![]() |
![]() |
![]() |
409:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 11 november 2009 - 17:22
Postad 11 november 2009 - 17:27
Postad 11 november 2009 - 17:27
Postad 11 november 2009 - 17:28
Edit: I Sverige åtminstonde...
Redigerat av Unregistered36883, 11 november 2009 - 17:33.
Postad 11 november 2009 - 17:33

Men en i min friendlist kör online ...
vad heter du på PSN?
Postad 11 november 2009 - 17:39
Redigerat av Salakingen, 11 november 2009 - 17:39.
Postad 11 november 2009 - 17:42
Någon som har fått FragFX v2 att fungera med spelet. Testade den i Farcry 2 och dä fungerar den som den ska.
Sökt på nätet men inte hittat någon som har problem. Känns som den dorde fungerar då de bundlar den med spelet
Postad 11 november 2009 - 17:46
Lucas, om du hade orkat läsa några inlägg upp så hade du fattat att det strular just nu.Kan någon hjälpa mig? Jag kan inte spela MW2 online ... det står endast fetching playlist... och updating ranks and unlocks och connecting to matchmaking server Complete
Forumetikens regel nr 1, kolla först om info finns.
/Magistern

Redigerat av Unregistereda1381774, 11 november 2009 - 17:47.
Postad 11 november 2009 - 17:56
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 11 november 2009 - 17:57.
Postad 11 november 2009 - 18:08
Postad 11 november 2009 - 18:11
Funkar utmärkt med ds3anKöpte Modern Warfare2 Idag och tänkte lira det med min FragFX v2, men nix det fungerade inte.
Någon som har fått FragFX v2 att fungera med spelet. Testade den i Farcry 2 och dä fungerar den som den ska.
Sökt på nätet men inte hittat någon som har problem. Känns som den dorde fungerar då de bundlar den med spelet

Postad 11 november 2009 - 18:15
kanske en dum fråga men vad är ds3:an ?
Kontrollen man spelar med.
Dualshock 3
Postad 11 november 2009 - 18:15
De går att lira special ops online så ni vet!
jasså du inte vad jag märkt iaf man blir ju utkastad stup i kvarten
Postad 11 november 2009 - 18:20
Kontrollen man spelar med.
Dualshock 3
haha ganska självklart

Men jag vill lira med Fragfx kontrollen, har aldrig lärt mig använda gampad till FPS spel.
ska prova att upgradera firmwaren på den nu.
men det måste vara någon här som har testat MW2 med fragfx v2:n
Postad 11 november 2009 - 18:24
presic fått hem 1,02 men inte fan kommer man online för det
Citera(frass3 @ Nov 11 2009, 15:30 )
Hippo --> kan inte hjälpa att jag ligger hemma "sjuk" å inte du
så fixat
kunde inte sagt det bättre själv

Postad 11 november 2009 - 18:29
haha ganska självklart
![]()
Men jag vill lira med Fragfx kontrollen, har aldrig lärt mig använda gampad till FPS spel.
ska prova att upgradera firmwaren på den nu.
men det måste vara någon här som har testat MW2 med fragfx v2:n
FUNGERAR NU !!

Postad 11 november 2009 - 18:39
Sen tog man en liten paus för att sedan spela de planerade timmarna online, men icke! Tur ska man ha ibland!
Postad 11 november 2009 - 18:43
Postad 11 november 2009 - 18:51
FUNGERAR NU !!
Det fungerar inte här ännu. Så trött jag bliiiiir! Tur det finns nätpoker! Måste spara singelplayer till helgen.
Postad 11 november 2009 - 19:02
Det fungerar inte här ännu. Så trött jag bliiiiir! Tur det finns nätpoker! Måste spara singelplayer till helgen.
inte det som funkade för honom
Postad 11 november 2009 - 19:05
Kan inte hålla med riktigt, tyckte storyn var riktigt bra och överraskande. Men som tidigare skribenter skrivit, alldeles för kort.Lirade igenom SP på 6 timmar med Hardened i svårighetsgrad. Lam story, men mycket roliga smyguppdrag.
Postad 11 november 2009 - 19:20
Spelade igår på kampanj och när jag kom till mission oljerigg så efter 5 min så bara dog hela ###### bilden och ljudet från spelet. Aldrig hänt innan med ngt annat spel men tydligen lyckades COD:MW2 att döda min PS3a... Var tvungen att köra med strömbrytaren för den var totalt död fast den inte var det.. so weird. Ngn annan som varit med om detta?
//Cel
Jag har vart med om samma sak fast med andra spel, hände för mig på xbox360 också. Det blir så ibland, precis som på datorn. Det är nog inget du behöver oroa dig över.
Vad negativa ni är, det här spelet är ju precis lika bra som jag hoppades på att det skulle vara.
Att det blinkar till lite när man klarar en challenge är väl lixom inte så farligt, gjorde det ju i cod4 med. Dock finns det fler challenges att klarar här vilket då resulterar i fler blink i början tills man klarat av de vanligaste som "få 10 kills i prone" osv.
Bara för mig det där j**la psn är nere nu, har ju inte tid å sitta å löka.
Håller med, framförallt så är banorna grymt mycket bättre än tidigare. Man kan både campa och assaulta vilket ger något för alla. Att de flesta använder olika killstreak awards bidrar till ett varierat och dynamiskt gameplay. Sitter du och campar tex och en fiende kutar i närheten med UAV jammer så är möjligheten stor att du inom kort inte står som herren på täppan längre.
Fast man kan kanske lära sig? Spelet är inte lika hyllat på PCn vad jag har sett...hmm
Jag är gammal cs-nörd och har avskytt fps på konsol tidigare. Efter cod4 på xboxen så ändrade jag uppfattning, på ps3 är kontrollen enligt mig lika bra. Det är med som allt i början, det är svårt men man lär sig.
Jag tycker MP är roligare på ps3 än på PC.
Kan man inte få tactical grip till m4an? Vill ha grip, FMJ och hollowpoint sikte.

Satt och lirade mp till 5 imorse, tycker det är hur kul som helst. Man slipper dessutom skitbanor som tex BLOC och de flesta är stora och erbjuder flera flankningsmöjligheter.
Dessutom har jag inte stött på fusk eller folk som utnyttjar exploits.
Däremot tycker jag att de sekundära vapnen är lite väl kassa såhär i början, blir nog fint när man låser upp allt.
Hagelgevären finner jag verkningslösa fast man står på 2 meters avstånd och pumpar fullt med det första automat haglet så hinner fienden vända sig om och sätta ett piller i pannan på mig, kanske jag som är kass men i mina ögon så siktar jag rakt på.
Är det någon som kör med pistol längre?
Postad 11 november 2009 - 19:31

Däremot upplever jag lite för ofta att spelet inte reagerar på att jag trycker på R1. Känns som nån slags fördröjning. Möjligen lagg.
Postad 11 november 2009 - 19:38
Jag e glad att de sekundära vapnen är betydligt bättre nu än i förra. Känns inte direkt som en förlust att "tvingas" dra iväg en hagelskur när förstavapnet är "slut". Under en domination-runda igår låg jag & försvarade en punkt & precis när ammon var slut stack en fiende upp skallen för att göra processen kort med mig. Han fick hälsa på hagelbrakarn istället.
![]()
Däremot upplever jag lite för ofta att spelet inte reagerar på att jag trycker på R1. Känns som nån slags fördröjning. Möjligen lagg.
Det kan stämma, just nu upplever jag total mental härdsmälta för att nu verkar hela matchmaking systemet haverera. Inte ens special ops funkar och jag vill spela med mina polare NU! Dags att ge sig in i IW forumet och röra om i grytan, om det inte också ligger nere pga alla frågor om online delen. BASKE FAEN OCKSÅ!
Postad 11 november 2009 - 19:46
Postad 11 november 2009 - 19:46
Abstinensen börjar tillta, nu får dom fixa detta :-)
Postad 11 november 2009 - 19:58

Vill också spela NU!!!
Postad 11 november 2009 - 20:01
Verkar inte ha att göra med 1.02
EDIT: Verkar som det mesta är nere hos Activision...
Redigerat av Unregistered50fe2819, 11 november 2009 - 20:05.
Postad 11 november 2009 - 20:03
edit: to slow..
Redigerat av relg, 11 november 2009 - 20:03.
Postad 11 november 2009 - 20:34
Grym snubbe, han uppdaterar ju en gång i minuten, minst.Problemet verkar ligga hos Activision. Den här snubben på Activision skriver på Twitter vad som händer: http://twitter.com/ATVI_Randolph
Postad 11 november 2009 - 20:35
Bra jobbar att släppa ett spel som är totalt trasigt, och 3 (!) patchar inom loppet av en vecka. (vid 1.03 patchen på fredag.)

Postad 11 november 2009 - 20:43
Hittade en fix på invite problemet igår, Hosten skickar invite till personen som ska joina hans party, sedan så loggar personen med inviten ut ur PSN, logga sedan in igen och acceptera inviten, och vips så har du kommit in och kan börja lira

Postad 11 november 2009 - 20:46
Om det ändå vore så lätt.och vips så har du kommit in och kan börja lira

Postad 11 november 2009 - 21:06
Postad 11 november 2009 - 21:08
Nu är inte jag någon gamer, men Counter Strike blev ju helt rätt när dom gjorde CS Source. Dom förfinade ett redan perfekt spel!Njae, jag känner mig också lite kluven till MW2. Spelet i sig är skitkul och grafik, ljud, bandesign och kontroll är riktigt bra, men alla extrapoäng hit och dit, fula callsigns som dyker upp och allt det andra extrablinget på skärmen förstör lite av den gamla COD-känslan tycker jag.
Killstreaks-belöningarna är också en aningen för många i mitt tycke och under de matcher jag spelat (mest TDM) haglar det in predatormissiler, helikoptrar, harriers, airstrikes och gud vet vad... Jag tycker det räcker med airstrikes och helikoptrar precis som i COD4.
Jag gillar MW2, men jag tycker samtidigt att spelet kunde blivit så mycket bättre. Personligen anser jag att COD4 var nästintill perfekt och hade Infinity Ward bara fixat fram nya banor, ett gäng nya vapen och putsat upp lite på några smådetaljer (invitesystemet exempelvis) hade jag varit helt såld. Det är jag inte nu, men jag lär fortsätta köra det ett bra tag till framöver.
SP är ju helkul! Bra variation och lite småroliga extragrejer. Däremot måste jag ifrågasätta handligen...
..efter fängelset..
Vad hände där i mellan egentligen?? Det står ju bara att det är någon emergancy television.
/Christian
Redigerat av Unregistered1331, 11 november 2009 - 21:29.
Postad 11 november 2009 - 21:09
Om det ändå vore så lätt.
Gör om, gör rätt.. Det fungerar jag och 5 polare lirade igår. Dock ett annat dilemma nu, deras ###### server har ju gett upp totalt! Man kan ju inte connecta till deras matchmakingserver.
Postad 11 november 2009 - 21:14
Om det inte är något riktigt knas med själva MW2
Postad 11 november 2009 - 21:15
Kanske inte ska spoila så mycket i din text?..efter fängelset.. efter staden (där kriget påminner om WW2..) då man flyger helikopter och mejar ner allt med en fast machinegun så kraschar man. Man får ett vapen av en som direkt blir skjuten. Efter ett par salvor så är skotten slut både hos dig och dina polare. Sen blir det svart och du börjar ett nytt uppdrag i en skog, mitt i vintern????
Vad hände där i mellan egentligen?? Det står ju bara att det är någon emergancy television.
/Christian
Men fortsätt spela så klarnar det säkert.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 11 november 2009 - 21:15.
Postad 11 november 2009 - 21:15
Nu är inte jag någon gamer, men Counter Strike blev ju helt rätt när dom gjorde CS Source. Dom förfinade ett redan perfekt spel!
SP är ju helkul! Bra variation och lite småroliga extragrejer. Däremot måste jag ifrågasätta handligen...
..efter fängelset.. efter staden (där kriget påminner om WW2..) då man flyger helikopter och mejar ner allt med en fast machinegun så kraschar man. Man får ett vapen av en som direkt blir skjuten. Efter ett par salvor så är skotten slut både hos dig och dina polare. Sen blir det svart och du börjar ett nytt uppdrag i en skog, mitt i vintern????
/Christian
Spela vidare så förstår man

Postad 11 november 2009 - 21:17
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar