Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
5060 svar till detta ämne
Postad 15 March 2010 - 12:20
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1058 inlägg
Det var ju väldigt kul igår, jag ensam i mitt lag mot 6-7 MHB:are i det andra Att sedan 90% av mitt lag var snipers hjälpte inte direkt heller....
Jag bjuder på The Dentist Matrixen 
Tackar! Den visste var den satt! Jag har sprungit runt på 2½ bana innan jag hittade ett bra tillfälle. Hehe. Lyckades döda några med verktyget, men det tog ett tag innan jag fick mitt headshot. Nu har jag bara en trofé kvar!! Demolition Man. Nästan litet synd att man inte kan sparka ut folk och göra plats åt andra. Skulle letat upp en i laget och mobba ut honom! Haha. När jag spelar med Medic försöker jag att återuppliva så många jag kan, oavsett om de är med i min grupp eller inte. Men ligger det 2 döda precis bredvid varandra så är de som är med i min grupp prioriterade.
Postad 15 March 2010 - 13:10
clabbe69
-
clabbe69
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Ibland önskar jag att det fanns nån knapp man kunde trycka på så att man INTE blev revived.
Irritierande när man har en medic som revivar en flera gånger mitt i en eldstrid och man bara blir dödad.
Postad 15 March 2010 - 13:15
benji-boy
-
benji-boy
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Ibland önskar jag att det fanns nån knapp man kunde trycka på så att man INTE blev revived. Irritierande när man har en medic som revivar en flera gånger mitt i en eldstrid och man bara blir dödad.
det är inte medics utan dom kallas poäng kåta ######r
Postad 15 March 2010 - 13:25
clabbe69
-
clabbe69
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
det är inte medics utan dom kallas poäng kåta ######r 
och då borde man egentligen få ha en teamkill per match var
Postad 15 March 2010 - 14:20
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
ni får ju vara beredda att ta en för laget, dom sekunderna extra det tar att döda den som blir revivad vid en m-com kan ju vara det som behövs för att den ska hinna smälla. Och smäller den så spelar det ju mindre roll om man använt en ticket extra. Så det gäller att väga situation för situation så det går ju inte att säga att något är helt fel, eller hur en klass ska spelas för den delen.
Visst kan en recon kille som sitter där bak och spottar göra nytta, men en recon i smeten med motion mines gör minst lika mycket nytta om den spelas rätt.
Postad 15 March 2010 - 14:45
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Postad 15 March 2010 - 14:46
kokkelimokk
-
kokkelimokk
-
Lärjunge
-
-
410 inlägg
Men om jag som medic återupplivar en lagkamrat, får vi inte tillbaks ticketen för hans död då? Det trodde jag för annars känns det ju rätt onödigt att återuppliva folk i dom flesta situationer faktiskt.
Visst man slipper börja om från början om man inte har nån i squaden som lever men det har man ju oftast och så kan man ju byta klass till nåt som passar bättre just i det skedet av matchen + att man får full ammo.
Postad 15 March 2010 - 14:56
brottarkungen
-
brottarkungen
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Men om jag som medic återupplivar en lagkamrat, får vi inte tillbaks ticketen för hans död då? Det trodde jag för annars känns det ju rätt onödigt att återuppliva folk i dom flesta situationer faktiskt. Visst man slipper börja om från början om man inte har nån i squaden som lever men det har man ju oftast och så kan man ju byta klass till nåt som passar bättre just i det skedet av matchen + att man får full ammo.
Det stämmer, man förlorar inte en ticket om man blir återupplivad. Fast om du springer ut på öppen gata där fienden har koll för att resa en fallen och ni båda blir dödade då har ju laget förlorat två tickets istället för en. Så det gäller att väga av situationen och ha bra kommunikation. När man spelar som defender så har man ju obegränsat med tickets så då kan man ju gå lös med defilbratorn, möjligen att folk lackar lite för k/d-stats men laget tar ju inte skada.
Postad 15 March 2010 - 15:03
benji-boy
-
benji-boy
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
jo man får tillbaks den ticket men va hjälper det om en väl placerat granat plockar ut båda?
vet hur dom flesta klasserna ska användas.
alla har sina spelsätt
satt o lirade innan såå tråkigt typ hela laget sitter o leker sniper. fick springa runt som en galning o försöka göra nåt . trodde bf va ett TW spel.
älskar at-miner lägger dom runt m-station springer bort o lägger en fin granat men först armera man den sen kommer alla sen granaten plockar ut alla samt m-stationen. bästa e AT-miner o c4 ihop kan riva hela hus.
Postad 15 March 2010 - 15:18
kokkelimokk
-
kokkelimokk
-
Lärjunge
-
-
410 inlägg
Okej men då så, trodde ett stund där att man inte fick tillbaks någon alls. Självklart får man tänka lite innan man återupplivar folk men det är inte ofta det händer att både den jag revivar och jag självdör sekunden efter så i dom flesta fallen så är det på plus iaf.
Postad 15 March 2010 - 15:26
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Det beror ju lite på hur den som blir återupplivad beter sig oxå då den är odödlig i runt en sekund om den inte rör eller börjar skjuta.
Ofta så har ju assaultkillen lyckats tömma sitt vapen och de är bara att skjuta honom då.
Postad 15 March 2010 - 15:28
Unregisterede3e3505f
-
Unregisterede3e3505f
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Woo, enligt tjejen så har jag ett paket som ligger och väntar på mig när jag kommer hem från jobbet.
Fan ta henne om det är några nya underkläder hon vill visa
Postad 15 March 2010 - 16:13
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Woo, enligt tjejen så har jag ett paket som ligger och väntar på mig när jag kommer hem från jobbet. Fan ta henne om det är några nya underkläder hon vill visa 
Man får ju hoppas på att det är BFBC2, så du slipper efterspelet av underklädersvisningen...
Postad 15 March 2010 - 18:52
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Hittade en ny stats sida http://bfbcs.com/Har inte fått fram de detaljerade statsen än, man måste tydligen ställa sig i någon uppdateringskö för att de ska komma in på sidan. Kan kanske vara något att spana in tills det officiella slängs upp. Har tenta imorgon så blir nog bara en liten stunds spelande ikväll
Postad 15 March 2010 - 18:52
Unregisteredb33ec5bc
-
Unregisteredb33ec5bc
-
Användare
-
-
109 inlägg
Är det någon med ps3 som lyckats hämta ned de nya kartorna? Det står hela tiden att Storen ligger nere. Har den varit uppe?
Postad 15 March 2010 - 18:55
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Är det någon med ps3 som lyckats hämta ned de nya kartorna? Det står hela tiden att Storen ligger nere. Har den varit uppe? 
Du behöver inte in i själva storen för de kartorna ligger redan på skivan. Så har du matat in koden så har du dom automatiskt.
Postad 15 March 2010 - 19:01
Unregisteredb33ec5bc
-
Unregisteredb33ec5bc
-
Användare
-
-
109 inlägg
Tack!
Är ny på det här med multiplayer och har inte 100 kol på alltl. (Skyller på att mina tre barn tar all speltid.)
Någon som har något bra tips på hur man ska göra för att öva hur man kör helikopter och andra fordon utan att förstöra för laget i multiplayer läge. Är det bara att nöta i singleplayer först?
Postad 15 March 2010 - 19:30
Moberg17
-
Moberg17
-
Amatör
-
-
79 inlägg
Tack!
Är ny på det här med multiplayer och har inte 100 kol på alltl. (Skyller på att mina tre barn tar all speltid.) Någon som har något bra tips på hur man ska göra för att öva hur man kör helikopter och andra fordon utan att förstöra för laget i multiplayer läge. Är det bara att nöta i singleplayer först?
Helikopter går tyvärr inte att öva på i SP men pansarvagn och andra fordon går bra att öva på i SP.
Postad 15 March 2010 - 19:30
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Tack!
Är ny på det här med multiplayer och har inte 100 kol på alltl. (Skyller på att mina tre barn tar all speltid.) Någon som har något bra tips på hur man ska göra för att öva hur man kör helikopter och andra fordon utan att förstöra för laget i multiplayer läge. Är det bara att nöta i singleplayer först?
Tyvärr ingen helikopter i singelplayer, men var inte blyg hoppa in och flyg. Ett tips är dock att ställa om kontrollerna för helikoptern. Det är ingen som blir lack om du kraschar så länge de kan hoppa ut på själva mappen och inte så långt utan för att det blir Committed suicide  edit: stavfel
Redigerat av Ola Thomasson, 15 March 2010 - 19:34.
Postad 15 March 2010 - 22:21
brottarkungen
-
brottarkungen
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Jag hajar inte riktigt vad det svåra är med helikoptern? Se till att kulsprutorna är bemannade, lyft så högt du kan och cirkla i en bana runt aktuellt objekt. När man är bekväm med det så kan man börja testa att byta höjd och gå ner för landningar och annat (man blir ju ett ganska lätt mål om man cirklar i samma höjd men det är ju bättre än att krascha).
Postad 15 March 2010 - 23:48
Fahla
-
Fahla
-
Forumräv
-
-
986 inlägg
Helikopter är ganska så tung att flyga jämnfört mot bfbc1.men är man bara lätt på handen och tar det lungt så går det bara fint att flyga. En bra gunner och mic är i mitt tycke ett måste för att kunna maximera attachelikopterns funktion. Ett tips är att alltid hålla koll på vars gunnern skjuter och byta "vinkel" ofta för att just se vad han skjuter på. Samma tips gäller när du är gunner bytt vinkel för att se och hinna parrera pilotens svängar om ni nu inte kan prata med varandra. ett sista tipps om du är pilot och får syn på Meanmach..plocka upp han,riktigt bra gunner  .
Postad 15 March 2010 - 23:51
Falcy
-
Falcy
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
2850 inlägg
ett sista tipps om du är pilot och får syn på Meanmach..plocka upp han,riktigt bra gunner 
Han var helt grym igår. Men en bra gunner är inget utan en bra pilot, du flög rätt duktigt igår också
Postad 16 March 2010 - 00:03
Fahla
-
Fahla
-
Forumräv
-
-
986 inlägg
Han var helt grym igår. Men en bra gunner är inget utan en bra pilot, du flög rätt duktigt igår också 
tackar tackar  . tror jag hjälpte Mean att skramla ihop 4000p den rundan. synd bara att någon från vårat eget lag sprängde oss....
Postad 16 March 2010 - 08:08
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1482 inlägg
Jag hade problem med att statsen försvann igår, jäkla irriterande.
Dock så kom de alltid tillbaka, men försvann titt som tätt så jag stod på ruta ett med vapen och allt..
Ursäkta att jag nobbade igår Britt, men jag var inge kul att spela med igår.
Spelade poängtjuv bara för att levla upp medic och engineer, och som jag gjorde det
5 Ace pins av 6 matcher ller nåt i den stilen. Herregud vad poäng man kan få som medic i defend.
Upp till 300p på en enda plåsterlåda, tror jag landade på nästan 5000 medicpoäng bästa rundan.
Och Carl-Gustav med extra sprängkraft är ju helt underbar, den rensar allt
Redigerat av JockeJ, 16 March 2010 - 08:12.
Postad 16 March 2010 - 09:00
Unregistered2dabe7b8
-
Unregistered2dabe7b8
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
medlem i MHB forum. men kör med en annan tagg "666". får intryck om att om man inte har mhb som tagg så ska man inte räkna me något teamwork. lirade me er igår dog jämnte några MHB medics ingen återupp livade mig. spelar det verkligen så stor roll vilken klantagg man har? eller gäller det bara MHB för andra klaner som jag har lirat me har kunnat jobba bra ihop me mig o mina vänner.
Vilket psn id lirar du under? Har lirat lite med b la luffaren, freak och någon till som jag inte minns namnet på. Kör en del medic och försöker att hjälpa till så gått det går men ibland går de ju inte som man själv vill... Tar ingen hänsyn till om det är MHB spelare eller någon annan som ligger där utan hjälper om det finns möjlighet. Är det bara jag som tycker det är svårt att se på lilla kartan vart fallna personer ligger. Kan ju bero på att jag lirar på en crt burk....måste har ny Tv. Blir ganska grötigt på en crt...
Postad 16 March 2010 - 09:04
Smith
-
Smith
-
Forumräv
-
-
612 inlägg
Öppnade upp mitt spel igår och är jäkligt nöjd. Jag spelar singelplayer även i multiplayer och tycker det är grymt roligt att bara smyga rundor och hitta på sattyg. Blivit ett par timmar än så länge och engineer är klassen jag fattat bäst tycke för.
Ska ta och lära mig banorna lite och öva upp lite aim snabbt som attan nu bara.
