* Officiell Tråd - Sony Ericsson P1i *
1847 svar till detta ämne
Postad 17 September 2008 - 12:12
Sammen
-
Sammen
-
Lärjunge
-
-
412 inlägg
Flikar in en fråga här:
Många vänner har både privat- och tjänstemobil och smsar från båda. Jag har en drös SMS att skicka gratis från min leverantörs hemsida, men det verkar bökigt att se vilket nummer dom skickat smsen ifrån så ibland svarar jag till fel nummer. Jag har dom lagrade under samma kontakt och vill fortsätta ha det så för att hålla kontaktlistan snygg.
Finns det något sätt att ställa in så man enkelt kan se mer information om var smsen kommer från?
Postad 17 September 2008 - 22:06
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1567 inlägg
Flikar in en fråga här:
Många vänner har både privat- och tjänstemobil och smsar från båda. Jag har en drös SMS att skicka gratis från min leverantörs hemsida, men det verkar bökigt att se vilket nummer dom skickat smsen ifrån så ibland svarar jag till fel nummer. Jag har dom lagrade under samma kontakt och vill fortsätta ha det så för att hålla kontaktlistan snygg.
Finns det något sätt att ställa in så man enkelt kan se mer information om var smsen kommer från?
Är lite osäker på denna men har för mig att Motorola äger ett patent på rätten att visa namn & nummer samtidigt när man ringer eller tar emot samtal/meddelanden i en mobil. Det är visst därför man aldrig ser det i övriga telefoner. Kan ju vara anledningen till ditt problem.
Postad 18 September 2008 - 09:01
Sammen
-
Sammen
-
Lärjunge
-
-
412 inlägg
Patent på att visa namn och nummer samtidigt!? Du skämtar med mig aprillo?
Postad 19 September 2008 - 07:57
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1567 inlägg
Var som sagt mycket osäker på denna.. men.. Har googlat lite Hittade ett patentet. Det var inte Motorola som ägde det utan en herre som heter Romek Figa. Det bygger på en funktion att länka inkommande Caller ID med den interna telefonboken. Här nämns kort ett avtal mellan Motorola och Figa: http://www.wirelessn...D-technolo-0001Dock så hittar jag inget om möjligheten att visa namn och nummer samtidigt.  är bara något som gnager mig i bakhuvudet att jag läst något om det någongång.. (har själv retat mig på att jag endast ser namn och inte nummer när någon ringer upp.)
Postad 19 September 2008 - 09:21
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1567 inlägg
Efter ytterligare googlande så hittade jag själva patentet. Och där står mycket riktigt det som gnagde mig. Att patentet även äger rätten att visa namn & nummer samtidigt. .
Postad 19 September 2008 - 14:46
Slapshot
-
Slapshot
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Nu är äntligen är äntligen det lilla programmet My PhoneExplorer kompatibelt med P1,an. Suveränt program för att organisera sina filer i telefonen. Downloadsida
Postad 24 September 2008 - 08:44
Sammen
-
Sammen
-
Lärjunge
-
-
412 inlägg
Efter ytterligare googlande så hittade jag själva patentet. Och där står mycket riktigt det som gnagde mig. Att patentet även äger rätten att visa namn & nummer samtidigt. 
Helt otroligt! Men, hmm, jag tolkar ditt citat som att det gäller innan samtalet är besvarat. "before the call is answered." Jag tror jag ska belasta SEs kundtjänst med en liten fråga.
Postad 25 September 2008 - 17:52
Darth Tojayz
-
Darth Tojayz
-
Den Lurvige!
-
-
2944 inlägg
Nu kommer bekymmer som nyligen börjat hända min P1a..
Tänkte höra om det hänt ngnannan eller ngn som kanske vet ngn lösning??
Telefonen har börjat hänga sig!
Krävs omstart och hela kittet..
Verkar bara hända när jag ska gå in i meddelande. 
Ngn som vet ngn lösning??
Har hänt 2-3 gånger nu på 2 dygn..
Postad 25 September 2008 - 18:28
Unregistered72073bd1
-
Unregistered72073bd1
-
Användare
-
-
173 inlägg
tryck in den i datorn och kör senaste updateringen, om du redan har den, så installerar du den ändå . så blir systemet ominstallerat.
Postad 25 September 2008 - 18:49
Schluug
-
Schluug
-
Användare
-
-
164 inlägg
Någon som vet hur man öppnar sin P1i? Jag har problem med scrollhjulet, läst mig till att det förmodligen bara är fickludd eller liknande i vägen. Hittar 3 skruvar dock vill inte telefonene ge sig med dessa, någon som vet om det finns några fler?
Postad 25 September 2008 - 21:56
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1567 inlägg
Installerade Opera Mini här om dagen på min P1:a en java-browser som klarar det nya iphone-surfandet. Dvs att hela sidan visas utzoomad och sen klickar man sig in. Funkar riktigt bra faktiskt. http://www.operamini.com/
Postad 30 September 2008 - 07:53
Sammen
-
Sammen
-
Lärjunge
-
-
412 inlägg
Fick svar från kundtjänst, det finns inget sätt att visa numret tillsammans med kontakten i ett öppet sms.
Testade också Opera Mini och fick efter lite småstrul igång det, funkar nu ypperligt! Jättesmidigt!
Det verkar inte spela någon roll, men jag kan inte gå in i inställningarna för något MIDlet-konto (får felmeddelande). Är det likadant för er andra?
Postad 30 September 2008 - 09:51
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1567 inlägg
Testade precis att gå in i MIDlet-inställningarna för Opera Mini. Funkar utmärkt för mig.
Postad 30 September 2008 - 11:32
Sammen
-
Sammen
-
Lärjunge
-
-
412 inlägg
Så länge programmen funkar gör det väl inget att jag inte kommer in där. Vet iofs inte vad man kan ställa in där men något fel är ju på tok...
Söker jag på felmeddelandet får jag resultat från utvecklingssidor för c++, det är något array-index som är ogiltigt. Nåja, så länge det funkar får det vara. Fick förresten något liknande felmeddelande när jag försökte synka kontakter efter att ha testat visitkortskannern. Denna hade tolkat tecknen helt uppåt väggarna och det orsakade totalhängning vid synkning. Bra program...
Postad 08 October 2008 - 08:25
Sammen
-
Sammen
-
Lärjunge
-
-
412 inlägg
Nu vill inte Opera Mini fungera längre. Vet inte vad det beror på. Dock funkar Gmails lilla java-klient som också får felkod enligt nedan om jag går in på dess MIDlet-konto.
Om jag går in på vilket MIDlet-konto som helst ger programmet MIDlet-konton orsakskoden E32USER-CBASE med orsaksnummer 21.
När jag väljer ett bokmärke i opera mini får jag frågan vilket gruppkonto för internet jag vill välja. Dock har jag bara en grupp och den är inte satt till att "visa dialogruta vid anslutning". Vet inte om detta har någon inverkan.
What to do?
Postad 18 October 2008 - 00:46
Unregistered5af3b41c
-
Unregistered5af3b41c
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Hej råkade tappa min p1 ur min bil hållare ner på gummimattan på golvet i bilen så att scrollhjulet låsnade och la sig inne i telefonen, har öppnat den och tagit ur det nu.
Tur i oturen att detta är en toutch Screen mobil
Borde inte detta gå under drulle på hemförsäkringen?
jag har ingen självrisk första gången jag använder drullen hos mitt försäkrings bolag.
Borde inte gå att få ut på garantin, Eller?
Dom borde väll skrika "Handhavande fel" rakt ut?
Den är köpt 15 Augusti 2007, om jag inte minns helt fel så har man ju alltid 2 års garanti på sker i Sverige?
Men som saäg så är det väll inte vidare troligt att detta kommer att gå under garantin?
Alla förslag och åsikter motages gladeligen
DSC00035.JPG 346.64K
0 Antal nerladdningar
DSC00036.JPG 294.78K
0 Antal nerladdningar
Postad 23 October 2008 - 20:45
Sammen
-
Sammen
-
Lärjunge
-
-
412 inlägg
Jag skickade in ovanstående felmeddelande till SE-supporten och blev tillsagd att göra en uppdatering. Vilket jag gör nu, och den har stått på 99% i över en halvtimme nu. Någon som uppdaterat sin lur och varit med om samma sak? Frågan är hur länge jag ska vänta på detta...
Postad 25 October 2008 - 10:44
Volvis
-
Volvis
-
Forumräv
-
-
709 inlägg
Någon som vet hur man öppnar sin P1i? Jag har problem med scrollhjulet, läst mig till att det förmodligen bara är fickludd eller liknande i vägen. Hittar 3 skruvar dock vill inte telefonene ge sig med dessa, någon som vet om det finns några fler?
Jag skickade in min för rep av scrollhjul, dom bytte ut det helt enkelt.
Postad 26 October 2008 - 21:13
ruva
-
ruva
-
Mästare
-
-
2789 inlägg
Gillar inte WayFinderKommer inte förlänga mitt GPS abb jag fick gratis när jag köpte telefonen därför de adresser jag vill åt verkar inte gå att söka. Vill ha Telia istället där man kan söka på telefonnummer och få en rutt. Går det köra Telias GPS program med WayFinders gps-puck? Min pinnes spets har lossnat inne i telefonen och finns det ett smart sätt att komma åt den delen. Hat försökt med ungssticka och dyligt men inte fått ur den.
Postad 26 October 2008 - 21:18
MrAddee
-
MrAddee
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Hej!
Är det någon som vet hur/om man kan se om telefonen är låst till en operatör utan att prova med ett SIM-kort från en annan operatör?
/Andreas
Postad 26 October 2008 - 21:24
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1567 inlägg
Gillar inte WayFinder
Kommer inte förlänga mitt GPS abb jag fick gratis när jag köpte telefonen därför de adresser jag vill åt verkar inte gå att söka. Vill ha Telia istället där man kan söka på telefonnummer och få en rutt. Går det köra Telias GPS program med WayFinders gps-puck?
GPS-pucken är generisk och funkar med alla GPS-program.
Postad 28 October 2008 - 09:14
MikeSkip
-
MikeSkip
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Hej,
Har en liten fråga om P1. Finns det något snabbt sätt att "muta" mikrofonen?
På andra Sony Ericsson modeller kan man ju hålla inne c-knappen så stängs mikrofonen av, finns detta på P1?
/Mike
Postad 09 November 2008 - 13:57
mkjn2
-
mkjn2
-
Amatör
-
-
81 inlägg
Tja! jag har en fråga om p1an, jag skulle ansluta till mitt WLAN och typiskt så skrev jag fel lösenord  och den vill inte ta imot nått nytt lösen.. så den försöker bara ansluta på det lösenordet som är fel.. hur ändrar jag de?
snälla behöver svar snabbt.
Postad 21 November 2008 - 04:20
BestRip
-
BestRip
-
Användare
-
-
145 inlägg
Hej,
Läste att man kunde uppdatera mjukvaran så jag tänkte, kanske lite snabbare å mindre buggigt.
MEN efter uppdateringen till R9K009 så känner den inte igen telefonnummer som redan finns i "kontakter" utan frågar om jag vill lägga till numret, dvs. samma som redan finns där.
Har jag klantat till någon inställning eller är det bara mera buggigt än tidigare?
Jag har förresten gjort ett par teman som jag skulle kunna försöka lägga upp någonstans för nedladdning om någon är intresserad... (och om jag hajar hur man gör) ...
drink1.jpg 44.64K
0 Antal nerladdningar
drink2.jpg 40.17K
0 Antal nerladdningar
earth1.jpg 99.98K
0 Antal nerladdningar
earth2.jpg 92.94K
0 Antal nerladdningar
Postad 23 November 2008 - 12:56
Spuute
-
Spuute
-
Mästare
-
-
2937 inlägg
Hallå!
Jag har skummat igenom några få sidor i detta forum och tänkte höra om ni kan göra en liten lista på bra att ha program till denna lur?
har tre som opperatör och har frisurf med, så opera mini har jag. Vet ni några andra bra program att lägga in? Typ msn messenger som jag hade till min htc touch diamond. Och även andra roliga program / bra program. Vet inte riktigt exakt vilka program jag är ute efter, men ja några tips kanske ni har?
Sen att updatera mjukvaran i den, blir telefonen snabbare osv av det? Eller är det helt onödigt? Länk till vart man kan hitta att ladda hem, samt guide hur man gör?
Tack på förhand
Postad 28 December 2008 - 09:54
mkjn2
-
mkjn2
-
Amatör
-
-
81 inlägg
Tja. Har försökt med att få ingång Fring men inte lyckats. Jag kommer BARA köra över wifi
Men jag får det inte att hitta anslutning. Fring finns inte häller under "MIDlet" inställningar.
Nån som kan hjälpa mig lite snabbt?
/M
Postad 12 January 2009 - 20:52
ruva
-
ruva
-
Mästare
-
-
2789 inlägg
GPS-pucken är generisk och funkar med alla GPS-program.
Fungerar utmärkt till Telias GPS
Postad 16 January 2009 - 15:23
Unregistered21f0f248
-
Unregistered21f0f248
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Hej,
Undrar om följande fungerar.
Vill synca min P1a med både min privata dator och jobbdator. Dock är det endast kalendern som skall syncas på jobbdatorn. På den privata datorn skall allt syncas.
Privata datorn har XP medans jobbdatorn har Vista.
Jag har för mig att jag någonstans läst att det kan bli problem när man skall synca med två olika datorer.
Någon som kör med ovanstående lösning?
Hade gärna syncat med jobbdatorn via BT om det fungerar. Är detta möjligt?
TACK!
Postad 05 February 2009 - 21:54
ruva
-
ruva
-
Mästare
-
-
2789 inlägg
Har nu testat 3G från TRE på telefonen och det fungerar fint men telefonen verkar ha en rätt irriterande bugg. Om man t ex lyssnar på Rockstar med 3G och kommer till en minimal radioskugga, låser sig telefonen. Tycker det är dåligt att man får stänga av telefonen varje gång det saknas täckning.
Postad 19 February 2009 - 09:25
Quart
-
Quart
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Är det någon som kan tipsa om en telefon för att ersätta P1i då denna inte går att köpa längre.
Hittade G900 men det har ju också utgått.
Är det bara X1 som gäller ??
Skall ha den på jobbet för att synca mot exchange server.
Postad 19 February 2009 - 10:00
Unregistered43b822d3
-
Unregistered43b822d3
-
Mästare
-
-
3782 inlägg
Det närmaste som finns idag är Nokias nylanserade E55. Den har ungefär samma format och tangentbord som P1i.
Inom Sony Ericssons sortiment är det X1 som är det enda alternativet idag. Enda detaljen med den är att man får vara beredd på att tweaka den. Är man inte det utan vill ha mer "out of the box" men ändå kraftfullhet - köp E-serien från Nokia. E71 är ytterligare ett alternativ.
Är du beredd på att anpassa din telefon på ett detaljerat sätt kan jag dock rekommendera X1 mycket varmt. Den är suverän och ger mycket tillbaka - men läs i.s.f X1-tråden först och fundera sedan.
Postad 23 February 2009 - 21:17
Ovisen
-
Ovisen
-
Användare
-
-
161 inlägg
Tänkte kolla om nån vet hur jag ska få svenska menyer på min Sony Ericsson. Har kommit över en Sony Ericsson SE123 och e som Sony Ericsson P1. Finns det nått man kan tanka hem eller så för att få in svenska som språk?? Det ända jag kan välja e English UK. Tack iförhand.
Postad 25 February 2009 - 10:14
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1567 inlägg
Tänkte kolla om nån vet hur jag ska få svenska menyer på min Sony Ericsson. Har kommit över en Sony Ericsson SE123 och e som Sony Ericsson P1. Finns det nått man kan tanka hem eller så för att få in svenska som språk?? Det ända jag kan välja e English UK. Tack iförhand.
Här är en länk på SE's hemsida om hur du byter språk på P1an. http://www.sonyerics...o...lc=sv&cc=se
Postad 20 March 2009 - 17:23
ruva
-
ruva
-
Mästare
-
-
2789 inlägg
Är det någon som kan tipsa om en telefon för att ersätta P1i då denna inte går att köpa längre.
Synd då det är en utmärkt telefon. De kunde gott hotta upp en ny modell med turbo 3G och mer megapixel i kameran. Uppgraderade nu min telefonpark till en Nokia 5800 istället som får göra det inte P1i klarar. Får väll ha 2 telefoner i fickan
Redigerat av ruva, 24 October 2009 - 09:06.
Postad 02 April 2009 - 14:06
_Lucifer_
-
_Lucifer_
-
Forumräv
-
-
857 inlägg
Hejsan...
Har en P1'a som fungerat klockrent ett tag.. nu helt utan förvarning så slutade den komunicera med datorn via USB!?!?!?
Har ryckt i sladdar, installerat om pc-suite, testat med pc-suite v.4, startat om dator och telefon... men fortfarande samma problem.
Har även testat telefonen i en annan dator, men den dyker bara upp som en "okänd usb-enhet"!?
Någon som vet vad som kan vara fel???
Postad 06 April 2009 - 14:50
Dennis_hembio
-
Dennis_hembio
-
Forumräv
-
-
986 inlägg
Här kommer en nykomling i P1-landet...
Har precis sökt i tråden efter tips om mediespelare till P1 för att spela divx/avi/flash-videofiler, men bara hittat liknande frågor ställda hösten 2007.
Hur är läget nu... någon som har ett bra svar till hands?
Alternativet ska tydligen vara att omvandla videofiler till ett format mer lämpat för P1 och dess inbyggda mediespelare. Då kommer följdfrågan: Vilket konverteringsprogram används lämpligen då?
Avslutningsvis en till nybörjarfråga:
Kan någon posta lite matnyttiga länkar till programvaror till P1, gärna freeware?
Tack på förhand!
Postad 12 November 2009 - 09:35
Unregisteredbee11539
-
Unregisteredbee11539
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Har precis fått en begagnad SE P1i. Jag har hittat 3 olika uppgifter på
hur stort minneskort den klarar av.
Enligt specifikationen på prisjakt klarar den upp till 8Gb.
Enligt wikipedia klarar den upp till 16Gb.
Enligt SE's egna hemsida klarar den upp till 4Gb.
Är det nån som vet vilken av dessa uppgifterna som stämmer?
Man vill ju inte lägga up pengar för ett 16Gb-kort om den nu
klarar max 4Gb, t.ex.
Tacksam för svar från nån insatt...
Postad 12 November 2009 - 09:37
Unregisteredbee11539
-
Unregisteredbee11539
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Har precis fått en begagnad SE P1i. Jag har hittat 3 olika uppgifter på
hur stort minneskort den klarar av.
Enligt specifikationen på prisjakt klarar den upp till 8Gb.
Enligt wikipedia klarar den upp till 16Gb.
Enligt SE's egna hemsida klarar den upp till 4Gb.
Är det nån som vet vilken av dessa uppgifterna som stämmer?
Man vill ju inte lägga up pengar för ett 16Gb-kort om den nu
klarar max 4Gb, t.ex.
Tacksam för svar från nån insatt. Lessen om detta redan har
tagits upp, det var helt enkelt för många inlägg för att skumma igenom...
Postad 12 November 2009 - 13:30
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1567 inlägg
Skulle rekommendera att ringa SE support. De får du det från säkra sidan! Jag hade en P1 tidigare och hade 4GB i den. Men minns inte vad den egentligen klarade.
Postad 12 November 2009 - 13:51
Unregisteredbee11539
-
Unregisteredbee11539
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Har mailat SE-supporten. De svarar att de kan garantera att den klarar 4Gb men eftersom 4 var det största kortet vid det tillfället har de inte provat det med större med det är "klart möjligt" att den klarar mer eftersom kortläsaren i teorin ska klara upp till 32.
Men är det någon som de facto har stoppat in ett 8Gb-kort och kan säga att det funkar?
Postad 12 November 2009 - 14:07
Unregistered43b822d3
-
Unregistered43b822d3
-
Mästare
-
-
3782 inlägg
Normalt sätt gäller följande angående minneskort:
*Klarar modellen större storlekar än 2 GB betyder det att filsystemet är FAT32 - något som i sin tur innebär att kort upp till 32 GB fungerar.
*Klarar den enbart 2 GB använder den FAT16 som filsystem för minneskort och därmed fungerar inte större varianter.
Således skall en P1i kunna hantera upp till 32 GB - skulle det inte fungera beror det på buggar i FW snarare än fel på minneskortet.
Hade 4 GB i P990i en gång i tiden utan några som helst problem. Har därefter utan problem kört med 6 och 8 GB i modeller som bara testats med 2-4 GB utan problem.
Kör man på SanDisk så skall allt vara lugnt.
Postad 12 November 2009 - 15:08
(SiC)
-
(SiC)
-
Beroende
-
-
1025 inlägg
*Klarar modellen större storlekar än 2 GB betyder det att filsystemet är FAT32 - något som i sin tur innebär att kort upp till 32 GB fungerar.
Dock klarar ju FAT32 att addressera volymer upp till 8TiB Lär väl dröja innan det kommer så stora kort...
Postad 12 November 2009 - 17:53
Unregistered43b822d3
-
Unregistered43b822d3
-
Mästare
-
-
3782 inlägg
Man brukar ange 32 GB som översta gränsen för minneskorten, därefter tar den nya SDXC-standarden över. Snabb sökning visar att 32 GB-gränsen kommer sig av att diverse formateringsprogram m.m sätter en gräns på just 32 GB för FAT32. Microsoft TechNet - Maximum Volume SizesGränsen på 32 GB för minneskorten och det faktum att SDXC tagits fram för att spränga den tyder helt enkelt på att mjukvaran helt enkelt inte hanterar större partitioner än 32 GB.
Postad 25 August 2010 - 01:44
BestRip
-
BestRip
-
Användare
-
-
145 inlägg
Hej!
Någon som vet om det finns skärmsläckare i form av lite större klocka typ HTPCs eller Samsungs att köra på P1i? eller äre dax att kasta P1'an i sjön?
Postad 25 August 2010 - 15:30
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1567 inlägg
Hej!
Någon som vet om det finns skärmsläckare i form av lite större klocka typ HTPCs eller Samsungs att köra på P1i? eller äre dax att kasta P1'an i sjön? 
Trevligt att det finns någon som fortfarande använder denna telefon  . Tycker det är synd att SonyEricsson skrotade iden med tangentbordet för P1:an då den var den hittills bästa lösningen för att få ett fysiskt qwerty-tangentbord som inte tar alltför mycket plats. P1:a är två telefoner bort i mitt fall. Så det kanske börjar bli dags att byta  Men prova att googla screensaver UIQ3 clock så hittar du säkert något som passar.
Postad 22 October 2010 - 14:44
ruva
-
ruva
-
Mästare
-
-
2789 inlägg
Använder min P1i fortfarande som musikspelare.
4 år fyller Sony Ericsson P1i denna månad, lanserades maj 2007. Min fungerar fortfarande som ett ur och batterierna håller längre än på min Nyare Samsung Galaxy S. Var detta den sista telefonen Sony Ericsson tillverkade som höll hög kvalité?
Redigerat av ruva, 15 May 2011 - 19:37.
Postad 15 May 2011 - 20:36
Volvis
-
Volvis
-
Forumräv
-
-
709 inlägg
Använder min P1i fortfarande som musikspelare.
4 år fyller Sony Ericsson P1i denna månad, lanserades maj 2007. Min fungerar fortfarande som ett ur och batterierna håller längre än på min Nyare Samsung Galaxy S. Var detta den sista telefonen Sony Ericsson tillverkade som höll hög kvalité?
Fantastiskt ! Sålde min för ca 1 år sen pga suget efter Android,den var en av mina bästa telefoner och den jag hade längst av alla jag ägt. Fast jag vet inte om jag kan säga att min batteritid var imponerande faktiskt. Hade ett extra batteri i en bordsladdare så jag kunde byta om det blev dåligt,då synka jag ingenting,inte surfa jag något med den. Min Motorola jag har idag synkar jag både exchangemail och gmail på och dessutom surfar jag lite varje dag och den räcker batteriet bättre på.......
Postad 16 May 2011 - 19:00
ruva
-
ruva
-
Mästare
-
-
2789 inlägg
Trevlig recension av P1i. Är idag 7-8 år sedan jag använde denna mobil som jag tyckte gav mycket för pengarna på den tiden. Ja, idag sitter vi med 6 tums touch och surfar som på en dator, men det var andra tider då.
https://youtu.be/0tdiYtufbU4
Redigerat av ruva, 21 December 2016 - 16:10.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
genstruktur
2026-05-20 17:03:16
-
Projektorn uppe och allt verkar fungera
genstruktur
2026-05-20 17:02:29
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|