Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 320GB 2010
(Spelkonsoler)
|
9
|
(140)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(303)
|
Inga priser |
Postad 29 July 2009 - 04:55
Postad 29 July 2009 - 07:20
Sitter och lusläser erbjudandet och ser "Dessa erbjudanden gäller fram till och med dagen innan releasedatum", fattar jag det rätt då att detta erbjudande är inte exklusivt för Juli månad då? Vi är ju nära månadsbryt och skulle inte vilja vänta ut augustis erbjudande direkt. Vad tror ni? Finns det någon stackare här med lite inside info?
Postad 29 July 2009 - 08:49
Det där är ganska roligt, fråga nästa gång hur mycket studion som gjort spelet eller utgivarna av spelet får när gamestop säljer vidare begagnade spelGick till en gamestop (kompassen, Göteborg) först där killen blev skitsur för jag kom med 6 inplastade spel i en webhallen påse! enligt honom så hade dom någon policy som gjorde att dom inte ville att jag skulle få byta in mina spel. bla bla.
Gick vidare till Nordstan där jag fick byta hur lätt somhelst. Killen skrattade när jag berättade om va som hänt hos första gamestop butiken. Har bara fått otrevligt och odugligt intryck från kompassen butiken. Aldrig mer!
Postad 29 July 2009 - 15:02
Finns det någon chans att nya spel dyker upp på exkluderingslistan under en kampanj? Har ingen erfarenhet av dessa kampanjer och har precis köpt 2 exemplar av två olika spel, men kommer inte kunna lämna in dem till en gamestop förän om ca: 2 veckor. Bör jag vara orolig?
GTA IV tillkommer på PS3 på Augusti Listan! Tjejerna på Gamestop tittade o sa det idag till mig när jag bokade Brutal Legend
Postad 29 July 2009 - 18:34
Ah okay, konstigt "system" dock, antalet ex dom får in av ett spel borde ju spela in också anser jag... Dom satt redan på runt 15-20 st av både end war och overlord sist jag var inne....
Beowulf fanns det oxå en 15+ ex kvar av.. Och denna är ju sen tidigare kampanjer, så dom har nog problem att sälja loss alla ex av spelen folk köper för inbyte...
Haha var inte du på G att sälja din ps3a nyss?
Dock är det farligt med gömmor.... Fick man smaka på med LAIR
Är dock lack på att man inte bunkrade alone in the dark som nu gått upp till 150
Hur som helst måste det se helt sjukt ut på t ex spelbutiken.se, billiga spel börjar sälja i mängder av kopior till samma personer
Hehe mjo en stund kanske.. men så ser man ju uncharted 2 och modern warfare 2 kommande
var iaf. in och bytte till mig nya ratchet & clank, uncharted 2 (nr2), samt assassins creed 2
dessutom kunde jag inte motstå att boka upp mig på kommande WOLFENSTEIN..
härlig nostalgi
//najkks
Postad 29 July 2009 - 21:44
GTA IV tillkommer på PS3 på Augusti Listan! Tjejerna på Gamestop tittade o sa det idag till mig när jag bokade Brutal Legend
Så det var det enda som skulle tillkomma på exkluderingslistan? Skulle ju vara nice isåfall:)
Såg förövrigt att spelbutiken höjt priset på End War till 199kr nu:P
Postad 29 July 2009 - 22:34
Postad 29 July 2009 - 22:37
Postad 30 July 2009 - 09:52
Dock tyckte jag spelet var ganska svårspelat, men det var ju ganska billigt
Postad 30 July 2009 - 10:58
Postad 30 July 2009 - 11:03
Det är 50 spänn billigare än billigaste priset på prisjakt. Kanonbra tips om man är intresserad av Red Alert. Eller har du ett ännu bättre pris på det spelet?249 kr är inte billigt med tanke på att man kan få Uncharted 2, Assasins Creed 2 osv osv. för så mycket.
Postad 31 July 2009 - 17:29
Tror knappast att GTA IV kommer upp på exkluderingslistan på Gamestops inbyteskampanjer. Det spelet tar dom gladeligen emot då det fortfarande är lättsålt.
Kan bekräfta att så är fallet, såg listan själv idag och där fanns GTA IV med, har för mig att end war var med också.
Annars var det inga andra nyheter som jag såg.
Postad 31 July 2009 - 17:34
Kan bekräfta att så är fallet, såg listan själv idag och där fanns GTA IV med, har för mig att end war var med också.
Annars var det inga andra nyheter som jag såg.
Nej ofta End War var med?
Redigerat av aguhi, 31 July 2009 - 17:54.
Postad 31 July 2009 - 17:41
Postad 31 July 2009 - 19:00
Nej ofta End War var med?
Är inte jättesäker på End War men GTA IV är jag helt säker på, kan ha missat något annat också då jag såg bara listan som hastigast.
Postad 31 July 2009 - 19:45
Redigerat av aguhi, 31 July 2009 - 19:46.
Postad 01 August 2009 - 08:08
http://www.gameshop....&...ion&sm=1_14
cdon, need for speed pro street platinum, 99:-
http://cdon.se/spel/...platinum-751674
duger väl till inbyte om inte annat, jag tog några ex
Postad 01 August 2009 - 09:40
Postad 01 August 2009 - 09:44
Jo det gör dom. Bytte in det här om dagen.Funkar platinum utgåvor för inbyte? Jag har fått för mig att dom inte gör det?
Postad 01 August 2009 - 10:11
Någon som har sett något om deamon soul - dvs. release och så i Europa?
Trist om man måste importera det från japan eller liknande..
//najkks
Postad 01 August 2009 - 12:52
Men undrar vilket spel man ska köpa med gitarren för o få en schyst gitarr?
Har läst lite på prisjakt om ojämn kvalite på vissa spel
Någon som vet om Legends of rock gitarren är schyst?
Eller ska man satsa på Metallica eller world tour gitarren?
Postad 01 August 2009 - 13:40
Måste tråden spåra ur hela tiden? Går det inte att hålla sig till tips om affärer som har bra priser?
Hela idéen med att kunna tipsa varandra är ju att hålla sig till vad tråden handlar om.
"Gringubbe mode off"
Postad 01 August 2009 - 13:55
"Gringubbe mode on"
Måste tråden spåra ur hela tiden? Går det inte att hålla sig till tips om affärer som har bra priser?
Hela idéen med att kunna tipsa varandra är ju att hålla sig till vad tråden handlar om.
"Gringubbe mode off"
Då har jag missuppfattat tråden
Trodde den handlade om allt med köptips?
Dvs vilken produkt som är bäst, var man ska köpa den till bäst pris osv?
Postad 01 August 2009 - 13:57
"Gringubbe mode on"
"Gringubbe mode off"
Håller med föregående talare.
Tips:
DVD.co.uk - Official Sony Blu-ray Remote Control For PS3 (x1) , £15.91 + £2.00 shipping
= ca 227kr totalt
Postad 01 August 2009 - 16:24
gameshop.se kränger hellboy för 109:-
http://www.gameshop....&...ion&sm=1_14
cdon, need for speed pro street platinum, 99:-
http://cdon.se/spel/...platinum-751674
duger väl till inbyte om inte annat, jag tog några ex
Hellboy spelet för 109 är slut men kolla på begagnade så finns de för 100kr styck
Postad 01 August 2009 - 17:28
Postad 01 August 2009 - 18:16
RGB-kabeln (jag förutsätter att du menar RGB-scarten) är samma till både PS2 och PS3. Vissa butiker listar inte scartkabeln under PS3, bara PS2. De kostar ca 100 kr och är vanligen 1,5m långa ungefär. 3m blir nog svårt tyvärr :-(Jag behöver en RGB-kabel på minst 3 meter till min PS3. Kollade Mediamarkt och Elgiganten vid Bäckebol idag men där var hyllorna helt tomma på PS3-grejer. Vet någon vart man kan få tag på en sådan? Skulle behöva en fyrameters helst, men tre funkar nog också. Om det inte finns i Gbgområdet kan jag tänka mig beställa någonstans ifrån.
De har ju inte jättehög kvalitet heller, så du vill nog inte ha en 3m lång sådan scartkabel... blir ganska mycket skuggor och dylikt i bilden då.
Postad 02 August 2009 - 01:59
RGB-kabeln (jag förutsätter att du menar RGB-scarten) är samma till både PS2 och PS3. Vissa butiker listar inte scartkabeln under PS3, bara PS2. De kostar ca 100 kr och är vanligen 1,5m långa ungefär. 3m blir nog svårt tyvärr :-(
De har ju inte jättehög kvalitet heller, så du vill nog inte ha en 3m lång sådan scartkabel... blir ganska mycket skuggor och dylikt i bilden då.
Jag kör HDMI till projen men jag har kvar min gamla tjocktv så tills jag skaffar en platt-tv så får det bli RGB-scart. Tackar för tipset.
Postad 02 August 2009 - 08:48
Postad 02 August 2009 - 16:48
Billigaste stället att köpa Dualshock 3 och Sonys eget bluetooth headset i butik?
Prova den eminenta sidan: www.prisjakt.nu
Ibland undrar man.................
Postad 02 August 2009 - 20:18
Prova den eminenta sidan: www.prisjakt.nu
![]()
Ibland undrar man.................
Det är väl internet priser om jag inte har helt fel. Brukar skilja i butikerna. Sen så står väl inte alla butiker med på prisjakt.
Postad 03 August 2009 - 08:26
Det står dock fortfarande att det kostar 499 kr på deras hemsida.
Edit: De har ändrat priset till 349 :- nu.
Redigerat av Unregisteredda254153, 03 August 2009 - 11:55.
Postad 03 August 2009 - 09:06
fixade en bild från pdfen:Såg i Metro imorse att Webhallen har en sommar-kampanj. Där bland annat Infamous kostar 349 kr.
http://img14.imagesh...90803095957.png
Redigerat av whopp, 03 August 2009 - 09:08.
Postad 03 August 2009 - 12:23
Kan även tipsa er som bor i västerås att på maxi erikslund finns lite spel för 99:-, fifa street, nfs:pro street, lost planet, ratatouille (stavning?) och tror det var nån till titel också...
Postad 03 August 2009 - 12:24
Såg i Metro imorse att Webhallen har en sommar-kampanj. Där bland annat Infamous kostar 349 kr.
Edit: De har ändrat priset till 349 :- nu.
tack för tipset, varit sugen på detta spel sedan jag testade demon.
Postad 03 August 2009 - 13:05
Postad 03 August 2009 - 17:31
Det är väl internet priser om jag inte har helt fel. Brukar skilja i butikerna. Sen så står väl inte alla butiker med på prisjakt.
Nu förstår jag inte, vilken privatperson på detta forum kan kontrollera nästan alla priser bättre än Prisjakt eller Pricerunner?????
Vad förväntar du dig?
Postad 03 August 2009 - 19:12
När det gäller handkontroll så köpte jag min från gamecontroll.com lr nåt sånt.. man får den skickad från honkong, blev några tior billigare, leveransen var snabb. Men har man otur så kan man råka ut för tullen där och då blir det en dyr historia.
Redigerat av Unregistered1232, 03 August 2009 - 19:15.
Postad 03 August 2009 - 21:06
Är det verkligen 99 :- ? Har sett att flera mataffärer (ICA, COOP) har spelreor men då kostar PS3-spelen 199 :-, därför är jag lite undrande om du tappat bort "1"'an eller om spelen faktiskt är sänkta till 99 :- ...NFS:pro street för 99:- på cdon.
Kan även tipsa er som bor i västerås att på maxi erikslund finns lite spel för 99:-, fifa street, nfs:pro street, lost planet, ratatouille (stavning?) och tror det var nån till titel också...
Postad 03 August 2009 - 23:10
Är det verkligen 99 :- ? Har sett att flera mataffärer (ICA, COOP) har spelreor men då kostar PS3-spelen 199 :-, därför är jag lite undrande om du tappat bort "1"'an eller om spelen faktiskt är sänkta till 99 :- ...
Nope, det kostar 99:-
Jag beställde nyss ett exemplar.
Postad 04 August 2009 - 07:05
Beställde? Skickade du en kurir eller kan man shoppa över nätetNope, det kostar 99:-
Jag beställde nyss ett exemplar.
Postad 04 August 2009 - 07:45
Beställde? Skickade du en kurir eller kan man shoppa över nätet
Tror nog att han menade att beställningen gjordes via CDON.COM
Postad 04 August 2009 - 13:58
Text
Iom att många kommer in och blir förbannade på att vi inte bara listar priser utan även diskuterar saker så tycker jag att "jimmylarsson" kan gå ett par sidor bakåt och kika om någon listat några erbjudanden från butik. Det är ju inte så att man bara skriver in tips på svar på tal.
Postad 04 August 2009 - 17:43
Så är det någon som har testat nfs prostreet?.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Playstation 4
27 bilder
281 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?