http://www.gamespot....g=topslot;img;1
Videos och kommentarer från denna killen är annars riktigt bra (på gtplanet):
http://www.gtplanet....ad.php?t=132889
Redigerat av MattEng76, 23 November 2010 - 01:17.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
21 relaterade trådar
Postad 23 November 2010 - 00:53
Här är länken:
http://www.gamespot....g=topslot;img;1 Videos och kommentarer från denna killen är annars riktigt bra (på gtplanet): http://www.gtplanet....ad.php?t=132889 Redigerat av MattEng76, 23 November 2010 - 01:17. Postad 23 November 2010 - 01:23 Vart fasen har de hittat honom? Ful va han med Redigerat av doomenicer, 23 November 2010 - 01:23. Postad 23 November 2010 - 01:28
ja hanns utseende är ju verkligen väsentligt. Postad 23 November 2010 - 01:29
Ica har lagt ut ett meddelande på butiksintranätet där det står att Gran Turismo 5 ska omedlbart plockas ifrån hyllorna. Ganska roligt att meddelandet avslutades med "gäller till alla format".
Sen att Game skulle stämma Ica känns väl långsökt. Den skyldige är inte Ica som koncern utan snarare butikschefen då Ica inte äger butikerna. När spel skickas till butikerna sitter det en klisterlapp på vilka datum som gäller för release. Detta gäller givetvis också filmer och böcker, sen är det upp till butikerna att göra rätt för sig. Blir en spännande tisdagförmiddag, hoppas postgubben sköter sig. Kan knappt vänta på 245:an :-) Postad 23 November 2010 - 06:12
Du kanske får vänta på volvon ändå, den fanns inte för mig att köpa ( inte för att det var prio ett iofs Postad 23 November 2010 - 08:10
Kan inte ni som har spelet skriva lite om spelet tex. hur är kör känslan, skade hantering om dom tog med det i spelet.
får man köra snö banor från början ? mm allt ni kan komma på ris & ros. Postad 23 November 2010 - 08:26
Blir nog till att lira med DS:n då min G25:as växelspak är allt annat än bra och G27:an verkar omöjlig att få tag på.
Tidigast leverans ca 12/12 vad jag har hittat. Snacka om att Logitech har gjort en REJÄL miss där. Eller så har dom skickat alla G27:or dom har till Japan. Postad 23 November 2010 - 08:40
Någon kanske skulle stämma Game för deras hutlösa priser ^^
Britt: Du målar ju inte upp en kanon ratt direkt om du ska kränga din G25a sen när du fått tag på en G27a Postad 23 November 2010 - 08:47
Fast jag har haft den ganska länge, ca 4 år, och kört väldigt hårt med den. Det ÄR en bra ratt, men G27 är bättre. Postad 23 November 2010 - 09:53
För er som har problem att fästa er ratt på något lämpligt ställe, köp en sådan här: WheelStand Pro
Dom skickade min från Polen i Torsdags, igår kl 08.00 ringde det på dörren... snabb leverans och dessutom hemkörning (ingår i priset). Tog inte ens 5 minuter att montera ihop och är en riktigt skön och stabil ställning för ratten till oss som inte har ett Playseat Såg att dom skickat min GT5 kopia från Discshop igår, hoppas att det rasslar till i brevlådan snart!!! Postad 23 November 2010 - 10:01
asså WEBHALLEN.. ligger där inget GT5 på golvet vid dörren när jag kommer hem imorgon så kan ni ************
Postad 23 November 2010 - 10:03
Eller så bygger man ett eget:) det har jag gjort..... Bilder finns i mitt galleri;) p.s ursäkta att det sitter en xboxratt monterad;) d.s // Peter Postad 23 November 2010 - 10:15
nu blir det åka av i ett par timmar innan man ska till jobbet
5 tummar upp till elgiganten än en gång. Postad 23 November 2010 - 10:32
jag krånglar fram o åter..tog bort min bokning på dustin inatt. la den på cdon istället igen..o idag när man klev upp så var den postad redan. dustin var sega o samt hade engelsk version av spelet..orkar inte skaffa nytt engelsk psn tyckte jag.
Postad 23 November 2010 - 10:41
någon som har installerat spelet och kan bekräfta att det tar sjukt lång tid att installera?
det står att det är 12 min kvar och har gjort hela tiden, även stapeln står still på samma ställe, men "installing" lampan blinkar för fullt. (det har gått mer än 12 min nu och stapeln står still på ca 20%) Postad 23 November 2010 - 10:50
Enligt källor så tar det ungefär 40-45 minuter att installera spelet. Så det är bara att hälla upp en kopp kaffe så länge. Postad 23 November 2010 - 10:52
jepp det är faktiskt precis vad jag har gjort. får bli lite family guy på tuben så länge Postad 23 November 2010 - 10:54
Är det många av er som kommer att köra med ratt och pedaler?
Sitter och funderar starkt på om man skulle ut och jaga det idag.. Postad 23 November 2010 - 11:01
Jag köpte och fick min G27 och Wheelstandpro förra veckan. Suveränt bra köp. Har inte körkort själv men polaren som har det testade GT5P med manuella växlar. Han frågade om man kunde köra med kopplingen då han hade problem utan. Sitter väl i ryggmärgen.
Efter att ha kört med Audi R8 så bytte han till Subaru STI. Efter ett par varv frågar han: "Har den här bilen fyrhjulsdrift?" Bra betyg tycker jag, och bättre ska det vara i GT5. Ser så sjukt mycket fram emot det. Grattis till er som fått spelet idag. Lite avis, tur det är champions league hela kvällen ikvälll. Postad 23 November 2010 - 11:21
WEBHALLEN har inte ens skickat iväg mitt ex...... "under behandling" *svordommar!*
Postad 23 November 2010 - 11:26 Båda bilarna han körde är ju fyrhjulsdrivna. Postad 23 November 2010 - 11:30
Kommer att spela så mycket som möjligt så realistiskt som möjligt. Har Driving Force GT hemma, så jag kommer att använda det flitigt. Postad 23 November 2010 - 11:31 Det går att börja spela under tiden installationen pågår. http://www.eurogamer...medan-du-spelar
Jag undrar fortfarande om det finns en speciell nordisk utgåva av spelet, eller om det är samma inom hela EU. Skulle verkligen vilja ha så mycket svenska som möjligt i det här spelet. Postad 23 November 2010 - 11:33
Nu får gärna mitt Signature Edition dyka upp snart. Kliar i fingrarna.
Postad 23 November 2010 - 11:36 Nja, som jag fattat det så går det inte att komma förbi den installation som tar drygt 40 min. Sedan kan man, om man vill, genomföra ytterligare en installation för att dra ner på laddningstiderna och det är endast under denna installation som man kan spela samtidigt. Men vad vet jag, jag tillhör inte de som har spelet redan. Fast efter att ha läst texten i länken så låter det onekligen som att det är som du hävdar. Redigerat av VincentVegaSWE, 23 November 2010 - 11:41. Postad 23 November 2010 - 12:15
första reaktion efter 3 race med en suzuki swift sport -07
exakt VAD är det som gör det här spelet bättre än något annat? exakt VAD är det som har tagit 5-6 år ? tycker inte om grafiken som fladdrar , och skuggorna är lika kantiga och fula som ett ps2 spel körkänslan än så länge tycker jag inte är märkvärdig alls. men troligtvis och förhoppningsvis blir det bättre och bättre när man får bättre bilar /ej imponerad Postad 23 November 2010 - 12:28
Såg det där med skuggorna på en video men det trodde jag dom skulle fixa innan release. Trisst! Kul att det kom lite intryck iaf. /Niklas Postad 23 November 2010 - 12:31 Kan varmt rekomendera dem jag med, beställde i onsdags och spelade på den i fredags.. Det är snabba puckar det! För övrigt väntar jag fortfarande på posten. Är nog enda gången jag är sur på ett snöoväder(åker bakhjulsdrivet)! Redigerat av Widar, 23 November 2010 - 12:32. Postad 23 November 2010 - 12:35
Postad 23 November 2010 - 12:41
Detta lät ju surt...till o med jag har ju blivit lite hypad över detta spel och beställt G27 å wheelstand. Och så kommer du å säger såhär soffan. Fy fasiken asså Får hoppas att jag tycker annorlunda,har tyckt alla de gamla GT spelen vart bra,så ja hoppas på detta me! Postad 23 November 2010 - 12:43
lyssna inte för mycket på mig, jag är ingen bilspelsexpert, så jag fattar nog bara inte att spelet är bra det var bara mina första intryckoch förhoppningsvis växer spelet ju längre jag spelar. Postad 23 November 2010 - 12:43
CE kom från Elgiganten idag, svensk version. Ingen voucher för Audi R10 dock, lite märkligt.
