Första avsnittet somnade jag till... Och jag gillar både flash och Arrow skarpt.Om det är något att lägga tid på? Som flash eller arrow eller helt annat?
Postad 28 January 2016 - 00:14
Postad 02 February 2016 - 19:23
Redigerat av budwhite, 02 February 2016 - 19:24.
Postad 03 February 2016 - 08:47
DCs Legends of Tomorrow var riktigt underhållande. Endast Pilot-avsnittet finns ännu. Då har jag tidigare bara sett ett fåtal avsnitt av Arrow. Men det visar sig att Arrow endast är med lite i början och sedan är det mest karaktärer som jag varken har sett eller hört talas om förut (möjligen Atom då). Jag har inte sett den tecknade versionen.
Det finns likheter med Continuum, att resa i tiden för att fånga superbovar och möjligen Marvels Defenders (kommande).
Postad 04 February 2016 - 12:30
Hade helt glömt den här låten tills den kom i Americans s3e4, bra jobbat att hitta den
https://www.youtube.com/watch?v=GPpHLK4SHt8
Postad 07 February 2016 - 21:00
Bra serie med riktigt bra skådespeleri i huvudrollen.
Postad 09 February 2016 - 12:57
Occupied på Netflix US
Postad 22 February 2016 - 14:36
kollar på säsong 4 av homeland nu. grym serie. Finns det andra serie om liknande saker? tom handlar mycket om krig i nutid och typ specialstyrkor och organisationer som i den serien? eller finns det krigsserier som är typ bara krig i nutid? filmer funkar också. Tipsa gärna om ni vet ![]()
Postad 22 February 2016 - 18:56
kollar på säsong 4 av homeland nu. grym serie. Finns det andra serie om liknande saker? tom handlar mycket om krig i nutid och typ specialstyrkor och organisationer som i den serien? eller finns det krigsserier som är typ bara krig i nutid? filmer funkar också. Tipsa gärna om ni vet
Strike back,sleeper cell bl.a.
Postad 22 February 2016 - 19:02
Började på Orphan Black i veckan och redan kommit till säsong 3 och avsnitt 6.
Bra serie med riktigt bra skådespeleri i huvudrollen.
Vilken av huvudrollerna?
Tatiana spelar dom alla bra, men Helena spelar hon grymt bra.
S4 kommer den 4 april 2016
Postad 22 February 2016 - 20:33
Strike back,sleeper cell bl.a.
ingen av dom finns på netflix. Inte svenska i alla fall.
Postad 23 February 2016 - 03:50
Har du kollat The Unit? Jag har inte sett den själv, men hört att den ska vara bra.
Alla 4 säsonger finns på Netflix Sverige.
Postad 23 February 2016 - 05:58
nope det har jag inte så den ska jag kolla upp. Tack för tipset 😊Har du kollat The Unit? Jag har inte sett den själv, men hört att den ska vara bra.
Alla 4 säsonger finns på Netflix Sverige.
Postad 23 February 2016 - 07:58
kollar på säsong 4 av homeland nu. grym serie. Finns det andra serie om liknande saker? tom handlar mycket om krig i nutid och typ specialstyrkor och organisationer som i den serien? eller finns det krigsserier som är typ bara krig i nutid? filmer funkar också. Tipsa gärna om ni vet
Krig i nutid...nja, men rekommenderar ändå The 100.
Lite cheesy första 3-4 avsnitt men sen brakar det loss (speciellt i sista avsnittet säsong ett...)
Postad 23 February 2016 - 09:18
Prova på HBO en sväng, där finns Strike Back och dessutom Generation Kill som är den bästa (min åsikt) krigsserien som utspelar sig i nutid.
Postad 23 February 2016 - 09:49
Making a murderer, alltså sheeeeet! Se dokumentären
Vill inte spoila något så se den själva, sjukt intressant dokumentär och riktigt välgjord. Filmad under 10år och många samtal/klipp har dom lyckats få tag i.
Postad 23 February 2016 - 12:04
Making a murderer, alltså sheeeeet! Se dokumentären
Vill inte spoila något så se den själva, sjukt intressant dokumentär och riktigt välgjord. Filmad under 10år och många samtal/klipp har dom lyckats få tag i.
Hehe, såg klart den i helgen. Man tappar lite förtroende för det amerikanska rättsväsendet. Även om det inte var så högt innan heller ![]()
Postad 23 February 2016 - 13:16
Nån som vet om alla säsonger av Spaning i New York(NYPD Blue) ligger uppe på Netflix/nån annan sida?
Redigerat av Gallo69, 23 February 2016 - 13:16.
Postad 23 February 2016 - 18:33
Vilken av huvudrollerna?
Tatiana spelar dom alla bra, men Helena spelar hon grymt bra.
S4 kommer den 4 april 2016
Samtliga tycker jag. Men Helena är en favorit.
Postad 23 February 2016 - 20:27
Nån som vet om alla säsonger av Spaning i New York(NYPD Blue) ligger uppe på Netflix/nån annan sida?
Inte på Netflix, men Amazon Prime USA har alla säsongerna.
Postad 24 February 2016 - 20:51
Tycker Stellan spelar så otroligt bra i River.
Började nästan gråta första avsnittet ..
En serie man inte glömmer i första taget
letar ny serie nu. Älskar serier/ filmer som väcker sådana känslor att man nästan börjar gråta så denna ska jag ge mig på i skrivande stund . Hoppas den är bra ![]()
Postad 25 February 2016 - 07:40
Rensat bort lite inlägg som inte hade med Netflix att göra. Vi håller oss till Netflix och tar Amazon i någon annan tråd.
Postad 25 February 2016 - 08:35
letar ny serie nu. Älskar serier/ filmer som väcker sådana känslor att man nästan börjar gråta så denna ska jag ge mig på i skrivande stund . Hoppas den är bra
Tyckte den va bra!
Postad 25 February 2016 - 11:09
Såg första avsnittet av The Unit, betyg 2 av 5 patroner, märks att den har några år på nacken, ska se 1-2 avsnitt till för att se om det blir bättre.
Postad 27 February 2016 - 09:44
Vart tog The art of flight vägen?! Filmen har jag hemma, men fanns ju en miniserie, är väl typ massa extra material från dom spelade in filmen, på 5-6 avsnitt som jag tänkte se vid rätt tillfälle, tänkte se lite ikväll, men icke sa nicke! ![]()
Postad 01 March 2016 - 09:40
Tyckte den va bra!
har sett 5 avsnitt nu. ok serie men inget mer. händer inte så mycket. inte direkt spännande heller. dessutom 1-timmesavsnitt vilket jag inte gillar. Jag längtar aldrig efter att få se nästa avsnitt men jag tänker se klart på säsongen i alla fall. är ju inte så många avsnitt.
Postad 06 March 2016 - 17:19
Postad 09 March 2016 - 21:37
ser på Heroes nu efter ett tips när jag sökte efter en spännande serie med "fortsättning följer-avsnitt" där man bara måste se nästa avsnitt.
har sett 15 avsnitt nu och undrar när allt det spännande ska hända. inte ett dugg späntade tycker jag. känns som en ungdomsserie med dåliga specialeffekter. är inte säker på att jag kommer fortsätta titta efter jag sett klart första säsongen. Det vore i så fall för hon bruden. blondintjejen för hon är ju sjukt söt ![]()
Postad 09 March 2016 - 22:57
ser på Heroes nu efter ett tips när jag sökte efter en spännande serie med "fortsättning följer-avsnitt" där man bara måste se nästa avsnitt.
har sett 15 avsnitt nu och undrar när allt det spännande ska hända. inte ett dugg späntade tycker jag. känns som en ungdomsserie med dåliga specialeffekter. är inte säker på att jag kommer fortsätta titta efter jag sett klart första säsongen. Det vore i så fall för hon bruden. blondintjejen för hon är ju sjukt söt
Fortsätt inte titta efter säsong 1, det blir bara sämre.
Postad 09 March 2016 - 23:23
Postad 10 March 2016 - 16:20
Fortsätt inte titta efter säsong 1, det blir bara sämre.
ok, nej fy då ska jag inte de det.
Tar gärna emot på andra bra späntade serier. ![]()
Postad 10 March 2016 - 18:42
ok, nej fy då ska jag inte de det.
Tar gärna emot på andra bra späntade serier.
The 100. Ge det några avsnitt. Säsong 2 är grymt spännande!
Postad 10 March 2016 - 20:13
tack. ska se vad det är för nåt. Känner igen det. inte omöjligt att jag sett 1 avsnitt typ. kommer dock inte ihåg .
är lite sugen på black sails och hannibal också. finns mycket man vill se ![]()
Postad 19 March 2016 - 10:24
Det vore i så fall för hon bruden. blondintjejen för hon är ju sjukt söt
Du kan titta på Nashville istället då, då får du se mer av henne. Finns på Viaplay tror jag.
Postad 22 March 2016 - 08:31
Kan inte hålla med mer. Säsong ett var lite långsam till en början och slutade kanske lite segt.... men tvåan levererar verkligen! Nu väntar jag på tredje säsongen..!
Postad 22 March 2016 - 11:34
Såg att Fresh prince in bell air finns med alla säsonger och svensk text. Får se om det ligger kvar till sommaren när man är ledig och kan halvsova på morgonen och ha serien igång.
Postad 27 March 2016 - 10:30
någon sm vet ensserie som handlar om en familj som ska iväg och leta efter sin pappa som dom trodde var död. En övernaturlig serie. dom åker i en båt mycket i serien i amazonas typ och letar. Händer mycket konstigt och är en blandning mellan skräck och sci-fi skulle jag tro.
Någon som vet vad jag pratar om?
Postad 27 March 2016 - 11:06
någon sm vet ensserie som handlar om en familj som ska iväg och leta efter sin pappa som dom trodde var död. En övernaturlig serie. dom åker i en båt mycket i serien i amazonas typ och letar. Händer mycket konstigt och är en blandning mellan skräck och sci-fi skulle jag tro.
Någon som vet vad jag pratar om?
Kan vara The River. http://www.imdb.com/...5/?ref_=nv_sr_2
Postad 29 March 2016 - 11:09
Rectify. En av de bästa serierna jag sett på länge. Lågmält men ändå så spännande.
Postad 29 March 2016 - 19:18
Japp tusen tack. Den verkar borta på netflix tyvärr. 😣Kan vara The River. http://www.imdb.com/...5/?ref_=nv_sr_2
Någon som vet om en krigsserie som inte är andra världskriget eller andra gamla krig. Söker moderna krig. Både serier och filmer
Finns det inslag av politik också så vore det grymt.
Typ homeland fast mer krig 😊
Redigerat av andreassofus, 29 March 2016 - 19:19.
Postad 30 March 2016 - 08:49
Japp tusen tack. Den verkar borta på netflix tyvärr.
Någon som vet om en krigsserie som inte är andra världskriget eller andra gamla krig. Söker moderna krig. Både serier och filmer
Typ homeland fast mer krig
Antar att du sett Generation Kill? Annars är det din nästa serie. Fast det är HBO, finns inte på Netflix. Men den måste du se ändå ![]()
Tyrant har jag inte sett själv, men det är lite Homeland med terrorister i nutid. Vet inte om den finns på Netflix.
Postad 30 March 2016 - 09:02
Strike back,men den finns nog bara på hbo och cmore.Japp tusen tack. Den verkar borta på netflix tyvärr.
Typ homeland fast mer krig
Postad 30 March 2016 - 10:05
The Unit finns.
tackar för det. ska kika och se vad det är ![]()
Antar att du sett Generation Kill? Annars är det din nästa serie. Fast det är HBO, finns inte på Netflix. Men den måste du se ändå
Tyrant har jag inte sett själv, men det är lite Homeland med terrorister i nutid. Vet inte om den finns på Netflix.
nej den har jag inte sett. inte tyrann heller men det låter ju sjukt bra med terrorister. Tror att jag måste byta ut netflix mot HBO ett tag för det är många serier där jag vill se. Tackar för tips
Strike back,men den finns nog bara på hbo och cmore.
då blir det HBO ett tag ![]()
Postad 31 March 2016 - 00:52
Säsong 4 av toppenserien Luther har nu äntligen kommit till Netflix Sverige!
Har ni inte sett Luther förut så måste ni kolla in den.
Alla säsonger 1-4 finns på Netflix Sverige.
Postad 31 March 2016 - 01:26
Kanon,Idris Elba är en klar favvoskådisSäsong 4 av toppenserien Luther har nu äntligen kommit till Netflix Sverige!
Postad 01 April 2016 - 10:51
Säsong 4 av toppenserien Luther har nu äntligen kommit till Netflix Sverige!
Mycket bra serie synd att det bara är 2 avsnitt i säsong 4
Postad 01 April 2016 - 13:58
har snart sett klart på första säsongen Hannibal. Vilket sömnpiller. alla avsnitt är identiska. exakt samma upplägg om och om igen. inga sidospår i storyn och ointressant handling. kommer inte se klart på dom andra säsongerna.
måste dom verkligen bygga upp ALLA avsnitt precis likadant?
Postad 01 April 2016 - 22:35
Jag hade nästan tappat hoppet om att hitta en riktigt bra serie...
OMFG vad bra Luther är.
Är på sista avsnittet år 1
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6 bilder
91 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?