PSN+ (Playstation Plus)
Postad 27 August 2014 - 17:55
Postad 27 August 2014 - 18:18
Postad 27 August 2014 - 18:45
Postad 27 August 2014 - 19:34
Postad 27 August 2014 - 20:03
Edit: Fast jag verkar inte behöva fundera på om jag vill ha PS+ eller inte då jag verkar ha slagit till vid något erbjudande. Har nämligen betalt till 18/06/2016
Postad 27 August 2014 - 20:37
Man kanske borde gå in och slakta nybörjarna som kommer nu iom gratisspelet dock
Postad 28 August 2014 - 10:24
Jag brukar inte gnälla på gratisspelen på PSN+, men detta måste ju vara den absolut svagaste månaden någonsin?
Precis vad jag noterade när jag tänkte aktivera mitt abonnemang och valde att avstå. Först trodde jag att det var Crysis 3 som ingick till PS4, som jag inte spelat trots att jag har köpt det till PC (liksom många andra spel jag köpt till PC).
Postad 28 August 2014 - 15:11
Tvåan går också att köpa till PS3 och den utgiften är redan kalkylerad
Postad 28 August 2014 - 20:01
Håller på till 5-6 tiden inatt.
Postad 28 August 2014 - 20:02
Har man varit inloggad under de senaste 5dagarna ska det ju funka nu också..
Håller på till 5-6 tiden inatt.
Hmm..jag har ju varit inloggad hela veckan.
Konstigt.
Postad 28 August 2014 - 22:03
Man får bara inte ha för höga förväntningar
Postad 29 August 2014 - 06:22
Jag gissar på att första "riktiga" spelet som kommer för PS4 kommer bli Knack. Många som tyckte de var kasst, själv spelade jag de multiplayer och då var de ganska skoj faktiskt.
Man får bara inte ha för höga förväntningar
Går ju fortfarande och hoppas på det. Hade några tankar att köpa det till pojkarna i samband med ps4:an. Nu går jag och väntar på att det ska bli + spel
Postad 02 September 2014 - 22:53
Eftersom jag inte känner igen spelen måste de per automatik vara dåliga.
Postad 02 September 2014 - 23:33
Postad 03 September 2014 - 07:59
Jag spontanköpte första spelet på REA, men la ner efter 15 minuter. Jag förstod inte grejen, men det kanske är värt att ge det mer tid. Det var lite udda, som en racer fast ändå inte.Detta verkar ju vara ett nytt spel för övrigt? Så det släpps direkt som gratisspel, fastän det verkar vara så bra?
Postad 03 September 2014 - 08:43
Postad 04 September 2014 - 20:16
Postad 04 September 2014 - 20:31
Indiespelen kommer ta död på AAA-spelen och de stora utvecklingshusenJag tycker de flesta spelen har varit tråkiga som kommit på ps+. Många av spelen känns som remake på 80-tals spel och jag tycker man har lite andra krav idag. Många av spelen får i min uppfattning för höga betyg, egentligen av den enda anledningen att man tagit hänsyn till att det inte är någon storsatsning på spelet och därför inte har samma krav. Tycker de inte bedöms av samma skala som icke-indiespel. Det finns dock undantag på indiespel som är bra och underhållande men de är inte många i min uppfattning.
Postad 04 September 2014 - 20:49
Känns som det alltid är strul PSN när man själv blir sugen på att spela!
Ja j*vlar! Någon som vet hur länge de ska hålla på?
Redigerat av Limitz, 04 September 2014 - 20:50.
Postad 04 September 2014 - 21:17
Minecrafts releasen på 90mb krachade servrarna. =)Är det fan service igen?
Postad 05 September 2014 - 08:31
Inser ju att du är ironisk men jag hade verkligen velat se lite betygsättning på indiespel och fullprisspel. Som det är idag räcker det som indiespel ofta att du har halvtajt styrning och lite retrokänsla för att få full pott medan helt andra premisser gäller för fullprisspelen. För oss där tid är av mer betydelse än pengarna känns det som att det kvittar om det kostar en eller tio öl att köpa in och man skulle hellre se ett mer konsekvent betygsystem.Indiespelen kommer ta död på AAA-spelen och de stora utvecklingshusen
Postad 12 September 2014 - 08:06
http://www.joystiq.com/2014/09/11/how-playstation-plus-went-from-maybe-to-must-have/?ncid=rss_truncatedWe've seen PS Plus memberships grow more than 200% since PS4 launched last year, and those gamers have been outspoken about the value that PlayStation Plus brings to their gaming experience," Koller said. [Ed. Note: PS4 is also the first system in the PlayStation ecosystem to require a PlayStation Plus membership to access online multiplayer, which may also be a major contributing factor in subscription growth.]