Postad 23 November 2010 - 12:45
@soffan: Vad menar du med att grafiken "fladdrar"?
Skuggorna hoppas jag fixas med en patch. Apropå patch: Patch 1.01 ute nu. Eurogamer: GT5: Day one update unlocks online Postad 23 November 2010 - 12:49
fladdrar kanske är fel ord, men visste inte vad jag skulle skriva dock så märkte man inte av det så mycket under racet utan mer när man stod still och kameran åkte omkring och visade bilarna och omgivningen Postad 23 November 2010 - 12:50
Är inte heller någon bil spels expert, men jag har gillat GT serien.. så hoppas man inte blir allt för besviken.
Postad 23 November 2010 - 12:51
Ok, då är det nog inget som oroar mig iallafall. Postad 23 November 2010 - 12:56
nja inte mig heller egentligen men eftersom det är så hajpat som det är och eftersom det har tagit så lång tid som det har gjort och eftersom den där japanen är perfektionist så trodde jag faktiskt på lite mer . men som sagt, jag har kört 5 race nu och kör fortfarande omkring med min swift i 80 mph så jag ska nog vänta lite innan jag gnäller för mycket om allting Postad 23 November 2010 - 13:00
Jag tycker iofs att det har mer eller mindre varit en genomgående trend denna generation, menar mest att väldigt många spel sönderhypas totalt och spelupplevelsen från grund är helt omöjlig att uppnå. Säkerligen samma sak denna gång. Men det är kanske en helt annan diskussion.
Ge det lite mer tid...så kanske det lossnar...dunno... Postad 23 November 2010 - 13:03
Ett par frågor.
Vad är skillnaden på fyrhjul, fram och bak? Bättre väghållning med fyrhjul? För er som har G27 och Driving force GT, hur lång är usb kabeln? Sitter nämligen drygt 3 meter ifrån Ps3. Postad 23 November 2010 - 13:04
Det kommer nog absolut vara värt runt 365 - 399kr som dom nya spelen brukar kosta på media markt när dom släpps.
Postad 23 November 2010 - 13:05
Bilen välter inte så lätt med fyra hjul...... Postad 23 November 2010 - 13:08 Skulle tippa på att min är ca 4m(Driving force GT) Postad 23 November 2010 - 13:09
Han menade nog fyrhjulsdrift och skillnaden är att fyrhjulsdrivna bilar hamnar längre ut i diket. Postad 23 November 2010 - 13:15
Nähä?! Postad 23 November 2010 - 13:16
gäller o hålla lite gas i kurvorna när man kör 4hjulsdrift. annars sitter du i sandfållan.
Postad 23 November 2010 - 13:22
Jag som direkt inte kört bilspel tidigare vilken sorts "drift" rekommenderar ni? Postad 23 November 2010 - 13:27
sexdriften är den bästa! Redigerat av Unregistered3811f9da, 23 November 2010 - 13:28. Postad 23 November 2010 - 13:29
Bifogar lite bilder från när jag packade upp mitt Gran Turismo 5 Signature Edition nyss.
Plåtlåda gott folk. Deluxe så det skriker om det. Nu håller jag på och installerar spelet. Så jag ger betyg senare inatt när jag kommit hem från jobb. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |