - 23:57

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
tackar för tipsen dr death, ska spela de lite mer, lär mig väl tillslut ;) en sak bara, vad menar ni med "att difusa"???

Postad 21 March 2008 - 00:14

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Att desarmera bomben.

Postad 21 March 2008 - 00:15

Razer89
  • Razer89
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Desarmera (avaktivera) bomben. ;)
När man har desarmerat bomben har laget vunnit den omgången. Har alla i laget som plantat bomben blivit dödade fast de har hunnit planta bomben måste man fortfarande desarmera den.

Är man i det "plantande" laget så har man vunnit omgången om laget dödat alla motståndare eller om man lyckas spränga bomben.

Postad 21 March 2008 - 03:16

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
ok, vet inte om ja fattar riktigt,, lite trög så ;) när man desarmerar bomben, går man till de där bordet då eller vad det är dit som pilen på kartan visar? oavsett vilket lag man e i så ska man altså alltid försöka ta sig dit och göra nåt? ja kom dit en gång, då skulle ja trycka fyrkant eller nåt, gjorde de och en vit stapel kom fram,, när ja va färdig med det kunde ja ju gå direkt tillbaka dit och göra samma sak har ja för mig.

gäller det o döda han som springer omkring på bomen innan han hinner fram till de där bordet? om han hinner de då, va ska ja göra då? B)

sorry för alla dumma frågor men de här är ett rörigt spel altså :(

Postad 21 March 2008 - 06:30

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Inte för att va taskig men du får tänka lite själv, vi kan ju inte lägga upp en handbok med bilder som värsta IKEA-beskrivningen.

Försöker igen.....

Om du är i laget som skall plantera bomben å du har en gul väska i höger nederkant. Spring då mot "target", dvs följ pilen. Väl framme vid de gröna "lådorna" (eller vad det är). Tryck på fyrkant (då dyker en vit stapel upp) till du får 100 poäng å spelet säger bomb planted. Sen gäller det att försvara.

Är du i "defend" laget så försvara då bombplatserna! Lyckas motståndarna plantera bomben så skall du desarmera bomben. Spring fram till den (visas som en röd pil på kartan) å tryck även här på fyrkant tills stapeln är helt vit. Voila du desarmerade å ni vann rundan.

Ett annat tipps är ju att kolla på killkam när du är död å se hur de andra gör?

Postad 21 March 2008 - 11:58

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1086 inlägg
  • 0
Fortsätt att invita, drygt när en server stängs ner och man lär börja invita alla igen, har hänt att man blir bortglömmen så sitter man där och väntar i onödan, så invita alla ni kan :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.