Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Modern Warfare 3

5197 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 20 January 2012 - 10:00

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

/dev/null

Edit, oj lite sent ser jag nu. Men skojigt nördiga klasser Birka!

Härligt Inzane :D

Ja jag kände att det blev så tråkigt med "Custom class 1" osv.

Postad 20 January 2012 - 11:20

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Android appen för Elite är ute nu. Den är väl lite ok, men dom fattar ju inte att man kan ha högre upplösning på telefonen nu för tiden... Inte så kul när man har en 5,3" skärm med hög upplösning att bara använda en del av den :(

Postad 21 January 2012 - 11:07

Unregistered2f447144
  • Unregistered2f447144
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Jepp, ganska logiskt.

I BO funkade det bättre tycker ja, verkade som att man matcha in såna som hade mappacksen! Men om du menade att man e ett party på 6 o en inte har nya kartorna så e de ju logiskt att de blir inaktiverat!

Menade lobby men skrev party....
Kunde man ju trott ni skulle förstått ändå :)

Är det någon i ens egna party kickar man ju således bara denna och tar bort från friends, säger upp bekantskapen och sätter upp ett mail konto som skickar hot mail tills denne har köpt dlc'n.

Postad 21 January 2012 - 11:26

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Ursäkta att man spammar tråden med videos från denna snubben men var bara tvungen att ladda upp denna videon då den passade in perfekt på varför jag började med dropshot. Alla saker som han nämner är i princip spot-on på mig med.

Syrliga kommentarer kan ni dock hålla för er själva då detta inte är något "U-mad" -inlägg eller liknande. Tyckte bara att det var kul när någon som man inte känner tänker samma saker om en grej.

http://youtu.be/o_uRZ5p_sUs

*edit* Får passa på att tacka för en rolig spelkväll igår döden, hippo, zdaar, patgu mfl.
Helt underbart att få höra döden i micken igen. Blev lite nostalgi över det hela :)

Redigerat av Birkanoff, 21 January 2012 - 11:46.

Postad 21 January 2012 - 13:03

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
hehe jag började med dropshot i slutet av min MW2 karriär och blev bra på det. det gick ju sådär i BO att dropshota men det funkade. jag dropshotar i MW3 också men tycker att själva mekaniken beter sig väldigt underligt jämfört med MW2 och BO. när jag trycker ner högra spaken och inte släpper den direkt när jag lagt mig ner så reser jag mig upp lika snabbt. hela dropshot grejen förlorar liksom hela sitt syfte då : ) dessutom så händer det ofta att jag bara går ner på huk och sedan upp igen utan att aldrig någonsin lagt mig ner. är det bara jag som är riktigt dålig eller kanske är det min PS3 kontroll som spökar eller är mekaniken lite "svårare" att bemästra i MW3?

Postad 21 January 2012 - 13:11

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

hehe jag började med dropshot i slutet av min MW2 karriär och blev bra på det. det gick ju sådär i BO att dropshota men det funkade. jag dropshotar i MW3 också men tycker att själva mekaniken beter sig väldigt underligt jämfört med MW2 och BO. när jag trycker ner högra spaken och inte släpper den direkt när jag lagt mig ner så reser jag mig upp lika snabbt. hela dropshot grejen förlorar liksom hela sitt syfte då : ) dessutom så händer det ofta att jag bara går ner på huk och sedan upp igen utan att aldrig någonsin lagt mig ner. är det bara jag som är riktigt dålig eller kanske är det min PS3 kontroll som spökar eller är mekaniken lite "svårare" att bemästra i MW3?

Jag upplever samma symptom. Dock så händer det inte hela tiden utan från och till.

Postad 21 January 2012 - 13:38

Unregistered73199dd3
  • Unregistered73199dd3
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0
Sluta för fan diskutera droppshoot, har ni ingen stake eller? Fan kryper ni fram till bankomaten också?

Postad 21 January 2012 - 13:43

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Sluta för fan diskutera droppshoot, har ni ingen stake eller? Fan kryper ni fram till bankomaten också?

Och där kom den...

Postad 21 January 2012 - 15:21

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0
Jag brukar ha problem med att resa mig upp igen, det är som att det finns något hinder, så jag får trycka en massa gånger på R3 för att till slut resa mig. Är det någon som upplevt det?

Postad 21 January 2012 - 15:27

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Jag brukar ha problem med att resa mig upp igen, det är som att det finns något hinder, så jag får trycka en massa gånger på R3 för att till slut resa mig. Är det någon som upplevt det?

Jepp. Speciellt om man blivit flashad så tar det extra lång tid. Brukar sluta med att jag frenetiskt hamrar L3 och R3.

Postad 21 January 2012 - 15:39

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
ni som dropshottar kan väl starta en egen klan istället för att dra ner MHB i skiten? :)

Postad 21 January 2012 - 16:16

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Haha, kanske i kön på ICA med ;-)

Postad 21 January 2012 - 16:20

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Och ni som gnäller konstant kan väl bara ge upp.
Böl böl böl! När man bara försöker hålla en någorlunda trevlig ton i forumet så kryper ni fram och försöker dra ner en i sandlådan..

Postad 21 January 2012 - 16:50

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Och ni som gnäller konstant kan väl bara ge upp.
Böl böl böl! När man bara försöker hålla en någorlunda trevlig ton i forumet så kryper ni fram och försöker dra ner en i sandlådan..

så länge alla gnäller om smg och spray & prey så kommer jag fortsätta anmärka drop shot och det får du leva med :)

Postad 21 January 2012 - 16:55

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Märk väl att det är samma personer som gnäller över detta. Men du spelar ju inte detta spelet så varför bryr du dig ens?

Postad 21 January 2012 - 17:30

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Märk väl att det är samma personer som gnäller över detta. Men du spelar ju inte detta spelet så varför bryr du dig ens?

easy nu birka, det är ju mest på skämt, i alla fall från min sida, därav mina smileys hela tiden :) :) :)

Postad 21 January 2012 - 18:23

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Ja för när man inte kan vinna på skicklighet så är ju dropshot ett jättebra handikapp... B)
*Sätter på mig hjälm och rustning och tar skydd*

Postad 21 January 2012 - 18:26

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Samma här stör mig inte det minsta på drop-shot! Håller inte på med det själv, men har inget emot de som gör det... Det enda som stör mig i spelet är akimbo mördarbössan och lagg.

Redigerat av Johnsson1975, 21 January 2012 - 18:27.

Postad 21 January 2012 - 18:39

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

easy nu birka, det är ju mest på skämt, i alla fall från min sida, därav mina smileys hela tiden :) :) :)

Var inte meningen att du skulle vara mottagare för min irritation. Är mest bara trött på detta eviga ältande. Helt ok att komma med en vänlig pikning då och då, men att hålla på varenda gång man möts i en lobby eller skriver ett inlägg i forat blir bara tröttsamt.

Känner att det blivit så jäkla bitsk stämning i forumet den sista tiden med så det är nog en bidragande faktor.

Och som svar till Ekaas fråga: Nej jag kryper inte fram till bankomaten. Springer du runt med en automatkarbin på Willys?

Postad 21 January 2012 - 21:44

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Jag brukar ha problem med att resa mig upp igen, det är som att det finns något hinder (........) är det någon som upplevt det?

Jorå, varje lördagkväll....
Offtopic, (och detta har inget med Owc att göra) men FAN vad gnälligt det har blivit i MHB på sistone. Det gnälls på lagg/SMG/droppshot, visst kan jag göra det oxså i stridens hetta ibland , men det låter som alla har mens just nu.
Bättre kan ni/vi, spelar man inte för att ha kul kan man väl sluta
(Tänker på denna tråd och turne-tråden där det gnälls friskt...)

Postad 21 January 2012 - 21:49

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Offtopic, (och detta har inget med Owc att göra) men FAN vad gnälligt det har blivit i MHB på sistone. Det gnälls på lagg/SMG/droppshot, visst kan jag göra det oxså i stridens hetta ibland , men det låter som alla har mens just nu.

Tack. Exakt min tanke.

Postad 21 January 2012 - 22:31

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0
den här tråden har stagnerat i ett evigt djävla tjatande just nu...

Postad 22 January 2012 - 09:34

Unregistered73199dd3
  • Unregistered73199dd3
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0

Haha wtf, igår natt var det nog fan du what17 som skällde mest iaf, alla var ku*ar och j*vla mathafackas och jag vet inte allt. OWC säger att han inte kan döda dom. Jamenvafan, skjut på allt som rör sej facka! hör man en lagom tankad röst som säger....

Sen älskar jag dej också Birka, du kan inte ta ifrån mej att jag hatar droppshoot, men älskar att spela med dej för det. Finns verkligen folk som är värre på att göra detta än vad du är. Spelade mot en klan häromdagen som droppshootade även när dom sköt mej i ryggen och jag hade noll koll på att dom var där...

Postad 22 January 2012 - 09:37

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0

Haha wtf, igår natt var det nog fan du what17 som skällde mest iaf, alla var ku*ar och j*vla mathafackas och jag vet inte allt. OWC säger att han inte kan döda dom. Jamenvafan, skjut på allt som rör sej facka! hör man en lagom tankad röst som säger....

Sen älskar jag dej också Birka, du kan inte ta ifrån mej att jag hatar droppshoot, men älskar att spela med dej för det. Finns verkligen folk som är värre på att göra detta än vad du är. Spelade mot en klan häromdagen som droppshootade även när dom sköt mej i ryggen och jag hade noll koll på att dom var där...

Såja "make love, not war" :wub: :lol: :lol:

Postad 22 January 2012 - 14:07

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Aj wub jo 2! Och det är klart att ni ska få hata men just internt inom klanen kan vi väl tagga ner liite iaf.
Vi är trots allt en stor dysfunktionell och kär familj ;)

Postad 22 January 2012 - 14:14

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Jag brukar ha problem med att resa mig upp igen, det är som att det finns något hinder, så jag får trycka en massa gånger på R3 för att till slut resa mig.

När du kryper till bankomaten? :lol:

Postad 22 January 2012 - 18:29

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0
Ja precis, det är så jävla svårt att nå upp till bankomaten när man inte kan resa sig upp! :)

Redigerat av OWC, 22 January 2012 - 18:29.

Postad 22 January 2012 - 19:02

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
hahaha jag tycker det är helt rätt och befogat att gnälla ibland. kände att jag hade hittat hem nu när jag börjat lira lite med er.

när jag kör med mina polare så tycker dem bara att jag gnäller för mycket och säger att det bara laggar för mig men det är ju för att dem är så dåliga och inte fattar bättre : )

Postad 22 January 2012 - 22:39

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Sen behövs det ju inte provoceras med dropshot filmer å annat skräp när 99% av alla som lirar med MHB avskyr sånt...

Postad 23 January 2012 - 00:21

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0
precis varit med om 2 fantastiska matcher på demolition som t o m fick självaste Jarre o göra en såkallad RQ!!!!!!!!!!!! fi F A A N säger jag, ska sätta mig i duschen o tvaga mig frenetiskt.. :wacko: för nu vet man hur de känns..... :(

Postad 23 January 2012 - 01:00

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0
Vad hände då?

Postad 23 January 2012 - 07:09

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Vad hände då?

Vi kom ju överens om att inte prata om det ?
Jag tror han menar den engelska striker-clanen, alla hade nivå guldkors (vad det nu är för nivå) och alla hade anabola-strikers. Tror ingen i vårt lag hade mer än 5 kills (?), på en demolition....

Jag vet att någon (...) har sagt att men inte ska gnälla så förbannat, men alltså VAFAN....

Redigerat av what17ever, 23 January 2012 - 07:10.

Postad 23 January 2012 - 07:16

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Sen behövs det ju inte provoceras med dropshot filmer å annat skräp när 99% av alla som lirar med MHB avskyr sånt...

Det var ju inte menat som "provocerande" så det är ju lite sorgligt om det skulle uppfattas som det. Om du läser texten så tyckte jag bara att det var ett roligt sammanträffande som jag ville dela med mig av... 99% tror jag inte heller stämmer utan mer bara att de som hatar det gör mest väsen av sig så känns det som att alla gör det.

Postad 23 January 2012 - 07:17

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Vad hände då?

Motlagg... RQa för jag hoppades att matchen vart avbruten som har hänt en själv så många gånger i slutet på många matcher.

Redigerat av jarre008, 23 January 2012 - 07:18.

Postad 23 January 2012 - 08:16

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Vi kom ju överens om att inte prata om det ?
Jag tror han menar den engelska striker-clanen, alla hade nivå guldkors (vad det nu är för nivå) och alla hade anabola-strikers. Tror ingen i vårt lag hade mer än 5 kills (?), på en demolition....

Jag vet att någon (...) har sagt att men inte ska gnälla så förbannat, men alltså VAFAN....

Jag har mött de där killarna, kommer inte ihåg vem ja spela med mera men de fick rätt rejält med pisk i vilket fall!
Va bara o ta strikern med så hade de inte mycket att komma med B) Så de tyder nog på att ni hade skapligt mot-lagg!!

Måste slänga in en brasklapp angående dropshot diskussionen oxå, ja anser att de ingår i spelet så de e bara o bita ihop and join the darkside :D Men även att ja själv använder med mig av både droppning o akimbo monstren så finnns det nog inget ja svär lika mycket över i detta spelet ändå :o

Redigerat av FederalMano, 23 January 2012 - 08:20.

Postad 23 January 2012 - 08:28

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
är det någon som vet hur långa clip man kan ladda upp med theater mode?

i BO var det 30 sek har jag för mig men jag har lyckats ladda upp längre i MW3.

Postad 23 January 2012 - 10:18

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Larvigt att gnälla på spelstilar. Om jag var kung på att dropskjuta så skulle jag göra det hela tiden. Man vill ju vinna!
Jag kör ofta akimbo för det är roligare att få kills än att inte få kills. Om motståndarna blir sura är det bara en bonus. :P
Om man inte är så himla bra får man se till att ta alla fördelar man kan få. Möter jag några som är mycket bättre än jag så börjar jag ofta fegspela och skjuter dem i ryggen när de springer förbi nåt gömställe. Hellre det än att dö hundra gånger.
Spelar man demolition eller nåt annat med specifika mål så måste man ju förstås jobba för de målen i första hand. Då duger det inte att fega i motgång.

Postad 23 January 2012 - 10:29

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0

Motlagg... RQa för jag hoppades att matchen vart avbruten som har hänt en själv så många gånger i slutet på många matcher.

saken va ju den att vi kom ju in i den matchen efter att hela "förra" laget hade hoppat, så förutsättningarna va ju inte dom bästa. Just DOME e ju fruktansvärt enkel o spawntrappa det andra laget på. Fick ju börja med ANTI-AIR klassen för o ta ner deras skit som dom samlat på sig.
Hoppas att de funkade Jarre, men tror det ej då vi inte va ett fullt MHB-lag, utan 2st random spelare som antagligen blev kvar o "gav" dom vinsten.
K/D ration sjönk drastiskt iaf haha, vet inte va man hade till slut 15-50 kanske :blush:.
Vi hamnade ju i en liknande match innan den, där det va omöjligt att få ihjäl motståndarna, förrutom för jarre som lyckades hyffsat. Skillnaden va att den matchen lyckades vi vinna.

Postad 23 January 2012 - 12:23

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Jag kör ofta akimbo för det är roligare att få kills än att inte få kills. Om motståndarna blir sura är det bara en bonus. :P
Om man inte är så himla bra får man se till att ta alla fördelar man kan få. Möter jag några som är mycket bättre än jag så börjar jag ofta fegspela och skjuter dem i ryggen när de springer förbi nåt gömställe. Hellre det än att dö hundra gånger.

Nog för att jag kan köra akimbo ibland. Men jag spelar ofta med vapen som är roligare att använda och roligare få kills med istället för det där vapnet som är mest OP. :) T.ex tycker jag det är roligare att sätta ett eller två skott i en FI med MK14 än att spreja ett halv magasin med SCAR (vilket ofta är lättare att få kills med).

Roligare att springa head to head med folk än att sitta och vänta på att folk ska springa förbi. :)

Men det är jag det...

Postad 23 January 2012 - 12:37

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0
Birka Du får dropshotta hur mycket du vill!
Gör det ibland jag med och det är riktigt bra, senaste tiden har jag dock inte ens hunnit komma ner på knä innan jag dött.
Droppa eller QS'a hur mycket ni vill, gärna akimbo-dropshot-fmg9-med-ett-QS-på slutet ^_^

Postad 23 January 2012 - 12:40

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Klart man får spela hur man vill och med vad man vill. Personligen tycker jag bara att man är en fan så mycket bättre spelare om man är bra med en single shot-bössa jämfört om man är bra med akimbo FMG9.

All respekt till t ex morlock, frasse och Benny som nästan uteslutande spelar med single shot eller burst.
I det här spelet är jag själv för dålig för det så jag spelar ganska mycket med smg.

Min poäng är att med vissa vapen måste man vara duktig själv medans med vissa så "sköter det sig självt"/krävs inte lika mycket skicklighet. Spelet är ju gjort så, tyvärr. Återigen, don't hate the player, hate the game.

Och då är jag en av dom som (ibland) blir fruktansvärt irriterad på dropshot. ;)

Självklart är man inte en dålig spelare bara för att man använder enbart smg eller auto assualt rifles, se på l2ickard liksom.
Man är ju dum om man inte använder alla möjliga medel för att bli en så bra spelare som möjligt.
Det betyder ju dock inte att alla andra gillar det. ;)

Redigerat av BrittBastard, 23 January 2012 - 12:49.

Postad 23 January 2012 - 13:32

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Nog för att jag kan köra akimbo ibland. Men jag spelar ofta med vapen som är roligare att använda och roligare få kills med istället för det där vapnet som är mest OP. :) T.ex tycker jag det är roligare att sätta ett eller två skott i en FI med MK14 än att spreja ett halv magasin med SCAR (vilket ofta är lättare att få kills med).

Roligare att springa head to head med folk än att sitta och vänta på att folk ska springa förbi. :)

Men det är jag det...

Håller helt med dig.

Postad 23 January 2012 - 13:38

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

saken va ju den att vi kom ju in i den matchen efter att hela "förra" laget hade hoppat, så förutsättningarna va ju inte dom bästa. Just DOME e ju fruktansvärt enkel o spawntrappa det andra laget på. Fick ju börja med ANTI-AIR klassen för o ta ner deras skit som dom samlat på sig.
Hoppas att de funkade Jarre, men tror det ej då vi inte va ett fullt MHB-lag, utan 2st random spelare som antagligen blev kvar o "gav" dom vinsten.
K/D ration sjönk drastiskt iaf haha, vet inte va man hade till slut 15-50 kanske :blush:.

Tog mig friheten att kika på mitt matchresult på webben, K/D : 6/28... :wacko:
Näe, dom var riktigt jobbiga.

Redigerat av what17ever, 23 January 2012 - 13:42.

Postad 23 January 2012 - 17:03

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Larvigt att gnälla på spelstilar. Om jag var kung på att dropskjuta så skulle jag göra det hela tiden. Man vill ju vinna!
Spelar man demolition eller nåt annat med specifika mål så måste man ju förstås jobba för de målen i första hand. Då duger det inte att fega i motgång.

Kan ju förstå det till viss del men samtidigt så bli man ju inte heller bättre på detta sätt, bara mer hatad, övning ger ju som sagt färdighet, gäller för alla utom mig! ;) :D

Redigerat av Dr. Death, 23 January 2012 - 17:03.

Postad 24 January 2012 - 07:16

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0
Min första MOABmoahahahahaa :ph34r:

Postad 24 January 2012 - 08:06

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Min första MOABmoahahahahaa :ph34r:

Snyggt jobbat min gode herre. Vilket spelsätt?

Postad 24 January 2012 - 08:26

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Men det är jag det...

Jag springer också head to head så längd det funkar. Det är det roligaste när det går bra. Om jag blir mosad varje gång så byter jag taktik och försöker vinna på list istället. När jag tröttnar på att springa omkring så går jag runt med type 95 ett tag och försöker få in lite långskott.

Postad 24 January 2012 - 08:32

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Type-95 framkallar för passiv spelstil som inte passar mig. Rusha med pannbenet före in i kaklet istheshit!

Postad 24 January 2012 - 08:52

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
samma här. Type-95 passar inte alls mig och det är därför jag blir så irriterad när jag så enkelt blir dödad av den av vissa herrar på detta forum : )

Postad 24 January 2012 - 08:54

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

När jag tröttnar på att springa omkring så går jag runt med type 95 ett tag och försöker få in lite långskott.

Rusha med T95, det är grejjor det !

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.