Trevligt med en inbjudan från Flashback. Hänger egentligen mycket mer på Flashback än här.. vet inte om jag kommer bli stämplad som förrädare hos MHB:are nu. Hursomhelst hade det varit kul att ge dem en omgång..
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(33)
|
50:- | |
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(13)
|
Inga priser | |
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC)
(PC-spel)
|
1
|
(6)
|
Inga priser | |
Battlefield: Bad Company 2 - Ultimate Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser |
Battlefield Bad Company 2 - PSN-ID-tråden -SPELA NU (323 inlägg)
|
14 år sedan |
BF: BC2 - VS - MAG!? (27 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 10 March 2010 - 19:52
Trevligt med en inbjudan från Flashback. Hänger egentligen mycket mer på Flashback än här.. vet inte om jag kommer bli stämplad som förrädare hos MHB:are nu. Hursomhelst hade det varit kul att ge dem en omgång..
Postad 10 March 2010 - 19:52
Postad 10 March 2010 - 20:38
Tycker det känns så när man spelar.
T ex när man kör Defender så sitter ½ styrkan i Attacklaget och roar sig som sniper och har ingen
tanke på att förska planta bomen utan är mer intresserade av sin egen k/d ratio.
Å samma sak när man kör attack. Försöker själv att komma så nära målet som möjligt och strunar i om jag dör
712 gånger på försöket då jag ändå gör någonf form av nytta om någon spawnar på mig och lyckas planta. De spricker ju dock om ingen spawnar och man är någorlunda själv om att försöka spela för att vinna uppdraget.
Man kanske skall sätta sig själv i en buske och knäppa lite folk med snipern för att bättra på sin k/d ratio då
det verkar vara det som gäller i detta spel. Lite tråkigt då jag annars tycker det är ett roligt spel.
Postad 10 March 2010 - 21:00
provade squad deathmatch igår för första gången och ja blev positivt överraskad faktiskt.. Men de gäller ju som sagt ha några kompanjoner som säger vart alla fiender är någonstans annars är man ju helt lost... Tur man hade med sej distant,tiva och matrixen som ordnade upp det igår... Skönt att vi inte kom sist heller så ja inte behövde knäcka skivan...
Kommunikation är A och O. Tack för att du bjöd in mig! Det blev svettigt ett tag när jag var ensam i min grupp. Jag fick dock 6 dråp själv. Jag fick faktiskt min söta trofé också. Den som kräver att man har vunnit minst en gång i varje spel. Hoppas jag blir av med min förbenade hosta också så jag kan styra helikoptern bättre.
Postad 10 March 2010 - 22:29
nytt favoritvapen M16. den är kung, synd bara att jag har massa annat att låsa upp i dom andra klasserna, vill ju bara köra med m16 nu
blir att spela mer i morgon.. over and out
Postad 10 March 2010 - 23:23
Fattar inte hur du springer men det känns som ditt flummiga sätt att springa är till för att inte bli knivad lika lätt. Missade 3 st från 1 meters avstånd... ARGH!
T1ki, hur smakade min Carl rakt i din Gustav x 3?
Postad 10 March 2010 - 23:27
Är de inte lite väl mycket fokus på bra k/d ratio i detta spel?
Tycker det känns så när man spelar.
T ex när man kör Defender så sitter ½ styrkan i Attacklaget och roar sig som sniper och har ingen
tanke på att förska planta bomen utan är mer intresserade av sin egen k/d ratio.
Å samma sak när man kör attack. Försöker själv att komma så nära målet som möjligt och strunar i om jag dör
712 gånger på försöket då jag ändå gör någonf form av nytta om någon spawnar på mig och lyckas planta. De spricker ju dock om ingen spawnar och man är någorlunda själv om att försöka spela för att vinna uppdraget.
Man kanske skall sätta sig själv i en buske och knäppa lite folk med snipern för att bättra på sin k/d ratio då
det verkar vara det som gäller i detta spel. Lite tråkigt då jag annars tycker det är ett roligt spel.
Lägger inte mycket tanke på k/d ratio när jag spelar, men det är klart att man åtminstone vill döda ett par stycken för varje runda man spelar. För mig så är dock inte Recon sättet att gå tillväga. Får mer stryk än jag ger med sniper... Dessutom tycker jag att det blir ganska drygt i längden att sitta på en kulle och snipea ner.
Men klart det är frustrerande. Har hänt även mig ett antal gånger när man är attackers att 8 st står och snipear och så är vi 4 som försöker ta oss fram och planta... Går inte att vinna på det sättet. Tråkar bara ner spelet.
Postad 10 March 2010 - 23:40
vann ju till och med några banor
Lite störande dock att man kan skjuta en granat 1 meter framför gubbarna ibland och dom springer på som inget har hänt
Postad 11 March 2010 - 01:23
Nu spelar jag på PC men det känns tvärtom med 40mm granaterna (launchersarna på gevären för assault), de kan skjuta en på i princip point blank och PANG så dör man, och ja, även på avstånd så är det i regel en one-shot-one-kill. Rätt störigt ibland.Lite störande dock att man kan skjuta en granat 1 meter framför gubbarna ibland och dom springer på som inget har hänt
Postad 11 March 2010 - 07:51
/MeanMach
ps. Thomasson, kan fortfarnade inte förlåta dig, hur kunde du köra över mig med din tank???
Postad 11 March 2010 - 08:14
Tack själv, var riktigt kulTack Mad, Thomasson, nedan68 (+alla andra MHB:are) för riktigt roligt spel igår. Hade man inte haft ett jobb att gå till så skulle jag kunnat spela hela natten. Har enbart kört med assult, och jag borde nog börja låsa upp de andra klasserna nu. Hoppas det blir mycket spel i helgen.
/MeanMach
ps. Thomasson, kan fortfarnade inte förlåta dig, hur kunde du köra över mig med din tank???
Dem vi mötte på "vattenbanan" var ganska duktiga på att flyga helikoptern (minns inte namnet på banan, den med mycket vatten och en M-Com platserna ligger på en liten höjd).
Själv har jag försökt flyga några gånger men får aldrig till det. Någon som har några tips på vägen till hur man lyckas?
Högis; gick fjäsket med medic kittet hem..
Postad 11 March 2010 - 08:39
Postad 11 March 2010 - 09:31
Du var ju inte så svår att kniva i alla fall. Att sitta där på hyllan med tältet uppslaget och grillen tänd är ju som att be om att bli knivad i mina ögonMadAbility! Jag ska få dig!
Fattar inte hur du springer men det känns som ditt flummiga sätt att springa är till för att inte bli knivad lika lätt. Missade 3 st från 1 meters avstånd... ARGH!
T1ki, hur smakade min Carl rakt i din Gustav x 3?
Men du kan trösta dig med att du var inte ensam om att hamna på min kniv igår kväll, blev en hel del MHB tags
Postad 11 March 2010 - 09:47
Ja, det var tur att vi fick in han i vårt lag - det var jobbigt när han "jagade" en hela tiden!ps. Thomasson, kan fortfarnade inte förlåta dig, hur kunde du köra över mig med din tank???
Dessutom var jag jävligt lack på den ******** helikopter pilot på skärgårdsbanan - hur kul är det att bli roadkill utav en HKP - 3 GÅNGER!!!!
//Nedman - nedan68
Postad 11 March 2010 - 10:24
Postad 11 March 2010 - 10:25
se nu till att accepta @PSN så du vi kan spela med och inte mot varann
Postad 11 March 2010 - 11:09
Du är inte ensam att inte kunna styra heikoptern. Jag lagt ned det för länge sen. Åker gärna med, men inte som pilot. Skulle behöva starta en egen server och bra träna helikopterflygning.Tack själv, var riktigt kul
Dem vi mötte på "vattenbanan" var ganska duktiga på att flyga helikoptern (minns inte namnet på banan, den med mycket vatten och en M-Com platserna ligger på en liten höjd).
Själv har jag försökt flyga några gånger men får aldrig till det. Någon som har några tips på vägen till hur man lyckas?
Högis; gick fjäsket med medic kittet hem..
/M
Postad 11 March 2010 - 11:17
Hade mardrömmar hela natten om hur jag är hundradelar från att planta när eRensson dyker upp framför migT1ki, hur smakade min Carl rakt i din Gustav x 3?
Jag har hittat mitt favoritvapen i XM8an, finns inget roligare att springa med huvudet före in i ett bombhus och försöka knäppa så många som möjligt innan man dör.
Någon som vet vad gränserna är för guldmedaljerna till vapnen? Har sett hela uppställningen av pins & rewards, men jag kan inte hitta t ex M24 gold medal i den...
Postad 11 March 2010 - 11:30
M24an skulle ja väl tippa på ligger på 100kills som de flesta vapnena exkl kniven som ger guldstjärna var 50e.
Postad 11 March 2010 - 11:53
+1Du är inte ensam att inte kunna styra heikoptern. Jag lagt ned det för länge sen. Åker gärna med, men inte som pilot. Skulle behöva starta en egen server och bra träna helikopterflygning.
/M
Tur vi hade Mad som pilot...
Postad 11 March 2010 - 12:19
Postad 11 March 2010 - 12:27
MadAbility! Jag ska få dig!
Resultatet kan bli väääääldigt gay när man översätter engelska fraser till svenska ordagrant.
Postad 11 March 2010 - 12:47
Voldoo fick smaka M249 3 ggr irad igår
![]()
![]()
se nu till att accepta @PSN så du vi kan spela med och inte mot varann
Ditt AS kommer aldrig acceptera psn....
haha jorrå ja fixar det ikväll när ja kommit hem från jobbet...
Postad 11 March 2010 - 13:00
Finns det ingen möjlighet att träna på att flyga helikoptern? Ingen del i single player?
Nepp inget helikopterflygande i single player delen.
Vågar man lira med folket härifrån eller är alla über duktiga?
Postad 11 March 2010 - 13:08
Nop, jag är totalt värdelös så du är välkommenNepp inget helikopterflygande i single player delen.
Vågar man lira med folket härifrån eller är alla über duktiga?
Postad 11 March 2010 - 13:14
Postad 11 March 2010 - 13:21
Nu har även jag fått tag i spelet... Skulle egentligen fått det en vecka innan release o på så vis fått ett litet försprång. Nu fick jag en veckas "eftersprång" istället...
Härligt Benny!
Jag tror du kommer gilla AN-94...
Postad 11 March 2010 - 13:57
Men bara sätt en dag så får vi ta ut ett lag och dela upp squads osv.
Postad 11 March 2010 - 14:00
Var det någon som tog tag i det där med match mot flashback, är väll bara att bestämma en kväll vi lär väll inte ha några problem att ställa 12 pers på banan. Var och kollade lite i deras PSN ID tråd och det kryllade ju inte av folk direkt.
Men bara sätt en dag så får vi ta ut ett lag och dela upp squads osv.
Har flashback.info en klan?!!
Postad 11 March 2010 - 14:07
Var någon som var här inne och tjoade och ville ha stryk, och det kan vi väll ställa upp påHar flashback.info en klan?!!
Postad 11 March 2010 - 14:15
Var någon som var här inne och tjoade och ville ha stryk, och det kan vi väll ställa upp på
Jag har kollat igenom Flashbacks tråd, kan inte se var matchen nämns i den.
Postad 11 March 2010 - 14:33
Vi flashback.info utmanar er HMB, adda psn: Hardstyleskurken så bestämmer vi tid!
Det är taget!
=)
bra! Samla era bästa och förbred er på stryk!
Var i denna tråden jag syftade på, hittade heller inget i flashback tråden men kollade inte så noga
Postad 11 March 2010 - 14:36
Hoppas vi ses på slagfältet i afton boys
Postad 11 March 2010 - 14:49
Postad 11 March 2010 - 14:51
welcome min kära skåning! saknat dajNu har även jag fått tag i spelet... Skulle egentligen fått det en vecka innan release o på så vis fått ett litet försprång. Nu fick jag en veckas "eftersprång" istället...
Postad 11 March 2010 - 15:00
Ola kommer du in något lr?
Postad 11 March 2010 - 15:15
Blir o spela lite nu som vanligt mellan 16-00-01
Ola kommer du in något lr?
