Call Of Duty 7: Black Ops
Call of Duty: Black Ops (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(50)
|
99:- | |
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Modern Warfare 2 (10726 inlägg)
|
8 år sedan |
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg)
|
15 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 27 December 2010 - 00:19
Postad 27 December 2010 - 08:53
Postad 27 December 2010 - 10:06
Inte på MW2 (Inte för mig i alla fall)Då jag inte har några problem så kommer jag köpa kartorna. Tror PS3:an frös 2ggr på hela dagen igår, d v s speltid på ca 8-10h. Säg vilket spel den inte gör det på?
Postad 27 December 2010 - 12:21
Instämmer helt med Britt, fattar inte vad alla klagar på. Tycker spelet funkar väldigt bra nu. Visst det händer att spelet fryser (kanske 2 ggr per kväll för min del). Vissa frysningar har jag varit med om tidigare i MW1 och 2, som när spelet inte går vidare efter "waiting for other players". Jag och Britt lirade en bra stund igår utan att något skit inträffade ohc det var riktigt kul. Synd att inte lite fler hakar på...Då jag inte har några problem så kommer jag köpa kartorna. Tror PS3:an frös 2ggr på hela dagen igår, d v s speltid på ca 8-10h. Säg vilket spel den inte gör det på?
Sen fick jag en jävligt fin runda i SnD som jag e lite nöjd med
bild.JPG 370.25K
0 Antal nerladdningar
Postad 27 December 2010 - 12:28
Instämmer helt med Britt, fattar inte vad alla klagar på. Tycker spelet funkar väldigt bra nu. Visst det händer att spelet fryser (kanske 2 ggr per kväll för min del). Vissa frysningar har jag varit med om tidigare i MW1 och 2, som när spelet inte går vidare efter "waiting for other players". Jag och Britt lirade en bra stund igår utan att något skit inträffade ohc det var riktigt kul. Synd att inte lite fler hakar på...
Sen fick jag en jävligt fin runda i SnD som jag e lite nöjd med
Snyggt! Hade själv nåt liknande på nån runda igår. Plockade 4 pers på ca 4 sek ( med Commando-bössan ) också, satt fint.
Ska se om jag kan få upp en video på det.
Redigerat av BrittBastard, 27 December 2010 - 12:30.
Postad 27 December 2010 - 12:34
Men som sagt, kul för er. Jag menar det. Hade själv gärna haft ett fungerande spel.
Postad 27 December 2010 - 12:38
Ni är unika i sammanhanget. Folk klagar för att spelet uppför sig som rena beta-versionen. Och inte blir det bättre. Varje patch gör bara saken ännu värre.
Men som sagt, kul för er. Jag menar det. Hade själv gärna haft ett fungerande spel.
Nu får du ge dig, unika??!
Jag är fullt medveten om att det inte funkar bra för alla, fråga mig inte varför men det finns ju en enkel lösning.
Spela inte spelet. Spelar man det inte så behöver man heller inte klaga.
Blir jävligt tråkigt när folk som inte ens spelar det fortsätter och fortsätter att bara gnälla.
Postad 27 December 2010 - 12:38
Postad 27 December 2010 - 12:41
Måste Testa det idag sist jag provade för ca. en vecka sedan kunde slutföra 2 matcher av 10 sedan hängde sig PS3:an den brukar inte hänga sig.. bara någon gång då man surfat. det är garanterat spelet som är trasigt. inget fel på mitt uppkoppling + att andra spel fungerar alltid hur bra som hellst.
Jag säger inte att det inte är något fel på det, säger bara att för mig och många andra funkar det bra.
För många andra funkar det inte bra.
Redigerat av BrittBastard, 27 December 2010 - 12:41.
Postad 27 December 2010 - 12:46
Klart man har rätt att kritisera ett trasigt spel som man har betalt för. Att sluta bry sig är som att stoppa huvudet i sanden. Jag ger spelet nya chanser då & då för att se om det blivit bättre. Att många är online betyder såklart inte att spelet fungerar som det ska. Hoppet är det sista som överger en
Postad 27 December 2010 - 12:48
sen vad gäller frysningar så är det ju betydligt mer på BO än tex mw2 men de "bra" är ju att det 9ggr av 10 sker mellan eller i väntan på en ny match...??? Tycker också man märker stor skillnad på om det är 300k som spelar eller 600k...
Postad 27 December 2010 - 12:51
Postad 27 December 2010 - 12:53
BF2 landar förhoppningsvis på mattan imorgon. Kommer att bli en upplevelse.
Redigerat av Unregisteredee312c77, 27 December 2010 - 12:54.
Postad 27 December 2010 - 12:56
märker ni nån skillnad om man ställer search pref. från default till tex local.... o vad har ni för inställningar...
sen vad gäller frysningar så är det ju betydligt mer på BO än tex mw2 men de "bra" är ju att det 9ggr av 10 sker mellan eller i väntan på en ny match...??? Tycker också man märker stor skillnad på om det är 300k som spelar eller 600k...
Har ingen betydelse, för mig, hur många det är online. Som sagt var, det enda som händer är nån enstaka frysning här och där. Måhända att det inte var några frysningar i MW2 men kolla på BF:BC.
@pinnen: Jag tror trajkan menade att han inte kunde fatta att folk har problem när det går så bra för honom. Inte att folk klagar för att dom har problem. Återigen, håller inte med dig om att jag, trajkan, birkan, l2ickard är "unika" på något sätt för att det funkar bra för oss. Inte mindre tråkigt för dom det inte funkar för. Men att varje patch bara gör det värre och värre. Där är nog du unik som tycker det.
EDIT: Jag ska med spänning följa BF:BC-tråden....
Redigerat av BrittBastard, 27 December 2010 - 12:57.
Postad 27 December 2010 - 13:02
MC75 Tror inte att du kommer bli missnöjd med BF2, Liten nöta med dom nya kontrollerna sedan kommer du älska det
Postad 27 December 2010 - 13:06
Hoppas verkligen treyarch får ordning på skutan, för spelet är ju riktigt kul de få stunder det funkar.
MC75 Tror inte att du kommer bli missnöjd med BF2, Liten nöta med dom nya kontrollerna sedan kommer du älska det
Jag hoppas det. Även om man kommer att vara kanonmat ett bra tag
Redigerat av Unregisteredee312c77, 27 December 2010 - 13:07.
Postad 27 December 2010 - 13:13
Då jag inte har några problem så kommer jag köpa kartorna. Tror PS3:an frös 2ggr på hela dagen igår, d v s speltid på ca 8-10h. Säg vilket spel den inte gör det på?
Kan bara hålla med....funkar bättre nu för mej iaf...
Postad 27 December 2010 - 13:16
@pinnen: Jag tror trajkan menade att han inte kunde fatta att folk har problem när det går så bra för honom. Inte att folk klagar för att dom har problem. Återigen, håller inte med dig om att jag, trajkan, birkan, l2ickard är "unika" på något sätt för att det funkar bra för oss. Inte mindre tråkigt för dom det inte funkar för. Men att varje patch bara gör det värre och värre. Där är nog du unik som tycker det.
Precis vad jag menade. Har man något att klaga på ska man definitivt göra det, men tråkigt om man hela tiden upprepar samma sak här i forumet. Jag kommer fortsätta spela BO, Britt kommer säkert göra det och även någon mer. Ni som klagar på spelet, gör er själva en tjänst o sälj spelet så slipper ni tänka på det.
EDIT: Till er som har problem med BO: Hört att Christian aka Kungen fortfarande lirar MW2 , han behöver säkert någon att skjuta på...
Redigerat av Unregistered6651b852, 27 December 2010 - 13:20.
Postad 27 December 2010 - 13:49
Akta dig, det kanske slutar med att du blir sugen och börjar spela Battlefield du med.EDIT: Jag ska med spänning följa BF:BC-tråden....
Förutom lite lagg ibland och någon avbruten match då och då så tycker jag trots allt att Black Ops fungerar någorlunda bra. För min del fungerar det i alla fall mycket bättre nu än vad det gjort tidigare. Det jag saknar mest i spelet är det där speciella suget som man fick ibland under kvällarna då COD4 och MW2 var de spelen som gällde. Det var som en digital form av sötsug.
COD4 och MW2 hade en annan känsla och ett annat flyt som passade mig bättre och så är det med det. Nu är det GT5 och BF:BC2 som har tagit över mina spelkvällar tills vidare.
Hursomhelst hoppas jag att ni som håller igång med Black Ops fortsätter spela så länge ni tycker att det är kul och att ni inte tar allt ordbajsande på för stort allvar och lägger av bara för att "alla andra gör det".
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 27 December 2010 - 13:50.
Postad 27 December 2010 - 14:08
Postad 27 December 2010 - 14:16
Two of the regular maps are based on locations from the singleplayer campaign — Hong Kong and the Arctic Circle - while the other two take in Cold War locations we're surprised the game didn't visit first time around: the Berlin Wall and an ice hockey stadium.
Postad 27 December 2010 - 14:40
Jaha, så det officiella forumet ger oss svart på vitt? Då finns det alltså miljontals med UNIKA, arga användare där?Senaste patchen har inte gjort det enklare att hitta matcher, stanna kvar i party osv. Lost connection to host är lika vanligt som Kalle Anka på julafton. Bara att hoppa in på det officiella forumet så får du det svart på vitt.
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 27 December 2010 - 14:48.
Postad 27 December 2010 - 15:35
Hade varit skönt samt att man slipper samma kommentarer om och om igen...
Postad 27 December 2010 - 15:40
Jag har inte gnällt på länge här inne. Bara torrt konstaterat att spelet fortfarande inte fungerar som det ska patch efter patch. Men det är uppenbarligen ett känsligt ämne.
Ja ska nu in & göra ett nytt försök med BO.
Postad 27 December 2010 - 20:35
Postad 27 December 2010 - 21:22
Man kanske borde starta en tråd som heter "Jag hatar BO och Treyarch. Här skall jag skriva av min ilska".
Hade varit skönt samt att man slipper samma kommentarer om och om igen...
Men spelar du med mig och Angelmaker med mic så kan du uttrycka dina starka känslor i takt med ljuden av kontrollen, glasbord och andra föremål som flyger omkring när man spelar spelet.
Finns bara EN anlednin till att jag fortsätter och det är GULD AK-47! Go prestege or die!
Postad 28 December 2010 - 06:23
The DLC comes in the form of a multiplayer map pack, containing four "regular" levels and one for the game's zombie mode.
Two of the regular maps are based on locations from the singleplayer campaign — Hong Kong and the Arctic Circle - while the other two take in Cold War locations we're surprised the game didn't visit first time around: the Berlin Wall and an ice hockey stadium.
Va, finns det singelplayer??
Postad 28 December 2010 - 20:29
Legat och tryckt på 50 ett bra tag, tänkte stanna där för att slippa köpa om allt.
Men vilken nytändning spelet blir från nivå 1, det bara sprutar ut levlar och challenges.
Det känns så belönande och trevligt.
Dessutom slipper man plåga sig fram till de attachments man vill ha.
Postad 29 December 2010 - 01:32
Det var min bror som introducerade mig i COD4 (mao mw1 om så vill uttryckas) och som gammal CS lirare så såg jag nått som påminde mig om CS tiden när man satt och nötte timme efter timme...
Sagt och gjort, en ps3'a inhandlades likaså COD4, nåväl tillslut iaf för först köpte jag world at war i tron om att det var mw1 men dom var snälla på siba och lät mig byta waw mot cod4 så back on track. Han köra ca. 2dygn innan mw2 släpptes och jag hade nog knappt hunnit vänja mig vid att spela med handkontroll (KD på 0.8-0.9 nånting) men det var ändock sjukt kul och jag hade ju sett bror min och hans polare lira så jag såg ju att det gick.
Köpte mw2 och nötte det som bara den i början och tyckte väl egentligen inte om det lika mycket som mw1 men det gick bättre och bättre och spelsuget som mw1 gav mig återfanns.
Efter 5'e prestige varvet "orkade" (nyss fått unge osv. så jag kan inte sitta och nöta hela dagarna) jag inte prestige'a mer för black ops var på intågande. Men vid detta laget får man väl kröna sig som en hyffsat duktig spelare åtminstone. Gjorde första prestige varv på 30timmar kanske och sista på 15tim och då spelar jag istort sett aldrig SnD utan uteslutande TDM eller Domination. Fixat 10 nuke's utan nå boostande eller dylikt, 38 i killstreak och en KD på 1,40 nånting efter att börjat under 1 (över 10000kills totalt). Jaja ni hajjar....
Dagen då black ops släpptes var äntligen här och jag var SVÅRT taggad att få börja lira från scratch med lite mer erfarenhet innan för västen.
Sambon hade vart på Game och förbokat åt mig utan att jag sagt åt henne att göra det (snäll va
När jag väl kom ifrån jobbet och hem, nanna ungen, mata kärringen och slå på nå lockande husfruar på tv'n så var det äntligen dags för att kötta lite, pluggade i skivan och bänkade mig i soffan med grymma förväntningar.
TOTAL och åter TOOOOOTAL (!) besvikelse 5sekunder in....
Vart är min modern warfare spelkänsla? Detta är mer likt world at war/battlefield stuk...
Som redan skrivits här i tråden så kan man inte riktigt sätta fingret på vad det är men nått fel är det.
Som inbiten mw fantast så gav jag verkligen spelet en chans iaf. Forstsatte träggla ibland extremt lagg och nån enstaka frysning. Men det hade jag lite överseende med för mw2 fungerade knappast felfritt i början om man tänker tillbaks.
Fram till för ~3 veckor sen så hade jag iaf spelet ca. 1 dygn och lagget är näst intill borta sen länge och spelet har kanske fryst 2-3ggr så jag fått lov att gå fram och stänga av på konsolen.
Men spel suget infanns sig aldrig riktigt som mw1 & 2. Så genuint besviken på back.... oj menar black ops så jag inte ens orkar sätta iggn skiten.
Iförrgår vart spel suget för stort så ja tänkte, fakk it! Ja ska fan lira lite.... Men.. om.. ... Ja! Tammefan ja ska fan testa lite cod 4!
WEEEEHOOOOO!!!! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ska de kännas ja! Lite omställning (tillbakaställning?!) men guuuud så mycket skönare lir!
Så mycket skönare banor, vapen, spelstilar, killstreaks... Det enda som inte är så super kanske är ju spawnsystemet.
MW2 sure men black cocks kan nån annan suga! Ursäkta uttrycket men det är tammefan min högst personliga åsikt.
Kanske inte det bästa första inlägget att introducera sig med men men...
Inte för att jag försöker alliera mig med MC75 för du lät precis likadant i hela mw2 tråden från först inlägget till sista. Skaffa en ny isp skulle jag ge som första tips till dig
Ooh well, mycket text vart det och kanske jag läser ytterligare ett år för att komma med nått igen?!
GOD FORTSÄTTNING
Postad 29 December 2010 - 02:15
Fick förresten till ett sjujäkla bra game med jarre, britt och rilly för nån dag sedan. Hoppade in i TT domination och totaldominerade motståndarlaget.
200-0 i matchen, varsin chopper gunner för mig och jarre plus att jag lyckades gå flawless.
God bless christmas noobs
Postad 29 December 2010 - 07:29
Största felet är väl att det inte är Infinity Ward som är bakom spakarna till detta spel och det skulle väl säkert ändå inte varit detsamma eftersom dom flesta slutat/sparkats därifrånMitt första inlägg på mhb men jag har besökt forumet ungefär sedan mw2 släpptes...........
Postad 29 December 2010 - 07:59
Största felet är väl att det inte är Infinity Ward som är bakom spakarna till detta spel och det skulle väl säkert ändå inte varit detsamma eftersom dom flesta slutat/sparkats därifrån
Grattis till att blivit av med oskulden här på forumet
Tycker dock det här är Treyarch bästa hittills, lätt.
Ska bli jävligt spännande att se vad som händer med nästa COD.
Redigerat av BrittBastard, 29 December 2010 - 07:59.
Postad 29 December 2010 - 09:21
Så här ett par timmar efter releasen så när jag läser mitt inlägg så skulle man kanske få uppfattningen av att jag sågar spelet rakt itu?
Vill bara poängtera att för mig fungerar BO antagligen som det ska, och när jag väl spelar så toppar jag listan mest hela tiden. MEN det är inte samma spelkänsla som i tidigare Modern Warfare bara. Det har kanske en naturlig orsak just för att det inte är ett MW utan just bara Call Of Duty: Black Ops?
Nästkommande upplaga kanske blir ett nytt MW?
Så nu ska jag sluta älta om det
Kanske skulle adda några härifrån nån kväll och ingjuta den omtalade MHB gemytligheten?
Postad 29 December 2010 - 10:04
Kanske skulle adda några härifrån nån kväll och ingjuta den omtalade MHB gemytligheten?
Gör det!
Följande är dom som spelar mest ( av dom som jag har på min lista ):
jarre, l2ickard, birkanoff, eldoro, primare2, h0gb3rg och jag ( Britt78 ) då.
Tror jag fick till rätt PSN-ID på samtliga ovanstående annars får dom hojta till.
Skriv att du är från MHB när du addar.
Postad 29 December 2010 - 10:16
hojt hojt jarre008Gör det!
Följande är dom som spelar mest ( av dom som jag har på min lista ):
jarre, l2ickard, birkanoff, eldoro, primare2, h0gb3rg och jag ( Britt78 ) då.
Tror jag fick till rätt PSN-ID på samtliga ovanstående annars får dom hojta till.
Skriv att du är från MHB när du addar.
Postad 29 December 2010 - 11:46
finns en nystartad grupp på facebook, där man kan gå med om man vill. Gruppen heter:
Black Ops, Call Of Duty, PS3
Postad 29 December 2010 - 13:52
Nån som är inne? l2ickard? jarre?
Postad 29 December 2010 - 18:53
Så hur många levlar har jag kvar till 50 när jag vunnit 32 matcher?
Postad 29 December 2010 - 19:37
Vilket sammanträffande, jag vinner också alla gånger utom när jag förlorar.När jag spelar Black ops så vinner jag alltid förutom när jag förlorar.
Jag svarar på din fråga om du svarar på min: Om jag har två snören, hur långt är mitt första snöre om mitt andra är tre meter långt?
Postad 29 December 2010 - 19:38
När jag spelar Black ops så vinner jag alltid förutom när jag förlorar.
Har du ställt ner allt på max och sen ändrat downforce? Då kommer du ner till underjorden och där får du eventuellt träffa Shredder och hans vänner. Vinner du där pokerturneringen, får du ett gyllene chips, det kan du ge till vakterna vid slottet. Akta dig, så inte killen med släggan kommer ifatt dig!
Postad 29 December 2010 - 19:41
Lurar på att dra igång ps3an idag.
Själv blir man borta några dar, väntar på ett nytt modem för det förra har tydligen gett upp :/
Postad 29 December 2010 - 19:45
EDIT: Jag och Relgish spelar nu, in och joina!
Redigerat av Thomassouth, 29 December 2010 - 20:28.
Postad 29 December 2010 - 20:44
Själv blir man borta några dar, väntar på ett nytt modem för det förra har tydligen gett upp :/
Då väntar jag tills du är tillbaka!
Postad 30 December 2010 - 06:04
Lurar på att dra igång ps3an idag.
Jag är alltid inne, förutom när jag inte är det.
Postad 30 December 2010 - 10:29
Jag tänkte spela lite om en stund! Adda Anstalten och skriv MHB : )
EDIT: Jag och Relgish spelar nu, in och joina!
Ja det blev några hyfsade rundor igår.
Har du ingen mic?
Postad 30 December 2010 - 10:41
Ja det blev några hyfsade rundor igår.
Har du ingen mic?
Hehe det gick ju skit, det var därför jag gick över till GT5 ^^Jo jag har mic, kom på det efteråt! Vi kan lira lite i eftermiddag om du har tid!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Modern Warfare 2
2 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?