Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3 [PS3]

4523 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 5 8.11111 (26) 199:-
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 8.076922 (12) Inga priser
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 31 October 2011 - 10:40

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
vem är det som accepterar in i MHB klanen? (: tar så lååång tid och speciellt nu när det är uppdatering i en timme );

Jag har hittills aldrig behövt avsluta spelet manuellt, ps3:an hänger sig varje gång jag spelar förr eller senare och då tar jag det som ett tecken att det är dags att sluta.

Spelade igenom singleplayer kampanjen också och även där buggar det ofta. Glitches som gör att NPC:er buggar ur, spelet kraschar osv. Som tur är kunde jag avsluta kampanjen genom att välja restart mission på dom ställen där det totalt buggade.

Jag har inte spelat ett lika buggigt spel på väldigt länge, även om Fallout New Vegas kommer väldigt nära.
Spelet är inte redo än, det kommer ju förhoppningsvis komma patchar som gör det bättre men det är tråkigt att dom inte kunde fixa dom värsta buggarna innan release.

Jag tappar iaf sugen när jag inte får mina poäng från spelade rundor i multiplayer för att spelet hänger sig innan rundan är klar.

får även jag att spelet hänger sig titt som tätt men jag är inte så brydd om rank, poäng osv jag vill bara spela ;D

Postad 31 October 2011 - 10:56

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0

(ursakta engelskt tangentbord)

Jaha.... nu har man antligen fatt sin kopia!

Men nar jag forsoker aktivera mitt online pass sa sager den att koden inte ar ratt/giltig!?!?!

Gor jag ratt nar jag gar in i "in-game storen" och nar jag har back to karkrad markerat trycker jag "redeme code"?

Tacksam for snabbt svar.. for jag vill lira NU!!

Edit: Sitter nu i deras EA's live-chat och hoppas att de kan hjalpa mig

Jaha, nu efter ca 1h pa live-chaten med "Napolion" so har dom inte lost nagonting! Han gav mig 2st koder, varav den ena fungerade. Den lat mig ladda ner aktiverings filen och installera den. Nar installationen var klar sa klickade jag bakat anda tills jag var tillbaka i huvudmenyn. Tryckte da pa Multiplayer, efter nagra sekunders tankande sa sager den "Online pass check failed, please try again later"!! Napolion avsltuade med att saga att jag skulle kopiera framsidan pa manualen, signera den med mitt namn och dagens datum och sedan skicka detta till deras suport. Och de skulle da skicka mig ett nytt spel! Varkar vara anda utvagen! Men grinig blir man nar man redan har vantat flera dagar och nu kommer det val ta yttligare 2 veckor innan man far spela!

Ar det nagon annan som har haft liknande problem??

Postad 31 October 2011 - 11:17

maxtax
  • maxtax
  • Användare

• 225 inlägg
  • 0
Då har även jag ansökt om medlemskap i minhembio.com klanen :) Nick maxb_666 om någon vill spela! Har lyckats beta av drygt 20h online sedan i torsdags förra vecka, sjukt kul :D

Postad 31 October 2011 - 11:44

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Du måste skjuta PÅ folk birkan, inte bredvid. ;)

Jag går efter lumpenreglementet. Sitter och skriker "HALT JAG SKJUTER SKARPT!". Sen blir det ett varningsskott och om jag sen inte får någon respons så blir det vådaskott.

Postad 31 October 2011 - 11:49

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Ja det är rätt precis så gjorde jag o det fungerade. hoppas att det löser sig snabbt

jag måste ha fått fel kod, har 8 till än vad som går ?

xxxx-xxxx-xxxx:xxxx-xxxx-xxx strange, några funderingar? kom precis på att jag inte använd koden jag fick ut av webhallen.

Redigerat av Unregistered70c626f4, 31 October 2011 - 11:50.

Postad 31 October 2011 - 11:56

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

jag måste ha fått fel kod, har 8 till än vad som går ?

xxxx-xxxx-xxxx:xxxx-xxxx-xxx strange, några funderingar? kom precis på att jag inte använd koden jag fick ut av webhallen.

dela på mitten ;) xxxx-xxxx-xxxx är en kod xxxx-xxxx-xxxx är den andra

Redigerat av DragonPuffer, 31 October 2011 - 11:57.

Postad 31 October 2011 - 12:01

Unregistered36021db2
  • Unregistered36021db2
  • Lärjunge

• 458 inlägg
  • 0
Har inte testat att spela kampanjen ännu! Men är det bara där man får DTS ljud?

Postad 31 October 2011 - 12:14

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

@Battlefield We know you notice when someone is lvl 50 with only a few hours of gameplay but, do you actually punish them?

3 minutes ago

@JohnsonHardy I've seen threads from Dice requesting these users banned. Takes a day or so for the flag to be raised, but they are punished.

Redigerat av BrittBastard, 31 October 2011 - 12:14.

Postad 31 October 2011 - 12:22

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Jag har hittills aldrig behövt avsluta spelet manuellt, ps3:an hänger sig varje gång jag spelar förr eller senare och då tar jag det som ett tecken att det är dags att sluta.

Spelade igenom singleplayer kampanjen också och även där buggar det ofta. Glitches som gör att NPC:er buggar ur, spelet kraschar osv. Som tur är kunde jag avsluta kampanjen genom att välja restart mission på dom ställen där det totalt buggade.

Jag har inte spelat ett lika buggigt spel på väldigt länge, även om Fallout New Vegas kommer väldigt nära.
Spelet är inte redo än, det kommer ju förhoppningsvis komma patchar som gör det bättre men det är tråkigt att dom inte kunde fixa dom värsta buggarna innan release.

Jag tappar iaf sugen när jag inte får mina poäng från spelade rundor i multiplayer för att spelet hänger sig innan rundan är klar.

Surt.. Jag spelar rätt mycket utan att det hänger sig, typ nu har jag suttit nära på hela helgen utan att det har hängt sig, så det kan nog bero på maskin till maskin... Eller nått.

Jag trodde att alla får sina poäng, till skillnad från BFBC2 där man inte fick det. Om du tittar på olika battle reports, t.ex. http://battlelog.bat...28/4/190909557/ så ser du att längst ner i ena laget så 4st utgråade spelare (och mer än 12st). Det är personer som har disconnectat i spelet.. dom har nog allt fått sina poäng.

Redigerat av novaland, 31 October 2011 - 12:26.

Postad 31 October 2011 - 12:27

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Har inte testat att spela kampanjen ännu! Men är det bara där man får DTS ljud?

Vet inte, har inte kollat och bryr mig inte. Men glöm inte att du i ljudinställningarna under options kan välja mellan olika, typ headphones, war-tapes, hi-fi, m.m. Kan ju vara nån utav dessa man måste köra med för att få det?

Postad 31 October 2011 - 12:57

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0
Tycker de borde kunna ga in och bara aktivera ett konto.. varfor halla pa och strula med nya koder o.s.v?

For nar jag chatade med dem sa fragade de efter mail, fodelse datum och en massa annan information sa att de kunde linka mig till mitt konto.. varfor inte bara aktivera det da pa en gang?

Postad 31 October 2011 - 13:00

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Surt.. Jag spelar rätt mycket utan att det hänger sig, typ nu har jag suttit nära på hela helgen utan att det har hängt sig, så det kan nog bero på maskin till maskin... Eller nått.

Jag trodde att alla får sina poäng, till skillnad från BFBC2 där man inte fick det. Om du tittar på olika battle reports, t.ex. http://battlelog.bat...28/4/190909557/ så ser du att längst ner i ena laget så 4st utgråade spelare (och mer än 12st). Det är personer som har disconnectat i spelet.. dom har nog allt fått sina poäng.

Bara man "sparar" i spelet så följer poängen med, funkade även så i BC2.
Enklast är väl att gå in o ändra någon inställning - då sparar spelet och dina poäng/stats sparas.

Postad 31 October 2011 - 14:55

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

dela på mitten ;) xxxx-xxxx-xxxx är en kod xxxx-xxxx-xxxx är den andra

hahahahahahahahaha så kan det vara med

Postad 31 October 2011 - 15:26

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

vem är det som accepterar in i MHB klanen? (: tar så lååång tid och speciellt nu när det är uppdatering i en timme );

De är jag o andi som sköter det. Det tar ju lite tid att göra en ordentlig bakgrundskoll på de som ansöker. :D

Redigerat av vvv, 31 October 2011 - 15:27.

Postad 31 October 2011 - 15:33

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Ja de är ju en obligatorisk kreditupplysning som kan ta lite tid.

Postad 31 October 2011 - 15:37

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Haha!

Postad 31 October 2011 - 15:56

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1379 inlägg
  • 0

Nä, tyvärr. Det blev maskinellt avslag här ser jag.

Postad 31 October 2011 - 17:26

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

• 718 inlägg
  • 0

Detta har jag turligt nog klarat mig undan. Fast jag har iofs inte kört några monsterpass med spelet än så länge. Dock finns det ju flera småbuggar som vi får räkna som barnsjukdomar (omgivningsljud klipper, Voip hackar, vissa animationer funkar inte alltid).

Ni som har spelat BC2: Har det alltid varit så jäkla svårt att döda folk? Man kan typ sänka 5-6 bulor i folk utan att de dör. Men själv verkar man vara som ett hushållspapper i en höststorm och dör av typ 2-3.

Jag upplever också att det krävs mycket skott 5-6st oftast. Kändes inte som att det krävdes alls lika mycket i betan mer 3-4st där, någon som vet om de ändrat något? Om jag inte minns fel så var väl BF2 lite mer som CoD när det gäller antal behövda kulor? 1-4st beroende på vapen.

Postad 31 October 2011 - 17:27

aber715
  • aber715
  • Användare

• 210 inlägg
  • 0

Support-klassens granatkastare är ju löjligt OP, man kan ligga och trycka och mata och mata granater förevigt tills någon asförbannad motspelare till slut lyckas hitta en och göra slut på en.... Men riktigt roligt att reta gallfeber på motståndarna med, en massa arga meddelanden på PSN får man.

Edit: DICE borde ju åtminstone se till att granaterna tar slut för så här kan det väl inte vara meningen att det ska fungera ?

Äsch, man är ju support. Du kan ju kasta ammo-lådor (till dig själv) oändligt många gånger också.
Sen syns man ju på mini-map när du väl sätter igång med granatkastaren, sitting duck...

Postad 31 October 2011 - 18:16

jabbeboy
  • jabbeboy
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
;) Bara för att jag sett några som visat stats från Battlelog så kände jag mig lite avundsjuk jag med.
http://battlelog.bat.../225885928/ps3/

Men jag har ansökt att gåå med i MHB plutoonen på battlelog, när man blivit antagen typ om vi säger det, är det bara att köra på med MHB framför sitt namn då eller? Helt okej då?

Postad 31 October 2011 - 18:36

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

• 718 inlägg
  • 0

Äsch, man är ju support. Du kan ju kasta ammo-lådor (till dig själv) oändligt många gånger också.
Sen syns man ju på mini-map när du väl sätter igång med granatkastaren, sitting duck...

när ni pratar granatkastare, är det mortar ni syftar på? Jag stötte nämligen på en sådan snubbe på seine-crossing häromdagen. Han satt i basen hela matchen och matade skott, KUL!

Redigerat av Unregistered5bb908bc, 31 October 2011 - 18:36.

Postad 31 October 2011 - 18:47

chromorifhia
  • chromorifhia
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0

Camper!

Nja lite kanske =) claymore och defenda B och detta blev resultatet.