Japp det gör jag lekande, heter Ola men det var nog inte mig du menade
Postad 11 March 2010 - 15:45
Misstänkte ju att du hette Ola pga ditt forum nick vettu
Postad 11 March 2010 - 15:47
Nice! Lite fler kartor i rotationen i slutet av mars! Dock "nygamla" men fint iallafall
Postad 11 March 2010 - 15:52
Inte mer än rätt att duktiga FPS spelare skall få de senare...Nu har även jag fått tag i spelet... Skulle egentligen fått det en vecka innan release o på så vis fått ett litet försprång. Nu fick jag en veckas "eftersprång" istället...
Om du hade fått de 1v tidigare än release så hade de ju vart på gränsen till fusk...
Postad 11 March 2010 - 15:58
http://blogs.battlef...out-paying.aspx
Nice! Lite fler kartor i rotationen i slutet av mars! Dock "nygamla" men fint iallafall
Hahaha! "How to avoid “mapathy” without paying!" Klockrent!
Eat it Activison och IW!
Postad 11 March 2010 - 16:02
DICE FTW!Hahaha! "How to avoid “mapathy” without paying!" Klockrent!
Eat it Activison och IW!
Kängan de gav till dem i SP var ju också klockren.
Postad 11 March 2010 - 16:36
haha de va faktiskt dig jag menade
Misstänkte ju att du hette Ola pga ditt forum nick vettu
Haha lite skadad är man, alla kallar mig Thomasson
Postad 11 March 2010 - 19:05
Är det trophywhoresen som är igångKan man se stats över destruction2.0-kills nånstans ?
Det går inte att se i spelet men går nog att se i statsen online när dom får tummen ur och slänger upp dom igen.
Postad 11 March 2010 - 19:25
haha precis, man vill ju ha full koll hur man ligger tillÄr det trophywhoresen som är igång
Det går inte att se i spelet men går nog att se i statsen online när dom får tummen ur och slänger upp dom igen.
Postad 11 March 2010 - 20:21
Var i denna tråden jag syftade på, hittade heller inget i flashback tråden men kollade inte så noga
Hejsan igen grabbar!
Nej det står inget i tråden, det är dom från flashback jag spelar med och jag som vill möta er. Vi alla är från Flashback.
Men ska vi bestämma en tid, typ av spel m.m?
Hur gör man förresten om vi ska spela emot varandra, private match eller?
Postad 12 March 2010 - 02:00
Hur ofta/när sparas stats?
Det där s=)(#¤¤#" "Server Disconnect" dök upp omgången efter min i särklass bästa runda hittills i BFBC2, efter att ha skrapat ihop över 10k poäng, vilket i princip aldrig händer i vanliga fall då jag struntar helt i K/D och liknande när jag kör. (Och inte heller är någon direkt fordonsmänniska). Jag var faktiskt "rätt" glad över det. Statsen verkar dock inte ha sparats, trots att det var på kartan efter felet uppstod?
Extra roligt blev det sedan, när jag tänkte "OK, får helt enkelt köra en till kanonomgång", varpå jag börjar med två-tre mediokra rundor på någon halvtimme var, på en annan server, men omgången efter det lyckas bra, poängmässigt sett, och leder klart servern när slutet på omgången närmar sig...pang, "Server Disconnect" igen...vilket skämt.
Det här är ju helt oacceptabelt, oavsett när statsen sparas egentligen. Alla har inte tid/lust att lägga ner oändliga timmar på spelet, utan kanske bara kan skrapa ihop en fyra-fem timmar en normal vecka på sin höjd. J*vligt kul detta fel är då.
Postad 12 March 2010 - 03:57
Alltså det är ju bra att dom gör något åt sina crappy servers men hur f-n resonerar dom när de plockar ner servrarna på en FREDAG!!!?
Postad 12 March 2010 - 06:21
OfficialBFBC2 " EA servers will come down tomorrow and Saturday morning to install extra hardware to improve your online experience. http://bit.ly/duCkNp "
Alltså det är ju bra att dom gör något åt sina crappy servers men hur f-n resonerar dom när de plockar ner servrarna på en FREDAG!!!?(
Fredagar = Utgång, eller let´s dance för den delen vilka några verkar ha problem med
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Battlefield Bad Company 2 - PSN-ID-tråden -SPELA NU
24 bilder
84 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?