Postad 16 March 2010 - 09:21
Unregisterede3e3505f
-
Unregisterede3e3505f
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
En korkad fråga kanske men hur fan får man Dog Tags, är det när man kör upp smörkniven i någon eller?
Postad 16 March 2010 - 09:30
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Jag hade problem med att statsen försvann igår, jäkla irriterande. Dock så kom de alltid tillbaka, men försvann titt som tätt så jag stod på ruta ett med vapen och allt..
Ursäkta att jag nobbade igår Britt, men jag var inge kul att spela med igår. Spelade poängtjuv bara för att levla upp medic och engineer, och som jag gjorde det
5 Ace pins av 6 matcher ller nåt i den stilen. Herregud vad poäng man kan få som medic i defend. Upp till 300p på en enda plåsterlåda, tror jag landade på nästan 5000 medicpoäng bästa rundan.
Och Carl-Gustav med extra sprängkraft är ju helt underbar, den rensar allt 
lugnt, vi blev 4 pers ändå så det är ingen fara. Jag har knapps spelat medic, igår körde hippo medic och det gjorde han bra. Vi mötte grymt bra motstånd igår, tror knappt vi vann en match. Dock låg jag, akerren och hippo i topp nästan hela tiden. Resten av vårat lag var fan inte bra! Frustrerande...Celtanic och Döden kom också in senare men då hade jag tröttnat och la ner för kvällen. Kul innan när jag, Benny, akerren och Hippo körde Squad Rush. Första gången vi mötte ett helt lag som motstånd. Det var riktigt kul faktiskt. Där var det nog tvärtom, tror vi vann nästan alla matcher. Grymt bra tips det där med minorna, lägg ut ett gäng med minor på bombplatsen, planta, spring därifrån, dra in en handgranat. Objective damage, eneym killed, och troligtvis också objective destroyed. Mkt poäng. Man kan ju också be nån slänga in C4 eller som jag gjorde en gång igår, skjut på minorna! Å andra sidan så kan väl vem som helst i laget skjuta på minorna, eller?!? Skulle vara grymt att placera ut minorna vid bombplatsen, planta, springa därifrån och sen låta en sniper avfyra ett välriktat skott på en av minorna. Borde väl funka va? En korkad fråga kanske men hur fan får man Dog Tags, är det när man kör upp smörkniven i någon eller?
Usch..."kör upp"..... Men ja, det är när man knivar nån.
Redigerat av BrittBastard, 16 March 2010 - 09:31.
Postad 16 March 2010 - 09:31
CBR
-
CBR
-
Användare
-
-
237 inlägg
En korkad fråga kanske men hur fan får man Dog Tags, är det när man kör upp smörkniven i någon eller?
Precis. Har märkt att vissa har silver dogtags, te.x så är min 4e  tag av thomasson silver medan resten är brons. Någon som vet varför?
Redigerat av CBR, 16 March 2010 - 09:32.
Postad 16 March 2010 - 09:32
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Jag tycker nog att AN-94 e en najsare bössa än M16. Skön stuns i den förstnämnda.
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Precis.
Har märkt att vissa har silver dogtags, te.x så är min 4e tag av thomasson silver medan resten är brons. Någon som vet varför?
Ranking på person du knivar
Unregisteredbdbbb6aa
-
Unregisteredbdbbb6aa
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
Yes, helst ska den köras upp i bakdelen på Recons som sitter och trycker i hus.. Det är oftast så jag får dem iaf. På tal om det, någon annan som upplever det näst intill omöjligt att hugga ihjäl folk face-to-face medans motståndaren alltid lyckas? Är det något knep involverat? Iofs spelar jag på PC, kanske är annorlunda. (editerade fula ord  )
Redigerat av Unregisteredbdbbb6aa, 16 March 2010 - 09:51.
Postad 16 March 2010 - 09:33
Unregisterede3e3505f
-
Unregisterede3e3505f
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Usch..."kör upp".....
Men ja, det är när man knivar nån.
Jag, kör upp under revbenen, vad tänkte du på?
Postad 16 March 2010 - 09:35
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Ni ä jefligt knivfixerade ni i BF-klicken  Ett ständigt tjat om dogtags asså.. hur svårt är det att dra en kniv i nåns rygg haha
Redigerat av BennySlyden, 16 March 2010 - 09:35.
Postad 16 March 2010 - 09:37
Unregisterede3e3505f
-
Unregisterede3e3505f
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Ni ä jefligt knivfixerade ni i BF-klicken Ett ständigt tjat om dogtags asså.. hur svårt är det att dra en kniv i nåns rygg haha 
I ryggen är det inte så svårt men sticka någon med kniv framifrån när de förtvivlat försöker ta kol på dig med ett automatvapen är så mycket svårare och mer tillfredställande
Postad 16 March 2010 - 09:38
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Jag tycker nog att AN-94 e en najsare bössa än M16. Skön stuns i den förstnämnda.
Ja, men jag gillar bägge som fan faktiskt. Riktigt nice bössor! Våga vägra helautomatiska LMG's med mag på typ 500 skott!
Redigerat av BrittBastard, 16 March 2010 - 09:39.
Postad 16 March 2010 - 09:48
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Vilket psn id lirar du under? Har lirat lite med b la luffaren, freak och någon till som jag inte minns namnet på. Kör en del medic och försöker att hjälpa till så gått det går men ibland går de ju inte som man själv vill... Tar ingen hänsyn till om det är MHB spelare eller någon annan som ligger där utan hjälper om det finns möjlighet. Är det bara jag som tycker det är svårt att se på lilla kartan vart fallna personer ligger. Kan ju bero på att jag lirar på en crt burk....måste har ny Tv. Blir ganska grötigt på en crt... 
benji-boy = luffaren
Postad 16 March 2010 - 10:24
benji-boy
-
benji-boy
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
lugnt, vi blev 4 pers ändå så det är ingen fara. Jag har knapps spelat medic, igår körde hippo medic och det gjorde han bra. Vi mötte grymt bra motstånd igår, tror knappt vi vann en match. Dock låg jag, akerren och hippo i topp nästan hela tiden. Resten av vårat lag var fan inte bra! Frustrerande...Celtanic och Döden kom också in senare men då hade jag tröttnat och la ner för kvällen.
Kul innan när jag, Benny, akerren och Hippo körde Squad Rush. Första gången vi mötte ett helt lag som motstånd. Det var riktigt kul faktiskt. Där var det nog tvärtom, tror vi vann nästan alla matcher.
Grymt bra tips det där med minorna, lägg ut ett gäng med minor på bombplatsen, planta, spring därifrån, dra in en handgranat. Objective damage, eneym killed, och troligtvis också objective destroyed. Mkt poäng. Man kan ju också be nån slänga in C4 eller som jag gjorde en gång igår, skjut på minorna! Å andra sidan så kan väl vem som helst i laget skjuta på minorna, eller?!? Skulle vara grymt att placera ut minorna vid bombplatsen, planta, springa därifrån och sen låta en sniper avfyra ett välriktat skott på en av minorna. Borde väl funka va?
Usch..."kör upp".....
Men ja, det är när man knivar nån.
alla kan plocka ut minorna. fienderna oxå  händer ibland att dom gör det o plockar ut sig själv samt några av sina vänner o poängen går till dig
Postad 16 March 2010 - 10:32
Unregisteredf4c610b4
-
Unregisteredf4c610b4
-
Amatör
-
-
84 inlägg
Jag hitta en ny statistik sida som är lite mer matnyttig än http://bfbc2.elxx.net/sigg-o-matic.php Kollar ni in på http://bfbcs.com/stats_ps3/l--Jonte--l kan ni se lite mer exakt hur grym jag är. edit: Måste även passa på att länka till den här filmen http://www.youtube.c...h?v=SvmsQcz1URQ Finns det någon praktisk användning av den här tekniken i matcher? Nytt sätt att ta sig inte till motståndarnas MCOM?
Redigerat av Unregisteredf4c610b4, 16 March 2010 - 10:47.
Postad 16 March 2010 - 10:53
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Jag hitta en ny statistik sida som är lite mer matnyttig än http://bfbc2.elxx.net/sigg-o-matic.php

Kollar ni in på http://bfbcs.com/stats_ps3/l--Jonte--l kan ni se lite mer exakt hur grym jag är.
Bra sida men funkar inte för mig. "The player you searched is currently not in our database. We tried to add your search request to our queue, but the queue is full at 1 requests. Please try again later. We are currently not able to search new PS3 and XBOX360 players. "
Redigerat av BrittBastard, 16 March 2010 - 10:53.
Postad 16 March 2010 - 11:03
Unregisteredf4c610b4
-
Unregisteredf4c610b4
-
Amatör
-
-
84 inlägg
Bra sida men funkar inte för mig.
"The player you searched is currently not in our database.
We tried to add your search request to our queue, but the queue is full at 1 requests. Please try again later. We are currently not able to search new PS3 and XBOX360 players. "
Det e stora kruxet med sidan. Försök igen lite senare och hoppas att du hamnar i uppdateringskön. Jag testa vid två tillfällen igår utan att lyckas, Men nu idag funka det för mig.
Postad 16 March 2010 - 11:05
Unregisterede3e3505f
-
Unregisterede3e3505f
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Jag hitta en ny statistik sida som är lite mer matnyttig än http://bfbc2.elxx.net/sigg-o-matic.php

Kollar ni in på http://bfbcs.com/stats_ps3/l--Jonte--l kan ni se lite mer exakt hur grym jag är.
edit: Måste även passa på att länka till den här filmen http://www.youtube.c...h?v=SvmsQcz1URQ Finns det någon praktisk användning av den här tekniken i matcher? Nytt sätt att ta sig inte till motståndarnas MCOM?
Woo, det där såg ju nice ut. En sådan sig måste man ju ha. Inte för att jag har så mycket visa upp än men i alla fall.
Postad 16 March 2010 - 11:58
Unregisteredbdbbb6aa
-
Unregisteredbdbbb6aa
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
 Den kallar mig 0 fastän jag heter skroot i spelet, säger stats-sidan att jag är en nolla?
Postad 16 March 2010 - 12:10
benji-boy
-
benji-boy
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
http://bfbcs.com/stats_ps3/luffaremen e level 28 den updatera inte ofta va? 
Redigerat av benji-boy, 16 March 2010 - 12:16.
Postad 16 March 2010 - 12:20
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
http://bfbcs.com/stats_ps3/luffare
men e level 28 den updatera inte ofta va?
klicka på "Update ( add to queue )". Efter ett tag är det bara trycka på F5 för att uppdatera webbläsarfönstret. Men jag undrar hur mkt av statsen som verkligen stämmer. Vet inte hur den räknar ut total accuracy t ex. Du har ju 165%, grattis!
Postad 16 March 2010 - 12:23
benji-boy
-
benji-boy
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
klicka på "Update ( add to queue )". Efter ett tag är det bara trycka på F5 för att uppdatera webbläsarfönstret.
Men jag undrar hur mkt av statsen som verkligen stämmer. Vet inte hur den räknar ut total accuracy t ex. Du har ju 165%, grattis! 
men nu e jag ochså väldigt träffsäker
Postad 16 March 2010 - 12:44
Unregisterede3e3505f
-
Unregisterede3e3505f
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
[quote name='benji-boy' date='Mar 16 2010, 12:10 ' post='2828212'] http://bfbcs.com/stats_ps3/luffaremen e level 28 den updatera inte ofta va? Jag hittar inte mina stats på den sidan ens. Men det kanske beror på att jag börja spela först igårkväll. Hoppas man dyker upp där snart. Btw, är det jag som är dum eller varför kan jag inte lägga min sigbild som signatur? Det står att signaturen är för lång. Har provat alla tre alternativen från sig-o-matic.
Postad 16 March 2010 - 12:46
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Alltså kolla in denna killens stats, kolla Team status http://bfbcs.com/sta.../InViNciBLe_RaW
Postad 16 March 2010 - 12:49
benji-boy
-
benji-boy
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
skumt jag ser ingen info ang vapen o träffsäkerhet osv
Postad 16 March 2010 - 13:59
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Alltså kolla in denna killens stats, kolla Team status 
http://bfbcs.com/sta.../InViNciBLe_RaW
Snacka om att han har "boostat" sig till dom där siffrorna. Jag menar, hade han varit en bra spelare hade ju inte siffrorna som defender varit så där kassa. Nåt skumt är det iallafall. Name Wins Loss W/L RatioAttacker 581 4 145.25 Defender 7 106 0.07
Redigerat av BrittBastard, 16 March 2010 - 14:00.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|