Call Of Duty: Black Ops
2077 svar till detta ämne
Postad 25 mars 2011 - 15:17
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2 753 inlägg
Vad har jag missat....
Har nått lvl50 och har legat där ett tag och skulle vilja komma vidare i prestige lvl. Hur gör jag det?
Börjar man då om från lvl 1 och går till 50 igen innan prestige lvl2?
Edit: Hittade en film på tuben om det. Får slösa lite cod och döda lite till med min kära commando innan jag trycker...
Jag har ett par vänner på min lista som inte trycker prestige fastän de har kunnat göra det länge. Sen har jag dom som tryckt en gång men ångrade sig nästan direkt. Så tänk över om du vill fortsätta bygga på den nivån du är på nu eller om du vill börja jaga Xp och låsa upp saker igen. För min del är det en stor del av spelet att jaga Xp och sånt, sen när jag är klar med prestigeandet blir det väl att jaga alla grejer till alla vapen och så.
Postad 25 mars 2011 - 15:27
Unregisteredd07f8978
-
Unregisteredd07f8978
-
Användare
-
-
177 inlägg
Jag har bara gått i prestige en gång och har legat på lvl50 i första prestige i rätt många månader nu och hade antagligen haft tid att gå i prestige ett par gånger till under denna tiden, funderar på att trycka på knappen snart men kan inte riktigt motivera mig själv till det, måste spendera alla CoD points först isf
Edit: Glömde, ni som går i presige så fort ni bara kan, handlar det endast om jakten på XP eller ligger något annat bakom ?
Redigerat av Unregisteredd07f8978, 25 mars 2011 - 15:43.
Postad 25 mars 2011 - 20:20
Polobyxa
-
Polobyxa
-
Användare
-
-
115 inlägg
Jag har bara gått i prestige en gång och har legat på lvl50 i första prestige i rätt många månader nu och hade antagligen haft tid att gå i prestige ett par gånger till under denna tiden, funderar på att trycka på knappen snart men kan inte riktigt motivera mig själv till det, måste spendera alla CoD points först isf 
Edit: Glömde, ni som går i presige så fort ni bara kan, handlar det endast om jakten på XP eller ligger något annat bakom ?
För mig så är XP-jakten en ganska stor del av spelet. Det handlar inte bara om XP men jag tycker att det ger en extra krydda. Jag trycker på knappen så fort jag nått 50 och har fortfarande inte tittat bakåt. Spelet är kul, jag spelar alltid för att vinna och för att förnedra mina fiender (vilket tamejfan fortfarande inte har hänt  ) men att jaga XP är liksom grädden på moset om man säger så.
Postad 26 mars 2011 - 17:48
Unregistered7eaa9096
-
Unregistered7eaa9096
-
Forumräv
-
-
569 inlägg
Har satt upp ett mål. När jag får en 9 killstreak så jag får köra lite helicopter, då trycker jag på PRESTIGE knappen.
Det verkar som alla får köra helicopter....jag måste suga på CoD. Satt uppe till 3 igår och fick bara som mest 8 killstreak......suck.
Postad 26 mars 2011 - 18:01
-Palle-
-
-Palle-
-
Mästare
-
-
3 878 inlägg
Kör med care-package och hardline pro så ska du se att det inte tar så lång tid innan du får din helikopter
Postad 26 mars 2011 - 22:28
Unregisteredf3b7885c
-
Unregisteredf3b7885c
-
Beroende
-
-
1 024 inlägg
Kör med care-package och hardline pro så ska du se att det inte tar så lång tid innan du får din helikopter 
Äsch, vilken Noob combo Palle!!
Postad 27 mars 2011 - 03:03
-Palle-
-
-Palle-
-
Mästare
-
-
3 878 inlägg
Ja vafan, det är ju enda chansen för en annan att man kan få bra killstreak rewards juh
Postad 27 mars 2011 - 08:40
Unregisteredf3b7885c
-
Unregisteredf3b7885c
-
Beroende
-
-
1 024 inlägg
Ja vafan, det är ju enda chansen för en annan att man kan få bra killstreak rewards juh 
haha.. ja, eller så springer man med Ollie o snor hans kills... fast det spelar ju ingen roll, för 5 minuter efter så hör man "voff,voff" i headsetet ändå
Postad 27 mars 2011 - 10:52
Unregistered7eaa9096
-
Unregistered7eaa9096
-
Forumräv
-
-
569 inlägg
Fick många care-packs igår men ingen helicopter, mest ammo, napalm och annat men snart borde den dyka upp  . Kom att tänka på en sak, jag har alltid kört på tills jag dött och sedan utnyttjat killstreaksen. Om man nyttjar grejerna under tiden avbryter man då streaken?
Postad 27 mars 2011 - 10:58
Unregistered710b3906
-
Unregistered710b3906
-
Veteran
-
-
2 199 inlägg
Äh helikoptrar är ju värdelösa, blir ju nerskjuten direkt, satsa på hundar istället.
Postad 27 mars 2011 - 12:07
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2 753 inlägg
Har satt upp ett mål. När jag får en 9 killstreak så jag får köra lite helicopter, då trycker jag på PRESTIGE knappen. Det verkar som alla får köra helicopter....jag måste suga på CoD. Satt uppe till 3 igår och fick bara som mest 8 killstreak......suck.
Bra mål faktiskt, men grejen är nog att det är ganska psykologiskt att skaffa högre killstreaks. Du kom ju upp i åtta. Då är det bara en till. Jag brukar tänka så ibland att när jag får tre i rad för UAV, så börjas det om "5 kvar till blackbird". Sen är det bara 3 kvar igen för hundar, och då ser man ju var fienderna är och har ett jätteövertag. Fick många care-packs igår men ingen helicopter, mest ammo, napalm och annat men snart borde den dyka upp . Kom att tänka på en sak, jag har alltid kört på tills jag dött och sedan utnyttjat killstreaksen. Om man nyttjar grejerna under tiden avbryter man då streaken?
Det spelar ingen roll om du använder före eller efter att du dör. Killsen från killstreak-rewards räknas inte vidare i killstreaken ändå. Men man avbryter heller ingenting, utan allt fortsätter som innan. haha.. ja, eller så springer man med Ollie o snor hans kills... fast det spelar ju ingen roll, för 5 minuter efter så hör man "voff,voff" i headsetet ändå 
Haha "voff,voff", att du kommer ihåg, det måste ju varit aslängesen vi spelade  Äh helikoptrar är ju värdelösa, blir ju nerskjuten direkt, satsa på hundar istället.
Håller faktiskt med, men mot mig som inte har en enda Ghost-klass och ingen Strela så kan det vara effektivt med helikopter, hundarna kan man iaf kniva eller kasta tomahawks på  Jag brukar istället kämpa för att förhindra att de får några killstreaks överhuvudtaget
Postad 27 mars 2011 - 12:11
-Palle-
-
-Palle-
-
Mästare
-
-
3 878 inlägg
Postad 27 mars 2011 - 12:45
Unregisteredf3b7885c
-
Unregisteredf3b7885c
-
Beroende
-
-
1 024 inlägg
Haha "voff,voff", att du kommer ihåg, det måste ju varit aslängesen vi spelade 
Haha.. japp, satte sig ihuvudet  Exet flyttar snart ifrån huset så jag slipper kvarta hos vänner hela tiden, då blir det lir igen.. hoppas ni e kvar då!! Saknar dom lååååånga nätterna
Postad 27 mars 2011 - 12:53
-Palle-
-
-Palle-
-
Mästare
-
-
3 878 inlägg
Vi ska ingenstans
Postad 28 mars 2011 - 07:31
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2 753 inlägg
Haha.. japp, satte sig ihuvudet Exet flyttar snart ifrån huset så jag slipper kvarta hos vänner hela tiden, då blir det lir igen.. hoppas ni e kvar då!! Saknar dom lååååånga nätterna 
Haha okej, kul när man tänker efter, det var ju inte så jättelängesen vi spelade egentligen, men ändå känns det länge i Cod-tid  Gött att du är på väg tillbaks, hoppas allt löser sig på bästa sätt!  Får lägga in en teaser för mitt klipp som kommer laddas upp senare idag: "Why I love tactical insertions and wave spawns"...
Postad 28 mars 2011 - 12:27
Unregistered710b3906
-
Unregistered710b3906
-
Veteran
-
-
2 199 inlägg
Nynnar alltid på den här låten när det går bra http://www.youtube.c...h?v=qD0gx7BLpxI
Postad 28 mars 2011 - 16:32
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2 753 inlägg
Postad 28 mars 2011 - 17:06
Unregisteredd07f8978
-
Unregisteredd07f8978
-
Användare
-
-
177 inlägg
Postad 01 april 2011 - 09:04
Tobbeboiii
-
Tobbeboiii
-
Rookie
-
1 inlägg
Såg att det pratdes om tobbeboiii och mellanmannen. Lägg till tobbeboiii med tre iii så lirar vi clan-match
Postad 01 april 2011 - 18:47
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2 705 inlägg
Många har gått tillbaka till MW2, jag kan förstå att folk har tröttnat på detta spel! Ostabila server och en massa bugg..igår spelade vi ett gäng svenskar mot andra lag, folk dog aldrig fast vi spelade hardcore och vi träffade med flera skott!!
Jag hittade en sniper på WMD längst ner på banan eftersom han bevakade en ingång och jag kom från sidan då han inte upptäckte mig fast jag var 5-6 meter i från honom. Jag siktar med min Galil på hans huvud och avfirar 3 skott som träffade..istället ställde han sig upp och skött mig en pistol så han hann t.o.m byta från sniper till pistol! Jag byte spel till Fifa 11 istället.
Jag hoppas på MW3 fixar de nån funktion då om man campar mer än 10-15 sek dör eller blir skadad/röd skärm. Eller om man har Choper Gunner / Gunship ser skillnad på fienden med Ghost Pro och friends, hur många gånger har vi inte blivit kickade pga detta?? Listan är lång..måste käka middag nu.
Postad 01 april 2011 - 23:06
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2 753 inlägg
Många har gått tillbaka till MW2, jag kan förstå att folk har tröttnat på detta spel! Ostabila server och en massa bugg..igår spelade vi ett gäng svenskar mot andra lag, folk dog aldrig fast vi spelade hardcore och vi träffade med flera skott!! Jag hittade en sniper på WMD längst ner på banan eftersom han bevakade en ingång och jag kom från sidan då han inte upptäckte mig fast jag var 5-6 meter i från honom. Jag siktar med min Galil på hans huvud och avfirar 3 skott som träffade..istället ställde han sig upp och skött mig en pistol så han hann t.o.m byta från sniper till pistol! Jag byte spel till Fifa 11 istället.
Jag hoppas på MW3 fixar de nån funktion då om man campar mer än 10-15 sek dör eller blir skadad/röd skärm. Eller om man har Choper Gunner / Gunship ser skillnad på fienden med Ghost Pro och friends, hur många gånger har vi inte blivit kickade pga detta?? Listan är lång..måste käka middag nu. 
Vill man ha hardcore får man ju ta det försiktigt, eller stå ut med att bli kickad om man är oförsiktig  Men det andra låter sjukt, pallar inte när sånt händer att folk verkligen inte dör fastän jag VET att jag skjuter dem..
Postad 01 april 2011 - 23:31
Really
-
Really
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
Tycker faktiskt MW2 är ett bättre spel när det kommer till MP. Är ett snabbare och skönare flyt i det hela jämfört med BO. Fast å andra sidan har ju BO positiva saker med sitt MP, lite snällare killstreaks, bättre radar o annat sånt som man inte "tänker på". Sen är det lite synd att BO inte har några större banor, är ju skitsvårt att köra sniper då alla springer med eller på varandra.
Postad 02 april 2011 - 08:33
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4 194 inlägg
Kommer ihåg när vi nötte COD4 och snackade om att "tänk va j*vla omöjligt det skulle vara att hitta nån med en ljuddämpad sniperbössa".
Kanske är dags att gå back to basics?  Saknar COD4...och WaW.
MW2 sög ju hästballe.
Postad 02 april 2011 - 14:07
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2 705 inlägg
Vill man ha hardcore får man ju ta det försiktigt, eller stå ut med att bli kickad om man är oförsiktig 
Men det andra låter sjukt, pallar inte när sånt händer att folk verkligen inte dör fastän jag VET att jag skjuter dem..
Jag är alltid försiktigt och går nästan aldrig minus i Hardcore matcherna undantag när motståndarna inte dör då går vi ut ur matchen. Är det verkligen så svårt att fixa så man ser skillnad på Ghost Pro och friends när man har CG/Gunship uppe? Hur ska jag vara försiktigt på småbanor Nuketown eller Firing Range där folk och respawn-systemet i detta spel suger get som vi alla redan känner till. Igår spelade jag några matcher med MW2 veteraner Toni och Grawen  och det gick ingen vidare för mig 8-12..haha
Redigerat av Lias08, 02 april 2011 - 15:34.
Postad 02 april 2011 - 16:04
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Respawnsystemet suger? Det skulle vara enbart på Nuketown i så fall och bara om man står och campar
Postad 02 april 2011 - 16:28
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2 705 inlägg
Respawnsystemet suger? Det skulle vara enbart på Nuketown i så fall och bara om man står och campar 
Google eller kolla tuben efter Respownsystem Black Ops.  Multiplayer in Black Ops is great. That is if you can get passed the campers, lag and unforgivable respawn system (shown above).
At first I thought I just missed a player, or someone was camping a certain part of the map. But thanks to Treyarch’s new ‘Theater Mode,’ I was able to get down to the nitty gritty and find out exactly what the problem was. Apparently, after adding the new Wager Match mode, Cod Points and secrets in Nuketown, they didn’t have time to implement a proper respawn system that spawns players on opposite sides of the map, instead of on top of each other.
While it doesn’t happen every single time you die, it happens enough to affect gameplay and is frustrating as hell. I wonder if this would have been a problem if they actually beta tested Black Ops, instead of performing various ‘internal’ tests. Because those actually work, just look at how great an experience MW2 is! No overpowered weapons, perks, killstreaks or hackers in that game! /sarcasm
Seriously though, Call of Duty is the biggest franchise out there this generation. Wouldn’t it make sense for Activision to put just a little more care into this series instead of releasing an unpolished game every year? http://www.youtube.c...h?v=KbHigYYwK4s
Postad 02 april 2011 - 18:03
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Google eller kolla tuben efter Respownsystem Black Ops. 
Eh, jag har spelat det ett antal timmar, egna erfarenheter fungerar bättre. Det som händer på youtubeklippet har jag varit med om, det händer knappast ofta och jag har aldrig råkat ut för det mer än en gång per match, så jag ser inte hur spawnsystemet skulle sabba ens försök att få plusstatistik. Händer mycket oftare i KZ3 Det är som sagt bara på Nuketown man behöver tänka på att de plötsligt kan komma bakifrån men har man lite koll på var ens medspelare är så brukar man kunna räkna ut ungefär när de ska byta. Hade varit värre om de inte bytte, då skulle motståndarlaget bara behöva stå och spawndöda hela tiden.
Postad 02 april 2011 - 20:33
Zokez
-
Zokez
-
Amatör
-
-
77 inlägg
Är sååå trött på detta spelet, enligt mej det sämsta cod hitills. Har gått tillbaka til COD4/MW2 så nu är det kul att spela cod igen. Annars kommer jag att ge mej på Halo igen, känner att jag saknar det spelet...
Postad 02 april 2011 - 21:20
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4 194 inlägg
Är sååå trött på detta spelet, enligt mej det sämsta cod hitills. Har gått tillbaka til COD4/MW2 så nu är det kul att spela cod igen. Annars kommer jag att ge mej på Halo igen, känner att jag saknar det spelet...
Äsch, nyktra till och kom tillbaks imorrn igen FFS. PS: Dags att byta avatar snart - bäst du gör det innan Micro$oft bannar dig
Postad 03 april 2011 - 18:28
-Palle-
-
-Palle-
-
Mästare
-
-
3 878 inlägg
Fick till en riktigt grym match på WMD, här kommer lite blandade godbitar: http://www.youtube.c...h?v=RykbknYNKAUOch la grande finale! http://www.youtube.c...h?v=J3wK7-W4WwY
Postad 03 april 2011 - 18:38
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2 705 inlägg
Fick till en riktigt grym match på WMD, här kommer lite blandade godbitar: http://www.youtube.c...h?v=RykbknYNKAU
Och la grande finale! 
http://www.youtube.c...h?v=J3wK7-W4WwY
Snyggt Palle, grymt att kunna ta folk med puffran på softcore! Jag har inte förstått hur man lägger ut klipp på tuben.
Postad 03 april 2011 - 18:40
-Palle-
-
-Palle-
-
Mästare
-
-
3 878 inlägg
Snyggt Palle, grymt att kunna ta folk med puffran på softcore!
Jag har inte förstått hur man lägger ut klipp på tuben. 
Tack, är rätt nöjd  Här är en bra guide: http://www.youtube.c...h?v=Q-nhcbIL9-s
Postad 03 april 2011 - 18:47
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2 705 inlägg
Tack, ska testa ikväll om det funkar
Postad 04 april 2011 - 16:00
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2 753 inlägg
Snyggt skjutet palle!  och jag gillar din drop från catwalken
Subscribe på det nu
Såg förresten att du joinade vår match förra veckan, men vi körde TT och du stack rätt snabbt igen. Tycker det är allmänt dålig aktivitet från minhembio nuförtiden
Postad 04 april 2011 - 17:10
Unregistered710b3906
-
Unregistered710b3906
-
Veteran
-
-
2 199 inlägg
Snyggt skjutet palle! och jag gillar din drop från catwalken 
Subscribe på det nu 
Såg förresten att du joinade vår match förra veckan, men vi körde TT och du stack rätt snabbt igen. Tycker det är allmänt dålig aktivitet från minhembio nuförtiden 
Jag lirar dock i stort sett varje kväll, dock softcore. Vi spelade i stort sett bara hardcore i mw1 och 2 men har tröttnat. Men är ni sugna på softcore domination så är det bara att hojta.
Postad 04 april 2011 - 17:28
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Jag lirar dock i stort sett varje kväll, dock softcore. är ni sugna på softcore
Ever the problem =/.
Postad 04 april 2011 - 17:32
-Palle-
-
-Palle-
-
Mästare
-
-
3 878 inlägg
Snyggt skjutet palle! och jag gillar din drop från catwalken 
Subscribe på det nu 
Jag körde med polaren splitscreen och det verkade inte gå att få med honom när jag joinade  Sen var ni väl fullt lag va? Det var fullt med NAD'are iaf  Jag lirar dock i stort sett varje kväll, dock softcore. Vi spelade i stort sett bara hardcore i mw1 och 2 men har tröttnat. Men är ni sugna på softcore domination så är det bara att hojta.
Hmmm, har jag dig på min lista måntro? Kan det vara du som är Doctor Rag3?
Postad 04 april 2011 - 17:41
Unregistered710b3906
-
Unregistered710b3906
-
Veteran
-
-
2 199 inlägg
Jag körde med polaren splitscreen och det verkade inte gå att få med honom när jag joinade  Sen var ni väl fullt lag va? Det var fullt med NAD'are iaf 
Hmmm, har jag dig på min lista måntro? Kan det vara du som är Doctor Rag3?
Si senor
Postad 07 april 2011 - 08:32
Snurrbo
-
Snurrbo
-
Forumräv
-
-
542 inlägg
Vet nån om de extrabanor som bara följer med Hardened Edition och Prestige Edition kommer släppas i mappack för nedladning eller om de går att få tag på på annat sätt än genom att köpa de paketen. Känns onödigt att köpa spelet igen bara för man vill ha några banor.
Postad 07 april 2011 - 17:32
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2 753 inlägg
Vet nån om de extrabanor som bara följer med Hardened Edition och Prestige Edition kommer släppas i mappack för nedladning eller om de går att få tag på på annat sätt än genom att köpa de paketen. Känns onödigt att köpa spelet igen bara för man vill ha några banor.
Det är väl bara Zombie-banor som är extra i de versionerna?
Postad 07 april 2011 - 18:59
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2 705 inlägg
Min översättning från Norska! Escalation avslöjades efter GAME i Australien satte ut en digital dokumentation på sina webbplatser. Denna affisch var snabbt bort, men har förevigats av bland annat VG247. Det visar datumet (maj 3) på kommande nya banorna, Seize the Zoo, Secure the Convoy, Raid the Stockpile, Take the Hotel och Survive : Call of the Dead. Sista banan låter onekligen som en Zombie-bana som gradvis har blivit en tradition när utvecklare Treyarch gör extramaterial till "Call of Duty"-serie. Original:
Escalation ble avslørt etter at GAME i Australia la ut en digital poster på sine nettsider. Denne posteren ble raskt fjernet, men er foreviget av blant annet VG247. Den viser datoen (3. mai) og hva de nye områdene heter; Seize the Zoo, Secure the Convoy, Raid the Stockpile, Take the Hotel – samt Survive: Call of the Dead. Sistnevnte høres unektelig ut som et zombiebrett, noe som etter hvert har blitt til en tradisjon når utvikleren Treyarch skal lage bonusinnhold til «Call of Duty»-serien.
Postad 08 april 2011 - 07:28
Unregistered710b3906
-
Unregistered710b3906
-
Veteran
-
-
2 199 inlägg
Blir najs med nya banor, börjar bli less.
Postad 08 april 2011 - 08:14
Snurrbo
-
Snurrbo
-
Forumräv
-
-
542 inlägg
Det är väl bara Zombie-banor som är extra i de versionerna?
Ja det stämmer. Jag vill ha dom utan att betala 700kr till för spelet. Har ju redan köpt det för 500kr en gång.
Postad 08 april 2011 - 16:19
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2 753 inlägg
Ja det stämmer. Jag vill ha dom utan att betala 700kr till för spelet. Har ju redan köpt det för 500kr en gång.
Jaha, nä det är ju klart. Trodde först att de skulle följa med i första DLC, men sen tänkte jag inte mer på dem och glömde det. Uppenbarligen är de fortfarande undangömda för oss andra.. Är iaf på upploppet i MP nu, snart fullrankad!  Ska försöka jobba upp alla perks till Pro och känna på så många vapen/klasser som möjligt nu.
Postad 08 april 2011 - 16:34
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6 702 inlägg
Är iaf på upploppet i MP nu, snart fullrankad! Ska försöka jobba upp alla perks till Pro och känna på så många vapen/klasser som möjligt nu.
Det har sagts innan, men tål att upprepas; Du är en sjuk människa.
Postad 08 april 2011 - 17:04
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2 753 inlägg
Det har sagts innan, men tål att upprepas; Du är en sjuk människa.
Haha vafan? Jag har strax över 11 dagars speltid online. I februari mötte jag folk som hade över 30 dagars speltid... Jag är inte sjuk, jag bara maxar min tid och försöker ranka så snabbt som möjligt. Synd att inte du fastnat för multiplayerdelarna i dom här spelen
Postad 08 april 2011 - 18:13
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6 702 inlägg
Synd att inte du fastnat för multiplayerdelarna i dom här spelen 
Tycker det är skoj; men efter ett tag så är det bara hardcore människor kvar och man känner sig själv som en bly-vikt runt foten på de duktiga. Det blir svårt att ha roligt när man hela tiden blir påmind om hur dålig man egentligen är... Sen ger man sig ut på eget bevåg och spelar själv en stund, upptäcker hur j-a tråkigt det är utan lagarbete och ger upp spelet.
Postad 08 april 2011 - 18:37
karlnr9
-
karlnr9
-
Beroende
-
-
1 239 inlägg
Tycker det är skoj; men efter ett tag så är det bara hardcore människor kvar och man känner sig själv som en bly-vikt runt foten på de duktiga. Det blir svårt att ha roligt när man hela tiden blir påmind om hur dålig man egentligen är... Sen ger man sig ut på eget bevåg och spelar själv en stund, upptäcker hur j-a tråkigt det är utan lagarbete och ger upp spelet.
Jag känner likadant. Men när jag lirar med Ollie så tar jag rygg på honom. Som en norsk skidåkare ungefär. Och så skjuter jag på det som blir över...
Postad 08 april 2011 - 18:40
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Men när jag lirar med Ollie så tar jag rygg på honom. Som en norsk skidåkare ungefär. Och så skjuter jag på det som blir över... Jag saknar de dagarna när vi purade hela tiden och hade höga winstreaks. Skulle vilja sätta ihop ett MHB allstarteam och slå min winstreak =/.
Postad 08 april 2011 - 19:39
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6 702 inlägg
Men när jag lirar med Ollie så tar jag rygg på honom. Som en norsk skidåkare ungefär. Och så skjuter jag på det som blir över...
Har jag lärt mig något från COD4, MW2 och BO är att när man springer med Ollie blir man alltid skjuten först. Man springer med Ollie och blam så skjuter fienden en, men aldrig Ollie. Och då springer jag ändå 1 meter ifrån honom. Har sett massor av Killcams där de byter siktet från honom till mig. Wtf liksom?!?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|