Postad 07 December 2011 - 14:01
IMG_0797j.jpg 337.01K
3 Antal nerladdningarNya kameran är bra snabb!
Postad 08 December 2011 - 08:48
Gillar den på nåt sätt, den är annorlunda.Pink Hat
Kors i taket! Kul att se dig igen Malko.Några dagsfärska bilder (tro det eller ej!)
Flirtar hon med kameran? Gillar bilden. Blir sugen på att ta lite bilder på grabben på lite kortare brännvidder nu, blir ju häftigt ju. Lite väl många på 30mm har det blivit sista tiden.
Wow! Kan bli ett väldigt modernistiskt julkort det där. Eller nåt som ett fancy-schmancy hotell skulle ha uppförstorat på väggen i lobbyn. Eller nåt åt det hållet..Light explosion by _Downfall_, on Flickr
Postad 08 December 2011 - 08:57
Ja, ta fler vidvinkelbilder! Det blir lite annorlunda. :-)
Postad 08 December 2011 - 10:57
Läckert Grokk!!!!
Tack+1!
Det kanske vore något det, tackWow! Kan bli ett väldigt modernistiskt julkort det där. Eller nåt som ett fancy-schmancy hotell skulle ha uppförstorat på väggen i lobbyn. Eller nåt åt det hållet..

Watching the show by _Downfall_, on Flickr
Postad 08 December 2011 - 11:00
Postad 08 December 2011 - 20:35
Nja den är nog ok..
Redigerat av Unregistered6e59ce73, 08 December 2011 - 20:41.
Postad 08 December 2011 - 21:40
Malkovic... Hmm, namnet känns bekant... Brukade du komma hit förut? Tack för kommentaren.
Börjar farbror bli gammal?
Gillar den på nåt sätt, den är annorlunda.
Hade nog inte blivit samma känsla på crop. Vattenstämpeln stör dock lite mer än vanligt med den placeringen just i det kompet.
Kors i taket! Kul att se dig igen Malko.
Flirtar hon med kameran? Gillar bilden. Blir sugen på att ta lite bilder på grabben på lite kortare brännvidder nu, blir ju häftigt ju. Lite väl många på 30mm har det blivit sista tiden.
Wow! Kan bli ett väldigt modernistiskt julkort det där. Eller nåt som ett fancy-schmancy hotell skulle ha uppförstorat på väggen i lobbyn. Eller nåt åt det hållet..
Tack Knob! Riktigt sköna bilder från dig och Grokken!
Ett litet kollage med Leican

Untitled by Olohaha, on Flickr
I liiite större variant : http://farm7.staticf...e2c616d59_o.jpg
Postad 08 December 2011 - 21:52
Postad 09 December 2011 - 07:34
Grym bild på blomman Ronny! Wow!
Snyggt kollage Malko. Har liiite svårt att se den större versionen inzoomad på min skärm.
Lägger in en bild också.

The office stapler by b.lok, on Flickr
Blev lite för mycket åt det röda hållet kanske?
Redigerat av knobloch, 09 December 2011 - 09:37.
Postad 09 December 2011 - 12:30
D5100DSC_0085_20111128_155245.JPG 517.01K
3 Antal nerladdningarThe sunset.
Postad 09 December 2011 - 18:12
2049DSC_7410_forum.jpg 232.14K
5 Antal nerladdningar
Postad 09 December 2011 - 20:37
Mycket snygg bild. grym bildFinfint GroKKen och knob!
DSC_0993 by Ronny Olsson, on Flickr
Postad 09 December 2011 - 22:03
Gillar den här bilden Que, mycket fint och bra!en från veckan, en morgon som man kunde fotografera. Börjar fundera på om jag skullle sätta upp mitt miniljustält jag köpte och fota inne istället, det går ju inte att fotografera ute längre :-(. Man skulle kunna ta in lite vattenväxter etc och fotografera med makrot, det får bli helgens projekt
Postad 09 December 2011 - 22:29
Nikon D5100|40mm AF-S 2.8G
Exp 1/30, ISO 500, F/3.2
Bifogad fil(er)
Redigerat av Unregistered8147b14e, 09 December 2011 - 22:30.
Postad 09 December 2011 - 23:05
Grymt bra Ronny!Finfint GroKKen och knob!
Fint collage Malko!
Gillar bilden que, bra genomförten från veckan, en morgon som man kunde fotografera. Börjar fundera på om jag skullle sätta upp mitt miniljustält jag köpte och fota inne istället, det går ju inte att fotografera ute längre :-(. Man skulle kunna ta in lite vattenväxter etc och fotografera med makrot, det får bli helgens projekt

Untitled by _Downfall_, on Flickr
Postad 10 December 2011 - 01:19
DSCF1899 -1.jpg 128.05K
11 Antal nerladdningar
Postad 10 December 2011 - 12:23
Två st f1.2@fx bilder på rad nu. Vad försöker ni säga? :-)
Vi skall alla den vägen vandra
Postad 10 December 2011 - 12:26
Postad 10 December 2011 - 17:10
Trevliga bilder dock, så jag lär nog titta in för inspiration någon gång då och då även om jag inte längre bidrar med några bilder...
Hej svejs i lingonskogen
Postad 10 December 2011 - 17:18
Länge sedan jag tog med kameran ut, så ikväll blev det några bilder från samma plats som alltid, alldeles utanför dörren

IMG_8735-Edit by p.bergkvist, on Flickr
Postad 10 December 2011 - 17:45
Den här tråden har förlorat sitt värde för dom som inte ingår i klubben för inbördes beundran, så jag tackar för mej...
Trevliga bilder dock, så jag lär nog titta in för inspiration någon gång då och då även om jag inte längre bidrar med några bilder...
Hej svejs i lingonskogen
Tråkigt.. Förstår inte riktigt vad du menar med detta :Den här tråden har förlorat sitt värde för dom som inte ingår i klubben för inbördes beundran.
Om jag inte är helt ute och cyklar så är det så att jag har för mig att inte heller du kommentarer andras bilder så ofta heller med några beröm eller kritik. Faktiskt är det så att man måste även kommentera andras bilder med och inte hela tiden lägga in egna och hoppas att dom andra skall kommentera.Har lagt in många bilder som ingen skrivit något om alls..Är dom dåliga bara för det.. det hoppas man ju inte.. men dom kanske inte är den där höjdarbilden som sticker ut lite mer ifrån dom andra.. kanske därför de inte kommenteras.. inte för att den är dålig.Fast det är tråkigt om du nu känner så
Ronny//
Edit : Fin bild spuute man
och jag tror inte att inte du tycker min senast är dålig bara för att du inte kommenterade den..
utan det är nog helt enklet så att du bara missade den
Förlåt: kunde inte låta bli
Redigerat av Unregistered6e59ce73, 10 December 2011 - 18:04.
Postad 10 December 2011 - 18:32
Postad 10 December 2011 - 18:46
Postad 10 December 2011 - 18:46
Riktigt snyggt igen Malko... gillar dina sv
Postad 10 December 2011 - 22:01
twotackter : Tack! Skön bild du med, din tandemcykel?
Untitled by Olohaha, on Flickr
Japp!
http://dg-foto.se/diptyk.jpg
Postad 10 December 2011 - 22:25
Bra där Grokk!Untitled by _Downfall_, on Flickr
Gillar den här, bra jobbat!
Bekvämt för dig då!Länge sedan jag tog med kameran ut, så ikväll blev det några bilder från samma plats som alltid, alldeles utanför dörren
IMG_8735-Edit by p.bergkvist, on Flickr
Bra Malko!
Postad 10 December 2011 - 22:47
Tycker du lyckats riktigt bra med valet av slutartid Spuute. Tycker nog det är din bästa därifrån.
Riktigt riktigt bra Malkovic. Helt fantastiska bilder. Grymt innehåll och underbar konvertering.
Postad 10 December 2011 - 23:24
Fet +1 på den.Tråkigt.. Förstår inte riktigt vad du menar med detta :Den här tråden har förlorat sitt värde för dom som inte ingår i klubben för inbördes beundran.
Om jag inte är helt ute och cyklar så är det så att jag har för mig att inte heller du kommentarer andras bilder så ofta heller med några beröm eller kritik. Faktiskt är det så att man måste även kommentera andras bilder med och inte hela tiden lägga in egna och hoppas att dom andra skall kommentera.Har lagt in många bilder som ingen skrivit något om alls..Är dom dåliga bara för det.. det hoppas man ju inte.. men dom kanske inte är den där höjdarbilden som sticker ut lite mer ifrån dom andra.. kanske därför de inte kommenteras.. inte för att den är dålig.Fast det är tråkigt om du nu känner såalla behövs här i fototrådarna.
Är nog inte heller helt bra på att kommentera alla inlägg, men de jag personligen tycker är värda att kommentera kommenterar jag.Vissa bilder träffar mitt tycke och smak och då kommenterar jag hellre dessa. Vissa bilder är helt otroliga och sticker ut och dessa vill jag gärna visa uppskattning för. Andra har någonting som jag konkret kan ge ett förbättringsförslag till och då är det lätt att kommentera dessa. Vissa är bra bilder men de kanske inte sticker ut som superbra, samtidigt som jag inte har något att tillföra avseende förbättring, och då kan det hända att jag låter bli att lägga en kommentar, det beror på dagsformen och hur mycket tid man känner att man kan lägga ner på att kommentera. Detsamma gäller bilder som jag inte uppskattar alls, och då känns det onödigt att kommentera överhuvudtaget. Men jag förstår inte riktigt ditt inlägg om inbördes beundran.
Det är klart att de som är mer aktiva i detta forum gärna kommenterar varandras inlägg oftare än andras, det blir ju natuligt på sätt och vis. Personligen tycker jag att de som frekvent postar bilder här är grymt duktiga på det dom gör, så varför ska jag inte visa min uppskattning för det? Även om det lätt kan uppfattas som inbördes beundran. Ditt inlägg känns ganska onödigt, även om det är din uppfattning så tycker jag att du kan hålla det för dig själv.
Härlig bokeh GroKKen!
Grym bild twotackter! Skulle gärna vilja se den i större format, tror att den skulle komma mer till sin rätt då.
Fin bild Spuute!
Fint kollage Malko, bilden längst till höger skulle jag gärna se i större format.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
586 filmer
12 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?