* Officiell tråd - Sanyo PLV-Z3 *
1876 svar till detta ämne
Postad 17 mars 2006 - 11:29
Dannelino
-
Dannelino
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
När jag köpte min Z3:a hade inte jag heller någon stor plånbok (det jar jag inte nu heller). Då köpte jag en Samsung med HDMI-utgång, kostade ca 2500:-. Fungerade finemang. Nu kör jag en HTPC istället.  HTPC? Home Theater PC? Sweet i så fall, kan man få spec?
Postad 19 mars 2006 - 19:43
gnutt
-
gnutt
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Skaffade nyligen in en Sanyo Z3 och en 16:9 duk till det.
Men när jag satte upp allt så verkar inte formatet på bilden stämma.
Projektorn vill ge ut en bild som är högre och mindre bred än vad duken är.
Är detta en inställning? eller är duken i sig fel, vilket jag har svårt o tro.
Postad 20 mars 2006 - 14:44
Dannelino
-
Dannelino
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Skaffade nyligen in en Sanyo Z3 och en 16:9 duk till det. Men när jag satte upp allt så verkar inte formatet på bilden stämma. Projektorn vill ge ut en bild som är högre och mindre bred än vad duken är. Är detta en inställning? eller är duken i sig fel, vilket jag har svårt o tro.
Mät upp bilden & duken, relationen ska ju vara 16:9 widescreen på z3. Och om den är högre och smalare så låter det ju som vanlig 4:3. Alltså, ta bildens bredd (tex 2400mm) / höjden (1350) = 1,78 liksom 16/9= 1,78 Får du några andra resultat är det något fel. Återkom gärna om måtten!! Mvh Daniel
Postad 20 mars 2006 - 17:33
Jeck
-
Jeck
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Hej!
Ny här..helt novis inom hembio.
Jag är riktigt sugen på att inhandla en Z3:a men jag har en fråga!
Idag så tittar jag på film på en 32" vanlig tv +Andersson R1:a och då har har jag ingen ljudfördröjning. Är det lätt hänt att det blir en ljudfördröjning när man spelar upp film på Projektor?
mvh Jocke
Postad 22 mars 2006 - 21:10
Korvis
-
Korvis
-
Forumräv
-
-
839 inlägg
Hej! Ny här..helt novis inom hembio.
Jag är riktigt sugen på att inhandla en Z3:a men jag har en fråga! Idag så tittar jag på film på en 32" vanlig tv +Andersson R1:a och då har har jag ingen ljudfördröjning. Är det lätt hänt att det blir en ljudfördröjning när man spelar upp film på Projektor?
mvh Jocke
<{POST_SNAPBACK}>
Det blir inte en fördröjning av ljudet när man kör med projje. Däremot så tar det lång tid för Z3:an att bearbeta bilden vilket gör att ljudet "hinner före". Så det är snarare en bildfördröjning det blir. Därför bör man ha en dvd-spelare där man kan justera fördröjningen av ljudet, delaytime. Det man är ute efter är ju att fördröja ljudet, så det stämmer med bilden.
Postad 22 mars 2006 - 21:12
Korvis
-
Korvis
-
Forumräv
-
-
839 inlägg
Skaffade nyligen in en Sanyo Z3 och en 16:9 duk till det. Men när jag satte upp allt så verkar inte formatet på bilden stämma. Projektorn vill ge ut en bild som är högre och mindre bred än vad duken är. Är detta en inställning? eller är duken i sig fel, vilket jag har svårt o tro.
<{POST_SNAPBACK}>
Har du köpt rätt duk så låter det snarare som att du inte har projjen helt vinkelrätt mot duken. Prova att labba med detta lite samt att justera zoomen efterhand.
Postad 23 mars 2006 - 00:58
Jeck
-
Jeck
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Hej! Ny här..helt novis inom hembio.
Jag är riktigt sugen på att inhandla en Z3:a men jag har en fråga! Idag så tittar jag på film på en 32" vanlig tv +Andersson R1:a och då har har jag ingen ljudfördröjning. Är det lätt hänt att det blir en ljudfördröjning när man spelar upp film på Projektor?
mvh Jocke
<{POST_SNAPBACK}>
Det blir inte en fördröjning av ljudet när man kör med projje. Däremot så tar det lång tid för Z3:an att bearbeta bilden vilket gör att ljudet "hinner före". Så det är snarare en bildfördröjning det blir. Därför bör man ha en dvd-spelare där man kan justera fördröjningen av ljudet, delaytime. Det man är ute efter är ju att fördröja ljudet, så det stämmer med bilden.
<{POST_SNAPBACK}>
Hej igen! Kan detta problem avhjälpas genom att köra proggresivt via komponent till projjen? mvh Jocke
Postad 23 mars 2006 - 16:33
Korvis
-
Korvis
-
Forumräv
-
-
839 inlägg
Det har ju dessvärre ingen betydelse
Postad 23 mars 2006 - 16:40
Jeck
-
Jeck
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Gäller detta enbart sanyo z3 eller är detta ett generellt problem med projjar? Är detta ett problem som märks mycket eller skulle man kunna leva med det?
Redigerat av Jeck, 23 mars 2006 - 16:41.
Postad 25 mars 2006 - 14:29
Jeck
-
Jeck
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Gäller detta enbart sanyo z3 eller är detta ett generellt problem med projjar? Är detta ett problem som märks mycket eller skulle man kunna leva med det?
<{POST_SNAPBACK}>
Ingen som kan svara på dessa frågor??
Postad 25 mars 2006 - 14:46
ekon
-
ekon
-
Guru
-
-
5 778 inlägg
Det är projektorer i allmänhet som är sega med att bearbeta bilden, inte bara Z3. Dock har jag själv aldrig märkt av någon form av bildfördröjning.
Postad 25 mars 2006 - 15:05
B8
-
B8
-
Guru
-
-
4 536 inlägg
Som ekon säger, ej exklusivt för Z3, men har själv aldrig tänkt på det på de två projektorer jag ägt.
Postad 25 mars 2006 - 23:32
Jeck
-
Jeck
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Som ekon säger, ej exklusivt för Z3, men har själv aldrig tänkt på det på de två projektorer jag ägt.
<{POST_SNAPBACK}>
Det låter bra! Tackar för svaren.
Postad 12 april 2006 - 12:19
kave
-
kave
-
Lärjunge
-
-
438 inlägg
Hej hej !
Nu har min z3:a börjat mucka med mig. Köpt i sep. -05, ca 711 h på lampan. Nu i helgen som var, så tyckte jag bilden var ovanligt mörk och färglös. Har rengjort filter kollat olika inställningar osv. Det ser ut som om någon listig jävel håller solfilm framför linsen  Vad är det för fel tror ni ? Lampan som är körd ? Var köper man sådana billigast ? Tips tack !
<{POST_SNAPBACK}>
Jag har exakt samma problem, fn skall lampan inte hålla längre? Jag skall kolla med Netonnet vad de säger.
Postad 12 april 2006 - 13:08
kave
-
kave
-
Lärjunge
-
-
438 inlägg
Hmm, det är bara tre månaders garanti på lampan, alt 300 timmars brinntid. Det som inträffar först gäller. En ny lampa från te x hbb kostar 4000:-. Det blir riktigt dyrt att se på projje.
Postad 19 april 2006 - 00:23
Farmor
-
Farmor
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Hej alla.
Jag har en z3 som jag haft ungefär drygt ett halv år och ca 300 timmar igång.
Nu är det så att projektorn blir varm vid sidan där luften blåses ut nästan så man bränner sig om man känner på plastgallret. Dessutom luktar det lite bränt. Bilden ser ut som när jag köpte den och jag vet inte om den var lika varm då eftersom det var en kompis som tyckte den blev mycket varmare än hans dock har han en nec som är datorprojektor.
Tack i förhand Farmor.
Postad 20 april 2006 - 10:01
Korvis
-
Korvis
-
Forumräv
-
-
839 inlägg
Hmm, det är bara tre månaders garanti på lampan, alt 300 timmars brinntid. Det som inträffar först gäller. En ny lampa från te x hbb kostar 4000:-. Det blir riktigt dyrt att se på projje.
<{POST_SNAPBACK}>
Usel lampgaranti från Netonnet! De flesta (seriösa) brukar ju erbjuda MINST 12mån/1000timmar! Kan bara beklaga. Hej alla. Jag har en z3 som jag haft ungefär drygt ett halv år och ca 300 timmar igång. Nu är det så att projektorn blir varm vid sidan där luften blåses ut nästan så man bränner sig om man känner på plastgallret. Dessutom luktar det lite bränt. Bilden ser ut som när jag köpte den och jag vet inte om den var lika varm då eftersom det var en kompis som tyckte den blev mycket varmare än hans dock har han en nec som är datorprojektor. Tack i förhand Farmor.
<{POST_SNAPBACK}>
Min Z3 blir också lika varm som du beskriver (tror iofs inte att den luktar bränt). Det har den blivit sen den var ny och har funkat problemfritt i ca 600 timmar nu, så du kan nog va lugn
Postad 24 april 2006 - 20:54
Salte
-
Salte
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Hejsan,
undrar en liten sak, måste man luta projektorn när man använder Lens-shift-function, eller löser den det själv när man rattar på spakarna.
Postad 24 april 2006 - 21:26
Korvis
-
Korvis
-
Forumräv
-
-
839 inlägg
Hela vitsen med lens shift är ju att hela optiken flyttas, antingen i sidled eller uppåt/nedåt.
Så luta projektorn ska du absolut inte göra för då får ju bilden en felaktigt aspect ratio.
Postad 25 april 2006 - 08:02
kave
-
kave
-
Lärjunge
-
-
438 inlägg
Usel lampgaranti från Netonnet! De flesta (seriösa) brukar ju erbjuda MINST 12mån/1000timmar! Kan bara beklaga.
Nu är det ju inte Netonnets garanti det handlar om utan Sanyo som företags usla garantier.
Postad 25 april 2006 - 19:54
Korvis
-
Korvis
-
Forumräv
-
-
839 inlägg
Usel lampgaranti från Netonnet! De flesta (seriösa) brukar ju erbjuda MINST 12mån/1000timmar! Kan bara beklaga.
Nu är det ju inte Netonnets garanti det handlar om utan Sanyo som företags usla garantier.
<{POST_SNAPBACK}>
Men garantin brukar ju variera beroende vem som sålt produkten. HBB erbjuder ju t.ex en speciell lampgaranti till sina projjar. Menar du att Netonnet inte har nån alls och att det därför är den fattiga garantin du nämner ovan som gäller? Jag köpte min i "vanlig" butik som "Crown Edition" och fick då 15 månader/1000tim på lampan av Sanyo, eller Cavena som agenturen heter.
Postad 11 maj 2006 - 13:53
tega123
-
tega123
-
Lärjunge
-
-
444 inlägg
sanyo z3 är en bra och billig hemmabio!
Postad 13 maj 2006 - 23:24
kimpa888
-
kimpa888
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
Någon som vet vart man kan få se en z3 i action i skellefteå? Ljud shopen hadde inga inne.
Postad 13 maj 2006 - 23:31
tega123
-
tega123
-
Lärjunge
-
-
444 inlägg
kimpa
prova tyskland import
tex digitalo eller alternate
dom har den inne i lager...
strax under 9000kr
Postad 13 maj 2006 - 23:40
kimpa888
-
kimpa888
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
joo har funderat på det, Men problemet är att jag inte vill köpa något o sätt, var och kollade på en infocus IN72, grymt bra bild, Men han kunde bara jämför projektor med en infous 4805. skulle järna vilja see en z3, för jag är lite sugen på en sån, dels för priset och sen att den har HDMI och stor oplösning.
Vore jätte tacksam om någon vist vart man kan få en visning.
Postad 13 maj 2006 - 23:48
tega123
-
tega123
-
Lärjunge
-
-
444 inlägg
hmmm
Redigerat av tega123, 14 maj 2006 - 00:04.
Postad 13 maj 2006 - 23:55
kimpa888
-
kimpa888
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
Nää där jag tittade på projektor var hos ljudshopen i skellefteå! Och Infocus 7200 & Infocus IN72 Tror jag är två helt olika projektorer.
Postad 14 maj 2006 - 00:05
tega123
-
tega123
-
Lärjunge
-
-
444 inlägg
mm skulle tippa på att IN72 är troligen en budget variant
screenplay ägs av väldigt få folk i sverige PGA priset...
Postad 15 maj 2006 - 23:05
Tomanista
-
Tomanista
-
Veteran
-
-
2 396 inlägg
Nu drar det ihop sig till VM och jag har i min jakt på HD-stöd gått ifrån LCD-TV till bakprojje och har nu hamnat i projektor****t...
Förutom det oslagbara priset för HD-stöd och räligt mycke större bild så är övriga positiva egenskaper att man kan köra pixelmappat från datorn, att jag kan behålla CRT-TV'n för att slötitta på vanlig TV och spara storbilden till film och HDTV-sändningar.
Mina frågor:
-Då jag nästan konstant har det mörklagt i TV-rummet så undrar jag hur avancerad duk som jag behöver, duger det att slänga ihop något själv eller tom att hamra upp en Tupplur?
-Hur står sig bilden generellt mot de platta apparaterna vad gäller svärta tex?
-Hur är det med konvergensfel, stor risk på LCD-projektorer i allmänhet?
-Hur är det med eftersläpningar vid fotbollstittande och vid film?
Brukar vanligtivs vara rätt vass på att luska fram den mesta infon själv men då det är lite ont om tid innan beslut ska tas och beställning gå iväg innan VM så skadar ju inte lite hjälp
Postad 17 maj 2006 - 15:14
Unregistered0d5e843c
-
Unregistered0d5e843c
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Tänkte själv köpa en tupplur först men eftersom en riktig duk inte kostar så mycket från fyndbörsen så blev det en sån,Actual screen för 995. Nöjd med den men den har en tendens att våga sig lite ibland. Undrar om man kan fixa det på nåt sätt, hmm
Redigerat av Unregistered0d5e843c, 19 maj 2006 - 07:01.
Postad 18 maj 2006 - 16:10
Parasound
-
Parasound
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
Har precis inhandlat en z3:a och har lite problem med att ställa in bilden, finns det någon som har
en "inställning för denna proj" ex. -3 kontrast +10 färg -3 gama. osv.
Jag har en Rotel dvd 1050 som jag kör med komponent på en matt duk "200cm"
Väldigt tacksam om någon kan hjälpa mig
Redigerat av Parasound, 18 maj 2006 - 16:11.
Postad 22 maj 2006 - 13:28
propipe
-
propipe
-
Rookie
-
7 inlägg
Halloj alla filmälskare!
Efter många vändor med bakprojektions-Tv, plasma och dylikt har jag nu bestämmt mig för att köpa en projektor, närmare bestämt en Sanyo Z3.
Min fråga är nu som följer:
Finns det någon stolt ägare av en Z3:a som skulle vilja demoköra sin projje för mig i Stockholm (bor i Farsta, har bil) innan jag köper min egen?
Vill helst inte köpa en projektor osedd...
Tack på förhand för alla svar!
Ps. Är medveten om att det finns bättre projektorer på marknaden men om nån vill rekomendera en annan så ser jag helst att ni tar hänsyn till följande:
-Pris inklusive duk och 10m komponentsladd MAX 15`000:-
-Kan inte mörklägga 100%
-Kommer för det mesta att se film från DVD och kanske nån analog Tvsändning nån gång bland... (ex. Hockey/Fotbolls VM) .Ds.
Postad 24 maj 2006 - 19:45
Tonnet51
-
Tonnet51
-
Wannabe
-
-
31 inlägg
Hej!
En fråga:
Har skruvat en del på lenschift och vill nu återställa lenschift till oginalinställningarna, det finns ju inga markeringar på rattarna vad som är ursprunsläget så är det någon som vet hur man återställer detta  ?? Har hört att man inte ska ändra lenschift för mycket eftersom det kan försämra skärpan.
/MVH
Postad 26 maj 2006 - 08:40
Parasound
-
Parasound
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
Jag tror inte du behöver vara orolig för att bilden ska bli oskarp.
Jag har själv skruvat rätt mycket på rattarna och har inte märkt av något sådant alls.
Men om du nu vill ha den "orörd" så kan du ju justera den så gott det går efter ögonmåttet, vad jag menar är att du ser ju ungerfär då linsen är i mitten på projektorn.
Om du däremot leker med keystone så blir bilden oskarp i dom partierna som du justerar.
Postad 26 maj 2006 - 18:21
Tarang
-
Tarang
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Någon som vet om Pipro.se fortfarande säljer Z3:an? Hittar inget på deras hemsida nämligen
Postad 26 maj 2006 - 19:35
Korvis
-
Korvis
-
Forumräv
-
-
839 inlägg
Jag tror inte du behöver vara orolig för att bilden ska bli oskarp. Jag har själv skruvat rätt mycket på rattarna och har inte märkt av något sådant alls. Men om du nu vill ha den "orörd" så kan du ju justera den så gott det går efter ögonmåttet, vad jag menar är att du ser ju ungerfär då linsen är i mitten på projektorn.
Om du däremot leker med keystone så blir bilden oskarp i dom partierna som du justerar.
<{POST_SNAPBACK}>
Det har diskuterats tidigare i tråden om det här med lens-shift. Många har faktiskt upplevt att skärpan blir sämre i hörnen av bilden när man shiftar maximalt på Z3:an. Edit: stavfel
Redigerat av Korvis, 26 maj 2006 - 19:36.
Postad 27 maj 2006 - 09:18
Parasound
-
Parasound
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
Det visste jag inte, men nu har jag ju inte flyttat min maximalt.
Men det är alltid bra att veta
Denna tråd är som sagt rätt lång, har inte riktigt hängt med från början.
Postad 01 juni 2006 - 23:03
improwise
-
improwise
-
Mästare
-
-
3 696 inlägg
Jag tror inte du behöver vara orolig för att bilden ska bli oskarp. Jag har själv skruvat rätt mycket på rattarna och har inte märkt av något sådant alls. Men om du nu vill ha den "orörd" så kan du ju justera den så gott det går efter ögonmåttet, vad jag menar är att du ser ju ungerfär då linsen är i mitten på projektorn.
<{POST_SNAPBACK}>
Z3an är slut sedan länge dessvärre. /pJ
Postad 03 juni 2006 - 16:19
grinnall
-
grinnall
-
Rookie
-
6 inlägg
Hej!
Har en liten fråga ang. Z3an..
Kör HDMI 575p (har jag för mig) och funkar bra bildmässigt. Däremot ligger OSD-text utanför duken, tex när man kollar lamptiden osv. Går det justera detta så man får det innanför min duk?
//MVH Daniel
Postad 03 juni 2006 - 18:23
Parasound
-
Parasound
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
Prova att sätta "overscan" på +10.
Det brukar rekomenderas då man tex: kör projjen som dataskärm och bilden ligger lite utanför, eller på vissa filmer.
Men det borde ju inte ha något med dina menyer att göra.
Prova.
Ha det..
Postad 15 juli 2006 - 19:07
Rochard
-
Rochard
-
Forumräv
-
-
581 inlägg
Någon som vet vart man kan köpa lösa kontakter för strömförsörjning till Z3an? Har leatat igenom både Kjell.com och Clasohlsson utan resultat. Tycks vara en ganska ovanlig typ av kontakt.
Postad 16 juli 2006 - 22:24
Unregistered202c6697
-
Unregistered202c6697
-
Användare
-
-
180 inlägg
har för mig att det var en sån härjag köpta på inwearhous... http://www.inwarehou...10&category=NKK
Postad 18 juli 2006 - 06:47
ALLaNoN_80
-
ALLaNoN_80
-
Lärjunge
-
-
460 inlägg
har för mig att det var en sån härjag köpta på inwearhous...
http://www.inwarehou...10&category=NKK
Tackar för tipset
Postad 18 juli 2006 - 18:58
Rochard
-
Rochard
-
Forumräv
-
-
581 inlägg
har för mig att det var en sån härjag köpta på inwearhous...
http://www.inwarehou...10&category=NKK
<{POST_SNAPBACK}>
Tackar. Lite lägre kvalitet än jag tänkte mig men den får duga. Var mest ute efter lösa kontakter att löda fast på en lite finare strömkabel. Kontakterna på originalkabeln, och även den från inWarehouse, har plastaktiga kontakter som tycks inbrottssäkra.
Postad 04 augusti 2006 - 12:42
Zack
-
Zack
-
Användare
-
-
132 inlägg
Ang strömkabel till Z3 - kika i denna tråd: http://www.component...=863&hl=adapter
Redigerat av Zack, 04 augusti 2006 - 12:42.
Postad 26 augusti 2006 - 10:37
H3gge
-
H3gge
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Hejsan, jag är en nybliven Z3 ägare och en nöjd sådan =) (bilder på min nya bio kmr upp senare). Jag köpte en Z3 med den äldre versionen av programmvaran vad jag förstått så det har hänt en gång att den hängt sig. Några tips vad man kan göra när den gör detta för att skona lampan så mkt som möjligt. Orkar inte läsa igen alla 60 sidor här för att hitta eventuell information om det och har sökt på det men hittar ingenting.
Mvh Henke
Postad 26 augusti 2006 - 23:05
Korvis
-
Korvis
-
Forumräv
-
-
839 inlägg
Om du menar den omtalade hängningen i 720P så e det en uppdatering av firmware som gäller för å få bukt på detta. Men om du nu nyss har köpt den så borde du redan ha en nyare version, eller har du köpt den begagnad?
Postad 27 augusti 2006 - 12:37
H3gge
-
H3gge
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Om du menar den omtalade hängningen i 720P så e det en uppdatering av firmware som gäller för å få bukt på detta. Men om du nu nyss har köpt den så borde du redan ha en nyare version, eller har du köpt den begagnad?
<{POST_SNAPBACK}>
Köpte den begagnad i medvetande om detta med firmwaren att den kan hänga ig på 720P. Förrutom denna buggen vid användande av 720p finns det fler fördelar med ny firmware? för min Z3 är kallibrerad med färgfilter. / Tack för hjälpen Henke
Redigerat av H3gge, 27 augusti 2006 - 17:46.
Postad 18 november 2006 - 16:09
Nystrom
-
Nystrom
-
Amatör
-
-
94 inlägg
Hej jag har en tunad Z3 som jag har kopplat till datorn via 10m HDMI från Kjell & co.
Har ställt in 1280x720@60 på datorn, jag gjorde en testbild med varannan svart/vit pixel, då får jag ett konstigt vågmönster över hela bilden.
Har ställt overscan på 0 både på projjen och i datorn.
Bifogar en (dålig kamera) bild på hur det ser ut.
Vet någon vad jag kan göra åt saken? Finns det någon inställning i Powerstrip man kan ändra på, hittar inte särskilt många inställningar i projjens menyer...
Bifogar även en bild på pstrip-inställningarna, har ett GeForce 7900-kort.
Tacksam för svar!
Postad 11 december 2006 - 23:36
Unregisteredc00b10ee
-
Unregisteredc00b10ee
-
Beroende
-
-
1 088 inlägg
Tjenare alla. Skulle vilja ha svar på en sak. Bytte min Panasonic PT-AE700 mot en Z3. Har haft Panasonicen ca 7m från duken å kört en bild på 92 tum och ställde nu sanyon på exakt samma ställe , ska detta inte vara möjligt me z3an? Får inte ner till bilden till ens i närheten =(
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
Projektorer
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|