Ja, det verkar som Ingvar delar min åsikt med. Eller påstår du att han har missat detta?
Jag är inte emot att folk skaffar infrasystem men när man använder tvivelaktiga påstående om dess förträfflighet, så tänker iaf jag ifrågasätta det på samma sätt som massa andra tvivelaktiga påståenden.
Det är okey

Och om du tycker mina påståenden är tvivelaktiga så är det dig fritt att tycka det.
Men dina tvivel ändrar inte fakta om hur jag upplever saker och ting, eller hur någon annan upplever något för den delen...
och inte heller något av det jag hittils skrivit i tråden ändrar sig heller

Kan vi släppa detta nu, helt ointresserad av att disskutera saker på forum, gör det dock gärna i verkligheten!
Jag tycker att vi nästa gång du kommer till tokholm tar och dricker ett par öl i stället så får du också lyssna på det som jag syftar på...
så ska jag försöka "peka" på vad jag menar och se om du upplever det på samma sätt som jag då ?
det går ju inte veta om du kommer göra det, men jag vet dock att alla hitils har upplevs det på ett liknande sätt som jag.
men men... Som sagt!
Vi får snacka lite IRL i stället och lyssna på musk och ha det trevligt, jag kan inte beskriva med ord för dig hur det låter, men vill gärna försöka visa det för dig och se hur du upplever det

Tilläggas ska att jag inte upplever Nickes ljud på samma sätt som ljudet hemma eller hos komorok för den delen, det är mer närvaro hos oss än hos Nicke.
så om du grundar dina personliga åsikter på det besöket så var försiktig med det, det finns många andra system

ha de bäst !

Jag håller med David helt och fullt. Det händer något. Det kanske bara är skräp som inte är meningen att det ska vara med, men det blir mer "kropp" och känsla i ljudet.
Bara en sån sak som en akustisk gitarr borde kunna skapa undertoner som ligger jättelångt ner i frekvens, även att dom är väldigt svaga.
Ja men exakt !
Förstår du nu vad jag menade med "saknar infra bas"

det va det där jag saknade hos dig, grymt att du grävt fram den nu !

Föresten, testa att lyssna på IM - Dansing with kadafi.
får du en svajande känsla i håret när dom roliga partierna kommer ?