Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Tv-licensen kanske avskaffas och omvandlas till en skatt

1964 svar till detta ämne
  • Stängt ämne Detta ämne är stängt

Postad 08 februari 2018 - 15:29

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12 318 inlägg
  • 0

Det är inte för inte som Starke Man utspelas i en fiktiv Skånsk kommun. Jag är inflyttad östgöte och slutar aldrig att förundras över hur kommunerna "sköter sig" här nere.

Den kommun som kommer närmast Svinarp är väl Hässleholm i norra skåne. Där får de inget vettigt gjort, oavsett vilket/vilka parti som styr för tillfället..

https://www.expresse...olitiker-avgar/

Postad 08 februari 2018 - 15:44

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Den kommun som kommer närmast Svinarp är väl Hässleholm i norra skåne. Där får de inget vettigt gjort, oavsett vilket/vilka parti som styr för tillfället..

https://www.expresse...olitiker-avgar/

Ja, där är en riktig röra. Först får SD flest mandat än i någon annan kommun och sedan kan de inte hantera det och hoppar av. :wacko:

Redigerat av agpath, 08 februari 2018 - 15:46.

Postad 08 februari 2018 - 18:37

Mr_Tom
  • Mr_Tom
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0

Ja

Då får vi se om dom blir fällda. Men just i detta fallet var det väl ganska "öppet mål".

Spontant får jag en känsla av att du ser på och engagerar dig mera i PS än de flesta. Så du kanske får mera för din avgift än vad jag får :).

Postad 08 februari 2018 - 19:13

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0

Spontant får jag en känsla av att du ser på och engagerar dig mera i PS än de flesta. Så du kanske får mera för din avgift än vad jag får :).

Om du menar tittar på när du säger ”ser på” så blir det inte så mycket. Undantag i dag, för då går det utsökta programmet antikrundan.

Redigerat av Buddypresley, 08 februari 2018 - 19:14.

Postad 08 februari 2018 - 23:24

Mr_Tom
  • Mr_Tom
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0

Om du menar tittar på när du säger ”ser på” så blir det inte så mycket. Undantag i dag, för då går det utsökta programmet antikrundan.

Du såg ju Opinion Live vilket är mer än jag gjorde i alla fall.

Postad 09 februari 2018 - 07:03

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0

Du såg ju Opinion Live vilket är mer än jag gjorde i alla fall.

Nej, det såg jag inte, däremot läste jag om händelsen.

Redigerat av Buddypresley, 09 februari 2018 - 10:03.

Postad 09 februari 2018 - 09:33

kribban
  • kribban
  • Mästare

• 3 037 inlägg
  • 0

:blink:

Postad 09 februari 2018 - 11:59

Mr_Tom
  • Mr_Tom
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 1

Där drar du väl ner byxorna på dig själv rejält. Du vet alltså inte vad du pratar om, bara vad andra skrivit.

Postad 09 februari 2018 - 12:09

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0

Där drar du väl ner byxorna på dig själv rejält. Du vet alltså inte vad du pratar om, bara vad andra skrivit.

Jag vet vad som hänt. Sen var det du som puffade på att jag skulle göra anmälan, så då gjorde jag det :D

Du skrev ju följande:

SVT (PS) har klantat sig, det är väl odiskutabelt. Du gillar inte PS, det är väl inte heller så mycket att diskutera ?

Anmäl dom för Radionämden. Fälls dom tillräckligt många gånger så händer kanske något ur din synvinkel positivt.

Postad 09 februari 2018 - 13:06

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Jag vet vad som hänt. Sen var det du som puffade på att jag skulle göra anmälan, så då gjorde jag det :D

Du skrev ju följande:

SVT (PS) har klantat sig, det är väl odiskutabelt. Du gillar inte PS, det är väl inte heller så mycket att diskutera ?

Anmäl dom för Radionämden. Fälls dom tillräckligt många gånger så händer kanske något ur din synvinkel positivt.

Fast det blir ju ändå märligt att anmäla saker som man inte har sett själv? Du kanske kan eftertitta på SVT Play?

Postad 09 februari 2018 - 13:18

Mr_Tom
  • Mr_Tom
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0

Du skrev ju följande:

Buddy, detta blir ju bara ännu dummare. Du verkar ju inte ha kollat källan. Då är det hörsägen. Nu är det ingen rättegång men i en sådan hade du nog legat risigt till.

Vad jag gjorde var att upplysa dig om klagomål kan man ta med granskningsnämnden. Sedan tryckte jag lite på dig för att få en reaktion utöver ditt vanliga ........... Min grundförutsättning var ju att du visste vad du pratade om.

