Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Modern Warfare 2

10726 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Ditt betyg på... (278 medlem(mar) har röstat)

Single Player

1. 1 (10 röster [3.60%])

Procent av omröstning: 3.60%

2. 2 (16 röster [5.76%])

Procent av omröstning: 5.76%

3. 3 (71 röster [25.54%])

Procent av omröstning: 25.54%

4. 4 (111 röster [39.93%])

Procent av omröstning: 39.93%

5. 5 (70 röster [25.18%])

Procent av omröstning: 25.18%

Mulitplayer

1. 1 (14 röster [5.04%])

Procent av omröstning: 5.04%

2. 2 (9 röster [3.24%])

Procent av omröstning: 3.24%

3. 3 (30 röster [10.79%])

Procent av omröstning: 10.79%

4. 4 (79 röster [28.42%])

Procent av omröstning: 28.42%

5. 5 (146 röster [52.52%])

Procent av omröstning: 52.52%

Spec-Ops

1. 1 (14 röster [5.04%])

Procent av omröstning: 5.04%

2. 2 (8 röster [2.88%])

Procent av omröstning: 2.88%

3. 3 (56 röster [20.14%])

Procent av omröstning: 20.14%

4. 4 (119 röster [42.81%])

Procent av omröstning: 42.81%

5. 5 (81 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 11 november 2009 - 11:18

Gavva
  • Gavva
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0
DET FUNKADE!!! :) ;) B)

Postad 11 november 2009 - 11:19

stone
  • stone
  • Lärjunge

• 336 inlägg
  • 0

Hittade det här på ett forum om invitsen.

* Send your friend an invite
* Tell them not to accept it, but instead to press the PS button and go to account management, then hit triangle. This bring up an option to log out. Do it.
* Get them to log back in again
* Tell them to accept the invite
* Hey presto you’re in the same party!

Någon som vill testa? :)

Längre ned i samma tråd fanns även detta:
"juste delete ur friend and readd him in ur friend list and u can invite him when u want in co-op or multi!!"

Ingen aning om det funkar...

Postad 11 november 2009 - 11:21

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Eftersom jag inte spelade cod4 online så kan jag inte jämföra med det, men jag tycker MW2 är roligt än så länge får se om det går över till j*vligt roligt eller kanske mindre roligt efter mer tid med det.
Visst, vissa killstreakprylar kan vara lite för effektiva men å andra sidan kan man klara sig undan dom genom att hålla sig inomhus och sprinta emellan byggnaderna för att hitta den fula fan som använder dom och alla grejer som ploppar upp försvinner/blir mindre med tiden, iaf challenges, och orka störa sig på callsigns eller ikonerna bredvid :)
Jag o kerren lyckades hamna i ett party igår, kommer inte ihåg exakt hur jag gjorde men det var första gången jag provade så jag tänkte inte så mycket på det, men nåt som jag kan hålla med om är allt prat om uav online osv kan bli väl mycket men man lär sig kanske att urskilja det viktiga så småningom...
Ang. K/D ratio försöker jag inte tänka på den, har gjort det i tidigare spel men det sabbar mer för mig än det gör nytta, nu ska jag ha kul istället ;)
/
SWE-666

Det där med k/d ratio la jag ner för länge sen. Alldeles för mångasom tror att de är bra men det visar oftast bara hur bra man är på att fega. Det är roligare att rusa in i gröten och antingen maxa vinsten elleratt det går åt ****

Postad 11 november 2009 - 11:26

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0

Vad är skillnaden mellan reddot å holografiskt sikte? förutom att det holografiska tar större plats...

vad är det för fel på psn, har loggats ut å in 5ggr nu på 1h.. å inte ser jag några vänner heller, men jag kan ta emot pm från dem..

Vet inte riktigt men jag tycker det är lättare att träffa med holografiskt.

Det var ju strul med PSN redan i måndagskväll, vissa var online fast dom stod som offline i PSN

Postad 11 november 2009 - 11:29

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0
Som alla andra i tråden så blev det någon timme med SP och någon timme med MP igår.
Måste nog säga att jag gillar spelet, även om det kan vara lite plottrigt och svårt att se FI.
Tror dock att de är är en vanesak.
Spelade aldrig Cod 4 och kan inte gämföra med det men lirade en del Cod 5. Tillhör väl en av få MHB:are som faktiskt gillade Cod 5 (kan ju bero på att jag aldrig lirade Cod 4... ;) )
Vid första anblicken så känns MW2 lite röriga med alla features som finns men jag misstänker att man vänjer sig. De banor jag lirat har vart intressant även om man inte har en susning om vart man är... :)

//PSN sorken003

Postad 11 november 2009 - 11:38

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0
Man kan vänja sig vid det mesta, men ska man BEHÖVA det?

En massa revenge-trams bara för att man skjuter nån som skjutit en själv innan, HUR fan undviker man det i en 6 mot 6 match???
Är detta verkligen en bedrift som måste bli belönad gång på gång???

Allt tjafset gör att man inte kan se det som ÄR viktigt då man ofrivilligt sorterar bort allt som kommer upp, hade tex. problem igår att ens hitta klockan i S&D...

Postad 11 november 2009 - 11:46

shaman958
  • shaman958
  • Användare

• 166 inlägg
  • 0

Ha, ha! Dog medspelaren eller blev han bara groggy?

Ytterligare en challange klarad, då! "Kill a team player with a single airdrop" :)

hände med mig med! han låg under paketet när jag plockade fram greijerna :-D undrar vad han såg i killcam`en :-)

MW2 humor

upplevde det jag trodde skulle ta år och dag, någon körde med nukebomb killperks och döda allihopa! 25 killstreak....löjligt, alla garvade i lobbyn sän.

vad väljer ni för killperks?

Postad 11 november 2009 - 11:58

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Vad är skillnaden mellan reddot å holografiskt sikte? förutom att det holografiska tar större plats...

Det är den stora frågan. Får för mig att det holografiska kanske har något högre accuracy på avstånd men är lite slöare att lägga an med. Bra båda två iaf enligt min mening. Körde mest med holografiska på slutet för att det kändes s.k. "Frääscht"

Postad 11 november 2009 - 12:03

akterspegel
  • akterspegel
  • Beroende

• 1 309 inlägg
  • 0
ANKOMST OMBUD 2009-11-11 10:44 Paket levereras till ombud idag. Invänta avi.

Får nog flexa lite idag, måste spela!!!

Psn: akterspegel

Postad 11 november 2009 - 12:04

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Jag tycker inte auto-siktet fungerade alls som på träningsbanan, måste man huka sig för att det ska funka?

Nä det finns inte i MP, även om man har mycket aim-assist i MP ändå.

Autosiktet i SP tycker jag förstör spelet lite, blir ofta att man spammar på L1 och R1 och skjuter ner 5.6 fiender på ett kick, känns inte som det krävs nå skills för att ha ihjäl dem direkt. Hade hellre sett att de tog bort den funktionen och gjorde fiender aningen långsammare så man har en chans att hinna sikta in sig.

Postad 11 november 2009 - 12:15

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0
Njae, jag känner mig också lite kluven till MW2. Spelet i sig är skitkul och grafik, ljud, bandesign och kontroll är riktigt bra, men alla extrapoäng hit och dit, fula callsigns som dyker upp och allt det andra extrablinget på skärmen förstör lite av den gamla COD-känslan tycker jag.
Killstreaks-belöningarna är också en aningen för många i mitt tycke och under de matcher jag spelat (mest TDM) haglar det in predatormissiler, helikoptrar, harriers, airstrikes och gud vet vad... Jag tycker det räcker med airstrikes och helikoptrar precis som i COD4.

Jag gillar MW2, men jag tycker samtidigt att spelet kunde blivit så mycket bättre. Personligen anser jag att COD4 var nästintill perfekt och hade Infinity Ward bara fixat fram nya banor, ett gäng nya vapen och putsat upp lite på några smådetaljer (invitesystemet exempelvis) hade jag varit helt såld. Det är jag inte nu, men jag lär fortsätta köra det ett bra tag till framöver.

Postad 11 november 2009 - 12:18

brottarkungen
  • brottarkungen
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

vad är det för fel på psn, har loggats ut å in 5ggr nu på 1h.. å inte ser jag några vänner heller, men jag kan ta emot pm från dem..

Det där problemet med att inte se vänner, fast kan ta emot PM, har jag också haft men det gick över efter en dag eller nåt. Väldigt irriterande hur som helst och jag vet ingen lösning förutom att vackert vänta på att det funkar normalt igen.

*Edit
Såg förresten att patch 1.02 är på G
http://www.ps3attitu...-2-update-live/
(det står att den redan är ute men jag testade nyss och fick inte hem den)

Redigerat av brottarkungen, 11 november 2009 - 12:24.

Postad 11 november 2009 - 12:29

Unregisteredb7bdb1f7
  • Unregisteredb7bdb1f7
  • Beroende

• 1 428 inlägg
  • 0

Njae, jag känner mig också lite kluven till MW2. Spelet i sig är skitkul och grafik, ljud, bandesign och kontroll är riktigt bra, men alla extrapoäng hit och dit, fula callsigns som dyker upp och allt det andra extrablinget på skärmen förstör lite av den gamla COD-känslan tycker jag.
Killstreaks-belöningarna är också en aningen för många i mitt tycke och under de matcher jag spelat (mest TDM) haglar det in predatormissiler, helikoptrar, harriers, airstrikes och gud vet vad... Jag tycker det räcker med airstrikes och helikoptrar precis som i COD4.

Jag gillar MW2, men jag tycker samtidigt att spelet kunde blivit så mycket bättre. Personligen anser jag att COD4 var nästintill perfekt och hade Infinity Ward bara fixat fram nya banor, ett gäng nya vapen och putsat upp lite på några smådetaljer (invitesystemet exempelvis) hade jag varit helt såld. Det är jag inte nu, men jag lär fortsätta köra det ett bra tag till framöver.

Tycker faktiskt det var konstigt att COD4 inte fick fler map packs. COD5 fick ju 3 stycken.

Postad 11 november 2009 - 14:49

zamson
  • zamson
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
Någon mer än jag som har problem att spela mw2 över PSN just nu? Står fast på "Fetching playlist" och "Updating Ranks and Unlocks". Att det alltid ska vara så himla mycket strul med online-spel första dagarna...

Postad 11 november 2009 - 14:59

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1 086 inlägg
  • 0

Någon mer än jag som har problem att spela mw2 över PSN just nu? Står fast på "Fetching playlist" och "Updating Ranks and Unlocks". Att det alltid ska vara så himla mycket strul med online-spel första dagarna...

Samma här... fuck

Postad 11 november 2009 - 15:07

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1 029 inlägg
  • 0

Tycker det är fusk att du sitter hemma å spelar medans en annan måste jobba!

Jag tycker spelet är riktigt grymt,de vapen jag prövat är grymma,styrningen minst lika bra som COD4 om inte bättre. Trevliga banor,de flesta av dom, ok grafik. Kul med mycket val t.ex perks,streaks mm, har nog inte att klaga på....förutom invite systemet då,som jag inte gillar alls. Förutom att det inte funkar alls för tillfälligt så hade dom gärna fått behålla systemet från 4:an.
De där med poäng och liknande stör mig inte alls,tänker knappt på det när man är inne i spelet.

Postad 11 november 2009 - 15:12

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Det där med k/d ratio la jag ner för länge sen. Alldeles för mångasom tror att de är bra men det visar oftast bara hur bra man är på att fega. Det är roligare att rusa in i gröten och antingen maxa vinsten elleratt det går åt ****

Håller helt med men så har jag ju sämst killstreak samt K/D ratio inom hela MHB :-)

Postad 11 november 2009 - 15:13

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0
Känns lite som IW bara hade tur när dom fick till CoD4, lite det där med att även en blind höna kan hitta ett korn ibland.

För de verkar helt oförmögna att förstå värdet i CoD4 och utgå och FÖRBÄTTRA ifrån det istället för att bara helt smaklöst/taktlöst bara ösa på med ALLT, utom det som var efterfrågat, dvs. bättre clanstöd och bättre fungerande invitesystem osv.

Jag menar, när man ska göra sig en god macka, inte fan tar man ALLT man har hemma på den, tex. smör, glass, godis, majonäs, kaviar, skinka, korv, spagetti, mjölk osv. och bara välter det (i stor mängd dessutom) över en gammal möglig limpa?

Nä, less is more och i lagom mängd..

Postad 11 november 2009 - 15:16

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Tycker det är fusk att du sitter hemma å spelar medans en annan måste jobba!

JAG tycker att det är fuskigt att du kan spela när du kommer hem från jobbet.
Jag sitter fast i NY utan PS3an men med ett nyinförskaffat spel och längtar efter att så stoppa in skivan i PS3an och börja lira när jag kommer hem :-D

Postad 11 november 2009 - 15:20

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0

Jag menar, när man ska göra sig en god macka, inte fan tar man ALLT man har hemma på den, tex. smör, glass, godis, majonäs, kaviar, skinka, korv, spagetti, mjölk osv. och bara välter det (i stor mängd dessutom) över en gammal möglig limpa?

Haha, bästa jämförelsen idag. :) Men jag håller med dig, absolut.

Postad 11 november 2009 - 15:23

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1 029 inlägg
  • 0

JAG tycker att det är fuskigt att du kan spela när du kommer hem från jobbet.
Jag sitter fast i NY utan PS3an men med ett nyinförskaffat spel och längtar efter att så stoppa in skivan i PS3an och börja lira när jag kommer hem :-D

Men jag tycker det är fusk att du är i NY för jag vill oxå åka dit :)

Postad 11 november 2009 - 15:23

milde
  • milde
  • Användare

• 226 inlägg
  • 0
Nej ger IW ett tag att fixa till ett invite system som fungerar bra annars kommer jag bryta skivan i småbitar snart och aldrig mer köpa ett cod spel, invite systemet fungerade inte bra i modern warfare och nu i 2an inte alls..illa.

Redigerat av milde, 11 november 2009 - 15:25.

Postad 11 november 2009 - 15:30

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1 521 inlägg
  • 0

Nej ger IW ett tag att fixa till ett invite system som fungerar bra annars kommer jag bryta skivan i småbitar snart och aldrig mer köpa ett cod spel, invite systemet fungerade inte bra i modern warfare och nu i 2an inte alls..illa.

Tyckte det vart å funka så pass bra att man inte stör sig på det när gavva tipsa om att man skulle få en invite, logga ut från psn å in igen så funka det.. visst knappast optimalt men för stunden tills de har fixat det riktigt funkar det helt ok.

Hippo --> kan inte hjälpa att jag ligger hemma sjuk å inte du :)

Postad 11 november 2009 - 15:40

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0
På en skala 1-10, hur bra är spelet??

Postad 11 november 2009 - 15:44

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1 521 inlägg
  • 0
10 om allt hade funkat felfritt som invites osv... så en stark 9a.

Postad 11 november 2009 - 15:46

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Känns lite som IW bara hade tur när dom fick till CoD4, lite det där med att även en blind höna kan hitta ett korn ibland.

För de verkar helt oförmögna att förstå värdet i CoD4 och utgå och FÖRBÄTTRA ifrån det istället för att bara helt smaklöst/taktlöst bara ösa på med ALLT, utom det som var efterfrågat, dvs. bättre clanstöd och bättre fungerande invitesystem osv.

Haha! Döden FTW!

Håller med om allt bling bling, har väl iofs varit anti mot från dag 1. Men samtidigt är det kul med ett NYTT spel, och inte samma gamla som man spelat sönder tidigare så nyheterna är välkomna.

Utöver det tycker jag det är sanslöst dåligt av IW att INTE fixa ordentligt klanstöd, och sådant som hör community till.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 11 november 2009 - 16:44.

Postad 11 november 2009 - 15:47

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Tyckte det vart å funka så pass bra att man inte stör sig på det när gavva tipsa om att man skulle få en invite, logga ut från psn å in igen så funka det.. visst knappast optimalt men för stunden tills de har fixat det riktigt funkar det helt ok.

Jag testade det imorse när du invitade mig men det slutade båda gångerna i att jag fick helt svart bild i två minuter för att senare frysa med något konstigt ljud så var tvungen att göra en norsk omstart av ps3an

Redigerat av erlander, 11 november 2009 - 15:48.

Postad 11 november 2009 - 15:49

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Skala bort allt julgranspynt & du har en 8-9:a i betyg. Själva grundliret är minst lika bra som i MW1. När man väl lärt sig banorna & hittat sina favvovapen kommer spelet bli ännu roligare.

Postad 11 november 2009 - 15:55

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1 521 inlägg
  • 0

Jag testade det imorse när du invitade mig men det slutade båda gångerna i att jag fick helt svart bild i två minuter för att senare frysa med något konstigt ljud så var tvungen att göra en norsk omstart av ps3an

Hade du spelet igång, eller stängde du av spelet loggade ut å in å sen bara klickade på join?

Gjorde så jag med igår å fick svart skärm när man försöker joina ett spel utan att ha spelet igång...
Så stanna kvar i din lobby, logga ut å logga in igen så går det att joina.

Postad 11 november 2009 - 15:56

HaDo
  • HaDo
  • Forumräv

• 674 inlägg
  • 0
Fler som har problem med att komma in online på spelet??

Postad 11 november 2009 - 15:57

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1 521 inlägg
  • 0
Tror inte det funkar för någon nu, ingen kan ladda ner statsen så att säga. Kanske en uppdatering på gång, skulle det inte fixa trofeerna idag...

Postad 11 november 2009 - 15:59

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0
De har släppt patch 1.02 för EU nu, så prova starta om spelt och uppdatera.

Postad 11 november 2009 - 16:00

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Den där mackan måste jag pröva... :)

Men jag håller med dig. Minns ett spel som jag lirade på VIC-20 (ja...så gammal är jag) som var hur enkelt som helst (var ju visserligen allt på den maskinen..) men spelet var ändå riktigt kul

//sorken003

Postad 11 november 2009 - 16:04

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2 776 inlägg
  • 0
presic fått hem 1,02 men inte fan kommer man online för det

Hippo --> kan inte hjälpa att jag ligger hemma "sjuk" å inte du :)

så fixat :D

Postad 11 november 2009 - 16:04

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Har också problem, sunkigt som f-n... :@

Redigerat av Johnsson1975, 11 november 2009 - 16:05.

Postad 11 november 2009 - 16:15

ojdå
  • ojdå
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
just nu ligger inte psn högt i kurs hos mig :)

Postad 11 november 2009 - 16:19

acmueller
  • acmueller
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Jag har läst några spelarerecenssioner från Metacritic. Verkar vara en hel del som är besvikna över kampanjens längd. En grym skillnad i betygg från tidningarna jämfört med vanliga nissar (9,6 vs 4,7 i nuläget).

" Campain is a meger 3hrs and is completely ridiculous, linear, and you have no options to do anything but what they tell you."

Är det någon som bekräfter detta?

Länk till metacritic här
http://www.metacriti.../modernwarfare2

Postad 11 november 2009 - 16:37

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0

Klockrent!

Postad 11 november 2009 - 16:54

bio är bäst hemma
  • bio är bäst hemma
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0
Fungerar inte för mig heller, så jag får passa på att laga lite mat så jag orkar spela senare ikväll när spelet kommer igång igen

Postad 11 november 2009 - 16:54

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1 086 inlägg
  • 0

Jag har läst några spelarerecenssioner från Metacritic. Verkar vara en hel del som är besvikna över kampanjens längd. En grym skillnad i betygg från tidningarna jämfört med vanliga nissar (9,6 vs 4,7 i nuläget).

" Campain is a meger 3hrs and is completely ridiculous, linear, and you have no options to do anything but what they tell you."

Är det någon som bekräfter detta?

Länk till metacritic här
http://www.metacriti.../modernwarfare2

SP var inge speciellt, och väldigt kort... om man plöjer genom de.

Postad 11 november 2009 - 16:57

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3 680 inlägg
  • 0
Fiasko någon...?? Det var ju en fin patch som funkade finfint.. men är det bara här i Sverige det strular eller...? Har ett gäng folk från andra länder och dom lirar ju TDM mm för fullt just nu...??

Postad 11 november 2009 - 17:01

notimetochill
  • notimetochill
  • Veteran

• 1 978 inlägg
  • 0
Nu verkar min uppdatera iaf

Postad 11 november 2009 - 17:02

chromorifhia
  • chromorifhia
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0
Den senaste patchen skulle fixa trophys?

Postad 11 november 2009 - 17:04

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3 680 inlägg
  • 0

SP var inge speciellt, och väldigt kort... om man plöjer genom de.

Provade lite snabbt innan och kan inte uttala mig om längden men det som slog mig var ju att det var iallafall riktigt snyggt... åtminstonde det lilla jag spelade...!

Postad 11 november 2009 - 17:04

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Är otroligt nöjd med spelet! Är inte veterean från MW1 som vissa här men spelet är väldigt "hoppa in och kör"-vänligt. Ska försöka plöja några timmar ikväll också. Special Ops är förövrigt väldigt roligt.

Snart sitter alla banorna tror jag, glad att jag har lätt för att lära mig maps :D

Hoppas att se de flesta inne ikväll/inatt samt att invitesystemet fungerar någorlunda!

Kör vi med [MHB] eller inte? :)

Postad 11 november 2009 - 17:07

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Den senaste patchen skulle fixa trophys?

Japp. Invite-fix på fredag.

Troféerna fungerade för mig om jag gav fan i att uppdatera spelet och körde offline.

Postad 11 november 2009 - 17:08

aguhi
  • aguhi
  • Lärjunge

• 359 inlägg
  • 0
Lirade igenom SP på 6 timmar med Hardened i svårighetsgrad. Lam story, men mycket roliga smyguppdrag.

Postad 11 november 2009 - 17:11

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Lam story, men mycket roliga smyguppdrag.

Måste säga att jag inte hängde med alls i någon story, om det nu fanns någon. Man bara globetrottade av någon anledning... :)

Var väl med på grundpoängerna men annars tyckte jag det var väldigt tunt med story...

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 11 november 2009 - 17:11.

Postad 11 november 2009 - 17:13

chromorifhia
  • chromorifhia
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0

Japp. Invite-fix på fredag.

Troféerna fungerade för mig om jag gav fan i att uppdatera spelet och körde offline.

Jag har dock installerat senaste patchen.
Får prova o se.

Postad 11 november 2009 - 17:15

shogun1
  • shogun1
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Kommer inte in nu heller på psn!!!!!!!!!!!!!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.