Redigerat av Unregistered33c38b9d, 23 november 2010 - 17:07.
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
9 år sedan |
![]() |
9 år sedan |
![]() |
13 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
Postad 23 november 2010 - 17:04
Ah, jag får suga på den karamellen medan jag kör lite rally på arcade.

Postad 23 november 2010 - 17:06

Det lilla jag hann spela så tycker jag att det verkade vara kul, bra ljud från bilarna,reallistiskt.
Köpte mig en begagnad toyota corolla levin (163hk) som första bil och vann dom första tävlingarna lite väl lätt.
Provade lite Special Events också, go-kart och folkabuss tävlingar och dom var riktigt skojiga.
- 2 konsollfrysningar, varav 1 med logon framme som verkar ha haft med deras servrar att göra.
Lång installationstid som sagt tidigare, en patch ute redan att tanka hem.
Blir att lira mer när man kommer hem igen ikväll
eftersom alla andra med gjort det
man fan vad kasst dom fick bara in 1st Signature Edition och Collector's Edition va ingen rolig bara en bok som ingick

bra besviken på ebgames vill ju ha ure Edition

Redigerat av Unregistered87ded29e, 23 november 2010 - 17:07.
Tror att Elgiganten/MM kommer ha för 444 kr imorgon eller dylikt!
Postad 23 november 2010 - 17:07
De här har jag fruktat länge, verkar som att absolut inte blir ett köp för mig, GT:P var horribelt när de gäller styrningen, alldeles för stelt
http://www.gamereact.....F6r sterilt"/
JAg vill absolut inte framstå som någon party pooper. Men du menar på fullaste allvar att du baserar ditt köp 1. Jonas Mäkis artikel som 2. Är ett utlåtande av en konkurrerande spelutgivare??? Tell me that your kidding now.

Postad 23 november 2010 - 17:07
Bara jag som ångrar mitt val av förare? En helt röd snubbe i en mörkgrön Aston Martin är inte direkt stilrent när man tänker efter... Frågan är om det är ett tillräckligt stort problem för att börja om från början eller inte.
Ah, jag får suga på den karamellen medan jag kör lite rally på arcade.
Kul att du fått ditt spel, längtar efter mitt.
Så du menar att man är stuck med den förare man skapar genom hela spelet eller?
Postad 23 november 2010 - 17:11
Yes, så tänk er för innan ni väljer gubbe så slipper ni sitta och ångra er efteråt

Postad 23 november 2010 - 17:11
Japp så är detKul att du fått ditt spel, längtar efter mitt.
Postad 23 november 2010 - 17:14
JAg vill absolut inte framstå som någon party pooper. Men du menar på fullaste allvar att du baserar ditt köp 1. Jonas Mäkis artikel som 2. Är ett utlåtande av en konkurrerande spelutgivare??? Tell me that your kidding now.
Baserat på mina tidigare erfarenheter om hur styrningen är sämst!
Postad 23 november 2010 - 17:16
Är helt i extas just nu!
Postad 23 november 2010 - 17:19
Det där kan inte vara GT5 i alla fall. Vart fick du dom bilderna ifrån?
Från en tråd på Neogaf. Folk där som har spelet bekräftar att standardbilarna ser riktigt fula ut. Det finns flera hundra bilar (800+) som ser så dåliga ut eftersom det är bilar från GT4 som man har använt sig av i GT5. Det är bara premium cars som ser "snygga" ut.
Tydligen skall följande stå bak på spelkartongen: "800 low-polygon GT4 old-school PS2 cars in HD"
Det är fan tragiskt och patetiskt att man efter vad, 5-6 år, inte kan få till det bättre än så här. 800+ lågupplösta bilar från GT4.
Sedan har vi tråden, ser ut som bra PS2-träd på sin höjd.
L

Postad 23 november 2010 - 17:20
Vilken dag, fick GT5 CE idag och lyckades hitta en G27 ratt som jag ska hämta om en timme. Var helt inställd att jag inte skulle spela spelet tills jag hade fått en ratt som hade varit om ca 5 veckor.
Är helt i extas just nu!
Hittade du den privat lr i butik?
Postad 23 november 2010 - 17:22

Signature-lådan är förresten fruktansvärt läcker och så också allt godis som ligger där i. De flesta vet väl vad som ingår, men finns intresse kan jag ladda upp lite bilder senare.
Tråkigt nog hinner jag inte prova spelet ordentligt nu de närmsta dagarna, men till helgen ska jag låsa in mig, stänga av mobilen, dra för gardinerna och bli så asocial jag bara kan, för då blir det en orgie i motorsport!
Det enda jag saknar nu är ratt och pedal, men med tanke på vad GT5-utgåvan kostade får det bli ett senare projekt. Man är ju inte gjord av pengar.

Postad 23 november 2010 - 17:23
Baserat på mina tidigare erfarenheter om hur styrningen är sämst!
Tidigare erfarenheter som du automatiskt applicerar på denne produkt då eller? O det baserat du på ett PR utlåtande?
Postad 23 november 2010 - 17:24
Från en tråd på Neogaf. Folk där som har spelet bekräftar att standardbilarna ser riktigt fula ut. Det finns flera hundra bilar (800+) som ser så dåliga ut eftersom det är bilar från GT4 som man har använt sig av i GT5. Det är bara premium cars som ser "snygga" ut.
Tydligen skall följande stå bak på spelkartongen: "800 low-polygon GT4 old-school PS2 cars in HD"
Det är fan tragiskt och patetiskt att man efter vad, 5-6 år, inte kan få till det bättre än så här. 800+ lågupplösta bilar från GT4.
LL!
Står inget sådant på den svenska kartongen som ligger bredvid en.
Fan vad det tar tid att installera spelet. Nedräkningen av installationen är helt sönder. Har stått på ca 11 minuter kvar av installationen nu i ca 10 minuter medan bilden över hur mycket som lagts över har kommit 1/3.
Postad 23 november 2010 - 17:24
LL!
Ser att dom sakta börjar att vakna till liv..såhär efter solnedgången..

Postad 23 november 2010 - 17:25
Postad 23 november 2010 - 17:26
Hittade du den privat lr i butik?
Vet inte om jag får säga vart jag har fått det. Men det jag kan säga är att det råder lite av kalabalik på en av de större återförsäljarna just nu.
Postad 23 november 2010 - 17:31
Läste precis billistan som länkas i tråden tidigare att Ferrari F40 går som "standard bil"...alltså ingen Cockipit view som i Prologue! Tråkigt...min absoluta favvebil! Undrar om det kan vara fel? Kan nån snälla bekräfta det?
Det här är ju cockpit view i en F40:
http://www.youtube.c...h?v=qnLEH_5PoqE
Så det finns trots allt med i GT5.
Postad 23 november 2010 - 17:34
Postad 23 november 2010 - 17:34
Postad 23 november 2010 - 17:42
Postad 23 november 2010 - 17:46
Då var installationen färdig. Ska bli intressant att se hur GT4-bilarna ser ut i HD.
Glöm bara inte att återkomma med åsikter och kommentarer om GT4 bilarna.
Postad 23 november 2010 - 17:53
lite B snubbe som babblar..men iaf så ser ni lite om att bilarna inte är vackra dom som är standard mm
Redigerat av Unregistered8947db47, 23 november 2010 - 22:51.
Postad 23 november 2010 - 17:57
Grattis Cloud!!!!:=)Wohoo! Spelet som är anledningen till att jag överhuvudtaget köpte en PS3:a är äntligen hemma! Det känns nästan lite surrealistiskt att faktiskt hålla i spelfodralet med tanke på hur länge väntan har varit och alla de gånger som releasen har skjutits fram. Men nu så!
Signature-lådan är förresten fruktansvärt läcker och så också allt godis som ligger där i. De flesta vet väl vad som ingår, men finns intresse kan jag ladda upp lite bilder senare.
Tråkigt nog hinner jag inte prova spelet ordentligt nu de närmsta dagarna, men till helgen ska jag låsa in mig, stänga av mobilen, dra för gardinerna och bli så asocial jag bara kan, för då blir det en orgie i motorsport!
Det enda jag saknar nu är ratt och pedal, men med tanke på vad GT5-utgåvan kostade får det bli ett senare projekt. Man är ju inte gjord av pengar.
Lägg upp några bilder på allt "godis" sen (om du vill

Postad 23 november 2010 - 17:59
Vad tror ni är den bästa första bilen nu då?
Postad 23 november 2010 - 18:00
Tackar.Grattis Cloud!!!!:=)
Lägg upp några bilder på allt "godis" sen (om du vill)

Postad 23 november 2010 - 18:03
Däremot ser premium bilarna riktigt bra ut!

Postad 23 november 2010 - 18:08

Postad 23 november 2010 - 18:12
Redigerat av treczh, 23 november 2010 - 18:14.
Postad 23 november 2010 - 18:13
Postad 23 november 2010 - 18:18
6 års utveckling ger... PS2?
Helt allvarligt. Vad har du för intresse av spelet? Se så kila tillbaka till din lilla bro nu..stör inte oss andra som faktiskt SPELAR spelt och inte endast bedömer screenshots.
Postad 23 november 2010 - 18:23
Helt allvarligt. Vad har du för intresse av spelet? Se så kila tillbaka till din lilla bro nu..stör inte oss andra som faktiskt SPELAR spelt och inte endast bedömer screenshots.
+1
För er som har Signature Edition, lägg upp lite bilder FFS!

Redigerat av ROCA, 23 november 2010 - 18:23.
Postad 23 november 2010 - 18:25
Själv blev det en Honda Civic type r 97 för 20 lax.
Tror om jag minns rätt att den var lite lättare p.g.a. aluminum hade använts.
Postad 23 november 2010 - 18:29
Absolut! Har både tid och kamera imorgon, så det gör jag då om ingen annan hinner före.För er som har Signature Edition, lägg upp lite bilder FFS!
Postad 23 november 2010 - 18:32

Postad 23 november 2010 - 18:36
Postad 23 november 2010 - 18:49
Jag vet att det verkar väldigt långsökt, men prova www.gran-turismo.comHelt sjukt...hittar inte länken som någon postade om "full car list" där man kunde se vilka som var Premium och vilka som var Standard! Hjälp....

Postad 23 november 2010 - 18:50
Jag vet att det verkar väldigt långsökt, men prova www.gran-turismo.com
http://eu.gran-turis...carlist_en.html
Här är den

Postad 23 november 2010 - 18:50
Jag har G27 och det funkar ju inte att växla ner till reverse med paddlarna..

Postad 23 november 2010 - 18:51
Jag vet att det verkar väldigt långsökt, men prova www.gran-turismo.com
He he...såg inte skogen för alla träden!!
Postad 23 november 2010 - 18:59
på 5 år så skulle fan en person kunnat hinna rita dom förhand..
kan inte vara så svårt att anv. lite photoshop verktyg på bilarna..
Postad 23 november 2010 - 19:01
Postad 23 november 2010 - 19:01
Ja, photoshop är enda verktyget som krävs för att göra 3D grafik i spel :Slite besviken blir man om det nu är så pass mycket sämre grafik på dom 800 standrad bilarna
på 5 år så skulle fan en person kunnat hinna rita dom förhand..
kan inte vara så svårt att anv. lite photoshop verktyg på bilarna..
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar