Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Finns det några MMA-fans här?

4348 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 18 November 2010 - 12:24

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Ja på det sättet är dom ju faktiskt lite lika, båda 2 är ganska defensiva.

Postad 18 November 2010 - 12:28

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Men lägg ner Anderson-bashingen för f-n! 12 fighter i UFC, 9 avslut (10 om man räknar Cote) och bara två som har gått tiden ut. Så jämför inte Anderson med Machida tack! Den ende som är större än AS är ju Fedor.

Defensiv... Bah!

Beställde 60-tummaren idag förresten moparman, då kan jag se Anderson i ännu större bild! Underbart!

Postad 18 November 2010 - 14:01

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Men lägg ner Anderson-bashingen för f-n! 12 fighter i UFC, 9 avslut (10 om man räknar Cote) och bara två som har gått tiden ut. Så jämför inte Anderson med Machida tack! Den ende som är större än AS är ju Fedor.

Defensiv... Bah!

Beställde 60-tummaren idag förresten moparman, då kan jag se Anderson i ännu större bild! Underbart!

Med defensiv menar jag att båda 2 föredrar att låta motståndaren anfalla och sedan kontra.

jag föredrar Machida framför Anderson. Men vissa fina minnen från Andersons karriär har jag ju.

Postad bild

Postad 18 November 2010 - 14:10

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Med defensiv menar jag att båda 2 föredrar att låta motståndaren anfalla och sedan kontra.

jag föredrar Machida framför Anderson. Men vissa fina minnen från Andersons karriär har jag ju.

Postad bild

:)

Tidernas snyggaste sub, så jäkla synd att det är Silva han sätter den på! Nick Diaz gogoplata var sjukt snygg, nästan lika snygg.
Postad bild

Den här i Bellator var inte heller fel:
Postad bild

Redigerat av Kamui, 18 November 2010 - 14:12.

Postad 18 November 2010 - 17:52

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

• 606 inlägg
  • 0
OHOHO, hur har jag kunnat bomma den där suben. Jisses Amalia så ###### snyggt. När var hur?

Redigerat av Unregistereda9666aa5, 18 November 2010 - 17:52.

Postad 18 November 2010 - 20:00

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
När vi ändå snackar subs...

Postad bild

Postad bild

Tar varje chans att lägga upp lite saku-subs! ;)

Postad 18 November 2010 - 21:21

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Defensiv... Bah!

Bara 60" :P Erkänn nu att du köpt den bara för att du vill se Bisping skåpa ut Jorge Rivera i UFC127, erkänn erkänn erkänn ;)

Postad 18 November 2010 - 22:16

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Brinn i ****t nickeskbg! ;) Jag sätter en fot genom tv:n om det händer!

Postad 19 November 2010 - 09:22

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
Det är med lite bitterljuv smak man stängde av teven igår efter att ha sett senaste The Ultimate Fighter.

Riktigt skönt att Alex fick stryk, men jag hade verkligen hoppats på lite mer förnedring. Att Johnson skulle fullkomligt slaktat honom. Han går mig på nerverna den där "Bruce Leeroy". Watson mot Wilkinson var jag ganska likgiltig inför.

Men nästa avsnitt lär bli spännande! Hoppas hoppas hoppas att Nam mosar Johnson. Jag tror att han kan göra det. Det verkar som att Johnson inte är i närheten av Nam när det gäller cardio.

Go Nam Phan!

Postad 19 November 2010 - 10:38

Unregistered59dcaef6
  • Unregistered59dcaef6
  • Guru

• 5025 inlägg
  • 0
Ja, Johnson är ganska tråkig och dryg - inte bara i oktagonen. :unsure: Nam verkar vara en skön kille.
Tyvärr tror jag att Johnson kan tråka ut Nam och ta hem på poäng.
Blir nog Brookins (som kommer att överglänsa Watson) och Johnson i finalen. Tror att Brookins är den ende som är tillräckligt tekniskt överlägsen för att kunna knäcka Johnson.
Men den som ser får lever. :)

Postad 19 November 2010 - 17:48

petersk
  • petersk
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Jag har alltid haft lite svårt för MMA. Med undantag för GSP.

Postad 19 November 2010 - 18:40

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

:) kommentarer överflödiga.... :)

Brinn i ****t nickeskbg! :unsure: Jag sätter en fot genom tv:n om det händer!

Lovar du????????????????? :)

Postad 19 November 2010 - 18:48

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Ok?

Jag tror att Nam har en mycket bra chans mot Johnson. MYCKET bättre cardio och bättre striking. Om Johnson gör likadant som han gjorde mot Alex så kommer han bli knockad. Väderkvarn, hakan upp i vädret och riktigt risig cardio kommer bli hans fall.

Phang mot Brookins i final är mitt bet.

Postad 19 November 2010 - 19:06

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

:) kommentarer överflödiga.... :)

Lovar du????????????????? :unsure:

Det är ingen fara, Bisping kommer aldrig SKÅPA UT Riveira. Backa i tre ronder och peta sig till ett domslut? Absolut! Men jag tror Riveira är för tuff för en sån räka som Bisping, så ett avslut/utskåpning är bara att glömma!

För övrigt hoppas jag faktiskt på Michael Johnson mot Nam, ingen annan som gör det? Kos > GSP och Brookins > vem han än möter i finalen fortfarande, givetvis!

Postad 20 November 2010 - 00:21

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0

För övrigt hoppas jag faktiskt på Michael Johnson mot Nam, ingen annan som gör det?

NEJ!! :)

Postad 20 November 2010 - 00:23

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Det är ingen fara, Bisping kommer aldrig SKÅPA UT Riveira. Backa i tre ronder och peta sig till ett domslut? Absolut! Men jag tror Riveira är för tuff för en sån räka som Bisping, så ett avslut/utskåpning är bara att glömma!

Jag tror inte heller han kommer göra det, MEN om det ändå skulle hända, är du då beredd sätta kängan i köks tvn? :)

Postad 20 November 2010 - 00:49

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

För övrigt hoppas jag faktiskt på Michael Johnson mot Nam, ingen annan som gör det?

Jag är totalt likgiltig, jag bryr mig inte om vem som vinner. Jag tror Brookins vinner hela säsongen, men annars bryr jag mig inte.

Postad 20 November 2010 - 08:46

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Jag tror inte heller han kommer göra det, MEN om det ändå skulle hända, är du då beredd sätta kängan i köks tvn? :)

För det första: "Kökstv:n"? :)
För det andra: Nej det är klart att jag inte kommer slå sönder den om det nu mot förmodan skulle hända. Om David Haye någon gång slutar ducka Klit-bröderna och på något outgrundligt sätt skulle få till en knock. Då snackar vi ilska, då skulle jag bli argare än om Bisping knockade Anderson. Haye... Där snackar vi hat, då kommer jag behöva avreagera mig på något.

Jag är totalt likgiltig, jag bryr mig inte om vem som vinner. Jag tror Brookins vinner hela säsongen, men annars bryr jag mig inte.

Så har jag oftast känt också med TUF eftersom det är så låg nivå på fightingen, men den här jäkla Brookins har vunnit över mig totalt. Kommer bli riktigt ledsen om han inte skulle vinna.

Postad 20 November 2010 - 11:01

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Har varit riktigt låg kvalite i år.
Överhuvudtaget sjukt ointressant.

Såja nu är bettet klart.

Rampage
Hughes
George S

Inser att det är en rätt stor chansning..
Men jag tror inte alls det är omöjligt att den kan gå in om alla om och men är på rätt plats :)

Postad 20 November 2010 - 13:10

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

För det första: "Kökstv:n"? :)
För det andra: Nej det är klart att jag inte kommer slå sönder den om det nu mot förmodan skulle hända. Om David Haye någon gång slutar ducka Klit-bröderna och på något outgrundligt sätt skulle få till en knock. Då snackar vi ilska, då skulle jag bli argare än om Bisping knockade Anderson. Haye... Där snackar vi hat, då kommer jag behöva avreagera mig på något.

Sa du inte att det var en 60"????? :)
Men men, är det så klart? Jag hade nästan hoppats på att du skulle nappa :P
Skämt åsido...

Appropå att avreagera sig på något, har en vän som hamnade i jut den situationen, han sparkade in hela fronten på sin amerikanare :)

Postad 20 November 2010 - 13:13

larsig
  • larsig
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Är själv pumpad över Maiquel Falcao mot Gerald Harris, den kan bli en rökare.. Fick ihop en kul 27oddsare med George S, Hughes, Rampage och Falcao. :) Får hoppas på att det är underdogsens kväll.

Postad 21 November 2010 - 04:36

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Ahhh..

George vs Lauzon
Skapligt fight ..

Nu är de dags för Davis vs Tim.
Davis borde vinna lätt

Penn vs Hughes
Spoiler

Nu är det dags för Rampage vs Dragon
Slakta draken nu för faaaaaasen

Redigerat av moparman, 21 November 2010 - 05:58.

Postad 21 November 2010 - 08:27

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Låt säga att jag är rätt nöjd med utgångarna på flera utav matcherna, det betyder dock inte att jag tyckte galan var av någon större kvalité... Fast klart mycket bättre än de två senaste Europagalorna i alla fall...

Postad 21 November 2010 - 08:41

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Nickar.
Inte var ddet nån gala som går till historieböckerna ..

Kamui
Vad säger du om Rampage sätt nu då ?
Han är riktigt trevlig mot de som förtjänar det :)

Rampage vs Machida
Spoiler

Redigerat av moparman, 21 November 2010 - 09:57.

Postad 21 November 2010 - 16:14

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
men va i h-e hände med
Spoiler

Tjoflöjt :)

Postad 21 November 2010 - 16:33

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Började dagen med boxning, Williams som jag gillar väldigt mycket förlorade mot en fantastisk Martinez. Knocken måste vara 2010 års snyggaste? FRUKTANSVÄRT snyggt!

-Penn - Hughes, snyggt av BJ att avsluta Matt så! Synd bara att fighten blev så extremt kort. Hade hoppats på Hughes. :)

-Davis visar att han snart förtjänar ett toppnamn, killen är riktigt stark och snabb. Riktigt rolig sub!

-Machida - Jackson... Jag hade Machida som vinnare men med tanke på hur jämnt det var så är det inte alls konstigt att Jackson vann. Jackson såg bättre ut än senast.

-Lauzon ;) Killen har ju Carwin-cardio för fasen! Skärpning... Han såg riktigt vass ut i början!

Postad 22 November 2010 - 08:42

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Fightmetric säger Machida i alla fall: http://blog.fightmet...ric-report.html

Postad 22 November 2010 - 12:15

larsig
  • larsig
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Får korrigera mig själv.. Kunde ha blivit en rökare.. Fasen vad sur man blir när potentialen finns där men dom bjuder inte upp till dans. Men men, att Karo har gjort sitt väger ju upp i alla fall.

Postad 22 November 2010 - 12:17

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Tycker huvudmatchen bara visar ännu tydligare att poängsystemet rond för rond i UFC inte fungerar. Rond 1 och 2 var jämna och kunde gått till antingen machida eller Rampage, men rond 3 var enda ronden något väsentligt hände. Om matchen hade bedömts i sin helhet hade Machida vunnit klart hos alla domare. 10 poängs-systemet är för boxning där man går många fler ronder och jämna ronder spelar mindre roll för hela fighten. Jag hade Machida som knapp vinnare i lördags, men det kunde lika gärna gått till Rampage med poängsystemet.

Synd att BJ vann, nu tror han väl fortfarande att han är bäst och kommer väl utmana GSP igen.

Joe Lauzon startade antagligen i för hårt tempo, det kunde ju slutat bra med en första ronds KO men om man inte orkar tempot blir det ju inte så roligt.

Falco (hette han väl) såg ju riktigt bra ut, tills han la av i tredje ronden. Ja det kunde ha blivit en riktig rökare, man såg att han hade enorm potential.

Karo kommer in halv-otränad och imponerade inte på någon. Han är borta från UFC nu och jag vet inte vilka som vill ha honom. Kanske Bellator.

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 22 November 2010 - 12:19.

Postad 22 November 2010 - 12:21

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Får korrigera mig själv.. Kunde ha blivit en rökare.. Fasen vad sur man blir när potentialen finns där men dom bjuder inte upp till dans. Men men, att Karo har gjort sitt väger ju upp i alla fall.

Vi blev ju tack och lov av med puckot Karo eftersom han blev av med sitt kontrakt. Det tackar vi för, inte en av mina favoriter! Minns ni när han var med i ett TUF-avsnitt? Herregud...

Tycker huvudmatchen bara visar ännu tydligare att poängsystemet rond för rond i UFC inte fungerar. Rond 1 och 2 var jämna och kunde gått till antingen machida eller Rampage, men rond 3 var enda ronden något väsentligt hände. Om matchen hade bedömts i sin helhet hade Machida vunnit klart hos alla domare. 10 poängs-systemet är för boxning där man går många fler ronder och jämna ronder spelar mindre roll för hela fighten. Jag hade Machida som knapp vinnare i lördags, men det kunde lika gärna gått till Rampage med poängsystemet.

Synd att BJ vann, nu tror han väl fortfarande att han är bäst och kommer väl utmana GSP igen.

Joe Lauzon startade antagligen i för hårt tempo, det kunde ju slutat bra med en första ronds KO men om man inte orkar tempot blir det ju inte så roligt.

Falco (hette han väl) såg ju riktigt bra ut, tills han la av i tredje ronden.

Självklart! Det var ju bara tur att Edgar vann två gånger i rad :P Det ryktas väl om Penn - Fitch nu, jag vet inte hur mycket sanning det är i det. Men det kunde ju bli en hyfsat intressant fight trots att Fitch är med. Han kommer nog köra GSP:s taktik i det andra mötet med Penn. Men Fitch kommer bli straffad rejält stående, frågan är hur länge BJ orkar innan han blir nedmald? Orkar han stå emot grindingen så tar han Fitch.

Postad 23 November 2010 - 11:17

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
Jag är knäckt...

Jag höll på Harris.. han förlorade
Jag höll på Boetsch... han förlorade
Jag höll påLauzon... han förlorade
Jag höll verkligen på Hughes... han förlorade, och fan vad det grämer mig. Hatar BJ PEnn!

Höll faktiskt på Machida först, men insåg att han faktiskt är en riktig tönt så det var gött att Jackson vann.

Jag kör utan spoiler nu, för de flesta har väl sett galan antar jag.

Postad 23 November 2010 - 11:46

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Hehe, säg till inför nästa gala vilka du håller på så att jag kan betta tvärtom! :)

Har alltid varit en Penn-fantast men är på senare tid benägen att hålla med dig. Är så jäkla less på alla hans ursäkter och bortförklaringar.

Har man inte sett galan så kan man väl inte vara så jäkla korkad att man går in i tråden? Jag röstar på att man helt skippar spoilertaggandet. Jag ser inte galorna förrän dagen efter (ofta kvällen efter) och inte fasen är jag så dum att jag går in här och tittar innan?

Postad 23 November 2010 - 20:27

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Hehe, säg till inför nästa gala vilka du håller på så att jag kan betta tvärtom! :unsure:

Har alltid varit en Penn-fantast men är på senare tid benägen att hålla med dig. Är så jäkla less på alla hans ursäkter och bortförklaringar.

Har man inte sett galan så kan man väl inte vara så jäkla korkad att man går in i tråden? Jag röstar på att man helt skippar spoilertaggandet. Jag ser inte galorna förrän dagen efter (ofta kvällen efter) och inte fasen är jag så dum att jag går in här och tittar innan?

+1 bort med spoilertaggarna :)

Det var första gången som jag fick in alla matcher, synd man inte spelade bara ;)

Postad 25 November 2010 - 10:18

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Postad bild

Kos tränar med Ben Askren (!), den här gången kommer hans brottning se betydligt bättre ut. Skiter ni knäck nu GSP-fans?

Postad 25 November 2010 - 11:11

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
Vad tror ni om Rumle of the Kings i helgen då?
Ändrade regler p.g.a. viktskillnaden mellan Sapp och Kruth hörde jag. De kör K1-regler istället för MMA, vilket bör gynna Kruth har jag en känsla av.

Postad 25 November 2010 - 11:16

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Heja Sapp! Älskar freaksen och håller stenhårt på Sapp i nästan alla matcher han går, hoppas han träffar Kruth tidigt.

Postad 25 November 2010 - 12:43

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Kruth vinner hur enkelt som helst. Sapp är en rolig komiker, men som fighter är han inget vidare numera.

Rolig intervju med Sapp i TV4: Bob Sapp i Tv4

Han är ju riktigt trevlig och bjuder verkligen på sig själv...

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 25 November 2010 - 13:04.

Postad 25 November 2010 - 13:06

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0

Kruth vinner hur enkelt som helst. Sapp är en rolig komiker, men som fighter är han inget vidare numera.

Rolig intervju med Sapp i TV4: Bob Sapp i Tv4

Han är ju riktigt trevlig och bjuder verkligen på sig själv...

Haha, jag har börjat att älska honom! Håller också på Sapp!

Postad 25 November 2010 - 17:34

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
När kommer det nya TUF?! Måste verkligen se det ikväll!

Postad 25 November 2010 - 17:49

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Thanksgiving!

Postad 25 November 2010 - 17:54

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0

Thanksgiving!

Faaaan!!

Postad 25 November 2010 - 17:58

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Faaaan!!

Du får titta på Gossip Girl eller nån annan serie som jag misstänker att du följer! :D

Postad 25 November 2010 - 19:47

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0

Du får titta på Gossip Girl eller nån annan serie som jag misstänker att du följer! B)

Haha, roligt hörru! :D
Jag som hade laddat upp med både öl och ölkorv. Nåväl det får väl förtäras till någon gammal ufc-gala. Tips på någon anmärkningsvärt sevärd? Har inte några mellan 60-100 än dock.

Postad 25 November 2010 - 19:52

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Haha, roligt hörru! :D
Jag som hade laddat upp med både öl och ölkorv. Nåväl det får väl förtäras till någon gammal ufc-gala. Tips på någon anmärkningsvärt sevärd? Har inte några mellan 60-100 än dock.

Jag har alltid gillat UFC 2 vet inte riktigt varför men en var ju ung på den tiden och på något märkligt sätt har den etsat sig fast..

Postad 25 November 2010 - 22:15

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
Det blev UFC 2. Skön gala.

Någon som vet varför inte Carwin och Nelson blir av? Skulle blivit en intressant match, fast jag tror att Carwin skulle vinna. Nelson däremot visade senast att han verkligen kan ta stryk.

Postad 26 November 2010 - 08:06

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Det blev UFC 2. Skön gala.

Någon som vet varför inte Carwin och Nelson blir av? Skulle blivit en intressant match, fast jag tror att Carwin skulle vinna. Nelson däremot visade senast att han verkligen kan ta stryk.

Shane hade en ryggskada som krävde operation :) De gamla UFC är riktigt sköna, lite mer brawling! Nu blir det ju tråkigare för varje år pga att alla utnyttjar reglerna till max.

Din avatar förresten... Tycker att jag känner igen den men kan aldrig placera den! Var kommer den ifrån?

Postad 26 November 2010 - 08:21

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Shane hade en ryggskada som krävde operation :) De gamla UFC är riktigt sköna, lite mer brawling! Nu blir det ju tråkigare för varje år pga att alla utnyttjar reglerna till max.

Din avatar förresten... Tycker att jag känner igen den men kan aldrig placera den! Var kommer den ifrån?

Ja UFC blir bara tråkigare och tråkigare, Greg Jacksons game planing håller på att förstöra UFC.

Det är ju "clownen" ifrån House of 1000 corpses, den mycket bra filmen av Rob Zombie. Uppföljaren är ännu bättre tycker jag.

Postad 26 November 2010 - 08:30

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Där har vi det! Fasen vad jag har funderat på det, tänkte först att det var Mudvayne eller något men det kändes inte rätt :) Uppföljaren var schysst den också ja.

Under Prides glansdagar mma om boxningen för min del, det var nog nästan 70/30 till mma ett tag. Nu tappar mma för varje gala som går tack vare alla Fitch, Shields, GSP och Maynard. Så fruktansvärt tråkig mma. Det är som Don Frye sa, i Pride slåss du för att vinna - i UFC för att inte förlora.
Boxningen är tillbaka som nummer ett för mig igen iaf. I höst med alla fantastiska matcher har det varit kross. Om Pacman-Floyd blir av så blir det nästan löjligt överlägset.
Snart är även K1 om mma om inget görs.

Postad 26 November 2010 - 10:07

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Boxning...

Är det verkligen nå ?

Skulle se nån boxningmatch ..Undrar om de var med Tyson..
Höll på att somna av tristess.
Tråkigare har jag aldrig sett.
2 som pucklar på lite...åså kramas dom..pucklar lite till...kramas...repeat i all oändlighet..12 ronder...typ :)

edit
Men jag håller med angående UFC framförallt.
Tycker inte de brukar vara lika illa i Strikeforce eller Bellator.

Kanske är UFC så stort att de som är med är livrädd att förlora för om de gör det finns ju bara Strikeforce

Redigerat av moparman, 26 November 2010 - 10:08.

Postad 26 November 2010 - 11:19

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0

Där har vi det! Fasen vad jag har funderat på det, tänkte först att det var Mudvayne eller något men det kändes inte rätt ;) Uppföljaren var schysst den också ja.

Under Prides glansdagar mma om boxningen för min del, det var nog nästan 70/30 till mma ett tag. Nu tappar mma för varje gala som går tack vare alla Fitch, Shields, GSP och Maynard. Så fruktansvärt tråkig mma. Det är som Don Frye sa, i Pride slåss du för att vinna - i UFC för att inte förlora.
Boxningen är tillbaka som nummer ett för mig igen iaf. I höst med alla fantastiska matcher har det varit kross. Om Pacman-Floyd blir av så blir det nästan löjligt överlägset.
Snart är även K1 om mma om inget görs.

The Devil's Rejects kallar jag nog en av världens bästa filmer och någon coolare än Captain Spaulding får man leta efter :)

Boxning vettifan om det är så mycket att ha, men annars håller jag med dig om att den tråkiga taktiska inriktningen i mma snart dödar sporten... iaf för mig. Faktum är att oftast är det de sista matcherna (som egentligen är de första i galan?) som är roligast. Där känns det som att de måste typ "showa" lite för att vinna fans och så. Färskt i minnet är när Karlos Vemola mötte Seth Petruzelli i UFC 122. Hoppas på att få ser mer av honom, Karlos alltså.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.