Sedan att SVT erkänt det är en sak. Men det gör väl bara din anmälan ganska onödig. I detta fallet så var SPT partiska, din källa partisk och du partisk. Men det verkar bara vara en som förstått om dom är partiska (eller osakliga).

Edit: Jag kan tilläga det att skälet till att jag nämnde Granskningsnämnden var att jag tyckte ditt gnäll blev lite ensidigt. Är man så upprörd så kan man ju agera istället. Men grundförutsättningen är ju att man vet vad man pratar om.

Redigerat av Mr_Tom, 09 februari 2018 - 13:43.

Postad 09 februari 2018 - 13:57

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0

Edit: Jag kan tilläga det att skälet till att jag nämnde Granskningsnämnden var att jag tyckte ditt gnäll blev lite ensidigt. Är man så upprörd så kan man ju agera istället. Men grundförutsättningen är ju att man vet vad man pratar om.

Och hur vet du att inte jag vet vad jag pratar om då?

Postad 09 februari 2018 - 14:10

Mr_Tom
  • Mr_Tom
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0

Och hur vet du att inte jag vet vad jag pratar om då?

Du besvarar  din egen fråga.

Postad 09 februari 2018 - 14:17

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0

Du besvarar  din egen fråga.

Från SVT:s hemsida. Var det nåt mer väsentligt i programmet som inte framgår i SVT:s artikel?

https://www.svt.se/n...-sagt-det-punkt

Det var under förra veckans Opinion live som en nyanländ man berättade att han och hans familj fått bo sex månader på ett vandrarhem i Staffanstorps kommun som senare dömts ut som otjänligt att bo i. Publiken leddes att tro att det var Staffanstorps kommun som låtit familjen bo på boendet under ett halvårs tid.

Men Opinion Lives redaktion visste om att mannen och hans familj i själva verket hade blivit placerade på vandrarhemmet i Staffanstorp av Malmö kommun men sade inget om det i programmet.

Postad 09 februari 2018 - 14:33

Mr_Tom
  • Mr_Tom
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0

Buddy,

Jag släpper detta nu. Du vill uppenbarligen inte förstå hur klantigt du har agerat.

Postad 09 februari 2018 - 14:36

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0

Buddy,

Jag släpper detta nu. Du vill uppenbarligen inte förstå hur klantigt du har agerat.

Jag lydde ditt råd och anmälde. Skall nog sluta med det. ;)

Postad 09 februari 2018 - 14:42

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0

Nog om detta nu. Nu kanske man istället skall kolla lite på OS. Tur att man har discoverykanalerna. Såg att SVT sänder vänsterpartiets kongress live men OS känns definitivt intressantare :P

Postad 10 februari 2018 - 10:31

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 1
Till skillnad från PS när de sände landsdagarna...

Buddy, svara ärligt. Är du betald av SD eller annan av dig önskvärd politisk företrädare?

Postad 10 februari 2018 - 15:57

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0

Till skillnad från PS när de sände landsdagarna...
Buddy, svara ärligt. Är du betald av SD eller annan av dig önskvärd politisk företrädare?

Nej, jag får inte betalt av nåt politiskt parti. Jag får inte betalt av nån överhuvudtaget för att skriva mina åsikter. Jag är heller inte medlem i nåt parti. Mina åsikter är mina egna och jag kollar aldrig i nåt partiprogram vad jag skall tycka. Så, nu har du fått svar, så slipper du att fundera på detta nåt mer.

Postad 10 februari 2018 - 16:22

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2 479 inlägg
  • 0

Jag tror inte att det är något större problem att man gör en anmälan till Granskningsnämnden om ett program man inte har sett, annat än att man kan skriva en bättre och mer detaljerad motivering till sin anmälan om man faktiskt har sett det. Det är inte direkt mened att anmäla ett program utan att ha sett det.

Sedan spelar det inte någon roll om det kommer in en eller tusen anmälningar mot ett program, det prövas av Granskningsnämnden i vilket fall som helst som gör en bedömning i frågan.

Och oavsett vad man har för åsikter så är det en del av Public Service samt Granskningsnämnden att lyssna på dessa och ta ställning. Det är en av grundpelarna i Public Service och en nödvändighet för att det ska kunna vara så opartiskt som möjligt (vilket de faktiskt försöker vara, tro det eller ej).

PS. Lite lustigt att jag som själv jobbar på SVT och är ambivalent till många av Buddys åsikter är en av få här som faktiskt försvarar hans kritik mot SVT av princip. ^_^

Postad 10 februari 2018 - 16:29

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0

Fast det blir ju ändå märligt att anmäla saker som man inte har sett själv? Du kanske kan eftertitta på SVT Play?

Nu har jag sett programmet och det var inget nytt som kom upp mot det jag läst.

Postad 10 februari 2018 - 17:02

Mr_Tom
  • Mr_Tom
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 1

Buddy,

Diskussionen har pågått länge. Det är nu mer än 1800 inlägg och ganska lång tid och en av dom som skrivit mest är väl du. Men min subjektiva åsikt är att du inte utmärkt dig genom att ta "råd" från någon. Jag tipsade om granskningsnämnden, det är odiskutabelt. SVT har erkänt att dom har gjort fel, det är också odiskutabelt. När jag tipsade om att anmäla så förutatte jag att du sett programmet, fel av mig.

Sedan kritsierade jag dig när det visade sig att du inte sett programmet och du skyller omedelbart på mitt "räd". Jag tror att du insåg direkt att du klantat dig men istället för att erkänna så skyller du på på någon annan. Egentligen förstår jag inte problemet, alla gör fel ibland. Det du gjort är inte brottsligt, åtminstone tror jag inte det. Det du istället gör blir väl att nästan omyndigförklara dig själv :) .

Jag skrev för länge sedan att ditt huvudproblem är inte att du inte förstår. Det är att du inte vill förstå. Nu kan jag komplettera med en oförmåga att erkänna fel ;) .

Redigerat av Mr_Tom, 10 februari 2018 - 17:04.

Postad 10 februari 2018 - 17:35

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0

Sedan kritsierade jag dig när det visade sig att du inte sett programmet och du skyller omedelbart på mitt "räd". Jag tror att du insåg direkt att du klantat dig men istället för att erkänna så skyller du på på någon annan. Egentligen förstår jag inte problemet, alla gör fel ibland. Det du gjort är inte brottsligt, åtminstone tror jag inte det. Det du istället gör blir väl att nästan omyndigförklara dig själv :) .
 .

Jag skyller inte på dig och jag tycker inte jag klantat mig. Jag tyckte det var en bra idé du kom med. Hade du inte nämnt det så hade det inte blivit nån anmälan. Sen så fanns det heller inget jag missat i programmet jag såg nyligen på play som inte framgick i det jag läst tidigare.

Postad 10 februari 2018 - 20:16

kribban
  • kribban
  • Mästare

• 3 037 inlägg
  • 1
Nu är lördagsunderhållningen igång igen

Postad 10 februari 2018 - 21:31

Mr_Tom
  • Mr_Tom
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 1

Jag skyller inte på dig och jag tycker inte jag klantat mig. Jag tyckte det var en bra idé du kom med. Hade du inte nämnt det så hade det inte blivit nån anmälan. Sen så fanns det heller inget jag missat i programmet jag såg nyligen på play som inte framgick i det jag läst tidigare.

Okej, du skyller inte ifrån dig vilket jag tyckte du gjorde. Då släpper jag detta. Hur klantigt det var att anmäla baserat på den info du hade, där har vi olika äsikter men så är det ibland :)

PS. Lite lustigt att jag som själv jobbar på SVT och är ambivalent till många av Buddys åsikter är en av få här som faktiskt försvarar hans kritik mot SVT av princip. ^_^

At Buddypresley eller vem som helst har rätt att kritisera SVT tycker jag är självklart. Det är mera vad man kritiserar och sakligheten i det hela som jag tycker brister ibland. Det blir inte sant av att man upprepar något.

Det finns ju ett klassiskt skämt att även en trasig klocka har rätt två gånget per dygn. Nu jämför jag inte någon med en trasig klocka men trovärdighet, det behöver både SVT och deras kritiker. Och trovärdighet tycker jag är något man förtjänar, den kommer inte direkt.

Men diskussionen går bara i cirklar just nu så jag släpper det.

Redigerat av Mr_Tom, 10 februari 2018 - 21:32.

Postad 10 februari 2018 - 22:13

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0

Då släpper jag detta.

Det har du sagt förut

Postad 10 februari 2018 - 22:20

Mr_Tom
  • Mr_Tom
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0

Det har du sagt förut

Och då svarade du med vad jag uppfattade som att du skyllde ifrån dig. Därav fortsättningen :) .

Redigerat av Mr_Tom, 10 februari 2018 - 22:20.

