Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vi Vinylsamlare

3715 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 22 september 2011 - 14:56

MKarlsson74
  • MKarlsson74
  • Guru

• 6 349 inlägg
  • 0
Någon som har The kills senaste skiva på vinyl som kan berätta hur den låter? Versionen på spotify är vidrigt komprimerad.

Postad 22 september 2011 - 21:28

MKarlsson74
  • MKarlsson74
  • Guru

• 6 349 inlägg
  • 0
Jag "hitta" två låtar från vinylen och den lät klart bättre, även om den var lite basfattigare (om det beror både på masteringen eller rippen vet jag inte). Får väl köpa vinylen.
Kan ni ge tips på några släpp senaste året på vinyl som varit stor förbättring mot CD versionen? Ghost kanske?

Postad 22 september 2011 - 21:36

OMD28
  • OMD28
  • Mästare

• 3 032 inlägg
  • 0
Hej alla vinyl älskare !

har ni något tips var man kan kolla upp vad som är värt något eller inte av gammal vinyl.
Jag har en del ligger från sent sjuttital och fram till nittitalet.
Skicket på fodralen varierar men tror att det mesta är i spelbart skick, jag har inte ägt en vinylspelare på 15 år eller så.
Hur tvättar man vinylskivor ?

Många frågor, har någon ett svar blir jag glad.

Postad 22 september 2011 - 21:47

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0

Hej alla vinyl älskare !

har ni något tips var man kan kolla upp vad som är värt något eller inte av gammal vinyl.
Jag har en del ligger från sent sjuttital och fram till nittitalet.
Skicket på fodralen varierar men tror att det mesta är i spelbart skick, jag har inte ägt en vinylspelare på 15 år eller så.
Hur tvättar man vinylskivor ?

Många frågor, har någon ett svar blir jag glad.

Två bra böcker finns:
Record Collector, www.rarerecordpriceguide.com (UK-utgåvor)
Goldmine Record Album, www.goldminemag.com (US-utgåvor)

Kolla priser på böckerna främst på Amazon.co.uk, adlibris.com, www.bokus.com.

Värdet baseras på skivor i mint condition. I övrigt kan du se vad de sålts för på eBay och Tradera samt vad man begär på musicstack.com och discogs.com.

Tvätt beror lite på omfång och ekonomi. En budgetlösning är att köpa en Knostibalja (tyska eBay) och blanda egen tvättvätska. I övrigt kan man lägga hur mycket som helst på tvättapparater...

Tassens originalblandning:
3 DL isopropylalkohol
3 Droppar diskmedel
7 DL destillerat vatten/sterilt vatten

Postad 22 september 2011 - 21:48

OMD28
  • OMD28
  • Mästare

• 3 032 inlägg
  • 0
Tack tomano 58 för snabbt och bra svar !

Postad 22 september 2011 - 22:17

Sidelakebob
  • Sidelakebob
  • Forumräv

• 967 inlägg
  • 0
Några " Loppisfynd "

Postad bild Postad bild
Lite Jerry Lee

Postad bild
Ry Cooder - Borderline ( -80 )

Postad bild
:rolleyes:

Postad bild

Postad 23 september 2011 - 15:04

Adar
  • Adar
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Senaste fynden från Ebay :) Riktigt fina vinylskivor!

Bifogad fil  boss.jpg   16,69K   1 Antal nerladdningar

Bifogad fil  Rolled_Gold.jpg   30,69K   1 Antal nerladdningar

Bifogad fil  the-queen-is-dead-cover.png   106,72K   2 Antal nerladdningar

Postad 23 september 2011 - 18:47

Sidelakebob
  • Sidelakebob
  • Forumräv

• 967 inlägg
  • 0
Dagens köp.

Postad bild

Postad 23 september 2011 - 18:56

Kronkan
  • Kronkan
  • Forumräv

• 784 inlägg
  • 0

Jag "hitta" två låtar från vinylen och den lät klart bättre, även om den var lite basfattigare (om det beror både på masteringen eller rippen vet jag inte). Får väl köpa vinylen.
Kan ni ge tips på några släpp senaste året på vinyl som varit stor förbättring mot CD versionen? Ghost kanske?

Hej!
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Jag har inte Spotify eller heller möjlighet att köra seriös från datorn. Men det kommer säkert någon gång att jag kommer till denna punkt. Men annars är det ju en bra fråga om de komprimerar vinyl annorlunda är de de digitala utgåvorna. Men annars har jag ju inget emot att lyssna på musik helst med bra inspelning osv oavsett lagringsform.

Postad 23 september 2011 - 23:26

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0
Hade en mycket givande sväng till Myrorna igår :D

Bifogad fil  nytt.png   287,37K   5 Antal nerladdningar

Postad 24 september 2011 - 08:09

Sidelakebob
  • Sidelakebob
  • Forumräv

• 967 inlägg
  • 0
City Boy! Ett av mina favoritband i unga år. Nån som ska på skivmässan?

Redigerat av Sidelakebob, 24 september 2011 - 08:48.

Postad 24 september 2011 - 08:57

Kronkan
  • Kronkan
  • Forumräv

• 784 inlägg
  • 0
King Crimson har jag aldrig varit medveten om. Men nu blir det nog att att lägga upp en ny flik efter att ha inköpt deras första LP "In the court"

http://users.utu.fi/...lo/crimson.html

Postad 24 september 2011 - 09:34

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0

King Crimson har jag aldrig varit medveten om. Men nu blir det nog att att lägga upp en ny flik efter att ha inköpt deras första LP "In the court"

http://users.utu.fi/...lo/crimson.html

Kan bara hålla med. Hörde dem lite i ungdomen, hade en klasskompis på högstadiet som var ett fan, men sen har det aldrig blivit mer.

Köpte du en nypress eller original?

Redigerat av tomano58, 24 september 2011 - 09:35.

Postad 24 september 2011 - 09:57

Kronkan
  • Kronkan
  • Forumräv

• 784 inlägg
  • 0

Kan bara hålla med. Hörde dem lite i ungdomen, hade en klasskompis på högstadiet som var ett fan, men sen har det aldrig blivit mer.

Köpte du en nypress eller original?

Hej TOmano!

Det är så svårt att byta livsstil mellan sommar och vinter. Så hittar inte knappt Record Collector för att försöka reda i din fråga men det blir ändå lite spännande. Utan tvekan är skivan från utgivningsåret . Det enda jag kan se är att den verkar vara första utgåvan. Det står i Record Collector rosa etikett och i-logo. Sedan blir det i det senare trycket en palm-logo. Våldsam skillnad mellan priset första pressningen värderas i mint till 450 dollar. Den senare värderas till 30 dollar. Verkar vara första pressningen jag av misstag fått tag i. Skicket är mycket bra. Men det skulle också kunna vara ett falsarie. Skivan har beteckningen Island ILSP 9111 och har rosa etikett samt i-logo om nån vill kontrollera vad det är för skiva som jag köpt.

Postad 24 september 2011 - 10:00

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0

Hej TOmano!

Det är så svårt att byta livsstil mellan sommar och vinter. Så hittar inte knappt Record Collector för att försöka reda i din fråga men det blir ändå lite spännande. Utan tvekan är skivan från utgivningsåret . Det enda jag kan se är att den verkar vara första utgåvan. Det står i Record Collector rosa etikett och i-logo. Sedan blir det i det senare trycket en palm-logo. Våldsam skillnad mellan priset första pressningen värderas i mint till 450 dollar. Den senare värderas till 30 dollar. Verkar vara första pressningen jag av misstag fått tag i. Skicket är mycket bra. Men det skulle också kunna vara ett falsarie. Skivan har beteckningen Island ILSP 9111 och har rosa etikett samt i-logo om nån vill kontrollera vad det är för skiva som jag köpt.

Nice! Menade inte att "krångla till det". Egentligen undrade jag om det var en nypress eller begagnad o svaret fick jag ju ;)

Postad 24 september 2011 - 10:13

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0
Säljer av lite överblivet från senaste bulkköpet. Några enstaka plus ett gäng buntar. Gör en insats nu ;)

http://www.tradera.c...?alias=tomano58

Postad 24 september 2011 - 10:13

Kronkan
  • Kronkan
  • Forumräv

• 784 inlägg
  • 0

Nice! Menade inte att "krångla till det". Egentligen undrade jag om det var en nypress eller begagnad o svaret fick jag ju ;)

Du krånglar inte till det alls. Blev ju lite trevligt och lärorikt. Skicket är så bra att det faktiskt skulle kunna vara en hyggligt ny skiva så jag blev tvungen att gräva i din fråga. Och det är väl i pund priset skall vara i. Goldmine redovisar det amerikanska perspektivet. Då är etiketten Atlantic och priset mera hyggliga 20 dollar.

Skivan kom ut första gången 1969 och då var jag 15 år och körde omkring på en blå Pusch Dakota.

Redigerat av Kronkan, 24 september 2011 - 10:20.

Postad 24 september 2011 - 14:00

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0
Var just på ICA o hämtade denna från Ginza. Limited pic disc, nu utgången.

Postad bild

Ni som handlar på Ginza:

Vid nästa beställning, beställ 1 st 8905 och ange kampanjkod PLAST så skickar de med 5 plastfickor (Vinyl, LP) Giltig till 20111130

Skit i bägaren dock och skäll på väg till Ginza. Skivan är en limiterad utgåva, kommer inslagen i plast som sig bör. Men, båda innnerfodralen har split i underkant och omslaget i ena underkanten och båda överkanterna, antagligen pga deras slappa packning som tillåter vinylen att röra sig. Så j-a trist!

Redigerat av tomano58, 24 september 2011 - 14:11.

Postad 24 september 2011 - 20:11

Sidelakebob
  • Sidelakebob
  • Forumräv

• 967 inlägg
  • 0
Just det där har hänt mig ett par gånger, Inte bara från Ginza dock. Tänk på att det kan ha hänt redan i frakten till Ginza, Jag har haft problem ett par gånger med 180 G Skivor.
Ska bli spännande att höra om dom skickar en ny skiva till dig, Jag har inte orkat reklamera dom gånger det hänt mig.

Tack för tipset om plastfickor. Håller på att slå ihop en liten beställning.

Redigerat av Sidelakebob, 24 september 2011 - 20:16.

Postad 25 september 2011 - 01:00

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0

Just det där har hänt mig ett par gånger, Inte bara från Ginza dock. Tänk på att det kan ha hänt redan i frakten till Ginza, Jag har haft problem ett par gånger med 180 G Skivor.
Ska bli spännande att höra om dom skickar en ny skiva till dig, Jag har inte orkat reklamera dom gånger det hänt mig.

Tack för tipset om plastfickor. Håller på att slå ihop en liten beställning.

Jo, precis så svarade jag Ginza, dvs undrade om de får skivan i det skicket eller om det händer på väg hem till mig. Nån ny skiva blir det nog inte, den är slutsåld.. Sa lite snällt att de får gärna kompensera mig och att jag givetvis behåller skivan eftersom det inte finns något att byta mot.

Om du inte redan kastat iväg beställningen så missa inte koden som ger 10% (ok2011ge6els)

Postad 25 september 2011 - 07:05

Sidelakebob
  • Sidelakebob
  • Forumräv

• 967 inlägg
  • 0
Attans! Missade den koden. :o Var fanns den?

Postad 25 september 2011 - 09:40

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0

Attans! Missade den koden. :o Var fanns den?

Där ser man, har droppat koden ett par gånger i den här tråden ;)

Postad 25 september 2011 - 12:49

Unregistered0b884712
  • Unregistered0b884712
  • Veteran

• 1 690 inlägg
  • 0
Vilket är bästa stället att sälja gammal vinyl, hittade en bunt gamla italienska Beatles vinyler hemma där bl.a. http://www.gemm.com/.../GML1436915281/ finns med, samt 3 st andra med den mindre värdefulla svarta etiketten med silvertryck (pmcq 31505, 31506, 31509)?

Är det ebay som gäller?

Postad 25 september 2011 - 13:02

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1 711 inlägg
  • 0
Riktar man sig till Svenskar, är det tradera som gäller
Är det plattor som kan ge ett bättre pris utanför sverige, så är det ebay som gäller
Har köpt några av mina värsta dyrgripar på ebay

Postad 25 september 2011 - 13:39

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0

Riktar man sig till Svenskar, är det tradera som gäller
Är det plattor som kan ge ett bättre pris utanför sverige, så är det ebay som gäller
Har köpt några av mina värsta dyrgripar på ebay

I det här fallet skulle jag nog rekommendera eBay

Postad 25 september 2011 - 14:52

Sidelakebob
  • Sidelakebob
  • Forumräv

• 967 inlägg
  • 0

Där ser man, har droppat koden ett par gånger i den här tråden ;)

Just det ja. Man får ta smällen som en man. B) Väntar även på en bunt från cdwow men som vanligt är det lite av det man vill ha som finns i lager.

Postad 25 september 2011 - 14:56

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0

Just det ja. Man får ta smällen som en man. B) Väntar även på en bunt från cdwow men som vanligt är det lite av det man vill ha som finns i lager.

Väntar själv på Israel Nash Gripka (Ej lev. klar->Restnot.->Ej lev. klar... hoppet lever) från Ginza och Patti Smith från CDWOW (äntligen postad). Hoppas de dyker upp i veckan :rolleyes:

Postad 26 september 2011 - 15:29

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0

Fick 50:- tillgodo på kontot. Albumet kostade 99:- och då den är slutsåld så får man vara nöjd. Ordinarie pris (den var sänkt) var dessutom 199:-.

Postad 26 september 2011 - 21:07

Kronkan
  • Kronkan
  • Forumräv

• 784 inlägg
  • 0
Har på sista tiden provat lite ny-gamla (NOS) rör med stor förtjusning. Har också införskaffat lite nya skivor. En var jag speciellt glad över och det var föregångaren till Kratwerk som gav ut en skiva 1969 under namnet Organisation - "Tone Float". Mera flummig än vad Kratwerk senare kom att utvecklas till - tysk tecnopop med betoningen på tysk. Men ljudet - sicken inspelning. Där är det inget flum och lummighet. Oj, oj.

Det märkliga verkar också vara att gamla rör många gånger håller stilen.

Postad 29 september 2011 - 22:48

Unregistered35856
  • Unregistered35856
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0
Fick tag i en sjukt fin kopia av Crimsons Larks toungh när jag var på semester. skivan är i prima skick men albumet är lite lite vattenskadat. inget synligt men just den här lite bobbliga, ojämna kartongen som kan bli. är det nån som har tips på hur jag kan "räta ut" omslaget gen? Funderade ett tag på att spräja med lite vatten och låta den torka mellan två stora böcker men vet inte om det är dåligt kanske? Nån som har erfarenheter?

Postad 29 september 2011 - 23:08

Kronkan
  • Kronkan
  • Forumräv

• 784 inlägg
  • 0

Fick tag i en sjukt fin kopia av Crimsons Larks toungh när jag var på semester. skivan är i prima skick men albumet är lite lite vattenskadat. inget synligt men just den här lite bobbliga, ojämna kartongen som kan bli. är det nån som har tips på hur jag kan "räta ut" omslaget gen? Funderade ett tag på att spräja med lite vatten och låta den torka mellan två stora böcker men vet inte om det är dåligt kanske? Nån som har erfarenheter?

Varför inte pressa konvolutet mot golvet några dagar med hjälp av lite tyngre böcker. Tror att det kan hjälpa fast utan vatten.

Postad 30 september 2011 - 20:15

Unregistered35856
  • Unregistered35856
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0

Varför inte pressa konvolutet mot golvet några dagar med hjälp av lite tyngre böcker. Tror att det kan hjälpa fast utan vatten.

Jag provar det! Tackar och bockar
J

Postad 30 september 2011 - 22:39

Kronkan
  • Kronkan
  • Forumräv

• 784 inlägg
  • 0

Jag provar det! Tackar och bockar
J

Hej Jonny! Rapportera hur det går. Men misstänker att pappersfibern inte har ett minne såsom en del platser har. De återtar formen efter deformation. Papper gör nog inte detta på samma sätt. En gång var jag med och tillverkade kartong fast inte vid pappersmaskinen. Såg till att stocken var barkad uppsågad och fanns i lagom mängd till sliperiet. Fabriken nedlagd men lustigt nog var där samma tillfälle som maskinerna stannade för gott. Det skakade till i kroppen rejält men ingen sa något. Det var verkligen tyst. Vad fanns det att säga. Papper har inget minne, plaster och människor har dock ett. Även människor kan återta formen efter deformation. Sådant arbetar jag numera med.

Postad 01 oktober 2011 - 19:48

Kronkan
  • Kronkan
  • Forumräv

• 784 inlägg
  • 0
Nytt för idag
Inte jag som köpte just detta ex men blues med John Mayall och Eric Clapton. Aldrig sett skivan innan men riktigt klassisk blues.
CHAMPION JACK DUPREE FROM NEW ORLEANS TO CHICAGO UK

http://www.tradera.c...10901_139774572

Sedan John Mayall - The Blues Alone
http://www.discogs.c...release/2586206

Redigerat av Kronkan, 01 oktober 2011 - 19:50.

Postad 05 oktober 2011 - 12:39

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0
Kunde inte låta bli att köpa den nya limiterade vinylutgåvan av Pink Floyd's "The Dark Side Of The Moon". Har 4 varianter nu. :D

1973 Original UK-press, dock ej första press ;) Komplett med alla inlagor.
1973 Japanpress med obi. Fungerar som spelex.
2003 Europautgåva, limiterad upplaga, 30th anniversary. Oöppnad
2011 Europa/UK/US, limiterad upplaga (dock i ganska stor upplaga gissar jag...). Oöppnad

Bifogad fil  pf.jpg   659,95K   1 Antal nerladdningar

Postad 06 oktober 2011 - 16:02

Bongo_Mongo
  • Bongo_Mongo
  • Veteran

• 1 813 inlägg
  • 0
Du är en riktig ekorre du, Tomano! :)

Moppen står i vinteridé och vinylsäsongen kan börja på allvar. Hemma å dyngförkyld med en
wirre i näven. Måste hitta lite nya bra plattor, Tror att Wilco´s sista är nåt.

ps. Svensk Roger var och klämde och kände på vad som blir nästa säsongs moppe. (Jag har
torskat rejält på mc-åkning.) Terapi för själen :wub:

Bifogad fil(er)

Redigerat av Bongo_Mongo, 06 oktober 2011 - 16:02.

Postad 06 oktober 2011 - 16:10

Sidelakebob
  • Sidelakebob
  • Forumräv

• 967 inlägg
  • 0
Lite nytt.

Postad bild
http://www.youtube.c...rZqMdR4&ob=av2e

Postad bild
Nypress.

Postad 06 oktober 2011 - 16:20

Unregistered85f16d8f
  • Unregistered85f16d8f
  • Forumräv

• 540 inlägg
  • 0

Moppen står i vinteridé och vinylsäsongen kan börja på allvar. Hemma å dyngförkyld med en

ps. Svensk Roger var och klämde och kände på vad som blir nästa säsongs moppe. (Jag har

Ha, der gick du miste om ett grymt bra kjøp, Vinglo!
Fick sjælv kjøpt en del vinyl i Andralånggatan idag, bla Dylan "time out of mind" meget rare

Postad 06 oktober 2011 - 16:35

Bongo_Mongo
  • Bongo_Mongo
  • Veteran

• 1 813 inlägg
  • 0
Hade jag bott i närheten av Göteborg hade den stått i garaget redan. Den lär inte bli stående,
som du sms´a. :mellow:

Kör gamla plattor som hamnade i utvisningsbåset på Rega tiden. Prefab Strout "Steve Mc Queen"
bland annat. Nu håller det hög klass!

Postad 06 oktober 2011 - 16:44

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0

Very nice! Tyvärr har jag inget hoj-kort själv :(. Tillhör första kullen som inte fick det påköpet och har aldrig orkat göra något åt det...

Har lyssnat på Wilco's senaste på Spotify men tyckte den var lite blek.

Postad 06 oktober 2011 - 17:25

Bongo_Mongo
  • Bongo_Mongo
  • Veteran

• 1 813 inlägg
  • 0
Tack för varningen, Tomano. Spotify och forumvänner sparar mkt pengar! :)

Postad 06 oktober 2011 - 17:34

Unregistered85f16d8f
  • Unregistered85f16d8f
  • Forumräv

• 540 inlägg
  • 0
En liten men brokig samling kjøpt idag på Andralånggatan

Bifogad fil(er)

Redigerat av Unregistered85f16d8f, 06 oktober 2011 - 17:36.

Postad 06 oktober 2011 - 18:19

Sidelakebob
  • Sidelakebob
  • Forumräv

• 967 inlägg
  • 0

Very nice! Tyvärr har jag inget hoj-kort själv :(. Tillhör första kullen som inte fick det påköpet och har aldrig orkat göra något åt det...

Har lyssnat på Wilco's senaste på Spotify men tyckte den var lite blek.

Köp en sån här och det räcker med 125a kort ;)
Postad bild

Postad 06 oktober 2011 - 18:28

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0

Tack för varningen, Tomano. Spotify och forumvänner sparar mkt pengar! :)

Jo,försöker alltid lyssna av via Spotify eller dragga i Sjörövarviken innan jag köper nåt jag inte hört förut. Men lyssna på Wilco, det kan ju falla dig på läppen bättre än mig ;)

Postad 06 oktober 2011 - 19:05

Bongo_Mongo
  • Bongo_Mongo
  • Veteran

• 1 813 inlägg
  • 0
Jag litar på ditt omdöme vad gäller den plattan. Kör gamla Gang of Four skivor. Ett sätt
att hantera en gitarr dök upp ur intet. Eller fanns det influenser????

Postad 07 oktober 2011 - 10:33

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0
Så var det dags för lite vinyler igen då :)

Radiohead - In Rainbows, original från 2007 på XLR. Mint (Beg)
Israel Nash Gripka - Barn Doors And Concrete Floors. 2011 (Ny)
Patti Smith - Outside Society. 2011 (Ny)
Trettioåriga Kriget - Efter Efter, limiterad till 200 ex. 2011 (Ny)
Trettioåriga Kriget - S/T. limiterad bildskiva 1996 (Ny)

Bifogad fil  nytt.jpg   436,94K   1 Antal nerladdningar

Postad 07 oktober 2011 - 17:27

Bongo_Mongo
  • Bongo_Mongo
  • Veteran

• 1 813 inlägg
  • 0
Radiohead är en riktig pärla. Men jag har lyssnat sönder den, dvs tröttnat. Men då finns som tur
är andra bra plattor med dom. :)

Postad 07 oktober 2011 - 17:41

k.rydberg
  • k.rydberg
  • Forumräv

• 609 inlägg
  • 0
Lite nya skivor. Shangri-la köpt via discogs, mycket bra sida. Betalade ca 300kr för den med frakt från Italien. Tog fyra dagar sen var den här.
Postad bild

Redigerat av k.rydberg, 07 oktober 2011 - 17:41.

Postad 07 oktober 2011 - 22:38

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0

Radiohead är en riktig pärla. Men jag har lyssnat sönder den, dvs tröttnat. Men då finns som tur
är andra bra plattor med dom. :)

Där ser man. Radiohead för mig är i stort sett obruten mark så jag har mycket att ta igen där :)

Postad 08 oktober 2011 - 12:32

Unregistered35856
  • Unregistered35856
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0

En liten men brokig samling kjøpt idag på Andralånggatan

No Way!! Vad fick du ge för Dylan - Time out of mind?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.