Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Iphone 3gs *

4188 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Är du nöjd med di Iphone 3gs? (446 medlem(mar) har röstat)

Lägg din röst på det alternativ du tycker stämmer in

1. Jag tycker att telefonen är överskattad. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

2. Jag är riktigt missnöjd med min telefon. (3 röster [1.69%])

Procent av omröstning: 1.69%

3. Tycker att den är helt ok. (23 röster [12.92%])

Procent av omröstning: 12.92%

4. Det är klart den bästa telefonen jag har haft. (70 röster [39.33%])

Procent av omröstning: 39.33%

5. Det är den coolaste pryl jag ägt. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 15 August 2009 - 16:49

MistOfMalice
  • MistOfMalice
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

ring kundtjänsten där du köpte telefonen

mailat dom, halebop har typ ingen telefon kundtjänst vad jag hittat

Ta ur ditt simkort och sätt i det igen. Kolla att kortet blir rätt isatt.
Se också till att du har senaste versionen av iTunes installerad på din dator.

Registrera iPhone
Du kan läsa mer om aktivering och registrering på ovanstående länk.

man kan inte sätta i simkortet fel :) , har senaste iTunes, och allt sånt, upptäckte dock något som resulterade i att jag mailade halebops kundtjänst istället, petade in SIM kortet i en annan mobil där den sa SIM inaktivt, så iPhonen är iaf inte boven, så jag tror det är halebop som typ gjort något dumt, typ satt att mitt abonnemang inte börjar förens om några dagar, för jag har gjort allt som står på apples hemsida om hur man ska lösa det och inget funkar.

Postad 15 August 2009 - 17:44

xaxpop
  • xaxpop
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0

mailat dom, halebop har typ ingen telefon kundtjänst vad jag hittat

man kan inte sätta i simkortet fel :) , har senaste iTunes, och allt sånt, upptäckte dock något som resulterade i att jag mailade halebops kundtjänst istället, petade in SIM kortet i en annan mobil där den sa SIM inaktivt, så iPhonen är iaf inte boven, så jag tror det är halebop som typ gjort något dumt, typ satt att mitt abonnemang inte börjar förens om några dagar, för jag har gjort allt som står på apples hemsida om hur man ska lösa det och inget funkar.

Står det SIM inaktivt kan det vara så att det helt enkelt pajjat, be att få ett nytt =).

Postad 15 August 2009 - 19:20

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
Hos halebop kan det ta upp till 24 timmar innan SIM-kortet aktiveras efter att man satt det i telefonen. Vet inte om det gäller helger oxå.

Postad 15 August 2009 - 20:29

hotshots
  • hotshots
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Det finns vanligt "Surf" (90kr/mån) då kan du surfa obegränsat med en max hastighet av 0.384 Mbit/s, med turbosurf(150kr/mån) så surfar du obgränsat med högsta hastigheten 7.2mbit/s.

Dom 2gb som ingår är turbosurf, skillnaden är att om du inte tecknar ett turbosurf tillägg så surfar du kostandsfritt med en max hastighet på 7.2mbit/s tills du kommer upp till 2gb sen får du börja betala för det som du surfar för över dom 2gb, med turbosurf tillägget så surfar du gratis hela tiden (om man inte räknar månadskostanden då självklart).

okey!! då blir det troligen turbosurf. trodde dom bara drog ner hastigheten över 2gb...
hur mycket annvändande behövs för att komma över 2gb (sorry, men jag har ingen koll alls på det)

Redigerat av hotshots, 15 August 2009 - 20:40.

Postad 15 August 2009 - 20:31

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Är det någon som har Prisjakt app ? Jag får inte den att fungera,det blir ett blankt blad med en sökruta högst upp.

Postad 15 August 2009 - 20:44

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
Funkar prima för mig faktiskt

Postad 15 August 2009 - 20:49

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Så du kan fota koden på en produkt och det ploppar upp uppgifter m.m ?

Postad 15 August 2009 - 20:52

Unregistered46f62999
  • Unregistered46f62999
  • Beroende

• 1007 inlägg
  • 0
jag har prisjakt appen å det e samma på min men när jag söker efter nåt så kommer det fram massa olika alternativ

Postad 15 August 2009 - 20:59

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Jo nör jag söker,men det ska även gå att läsa av koden på en vara och få upp priser på var man kan hitta den billigare.

Postad 15 August 2009 - 21:03

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Läste precis i den tråden att den funktionen funkar inte på iPhone tyvärr,kanske kan komma längre fram ?

Postad 15 August 2009 - 23:18

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Om man köper den kontant ifrån TRE så går den att låsa upp direkt. Tar dock ca 2 veckor innan upplåsningen går i kraft samt så kostar det 350 kr. Har varit i kontakt med 2 olika säljare på deras kundservice samt Jonathan på Flashback och fått detta bekräftat via dom.

Tror inte riktigt på det här.... Så du menar att jag kan köpa en 3GS 16gb för 5995kr från 3, hosta upp 350kr extra och be dem låsa upp den direkt?

Nån kan ge mig en 100% bekräftelse att en operatörslåst 3Gs (Telia) går att låsa upp på egen hand?

Ja.

Nu är inte jag en stor användare av MMS men ändå, man tycker ju det ska fungera felfritt att skicka ett MMS.

Du nämnde ipcc-filen, om den ska uppgraderas innebär det att man måste lämna in telefonen eller kan en uppdatering ske över Telias nät?

ipcc-filer uppdateras normalt sett genom iTunes.

En 3GS 16GB, låst till Telia men utan abonnemang för 5000kr, tycker ni att det är värt det? Ska jag slå till? Kan jag låsa upp den på egen hand sen?

Ingen annan än du själv kan säga om det är värt det eller inte.. Men, ja du kan låsa upp den.

hur kommer man åt kamerainställningarna?

vill kunna välja mellan upplösning m.m.

speciellt vill jag kunna ändra så att jag kan eposta 3mpixbilder. nu verkar alla bilder jag postar vara 800x600 vilket är värdelöst.

Finns inga sådan inställningar för kameran. Dock kan du e-posta bilder med full upplösning genom att kopiera och klistra in bilden i mailet istället för att välja "Share"->"Email Photo".

finns det någon bra epostapp som ersätter den primitiva som följer med iphone?
att man inte kan skicka bilagor med iphonens e-postprogram är ju ofattbart.
visst kan man skicka bilder från bildprogrammet, problemet är att apple tycker att de vet bättre än dig om hur din fil/bild ska se ut...

Även om du hade kunnat skicka billagor, vart hade du tänkt att du ska hämta billagorna ifrån?

Antar att du med bilderna menar att de skickas i nedskalad upplösning? Isf. kan du e-posta bilder med full upplösning genom att kopiera och klistra in bilden i mailet istället för att väja "Share"->"Email Photo".

Gmail har inte stöd för Push än så länge så hur du skulle få pling om nya mail efter 2-3 sekunder verkar konstigt. Möjligt att den telefonen kollar kontot var tredje sekund men någon Push är det inte tal om eftersom Gmail inte erbjuder Push än så länge.

Om man jättejättejättegärna vill ha push-mail just NU så kan man köpa appen http://dopushmail.com/ för massa pengar.

Postad 16 August 2009 - 06:54

ekke201
  • ekke201
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0
Idiotisk fråga, men jag måste fråga.
Under luren på varje sida om kontakten för laddning finns två små hål. I det ena verkar ljudet komma, men den andra? Vad är den till för?

Postad 16 August 2009 - 07:03

x-rat3d
  • x-rat3d
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0

Idiotisk fråga, men jag måste fråga.
Under luren på varje sida om kontakten för laddning finns två små hål. I det ena verkar ljudet komma, men den andra? Vad är den till för?

Mikrofon

Postad 16 August 2009 - 08:29

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

Mikrofon

trodde att det var en högtalare och trodde mina högtalare var trasiga, tills jag googlade och hittade svaret.
Nog borde det väl inte vara så svårt att färgat"gallret" på den sidan rött? Det är många som tror/trott att deras högtalare var trasiga.

Postad 16 August 2009 - 09:01

Jeasse
  • Jeasse
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Hejsan!
har en snabb fråga här.
Jag drar till Malaysia nu i 18 dagar och tänkte höra om man kan, och om det är bra, att köpa en Iphone 3gs telefon ifrån Malaysia.

Fungerar allt som den ska isåfall när jag är i Sverige igen eller?
Fungerar telia, tre, telenor, halebops telefonkort i telefonen?
Rekommenderas det att köpa en Iphone i utlandet och sen plocka hem den?

Vore tacksam för svar

Postad 16 August 2009 - 10:01

Mathzon
  • Mathzon
  • Lärjunge

• 487 inlägg
  • 0

Hejsan!
har en snabb fråga här.
Jag drar till Malaysia nu i 18 dagar och tänkte höra om man kan, och om det är bra, att köpa en Iphone 3gs telefon ifrån Malaysia.

Vore tacksam för svar

Ja om du köper tlf olåst, men annars går det att jailbreaka den.. Så det skall nog inte vara några större beskymmer för dig.

Mvh
Mathzon

Postad 16 August 2009 - 10:41

Tallani
  • Tallani
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Följande problem råkar jag ut för när jag jailbreakar:

http://data.fuskbugg...01/redsn0w1.jpg

BUMP

Postad 16 August 2009 - 10:46

Jeasse
  • Jeasse
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Ja om du köper tlf olåst, men annars går det att jailbreaka den.. Så det skall nog inte vara några större beskymmer för dig.

Mvh
Mathzon

Okej, tack för svar.

Så om jag ska köpa en telefon så ska den vara olåst?
För jag läste nämligen här på nätet att elektronik kunde man fynda billgare i Malaysia, så om man kan få den till ett billigare pris, så varför inte...

Postad 16 August 2009 - 10:57

vreeswijk
  • vreeswijk
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Sägs i en annan tråd att iphonens blåtand inte går att använda till att skicka filer, samt extremt begränsad kompatibilitet till blåtandsheadset. Stämmer verkligen detta? Och va ska man då med blåtanden till? Känns som förutom till headset så använder jag den till att skicka filer till vänner.

Postad 16 August 2009 - 11:02

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0

BUMP

Finns en tråd för jailbreak, det vet du va? :)

Sägs i en annan tråd att iphonens blåtand inte går att använda till att skicka filer, samt extremt begränsad kompatibilitet till blåtandsheadset. Stämmer verkligen detta? Och va ska man då med blåtanden till? Känns som förutom till headset så använder jag den till att skicka filer till vänner.

Ja det stämmer.

Postad 16 August 2009 - 12:35

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0
försöker synka google men jag får meddelandet att gconsync.exe kraschar varje gång jag försöker, trycker jag sen på ok får jag meddelandet att lösen och eller användarnamn var fel trots att det är 100% rätt skrivet.
Enligt vad jag sett ska en lösning vara att ändra på behörighet för ovanstående fil men jag hittar den inte på min dator. Har både sökt efter filen samt gått till där den ska vara enligt olika inlägg ( C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin). Det finns ingen \bin-katalog på min dator så programmet måste ju finnas någon annanstans eftersom det iaf kraschar, ett program som inte existerar kan ju inte krascha. Jag har inställt så att jag ser ALLA filer och mappar.

Postad 16 August 2009 - 12:48

10cent
  • 10cent
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
[quote name='shapic' date='Aug 16 2009, 00:18 ' post='2532469']
Tror inte riktigt på det här.... Så du menar att jag kan köpa en 3GS 16gb för 5995kr från 3, hosta upp 350kr extra och be dem låsa upp den direkt?

Japp en enligt deras kundtjänst så är det bara att ringa när man får telefonen och be dom att låsa upp den.

Postad 16 August 2009 - 14:44

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0
finns det nåt sätt som man kan flytta SMS från sin gamla telefon (N73) till iPhone?

har redan sparat alla SMS till min laptop via Nokia Communication Center

Postad 16 August 2009 - 15:18

frX
  • frX
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0

BUMP

Testat purplera1n?

Postad 16 August 2009 - 17:04

Hoff
  • Hoff
  • Forumräv

• 867 inlägg
  • 0

Hejsan!
har en snabb fråga här.

Vore tacksam för svar

Jag var i Malaysia i januari och du kan ju räkna med att en iPhone kostar minst lika mycket där som här i Sverige. Inte direkt ett billigt land på elektronik etc. Iaf inte i Kuala Lumpur

Postad 16 August 2009 - 17:33

Tallani
  • Tallani
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Testat purplera1n?

Fungerar heller inte. Kan det bero på att jag har Vista?

Postad 16 August 2009 - 21:04

blastas
  • blastas
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Är riktigt sugen på att köpa mig en Iphone. Tror ni 16 gb versionen räcker för mig? Jag har inte tänkt att har särskilt mycket musik eller film på den, utan mest lite program och spel på den. Det skiljer ju trots allt 1000 kr mellan dom olika.

Postad 16 August 2009 - 21:19

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Jag har 16 gb och det räcker gott o väl,jag har lagt in en del och har 12 gb kvar. :)
Så du kommer inte ångra dig.

Postad 16 August 2009 - 21:37

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

Är riktigt sugen på att köpa mig en Iphone. Tror ni 16 gb versionen räcker för mig? Jag har inte tänkt att har särskilt mycket musik eller film på den, utan mest lite program och spel på den. Det skiljer ju trots allt 1000 kr mellan dom olika.

jag har 32 gb, 1.5 gb ledigt nu. Kapacitet är 29.33gb på 32 gigabytemodellerna.
varav
24 gb är musik, ljudböcker och podcaster
1.2 gb är video
2 gb är program och spel,
600 mb är övrigt.

har inte börjat använda kameran riktigt än eller lagt in bilder, men det kommer nog inte ta mer än 1 gb. kanske att videodelen blir lite större senare men då minskar jag på antalet podcaster. Så har du inte tänkt ha mycket musik eller film på den så bör 16 gb räcka, men du kan inte sätta in mer minne i den så om du längre fram ändå börjar få ont om utrymme (ex. mer musik eller video) så måste du välja bort saker.

Postad 16 August 2009 - 22:19

Me0w
  • Me0w
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0

Ingen annan än du själv kan säga om det är värt det eller inte.. Men, ja du kan låsa upp den.

Tack så mycket för svar, beställde telefonen :)

Postad 16 August 2009 - 22:33

greveriff
  • greveriff
  • Veteran

• 1984 inlägg
  • 0
Här kommer en riktig nnobfråga: Hur stänger jag av musiken när jag spelat musik i ipod?

Postad 16 August 2009 - 22:54

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Här kommer en riktig nnobfråga: Hur stänger jag av musiken när jag spelat musik i ipod?

Gå in i iPod och trycka på paus kanske? :) Eller dubbelklicka på homeknappen oavsett var du är när musik spelas så får du upp en lite iPod-ruta, tryck där på paus.

Postad 16 August 2009 - 23:29

greveriff
  • greveriff
  • Veteran

• 1984 inlägg
  • 0
Hehe, det har jag hittat, men trodde man kunde stänga av den helt så att säga, men den drar inte mer ström bara för den är pausas alltså?

Postad 16 August 2009 - 23:53

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Hehe, det har jag hittat, men trodde man kunde stänga av den helt så att säga, men den drar inte mer ström bara för den är pausas alltså?

iPod, Safari, Mail och Phone avslutas aldrig, utan multitask:ar hela tiden. (Om du vill avsluta något av dem ändå så gå in i programmet och håll inne låsknappen så att slidern för att stänga av telefonen visas. Håll sen nere home knappen i ca 6 sekunder så avslutas programmet helt.)

Nej, digitalt sett är "paus" samma som "stop" på en kasettradio :), och eftersom iPod-appen inte gör någonting när den inte används så kan jag inte tänka mig att den drar extra ström. Detsamma bör gälla Safari och Mail. Dock använder de en del ramminne. Speciellt Safari om du har massa olika flikar öppna. Phone tror jag inte ens går att force quit:a, har inte testat, men den startar nog om sig igen bara.

Postad 17 August 2009 - 08:57

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Om du vill avsluta något av dem ändå så gå in i programmet och håll inne låsknappen så att slidern för att stänga av telefonen visas. Håll sen nere home knappen i ca 6 sekunder så avslutas programmet helt.

Man fortsätter hålla nere Sleep samtidigt som man håller nere Home va?

Postad 17 August 2009 - 09:14

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Jag har ett litet men jobbigt problem... jag kan inte synka mina program riktigt med itunes... står att jag måste auktorisera datorn osv... detta har jag självklart gjort flera ggr, har även avauktoriserat den å auktoriserat den igen flertalet gånger... men problemet med programmen kvarstår... och det har hänt att den tagit bort programmen eller att de har slutat funka å jag måste ladda ner dem igen.. detta är klart störande... någon som jag något tips?

Postad 17 August 2009 - 09:45

Hilton
  • Hilton
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
TomTom för iPhone ute; http://www.engadget....nd-3gs-arrives/

Postad 17 August 2009 - 10:08

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Finally!

Undrar dock hur det ska fungera med beställning av en hållare i samma veva som man köper appen. Ska man ladda ner mjukvaran och sedan meddela dem vilket iTunes-konto man sitter på så man får det rabatterade priset på hållaren eller hur har de tänkt sig att detta ska fungera? Jag förstår inte det riktigt.

Redigerat av zinned78, 17 August 2009 - 10:38.

Postad 17 August 2009 - 10:21

jimpaface
  • jimpaface
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Beställde en 3GS 16gb vit utan abonnemang (telia låst) från phonehouse webbutiken den 31a juli. Men hittade en i en lokal butik. Ringde och avbokade hos Phonehouse........ Nu ligger den på posten. 7099:-

Killen på Phonehouse var skapligt förvånad att dom skickat ut den för ordern var inte godkännd hos dom, vilken koll lixom?!? Om nån är sugen på en 16gb för 7099:- så visst =) annars skickar jag tillbaka paketet

Redigerat av jimpaface, 17 August 2009 - 10:22.

Postad 17 August 2009 - 10:49

T.P.
  • T.P.
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

Förutom TomTom så finns det Navigon MobileNavigator, iGO My way 2009 och Sygic Mobile Maps för iPhone.

Postad 17 August 2009 - 11:07

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
TomToms nordiska navi var billigt! 659kr kostar det, undrar hur mycket kostar TomTom fästet och var beställer man det?
Avvaktar var folk tycker om appen innan en ev beställning.

Edit: orkade inte vänta, köpte precis tomtom nordic appen. :)

Redigerat av Lias08, 17 August 2009 - 12:27.

Postad 17 August 2009 - 11:53

TriNitro
  • TriNitro
  • Användare

• 153 inlägg
  • 0
En fråga om laddning. I nuläget är det oftast så att jag pluggar in telefonen i datorn såfort jag sitter där, oavsett om batteriet är 20% eller 90%. Spelar det någon roll för livslängden? Vissa batterier ska man ju försöka att inte ladda förren dom är nere på en låg nivå.

Postad 17 August 2009 - 11:55

Erhnam
  • Erhnam
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Vad ger en 3 parts mjukvara för gps jämfört med inbyggda Google maps?
Röstguidning, slippa ladda kartor från nätet löpande. Nått mer?
Hittar man dit man ska med det som är inbyggt?

Redigerat av Erhnam, 17 August 2009 - 11:56.

Postad 17 August 2009 - 12:25

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0
vilken av GPS-applikationerna är bäst för fritidsliv (fritidskarta eller vad den heter) och cykling?

Postad 17 August 2009 - 12:58

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Man fortsätter hålla nere Sleep samtidigt som man håller nere Home va?

Nej nej, man släpper Sleep-knappen när stänga-av-mobilen-slidern kommit fram. Om man håller inne båda tillräckligt länge gör man en hard reset av telefonen.

En fråga om laddning. I nuläget är det oftast så att jag pluggar in telefonen i datorn såfort jag sitter där, oavsett om batteriet är 20% eller 90%. Spelar det någon roll för livslängden? Vissa batterier ska man ju försöka att inte ladda förren dom är nere på en låg nivå.

Nej det spelar ingen roll längre. Vissa menar dock att man ska försöka tömma batteriet helt och hållet ca 1 gång/månad och sedan ladda upp det till fullt igen.

Postad 17 August 2009 - 13:01

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Vad ger en 3 parts mjukvara för gps jämfört med inbyggda Google maps?
Röstguidning, slippa ladda kartor från nätet löpande. Nått mer?
Hittar man dit man ska med det som är inbyggt?

Den främsta fördelen är ju att kartorna är "On Board" så du inte behöver nyttja datatrafik för att använda dem, det är ju väldigt positivt när man befinner sig i utlandet. Sedan har du ju även funktionen att rutten räknas om ifall du skulle lämna den, detta sker inte med GoogleMaps. Röstnavigeringen saknas också i GoogleMaps, som du säger.

Ifall man inte saknar dessa saker så tycker jag att GoogleMaps är klart tillräcklig, fungerar hur bra som helst.

Postad 17 August 2009 - 13:32

Baily
  • Baily
  • Forumräv

• 504 inlägg
  • 0
TomToms mjukvara är släppt i första landet nu.....

http://www.iclarifie...x.php?enid=4871

Postad 17 August 2009 - 13:39

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Jag köpte och testar just nu tomtoms nordiska version ;)
Edit:

Redigerat av Lias08, 17 August 2009 - 13:40.

Postad 17 August 2009 - 13:40

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Det ligger i vår AppStore sedan i förmiddags, se inlägg på förra sidan ;)

Postad 17 August 2009 - 13:43

discomega
  • discomega
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0

Förutom TomTom så finns det Navigon MobileNavigator, iGO My way 2009 och Sygic Mobile Maps för iPhone.

Äsch, hade tänkt köpa Navigons lösning. Trodde tomtom inte skulle komma förrän den 22 sept. Nu har man plötsligt två valmöjligheter. Verkar som tomtom ligger lite före. Man ser distans, hastighet och eta direkt i displayen. Men gillar hur kartan ser ut på Navigon. Grr dessa valmöjligeter... ;). Dagens i-lansdsproblem...

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.