Postad 13 September 2014 - 15:24
Minecrafts releasen på 90mb krachade servrarna. =)
Kan man inte bygga nya servrar i Minecrafts då?
Postad 14 September 2014 - 07:52
Jag och en polare brukar dela på spelen. Tänkte om samma sak gäller ps4?
Postad 14 September 2014 - 10:48
Postad 26 September 2014 - 22:21
Postad 28 September 2014 - 16:43
Postad 29 September 2014 - 08:16
Nackdelen är att du inte kommer att kunna spela PS+ spelen som redan laddat ner.Mitt plus abonnemang går ut i månadsskiftet, avvaktar tills jag ser lite bättre erbjudanden, först då kommer jag att förlänga.
Postad 29 September 2014 - 08:36
Postad 29 September 2014 - 09:57
Nackdelen är att du inte kommer att kunna spela PS+ spelen som redan laddat ner.
Är du säker på det? Dessa är redan betalade, vilket borde ge mig möjligheten att fortsätta spela dessa?
Om inte, länka mig till vad detta står är du snäll.
Postad 29 September 2014 - 10:06
Postad 29 September 2014 - 10:39
Postad 29 September 2014 - 11:02
Postad 29 September 2014 - 11:37
Rykten finns det alltid, men på Onsdag tordes de utropa Oktobers spel.Har det inte kommit någon info/rykten om vilka spelar som kommer den här månaden ?
Postad 29 September 2014 - 11:47
vad finns det för rykten? hört om octodad exempelvis. läste någonstans att det är möjligt att spelen officiellt utropas den första.
Postad 29 September 2014 - 11:49
http://community.us.playstation.com/t5/Forum-Frequently-Asked-Questions/PlayStation-Plus-FAQ/td-p/37512373Är du säker på det? Dessa är redan betalade, vilket borde ge mig möjligheten att fortsätta spela dessa?
Om inte, länka mig till vad detta står är du snäll.
Q: How long do I get to keep the games in the Instant Game Collection?
A: Games in the Instant Game Collection are free to download with a Plus membership. As long as you’re a PlayStation Plus member, you’ll always have access to any game you’ve downloaded in the collection, even if you’ve deleted a game from your hard drive previously.
Q: What happens to the games and Add-Ons I downloaded free through a PS Plus membership, and I decide to not renew my membership?
A: If you do not renew your PS Plus membership, you will not be able to access previous free games downloaded with Plus. If you have purchased Add-Ons for a game you received free in Plus, and it requires said free game to play it, you will not be able to access these Add-Ons if you choose not to renew your membership. However, if you decide to re-activate your membership, you will once again be able to play all games downloaded from the Instant Game Collection along with all purchased DLC for these games. Alternatively, you may also purchase the specific game to access any purchased Add-Ons for the game as well.
Q: So while I can only access games downloaded free as long as I’m a Plus member, what about games and other content I purchase with a Plus discount?
A: Any content you purchase with a Plus discount is yours to keep, regardless of you membership status.
Postad 29 September 2014 - 14:11
Det är stora variationer när det kommer till specialerbjudanden. Rabatter som jag sett på spel under den senaste månaden har varit löjeväckande. I regel har man tjänat 10 kronor på vissa erbjudanden.
Antar att jag kan spela spel som endast varit rabatterade via plus även om jag inte är medlem längre. Jag förstår att man inte kan spela spel som kommit hem via Your Instant Game Collection. Just nu dras jag mig med lyxproblemet att jag nappar på fler spelerbjudanden än vad jag faktiskt orkar med att spela. Det är så lätt att bara lägga över pengar på kontot och sedan tröstshoppa för att man är uttråkad.
Sneglar på en PS4 men älskar fortfarande massor av titlar till PS3. Rykten säger att ett Dishonored 2 är på väg till PS4 inom förloppet av två år, hoppas att det stämmer.
Redigerat av Glidtassen, 30 September 2014 - 06:26.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?