Postad 31 October 2011 - 19:35

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

De är jag o andi som sköter det. Det tar ju lite tid att göra en ordentlig bakgrundskoll på de som ansöker. :D

hehe okej d: tur man blev antagen då, hur gör man för att se om någon annan i klanen är online? kul o köra tillsammans!
Offtopic: han som skulle lämna tillbaka mitt headset idag har inte kommit förbi... );

Postad 31 October 2011 - 19:46

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0
Kan det inte var en idé att få in flera betrodda ledare i klanen så att fler kan godkänna ansökningar i battlelog?

Ska vi kanske sparka igång en separat tråd för folk som spelar BF3? Dvs. som tråden för spelare för BFBC2...

Postad 31 October 2011 - 19:46

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
kört mest som engineer och det som verkar passa mig bäst, provade assault/medic och h-vete så tråkigt men kanske blir bättre på högre nivå? dock knappt rört support eller sniper då dem verkade ännu tråkigare d;

Postad 31 October 2011 - 20:14

aber715
  • aber715
  • Användare

• 210 inlägg
  • 0

när ni pratar granatkastare, är det mortar ni syftar på? Jag stötte nämligen på en sådan snubbe på seine-crossing häromdagen. Han satt i basen hela matchen och matade skott, KUL!

Precis.
Tror jag var med den gången. Det var innan man visste att de syns på kartan, nu är det bara att spawna som support, plocka fram granatkastaren och ge igen.

Postad 31 October 2011 - 20:54

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

• 718 inlägg
  • 0
Spännande match 0-1 i tickets, men jag gav allt jag hade! Dämpade umpen funkar ju skitbra i BF3 också :P

Postad 31 October 2011 - 22:40

Fresan86
  • Fresan86
  • Forumräv

• 556 inlägg
  • 0
NÅGON? är det bara jag som uppfattar att sikta är lite klurigt? Jag spelar på ps3.
När man ska flytta siktet så rör sig den en bra bit. Den nästan hackar lite. Vid en liten rörelse på spaken så flytar sig siktet en vis bitt.

förstår ni vad jag menar?

Postad 31 October 2011 - 22:43

Unregistered9612cfd3
  • Unregistered9612cfd3
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

NÅGON? är det bara jag som uppfattar att sikta är lite klurigt? Jag spelar på ps3.
När man ska flytta siktet så rör sig den en bra bit. Den nästan hackar lite. Vid en liten rörelse på spaken så flytar sig siktet en vis bitt.

Testa dra ner Sensitivityn lite, det har jag gjort och det funkar lite bättre då!

Postad 31 October 2011 - 23:29

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Sista finjusteringen är lättare om du strafear lite med.

Postad 31 October 2011 - 23:35

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Sista finjusteringen är lättare om du strafear lite med.

Jo, man tänker inte på det så mycket, men det blir ju så. Det funkar på två sätt, det ena är att man undviker fiende eld och det andra är att man siktar in sig. Men för min del så brukar jag ofta gå close combat med M60'n, å då ere inte så mycke sikta som gäller =)

Postad 01 November 2011 - 01:13

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Kan det inte var en idé att få in flera betrodda ledare i klanen så att fler kan godkänna ansökningar i battlelog?

Ska vi kanske sparka igång en separat tråd för folk som spelar BF3? Dvs. som tråden för spelare för BFBC2...

Vi har funderat på det, men är ju inte så att det behövs för att vi ska hinna med och godkänna ansökningar.

Och att starta en sådan tråd känns ju lite overkill nu när battlelog finns. Är ju bara att gå in i members under plutonen så får man ju en lista på alla där man till och med kan se om folk är online och spelar eller inte.

Postad 01 November 2011 - 01:20

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0

Jag upplever också att det krävs mycket skott 5-6st oftast. Kändes inte som att det krävdes alls lika mycket i betan mer 3-4st där, någon som vet om de ändrat något? Om jag inte minns fel så var väl BF2 lite mer som CoD när det gäller antal behövda kulor? 1-4st beroende på vapen.

En sak som nog gjorde att det kändes som skotten gjorde mer skada i betan var att det fanns en bugg som gjorde att folk som rörde på sig tog mer skada. Sen har de om jag inte minns fel ökat rekylen i release-versionen så det gör nog sitt också.

Postad 01 November 2011 - 01:24

phnoll
  • phnoll
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Vad säger panelen - givet köp eller klarar ni er utan mig på slagfältet? :)

Postad 01 November 2011 - 07:08

Evelon
  • Evelon
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0
Måste men vekliigen logga ut till huvudmenyn för att ändra inställningarna på ett vapen?

Postad 01 November 2011 - 07:33

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Måste men vekliigen logga ut till huvudmenyn för att ändra inställningarna på ett vapen?

Nejdå, tryck fyrkant när du har dött så kommer du in i menyn för att konfigurera dina setups..

Postad 01 November 2011 - 07:56

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Spännande match 0-1 i tickets, men jag gav allt jag hade! Dämpade umpen funkar ju skitbra i BF3 också :P

Usch, UMP-Ea. Skämmes!
Gick ju sådär för mig igår, svårt när jobbhe-tet ringer hela tiden. Hoppas på lite längre speltid ikväll.

Postad 01 November 2011 - 08:25

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0
Tack för en outstanding helg ut av Krig! Blev större delen ut av Conquest. Fick släppa efter 20 tiden igår då jag var totalt slut mentalt, sprang mot C när det var A..... spawnade i basen såg T90n, men tänkte nä den orkar jag inte köra, tar choppern istället! det var liksom där jag insåg att även om jag var ensam mot Rickard och Britt med flera MHBare att efter denna rundan så är det dags av sluta.

hoppas dom fixar Voice Over IP communication innan året är slut, även om det går bra utan när man är med MHbare som förstår nästan alltid vad man vill och vad som ska göras så kommer det höjas ytterligare och öka teamarbetet.

Blev spel med många under dessa dagar och fick faktiskt lite speltid med gamla MW2kamrater jag inte sett och spelet med på ett tag, var riktigt kul att köra lite krig med er boys! Rickard, Britt, Birkan, Eapea, Hippo (störtskönt att höra hippo och Eapea i VOIPen! ;) cloudrabbit, StatusX6 :)

sedan har vi BFbuddies! får tacka för allt krig denna premiärhelgen! Mad, Free, Nova, Nedan, Dragon, Falcen, OWC, Qonny, Muppen, HÖGbärg ^^

fick inte så mycket speltid med Andi och thomasson du har väl inte kommit in än så får joina er i veckan med lite Rush och visa mig hur det ska spelas ;)

Tack alla!

//Cel

Postad 01 November 2011 - 09:20

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Vi har synkat våra headsets emot Skype istället då det alltid funkar. Något man inte kan säga om Voice Chatten in game tyvärr.
Sen är de riktigt trist att man inte kan välja o prata med Friends utan bara hela laget lr squaden om de väl skulle funka.

Postad 01 November 2011 - 09:24

sistabossen090
  • sistabossen090
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Så jävla bra spel, speciellt online måste jag säga. Glatt överraskad!

Postad 01 November 2011 - 09:41

Unregistered0e5c46c2
  • Unregistered0e5c46c2
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Jag och mina polare kör Skype vi med, klockrent ljud. En av oss startar ett gruppsamtal på sin Air och ringer upp oss andra på våra iPhones, slappt.

Dock vill vi eg. köra med bluetooth-headsets när det väl kommer funka igen. Jag har ett rätt sunkigt som knastrar mycket och ljudkvalitén är inte den bästa. Någon som har tips på ett bra headset, får gärna kosta lite mer om det sitter bra och låter och funkar bra.

Postad 01 November 2011 - 09:43

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0
Ville bara medela att mitt BF3 nu fungerar :P

Puckona jag kopte det av importerade tydligen sina spel fran Singapor (region 3) sa nar jag ville aktivera mitt online pass sa fungerade det inte nar min PSN ar Australiensk.

Loste det hela med att skapa ett nytt konto med singapor som region och da kunde jag updatera/aktivera mitt online pass. Efter det va det bara att logga tillbaka pa mitt vanliga konto och borja lira.

Vet att kanske inte alla ar intresserade, men ville dela med mig av detta ifall nagon annan far problem.

Hur loser ni det ni som spelar med Skype?

Spel ljud fran tvn och sen skype i headset? Eller hur gar det till?

Postad 01 November 2011 - 10:11

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Får även jag tacka för roligt lir igår grabbar. Måste säga att tillfredsställelsekänslan som infinner sig när man sätter kniven i en fellow MHB:are är fullständig. Dock lite jobbigt när man ska försöka sig på en assassination och det slutar med att man gör en vanlig knivning. Panik infinner sig lätt då.

Postad 01 November 2011 - 10:11

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Tack för en outstanding helg ut av Krig! Blev större delen ut av Conquest. Fick släppa efter 20 tiden igår då jag var totalt slut mentalt, sprang mot C när det var A..... spawnade i basen såg T90n, men tänkte nä den orkar jag inte köra, tar choppern istället! det var liksom där jag insåg att även om jag var ensam mot Rickard och Britt med flera MHBare att efter denna rundan så är det dags av sluta.

hoppas dom fixar Voice Over IP communication innan året är slut, även om det går bra utan när man är med MHbare som förstår nästan alltid vad man vill och vad som ska göras så kommer det höjas ytterligare och öka teamarbetet.

Blev spel med många under dessa dagar och fick faktiskt lite speltid med gamla MW2kamrater jag inte sett och spelet med på ett tag, var riktigt kul att köra lite krig med er boys! Rickard, Britt, Birkan, Eapea, Hippo (störtskönt att höra hippo och Eapea i VOIPen! ;) cloudrabbit, StatusX6 :)

sedan har vi BFbuddies! får tacka för allt krig denna premiärhelgen! Mad, Free, Nova, Nedan, Dragon, Falcen, OWC, Qonny, Muppen, HÖGbärg ^^

fick inte så mycket speltid med Andi och thomasson du har väl inte kommit in än så får joina er i veckan med lite Rush och visa mig hur det ska spelas ;)

Tack alla!

//Cel

Bara hoppa på, kör nästan enbart conquest bara så du vet.

Postad bild

Postad 01 November 2011 - 10:19

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Besterman: Aah precis, när ja kör med mitt TurtleBeach PX5 headset så synkar ja datorn o skype via bluetooth.
Sen kör ja optisk ut från PS3an till headset`ets sändare.

Annars så kör ja ljudet i hembion och chatten i Sony headset`etet.
Eller om ja är slö så kör ja med netbookens högtalare och mic för chatten och hembion på lågvolym för att inte störa de andra.

Så har väl iaf 3 alternativ som funkar bra för mig gällande skype.

Funkar även o köra Skype i mobilen som en del av mina vapenbröder gör.
Det som är lite trist då är ju bara att inte BT headset`s stöds. O mitt vanliga headset till mobilen ligger här på jobbet.
Vilket ja kanske skulle ta o ta med mig hem nu när ja tänker på det.

Postad 01 November 2011 - 10:21

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Får även jag tacka för roligt lir igår grabbar. Måste säga att tillfredsställelsekänslan som infinner sig när man sätter kniven i en fellow MHB:are är fullständig. Dock lite jobbigt när man ska försöka sig på en assassination och det slutar med att man gör en vanlig knivning. Panik infinner sig lätt då.

Den där jefvla kniven funkar ju inte helt optimalt tycker jag.
Men å andra sidan tycker jag det är bättre så än 5 meters-knivningar á la COD.

Postad 01 November 2011 - 10:41

Unregistered36021db2
  • Unregistered36021db2
  • Lärjunge

• 458 inlägg
  • 0
I vilken klass får man tillgång till claymore?

Postad 01 November 2011 - 10:49

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

I vilken klass får man tillgång till claymore?

Support

Postad 01 November 2011 - 10:55

Unregistered36021db2
  • Unregistered36021db2
  • Lärjunge

• 458 inlägg
  • 0
Ok tackar!

Postad 01 November 2011 - 11:00

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Vågar man ansöka även om man inte är forumräv?

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.