Postad 11 februari 2018 - 11:46

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 0
Bara svaga skyller ifrån sig. Starka människor bär sin egen framgång att nå glädje och lycka i livet. Därmed även sluta gnälla eftersom det då inte finns något att gnälla över.

Postad 11 februari 2018 - 13:27

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0

Bara svaga skyller ifrån sig. Starka människor bär sin egen framgång att nå glädje och lycka i livet. Därmed även sluta gnälla eftersom det då inte finns något att gnälla över.

Är det nån här i tråden som skyllt ifrån sig?

Postad 11 februari 2018 - 14:30

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 1

Nej, allt handlar om Sonesson. Detta kommunalråd som klagar på att grannkommunen placerar flyktingar i hans kommun utan hans vetskap samtidigt som han själv placerar sina flyktingar i en annan grannkommun utan att dessa vet om det. När sedan SVT tar upp saken (utan att då veta om Sjöbo-historien, som uppdagades senare av Skånskan) klagar han på Malmö men håller tyst om vad han själv gjort. Allt hänger ihop.

Det där handlade inte om att det nödvändigtvis var fel att hyra in sig på boenden i kringliggande kommuner, utan att det specifika boendet var riktigt dåligt.
Om du inte var medveten om det, så OK. Annars är det riktigt ful debatteknik.

Postad 12 februari 2018 - 07:37

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 0

Här är väl ett seriösare inlägg i debatten kring PS och just i fallet SVT´s sätt att låta demografiska förhållanden få rättvist utrymme i kanalerna.  :)

Buddy, kanske något för dig att anmäla?  ;)

https://www.expresse...tarklassen-svt/

Postad 12 februari 2018 - 07:52

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0

Här är väl ett seriösare inlägg i debatten kring PS och just i fallet SVT´s sätt att låta demografiska förhållanden få rättvist utrymme i kanalerna.  :)

Buddy, kanske något för dig att anmäla?  ;)

https://www.expresse...tarklassen-svt/

Nä, då blir det bara gnäll. Kanske din tur denna gången om du känner dig träffad? ;)

Postad 12 februari 2018 - 08:37

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 0

Nä, då blir det bara gnäll. Kanske din tur denna gången om du känner dig träffad? ;)

Vad anser du om artikeln?

Postad 12 februari 2018 - 09:12

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0

Vad anser du om artikeln?

Jag vet inte vad författarna av artikeln tänkt sig. Vill dom ha tex svetsare som journalister?

Postad 12 februari 2018 - 10:39

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 1

Buddy,

du har verkligen ett sätt att se på saker genom en galen serie av prismor för att få till egenbehovet före all annan funktion. skratt.  :lol:

Postad 12 februari 2018 - 11:36

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12 318 inlägg
  • 0

Ni som tycker att SVT är vinklat nuförtiden är nog inte tillräckligt gamla för att ha upplevt 1980-talet ;)

Det var en blandning av DDR-TV och Kristdemokrater.

Sievert Öholm och Carl-Ingemar Perstad är två exempel på det senare.

På den tiden färgade deras politiska åsikter innehållet, så man kan såklart inte räkna med 100% objektivitet när majoriteten är miljöpartister som idag, men det går iaf åt rätt håll, till skillnad från vad en del försöker göra gällande.

Postad 12 februari 2018 - 13:02

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0

Buddy,

du har verkligen ett sätt att se på saker genom en galen serie av prismor för att få till egenbehovet före all annan funktion. skratt.  :lol:

Vad var det som var fel nu då?

Postad 12 februari 2018 - 14:18

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 1

Det där handlade inte om att det nödvändigtvis var fel att hyra in sig på boenden i kringliggande kommuner, utan att det specifika boendet var riktigt dåligt.
Om du inte var medveten om det, så OK. Annars är det riktigt ful debatteknik.

Mer om detta här:

http://www.skd.se/20...tingar-i-sjobo/

http://www.skd.se/20...nlanda-i-sjobo/

Staffanstorp har alltså dumpat flyktingar på en campingplats i Sjöbo utan att kommunicera detta eller ens ha en integrationsplan. Det är t o m sämre än när Malmö placerade flyktingar i Staffanstorp, rent boendemässigt.

Postad 12 februari 2018 - 14:33

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0

Mer om detta här:

http://www.skd.se/20...tingar-i-sjobo/

http://www.skd.se/20...nlanda-i-sjobo/

Staffanstorp har alltså dumpat flyktingar på en campingplats i Sjöbo utan att kommunicera detta eller ens ha en integrationsplan. Det är t o m sämre än när Malmö placerade flyktingar i Staffanstorp, rent boendemässigt.

Diskussionen här handlar om SVT:s partiskhet och inte om vad styrande politiker gör.

Postad 12 februari 2018 - 14:39

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 1

D

Diskussionen här handlar om SVT:s partiskhet och inte om vad styrande politiker gör.

Du publicerade ett brev från Sonesson i Staffanstorp. Jag kontrar med att sätta lite ljus på vad denne Sonesson sysslar med själv. Det är i högsta grad relevant att belysa. Synd bara att det var Skånskan som luskade reda på detta och inte SVT.

Postad 12 februari 2018 - 14:44

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 1

D

Du publicerade ett brev från Sonesson i Staffanstorp. Jag kontrar med att sätta lite ljus på vad denne Sonesson sysslar med själv. Det är i högsta grad relevant att belysa. Synd bara att det var Skånskan som luskade reda på detta och inte SVT.

-Jag tycker SVT har varit partiska.

-Ja men Sonesson då, han har gjort detta och detta...

Postad 12 februari 2018 - 15:17

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 1

-Jag tycker SVT har varit partiska.

-Ja men Sonesson då, han har gjort detta och detta...

SVT har inte varit partiska. En enskild medarbetare har brustit och det har SVT erkännt. Hur många varv måste vi dra detta?

Postad 12 februari 2018 - 15:23

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 2

SVT har inte varit partiska. En enskild medarbetare har brustit och det har SVT erkännt. Hur många varv måste vi dra detta?

Hur många blondiner krävs det för att sänka en norsk ubåt?  :lol:

Postad 12 februari 2018 - 16:08

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4 329 inlägg
  • 0

Man tycker att SVT är partiska. Man hittar en punkt då man anser att så är fallet. Man tar upp det gång på gång som bevis. Man ignorerar alla andra fall då SVT inte har varit partiska. Känns som lite rundgång i tråden. 

Postad 12 februari 2018 - 16:52

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 0
Tinboy,

Inte rundgång i tråden. Rundgång i huvet på vissa.

Postad 13 februari 2018 - 07:03

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0

Man tycker att SVT är partiska. Man hittar en punkt då man anser att så är fallet. Man tar upp det gång på gång som bevis. Man ignorerar alla andra fall då SVT inte har varit partiska. Känns som lite rundgång i tråden. 

Om man inte säger nånting så ignorerar man, menar du???

Ska man visa att man uppskattar opartiskheten med att med jämna mellanrum utropa: -Hurra, nu har SVT varit opartiska under period...

Postad 13 februari 2018 - 07:57

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

• 3 300 inlägg
  • 3

Var inte löjlig nu, det är inte alls vad vi menar.

Jag har sagt det innan och det behöver tydligen upprepas: Om du vill leda i bevis att SVT generellt är partiska så kan du inte ta upp ett enskilt ärende. Du måste visa statistiskt underlag.

Om du bara ville bevisa att SVT ibland gör fel så slår du in en vidöppen dörr för ingen har hävdat något annat. Och hur skulle det vara ett argument mot skattefinansierad PS? 

Postad 13 februari 2018 - 08:18

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 1

Om du vill leda i bevis att SVT generellt är partiska så kan du inte ta upp ett enskilt ärende. Du måste visa statistiskt underlag.

Om du bara ville bevisa att SVT ibland gör fel så slår du in en vidöppen dörr för ingen har hävdat något annat.

Bevis på att jag anser att SVT är partiska (ibland)?

Postad 13 februari 2018 - 08:50

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

• 3 300 inlägg
  • 0

Förlåt men jag vet faktiskt inte vad du just ville säga. Förtydliga. För du menar väl ändå inte att jag ska presentera bevis för att du (ibland) tycker att SVT är partiska?

Postad 13 februari 2018 - 09:18

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0

Förlåt men jag vet faktiskt inte vad du just ville säga. Förtydliga. För du menar väl ändå inte att jag ska presentera bevis för att du (ibland) tycker att SVT är partiska?

Jag skriver vad jag tycker och anser om SVT. Du pratar om bevis. Ska jag presentera bevis på vad jag tycker?

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Bio front med duk på plats
    Globe
    2025-05-22 08:43:45
  • Screen Research FSD på väggen
    Globe
    2025-05-22 08:22:42
  • Screen Research FSD ram
    Globe
    2025-05-22 08:19:07
  • Montering av ram
    Globe
    2025-05-22 08:14:32
  • JBL 708i Surround + Surround Back
    Anton
    2025-05-21 19:42:26
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.