Får se ikväll om det blir Bulletstorm eller Black Ops, har ju inte varit online på några dagar nu
Call of Duty: Black Ops (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
3
|
(17)
|
469:- | |
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Black Ops - Hardened Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(0)
|
1 522:- | |
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser |
Postad 10 March 2011 - 18:39
Får se ikväll om det blir Bulletstorm eller Black Ops, har ju inte varit online på några dagar nu
Postad 10 March 2011 - 19:29
Postad 10 March 2011 - 19:37
Får jag gumman i säng tidigt så blir det nog inte lir http://www.gifmix.ne...-smilies/27.gif
Ähh vafan, In, ut, sprut, sen är det klart...
Redigerat av -Palle-, 10 March 2011 - 19:37.
Postad 11 March 2011 - 00:35
Postad 11 March 2011 - 10:38
Postad 11 March 2011 - 19:07
Det va trevligt och lira lite HC med softcore veteranen Palle007Får tacka musjägarn & co för trevligt spel, trots att det lirades hardcore som inte riktigt är min kopp te...
Jag loggar in ikväll efter Lets Dance ikväll, jo "vi måste kolla på det" enligt tjejen fast vi har 3 tv apparater hemma!
Postad 11 March 2011 - 19:14
Det va trevligt och lira lite HC med softcore veteranen Palle007
Jag loggar in ikväll efter Lets Dance ikväll, jo "vi måste kolla på det" enligt tjejen fast vi har 3 tv apparater hemma!
Haha, samma gamla visa - erkänn istället att du själv vill kolla på det
Postad 11 March 2011 - 20:47
Haha, Jessica Andersson och Malin (dansare) är lite intressant att kolla på, thats it!Haha, samma gamla visa - erkänn istället att du själv vill kolla på det
Postad 12 March 2011 - 01:56
Vet inte vem Malin är, men Jessica tål att tittas på, helt klart.Haha, Jessica Andersson och Malin (dansare) är lite intressant att kolla på, thats it!
Postad 13 March 2011 - 12:59
Jaja, jag erkänner. Jag tittar inte på Let's Dance.
Är det något dåligt menar du?
Jag är ganska nöjd med att slippa se skiten, tyvärr kommer det ju repris dagen efter som oftast är igång i bilhallen på jobb. Medans man snackar bil med männen står kvinnorna och tittar på lets dance typ.
Postad 13 March 2011 - 13:23
Nej, inte nödvändigtvis. Men Zoiler verkade tycka det var konstigt att jag inte visste vem den där Malin är och på ett inlägg innan verkar hon vara en dansare i Let's Dance. Tittar man då inte på Let's Dance (trodde alla här inne valde att spela istället) så vet man inte sånt.Är det något dåligt menar du?
Postad 13 March 2011 - 15:13
Man kanske sett henne i någon kvällstidning någon gång om inte annat, det är alltid myriader av rubriker om programmet. Var brukar du se Jessica Andersson; melodifestivalen, fame factory, eller kanske sommarkryssetNej, inte nödvändigtvis. Men Zoiler verkade tycka det var konstigt att jag inte visste vem den där Malin är och på ett inlägg innan verkar hon vara en dansare i Let's Dance. Tittar man då inte på Let's Dance (trodde alla här inne valde att spela istället) så vet man inte sånt.
Postad 13 March 2011 - 16:14
Postad 16 March 2011 - 03:45
Det har ju kommit en uppdatering för snipers och då passar det väl bra att vi testar och kör sniperlobby igen?
Bland annat såklart
Postad 16 March 2011 - 08:13
Jag tycker vi får styra ihop en spelkväll snart igen!
Det har ju kommit en uppdatering för snipers och då passar det väl bra att vi testar och kör sniperlobby igen?
Bland annat såklart
Ja, det vore ta mig fan skoj! Jag är på!
Dag? Tid?
Postad 16 March 2011 - 11:35
Jag tycker vi får styra ihop en spelkväll snart igen!
Bland annat såklart
Ja det gick ju jättebra på Nuketown sist...
I helgen kanske får då passar säkert alla el va tycker ni?
Är det inte lets dance i helgen...?
Postad 16 March 2011 - 11:58
Whiskey eller?I helgen kanske får då passar säkert alla el va tycker ni?
Jag är på i alla fall, i demand shenanigans!
Postad 16 March 2011 - 13:56
Är det inte lets dance i helgen...?
hehe, menade efter lets dance såklart!
Postad 16 March 2011 - 16:18
Får passa på att visa en tomahawk jag fick till igårkväll. Det bästa är att dom vi mötte var så riktigt kaxiga mellan rundorna.
http://www.youtube.c...nel_video_title
Postad 16 March 2011 - 16:26
Vi kan nog köra lite pure
Får passa på att visa en tomahawk jag fick till igårkväll. Det bästa är att dom vi mötte var så riktigt kaxiga mellan rundorna.
Hahahaha, facking campers!
Postad 16 March 2011 - 16:35
TyngasteVi kan nog köra lite pure
Videon borde hamna top 10 kills på Black Ops.
Postad 16 March 2011 - 21:13
Vi kan nog köra lite pure
Fantastiskt snyggt!
Schysst av dig förresten att inte nämna här på MHB att vi möttes igår och du sänkte mig 23 ggr på 2,5 minut... Sånt uppskattas!
Postad 17 March 2011 - 12:25
Bara campare.
Postad 18 March 2011 - 08:49
Fattar inte hur ni grabbar kan köra så mycket hardcore, så förbannat tråkigt inget action.
Bara campare.
Är det så många som kör hardcore då?
Jag upplever att dom flesta av oss springer runt med puffror med små rosa hjärtan till sikten...
Men jag håller med om att hardcore-lirare campar.
Postad 18 March 2011 - 09:29
Eftersom damagen är så pass mycket högre i hardcore så går det inte att bara kuta omkring och skjuta hejvilt, gör man så lär man sitta och titta på klockan som räknar ner tills man respawnar igen mer än man spelar
För egen del så håller jag ett litet område ett tag och sedan förflyttar jag mig till nästa efter man fått några kills eller åkt på däng, så visst under en runda kan det säkert bli 1-2 minuter på hyffsat samma ställe men sedan rör man på sig. Är man på ett ställe och där inte är någon action så flyttar man ju självklart också på sig också. Det är för egen del alltså inte så att man sitter och trycker i ett hörn hela rundorna men däremot kan det bli en stund i samma område.
Det händer att jag lirar Pure också när jag är ute efter lite mer "run'n gun" action men vanlig core blir det ytterst sällan.
Postad 18 March 2011 - 11:07
Fantastiskt snyggt!
Schysst av dig förresten att inte nämna här på MHB att vi möttes igår och du sänkte mig 23 ggr på 2,5 minut... Sånt uppskattas!
Tack
Fattar inte hur ni grabbar kan köra så mycket hardcore, så förbannat tråkigt inget action.
Bara campare.
Nja bara campare är det inte, men mycket mer än i Core-lägena. Eftersom man oftast kan se ungefär var folk campar så är det bara att kasta in en granat eller nåt så plockar man dem
Eller så springer man så intensivt att de inte hinner hitta sina favoritbuskar
Lirar nästan bara Hardcore och även om det finns vissa som rå campar så skulle jag inte säga att alla gör det eller inte ens flertalet.
Eftersom damagen är så pass mycket högre i hardcore så går det inte att bara kuta omkring och skjuta hejvilt, gör man så lär man sitta och titta på klockan som räknar ner tills man respawnar igen mer än man spelarutan det stora nöjet med hardcore är just att man är lite mer försiktig och taktisk, jag förstår att folk som normalt spelar core kan uppfatta det som camping, men jag skulle vilja kalla det tactical camping isf.
För egen del så håller jag ett litet område ett tag och sedan förflyttar jag mig till nästa efter man fått några kills eller åkt på däng, så visst under en runda kan det säkert bli 1-2 minuter på hyffsat samma ställe men sedan rör man på sig. Är man på ett ställe och där inte är någon action så flyttar man ju självklart också på sig också. Det är för egen del alltså inte så att man sitter och trycker i ett hörn hela rundorna men däremot kan det bli en stund i samma område.
Det händer att jag lirar Pure också när jag är ute efter lite mer "run'n gun" action men vanlig core blir det ytterst sällan.
Jag springer nästan alltid runt rätt vilt även i Hardcore TDM. Det är ju det som krävs för att få hög score
Postad 19 March 2011 - 13:15
I HC TDM, ja. Spela något objektbaserat istället, mycket roligare.Fattar inte hur ni grabbar kan köra så mycket hardcore, så förbannat tråkigt inget action.
Bara campare.
Postad 20 March 2011 - 00:29
Ska försöka komma ner i topp 100 idag när jag låst upp lite bra perks och vapen (prestigeade sent igår)
Kan inte va många varv kvar nu Ollie?
Postad 21 March 2011 - 01:05
Fick på en härlig bankshot tomhawk idag
Snyggt trickshot!
Kan inte va många varv kvar nu Ollie?
Njae faktiskt två varv kvar bara
Postad 21 March 2011 - 08:07
Har bytt namn, microsoft Tyckte PootieThang va offensivtSnyggt trickshot!
Vi har ju spelat ihop men visste inte du var från forumet
Postad 21 March 2011 - 08:48
Jag springer nästan alltid runt rätt vilt även i Hardcore TDM. Det är ju det som krävs för att få hög score
Igår låg jag på plats 140 i veckans leaderboard. Ska försöka komma ner i topp 100 idag när jag låst upp lite bra perks och vapen (prestigeade sent igår)
Testade att byta taktik i helgen, provade att kuta omkring och skjuta hejvilt på några hardcore rundor, funkade så där för mig så det har säkert något med skills att göra
Folk verkar ju ha separationsångest, det känns som det är ytterst sällan som folk är ensamma, visst man får kills när man springer omkring och pangar men sekunderna senare ligger man i en hög på marken när polaren till personen man mördade har ihjäl en själv. K/D Ratio: 1:1 FTW
Postad 21 March 2011 - 09:01
Testade att byta taktik i helgen, provade att kuta omkring och skjuta hejvilt på några hardcore rundor, funkade så där för mig så det har säkert något med skills att göra
Folk verkar ju ha separationsångest, det känns som det är ytterst sällan som folk är ensamma, visst man får kills när man springer omkring och pangar men sekunderna senare ligger man i en hög på marken när polaren till personen man mördade har ihjäl en själv. K/D Ratio: 1:1 FTW
Visst krävs det vissa taktiker för att springa runt, man måste ju ändå försöka reka områden och se om man verkligen kan springa. Men så kan det alltid sitta nån Ghostkille i nån buske och skjuta med ljuddämpare nånstans.
Jag hade ett jäkla flyt i fredags under dagen när jag var ledig och spelade. Mina två polare låg och campade på Array medans jag sprang omkring med FN FAL. Jag slutade på 38-6 i K-D. Men motståndarna var verkligen inte särskilt duktiga, de verkade mest förvånade över att se fiender röra sig på den banan.
Postad 25 March 2011 - 12:10
Har nått lvl50 och har legat där ett tag och skulle vilja komma vidare i prestige lvl. Hur gör jag det?
Börjar man då om från lvl 1 och går till 50 igen innan prestige lvl2?
Edit: Hittade en film på tuben om det. Får slösa lite cod och döda lite till med min kära commando innan jag trycker...
Redigerat av Unregistered7eaa9096, 25 March 2011 - 12:54.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Call Of Duty: Black Ops Gamertagtråden
1 bild
369 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?