Ägde totalt!
StatusX6
Redigerat av chromorifhia, 29 October 2011 - 16:25.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 29 October 2011 - 16:23 ![]() Ägde totalt! StatusX6 Redigerat av chromorifhia, 29 October 2011 - 16:25. Postad 29 October 2011 - 16:24
Isf gör det saken ännu värre. Jag bokade den 23 augusti och fick inte det jag beställde. Aldrig mer Elgiganten. Vad gäller allt. Skickar man något annat än det som beställts så ska man meddela det innan leverans så att man kan få göra ett val. Fler än jag som tycker styrningen är sämre än i BFBC2? Postad 29 October 2011 - 17:49 Gott! Kommer inte snart. Blev inget suppe! Postad 29 October 2011 - 17:53
H-e vad svårt det är med helikopter, totalt annorlunda mot BC2, finns det någon bana i SP(har bara kört MP hittills) som man kan öva på?
Asöker om att få lira med MHB, om inte annat för att agera lockbete för FI eller nåt, har ju gått sådär det man provat hittills. PSN: AndyRebel Postad 29 October 2011 - 17:54 jag med, tills dom släpper en fix för detta. Postad 29 October 2011 - 18:51
En kompanjon till mig undrar ifall det är någon som har ett ex till PS3 att byta mot hans PC limited edition. Han hade nämligen en för klen dator.
Han fick spela med allt på low och resolution på 640'480. Så om någon har ett ex till han skulle det vara uppskattat. Postad 29 October 2011 - 18:54
Jag tycker detsamma.. Har inte riktigt känslan för flygningen.. går 100 ggr bättre på BFBC2. Kanske man ska anpassa kontrollern eller nått på något vis för flygning? Får kika på det sen. Där har ju PC'n ett försprång där man kan definiera sina konfigurationer helt själv. Postad 29 October 2011 - 18:58
Jag kan förövrigt verifiera att det går att köra flera konsoller på samma PSN-utgåva av BF3. Jag och tjejen kör båda PSN-versionen på varsin konsoll. Så nu har vi 2 kopior av BF3 limited edition liggandes
Tyvärr pip så ska jag behålla ena skivan och den andra med orört online pass ska jag nog ge bort till någon polare.. har redan skaffat en PC-kopia av BF3, så jag e nog inte kandidat tyvärr. Postad 29 October 2011 - 19:03 kör du PCversion pip? Postad 29 October 2011 - 19:12
Nej, en kompis som skaffade men som inte klarade av att. Jag har inget Nova hur funkar det med onlinepasset då? Behövs det ett online pass per PSN-ID? Postad 29 October 2011 - 19:23
Mja, flera saker spelar in för min del, men i grunden är det som för BFBC2.. dvs installera spelet och spela det på en konsoll så kan alla på samma konsoll utnyttja samma förmåner, dvs spela med samma specact-kit och liknande vad man nu har lagt till. Jag tror dessutom inte att PSN-versionen av BF3 har något online-pass, utan här räknas själva PSN-spelet som ett onlinepass som gäller för alla på den konsollen. Jag ska dock inte säga med 100% säkerhet, efter som innan vi installerade PSN-versionen så hade vi redan ett onlinepass installerat. Postad 29 October 2011 - 19:30
Ja tyvärr måste jag instämma! Postad 29 October 2011 - 19:44
Om någon vill lira i kväll så adda gärna mig. Har tidigare lirat BC2.
PSN: Drey_swe Postad 29 October 2011 - 20:34
Trist med voip:en men kör facetime med en polare. Även synd med lagget som jag hoppas fixas snarast. Gillar alla upplåsningsmöjligheter men ser inte vapanskadan på respektive vapen, är jag blind?
Postad 29 October 2011 - 21:27
(ursakta engelskt tangantbord).
