Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.
Postad 10 August 2012 - 20:02
Vad små !!?
Bygg om, bygg rätt.
Att stereon låter bäst ?![]()
Med filtret går det inte alls.
Det ligger kvar i köket.
Haha! Lyssnar på ett par Behringer monitorer just nu, spelar musik !
Hemma spelar det mer musik, men inte så mycket man skulle önska...
Men om man lyssnar på musiken och inte hur det låter så är det njutbart
Objektivt sett så låter det bättre hemma än hos nästan någon annan, men den historian har jag redan dragit så ni borde veta vad det är jag haft problem med, det är inte min anläggning i förhållande till andra och dess prestanda utan något helt annat.
Njuter mycket just nu med, med behringer monitorerna
Varje gång jag lyssnar på do. Så blir jag förvånad över hur kävla bra något så billigt kan låta !
Riklgt bra, om man ser till att modda dom lite och lösa problemen i basen
Postad 10 August 2012 - 20:04
Men det borde gå att lacka på tapetklister? Eller?
Det tror jag inte.. Definitivt inte med någon form av lösningsmedelsbaserad lack.
Vattenbaserad kan nog också lösa upp limmet..
Postad 10 August 2012 - 20:12
Jag ska nog vränga fram en lösning.
Postad 10 August 2012 - 20:36
Att så mycket ska stå ivägen för mina idéer. Skit.
Jag ska nog vränga fram en lösning.
Det går att slipa bort limmet. Har du en vettig excenterslip ?
Postad 10 August 2012 - 20:58
Skicka in den kommentaren till valfri hifi-recensent. Du kommer att få pengar.Men om man lyssnar på musiken och inte hur det låter så är det njutbart
Postad 10 August 2012 - 21:01
Skicka in den kommentaren till valfri hifi-recensent. Du kommer att få pengar.
Postad 10 August 2012 - 21:09
Skicka in den kommentaren till valfri hifi-recensent. Du kommer att få pengar.
Ja sanningen är värd mycket !
Postad 10 August 2012 - 21:12
Ja sanningen är värd mycket !
Speciellt när man sitter och lyssnar på ett par aktiva burkar i plast från Behringer för 2000 spänn.
Postad 10 August 2012 - 21:34
Att livet är fantastiskt!
Att det finns men massa härliga människor omkring oss !
Att musik är det bästa!
Att stout är gott !
Att träningen går bra!
Att jag tycker ni alla är grymma !
Ja finns mycket
Shhhkååål !!!! På ehr grappar!
Kram på dig bagarjävel!
Hu gå de me filtrr jävelelen ?
Va i hela ****, jag tyckte du skrev i en annan tråd att du skulle ta det vackert med drickat?!
Postad 10 August 2012 - 21:34
Låter jäkla bra !
Hemma har jag Ino prylar a på plats igen, detta är hos en kompis.
Låter sjukt mycket bättre än jag tror att du inser
Tycker detta läter bättre än det mesta faktiskt... Lite "fix" behövs bara så har man något riktigt bra
Men vist, brister finns alltid, din anläggning låter t.ex ganska platt i ljudbilden och har inte mycket till ljudbild, saknas riktig djupbas och det är lite för mycket "in yor face" kombinerat med brist på upplösning och artikulation i basen.
Här hos min kompis saknas det massor i lägre basområdet allmänt, det är inte helt perfekt upplöst men ljudbilden är fan riktigt vettig !
Det vore kul med mer djup i ljudbilden och rummet lämnar lite att önska. Men det är kul att lyssna.
Hemma är det någon irriterade resonans i bordet som måste dämpas bort, andelen musik minskar ganska kraftigt när volymen åker upp på "roliga ljudnivåer" (ganska högt i och försig...) och lite mer djup i ljudbilden kanske.
Alla anläggningar har tydliga brister, så dom låter alltså dåligt om man inte ser till att lyssna på musiken i stället för att snöa in på ljudet.
Olika sätt att se på saken, jag har svårt att blunda för bristerna i anläggningar, dom är ju så löjligt tydliga...
Men det är inte kul att lyssna på fel utan jag lyssnar helre på musik...
Så ligger det till
Redigerat av DVD-ai, 10 August 2012 - 21:35.
Postad 10 August 2012 - 21:36
Vi är i final ju! Vem bryr sig om snickrande?
Gött att se att det är fart i byggandet, många lådor blir det
Postad 10 August 2012 - 21:53
vatten.JPG 1.9MB
3 Antal nerladdningarVissa dagar är bättre än andra, fasiken vilken fin kväll det var idag.
Postad 10 August 2012 - 21:56
Ja, vissa bygger ju aktivt till skillnad från andra... typ någon Svenne...
Men du har semester, det är fusk
Postad 10 August 2012 - 23:30
Men vist, brister finns alltid, din anläggning låter t.ex ganska platt i ljudbilden och har inte mycket till ljudbild, saknas riktig djupbas och det är lite för mycket "in yor face" kombinerat med brist på upplösning och artikulation i basen.
I jämförelse med ett par aktiva plastburkar för två lök ?
Med det du räknade upp så brister ju mitt system i ALLT.
Ja David... Du bör nog ta en paus från hifi...
Postad 11 August 2012 - 00:35
Det vore ett märkligt sätt att förhålla sig till saken. det där hittade du just på själv
Om du vill att jag ska göra motsatsen och berömma ditt system för att kittla ditt ego och restaurera din E-penis lite så
Inga större rumsproblem tyckte jag heller fanns där, och det var en förhållandevis stor sweetspott.
Det var några av dom egenskaperna som jag gillade med systemet, men svagnheterna kvarstår, precis som alla system har svagheter och styrkor.
Om du hade uppfattningen att inga svagheter skulle finnas i ditt system (så som jag väljer att tolka dina inlägg) så kan jag bara gratulera dig till att inte uppleva dom som svagheter och därmed inte drabbas av dom
Dom bristerna jag räknade upp var vad jag tyckte va mindre bra hos dig, mindre bra hos min polare och mindre bra hos mig, inte bra nog alltså.
Och ett mindre antal felpunkter är inte samma sak som att något bättre än det andra, bara olika... mindre bra på olika vis osv...
Felen finns alltid där, det man måste göra är att acceptera att dom finns där, det har jag svårt att göra...
Men just nu kan jag lyssna på musik igen och koppla bort ljudet, det är bra !
Redigerat av DVD-ai, 11 August 2012 - 00:46.
Postad 11 August 2012 - 07:50
Ser ju ut att bara bli vinylriggar
http://goteborghighend.se/exibitor.htm
Inget som intresserar alls ju, hade vart skoj att kikat om det fanns nutidens uppspelningsmöjligheter.
Postad 11 August 2012 - 11:11
Eller som Hydde så ödmjukt beskrev det: "Det låter SKIT Bagarn"Men vist, brister finns alltid, din anläggning låter t.ex ganska platt i ljudbilden och har inte mycket till ljudbild, saknas riktig djupbas och det är lite för mycket "in yor face" kombinerat med brist på upplösning och artikulation i basen.
Nästa gång vi är hos Bagarn så kan vi ju rycka med oss ett par Behringer monitorer och jämföra lite.
Postad 11 August 2012 - 11:31
PS Kommer nog att bli kalas det där! D.S
Postad 11 August 2012 - 11:48
Nej, i jämförelse med vad som borde vara, inte några plastburkar som man knappast kan ha som referens...
Det vore ett märkligt sätt att förhålla sig till saken. det där hittade du just på själv
Om du vill att jag ska göra motsatsen och berömma ditt system för att kittla ditt ego och restaurera din E-penis lite så: låter det oansträngt, disstfritt och med en skön tyngd, pulver finns och man kan kräma på mycket utan att det låter det minsta dåligt !
Inga större rumsproblem tyckte jag heller fanns där, och det var en förhållandevis stor sweetspott.
Det var några av dom egenskaperna som jag gillade med systemet, men svagnheterna kvarstår, precis som alla system har svagheter och styrkor.
Om du hade uppfattningen att inga svagheter skulle finnas i ditt system (så som jag väljer att tolka dina inlägg) så kan jag bara gratulera dig till att inte uppleva dom som svagheter och därmed inte drabbas av dom
Dom bristerna jag räknade upp var vad jag tyckte va mindre bra hos dig, mindre bra hos min polare och mindre bra hos mig, inte bra nog alltså.
Och ett mindre antal felpunkter är inte samma sak som att något bättre än det andra, bara olika... mindre bra på olika vis osv...
Felen finns alltid där, det man måste göra är att acceptera att dom finns där, det har jag svårt att göra...
Men just nu kan jag lyssna på musik igen och koppla bort ljudet, det är bra !
Fast David... Du förstår att det är just det där som du skrev nu som gör att jag inte blir upprörd och mår dåligt och ska göra mej av med mitt system en gång i månaden va...?
"Platt i ljudbilden, inte mycket till ljudbild, saknas riktig djupbas, för mycket "in your face", kombinerat med brist på upplösning och artikulation i basen."
Det var det du skrev om man tar bort alla "och" och "men".
Vad är det mer man letar efter i ett system menar du ?
Om det bara är ljudtrycksförmågan som är bra här, och resten faller, så skulle jag alltså precis lika gärna kunna byta ut allt mot en PA-rigg och få precis samma resultat ?
Jag tror faktiskt att du är ganska ensam om att tycka det David.
Postad 11 August 2012 - 12:52
Du har bra upplösning, skön dynamisk förmåga, skön "rymdkänsla" i ljudet och dessutom så dom övriga punkter jag räknade upp förrut.
Du kan ju inte skala ner ett systems egenskaper till enbart så få parametrar, dom saker jag skrev att jag inte tyckte var bra nog är några av massor av egenskaper. Och bra nog är, som jag redan förklarat i förhållande till: VAD JAG SKULLE VILJA HA!
Inte vad jag anser vara nödvändigt för att ett system ska vara godkänt för någon annan....
Och just dom egenskaperna jag räknade upp tyckte jag inte var bra nog, helt enkelt...
På din reaktion så kan man lätt få uppfattningen att du inte tål att jag inte tyckte ditt system var värsta "woooww" upplevelsen... ?!
Jag säger alltid vad jag tycker och är ärlig med det, detta var dom svagheter som jag tyckte fanns, men eftersom du tydligt tog illa upp så räknade jag upp styrkorna också.
Allt annat som inte räknats upp är bra eller tillräckligt bra för att inte omnämnas.
Man omnämner ju bara dom egenskaper som lämnar intryck, extrabra eller dåliga alltså.
Jag skrev som jag gjorde då du på förhand dömde och förlöjligade att jag satt och lyssnade på musik med ett par billiga högtalare vid tillfället OCH tyckte det var kul att lyssna på musik.
Ville alltså påvisa att likväl som plastbirkarna har stora brister så har även ditt system det, precis som alla andra system jag någonsin lyssnat på!
E du inte han som brukar säga att man får tåla lite ?
Som brukar skriva saker i stil med: Att tål man inte att få folks synpunkter så kanske man ska hålla sig från forum osv...
Men det som gör mig förundrad är att du inte inser att dom svagheter som jag räknat upp är saker som du vet och vi redan pratat om.
Alla dessa brister är ju sådant som du ju redan jobbar på att bli av med och redan är medveten om... Det handlar om integrerig mellan moduler och rum och mot topparna och för smalt rum!
Sedan ska ju infrat boostas osv...
Så enkelt, och det vet du ju, så det är inte synd om dig... Sluta lipa
Du fick bara höra vad du redan viste och vad jag redan sagt till dig, fast jag sa det med andra ord och du missade poängen med mitt inlägg !
Det var inte för att skriva ner din anläggning som jag skrev det jag gjorde, utan för att påvisa att även KOMPETENTA (där räknar jag in ditt system) system har brister.
Så sluta och larva dig med att sälja av grejerna och att jag behöver semester osv...
Tycker jag något så gör jag det och jag har inte skrivit någonstans att ditt system låter dåligt i förhållande till speciellt mycket, och skulle inte så göra för det stämmer inte med min upplevelse...
Bara att om man ska se på saken ur perspektivet att det måste vara perfekt, ja då är alla anläggningar som har någon brist alls dåliga !
Där inkäknat samtliga anläggningar på jorden antagligen...
Så man bör inte lyssna efter brister, eller på ljudet... Utan på musiken !
Och det var just DET som var vittsen med inlägget, alltså att tala om för dig att om man vill lyssna på brister så duger inte ens ditt system som är tämligen högpresterande på samtliga punkter jämfört med det mesta annat.
För ditt system har brister, och då kan man lyssna på bristerna och glömma musiken.
Och att det därför är fullt möjligt att njuta av musiken på billiga högtalare som låter "bra nog".
E du med nu på hur jag menar ?
Och kan du släppa fokuset om att jag var elak och skrev om svagheter i ditt system ?
Redigerat av DVD-ai, 11 August 2012 - 13:13.
Postad 11 August 2012 - 13:48
För att du är som du är. Jag vet att det är långt ifrån perfekt, men jag tror inte att det är speciellt många som håller med dej i det du skriver. Du tänker och analyserar för mycket. Det är därför du hamnar där du gör titt som tätt.
För mej blir uttalanden som att jag har "Platt i ljudbild, inte mycket till ljudbild, saknas riktig djupbas, för mycket "in your face", kombinerat med brist på upplösning och artikulation i basen." bara avundjukt ordbajs.
Så känner jag. Du behöver inte hålla med. Det är helt okej.
Postad 11 August 2012 - 14:16
Att jag är ensam om att tycka något utav av det jag tycker tror jag inte en sekund på då vi pratat om detta, live, i verkligheten ! Oavsett hur mycket förnekelse du vill ägna dig åt!
Och jag är inte det minsta avundsjuk då din anläggnig så som den låt när vi var över, låter jävligt mycket sämre än hemma hos mig om det är på den nivån vi ska hålla oss !
Förstår inte varför du larvar dig på det viset som du gör ?
det tycker inte jag borde behövas, speciellt när jag vet att du har en del fix på G som kommer att lösa mycket !
, men du vill dit nu genom att gå på mig som person!
Varför gör du så ?
Ja jag är som jag är, och det jag är är en person som säger vad han tycker, och tycker det är löjligt det du ägnar dig åt just nu.
En del personer viker sig, men jag blir bara irriterad när någon skriver ner mig, så som du gör i varje inlägg här ovanför...
Nu får du gå upp lite i nivå!
Och inte vräka ur dig saker om mig, håll dig till vad disskusionen gällde i stället så slipper du och jag tändigt hamna i dessa löjliga långdragna...
Fast nu e jag trött på dig... Nu får det vara, du förstår inte vad jag ville ha sagt från början.
jag glömde bort att det inte går att få dig att förstå saker när du bestämt dig, att du alltid ska göra en höna av en fjäder !
Och måste gå på person hela tiden... Du är nog bäst på det av alla jag träffat!
Ingen mening att prata med någon som har bestämt sig, så då skiter jag i det...
Redigerat av DVD-ai, 11 August 2012 - 14:46.
Postad 11 August 2012 - 14:24
Palle vad snickras det på den här gången?
Postad 11 August 2012 - 14:50
Det är nog inte många som håller med dej.
Postad 11 August 2012 - 14:51
Om han bara kunde svara på det man skriver
och inte tolka det man skriver så selektivt, hitta på saker och bara förlöjliga och gå till anfall så kunde man kanske disskutera något, men Tommy på ett forum är som att snacka med en vägg så är det bara, tyvärr
Så fort han får lite motstond eller någon inte stryker honom medhårs så blir han som en liten fräsande katt, klöser...
Postad 11 August 2012 - 14:52
Jahopp, nu snickrar man igen då.
Så kan man inte skriva utan att berätta vad !!?
...och ta en öl i sommarregnet istället.
Här är det strålande solsken !
Jag måste åka och handla en halv ko innan jag knäcker första...
Jag vet inte vad som är hans problem, men mitt problem är enbart att han ska gå på person, av vilken anledning ?
Om han bara kunde svara på det man skriver
och inte tolka det man skriver så selektivt, hitta på saker och bara förlöjliga och gå till anfall så kunde man kanske disskutera något, men Tommy på ett forum är som att snacka med en vägg så är det bara, tyvärr
Så fort han får lite motstond eller någon inte stryker honom medhårs så blir han som en liten fräsande katt, klöser...
Som redan skrivet...
Du missade kanske inlägg #17428...?
Postad 11 August 2012 - 14:58
Vad ska du med en halv ko till, den kommer ju bara att ramla omkull?Här är det strålande solsken !
Jag måste åka och handla en halv ko innan jag knäcker första...
Solsken har ni också, vafan... Aja, det är tur att ölen är lika god inne som ute.
Redigerat av Unregisterede93ec5d9, 11 August 2012 - 14:58.
Postad 11 August 2012 - 14:59
David. Jag fick en hel hög med PM från folk som undrade ifall du hade slagit i huvet eller nåt, så nej..
Det är nog inte många som håller med dej.
Bra för dig
Aja då gäller väll inte folks ord i verkligheten...
Aja, igen har alltså tyckt att integreringen kunde vara bättre, eller att infrabasen borde upp lite, och ingen har heller tyckt att högtalarna står för tätt och att det påverkar ljudbilden negativt.
Ingen har heller sagt att det antagligen vore bra om man kunde få till optimeringen mellan moduler och rum.
Märkligt... Eftersom alla dessa saker är sådant som olika personer har tyckt och vi alla disskuterade lite om och desdutom med Dig när vi var över.
Aja, om det nu är så att ingen alltså har skrivit eller sagt eller tyckt något av det jag skrivit ovanför, ja då vet jag inte vad jag ska säga... Väldigt imponerande i sådant fall...
Och jag är mäkta imponerad av hur du lyckades vände detta från vad jag från början hade som avsikt till vad som just nu chatas om...
Stor applåd från mig !
Redigerat av DVD-ai, 11 August 2012 - 15:02.
Postad 11 August 2012 - 14:59
Vad ska du med en halv ko till, den kommer ju bara att ramla omkull?
Solsken har ni också, vafan... Aja, det är tur att ölen är lika god inne som ute.
Man får luta den mot grillen...
Solen skiner alltid i Motala vet du väl !!
Eller var det Karlstad...?
Postad 11 August 2012 - 15:03
Bra för dig
Aja då gäller väll inte folks ord i verkligheten...
Aja, igen har alltså tyckt att integreringen kunde vara bättre, eller att infrabasen borde upp lite, och ingen har heller tyckt att högtalarna står för tätt och att det påverkar ljudbilden negativt.
Ingen har heller sagt att det antagligen vore bra om man kunde få till optimeringen mellan moduler och rum.
Märkligt... Eftersom alla dessa saker är sådant som olika personer har tyckt och vi alla disskuterade lite om och desdutom med Dig när vi var över.
Aja, om det nu är så att ingen alltså har skrivit eller sagt eller tyckt något av det jag skrivit ovanför, ja då vet jag inte vad jag ska säga... Väldigt imponerande i sådant fall...
Du skev inte så David. För att upprepa mej så skrev du: "Platt i ljudbilden, inte mycket till ljudbild, saknas riktig djupbas, för mycket "in your face", kombinerat med brist på upplösning och artikulation i basen."
Sammanfattningsvis med dom bristerna som du tycker så kan ju bara det leda till Hyddes bevingade ord...
Men du får tycka precis vad du vill. Jag bryr mej föga. Det är kanske så att det låter skit här. Men i så fall är jag glad att jag inte hör det, så jag slipper fundera på att sälja mitt system en gång i månaden.
Postad 11 August 2012 - 15:13
Eller vafan har jag missat nu?
Tommy är nog mer än väl medveten om att hans saker kommer spela ut väldigt mycket bättre i ett anpassat rum, det behöver man nog inte berätta. Och inte på det sättet som du gör just nu David.
Du skev inte så David. För att upprepa mej så skrev du: "Platt i ljudbilden, inte mycket till ljudbild, saknas riktig djupbas, för mycket "in your face", kombinerat med brist på upplösning och artikulation i basen."
Sammanfattningsvis med dom bristerna som du tycker så kan ju bara det leda till Hyddes bevingade ord...
Men du får tycka precis vad du vill. Jag bryr mej föga. Det är kanske så att det låter skit här. Men i så fall är jag glad att jag inte hör det, så jag slipper fundera på att sälja mitt system en gång i månaden.
Skillnaden är väl att Hydde vaknade upp i ett fylledilerium och gormade, men sen faktiskt förklarade vad han menade
Postad 11 August 2012 - 15:16
1: Jag har kommit med mina åsikter om ditt ljud och sedan sagt att dom borde lösa sig med dom Fix du har på G.
2: jag har sedan sagt att dom bristerna som jag upplever antagligen beror på dom saker som räknades upp, placering sv moduler i rum, integrering med toppar och för smalt rum! Och det är något som du själv var medveten om sist vi sågs och så vitt jag vet var vi väll överens om detta...
Nu upprepade du bara något som jag redan skrivit, att du ska vara glad åt att du inte tycker det är ett problem!
Och att du tolkar det som skrivits att jag tycker det låter skit, och väljer att bara läsa delar av det jag skriver.
när jag gång på gång sägar att jag INTE tycker det låter skit som ljudsystem betraktat, ja då får du tro det och vara en grinig liten kattunge och klösa, men då får du hitta en annan klösbräda för jag är det inte
NiklasF, läser du hela följetången så ser du att det inte var det som var avsikten, men Tommy vände det till det och där e vi ni.
Han är lite ledsen...
Och när jag förklarar så läser han selektivt det som passar honom
Redigerat av DVD-ai, 11 August 2012 - 15:19.
Postad 11 August 2012 - 15:18
+1Hallå där gubbar, vi åker väl inte runt hos varandra för att sedan sätta betyg eller för den delen såga varandras saker?!
Eller vafan har jag missat nu?
Tommy är nog mer än väl medveten om att hans saker kommer spela ut väldigt mycket bättre i ett anpassat rum, det behöver man nog inte berätta. Och inte på det sättet som du gör just nu David.
Postad 11 August 2012 - 15:20
Jahopp, nu snickrar man igen då.
Mera basar, avundsjuk på parkettkrullet eller?
Vad ska du med en halv ko till, den kommer ju bara att ramla omkull?
10 pionts!!
Ändrar du inte den till en +10 så jävlar!!+1
Postad 11 August 2012 - 15:33
Jag ville det inte, men där e man nu, ja grattis...
Kul...
Ingen tycks läsa och ta hänsyn till det viktiga i mitt första inlägg,
att när jag skriver: "Om man ska se det som att alla anläggningar med brister är dåliga" och "då kan man ju säga att alla anläggningar är dåliga".
Alltså menade jag med hela inlägget att man inte ska lyssna efter hur det låter, för ÄVEN ett sytem som Tommys har brister.
Sedan kan jag väll hålla med om att det där om ljudbilden var lite väl hårt och onödigt, det inser jag.
Men inget av det andra var något stort fel!
Det ska inte tydas som att det var något stort fel, utan saker som JAG vill ha bättre om man ser det ur perspektivet: Om det finns någon brist så är det dåligt"
Allt detta har jag redan skrivit... Och förklarat.
Och om man läser mitt förstainlägg med inställningen "brister = går inte stt njuta av musiken"
Så förstår man vart jag ville komma.
Att även helt okey anläggningar duger bra att njuta av musik med, och om man jagar en återgivning utan brister så är man fel ute tror jag...
Men, Nehhh, fan va less jag blir... Nu tror alla att jag menade något annat än vad jag menade och disskusionens vändning gör att fokus enbart hamnar på det som INTE var meningen att fokus skulle vara på...
Trist, inte fan är jag ute efter att slriva ner någons anläggning !!!!
Men med trådens vändning så framstår det så och jag har inte en chans att göra något åt det.
Så då får ni väll tro vad ni vill allihoppa.
Postad 11 August 2012 - 15:39
Jag är inte speciellt lessen David.
Bra !
Är du lite ledsen nu David...?
![]()
![]()
Nej inte det minsta, less och led !
På att det jag skrev missförstods helt och nu blev något helt annat än vad jag menade.
Och att när man förklarar så blir det ju inte samma sak och då går ju inte innerbörden fram i alla fall, och att man ska vara både avundsjuk, "vara som man är", ledsen, borde ta semester osv... På grund av något som jag inte ens menat på det sättet som det läses på..
Hatar forum... Man kan fan inte skriva något som kräver lite eftertanke för folk läser och skriver oftast innan dom reflekterat över innerbörden.
Det misstaget gör jag för ofta, skriva saker som inte lämpar sig att skriva utan måste tas muntligt för att folk ska reflektera över det.
Därför jag ska ge fan i att skriva på forum, och speciellt med dig Tommy, för du är absolut bäst någonsin på att bestämt dig för vad man menar och sedan vara helt opåverknongsbar.
Väldigt synd, men nu är det väll så då.
Aja, ehh livet kallar!
Grillning i solen och riktiga muntliga samtal, missförstånden och att jag skrivit saker som blev fel det får vara.
Orkar inte engagera mig i det mer, har gjort det jag kan via skrift för att förklara att det är ett missförstond, men om det inte går kan jag inget göra.
Orkar inte bry mig mer nu.
Redigerat av DVD-ai, 11 August 2012 - 15:57.
Postad 11 August 2012 - 15:42
Släpp det där nu pojkar och ta en öl i sommarregnet istället.
+1!
Palle vad snickras det på den här gången?
Så kan man inte skriva utan att berätta vad !!?
Det ska bli en liten absorbentpanel till Acoskummet och upphängning till duken!
Mera basar, avundsjuk på parkettkrullet eller?
![]()
*pöss på dig.
8st 12" basar är lagom...
Postad 11 August 2012 - 15:46
Vad härligt, det låter som ett lagom stort projekt som säkert kommer att ge ett trevligt resultat dessutom!Det ska bli en liten absorbentpanel till Acoskummet och upphängning till duken!
Uppenbarligen inte för alla.8st 12" basar är lagom...
Postad 11 August 2012 - 15:53
Jag inbillar mig ju att det blev bättre efter jag lämnat dom strömlösa för att våga skruva i dom.
Postad 11 August 2012 - 16:00
Vad härligt, det låter som ett lagom stort projekt som säkert kommer att ge ett trevligt resultat dessutom!
Uppenbarligen inte för alla.
Ja det är ju gjort på en dag, förutsatt att skruvdragarskiten inte tar slut på batteri som den precis gjorde...
Förhoppningsvis blir det lite bättre ja, och skönt att få upp duken igen som inte kunna användas på några veckor nu.
Nej somliga tycker ju att 24 är lagom!
Postad 11 August 2012 - 16:01
Just ja, var det någon som hade lite testtoner till mig?
Jag inbillar mig ju att det blev bättre efter jag lämnat dom strömlösa för att våga skruva i dom.
Har du inte Faktiskts testskiva ?
EDIT: Till panelerna är den kanske inte så bra.
Redigerat av Bakerman, 11 August 2012 - 16:02.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
49 bilder
369 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?