Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.
Postad 18 June 2012 - 20:53
Njaee.. inte i dagsläget kanske. Men om något år lär jag vilja ha minst åtta sådana. Men de ska ju lamineras dubbla med gucka emellan också tänker jag. Det blir lite meck. Men du får gärna fråga om de KAN göra sånt. Pris skiter vi i än så länge. Jag är ju pank nu ändå, så det kvittar vad de kostar
En bekant till mig kan bygga basar med kolfiber kon
Här är en bild på hans 8" som han byggt med neo-magneter. Han har även byggt en 18".
Postad 18 June 2012 - 22:21
Skulle väl vara en sisådär 100 mm oneway.
Postad 19 June 2012 - 08:16
Och yes den har brutal slaglängd
Postad 19 June 2012 - 15:51
Postad 19 June 2012 - 19:30
Mycket dbdrag bakom sig och förbaskat balla byggen, Svenne kan nog mera detaljer runt det där misstänker jag
Postad 20 June 2012 - 09:51
Funderar på att sälja av allt jag äger och har, kanske ger mig pengar nog att kunna flytta snart, någon gång...
Jag behöver det, orkar inte med längre....
Säljer allt ljud, får ju inte tillbaka vad jag lagt, men ca 55kkr och då är det inte så mycket kvar till insattsen sedan....
Suck...
Och jag känner mig påväg att bli sjuk också, och jag som ska upp och fjällvandra nu på lördag... men känner inte riktigt att jag har lust med det heller...
har inte lust med någonting...
Jag skulle behöva något roligt, possitivt och trevligt just nu, men allt e bara skit !!!
Negativa besked från alal håll konstant...
Kussiner med hjärntumörer och trasigt hjärta, jag har antagligen problem med mina njurars reningsförmåga, bor trångt med morsan i en liten jävla lägenhet, har ingen tjej längre och dessutom så är man allt på väg att bli sjuk känns det som, så vandringen hänger löst...
My life i fucked upp !
Postad 20 June 2012 - 10:07
Moment 22 det där, antigen så lägger man sig ner tar ett par månader/år depp eller så sträcker man på ryggen och gör något åt saken.
Jag har skickat ett sms till dig men inte fått något svar, har jag fel nummer eller behagar inte herrn att svara?
Postad 20 June 2012 - 10:10
Men tänk positivt, det kommer ju snart en uppgång i livet!
Upp och promenera i fjällen med dig, då får du lite frisk luft och en möjlighet att komma ifrån verkligheten och fundera över vad som är viktigt här i livet.
Postad 21 June 2012 - 09:27
http://www.component...45
Postad 21 June 2012 - 10:01
Känns skit här medJag e deppad....
Funderar på att sälja av allt jag äger och har, kanske ger mig pengar nog att kunna flytta snart, någon gång...
Jag behöver det, orkar inte med längre....
Säljer allt ljud, får ju inte tillbaka vad jag lagt, men ca 55kkr och då är det inte så mycket kvar till insattsen sedan....
Suck...
Och jag känner mig påväg att bli sjuk också, och jag som ska upp och fjällvandra nu på lördag... men känner inte riktigt att jag har lust med det heller...
har inte lust med någonting...
Jag skulle behöva något roligt, possitivt och trevligt just nu, men allt e bara skit !!!
Negativa besked från alal håll konstant...
Kussiner med hjärntumörer och trasigt hjärta, jag har antagligen problem med mina njurars reningsförmåga, bor trångt med morsan i en liten jävla lägenhet, har ingen tjej längre och dessutom så är man allt på väg att bli sjuk känns det som, så vandringen hänger löst...
My life i fucked upp !
Postad 21 June 2012 - 14:56
Längtar upp nu och sjuk är jag inte ! Så det blir av
Niklas, du har fel nummer !
Du har PM när som helst
Postad 21 June 2012 - 18:27
Angående Dreddan så har han byggt en NEO 18". 12" har han inte byggt med NEO vad jag minns, men han har dock byggt ihop många feta basar med delar ifrån olika basar som han fått tag på
På tal om något helt annat så har jag, polaren och hans farsa varit i Tyskland och handlat lite idag. Tror jag har så det räcker och blir över till helgen och även nästa års midsommar
Redigerat av Svenn3SaataN, 21 June 2012 - 18:28.
Postad 21 June 2012 - 19:13
Postad 21 June 2012 - 19:51
Fan va bra Svenne då är det du som bjuder denna gången, då avbeställer jag det jag har beställt ifrån min gubbe?
Haha, eller inte
Postad 21 June 2012 - 20:35
Palle, Brallan och Company !
Kan jag åka med någon till Niklas 14e ?
Postad 21 June 2012 - 21:49
Postad 21 June 2012 - 22:32
nej, nu blir det till att dämpa lite mer i rummet, specielt på fram väggen och sido väggarna! vet inte om jag vågar lägga ut de andra graferna med efterklangs tider....
room_analyzer_slutet.JPG 206.24K
0 Antal nerladdningar
Postad 21 June 2012 - 22:51
Det är ju iaf typ 2-2,5 timmars körning från Stockholm så för min del så gör det inget, frågan är om värden kan ta emot oss bara?
ok, jo man vi skulle ju ner lördagen 14 juh, så det är ju mest passande att vara hos Niklas då.
Kanske vi kan mellanlanda i Motala på vägen hem ?
Postad 21 June 2012 - 23:06
minus_10dB_på basar mätt vänster.JPG 315.52K
2 Antal nerladdningar
Postad 21 June 2012 - 23:45
Det är ju iaf typ 2-2,5 timmars körning från Stockholm så för min del så gör det inget, frågan är om värden kan ta emot oss bara?
Det kan han.
Postad 22 June 2012 - 00:12
Gick igenom en tråd som tidigare länkades och hittade en länk som funkade. Lite omständigt med massa separata .rar's som måste plockas ned dock.
Enjoy!
http://src.komnet.no...loads/delirium/
Redigerat av spuj, 22 June 2012 - 00:13.
Postad 22 June 2012 - 00:56
ok, jo man vi skulle ju ner lördagen 14 juh, så det är ju mest passande att vara hos Niklas då.
Kanske vi kan mellanlanda i Motala på vägen hem ?
Tänkte mest att vi far ner fredag när dom som jobbar slutat, lyssnar på lite öl och dricker lite musik hos Tommy, sen på lördag så far vi över till Niklas när vi kvicknat till.
Hellre det än att plöjja typ 60(?)mil på lördagen och komma fram kanontrött...
Det kan han.
Härligt!
Postad 22 June 2012 - 09:45
Postad 22 June 2012 - 11:20
Tänkte mest att vi far ner fredag när dom som jobbar slutat, lyssnar på lite öl och dricker lite musik hos Tommy, sen på lördag så far vi över till Niklas när vi kvicknat till.
Hellre det än att plöjja typ 60(?)mil på lördagen och komma fram kanontrött...
Härligt!
Bra plan !
Så gör vi, fredagen blir det helt enkelt, jag kan ju åla mig direkt från jobbet och mot någon plats där det passar bra för dig att hämta upp mig
Postad 22 June 2012 - 11:35
Kan eventuellt lura med mej brorsan. Finns det plats Niklas ?
Postad 22 June 2012 - 12:04
det borde gå att lösa
Och Ölen blir det lugnt med oavsett då jag tydligen inte får dricka alkohol... 3berts var tydligen max.
Postad 22 June 2012 - 12:07
Postad 22 June 2012 - 12:07
Hmmpz, du ska inte med ?
Ska brallan med ?
Redigerat av DVD-ai, 22 June 2012 - 12:08.
3 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
-
Bing (1)
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1 bild
369 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?