Allt för att du och jag inte ska fastna i botten på resultatlistorna...Kul att se att du dra med dig lite nytt till clanen doro......
Vi syns ikväll gubbar.....
Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 18 February 2008 - 17:16
Postad 18 February 2008 - 17:30
tror jag måste öva lite på S&D....sugde stort när jag sprang omrking som en nervös höna... får köra lite i smyg innan man får invites:-)Hade oxå några bra rundor i helgen, bla. är jag mycket stolt över att döda 5 av 6 motståndare i S&D, trots att det var MHB lag med FLERA av våra bättre spelare med!
![]()
![]()
Inte ofta man får kalla in airstrike i S&D (iaf. inte för mig)![]()
Såg iofs. Whoa slakta loss igår i en S&D och kalla in Airstrike oxå!
Whoa har som sagt blivit väldigt bra snabbt!
Postad 18 February 2008 - 17:35
Redigerat av SonySamppa79, 18 February 2008 - 17:35.
Postad 18 February 2008 - 17:38
Jag antar att du kört regestreringsgrejen under inställningar i PS3:an?Just det ja! Fick tummen ur och köpte BT headset, men PS3:n hittar inte den. Måste den stödja 2.0???
fyllde precis 1000 inlägg
Postad 18 February 2008 - 17:41
Redigerat av SonySamppa79, 18 February 2008 - 17:41.
Postad 18 February 2008 - 17:44
Och du har aktiverat headsetet så det står i parningsställning (Öhh, nej...
vad tror du? Hittar den inte hur länge jag än låter den leta.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 18 February 2008 - 17:44.
Postad 18 February 2008 - 17:45
Redigerat av SonySamppa79, 18 February 2008 - 17:45.
Postad 18 February 2008 - 18:18
Tycker vi ska köra lite S&D ikväll, vilka är på?
Redigerat av Lobello, 18 February 2008 - 18:19.
Postad 18 February 2008 - 18:22
Allt för att du och jag inte ska fastna i botten på resultatlistorna...Kul att se att du dra med dig lite nytt till clanen doro......
Vi syns ikväll gubbar.....
Jag tar det där personligt!
Postad 18 February 2008 - 18:23
Grattis L2ickard till Guldkors lvl55
starkt jobbat..
Tack
Jag är nog på ikväll!
Postad 18 February 2008 - 18:30
ja det finns ju en del challenges som är typ omöjliga att klaraGrattis L2ickard till Guldkors lvl55
starkt jobbat..
TackFast nu har man fått ett nytt problem och det är att klara av alla challenges...usch det här spelet är inte bra för en
Jag är nog på ikväll!
Postad 18 February 2008 - 20:23
Redigerat av tomas_we, 18 February 2008 - 20:24.
Postad 18 February 2008 - 20:44
det verkar dessvärre vara riktigt populärt numera i Hardcore S&D att spränga hela sitt eget lag... astråkigt va namnet
Så gör dom tuffa grabbarna.
Postad 19 February 2008 - 00:53
Tre pinnar MAX för mig!
Jag vet inte om jag kanske lider mest av det med min långsamma LMG, men det märks direkt när jag har bara har III...
Tom. vissa gånger som jag började skjuta genom väggen INNAN dom är framme så fick jag NOLL träff!!!
Är lite förbannad just nu...
Tar kanske detta spelet lite FÖR allvarligt... hehe
Postad 19 February 2008 - 01:04
Har aldrig sett morlock och co. sett så tama ut någonsin!
Men jag tog en (antar jag samma kille) två gånger i rad med bättre siktad granat. Tredje gången skadade jag bara honom tre gånger med granater..
Snacka om att ha rutiner....
Ps.
NÄR ska klockan ställas om, min är 01:04...
Redigerat av Dr. Death, 19 February 2008 - 01:02.
Postad 19 February 2008 - 07:13
Nä ikväll gick det inget vidare i någon match...
Förutom när du får 30 kills och noll död,tycker ja allt är godkänt!
Postad 19 February 2008 - 09:19
Merger:
Vet inte vad som hände där ett tag, fick något konstigt felmeddelande om att jag inte fick komma åt "fil 220",
och där med blev jag utsparkad.
Sen kom jag med en runda som laggade, fick en invite som jag med alla säkerhet tackade nej till men kom med där ändå.
Det hände 2 gånger. Skumt värre.
Helt säker på att jag valde nej bägge gånger...
Nåja, det var som sagt kul att spela igen efter 10 dagars uppehåll/semester.
Fick invites från l2ickard och Dr död som jag inte han acceptera tillräckligt snabbt, tyvärr.
Men fortsätt som sagt gärna med dem!
Postad 19 February 2008 - 09:35
Tack för igår, främst Kajoh med tjej!
Sen kom jag med en runda som laggade, fick en invite som jag med alla säkerhet tackade nej till men kom med där ändå.
Det hände 2 gånger. Skumt värre.
Helt säker på att jag valde nej bägge gånger...
Det blev inte så många matcher igår men det var kul så länge det vara
h_z, bra spelat på Downpour. Kommunikation med headset är verkligen en fördel!
Det har även hänt mig att jag har gått med i spel som jag har tackat nej till. Måste vara någon bugg...
Postad 19 February 2008 - 11:49
Kommer logga på ikväll troligtvis efter Inter matchen eller lite senare, igår hade jag avsatt natten till viktigare saker
Postad 19 February 2008 - 12:30
Tack själv, ledsen att jag var tvungen att avbryta lite snopet när vi var på gång där men frugan ville se tv på projjen. (jag gick och tränade i alla fall så det var ju bra....)Tack för spel och invites igår.
Postad 19 February 2008 - 12:47
ja där blev vi verkligen krossade, men efter det vann vi väl ändå rätt mycket?Dock kan jag ej skylla nåt på det när vi mötte guldkorslaget i S&D, WOW! Dom KROSSADE oss...
Har aldrig sett morlock och co. sett så tama ut någonsin!(all respekt)
Men jag tog en (antar jag samma kille) två gånger i rad med bättre siktad granat. Tredje gången skadade jag bara honom tre gånger med granater..
Snacka om att ha rutiner....
Ps.
NÄR ska klockan ställas om, min är 01:04...
Btw, din accuracy är inte den bästa nu efter du började använda LMG:P
Redigerat av Lobello, 19 February 2008 - 12:49.
Postad 19 February 2008 - 12:55
Minns jag fel eller vann vi en omgång med typ 4-3? Iaf var de rätt duktiga och spelade extremt offensivt. Sällan man såg nån smyga, sprint hela tiden...ja där blev vi verkligen krossade, men efter det vann vi väl ändå rätt mycket?
Postad 19 February 2008 - 14:36
Tror tom att vi vann med 4-2 den rundan du tänker påMinns jag fel eller vann vi en omgång med typ 4-3? Iaf var de rätt duktiga och spelade extremt offensivt. Sällan man såg nån smyga, sprint hela tiden...ja där blev vi verkligen krossade, men efter det vann vi väl ändå rätt mycket?
tror dom körde efter principen "anfall är bästa försvar"
det är dock oftast bäst att anfalla i S&D tycker man har större chans att döda en "kampare" om man springer in mot dom
Redigerat av Lobello, 19 February 2008 - 14:38.
Postad 19 February 2008 - 14:42
Jao, brukar köra enligt den pricnipen ofast, och då ganska ofta få dogtags tidigt av en granat som lobbats på måfå...det är dock oftast bäst att anfalla i S&D tycker man har större chans att döda en "kampare" om man springer in mot dom
Men ibland går det bra.
Postad 19 February 2008 - 14:54
Japp ganska ofta dör man av en granat när man stormarJao, brukar köra enligt den pricnipen ofast, och då ganska ofta få dogtags tidigt av en granat som lobbats på måfå...det är dock oftast bäst att anfalla i S&D tycker man har större chans att döda en "kampare" om man springer in mot dom
Men ibland går det bra.
Postad 19 February 2008 - 15:12
Funkade imorse men det var så dags då.
Postad 19 February 2008 - 16:14
Det går mycket bättre för mig utan Er. Jag tror att det beror på att jag är van vinnare i HQ när jag kör solo, men sen blir det bara pannkaka när jag försöker spela lagspel, speciellt TDM.
Igår, efter att ni hade dumpat mig
Redigerat av SonySamppa79, 19 February 2008 - 16:51.
Postad 19 February 2008 - 17:01
Det är lite samma här. Man får köra sitt eget race ändå.Jag tror att jag får prestationsångest när jag spelar med klanen
![]()
Det går mycket bättre för mig utan Er. Jag tror att det beror på att jag är van vinnare i HQ när jag kör solo, men sen blir det bara pannkaka när jag försöker spela lagspel, speciellt TDM.
Igår, efter att ni hade dumpat mig, (förstår er) så vann jag allt.
Jag skickade invites till dig hela tiden men det blev väl otakt och man orkar inte vara i lobbyn hur länge som helst...
Postad 19 February 2008 - 18:28
Ha det bra tills vi ses o hörs igen
Lasseman
Postad 19 February 2008 - 19:24
Postad 19 February 2008 - 19:35
Postad 19 February 2008 - 19:46
Postad 19 February 2008 - 20:11
Just nu ockuperas tv:n av det ondskefulla tvprogrammet bygglov (alla tvprogram är av ondo),
hoppas på att snart få gå online iaf
Postad 19 February 2008 - 20:30
haha känner igen det där, själv kommer jag inte online förens efter house kl 21-22Ja vill också spela!
Just nu ockuperas tv:n av det ondskefulla tvprogrammet bygglov (alla tvprogram är av ondo),
men den som väntar på något gott..
Jag förstår inte hur du orkar spela så mycket HQ, det enda som händer är att man dör av martyrdom hela j*vla tiden eftersom alla använder den på HQJag tror att jag får prestationsångest när jag spelar med klanen
![]()
Postad 19 February 2008 - 20:53
Word mannen. Its my life.Ja vill också spela!
Blir gräsänkling från imorgon tom tisdag nästa vecka. Let the gaming begin.
Postad 20 February 2008 - 02:58
Postad 20 February 2008 - 07:12
Fick äntligen chansen att spela med båda legenderna samtidigt, l2ickard och morlock.
Hoppas jag inte gjorde bort mig för mycket.
Gav upp sen när det blev connection error, passade på att sova då istället.
Postad 20 February 2008 - 07:43
Jao, brukar köra enligt den pricnipen ofast, och då ganska ofta få dogtags tidigt av en granat som lobbats på måfå...det är dock oftast bäst att anfalla i S&D tycker man har större chans att döda en "kampare" om man springer in mot dom
Men ibland går det bra.
Dogtagsen...va innebär dom...har inte lyckats luska ut de?
Postad 20 February 2008 - 08:58
De betyder att man är död.
Postad 20 February 2008 - 09:11
De betyder att man är död.
http://community.eu....ad.php?t=167051
Postad 20 February 2008 - 14:43
haha känner igen det där, själv kommer jag inte online förens efter house kl 21-22Ja vill också spela!
hoppas på att snart få gå online iaf![]()
men den som väntar på något gott..Jag förstår inte hur du orkar spela så mycket HQ, det enda som händer är att man dör av martyrdom hela j*vla tiden eftersom alla använder den på HQJag tror att jag får prestationsångest när jag spelar med klanen
![]()
Vet inte, faktiskt?! Jag tycker om att meja ner folk och i HQ kan man räkna med många fiender på ett och samma ställe och martyrdom är lätt att undvika, förutom på shipment där det regnar granater, airstrikes och helikopter kulspruta. TDM har jag ännu(!) inte klurat ut och i S & D använder jag samma stil som i HQ, funkar ibland och ibland inte. Därav är jag väldigt ojämn spelare, förutom i HQ.
Som l2ickard och Morlock och du själv är riktigt bra allround-spelare. Och jag har bara 1 specialitet.
Redigerat av SonySamppa79, 20 February 2008 - 14:45.
Postad 20 February 2008 - 15:14
Jag har med bara en specialitet...in och kötta :-D hahahaha....smyga är inget för migVet inte, faktiskt?! Jag tycker om att meja ner folk och i HQ kan man räkna med många fiender på ett och samma ställe och martyrdom är lätt att undvika, förutom på shipment där det regnar granater, airstrikes och helikopter kulspruta. TDM har jag ännu(!) inte klurat ut och i S & D använder jag samma stil som i HQ, funkar ibland och ibland inte. Därav är jag väldigt ojämn spelare, förutom i HQ.
Som l2ickard och Morlock och du själv är riktigt bra allround-spelare. Och jag har bara 1 specialitet.
I bland har jag sett att vissa spelare får en lampa över huvudet...vad innebär det då???
Redigerat av Numero1, 20 February 2008 - 15:14.
Postad 20 February 2008 - 15:16
De kanske gick upp ett ljus för dem?I bland har jag sett att vissa spelare får en lampa över huvudet...vad innebär det då???
Nä har också funderat på det ibland.
Är det Hosten som får den kanske?
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
1 bild
350 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler