Killzone 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(38)
|
99:- |
KILLZONE 2 (4458 inlägg)
|
8 år sedan |
Postad 20 July 2009 - 17:55
Blir nog tvungen att köra utan faction balancing.
Postad 20 July 2009 - 19:25
Postad 20 July 2009 - 19:47
Postad 21 July 2009 - 00:06
Kom in några stycken outsiders, men de hoppade också ur.
Postad 21 July 2009 - 00:20
Postad 21 July 2009 - 00:35
Postad 21 July 2009 - 01:08
Hopplöst.Synd det ska vara så svårt o hitta en OK server som rullar dom nya banorna.
Sen så hängde det sig för mig ännu en gång när jag och Morlocks brorsa skulle köra, mitt under tiden banan laddades.
Blev less och gick och la mig.
Postad 21 July 2009 - 03:07
Redigerat av Unregisterede4733947, 21 July 2009 - 03:07.
Postad 21 July 2009 - 09:48
Postad 21 July 2009 - 10:14
Var lite synd att folk droppade ur, vi var totalt 10 pers inne så vi var på god väg att få igång en server med MHB mot övrigt kommande matcher. Lite kul är det med inbördeskrig också iofs, men det går inte upp mot att slakta ett gäng randoms med enbart MHB:are.
http://www.killzone....file_id=6983878
Killzone-spelare i övrgit verkar ha en skruv lös. 90% av alla rum kör retardec eller tharsis om man bara söker på EU och inte så många spelare...
Postad 21 July 2009 - 13:09
Men det känns som det är nått knas när det inte går att fylla en server, oavsett hur länge man väntar.
Vi kanske ska döpa den till: Retardec, shtg only. Då blir den full direkt...
Postad 21 July 2009 - 16:17
Postad 22 July 2009 - 19:56
Välkomna Hälsningar Banditen
Postad 25 July 2009 - 20:05
THARSISDEPÅN
ÖVER CORINTH
RADEC-AKADEMIN
BLODFLOD
HELGHAN-INDUSTRIER
VÄLKOMNA HÄLSNINGAR BANDITEN
O.B.S NI HAR VÄL INTE MISSAT ATT DET ÄR 2.5 X POÄNGEN DENNA HELGEN ISTÄLLET FÖR 1.5,, ALLTSÅ NÄSTAN DUBBLA POÄNG
Postad 27 July 2009 - 09:33
Mitt internet dog dock mitt i Corinth-matchen... =/
Dök även på stiffler_swe (MHB+) på en Artctower match. Kul!
Postad 27 July 2009 - 10:52
Postad 27 July 2009 - 10:58
Steel & Titanium - Vekta Criuser och Wasteland Bullet
Flash & Thunder - Beach Head och Southern Hills
Napalm & Cordite - Suljeva Cliffside (med eldkastare) och Arctower Landing (med Boltgun)
Packet du nämner är alla 3 för priset av 2.
Trailer för alla 6 kartor
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 27 July 2009 - 10:59.
Postad 27 July 2009 - 11:24
Måste få tummen ur och fixa platinum, är ganska nära.
Så lika bra att fixa det med de nya banorna
Postad 27 July 2009 - 11:24
Listan skulle se roligare ut sådär, retardec och tharsis börjar bli riktigt tjatigt nu. Vissa kvällar är det 90% retardec....
THARSISDEPÅNSaluman Market
ÖVER CORINTHRADEC-AKADEMINPyrrhus Rise
BLODFLOD
HELGHAN-INDUSTRIER
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 27 July 2009 - 11:25.
Postad 27 July 2009 - 11:57
Kul att spela igår frasse, vad tycker du om de nya kartorna då?
Mitt internet dog dock mitt i Corinth-matchen... =/
Dök även på stiffler_swe (MHB+) på en Artctower match. Kul!
Den med boltgunen var bra... passar min spelstil dock så var ju boosten bannad som alltid. Dock hittade jag aldrig vart bolten spawnade men men...
Den andra hann jag aldrig prova.
På corinth matchen fick jag nog.. funkar inte å spela med en massa folk som inte bryr sig om att vinna matchen utan bara sitter i sitt hörn å skjuter någon då och då... Sen tycker jag de har sabbat spelet lite när de där flygnade j*vulskapena tar ½ ens liv på 3 mils avstånd.. Var mycket bättre i början då de bara var ett irritationsmoment när de kastade lite småspik på en, nu känns det som de kastar granater.
Postad 27 July 2009 - 12:12
Vi får se till att hitta en server utan autobalance så vi kan lira på samma lag nästa gång, även om det som vanligt är kul att skjuta och skjuten av namn man känner igen.
Boltgun spawnar på mitten av banan där det är en SJ-pall med 2 blinkande lampor. Den spawnar dock bara där när någon tappat den efter en viss period. Så oftast får man ta den av någon man dödat.
PS. Boost förstör bara spelet så mig gör det ingenting att det är avtängt, lagg + boost = fail...
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 27 July 2009 - 16:33.
Postad 27 July 2009 - 16:43
PS. Boost förstör bara spelet så mig gör det ingenting att det är avtängt, lagg + boost = fail...
Boost är ju helt överlägset... bara trycka på boosten springar runt alla å vända sig om å skjuta dem i ryggen...
Men du och jag kan nog inte spela på mer olika sätt heller..
Postad 27 July 2009 - 16:48
Helt sant, men det verkar ju fungera för oss båda..Men du och jag kan nog inte spela på mer olika sätt heller..
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 27 July 2009 - 16:49.
Postad 28 July 2009 - 11:34
Nu har jag nya banorna med....
Tycker fortfarande att det är ruggigt svårt.
Måte byta taktik helt tror jag..:-(
Sitta och huka och ta det lite lugnare kanske funkar bättre?
Postad 28 July 2009 - 12:06
Tror att du skulle utvecklas bättre om du bytte till MHB+, du vet små förändringar kan göra underverk.Jag ska göra ett ryck och försöka kom in i det här spelet.
Skämt och sido, bra att du inte ger upp än. Det är ju ett tag kvar till MW2 kommer, så tiden finns ju.
Ses online någon kväll!
/MeanMach
Postad 28 July 2009 - 18:14
Jag ska göra ett ryck och försöka kom in i det här spelet.
Kör mot bots en kväll så slipper du bli stats-raped.
Bättre träning också för man dör inte hela tiden, och du lär dig kartorna.
Postad 29 July 2009 - 14:02
Så hur är K2? Vad behöver man veta för att inte vara helt lost första gången man loggar in?
Är det en trög/jobbig fråga, så skit i att svara
Postad 29 July 2009 - 14:04
Adda mig, är online relativt ofta.
EDIT: Läs igenom första inlägget här -> https://www.minhembi...howtopic=160629
Och kolla på videorna för varje klass så har du en crashcourse för online-biten.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 29 July 2009 - 14:06.
Postad 29 July 2009 - 14:51
Enda du behöver veta är att det tar ett tag att bemästra detta spel, även för en van FPS-spelare men att det är skitkul när man kan det. =)
Adda mig, är online relativt ofta.
EDIT: Läs igenom första inlägget här -> https://www.minhembi...howtopic=160629
Och kolla på videorna för varje klass så har du en crashcourse för online-biten.
Låter bra, tack för länken.
Låter som ett spel där man inte får ge upp för snabbt. Läste nått om att träna med botar, får göra det tills man är lite bekväm och kan banorna
Gör ett byte här på forumet så jag hoppas spelet kommer så fort som möjligt.
Adda mig på PSN (Drowzid), får se när jag kommer igång med spelandet. Ska bort hela nästa vecka och sen är semestern över
Postad 30 July 2009 - 02:37
Så, halvvägs till nördranken. (som Einhaerjar kallar den...)
Ja det är nördigt att ha spelat så mycket så man får "guldkorset" på KZ2, faktiskt.
Tack för ikväll/natt iaf, blir mer i övermorgon.
Sta14...
Postad 30 July 2009 - 03:11
Kul att den del har börjat igen
Tror jag lirar imorron!
Det är ju bara jag och morlock som lirar från MHB, och l2ickard då och då, en del från MHB+ lirar fortfarande ser jag när jag brukar spela, men de spelar ofta på 32p servers och det orkar inte jag med.
Postad 30 July 2009 - 08:06
Jag (h0gb3rg) och Meanmach lirar med titt som tätt och jag kör upp till 24 plys, tycker att det räcker.Det är ju bara jag och morlock som lirar från MHB, och l2ickard då och då, en del från MHB+ lirar fortfarande ser jag när jag brukar spela, men de spelar ofta på 32p servers och det orkar inte jag med.
Dessvärre har jag inte spelat så länge i stöten. Jag hinner ruttna rätt fort tyvärr....MEN ska bli bättre!
Postad 30 July 2009 - 09:21
Jag (h0gb3rg) och Meanmach lirar med titt som tätt och jag kör upp till 24 plys, tycker att det räcker.
Dessvärre har jag inte spelat så länge i stöten. Jag hinner ruttna rätt fort tyvärr....MEN ska bli bättre!
Okej, jag kör helst inte över 16 players, blir för mycket granatfest annars och man dör innan man hinner spawna.
Ni kan ju komma in när jag och morlock lirar, så blir vi ju fler, det är kul om man är ett helt lag från MHB som dödar random folk.
Postad 30 July 2009 - 11:45
Ska adda några av er, så man har lite fler att joina. Inte så många som spelar KZ 2 i MHB+ längre (semestertider), iallafall inte de tider jag spelar. Och som du säger, det är ju mycket roligare att spela tillsammans med personer från detta forum.Okej, jag kör helst inte över 16 players, blir för mycket granatfest annars och man dör innan man hinner spawna.
Ni kan ju komma in när jag och morlock lirar, så blir vi ju fler, det är kul om man är ett helt lag från MHB som dödar random folk.
/M
Postad 30 July 2009 - 16:58
Ska adda några av er, så man har lite fler att joina. Inte så många som spelar KZ 2 i MHB+ längre (semestertider), iallafall inte de tider jag spelar. Och som du säger, det är ju mycket roligare att spela tillsammans med personer från detta forum.
/M
Har samma namn på psn som jag har på forumet, bara att adda om du vill.
Nä familjerna blir kanske inte så glada om mannen i huset bara siotter och spelar tv-spel.
Postad 31 July 2009 - 20:24
01. Radec
02. Blodflod
03. Tharsisdepån
Spelreglerna är No RPG & Friendly Fire
Välkomna Hälsningar Banditen
Postad 01 August 2009 - 02:12
Jag vet inte hur aktiva ni är längre, men jag tänkte bara säga att vi i DIVI som är ett kompisgäng som spelar (vi spelade förut i LOAD men pga vissa anledningar valde vi att skapa en egen klan). Vi spelar ofta och tackar inte nej till nya aktiva medlemmar. Vi har ett eget forum och allt.
Vi har gjort så att alla är officers i klanen och vi spelar när vi själva vill. Är man sugen på att spela kan man bara gå in i en 1v1 och köra, men oftast finns det någon som vill vara med.
Om ni känner er intresserade av att testa att köra med oss är det bara att svara här eller dra iväg ett PM till mig.
Vi håller en relativt jämn högnivå i våra spel.
http://killzone.com/..._clan_id=170361
Det är vår klansida så ni kan se vilka vi är.
Välbekomme.
Postad 01 August 2009 - 02:51
Hej ni i MHB.
Jag vet inte hur aktiva ni är längre, men jag tänkte bara säga att vi i DIVI som är ett kompisgäng som spelar (vi spelade förut i LOAD men pga vissa anledningar valde vi att skapa en egen klan). Vi spelar ofta och tackar inte nej till nya aktiva medlemmar. Vi har ett eget forum och allt.
Vi har gjort så att alla är officers i klanen och vi spelar när vi själva vill. Är man sugen på att spela kan man bara gå in i en 1v1 och köra, men oftast finns det någon som vill vara med.
Om ni känner er intresserade av att testa att köra med oss är det bara att svara här eller dra iväg ett PM till mig.
Vi håller en relativt jämn högnivå i våra spel.
http://killzone.com/..._clan_id=170361
Det är vår klansida så ni kan se vilka vi är.
Välbekomme.
[WWB] Kan nog möta eran lilla klan en fredag eller lördag kväll, kanske kunde samtala om en match om 1 till 2 veckor från nu.
Men jag kan redan säga nu att [WWB] antar inga utmaningar om inte NO RPG & FRIENDLY FIRE tillämpas.
O.B.S Det är alltså två vapen som ska vara borrtagna och det är raketgevären (bazookas) och INTE granatkastaren, den är tillåten.
Accepterar ni det så är ni välkomna att höra av er till oss
Mvh [WWB] BANDITEN-SWEDEN
Postad 03 August 2009 - 10:10
Hoppas att vi ses!
Postad 03 August 2009 - 10:14
Redigerat av BennySlyden, 03 August 2009 - 10:15.
Postad 03 August 2009 - 10:17
Nu när det fuskas hejvillt i CoD4 så kommer jag att lira mer KZ2....
Hoppas att vi ses!
Jag ska också passa på och lira lite KZ tills CoD är fixat. Laddade ner de nya banorna igår för att få en liten nytändning.
Jaha, det krävs sådana åtgärder för att det ska passa...
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 03 August 2009 - 10:22.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
KILLZONE 2
8 bilder
185 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?