Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Netflix!

3878 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 25 februari 2013 - 11:47

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

Skaffade Neflix igår och kör det på min PS3:a.

Tycker interfacet är "rörigt".
Är iofs van vid XBMC kanske därför..

Bildkvaliteten av det lilla jag hann testa verkade riktigt bra, fick som bäst "Video: High: HD" på mitt trådlösa.
Ska testa trådat ikväll. Vad ska det stå på "Video" när väl en film/tv serie körs för att man ska veta att det är i "Super HD" ?

Superhd,om det inte står det bakom filmtiteln i netflix så stöder förmodligen inte din isp det.

Postad 25 februari 2013 - 14:46

DmD
  • DmD
  • Forumräv

• 525 inlägg
  • 0

Superhd,om det inte står det bakom filmtiteln i netflix så stöder förmodligen inte din isp det.

Det står Superhd bakom en rad film och tv titlar för mig i interfacet. Har kollat om min isp stöder detta och det ska dom göra.

Vad jag mer undrade över är om "Video:High:HD" betyder att filmen/serien visas i högsta och bästa kvalitet? , dvs Superhd?

Redigerat av DmD, 25 februari 2013 - 14:48.

Postad 25 februari 2013 - 15:17

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Nej, det är den nästbästa, X-high eller superHD ska det stå

Postad 25 februari 2013 - 21:35

DmD
  • DmD
  • Forumräv

• 525 inlägg
  • 0
Hmm..

Jag får max high:SD kvalitet via min ps3:a som jag kör trådat till min router.
Har felsökt allt känns det som nu under kvällen men får de ändå inte att bli bättre.

Nån med tips? , min isp stöder superhd och jag har 100/100 fiber uppkoppling.

Behöver man confa routern och ställa in Qos för PS3:an & netflix?

Redigerat av DmD, 25 februari 2013 - 23:23.

Postad 26 februari 2013 - 07:58

Unregistered4ca4111b
  • Unregistered4ca4111b
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

Hmm..

Jag får max high:SD kvalitet via min ps3:a som jag kör trådat till min router.
Har felsökt allt känns det som nu under kvällen men får de ändå inte att bli bättre.

Nån med tips? , min isp stöder superhd och jag har 100/100 fiber uppkoppling.

Behöver man confa routern och ställa in Qos för PS3:an & netflix?

När du kör med trådlöst så har du High HD och när du kör med kabel så har du High SD? Låter mysko.

Några saker att testa:

Kolla så att det trådlösa verkligen är avstängt på PS3.
Koppla direkt från bredbandsuttaget till PS3.
Kolla så att det du kollar på finns i HD
Kolla upp så att din ISP verkligen stödjer Super HD (vilken ISP har du?)

Postad 26 februari 2013 - 08:58

DmD
  • DmD
  • Forumräv

• 525 inlägg
  • 0

När du kör med trådlöst så har du High HD och när du kör med kabel så har du High SD? Låter mysko.

Några saker att testa:

Kolla så att det trådlösa verkligen är avstängt på PS3.
Koppla direkt från bredbandsuttaget till PS3.
Kolla så att det du kollar på finns i HD
Kolla upp så att din ISP verkligen stödjer Super HD (vilken ISP har du?)

Tack för tipsen.
Av det du listat så har jag missat att stänga av det trådlösa tror jag.. , får kolla ikväll när jag kommer hem. Prövade även att ominstallera appen igår, samt ställa in på hemsidan i mitt konto att jag kan köra högsta video kvalitet. Prövade även att resetta min router och PS3:a, men utan någon framgång.

Pratade med deras kundsupport i går på chatten, och dom ville jag skulle pröva weblänken som visar om man kan köra Super HD el inte, vilket jag prövade och fick grön text med att min isp stöder detta.Min ISP är Bredband 2, jag ser som sagt massor med "Super HD" loggor bredvid ikonerna i netflix interfacet.

Några sidor bak i denna tråd var det flera andra som verkade ha samma problem som mig, dvs att den stannar på high:sd när man kör via PS3:an. Det verkar som detta löste sig av sig självt för er utan att ni behövde ändra något? (felet verkade ligga hos Sony?)

Redigerat av DmD, 26 februari 2013 - 09:03.

Postad 26 februari 2013 - 09:04

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0
För dom som inte får Super HD så testa det här.
Testade det hemma hos mig och Netflix rapporterar att min ISP stöder Super HD då.

http://tunlr.net

Postad 26 februari 2013 - 09:45

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

Tack för tipsen.
Av det du listat så har jag missat att stänga av det trådlösa tror jag.. , får kolla ikväll när jag kommer hem. Prövade även att ominstallera appen igår, samt ställa in på hemsidan i mitt konto att jag kan köra högsta video kvalitet. Prövade även att resetta min router och PS3:a, men utan någon framgång.

Pratade med deras kundsupport i går på chatten, och dom ville jag skulle pröva weblänken som visar om man kan köra Super HD el inte, vilket jag prövade och fick grön text med att min isp stöder detta.Min ISP är Bredband 2, jag ser som sagt massor med "Super HD" loggor bredvid ikonerna i netflix interfacet.

Några sidor bak i denna tråd var det flera andra som verkade ha samma problem som mig, dvs att den stannar på high:sd när man kör via PS3:an. Det verkar som detta löste sig av sig självt för er utan att ni behövde ändra något? (felet verkade ligga hos Sony?)

Jag fick mail från BB2 igår och de är definitivt med på Netflixtåget sa de. Jag hade samma som du, att det bara blev high HD men jag tror att alla filmer med superHD loggan inte är i super hd helt enkelt. Jag kollade två filmer som hade superhd och ingen visade det i PS3 infot men den tredje filmen gjorde det.

Postad 26 februari 2013 - 10:13

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Jag fick mail från BB2 igår och de är definitivt med på Netflixtåget sa de. Jag hade samma som du, att det bara blev high HD men jag tror att alla filmer med superHD loggan inte är i super hd helt enkelt. Jag kollade två filmer som hade superhd och ingen visade det i PS3 infot men den tredje filmen gjorde det.

Detta har diskutterats mycket de senaste månaderna. Problemet är globalt och verkar vara ett problem med Sony Network och inte Netflix eller din ISP. På Apple TV, tex, är det inga problem med Super HD.

Postad 26 februari 2013 - 11:45

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0
http://tunlr.net/201...ix-in-super-hd/ kanske hjälper mot det problemet med?

Redigerat av Leatherface, 26 februari 2013 - 11:47.

Postad 26 februari 2013 - 21:08

DmD
  • DmD
  • Forumräv

• 525 inlägg
  • 0
Fortfarande high:SD i bildkvalitet hos mig på min PS3:a efter prövande av alla tips som getts här i tråden =S

Postad 26 februari 2013 - 21:11

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1 711 inlägg
  • 0

http://tunlr.net/201...ix-in-super-hd/ kanske hjälper mot det problemet med?

Har du en länk som fungerar ;)

Postad 26 februari 2013 - 21:31

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

• 2 495 inlägg
  • 0
Är det bara för mig som allt på Netflix blivit 4:3? Både via dator, ps3 och surfplatta...
(Sonen kan ha kommit åt någon inställning, men kan inte se vad det kan vara)

Postad 26 februari 2013 - 21:34

DmD
  • DmD
  • Forumräv

• 525 inlägg
  • 0

Fungerade inte, gick inte att logga in på netflix trots att jag följde alla steg och tulnlr bekräftade att allt var som det skulle.

Postad 26 februari 2013 - 21:59

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Fungerar på min LG BD620 men får max high hd

Postad 26 februari 2013 - 22:17

DmD
  • DmD
  • Forumräv

• 525 inlägg
  • 0
Har jag missat någon inställning i min router? , kör med Asus RT-AC66

Postad 26 februari 2013 - 22:20

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Jag slog in siffrorna i spelaren och det fungerar bra

Postad 26 februari 2013 - 23:40

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0

Vadå fungerar? Den fungrerar här iaf.
Kan däremot inte testa SuperHD då jag inte har nåt abbonemang.
Testade lite annat däremot som BBC bla och det fungerar.

Redigerat av Leatherface, 26 februari 2013 - 23:42.

Postad 27 februari 2013 - 04:29

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 0

Vadå fungerar? Den fungrerar här iaf.
Kan däremot inte testa SuperHD då jag inte har nåt abbonemang.
Testade lite annat däremot som BBC bla och det fungerar.

Sidan du länkade till var nere för underhåll,men funkar nu ja.gratis version av vad unblock-us kör verkar det som.

Postad 27 februari 2013 - 07:54

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2 231 inlägg
  • 0
Kan man ställa om regioner på tunlr.net på samma sätt som man kan göra via unblock-us?

Postad 27 februari 2013 - 13:17

Unregistered392f8df4
  • Unregistered392f8df4
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Någon som använt tunlr och förstått om den endast ger en annan proxy gentemot Netflix servrar eller om det gäller allt?

Tänkte om man ska lägga in DNS:en i routern så vill man ju inte kanske ha en amerikansk proxy för resterande sidor när man surfar på nätet.

Postad 27 februari 2013 - 13:34

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1 793 inlägg
  • 0

Någon som använt tunlr och förstått om den endast ger en annan proxy gentemot Netflix servrar eller om det gäller allt?

Tänkte om man ska lägga in DNS:en i routern så vill man ju inte kanske ha en amerikansk proxy för resterande sidor när man surfar på nätet.

Läste på tunlr´s sida att de rekomenderar att man endast kör via deras dns när man behöver det, dvs streamar video. Annars suger det för mycket trafik via dom typ. Så det bästa är om man kan switcha enkelt på något sätt. Fanns guider om detta på deras sida också. Men de gällde ju för att ändra dnser under windows. Värre om man vill byta enkelt i routern antagligen.

Postad 27 februari 2013 - 13:40

Unregistered392f8df4
  • Unregistered392f8df4
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0

Läste på tunlr´s sida att de rekomenderar att man endast kör via deras dns när man behöver det, dvs streamar video. Annars suger det för mycket trafik via dom typ. Så det bästa är om man kan switcha enkelt på något sätt. Fanns guider om detta på deras sida också. Men de gällde ju för att ändra dnser under windows. Värre om man vill byta enkelt i routern antagligen.

Jo för saken är ju den att jag har flera device som jag kör netflix på så jag tänkte köra en all-in-one lösning.

Postad 27 februari 2013 - 13:43

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Jag knappa in dnsen i en av mina spelare och den får då us-utbudet och de andra får svenska utbudet
Det borde väl passa dig med

Postad 27 februari 2013 - 13:46

Unregistered392f8df4
  • Unregistered392f8df4
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0

Jag knappa in dnsen i en av mina spelare och den får då us-utbudet och de andra får svenska utbudet
Det borde väl passa dig med

Tänkte mest när jag i PS3an skriver in DNS:en, måste jag ändra tillbaka den när jag ska lira spel och sånt?
Samt att man tydligen måste installera om PS3-appen varje gång man vill byta server.

Postad 27 februari 2013 - 13:47

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Du har ingen BD-spelare du kan ändra på då?

Postad 27 februari 2013 - 13:53

Unregistered392f8df4
  • Unregistered392f8df4
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0

Du har ingen BD-spelare du kan ändra på då?

Tyvärr inte!
Hade jag haft det hade ju problemet varit ur världen.
Just nu kör jag via min PC med ett plugin i webbläsaren men jag kommer ju inte upp i schysst kvalité då tyvärr.
Silverlight...

Postad 27 februari 2013 - 14:46

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0
Du kan ju ändra DNS på valfri router så kommer ju BD spelaren att använda sig av det.
Och det fungerar för annat än Netflix med

http://tunlr.net/faq...rvices-players/

Redigerat av Leatherface, 27 februari 2013 - 14:49.

Postad 27 februari 2013 - 15:59

Unregistered392f8df4
  • Unregistered392f8df4
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0

Du kan ju ändra DNS på valfri router så kommer ju BD spelaren att använda sig av det.
Och det fungerar för annat än Netflix med

http://tunlr.net/faq...rvices-players/

Jo det förstår jag, men mitt problem är att jag inte alltid vill använda den när jag ansluter till andra hemsidor o.s.v och undrar hur detta då påverkar. För t.ex. när jag kör via webbläsaren så känner pluginet av när det är netflix jag ska in på och då slänger den över till en amerikansk proxy.

Postad 27 februari 2013 - 22:14

hellfog
  • hellfog
  • Lärjunge

• 393 inlägg
  • 0
Har utbudet blivit bättre på tv-serier sedan starten av lanseringen? Hade en provmånad precis den kom ut men då var det fruktansvärd dåligt, blivit bättre?

Redigerat av hellfog, 27 februari 2013 - 22:15.

Postad 27 februari 2013 - 22:32

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1 711 inlägg
  • 0

Har utbudet blivit bättre på tv-serier sedan starten av lanseringen? Hade en provmånad precis den kom ut men då var det fruktansvärd dåligt, blivit bättre?

Det är inte jättmycket som har kommit nytt.
Men om man söker lite bland ALLA filmer som redan finns så finns det otroligt många bra filmer
En film är inte bättre för att den är gjord igår. Tvärtom vill jag säga !

Redigerat av MalcomX, 27 februari 2013 - 22:33.

Postad 27 februari 2013 - 22:58

hellfog
  • hellfog
  • Lärjunge

• 393 inlägg
  • 0
Då jag ser ser otroligt mycket mer serier än film, så var jag mer intresserad av gamla serier.

Postad 27 februari 2013 - 23:52

Västeråssnubben
  • Västeråssnubben
  • Användare

• 155 inlägg
  • 0
Hallå där.. Sitter och testar Netflix lite nu.. Har appen i min samsung tv och har bredbandsbolaget..
Det står superhd efter flera titlar.. tex planet earth.. MEN inte tusan känns det som att det är så värst hög kvalite när
man väl tittar? Kan man se någon info om hur mkt som strömmar igenom? Eller kan man ha den där super hd loggan efter titlarna även fast man inte har det?

Postad 28 februari 2013 - 00:38

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

• 796 inlägg
  • 1

Då jag ser ser otroligt mycket mer serier än film, så var jag mer intresserad av gamla serier.

Det har tillkommit en hel del nytt sedan lanseringen, men störst utbud får man om man använder någon av de tjänster (unblock-us etc) som ger en tillgång till de andra regionerna också. Det har redan skrivits mycket om det i tråden, men det tål att upprepas. Då är nämligen Netflix helt oslagbart.

Postad 28 februari 2013 - 07:34

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 1

Det har tillkommit en hel del nytt sedan lanseringen, men störst utbud får man om man använder någon av de tjänster (unblock-us etc) som ger en tillgång till de andra regionerna också. Det har redan skrivits mycket om det i tråden, men det tål att upprepas. Då är nämligen Netflix helt oslagbart.

Men endast om man klarar sig utan svensk text och vill böka med lite extra konfig. Jag tycker för min del att utbudet av serier på Netflix SE är tillräckligt bra. Det tillkommer nytt varje vecka om man håller ögonen på Nytt-sidan.

Hallå där.. Sitter och testar Netflix lite nu.. Har appen i min samsung tv och har bredbandsbolaget..
Det står superhd efter flera titlar.. tex planet earth.. MEN inte tusan känns det som att det är så värst hög kvalite när
man väl tittar? Kan man se någon info om hur mkt som strömmar igenom? Eller kan man ha den där super hd loggan efter titlarna även fast man inte har det?

Det kan står Super HD, men det kan ju ändå vara tillfälliga dippar på nätverket som gör att det inte ser helt ok ut. Super HD ser ut som motsvarande SVT HD i kvalitet ungefär. Både ljud och bildmässigt.

Postad 28 februari 2013 - 09:24

hellfog
  • hellfog
  • Lärjunge

• 393 inlägg
  • 0

Måste man inte ha amerikanskt Netflix konto då?

Men endast om man klarar sig utan svensk text och vill böka med lite extra konfig. Jag tycker för min del att utbudet av serier på Netflix SE är tillräckligt bra. Det tillkommer nytt varje vecka om man håller ögonen på Nytt-sidan.

Kollar nästan bara på serier och filmer utan text. Undandagen är när ser svensk tv då det inte går att stänga av texten.

Postad 28 februari 2013 - 09:27

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Måste man inte ha amerikanskt Netflix konto då?

Kollar nästan bara på serier och filmer utan text. Undandagen är när ser svensk tv då det inte går att stänga av texten.

Det är samma konto oavsett var du befinner dig. Reser du runt med din mobil och använder appen så skulle du märka att utbudet ändras. ;)

Postad 28 februari 2013 - 09:30

hellfog
  • hellfog
  • Lärjunge

• 393 inlägg
  • 0

Det är samma konto oavsett var du befinner dig. Reser du runt med din mobil och använder appen så skulle du märka att utbudet ändras. ;)

Visste inte det. Då får man nog skaffa Netflix igen och prova Unblock-US.

Redigerat av hellfog, 28 februari 2013 - 09:32.

Postad 28 februari 2013 - 16:01

hellfog
  • hellfog
  • Lärjunge

• 393 inlägg
  • 0
Har alltid varit imponerad av Netflix av den tar väldigt lite bredbands kraft (youtube riktigt internet hog), och jag har väldigt långsamt bredband. Och med Unblock-US märkte jag ingen skillnad, om man jämför med andra vpn tjänster som tar kraft från mitt bredband.

Väldigt nöjd med att köra via WD HD Live.

Redigerat av hellfog, 28 februari 2013 - 16:16.

Postad 28 februari 2013 - 21:50

DmD
  • DmD
  • Forumräv

• 525 inlägg
  • 0
Jag fortsätter försöka få HD kvalitet via min PS3:a.

Om jag går in via webbläsaren på mitt konto och väljer hantera videkvalitet har jag nu gjort några intressanta slutsatser.

Hög videokvalitet vald där = Low: SD
Högre videokvalitet vald där = Medium: SD
Högsta videokvalitet vald där = High: SD

Postad 01 mars 2013 - 08:22

pryzze
  • pryzze
  • Lärjunge

• 352 inlägg
  • 0
Någon mer som får felkod nw-4-7 på PS3'?

//Pryzze

Postad 01 mars 2013 - 08:27

Libell
  • Libell
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0

Har alltid varit imponerad av Netflix av den tar väldigt lite bredbands kraft (youtube riktigt internet hog), och jag har väldigt långsamt bredband.

Just detta är jag också sjukt imponerad av. Var på besök hos mina föräldrar i förra veckan och helgen, och de har ADSL från Telia, och får ut ca 3-4Mbit en bra dag. YouTube 720p-1080p är helt oanvändbart, att streama via internettjänsterna i deras digitalboxar går inte, och att köpa hem streaming-film eller -serier från Apple TV tar fruktansvärt lång tid p.g.a. buffringen. Netflix däremot, det når HD-kvalitet efter ca 30-45 sekunder och buffrar inte ner till lägre en enda gång. Och kvalitén på HD-formatet med Netflix går inte att klaga på, även om det inte riktigt är 1080p från en Bluray :)

Postad 01 mars 2013 - 09:57

hellfog
  • hellfog
  • Lärjunge

• 393 inlägg
  • 0

Just detta är jag också sjukt imponerad av. Var på besök hos mina föräldrar i förra veckan och helgen, och de har ADSL från Telia, och får ut ca 3-4Mbit en bra dag. YouTube 720p-1080p är helt oanvändbart, att streama via internettjänsterna i deras digitalboxar går inte, och att köpa hem streaming-film eller -serier från Apple TV tar fruktansvärt lång tid p.g.a. buffringen. Netflix däremot, det når HD-kvalitet efter ca 30-45 sekunder och buffrar inte ner till lägre en enda gång. Och kvalitén på HD-formatet med Netflix går inte att klaga på, även om det inte riktigt är 1080p från en Bluray :)

Jag kör också Telia ADSL dock 2 MB, så jag får bara ut 250 K, vilket är ingenting men funkar bra på netflix, dock kör jag jag inte på högsta kvalitet, eller har inte ändrat på hemsidan, så jag antar att det är lägsta?

Postad 01 mars 2013 - 16:06

pryzze
  • pryzze
  • Lärjunge

• 352 inlägg
  • 0

Någon mer som får felkod nw-4-7 på PS3'?

//Pryzze

Funkar nu igen.

//Pryzze

Postad 01 mars 2013 - 16:43

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0

Jag kör också Telia ADSL dock 2 MB, så jag får bara ut 250 K, vilket är ingenting men funkar bra på netflix, dock kör jag jag inte på högsta kvalitet, eller har inte ändrat på hemsidan, så jag antar att det är lägsta?

250k/s motsvarar vad man ska få ut av en 2mbit uppkoppling som jag antar att du har.

Postad 03 mars 2013 - 10:51

Kullre
  • Kullre
  • Användare

• 209 inlägg
  • 0
Ett stort varmt tack för tipset om tunlr. :)

Postad 03 mars 2013 - 12:03

hellfog
  • hellfog
  • Lärjunge

• 393 inlägg
  • 0

250k/s motsvarar vad man ska få ut av en 2mbit uppkoppling som jag antar att du har.

Jo det visste jag, menade bara att jag får bara 250 k. Ingen nyhet alla fall.

Postad 03 mars 2013 - 20:17

Unregistered392f8df4
  • Unregistered392f8df4
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Tunlr funkar tyvärr inte för alla eftersom det finns en maxgräns gör hur många som kan vara med från ett specifikt land...

Postad 03 mars 2013 - 20:22

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0

För den som vill ha amerikanska Netflix på sin PS3/Ipad etc och inte betala för DNS kan jag rekommendera

176.58.107.53
158.255.215.175

Fick dem av en kompis och de fungerar utmärkt.

Detta fungerade med

Postad 03 mars 2013 - 21:49

patricfriberg
  • patricfriberg
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Med risk att bli idiotförklarad. SuperHD-loggan som det pratas om, syns den på filmerna när man tittar på de, som tex TV4 osv på skärmen/tv:n eller är det endast en information där det även står 5.1 (ljudet) och handlingen av filmen, alltså innan man startar filmen? För där står det superHD och 5.1 på en hel del filmer för mig, menas det då att filmen kommer spelas upp i superHD?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.