Sitter har nere i Australien och vantar fortfarande pa min kopia. Men jag hade tur att en polare han skaffa det sa jag har redan varit dar och klarat av singelplayer en gang Hur loser ni det med skype osv nar ni kor? Har ni det pa en pc och kor separat skype ljud och spel ljud? Men forhoppningsvis loser dom in-game ljudet snart. Postad 30 October 2011 - 01:14 same here enda jag verkligen är besviken på. Postad 30 October 2011 - 03:38
https://www.minhembi...c_id=399209.jpg
Jag hade lite smått problem här, men hur det nu än gick till så vann mitt lag.. http://battlelog.bat...49/4/190909557/ Redigerat av novaland, 30 October 2011 - 03:40. Postad 30 October 2011 - 12:00 ownd!,trodde inte jag om dig novaland! Bara jag som tycker att helikoptrarnas raketer är lika kraftfulla som ett gäng gurkor?. man behöver ju 2 mag raketer för att fimpa en tank...kanske kommer lite kraftigare saker(vapen) längre fram?. DaSmisker wrote on the wall for Minhembio.com: Har du lag, testa att öppna följande portar på din router: If you are playing on PS3, please enable the following online ports on your connection: TCP: 80, 443, 9988, 10000-19999, 17502, 42127 UDP: 3659, 14000-14016 Enligt EA support. någon som har testat?. Redigerat av Fahla, 30 October 2011 - 12:04. Postad 30 October 2011 - 13:31
Jag har provat, fungerar perfekt, inget onlinepass behövs. Du kan aktivera på 5 st ps3or med gott samvete. Vi har även kört med varandra samtidigt så det finns inga spärrar. Redigerat av Ola Thomasson, 30 October 2011 - 13:40. Postad 30 October 2011 - 14:51
Hur är det med (MHB) tagsen före namnet ni har, ändrar man det så det syns själv eller är det nån klan inställning?
edit: hittade just set as primary knappen och gissar att det var lösningen. Redigerat av GAMERZQNE, 30 October 2011 - 15:00. Postad 30 October 2011 - 15:08
Edit profile -> Soldier settings Postad 30 October 2011 - 16:27
Någon mer än jag som tycker frameraten är alldeles för dålig när dt börjar hetta till? Tycker dom kunde dragit ner på grafiken lite till för att få en stabil spelupplevelse. Sen har jag grymt svårt med styrningen. Kanske en vanesak men tycker att känsligheten borde bli lite lägre när man tar upp siktet. Än så länge tycker jag att bc2 är ett strå vassare.
Postad 30 October 2011 - 17:00
Hehe, jo.. det e från BFBC2 när jag lobbade granater på MCOM-stationerna... Det e ju till en viss hjälp =) Postad 30 October 2011 - 17:50
Helt klart ett grymt bra spel men även jag har lite problem med styrningen. Speciellt när man ska till å sikta; ser fan inte vad jag siktar på
Postad 30 October 2011 - 18:03
Det finns 2 st Minhembio.com plutoner på battlelog. Bara att välja en eller är det olika för lir och seriöst klan spel?
Edit: Det var jag som inte kunde läsa att det var en för PC och en för PS3 psn: makin_fire Redigerat av Ramses, 30 October 2011 - 18:08. Postad 30 October 2011 - 20:11
fy f.n! så kassa,snacka laaaam!blir så arg när jag ser sån här
http://www.youtube.c...player_embedded Redigerat av Fahla, 30 October 2011 - 20:12. Postad 30 October 2011 - 20:24
Haha, jo.. Inte undra på att ena killen där ligger på 1:a platsen på Xbox-leaderboarden =) Det ser ut som dom får nån form av killstreak nemesis boost.. kanske inte finns på PS3:an.. Undra varför dem har det på xboxen? Postad 30 October 2011 - 21:35 tycker styrningen är för dålig,spelar ingen roll hur mycket man ändrar,jag lägger undan spelet nu,tycker nästan allt e sämre på denna jämfört med BC2 som jag kommer fortsätta att spela,denna är en stor besvikelse att inte styrningen fungerar och att det är för mycket lagg i spelet,man dör och börjar om på ett ställe för att bli skjuten i ryggen innan man ens hunnit börja,så dåligt.Min son som har xBox360 fungerar styrningen och mycket sällan spelet laggar,så vi kanske ses på BC2 om nu någon fortfarande spelar det,denna lägger jag undan ett bra tag tills det fungerar som dom tänkt. Postad 30 October 2011 - 21:52
DU får väl spawna där fienderna inte är då. Jag själv upplevde lite lagg igår men inget att störa sig på då det försvann nästan direkt.
Däremot har den fryst 2 gånger för mig =( så jag måste starta om PS3:an.... hänt någon annan? Redigerat av Fiddey, 30 October 2011 - 22:03. Postad 30 October 2011 - 23:31
Hilfe!
Har spenderat kvällen med att försöka få till co-op med en polare, helt utan lycka. Nås bara av meddelandet: "You lost connection... bla bla" Multiplayer funkar finfint, men co-op vägrar. Vad gör vi för fel? Postad 31 October 2011 - 01:55
Tackar Erensson och OWC för sällskapet ikväll! Det här spelet växer hela tiden!
Postad 31 October 2011 - 04:37
Det gör det verkligen, Ola. Tyckte styrningen var helt omöjlig i början, men nu börjar man vänja sig lite. Och att man får lite bättre vapen och gadgets gör en del det också. Inte för att det syns på min stats men...
Postad 31 October 2011 - 08:00
Ibland är det jobbigt, igår hittade jag min spelstil. RDS all the way! Men igår var det inte mycket som gick fel öht, syns i battlelog också http://battlelog.bat.../thomasson1979/ Höjde min SPM efter varje runda i princip, vilket är trevligt. Postad 31 October 2011 - 08:49
(ursakta engelskt tangentbord)
Jaha.... nu har man antligen fatt sin kopia! Men nar jag forsoker aktivera mitt online pass sa sager den att koden inte ar ratt/giltig!?!?! Gor jag ratt nar jag gar in i "in-game storen" och nar jag har back to karkrad markerat trycker jag "redeme code"? Tacksam for snabbt svar.. for jag vill lira NU!! Edit: Sitter nu i deras EA's live-chat och hoppas att de kan hjalpa mig Redigerat av Besterman, 31 October 2011 - 09:13. Postad 31 October 2011 - 09:18 Ja det är rätt precis så gjorde jag o det fungerade. hoppas att det löser sig snabbt Postad 31 October 2011 - 09:28
Jaha då gick lasern sönder, precis när man ska stoppa i spelet för första gången, kul! Sett fram emot att lira nu när man äntligen är lite ledig, men icke
Postad 31 October 2011 - 09:33
Support-klassens granatkastare är ju löjligt OP, man kan ligga och trycka och mata och mata granater förevigt tills någon asförbannad motspelare till slut lyckas hitta en och göra slut på en.... Men riktigt roligt att reta gallfeber på motståndarna med, en massa arga meddelanden på PSN får man.
Edit: DICE borde ju åtminstone se till att granaterna tar slut för så här kan det väl inte vara meningen att det ska fungera ? Redigerat av what17ever, 31 October 2011 - 09:35. Postad 31 October 2011 - 10:19
Jag har hittills aldrig behövt avsluta spelet manuellt, ps3:an hänger sig varje gång jag spelar förr eller senare och då tar jag det som ett tecken att det är dags att sluta.
Spelade igenom singleplayer kampanjen också och även där buggar det ofta. Glitches som gör att NPC:er buggar ur, spelet kraschar osv. Som tur är kunde jag avsluta kampanjen genom att välja restart mission på dom ställen där det totalt buggade. Jag har inte spelat ett lika buggigt spel på väldigt länge, även om Fallout New Vegas kommer väldigt nära. Spelet är inte redo än, det kommer ju förhoppningsvis komma patchar som gör det bättre men det är tråkigt att dom inte kunde fixa dom värsta buggarna innan release. Jag tappar iaf sugen när jag inte får mina poäng från spelade rundor i multiplayer för att spelet hänger sig innan rundan är klar. Postad 31 October 2011 - 10:28
Detta har jag turligt nog klarat mig undan. Fast jag har iofs inte kört några monsterpass med spelet än så länge. Dock finns det ju flera småbuggar som vi får räkna som barnsjukdomar (omgivningsljud klipper, Voip hackar, vissa animationer funkar inte alltid). Ni som har spelat BC2: Har det alltid varit så jäkla svårt att döda folk? Man kan typ sänka 5-6 bulor i folk utan att de dör. Men själv verkar man vara som ett hushållspapper i en höststorm och dör av typ 2-3. Postad 31 October 2011 - 10:35
Du måste skjuta PÅ folk birkan, inte bredvid. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |