Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

BIL-tråden!

7547 svar till detta ämne Bilar Bil Car Cars
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 02 September 2016 - 12:42

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0

Stone?

Nja inte riktigt .... Helgonets bil hade ST1 för Simon Templar 1 på nummerplåten!

Postad 02 September 2016 - 12:51

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4142 inlägg
  • 0

Film-Vs-TV-Cars-Saint-Volvo-P1800.jpg

Postad 02 September 2016 - 12:52

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

• 1025 inlägg
  • 0

Var 10e tank bensin brukar de säga.

Ja det kanske är ett bra riktmärke, hittade bara detta i en manual för nyare 9-3:

"Vissa tillsatser i bensin kan i kombination

med etanol orsaka försämrad körbarhet.
Tanka därför en full tank med bensin
(RON 95) var 10000:e km. Förbruka
merparten av denna innan bilen tankas

igen."

Postad 02 September 2016 - 13:36

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

Nja inte riktigt .... Helgonets bil hade ST1 för Simon Templar 1 på nummerplåten!

Om du syftar på bensinmacken tror jag mer att det är en förkortning av deras tidigare namn "Station 1".

Postad 03 September 2016 - 12:47

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

• 1025 inlägg
  • 0
Tankade E85 för 9,66 igår, då hade bilen druckit ca 1,12 l/mil sedan förra tankningen. Jag är nöjd :)

Postad 05 September 2016 - 07:08

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Tankade E85 för 9,66 igår, då hade bilen druckit ca 1,12 l/mil sedan förra tankningen. Jag är nöjd :)

I morse var det nere på 9.48! Rekordlågt. Inte ens förra gången jag körde Biopower, 2009, var det någonsin nere så lågt.

Postad 05 September 2016 - 12:29

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
Har ni några bra knep för att underlätta bilförsäljningen på blocket? Vad ska man skriva och vad ska man inte skriva och så vidare.

Ser inte fram emot att försöka sälja min bil. Men det kanske går lätt om jag har tur 😊

Postad 05 September 2016 - 12:33

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Har ni några bra knep för att underlätta bilförsäljningen på blocket? Vad ska man skriva och vad ska man inte skriva och så vidare.

Ser inte fram emot att försöka sälja min bil. Men det kanske går lätt om jag har tur

Gällande priset. Tänk vad du vill ha, halvera den summan och sätt i annonsen. Det är ändå bara hälften av vad du tänkt som du får på Blocket. Gäller iofs allt där, inte bara bilar.

Postad 05 September 2016 - 12:35

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

Ser inte fram emot att försöka sälja min bil. Men det kanske går lätt om jag har tur

Priset bestämmer om det går lätt :P

Sitter i samma båt som du, velar lite att lämna bilen till kvd för att slippa däcksparkare.

Ett tips, köp ett kontantkort och använd det i annonsen.

Redigerat av K1M, 05 September 2016 - 12:35.

Postad 05 September 2016 - 12:45

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Gällande priset. Tänk vad du vill ha, halvera den summan och sätt i annonsen. Det är ändå bara hälften av vad du tänkt som du får på Blocket. Gäller iofs allt där, inte bara bilar.

Hehe är det verkligen så? Min bil är värd runt 80 tusen
Och du tror inte jag får mer än 40 för den då? 😊
Tror jag behåller den då 😜

Postad 05 September 2016 - 12:51

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4142 inlägg
  • 0

Snabb huvudräkning: Min milkostnad för bränsle är ca hälften av din milkostnad. Jag är nöjd ;)

Postad 05 September 2016 - 13:00

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Skriv annonsen så att du själv skulle nappa typ.

När jag läser annonser så går de med 30 rader med utrustning bort...

Förstår inte folk som t.ex. skriver på sin V70 från -14 att den har elhissar, färddator, stereo osv....

När jag sålt bilar brukar jag hålla det kort.

Skrev ungefär som nedanstående text när jag sålde min gamla V70.

V70 i bra skick med runt 24500 mil på mätaren.

Något dörruppslag och några repor.

Lambda-lampan lyser men annars inga fel.

Nybytt kamrem.

EDIT: Hittade ungefär vad jag tänkte på: https://www.blocket....1.htm?ca=15&w=1

Kanske skulle varit med en bild på inredningen med!

Redigerat av MartinAberg, 05 September 2016 - 13:01.

Postad 05 September 2016 - 13:03

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

• 1025 inlägg
  • 0

Snabb huvudräkning: Min milkostnad för bränsle är ca hälften av din milkostnad. Jag är nöjd ;)

Grattis  :)

Postad 05 September 2016 - 13:08

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

• 1025 inlägg
  • 0

Antar att du inte har några räntekostnader eller annat heller...

Postad 05 September 2016 - 13:26

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Skriv annonsen så att du själv skulle nappa typ.

När jag läser annonser så går de med 30 rader med utrustning bort...

Förstår inte folk som t.ex. skriver på sin V70 från -14 att den har elhissar, färddator, stereo osv....

När jag sålt bilar brukar jag hålla det kort.

Skrev ungefär som nedanstående text när jag sålde min gamla V70.

V70 i bra skick med runt 24500 mil på mätaren.

Något dörruppslag och några repor.

Lambda-lampan lyser men annars inga fel.

Nybytt kamrem.

EDIT: Hittade ungefär vad jag tänkte på: https://www.blocket....1.htm?ca=15&w=1

Kanske skulle varit med en bild på inredningen med!

det är sant. det är noga onödigt att skriva en hel rad med massa utrustning.

dock gör det sig själv med min bil för den har ingen utrustning :P

Postad 05 September 2016 - 13:26

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Hehe är det verkligen så? Min bil är värd runt 80 tusen
Och du tror inte jag får mer än 40 för den då?
Tror jag behåller den då

Vem säger att den är värd 80'? Den är värd det högsta pris som du kan få för den.

Postad 05 September 2016 - 14:13

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Vem säger att den är värd 80'? Den är värd det högsta pris som du kan få för den.

ja. då får jag formulera om mig så du förstår. 

söker jag upp alla bilar som är som min med samma årtal och samma milantal så är snittpriset runt 80´ kanske till och med lite mer. 

det är ju så man får ta reda på värdet. 

Postad 05 September 2016 - 14:16

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

• 1025 inlägg
  • 0

söker jag upp alla bilar som är som min med samma årtal och samma milantal så är snittpriset runt 80´ kanske till och med lite mer. 

O vill du snabbt bli av med bilen så lägger du dig i det lägre spannet, ej på snittpris.  :)

Postad 05 September 2016 - 14:21

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

O vill du snabbt bli av med bilen så lägger du dig i det lägre spannet, ej på snittpris.  :)

nejdå jag lägger mig lite lägre. tror man tjänar på det. då får d om bara pruta lite mindre :)

Postad 05 September 2016 - 14:37

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4142 inlägg
  • 0

Snittpriset du nämner, är det begärt pris? Om nån begär 80 och får 70 så var den värd 70.

Postad 05 September 2016 - 15:08

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Priset som anges i andras annonser visar inte värdet utan endast vad de förväntar sig få för pris. Det blir lite mass-psykos med prissättningar på Blocket. "Jag sätter samma pris som de andra, för det måste ju vara värdet." Jasså? Men ta fler faktorer i beaktande. Hur många säljs inom en viss region, vad är efterfårgan på just den modellen just här, vad fick de egentligen betalt när de väl fick bilarna sålda? En hint är att kolla datumet på annonserna. Har de legat ute ett tag så är priset förmodligen för högt satt.

Postad 05 September 2016 - 15:37

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Det är ofta jag hör folk snacka om vad de ligger på blocket ...Men man vet inte vad slutpriset blir..

I övrigt så skriv talar endast svenska .
Skaffa kontantkort.
Skriv sista pris om du lägger ut den för det .
Skaffa en ny mail och kontantkort.
Behöver Inga nya vänner .
Inga däcksparkare.
Provkörning utan mig händer inte.
Bilen köps inte åt någon släkting osv

Postad 05 September 2016 - 15:58

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Priset som anges i andras annonser visar inte värdet utan endast vad de förväntar sig få för pris. Det blir lite mass-psykos med prissättningar på Blocket. "Jag sätter samma pris som de andra, för det måste ju vara värdet." Jasså? Men ta fler faktorer i beaktande. Hur många säljs inom en viss region, vad är efterfårgan på just den modellen just här, vad fick de egentligen betalt när de väl fick bilarna sålda? En hint är att kolla datumet på annonserna. Har de legat ute ett tag så är priset förmodligen för högt satt.

men snälla du. tycker du tjatar lite väl mycket och gör en höna av en fjäder :)

om det är 100 golfar ute och alla ligger på ungefär samma pris, så ger ju ändå det en liten hint om vad den sorten kostar (på ett ungefär)

jag vet även vad jag betalade för min bil, och jag vet hur länge jag har haft den, och jag vet ungefär värdeminskningen på bilarna. 

jag vet också att det försvinner många golfår från locket och att det kommer in nya med ungefär samma pris.  så jag tror inte prissättningen är så svår egentligen.

Marknaden styr det ganska bra och prissättningen brukar regleras efter det också.  annars skulle alla sätta samma priser nu på bilarna som för två år sen, och så är det ju inte. 

Postad 06 September 2016 - 00:47

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1399 inlägg
  • 0

Går ju knappt sälja bil på blocket längre om man inte är snor billig!

Alla bilar som försvinner på blocket blir inte sålda om ni tror det.

Blir allt vanligare idag att byta på firma.

Postad 06 September 2016 - 04:50

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 1
Finns ju en anledning varför KVD går så bra och är så populärt.

Varför plåga sig med att genomgå en bilförsäljning via Blocket?

De tusenlappar man förlorar på att byta in bilen på firma är lätt värt det imo.

Postad 06 September 2016 - 04:51

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Hur funkar kvd?

Postad 06 September 2016 - 04:58

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0
https://www.kvd.se/s...CFdIaAl6h8P8HAQ

Postad 06 September 2016 - 06:45

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 2

Går ju knappt sälja bil på blocket längre om man inte är snor billig!

Alla bilar som försvinner på blocket blir inte sålda om ni tror det.

Blir allt vanligare idag att byta på firma.

Källa på det?

Postad 06 September 2016 - 08:30

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

Efter ett samtal så blev det kvd för min del.

Redigerat av K1M, 06 September 2016 - 08:30.

Postad 06 September 2016 - 09:55

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Källa på det?

Jösses! Är det en marknadsundersökning du vill ha? Sig själv och ett antal bekantas försök till att försöka sälja eller köpa beg bil på Blocket kanske duger som källa? Känner du någon som är 100% nöjd med att sälja eller köpa bil problemfritt på Blocket?

En annan anledning till att välja handlare är om man har lån kvar. Då är det inga problem med att de för över resten på den nya bilen. Försök sälja en bil privat utan problem om det står "kreditköp" på regbeviset!

Postad 06 September 2016 - 10:01

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

Jösses! Är det en marknadsundersökning du vill ha? Sig själv och ett antal bekantas försök till att försöka sälja eller köpa beg bil på Blocket kanske duger som källa? Känner du någon som är 100% nöjd med att sälja eller köpa bil problemfritt på Blocket?

Jag har aldrig haft några problem att sälja på Blocket. Men det var mer raden "Blir allt vanligare idag att byta på firma" jag undrade över.

Postad 06 September 2016 - 10:05

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

KVD verkar bra men de tar för mkt betalt (6595 spänn) om bilens värde, som i mitt fall, ligger på max säg 30 papp.

Samtidigt lockar inte Home of the idiots, förlåt Blocket, heller. 

Inbyte är ju förstås smidigast och om inte annat så blir ju inbytes-pris en del av förhandlingen om de vill ha mig som kund eller inte. Dvs "kommer ni med enbart skampris på min gamla pärla så kan ni glömma mig som kund".

Så vi får se. Ska fiska med några handlare och se vad de kan tänkas ge för pärlan om man handlar nästa bil hos dem. Blir det för lågt överallt kan man kanske kosta på sig att prova bland "idioterna" och se om man kan få ut mer den vägen...

edit: Vad skulle hända om bilen blir stulen under provturen? Gäller försäkringen fast jag lånat ut bilen så att säga?

Redigerat av pacman, 06 September 2016 - 10:12.

Postad 06 September 2016 - 11:03

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
Förstår inte fördelarna med kvd.
Dyrt som fan. Sen kostar det även om du inte får sålt bilen. Dessutom blir du utan bil i flera veckor.

Vad är det som är bra?

Postad 06 September 2016 - 11:39

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

Förstår inte fördelarna med kvd.
Dyrt som fan. Sen kostar det även om du inte får sålt bilen. Dessutom blir du utan bil i flera veckor.

Vad är det som är bra?

Fördelarna är att slippa alla nackdelar med att sälja privat.

Slippa boka tid med eventuella köpare som inte kommer att köpa bilen och eventuella problem som kan dyka upp efter en eventuell försäljning. Det är kvd som säljer bilen inte du som privatperson. 

Sen gillar jag personligen auktioner, jag får det vad någon är villig och betala utan att exakt veta vad den är värd.

Jämfört med blocket sätta ett högt pris och sen köra prutningsprocessen.

Jag tror att en köpare föredrar ett köp via kvd. De går igenom bilen som "oberoende" och beskriver objektet.

Kostar ingenting om bilen inte blir såld efter två auktioner. 

Redigerat av K1M, 06 September 2016 - 11:44.

Postad 06 September 2016 - 12:26

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1399 inlägg
  • 0

Källa på det?

Mig själv och flertalet kompisar som nu mera vägrar sälja privat.
Eller kompisen som handlar med bilar.

Jag säljer en del på blocket fortfarande senast en Toyota Camry som gick allt annat än smidigt.

Så när jag hade sålt den bilen så kände jag att det var nog sista gången jag utsätter mig för nått sånt här igen.

Jag har aldrig haft några problem att sälja på Blocket. Men det var mer raden "Blir allt vanligare idag att byta på firma" jag undrade över.

Kul för dig att du aldrig haft problem!

Får jag fråga vad du har sålt för bilar då?

Du kan säkert hitta nån undersökning som visar både och men jag går bara på vad dom människorna jag har runt mig gör numera.

Arbetskamrater och vänner och bekanta.

Finns vissa som står ut med vad som helst bara för att få sålt sin bil och tjäna några kronor.

Men å andra sidan så är det samma personer som köper privat och prutar som idioter och krånglar som fan själva.

Postad 06 September 2016 - 12:36

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
Vad är det dör problem ni har hela tiden när ni säljer?

Postad 06 September 2016 - 12:49

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

Sälj en BMW i Stockholmområdet :P

Jobbiga telefonsamtal mitt i natten. Prutar hälften utan sett bilen. Kommer och tittar, klagar på allt för att få ner priset.

Redigerat av K1M, 06 September 2016 - 12:51.

Postad 06 September 2016 - 12:51

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 1

Jag har sålt de flesta av de vanligaste bilmodellerna på Blocket. Det blir alltid samma sak. Några exempel: "Jag tar tåget imorgon och kommer med kontanter. Jag behöver inte ens titta på bilen." eller "Pappa kan inte svenska så jag (11 år gammal kille) ringer för att pappa vill köpa bilen." eller "Inga problem att du har lån på bilen, det löser jag åt dig!"

Jag kan nog komma på fler exempel. T ex varianten där man kommit överens om ett pris per telefon och sedan kommer det en kille med någon buffel till kompis i släptåg och räcker fram en bunt sedlar. "Det fattas 5000!". "Detta är vad jag har." Tufft läge att argumentera i.

Postad 06 September 2016 - 12:54

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4142 inlägg
  • 0

Ett alternativ https://www.vikoperdinbil.se/

Postad 06 September 2016 - 13:30

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

Jag gjorde en värdering via nätet tyckte det blev väldigt lågt. Så det är ju som vilken bilhandlare som helst.

Sen har jag läst lite negativt om dom.

Postad 06 September 2016 - 13:39

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Jag har sålt de flesta av de vanligaste bilmodellerna på Blocket. Det blir alltid samma sak. Några exempel: "Jag tar tåget imorgon och kommer med kontanter. Jag behöver inte ens titta på bilen." eller "Pappa kan inte svenska så jag (11 år gammal kille) ringer för att pappa vill köpa bilen." eller "Inga problem att du har lån på bilen, det löser jag åt dig!"

Jag kan nog komma på fler exempel. T ex varianten där man kommit överens om ett pris per telefon och sedan kommer det en kille med någon buffel till kompis i släptåg och räcker fram en bunt sedlar. "Det fattas 5000!". "Detta är vad jag har." Tufft läge att argumentera i.

ok. men om dom kommer långväga och prutar sen, det är ju deras problem. då vänder man bara ryggen till och går därifrån. :)

Postad 06 September 2016 - 13:42

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4142 inlägg
  • 0

ok. men om dom kommer långväga och prutar sen, det är ju deras problem. då vänder man bara ryggen till och går därifrån. :)

Vända ryggen mot en buffel... :D

Postad 06 September 2016 - 14:04

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1399 inlägg
  • 0

Så j*vla skönt med leasing bil värt varenda krona! :)

Postad 06 September 2016 - 14:07

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Fast om en skum typ köper enkel tågbiljett och säger att han ska ta bilen tillbaka utan att ha sett den innan så vill jag helst inte träffa personen alls.

Postad 06 September 2016 - 14:30

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Fast om en skum typ köper enkel tågbiljett och säger att han ska ta bilen tillbaka utan att ha sett den innan så vill jag helst inte träffa personen alls.

nej för merparten av sveriges befolkning ser ju verkligen ut så som ni beskriver det.  ALLA som köper bilar har med en stor buffel som hotar till sig bilen.

Så j*vla skönt med leasing bil värt varenda krona! :)

hade det inte varit för dom få miltalen man får köra så hade jag nog leasat jag också.

Postad 06 September 2016 - 14:36

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

nej för merparten av sveriges befolkning ser ju verkligen ut så som ni beskriver det.  ALLA som köper bilar har med en stor buffel som hotar till sig bilen.

Nu var detta 2 helt olika exempel som du mixar ihop till 1. Buffelkompisen har jag varit med om och känt mig tvingad till att ta sedlarna som erbjöds (jag var ung då). "Tågfolket" har ringt på i princip varje annons som jag har lagt in och jag har alltid avböjt.

Redigerat av agpath, 06 September 2016 - 14:36.

Postad 06 September 2016 - 14:37

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

hade det inte varit för dom få miltalen man får köra så hade jag nog leasat jag också.

Så kan man ju se det :)

Skiljer inte så jätte mycket i pris om man vill köra längre (om man kollar mini , där kan man ange sträcka).

Redigerat av K1M, 06 September 2016 - 14:46.

Postad 06 September 2016 - 14:39

Pinnen
  • Pinnen
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 1

Nu kan du ju iofs oftast välja själv vilken milbegränsning du vill ha när du privatleasar

Postad 06 September 2016 - 14:49

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 2
Det är ju mera hur vanligt som helst att folk skriver .
Pratar endast svenska.
Säljer endast privat,ej till din brorsa.
Endast svenska .
Färdigprutat.
Inga däcksparkare.
Endast kontant betalning.
Inte enkronor .
Vi blir inte släkt efter köp.
Det är INTE garanti 6 månader efter.
Det är INTE livstid support.

Tycker du ovanstående låter kul eller tror är ovanligt?
Använd blocket ..

Alla andra har slutat för länge sen

Postad 06 September 2016 - 14:58

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Så kan man ju se det :)

Skiljer inte så jätte mycket i pris om man vill köra längre (om man kollar mini , där kan man ange sträcka).

jag var inne på volvo och kollade vad det kostade att leasa en ford.  då ingick 1500mil/året och översteg man det så kostar det 10kr/mil extra.

det blir fort pengar alltså. 

men det går kanske att  välja högre miltal från början. Men jag skulle tro att det blir rätt rejält mycket dyrare. Har du några prisexempel på vad det kostar extra med 2000 mil istället för 1500?

Det är ju mera hur vanligt som helst att folk skriver .
Pratar endast svenska.
Säljer endast privat,ej till din brorsa.
Endast svenska .
Färdigprutat.
Inga däcksparkare.
Endast kontant betalning.
Inte enkronor .
Vi blir inte släkt efter köp.
Det är INTE garanti 6 månader efter.
Det är INTE livstid support.

Tycker du ovanstående låter kul eller tror är ovanligt?
Använd blocket ..

Alla andra har slutat för länge sen

ja det låter kul så jag kommer testa. 

Även taggad med Bilar, Bil, Car, Cars

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.