Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield: Bad Company 2 (PS3)

5060 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt (175 medlem(mar) har röstat)

Singleplayer

1. 5 (44 röster [25.14%])

Procent av omröstning: 25.14%

2. 4 (65 röster [37.14%])

Procent av omröstning: 37.14%

3. 3 (51 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

4. 2 (9 röster [5.14%])

Procent av omröstning: 5.14%

5. 1 (6 röster [3.43%])

Procent av omröstning: 3.43%

Multiplayer

1. 5 (130 röster [74.29%])

Procent av omröstning: 74.29%

2. 4 (36 röster [20.57%])

Procent av omröstning: 20.57%

3. 3 (2 röster [1.14%])

Procent av omröstning: 1.14%

4. 2 (4 röster [2.29%])

Procent av omröstning: 2.29%

5. 1 (3 röster [1.71%])

Procent av omröstning: 1.71%

Rösta Gäster kan inte rösta
Battlefield: Bad Company 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 9.088234 (33) 50:-
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9.357142 (13) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC) (PC-spel) 1 6.999998 (6) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Ultimate Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8.333332 (2) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 13 March 2010 - 19:33

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
tycker det är bra att det finns medic i squaden istället för 3 snipers i suaden som trycker längst bak på banan och samlar kills, helt värdelöst att spawna på dom. har låst upp hela assault klassen och hela energier klassen nu och vet faktiskt inte om jag orkar låsa upp sniper och medic eftersom jag inte är någon sniper och inte gillar LMG vepnen, dock vill jag gärna ha en medic i min squad som återupplivar mig när jag springer in och köttar och dör stup i kvarten :)

Postad 13 March 2010 - 19:35

gårdemyr
  • gårdemyr
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
Bara jag som har problem med Veteran

Har veteran status 1 men det syns inte i spelet, har inte heller fått m1 garand (hörde någonstans att man behöver veteran status 2?)

Postad 13 March 2010 - 19:37

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Lätt för en rank 30 med magnum kulor att säga det, din gris :)

Ah men jag kör bara magnum ammo till recon klassen, när jag kör assault och medic är det någon annan skill som jag inte kommer ihåg namnet på. Men den har att göra något med träffsäkerhet att göra.

Postad 13 March 2010 - 19:49

Simbo
  • Simbo
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0

tycker det är bra att det finns medic i squaden istället för 3 snipers i suaden som trycker längst bak på banan och samlar kills, helt värdelöst att spawna på dom. har låst upp hela assault klassen och hela energier klassen nu och vet faktiskt inte om jag orkar låsa upp sniper och medic eftersom jag inte är någon sniper och inte gillar LMG vepnen, dock vill jag gärna ha en medic i min squad som återupplivar mig när jag springer in och köttar och dör stup i kvarten :)

Kan inte annat en att hålla med! Blir så trött att spawna längt bak. Det är bara att rusa fram och kötta.

Btw: Det är ju hur kul som helts att köra upp defilibratorn i ryggen på snipersna och chocka de till döds :)

Postad 13 March 2010 - 19:55

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Jag tror bara det handlar om att folk inte kommit in i BF tänket riktigt än när dom klagar på de olika klasserna. Finns ju som sagt alltid något sätt att utmanövrera de andra klasserna.
Man behöver ju ha koll på vilka vapen som funkar till vad också, såg tex kerren stå och skjuta efter en attack helikopter med en M24 och jag kan väll bara säga lycka till :)
Hoppar in om en stund men orkar inte spela deathmatch idag men annars kör jag vad som, Medic FTW :)

Postad 13 March 2010 - 20:01

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Dragon, jag har 5 med ditt namn på :)

Nej nu sova så man orkar med o spela lite i morgon fan.

jaja jag bjuder på dom :)

Postad 13 March 2010 - 20:23

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
vart är alla mhb folk? är alla ute och super idag eller? har 11st online av 100 varav 2st spelar BF.
kom igen nu :)

Postad 13 March 2010 - 20:24

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0

vart är alla mhb folk? är alla ute och super idag eller? har 11st online av 100 varav 2st spelar BF.
kom igen nu :)

Det är ju melodifestivalen. :)

Postad 13 March 2010 - 20:25

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Jag tror bara det handlar om att folk inte kommit in i BF tänket riktigt än när dom klagar på de olika klasserna. Finns ju som sagt alltid något sätt att utmanövrera de andra klasserna.
Man behöver ju ha koll på vilka vapen som funkar till vad också, såg tex kerren stå och skjuta efter en attack helikopter med en M24 och jag kan väll bara säga lycka till :)
Hoppar in om en stund men orkar inte spela deathmatch idag men annars kör jag vad som, Medic FTW :)

haha jo men det lyckas ju ibland fick in ett hs på snubben med MGn iaf

Postad 13 March 2010 - 20:28

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Det är ju melodifestivalen. :)

men va fan :)

Redigerat av andreassofus, 13 March 2010 - 20:33.

Postad 13 March 2010 - 20:37

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0

...vet faktiskt inte om jag orkar låsa upp sniper och medic eftersom jag inte är någon sniper och inte gillar LMG vepnen, dock vill jag gärna ha en medic i min squad som återupplivar mig när jag springer in och köttar och dör stup i kvarten :)

Du kan ju använda hagelbrakaren istället på de klasserna om du inte gillar deras vapen. Då är det ju "up close and personal..." :)

Postad 13 March 2010 - 20:41

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

haha jo men det lyckas ju ibland fick in ett hs på snubben med MGn iaf

Det går att plocka folk ur blackhawken ja, men för att ta folk i havocen behöver du en M95

Postad 13 March 2010 - 20:42

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Det går att plocka folk ur blackhawken ja, men för att ta folk i havocen behöver du en M95

jaja

Postad 13 March 2010 - 20:59

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Du kan ju använda hagelbrakaren istället på de klasserna om du inte gillar deras vapen. Då är det ju "up close and personal..." :)

ja de skulle man ju kunna göra,, har inte kört nånting med hagelbrakarna faktiskt men det verkar svårt, banorna är ju så stora . att ta sig ända fram på alla stora öppna ytor (som många banor har) så är det nog mer tur om man lyckas ta sig fram utan att bli dödad på vägen :) nej jag kör nog med min m16 eller ak74 som jag brukar :)

Postad 13 March 2010 - 21:51

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Om man ska vinna matcherna vill det nog till att man har medics i sin squad i alla fall när man är attackers, man måste ju spara på ticketsen. Så minst en medic i varje squad helst två.
Sen förstår jag inte vad du har emot återupplivning den har ju varit med ett tag nu i BF serien. Och det är ju återupplivning, healing, resupply och reparing som gör detta spelet så roligt, du behöver inte ha grymma fps skills för att göra nytta och bidra till laget. Det här spelet är ju mer än och bara skjuta varandra i huvudet :D

Tycker bara inte det handlar om skills alls när ett helt lag består av medics och återupplivar varandra hela tiden.
Är mycket väl medveten om att det har varit med ett tag i BF-serien och har aldrig gillat just det.
Alla dom andra sakerna du nämner har jag absolut inge emot.

Postad 14 March 2010 - 00:55

Zippi
  • Zippi
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
Tycker vi ska införa regelbundna dopingtest av Thomasson, har man varje match dubbelt så mycket poäng som tvåan måste man gå på någonting :D

Postad 14 March 2010 - 01:59

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
ja tror de är för han har bra Squad-mates :D

Redigerat av Andi_One, 14 March 2010 - 02:00.

Postad 14 March 2010 - 02:15

Zippi
  • Zippi
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0

ja tror de är för han har bra Squad-mates :P

Eller för dåliga så han hela tiden kan återuppliva :D

Postad 14 March 2010 - 02:58

Tiva73
  • Tiva73
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

hade dom inte fixat connection problemet eller? har blivit utkastad 2 ggr idag,, AMATÖRER som inte kan fixa iordning problemen

ha!!!!! om det ändå vore så väl kan det vara 2 matcher i dag som jag inte blev utslängd....skärpning

Postad 14 March 2010 - 11:19

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
börjar tro att det inte är meningen att jag ska få spela detta underbara spel.vet inte hur många ggr förbindelsen har brutits/laggar eller att man hamnar i "fel"grupp.igår(lördag)så var det ändå riktigt kul att spela.körde lite conguest med en hel del MHB vänner...synd bara att strömen försvann för hela byn bara :P :D

Postad 14 March 2010 - 12:56

Axxident
  • Axxident
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0
Lyckades skjuta piloten i en blackhawk igår med M24 på andra försöket :D

Postad 14 March 2010 - 16:19

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Tycker vi ska införa regelbundna dopingtest av Thomasson, har man varje match dubbelt så mycket poäng som tvåan måste man gå på någonting :D

ja tror de är för han har bra Squad-mates :P

Man tackar för komplimangen, men jag tror det beror på ett flertal faktorer. Precis som Andi_One skriver så är det duktiga squad-mates, sedan så tror jag det har att göra med att jag har en jämn nivå på de 3 klasser jag spelar och jag växlar mellan dem i olika skeden i matcherna för att de är bäst just då.

Men först och främst så är det squad-mates, och dom har jag haft riktigt tur med på sista tiden måste jag säga.

Postad 14 March 2010 - 17:18

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Man tackar för komplimangen, men jag tror det beror på ett flertal faktorer. Precis som Andi_One skriver så är det duktiga squad-mates, sedan så tror jag det har att göra med att jag har en jämn nivå på de 3 klasser jag spelar och jag växlar mellan dem i olika skeden i matcherna för att de är bäst just då.

Men först och främst så är det squad-mates, och dom har jag haft riktigt tur med på sista tiden måste jag säga.

Du glömde ju den viktigaste faktorn, MadAbility var ju inte med och konkurrerade om ace pin :D
Lyckades inte komma med i matchen och när jag till slut kom med så fanns det ingen squad att lira med,riktigt segt att behöva spawna 100 mil från där allt händer. Så jag åkte runt och roadkillade folk med blackhawken, gick väll sådär kan jag tillägga :P

Postad 14 March 2010 - 17:30

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Du glömde ju den viktigaste faktorn, MadAbility var ju inte med och konkurrerade om ace pin :D
Lyckades inte komma med i matchen och när jag till slut kom med så fanns det ingen squad att lira med,riktigt segt att behöva spawna 100 mil från där allt händer. Så jag åkte runt och roadkillade folk med blackhawken, gick väll sådär kan jag tillägga :lol:

:D vi får teama upp ikväll, kommer in vid 20 snåret skulle jag tro. Blev rätt många ace pins igår faktiskt. Jag gillar dock Best Squad pinnen bättre :P

Redigerat av Ola Thomasson, 14 March 2010 - 17:31.

Postad 14 March 2010 - 17:45

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
hade dom inte fixat connection problemet härom dagen när servrarna låg nere? idag är det värre än någonsin ju, blir utkastad hela tiden och till och med utloggad från psn.. skitspel

Postad 14 March 2010 - 18:12

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

hade dom inte fixat connection problemet härom dagen när servrarna låg nere? idag är det värre än någonsin ju, blir utkastad hela tiden och till och med utloggad från psn.. skitspel

Fast om du blir utloggad från psn så borde det väll inte vara spelets fel, eller?
Kommer nog in runt 20 tiden

Postad 14 March 2010 - 18:34

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Fast om du blir utloggad från psn så borde det väll inte vara spelets fel, eller?
Kommer nog in runt 20 tiden

nej inte just dom gångerna kanske men oftast blir jag ju bara utkastad från matchen,, va de inte just de dom skulle fixa i fredags och lördags?

Postad 14 March 2010 - 18:49

benji-boy
  • benji-boy
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
har blevit bortkopplad en gång typ.

tycker alla gnäller om bfbc2.
min fråga e om nu bfbc2 e ett skitspel och allt är fel varför spela det då?

Postad 14 March 2010 - 19:23

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Har spelat 13,4 timmar och blivit utkastad 2 ggr. Känns inte som folks problem enbart beror på spelet

Postad 14 March 2010 - 19:34

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0
Det var då själve faen utkastad helt plöstligt igen,ledde matchen och hade många poäng och grejer upplåsta :D
tror jag ger faen i och spela tills det kommer en patch eller nått.....

Postad 14 March 2010 - 20:43

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

har blevit bortkopplad en gång typ.

tycker alla gnäller om bfbc2.
min fråga e om nu bfbc2 e ett skitspel och allt är fel varför spela det då?

om du menar mig så har du fel, har ALDRIG gnällt över spelet utan på servrarna och det är en väldig skillnad.

Postad 14 March 2010 - 21:17

benji-boy
  • benji-boy
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

om du menar mig så har du fel, har ALDRIG gnällt över spelet utan på servrarna och det är en väldig skillnad.

o det behöver inte alltid va servern det e fel på. utan det kan va din egen uppkoppling. ps3an buggar osv många saker.

har ca 2 dagar 7 timmar spelad blevit bort kopplad max 2 gånger. och erfara inte dom problem du säger.
:)

Postad 14 March 2010 - 21:31

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

o det behöver inte alltid va servern det e fel på. utan det kan va din egen uppkoppling. ps3an buggar osv många saker.

har ca 2 dagar 7 timmar spelad blevit bort kopplad max 2 gånger. och erfara inte dom problem du säger.
:)

jo det kan vara min uppkoppling, har telia 24mb och har normalt när jag gör tp och pingtest.
så jag förstår inte varför det skulle vara något problem där.
men det är många här som har problem med att dom blir utkastade, FÖR många för att det skulle va nåt fel hos oss, tror jag.
och eftersom servrarna va nerstängda i fredags och lördags för att dom skulle fixa felen så måste dom ju ha vetat att något va fel.

summa kardemumma, jag tror inte felet ligger hos mig, händer aldrig i andra onlinespel.

Postad 14 March 2010 - 21:40

Zippi
  • Zippi
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0

jo det kan vara min uppkoppling, har telia 24mb och har normalt när jag gör tp och pingtest.
så jag förstår inte varför det skulle vara något problem där.
men det är många här som har problem med att dom blir utkastade, FÖR många för att det skulle va nåt fel hos oss, tror jag.
och eftersom servrarna va nerstängda i fredags och lördags för att dom skulle fixa felen så måste dom ju ha vetat att något va fel.

Inte säkert att det är servrarna som strular heller (även om det är troligast). Kan mycket väl vara deras ISP som inte har ett 100%-igt nät och blir överbelastat på vissa delar.

Postad 14 March 2010 - 22:08

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Inte säkert att det är servrarna som strular heller (även om det är troligast). Kan mycket väl vara deras ISP som inte har ett 100%-igt nät och blir överbelastat på vissa delar.

låter som du vet mer än mig för jag vet inte ens vad ISP är för nåt :)
oavsett (om vi förmodar att felet ligger hos dom) så får vi bara hoppas att dom fixar det så man kan spela normalt.

Postad 14 March 2010 - 23:06

Zippi
  • Zippi
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0

låter som du vet mer än mig för jag vet inte ens vad ISP är för nåt :)
oavsett (om vi förmodar att felet ligger hos dom) så får vi bara hoppas att dom fixar det så man kan spela normalt.

Jupp, det börjar bli dags att få ordning på problemet nu!

(ISP = Bredbandsoperatör :) )

Postad 15 March 2010 - 07:41

Unregistered0b884712
  • Unregistered0b884712
  • Veteran

• 1690 inlägg
  • 0

Klaga inte på snipers och helikoptrar, sprängde en attack helekopter med min m95a. +100 poäng :) Final shot så att säga.

Däremot tycker jag att det är jävligt svårt att få mycket poäng som sniper, har mina gömställen och får ibland slut ammo innan jag dör, med 40 skott så är det ganska lång tid. Bästa rundan som sniper, då bara själva killscore och inte pins och sådant inräknat så har jag landat på ca 2000 poäng. Efter att ha maxat sniper så började jag med medic. OH SHIT. Här snackar vi om lätta poäng. Squadheals bara rasslar över skärmen och 200 skott i magasinet bådar för massiv köttning, press the trigger and run in.

Dock så känner jag att jag tillför mer som sniper då jag ofta inte bryr mig om att snipa allt och alla utan tycker det är mer viktigt att försvara m-com station / döda andra snipers.

Börjar även bli less på kassa ###### snipers som står mitt på en gata och siktar, gå och göm dig i en buske ditt lilla miffo. Personer som gömmer sig i fyren. BOOM headshot, du syns bättre och är mer förutsägbar där än i en buske.

4 snipers på samma ställe, skitskoj att kniva ihjäl dem allihop eller knäppa dem en efter en.

Håller med lite om medic, defibrilator borde ha en cooldown på 10 sek eller så.

Postad 15 March 2010 - 08:23

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0
Hur funkar minorna man får som första upplåsning på Engineer klassen?
Skall dessa bara kastas ut på marken där pansarvagnarna åker och sedan kabom...
eller måste man ulösa dem själv och i såfall....hurdå?
Har prövat att kasta ut dem när FI pansarvagnar kommer men nada händer?

Postad 15 March 2010 - 08:25

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
De är bara att kasta ut dem!

MEN de kan mkt väl hända att Fi har skjutit sönder dem innan de kör över dem.
Man ser inte motståndarnas minor. Däremot så åker man gärna o skjuter i marken där man
misstänker att de kan ligga några.

Postad 15 March 2010 - 08:38

CBR
  • CBR
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0
Det var ju väldigt kul igår, jag ensam i mitt lag mot 6-7 MHB:are i det andra :)
Att sedan 90% av mitt lag var snipers hjälpte inte direkt heller....

Jag bjuder på The Dentist Matrixen :)

Redigerat av CBR, 15 March 2010 - 08:40.

Postad 15 March 2010 - 08:41

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Dock så känner jag att jag tillför mer som sniper då jag ofta inte bryr mig om att snipa allt och alla utan tycker det är mer viktigt att försvara m-com station / döda andra snipers.

Börjar även bli less på kassa ###### snipers som står mitt på en gata och siktar, gå och göm dig i en buske ditt lilla miffo. Personer som gömmer sig i fyren. BOOM headshot, du syns bättre och är mer förutsägbar där än i en buske.

4 snipers på samma ställe, skitskoj att kniva ihjäl dem allihop eller knäppa dem en efter en.

Håller med lite om medic, defibrilator borde ha en cooldown på 10 sek eller så.

Jag tänker tvärtom, buskar är nästan sämsta stället, det är ju mer förutsägbart.
Högt upp och buskar är ju där man förväntar sig att snipers ska stå. Jag brukar stå lågt bakom t ex ett hushörn.

Som jag sa; har inget emot medics, behövs ju som sagt var. Men när det känns som att 75-80% av alla som spelar kör medics så blir det lite tråkigt. Och när alla i en squad kör medics och bara återupplivar varandra hela tiden...då är det alldeles för lätt att samla poäng tycker jag.

Postad 15 March 2010 - 09:15

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Det var ju väldigt kul igår, jag ensam i mitt lag mot 6-7 MHB:are i det andra :)

Jag bjuder på The Dentist Matrixen :)

Japp det börjar bli lite av ett problem, Jag brukar gå ur min squad och bjuda över fellow MHB'are när tillfället kommer. Jag tror nästan att det är något vi alla borde försöka göra, någon som håller med?

Postad 15 March 2010 - 09:18

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Jo visst är det så!

Va ju riktigt trevligt i lördags när vi var 10st MHB`are i samma lag.
Tragiskt nog åkte vi ju på stryk då ett par ggr. Men de kan ju bara betyda
att andra laget måste fuskat :)

Postad 15 March 2010 - 10:41

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Jo visst är det så!

Va ju riktigt trevligt i lördags när vi var 10st MHB`are i samma lag.
Tragiskt nog åkte vi ju på stryk då ett par ggr. Men de kan ju bara betyda
att andra laget måste fuskat :)

Jupp, ser inte något annat svar, klart de andra måste ha fuskat.. :)

Postad 15 March 2010 - 10:59

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

då var vi två!
kom in i motståndarlaget, som ensam, hela tiden. inte så roligt!

Postad 15 March 2010 - 11:30

benji-boy
  • benji-boy
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
medlem i MHB forum. men kör med en annan tagg "666". får intryck om att om man inte har mhb som tagg så ska man inte räkna me något teamwork. lirade me er igår dog jämnte några MHB medics ingen återupp livade mig. spelar det verkligen så stor roll vilken klantagg man har? eller gäller det bara MHB för andra klaner som jag har lirat me har kunnat jobba bra ihop me mig o mina vänner.

Redigerat av benji-boy, 15 March 2010 - 11:31.

Postad 15 March 2010 - 11:34

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
hehehe tror du hade extrem otur!
Jag revivar alla jag kommer åt givetvis.
Offrar ofta mitt eget liv för att göra en revive om de är i närheten av en M-com station då ja ofta anser att
folk med snabbare vapen än mina medic vapen är effektiva där.
Så har ja en k/d på 0,77 oxå.

Sen ska ju tilläggas att när du är död så ser man ju bara en en blixt symbol, inte ditt namn.
Enda man ser skillnad på är ju om de är med i sin egna squad för då är blixten grön.

Postad 15 March 2010 - 11:47

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Är väll bara att skrika på någon om du nu spelade i samma squad dvs. Och man ser ju som sagt inte vem som ligger på marken, men om man nu ändå vet vem som ligger där och man tvingas välja mellan och reviva två olika skulle jag helt klart ta en med MHB tag. Man vet ju att MHB folket har mer koll än folk i allmänhet vad gäller teamwork, främsta orsaken är väll att i stort sätt alla använder mic.
Men annars försöker man ju reviva allt och alla :)

Postad 15 March 2010 - 11:53

benji-boy
  • benji-boy
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
kan ju säga att för varje soldat som dör förlora man en ticket. tänk så här du rusar för att återupppliva du lyckas återuppliva men det finns en fi som övervakar er o plockar ut er båda då förlora man ju 2 tickets istället för en. jag brukar alltid kolla runt först sen återuppliva. o anser jag att det e inte värt det så håller jag mig borta från den döde. när jag lira så e det inte hur mycket poäng jag har . har hellre lite poäng o en vinst än mycket poäng o en förlust. kan oxå tillläga att jag har alltid lirat i stora bf klaner så jag kan väll va lite skadad. :) :)

anser att snipers ska va långt borta o spotta folk.
medic ska hålla sig bakom sina medlemar för en revive eller heal.
assult e ju en head on det e han som ska anfalla m-com osv.
engineer ska hålla sig nära fordon

det finns många snabbare o bättre sätt att plocka ut en m-com.

en sniper med extra c4 samt en egineer med at miner kan plocka ut m-con på 3 sec. :)

Postad 15 March 2010 - 11:57

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

kan ju säga att för varje soldat som dör förlora man en ticket. tänk så här du rusar för att återupppliva du lyckas återuppliva men det finns en fi som övervakar er o plockar ut er båda då förlora man ju 2 tickets istället för en. jag brukar alltid kolla runt först sen återuppliva.

helt sant, finns inget mer störande heller när man åker på en "dubbeldeaths" för man blir revive:ad mitt i värsta eldstriden på hela banan bara för vissa medics jagar enbart enkla poäng

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.