Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)
4226 svar till detta ämne
Postad 11 December 2009 - 18:41
asbra
-
asbra
-
Forumräv
-
-
680 inlägg
Just nu är den fin, sitter o kör bad company 2-betan som INTE har släppts till 360 men annars - nej.
Testade den igår. Blev less direkt. Klarar inte av spel med svajig kontroll, prestanda som en påse skridskor (25fps knappt) och behöva tömma 5 magasin för att döda någon. Så det är precis lika crackigt som första. Men ska ge det en chans igen nån kväll  Jag blir dock less på folk som fuskar så ###### fett i MW2. Vad är det för kul med att boosta? Det är jättenkelt att få 100000xp per match men vafan ger det liksom? Hur är det med sportmansship egentligen? Iofs det är ju småkidsen oftast. Igår hamnade jag i en udda match när jag skulle spela demolition:
Postad 11 December 2009 - 18:56
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Testade den igår. Blev less direkt. Klarar inte av spel med svajig kontroll, prestanda som en påse skridskor (25fps knappt) och behöva tömma 5 magasin för att döda någon. Så det är precis lika crackigt som första. Men ska ge det en chans igen nån kväll 
Jag blir dock less på folk som fuskar så ###### fett i MW2. Vad är det för kul med att boosta? Det är jättenkelt att få 100000xp per match men vafan ger det liksom? Hur är det med sportmansship egentligen? Iofs det är ju småkidsen oftast.
Igår hamnade jag i en udda match när jag skulle spela demolition:

Den va faen märklig, många kills många deaths och sen en som hade 7 kills och 14 deaths. Märkligt
Postad 11 December 2009 - 19:03
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12561 inlägg
Modern Warfare 2 : Javelin Glitch Now Fixed!
Postad 11 December 2009 - 19:14
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Den va faen märklig, många kills många deaths och sen en som hade 7 kills och 14 deaths. Märkligt 
Men 7 kills är bättre än inga kills alls...
Postad 11 December 2009 - 19:18
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Igår hamnade jag i en udda match när jag skulle spela demolition:
WTF?! Hur i h**ete är det möjligt?
Postad 11 December 2009 - 21:16
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
126 assists i en match var lite dåligt tycker jag!!
Postad 12 December 2009 - 14:38
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Fasen va det laggade igår, gick ju knappt att lira och min ratio går åt helskotta just nu.
Hade de fixat javeline glitchen? tyckte att jag räkade ut för en igår men det kanske var inbillning.
Postad 12 December 2009 - 14:59
Unregisteredf3b7885c
-
Unregisteredf3b7885c
-
Beroende
-
-
1024 inlägg
är verkligen alla glitchar ni pratar om fixade nu? Igår kväll blev jag så förbannat irriterad på folk som helt plötsligt hade 20 kills innan vi knappt hade hunnit ta första flaggan i Domination. Det va hellis, stealth plan, AC130 och allt möjligt uppe i luften och allt av en och samma person....det går bara inte om man inte har en JÄTTE turbo boosting super duper mega kontroller med ett extremt super duper auto aiming. Jaja.. ni förstår vad jag menar.
Postad 12 December 2009 - 15:08
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
är verkligen alla glitchar ni pratar om fixade nu? Igår kväll blev jag så förbannat irriterad på folk som helt plötsligt hade 20 kills innan vi knappt hade hunnit ta första flaggan i Domination. Det va hellis, stealth plan, AC130 och allt möjligt uppe i luften och allt av en och samma person....det går bara inte om man inte har en JÄTTE turbo boosting super duper mega kontroller med ett extremt super duper auto aiming. Jaja.. ni förstår vad jag menar.
Det var inte så att du hamnade mitt i en matchen? Jag håller med att det är mycket konstiga grejer som händer men det är bara å bita ihop och hoppas att MS mfl fixar problemen.
Postad 12 December 2009 - 15:53
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Ang lag. Om jag spelar själv, vilket jag gör för det mesta, så hoppar jag ur, oftast efter matchen, igår bröt jag dock i början på en match. Sen söker jag efter en ny till jag hittar nån som inte har gula staplar, brukar gå fort. Med minst tre gröna brukar man kunna klara sig rätt bra. Att spela med lag är helt enkelt inte ett alternativ tycker jag.
Postad 12 December 2009 - 18:41
Unregisteredf3b7885c
-
Unregisteredf3b7885c
-
Beroende
-
-
1024 inlägg
Hur är det med XP? I Domination ligger man ganska högt runt 4-5k per match även om man inte vinner, i TDM ligger man runt där bara om laget vinner, hur är det på de andra spel lägena? Körde lite HardCore i går och då blir det inte så många kills då man är mer försiktig men XP va ungefär det samma. Lite dumt att ha så olika beroende vilken spel läge man spelar, eller det är kanske inte så stor skillnad utan bara jag som inbillar mig det. Lite skönt info: http://novanleon.fil...eapon Chart.gif
Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 12 December 2009 - 18:46.
Postad 12 December 2009 - 18:53
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Brukar ni ha problem att hitta matcher? Sökmotorn söker o söker men hittar nada, jag brukar logga ut och direkt in igen på live då hittar den nån match.
Jag har comhem xxl 100/50 och 80% av tiden med sämst uppkoppling av alla, va kan det bero på?
Postad 12 December 2009 - 19:17
Unregisteredf3b7885c
-
Unregisteredf3b7885c
-
Beroende
-
-
1024 inlägg
Brukar ni ha problem att hitta matcher? Sökmotorn söker o söker men hittar nada, jag brukar logga ut och direkt in igen på live då hittar den nån match. Jag har comhem xxl 100/50 och 80% av tiden med sämst uppkoppling av alla, va kan det bero på?
håller med där, 80% av tiden så har jag bara gult också. Men å andra sidan så är väl de flesta matcher hostade av Britter och jag har kass uppkoppling 0.5Mbit, men den är gratis och det är alltid gott
Postad 12 December 2009 - 20:09
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Hur är det med XP? I Domination ligger man ganska högt runt 4-5k per match även om man inte vinner, i TDM ligger man runt där bara om laget vinner, hur är det på de andra spel lägena? Körde lite HardCore i går och då blir det inte så många kills då man är mer försiktig men XP va ungefär det samma. Lite dumt att ha så olika beroende vilken spel läge man spelar, eller det är kanske inte så stor skillnad utan bara jag som inbillar mig det.
Lite skönt info: http://novanleon.fil...eapon Chart.gif
WOW, att FAL skulle vara sååå effektiv på nära håll (enligt specen) hade jag faktiskt ingen aning om, bra input!
Redigerat av Ebola, 12 December 2009 - 20:10.
Postad 12 December 2009 - 22:20
TerMinAteD
-
TerMinAteD
-
Lärjunge
-
-
411 inlägg
Hur är det med XP? I Domination ligger man ganska högt runt 4-5k per match även om man inte vinner, i TDM ligger man runt där bara om laget vinner, hur är det på de andra spel lägena? Körde lite HardCore i går och då blir det inte så många kills då man är mer försiktig men XP va ungefär det samma. Lite dumt att ha så olika beroende vilken spel läge man spelar, eller det är kanske inte så stor skillnad utan bara jag som inbillar mig det.
Mest xp tror jag att man får i Demolition. Det har iaf jag fått. Mitt rekord ligger på ca 23000xp på en match (inkl. challenge). Och 13400xp i "matchbonus"  Så den spelformen är bra att köra om man vill levla snabbt
Postad 13 December 2009 - 10:24
Unregisteredf3b7885c
-
Unregisteredf3b7885c
-
Beroende
-
-
1024 inlägg
Mest xp tror jag att man får i Demolition. Det har iaf jag fått. Mitt rekord ligger på ca 23000xp på en match (inkl. challenge). Och 13400xp i "matchbonus"  Så den spelformen är bra att köra om man vill levla snabbt 
Ja, jag körde det igår på skoj och låg på runt 10 -15k i XP. Har nästan uteslutande kört Domination innan. Men demolition måste vara det tristaste spel läget, Man får gått om Kills med också deaths. Körde en del med FAL igår och den med ett Thermal måste vara pricken över i. Grym bössa.
Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 13 December 2009 - 10:27.
Postad 13 December 2009 - 12:42
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
På den där "weapon chart" står det inte med att man kan ha thermal på SMG:s... Jag har ju det (hade, prestige nu) på min Uzi
Postad 13 December 2009 - 15:32
RealDaBratt
-
RealDaBratt
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Någon annan som uppfattar det som att World at War har märkbart bättre ljud? Tycker det är en helt annan tyngd i ljudet i Treyarch´s spel från förra året. Får MW2´s vapen att låta lite som luftgevär, granaterna är grym skillnad.
Postad 13 December 2009 - 15:33
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Jag tycker tvärtom, bättre ljud i MW2 än i WaW.
Postad 13 December 2009 - 18:03
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Någon annan som uppfattar det som att World at War har märkbart bättre ljud? Tycker det är en helt annan tyngd i ljudet i Treyarch´s spel från förra året. Får MW2´s vapen att låta lite som luftgevär, granaterna är grym skillnad.
Nästan tvärtom. Bästa ljud är det i CoD4, i MW2 har dom pushat på diskantregistret lite väl mycket, det ger ju lite mindre tyngd, men för dom med dåliga högtalare låter det mer påtagligt.
Postad 13 December 2009 - 18:21
RealDaBratt
-
RealDaBratt
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Använder mina Tritton hörlurar för att uppleva respektive spels ljud. MW2 är mkt diskant det stämmer. Jag tycker MW2 har bra ljud, men klar avsaknad av tryck i basen. WoW däremot får nästan huvudet att domna när en granat går av. Nu är jag inte bara ute efter bas utan bedömer det överlag. Även recensenter har lagt fram kritik mot ljudet.
Förvånad att höra hur ni tycker MW2 har bättre ljud men inga fläckar får kanske synas på Infinity Awards starkt skinande sol  Kanonspel i vilket fall
Redigerat av RealDaBratt, 13 December 2009 - 18:28.
Postad 13 December 2009 - 18:52
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Använder mina Tritton hörlurar för att uppleva respektive spels ljud. MW2 är mkt diskant det stämmer. Jag tycker MW2 har bra ljud, men klar avsaknad av tryck i basen. WoW däremot får nästan huvudet att domna när en granat går av. Nu är jag inte bara ute efter bas utan bedömer det överlag. Även recensenter har lagt fram kritik mot ljudet.
Förvånad att höra hur ni tycker MW2 har bättre ljud men inga fläckar får kanske synas på Infinity Awards starkt skinande sol Kanonspel i vilket fall 
Tycker definitivt ljudet är bättre i World at War. Mer detaljerat och bättre tyngd. Spelat båda med x4:or och även med mitt surroundljud. Tycker WaW låter bättre både med och utan lurar!!
Postad 13 December 2009 - 18:59
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Det jag stör mig på angående ljudet i WaW är hur det låter när spelarna springer omkring. I övrigt är det bra.
Postad 13 December 2009 - 20:32
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Det jag stör mig på angående ljudet i WaW är hur det låter när spelarna springer omkring. I övrigt är det bra.
Exakt, det är extremt dåligt "foley" i Wow. Känns som en 70-talsfilm. Mixningen må vara bättre wow, men om man står bredvid någon med samma vapen och båda drar av en salva så hör man hur det börjar "fasa" dvs kamfiltereffekter vilket tyder på att automatvapnens ljud består av ett enda ljud som är loopat, detta inträffar inte i MW 1 eller 2 eftersom varje skott, iaf nästan, är inspelat unikt, alltså inte samma ljud som upprepas. Detta var en av anledningarna till att jag bara hade spelet hemma några månader, innan jag gick tillbaka till CoD4.
Postad 13 December 2009 - 21:10
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Nästan tvärtom. Bästa ljud är det i CoD4, i MW2 har dom pushat på diskantregistret lite väl mycket, det ger ju lite mindre tyngd, men för dom med dåliga högtalare låter det mer påtagligt.
håller med där, var väldigt stor skillnad från Cod4 till Waw, kanske var det så bössorna lät på den tiden, jag vet ju inte. Men sen när gubbarna sprang så lät det som en tecknad film eller nåt... MW2 har iaf en bra ljudbild och man hör varifrån ljuden kommer. Sen tycker jag väl att t ex RPD har ett ganska klent ljud jämfört med Cod4, samma sak gäller Ak47. Mycket mer metalliskt och diskantigt
Postad 13 December 2009 - 22:22
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Var i alla fall mer detaljerat ljud på omgivningarna i WaW, vilket dom missat totalt i mw2!! Flugor som surrar runt lampor, vattendrag mm mm....
Postad 14 December 2009 - 08:32
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Var i alla fall mer detaljerat ljud på omgivningarna i WaW, vilket dom missat totalt i mw2!! Flugor som surrar runt lampor, vattendrag mm mm....
Flugor känns omodernt. Dessutom finns det flugor i utkanterna på Wasteland, som dessutom panoreras snyggt när man passerar dom.
Postad 14 December 2009 - 08:39
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Flugor känns omodernt. Dessutom finns det flugor i utkanterna på Wasteland, som dessutom panoreras snyggt när man passerar dom.
Finns flugor på fler banor, men HÖR man dom? Nej...  Måste för övrigt säga att jag som vanligt måste ha en väldig tur när det gäller matchmaking, har inga som helst problem att komma in snabbt i nya matcher. Men spelar ju ganska sent så det kanske blir bättre på nätterna? Börjar dock bli lite trött på dubbla hagelbrakare a la Akimbostyle. Ser löjligt ut när folk springer omkring som robotar med dom i högsta hugg. DET känns inte så modernt!!!
Redigerat av Z-man75, 14 December 2009 - 08:47.
Postad 14 December 2009 - 09:39
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Finns flugor på fler banor, men HÖR man dom? Nej... 
Måste för övrigt säga att jag som vanligt måste ha en väldig tur när det gäller matchmaking, har inga som helst problem att komma in snabbt i nya matcher. Men spelar ju ganska sent så det kanske blir bättre på nätterna?
Börjar dock bli lite trött på dubbla hagelbrakare a la Akimbostyle. Ser löjligt ut när folk springer omkring som robotar med dom i högsta hugg. DET känns inte så modernt!!!
+1 på alla punker. Plockade upp en uppsättning akimbo hejgelbrejker och ######r va lätt alla dog. Liiiite överdrivet.
Postad 14 December 2009 - 11:20
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Ja hagelbrakarna är tröttsamma, jag har börjat utrusta mig med Noobtoob mot såna. Finns flugor på fler banor, men HÖR man dom? Nej... 
Ja det gör jag, det var ju det jag skrev.
Redigerat av ljud, 14 December 2009 - 11:21.
Postad 14 December 2009 - 11:38
RealDaBratt
-
RealDaBratt
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Borde finnas matcher där dubbla hagelbrakre, radarapor och andra gamebreakers är förbjudna. Vill ha riktiga män som smyger i buskarna med hörsel, kvicka fingrar och ett järnsikte som enda hjälp. "Free4all RealMen"
Fast det är klart vill man det ska vara modernt så finns det ju all möjlig skit man kan utrusta sig med. Luktsensor etc. Känner stanken av eran soffodör innan jag skjuter ett välplacerat skott. Borde finnas med i COD7.
Postad 14 December 2009 - 12:03
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Treyarch gör väl nästa CoD, så man ska väl inte hoppas på att det blir särskilt modernt
Postad 14 December 2009 - 12:17
DennisA
-
DennisA
-
Forumräv
-
-
789 inlägg
Treyarch gör väl nästa CoD, så man ska väl inte hoppas på att det blir särskilt modernt 
Blir CoD Caveman at War, där man har olika påkar och stenar som vapen....
Postad 14 December 2009 - 12:37
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Måste för övrigt säga att jag som vanligt måste ha en väldig tur när det gäller matchmaking, har inga som helst problem att komma in snabbt i nya matcher. Men spelar ju ganska sent så det kanske blir bättre på nätterna?
Det var fel på nya modemet (höghastighets modem) som jag fick i samband med uppgradering från 50/10 till comhem "XXL" som var XXS i verkligheten. Byte tillbaka till min 50/10 efter mycket tjafs med comhems kassa support. Ska byta båda bredband leverantör och digital tv efter bindningstiden, allt verkar bättre än comhem va jag läst och hört. Nu med 50/10 har jag inga problem när det gäller matchmaking dessutom perfekt uppkoppling under matcherna, det är man glad för
Postad 14 December 2009 - 12:51
RealDaBratt
-
RealDaBratt
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Blir CoD Caveman at War, där man har olika påkar och stenar som vapen....
Haha. Alla drömmer om att låsa upp perken "limmad björnpäls" för att mildra skada samt "sten på påken" för maximal åverkan på närmste grottmänniska. Jag gillar verkligen Treyarchs spel men MW spelen är ändå nr1 i min bok. Förhoppninsgvis satsar Treyarch på en annan konflikt och Infinity gör MW3. Hoppas iaf storyn blir mer begriplig i MW3, för i MW2 förstår jag verkligen inte vad de tänkt när det satt ihop den.
Postad 14 December 2009 - 13:34
Unregistered710b3906
-
Unregistered710b3906
-
Veteran
-
-
2199 inlägg
Haha. Alla drömmer om att låsa upp perken "limmad björnpäls" för att mildra skada samt "sten på påken" för maximal åverkan på närmste grottmänniska.
Jag gillar verkligen Treyarchs spel men MW spelen är ändå nr1 i min bok. Förhoppninsgvis satsar Treyarch på en annan konflikt och Infinity gör MW3.
Hoppas iaf storyn blir mer begriplig i MW3, för i MW2 förstår jag verkligen inte vad de tänkt när det satt ihop den.
Var väl nå snack om Korea kriget har jag hört ryktesvägar.
Redigerat av Unregistered710b3906, 14 December 2009 - 13:35.
Postad 14 December 2009 - 14:03
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
Efter att spelat Modern Warfare 2 i 5 dygn nu så kan jag ändå konstatera att det inte är så mycket bättre än World At War... iaf inte så mycket bättre som jag trodde det kanske skulle vara... Båda spelen har sin charm och sina fördelar. Sedan om man gillar Andra världskriget eller modern krig är ju en annan visa. Call Of Duty 4 var revolutionerande när det kom.... Förtjänar alla bra kritik det fått. MW2 glider ju lite framgångsvågen från första spelet. Visst det är bra men inte den wow-känslan som man fick när man spelade Cod4!
Grymt spel är det iaf
Angående ljuden kan jag hålla med om att det är mycket kraftfullare ljud i WAW. När jag bytte tillbaka till Cod4 strax innan MW2 kom... lät det först som mina högtalare hade pajjat när jag kastade granater.... även vissa vapen hade hög diskant och lite bas men de kanske ska låta så.
Postad 14 December 2009 - 15:21
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Jag gillar verkligen Treyarchs spel men MW spelen är ändå nr1 i min bok. Förhoppninsgvis satsar Treyarch på en annan konflikt och Infinity gör MW3.
Treyarch har ju köpt rättigheter till musik med bl.a Vietnamtema, så hoppas verkligen det blir Vietnam!!! Det skulle smaka mumma!!!  CALL OF DUTY: GOOOOD MOOOOOORNING VIETNAM!!! Dom ska i alla fall inte göra något mer spel som utspelar sig under 2:a världskriget!! Ja det gör jag, det var ju det jag skrev.
Erkänner att jag också hör flugorna....
Redigerat av Z-man75, 14 December 2009 - 15:24.
Postad 14 December 2009 - 18:36
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Erkänner att jag också hör flugorna.... 
Gillar också att det prasslar lite extra när man går i högt gräs, även när man har ninja såklart
Postad 14 December 2009 - 22:44
RealDaBratt
-
RealDaBratt
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Ja Vietnam vore coolt för nästa del. Känns solklart med tanke på Japanska öarna som 5án erbjöd. Miljön påminner. Treyarch har tränat på det.
Stött på dessa fuskare online för första gången. Snacka om en gamebreaker att de kan hålla på att skjuta varandra 25gånger i följd för att sedan nuka. Finns det inget sätt de kan åka dit för fusk? Folk borde väl bli förbannade.
Sedan avsaknaden av dedikerade servrar, hur motiverades det beslutet?
Postad 14 December 2009 - 23:16
Dodds
-
Dodds
-
Användare
-
-
148 inlägg
Kan man fråga sig. Fuskande nissar hade inte kunnat förstöra i den grad som de gör nu
Postad 14 December 2009 - 23:28
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Tja, det är ju inte särskilt vanligt på Live med dedikerade servrar.
Postad 15 December 2009 - 03:14
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Det är omöjligt för mig att låsa upp Cold-bloodet Pro! Har ni några bra tips?
Postad 15 December 2009 - 04:25
Magnus M
-
Magnus M
-
Lärjunge
-
-
255 inlägg
Det är omöjligt för mig att låsa upp Cold-bloodet Pro! Har ni några bra tips?
Kör med en Stinger som secondary och skjut ner alla flygfarkoster du ser, vanliga attack helicopters, harriers och UAV är one shot kills och dyker upp flera gånger per match (vilket bör skynda på hela processen). Pave Low och Chopper gunner kräver två skott så även dessa går utmärkt att skjuta ner då en Stinger har just två skott, AC130 är dock bara att glömma då dom är smått omöjliga att skjuta ner. Se också till att kniva sönder alla sentry guns du stöter på, samt använd Scavenger som Perk 1 om du vill slippa dö för att ladda om din Stinger. Ett tips (även om jag själv alltid glömmer det i stridens hetta), lyssna efter "enemy UAV online" alt. "the enemy is blocking our radar", då vet du att det är dags att byta till secondary/hitta målet/fixa lock-on och inkassera xp/levla upp din cold blooded perk. BTW, kom ihåg din gamertag från denna tråd, så när jag mötte x Ostmacka x på måndagskvällen i en helt random rankad match kändes världen bra liten. Tror det var en FFA på Highrise, kommer dock inte ihåg om jag fick något kill eller inte på dig (men förhoppningsvis fick du se "My little pwny" och ett gristryne när MangeM tog dig av daga)...
Postad 15 December 2009 - 09:39
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Nån annan som har "varannan dag" dvs att man gör bra ifrån sig den ena dagen för att nästa dag spela som en idiot? Sniper Frog?
Postad 15 December 2009 - 09:40
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Kör med en Stinger som secondary och skjut ner alla flygfarkoster du ser. Text..
Tack för tipset, Jag gillar inte Stinger men vad gör man inte för Cold-Bloodet Pro  Jag är inte så svårt att varken hitta el döda eftersom jag springer runt som en rabieshund under matcherna. Måste lära mig kampa i fortsättningen
Postad 15 December 2009 - 10:50
Unregistered37658
-
Unregistered37658
-
Amatör
-
-
92 inlägg
Jag var precis med om något mycket konstigt. Skulle spela lite demolition och kom in i en omgång som körd på Afgan. Det första jag möts av är ett regn av noobtubes och då snackar vi inte dugg regn utan mer hagel. Det första som slår mig är att någon har hittat en ny glich eller nått. Men efter en stund ser jag att jag aldrig behöver ladda om eller att jag förlorar ammo... Så fram med tuben och bomba bara. Sen så var det en lycklig person som fick ett AC130 i tidig julklapp och ######r säger jag bara. Stora bomber utan att behöva ladda om, ni kan tänka er. Han total bombade hela kartan konstant. Var som ett maskingevär.
Detta visade sig som tur var bara var på en bana för att på nästa så vart allt normalt igen. Måste erkänna att jag blev gött irriterad först när jag trodde det var en ny glich.
Edit. Okej det verkar som att afgan banan har fuckat ur. Kom in igen på den banan och alla har oändligt med ammo och inge reloads. Gött irriterande.
Redigerat av Unregistered37658, 15 December 2009 - 10:54.
Postad 15 December 2009 - 10:55
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Igår hände en av de skummaste saker jag varit med om i detta spel.
Jag och en polare sitter i ett party och bestämmer oss för att lira Domination.
Matchen går igång och vi förlorar stort då de i andra laget var riktigt duktiga.
När sedan nästa match skall starta står det att vi kör "Free-for-all"?!
Vafan tänker vi och hoppar tillbaka till för att sedan välja domination igen. Vi kommer in i en match som precis slutar och hamnar i lobbyn där det står att det är Team Deathmatch som ska liras...
Vi beslutar oss att köra Hardcore Team Deathmatch istället och det fungerade bara fint.
Ingen som varit med om detta?
Postad 15 December 2009 - 11:06
Unregistered37658
-
Unregistered37658
-
Amatör
-
-
92 inlägg
Igår hände en av de skummaste saker jag varit med om i detta spel.
Jag och en polare sitter i ett party och bestämmer oss för att lira Domination. Matchen går igång och vi förlorar stort då de i andra laget var riktigt duktiga. När sedan nästa match skall starta står det att vi kör "Free-for-all"?! Vafan tänker vi och hoppar tillbaka till för att sedan välja domination igen. Vi kommer in i en match som precis slutar och hamnar i lobbyn där det står att det är Team Deathmatch som ska liras...
Vi beslutar oss att köra Hardcore Team Deathmatch istället och det fungerade bara fint.
Ingen som varit med om detta?
Detta händer även idag. Måste vara nått jätte fel borta på servrarna. Kvittar nästan vad jag skall spela så kommer jag in på afghan demolition eller på Rust FFA. Detta är riktigt irriterande.
Postad 15 December 2009 - 11:40
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Jag var precis med om något mycket konstigt. Skulle spela lite demolition och kom in i en omgång som körd på Afgan. Det första jag möts av är ett regn av noobtubes och då snackar vi inte dugg regn utan mer hagel. Det första som slår mig är att någon har hittat en ny glich eller nått. Men efter en stund ser jag att jag aldrig behöver ladda om eller att jag förlorar ammo... Så fram med tuben och bomba bara. Sen så var det en lycklig person som fick ett AC130 i tidig julklapp och ######r säger jag bara. Stora bomber utan att behöva ladda om, ni kan tänka er. Han total bombade hela kartan konstant. Var som ett maskingevär.
Detta visade sig som tur var bara var på en bana för att på nästa så vart allt normalt igen. Måste erkänna att jag blev gött irriterad först när jag trodde det var en ny glich.
Edit. Okej det verkar som att afgan banan har fuckat ur. Kom in igen på den banan och alla har oändligt med ammo och inge reloads. Gött irriterande.
Jag läste om detta. Det skulle vara nåt sorts virus som spreds via hosten. Otroligt jobbigt, då kanman ju lägga ner till dom fixar detta.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|