Samma här borde ju bädda för att man får spela lite i helgen
![]()
MVH Piskad
Vi får hålla tummarna :-)
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
48 relaterade trådar
Postad 15 February 2008 - 12:39
Vi får hålla tummarna :-) Postad 15 February 2008 - 14:21 Trycker ni så hårt på knappen när ni siktar?Jag har samma taktik. Dör ofta men lyckas ibland med rätt många kills :-)Hehe, det finns en baksida med det ibland också förstås... Postad 15 February 2008 - 14:23
Som många andra kör jag också ak47röj men jag stör mig något enormt på det här "martyrdom" där folk tappar handgranater helatiden. Tycker det är en dålig del av spelet, förstör gameplayet en del mycket eftersom nästan alla använder det. Nästan för farligt att döda någon.
Postad 15 February 2008 - 14:27 Jag backar oftast efter en kill så jag har lärt mig att undvika dem...men ibland fastnaj jag på en vägg, motorhuv eller betoggrej på marken så då sitter jag där med lång näsa. Redigerat av Numero1, 15 February 2008 - 14:29. Postad 15 February 2008 - 14:28
Vad har ni för "favorit" perks som ni använder mest?
Sen jag fick tillgång till Dead Silence så har den blivit en riktigt favorit då det är väldigt ofta jag kan smyga(springa) på folk med kniven Men till t.ex sniper har jag Iron Lungs, Steady Aim till Shotgun.. Postad 15 February 2008 - 14:32 jag gillar UVA jammer och dead silence på vissa banor. Deep impackt med stopping power gillar jag med! Claymore och ironlungs om det är sniping på gång :-) Jag är nog lite hårdhänt, ja...:-) Postad 15 February 2008 - 15:21 Nu på senaste har jag fått en ny favorit kombination.. gäller dock bara på S&D Kör MP5 med RDS, ability to seek enemy explosives, extra bullet damage, extreme condition.. grymt effectivt att storma med det.. ser alla claymores plus att man kan överaska motståndarna genom att vara snabbt till deras "sida" av banan med den extreme conditionen Postad 15 February 2008 - 19:05
Killen... JAG är trög som fan när det gäller sånt, och jag var tveksam till om jag skulle byta eller inte, men faktum är man lärde sig snabbare än vad man trodde! Redigerat av Dr. Death, 15 February 2008 - 19:05. Postad 15 February 2008 - 19:40
Double Tap, Stopping Power & Deep Impact ihop med den ack så hatade LMG SAW:n
Hade det GÅTT att skjuta sönder saker i större utsträckning i COD4 så.... hehe Redigerat av Dr. Death, 15 February 2008 - 19:41. Postad 15 February 2008 - 19:44
please invite me. ska spela ikvall. .vill se hur bra ni. upp till bevis hehe
Postad 15 February 2008 - 21:52
Dr Death>> Skulle bara berätta att när vi lirade domination ikväll var det en polare som spelade....ibland suger jag men så dålig är jag inte....
Postad 15 February 2008 - 23:11
Får tacka Dr Death för invitsen jag fick ikväll,va kul å lira lite me folk härifrån
ragge. Postad 15 February 2008 - 23:53
Det sket sig totalt ikväll, när jag skulle spela. På en timme blev jag utloggad 3 gånger från PSN. Fick ett par invites, funka inte en enda gång. Så orka inte spela längre, får hoppas på bättre tur nästa gång...
Postad 16 February 2008 - 04:51
Hoppas de kan fixa laggen när man lirar 18 spelare, helt totalt omöjligt för mig att spela iaf, hackar till, ser en fiende, pang död.. repetera
DrDeath o Akarren, roligt att springa runt på shipment some galningar Tack i övrigt för i natt Redigerat av Unregisterededfb6b6e, 16 February 2008 - 04:52. Postad 16 February 2008 - 09:35
Bra lir igår i TT, Morlock och l2ickard! Vann väl allt!?
Det var bra även i S & D med klanen, men fan va det gick dåligt för mig framåt småtimmarna. Har inte gått och lagt mig än (09:34 i skrivande stund) satt och spelade hela ###### natten!!! Postad 16 February 2008 - 10:28
hur gör man för att spela mot eller med er? vore kul o testa de, även om jag suger så vore de kul att testa,, ingen som spelar helt vanlig deathmatch? eller vad är det ni brukar spela?
Postad 16 February 2008 - 16:55
Posta ditt psn-id här, och sen addar du några från listan på första sidan. Sen invitar du folk när du spelar, eller väntar på att få invites. Postad 16 February 2008 - 17:03 Synd att folk forfeitar hela tiden bara... Haha galet! Redigerat av Unregisteredf64a5233, 16 February 2008 - 17:07. Postad 16 February 2008 - 22:33
ska ja bara adda som kompisar då?. har en annan fråga,, hur fixar ja så att en kompis hamnar i min klan? har fixat en klantagg men sen då? Postad 17 February 2008 - 12:10
Bjud in när du är i lobbyn på spelet vännerna du addat syns när du trycker på send invite.
Postad 17 February 2008 - 12:23
Viiiiiiist, självklart måste det varit en polare som spelade... lol Whoa & Akerren: Var mindre nykter när vi lirade, hehehe... Men kul var det som alltid... För du menar natten till lördag? Jag brukar få ett ryck då och då och drar igång en privat slaktmatch på shipment, skitkul i lagom dos! Redigerat av Dr. Death, 17 February 2008 - 12:28. Postad 17 February 2008 - 13:00
Tredje matchen när JAG spelade så kom ju jag först och du sist ju...... Postad 17 February 2008 - 19:14
Tjosan, har spelat nu COD4 ett tag och tänkte joina mhb clanen.
id: viro99 Ser att det är många som är med, jobbigt det blir att adda alla Postad 17 February 2008 - 19:20
Ovanstående måste vara nått slags smiley rekord Postad 17 February 2008 - 22:11
Om mhb-clanen tål ett riktigt "cannon fodder" så joinar jag gärna.
Börjar tröttna på 'free-4-all' och Mercenary. psn-id: MIAO-Stockholm /Ratt Postad 17 February 2008 - 22:15
Hade en liten formsvacka så jag tog tre dagars semester från cod men jag kunde inte hålla mig nu så ikväll har jag lirat ett par timmar och nu så flyter det på igen. Lite uppehåll tycks vara medicinen just i mitt fall iaf. Nu är det roligt igen.
Drog en HQ på shipment (jo jag vet, sådär skoj) och samla på mig 97-26 i k-d och 3612XP med två st acog-challenges och två andra. Aldrig fel att levla lite efter ett uppehåll. Tack för en trevlig spelkväll och tack för alla invites Postad 17 February 2008 - 23:46
Jag gillar att slå rekord, ligger i min natur! Postad 18 February 2008 - 06:48
Tack för spel i helgen.
Kändes som det vände lite för mig på söndag när vi spela primare2 kul. Kan ju varit motståndarna som var sämre men det betvivlar jag Postad 18 February 2008 - 07:30
Skoj som fasiken med mkt MHB spelande igår,med bl.a Dr death,Hyvonen,primare(tack för invites hela tiden Dr death å kinghills,är fasiken att de ska krångla ibland eller att man ser de för sent). Var tvungen att gå när jag såg din sista invite Dr Death,var visst dags för mat å söndagsfilm. Sjukt vad klockan går fort när man spelar!
Är roligt när de blir ett helt lag med MHB:are. Men de var nästan ingen som körde med headset!,hörde primare lite annars var de tyst,ja köpte mig ett i helgen nu och har ju då inte riktigt kunna testa om de funkar. Frågade om ni hörde mig när ja spela med primare men hörde inte om du svarade p.g.a av en skitunge med headset. Skoj är de iallafall...tur man har en förstående sambo:) Postad 18 February 2008 - 09:28 Tror med att uppehåll är en bra lösning.. har inte spelat nu sen i fredags kväll så tror de blir lite lir idag och hoppas att de går bättre! Postad 18 February 2008 - 10:15
Tack för superkul lir i helgen clans! (jag kanske har myntat ett nytt ord för klanmedlemmar här...)
l2ickard: Grattis till att du har uppnått guldkorsett lvl 55!!! Starkt jobbat!!! Postad 18 February 2008 - 11:02
Tack för allt lir i helgen! Blev ganska mycket, det enda som stod i vägen var den där förbannade melodifestivalen
Lite taktiksnack. Något nytt jag lärde mig i helgen när jag observerade min sambo när hon lirade (vilket är nästan mer än mig numera Postad 18 February 2008 - 12:36
Hade oxå några bra rundor i helgen, bla. är jag mycket stolt över att döda 5 av 6 motståndare i S&D, trots att det var MHB lag med FLERA av våra bättre spelare med!
Inte ofta man får kalla in airstrike i S&D (iaf. inte för mig) Såg iofs. Whoa slakta loss igår i en S&D och kalla in Airstrike oxå! Whoa har som sagt blivit väldigt bra snabbt! Redigerat av Dr. Death, 18 February 2008 - 12:36. Postad 18 February 2008 - 12:49 Tack själv det var skoj att spela med dig!! Tack för tipset!!! Jag tror att en av mina styrkor är reaktionssnabbhet (är gammal sprinter) så kniva och kasta tillbaka handgranater sker instinktivt numera :-) Sedan vore det ju inte illa om jag kunde sikta och försöka att inte rusa rakt in i korselden hela tiden :-) Redigerat av Numero1, 18 February 2008 - 12:50. Postad 18 February 2008 - 13:16
Vill också passa på att tacka för alla invites! (PSN:DistantHoller)
Kommer ni att köpa Unreal Tournament III ? Jag beställde det precis från PCCity (599) vore ju kul om ni tänkte vara med och lira!
ut3_gdc.jpg 46.12K
1 Antal nerladdningar
Redigerat av Unregistered50fe2819, 18 February 2008 - 13:17. Postad 18 February 2008 - 13:22
Jag hoppar nog det spelet.
Det kommer komma så många andra bra spel snart, jag siktar in mig på dem istället. Men jag har spelat det till PC att det är onekligen snyggt med en underbar spelkänsla! Postad 18 February 2008 - 13:57
Tycker fortfarande att COD är riktigt kul så jag hoppar också UT3.
Har Burnout Paradise liggandes med typ 15 minuters speltid på. Dessutom lär det väl dimpa ner lite nya banor till COD snart också. Vet inte riktigt vad det är som ska få mig att köpa ett nytt spel, COD slår ju allt ändå. GT och GTA möjligtvis då. Postad 18 February 2008 - 14:16
Jag tar lite paus från cod nu! Har total formsvacka. Syns om en vecka eller så ( läs ikväll )
Redigerat av SonySamppa79, 18 February 2008 - 14:16. Postad 18 February 2008 - 14:32
Hehe d e bra, du har juh guldkorset snart Postad 18 February 2008 - 14:40
Tjena alla sköna lirare (eller annan valfri inledning).
Tänkte att det vore läge att skriva några rader här, dels eftersom jag faktiskt har MHB som tagg och dels eftersom jag tänkte bli en fullödig klanmedlem... Hur man nu blir det? eldoro och jag är i alla fall jobbarkompisar så jag har kört med MHB-taggen mest för att landa i samma lag som honom de gånger jag varit inne. Har inte nött COD4 så mycket tidigare (men jag är inte urusel för det!), men tänkte bli nörd nu. Lirade med några av er (morlock, dr. death, hyvonen + några fler jag inte minns) i går. Adda mig gärna, psn: jonvoncoon. Edit: Jag addar er (fick tydliga instruktioner av doro!). Kör så det ryker! Redigerat av jonvoncoon, 18 February 2008 - 14:42. Postad 18 February 2008 - 14:40
402 från IW forum:
"Hey Everyone -- The Xbox 360 feature patch got through test a bit faster than the PS3 one, so it was sent off to Microsoft for certification today, but I wanted to let you know the PS3 feature patch isn't far behind in terms of going to Sony. So you can expect a similar announcement for the PS3 Feature Patch heading to cert in the near future (no I don't have an ETA). Some good news is that the patch will include among the other things, a new quick mute option so you can easily mute players as quickly as you can call in an airstrike, by pulling up the scoreboard and choosing the player you want to mute whether in-game or in-lobby. As well as the Recently Met Players, and all other features (New Kill Cams, Improved Sniper Accuracy, etc.) Just wanted to you guys to know what's happening on the PS3 side not just the 360." Postad 18 February 2008 - 15:16 JA!!!! Mute funktion!!!!!! Alla ******* som tror att jag är en av dommarna i American Idol, äntligen slipper jag dem!!!! YES!! Jag gillade UT2004 på PC men kanske köper UT3 från USA så småningom...i så fall kan vi spela! Postad 18 February 2008 - 16:16
Jag håller nog med doro och fetpassar på UT.....jag ser inget som i nuläget kan matcha cod....möjligtvis killzone 2 när det kommer. De spelköp jag kommer göra är MGS 4 och GTA......sannolikt också Killzone när det kommer.
Kul att se att du dra med dig lite nytt till clanen doro...... Vi syns ikväll gubbar..... Postad 18 February 2008 - 16:29 Vafalls?! Insinuerar du att vi är nördar i den här tråden?!
Spoiler
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 18 February 2008 - 16:31. Postad 18 February 2008 - 16:34 Vafalls?! Insinuerar du att vi är nördar i den här tråden?! Nejnej, det var inte alls min mening. Postad 18 February 2008 - 16:34
Kvinnor gillar nördar ju.
Välkommen hit jonvoncoon, bra att fler hittar hit! Redigerat av Unregistered28641812, 18 February 2008 - 16:36. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |