Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

KILLZONE 2

4458 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Ditt betyg på... (172 medlem(mar) har röstat)

Single Player

1. 5 (73 röster [42.44%])

Procent av omröstning: 42.44%

2. 4 (66 röster [38.37%])

Procent av omröstning: 38.37%

3. 3 (22 röster [12.79%])

Procent av omröstning: 12.79%

4. 2 (7 röster [4.07%])

Procent av omröstning: 4.07%

5. 1 (4 röster [2.33%])

Procent av omröstning: 2.33%

Multiplayer

1. 5 (87 röster [50.58%])

Procent av omröstning: 50.58%

2. 4 (40 röster [23.26%])

Procent av omröstning: 23.26%

3. 3 (30 röster [17.44%])

Procent av omröstning: 17.44%

4. 2 (9 röster [5.23%])

Procent av omröstning: 5.23%

5. 1 (6 röster [3.49%])

Procent av omröstning: 3.49%

Rösta Gäster kan inte rösta
Killzone 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8.897434 (38) 99:-
1 relaterade trådar

Postad 23 February 2009 - 22:27

turbotomi
  • turbotomi
  • Lärjunge

• 280 inlägg
  • 0
Släpp sargen (COD 4) och kom in i matchen! :)
skämt och sido så är det väl grabbarna som lirat betan och som lirat COD4 som ska/kan övertala dig...
[/quote]

är nog lite rädd att släppa taget som du säger....

Postad 23 February 2009 - 23:32

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Någon som kan bekräfta eventuell försening från webhallen?

Postad 23 February 2009 - 23:33

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Jag lämnade också in spel på Game idag.
Grymt krångligt system dock...
Först var man tvungen att göra en förbokning av killzone2 och skriva upp sig på deras lista.
Sedan tog han emot mina 3 spel (skriva under på kvitton etc), varpå han satte in deras nypris av killzone 2 (+ 100 :- enligt kampanjen) på ett tillgodo-kort som jag sedan fick.
När jag sedan går och hämtar ut mitt spel får jag betala för det med tillgodokortet.
Förstår inte bara varför dom inte kunde gett mig ett kvitto med förbetald förbokning, men men ;)

Vänta nu, lämnade du in 3st spel och fick KZ2 samt 100:- i presentcheck?

När jag förbokade var det bara att plocka 2st spel i butiken, de billigaste såklart, förbokade KZ2 först,
sedan drog han den summan (258kr) från kortet för spelen, lämnade tillbaka dessa och gav 199:- för KZ2 :blink:

//najkks

Postad 23 February 2009 - 23:51

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

spelet i sig är wow, snyggt och så........ men om någon här på forumet kan övertyga mig om att KZ är bättre i MP än COD4 så går jag och köper spelet direkt den 25:e ;)

Bättre och bättre, det är inte COD utan annorlunda och väldigt awesome!

Postad 24 February 2009 - 00:26

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6891 inlägg
  • 0
Tycker det är synd att så många klagar eller inte orkar lära sig nya kontroller.
Jag menar hur svårt är det igentligen? Måste man vara expert på ett spel första gången man spelar det? :blink:
Personligen tycker jag det är skönt med ett nytt kontroll schema så att allt inte är så jäkla standard.
Blir så jäkla formstöpt annars.

Just give it another try guys :D

Personligen så tycker jag kontrollen sitter som gjutet efter att ha hård lirat demot några gånger ;)

See you on the battlefield!!

Postad 24 February 2009 - 00:30

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

Maffigt.. Vart e detta taget?

Jodå, det är amsterdam, leidseplan för att vara exakt ;)

Är jag den enda här på forumet som är osäker på om jag ska köpa KZ2. Jag hat testat demot men det klickar inte redigt, jag var missnöjd med upplägget av knapparna på kontrollen, men sen såg jag att man kunde byta så att det blev "cod4 style" nästan. Då blev det lite bättre. men så är det ju inte bara det med kontrollen, det känns som om det är så mycke som händer på en och samma gång under spelets gång (tycker jag).

spelet i sig är wow, snyggt och så........ men om någon här på forumet kan övertyga mig om att KZ är bättre i MP än COD4 så går jag och köper spelet direkt den 25:e :D

och inga påhopp nu tack!!

Jag är oxå lite osäker, främst för att jag har svårt för fps på konsol, skulle kunna tänka mig att spela det om jag hade en xim eller så (jag spelar inte mp så det är inte för att fuska :blink: ).

Postad 24 February 2009 - 00:59

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Tycker det är synd att så många klagar eller inte orkar lära sig nya kontroller.
Jag menar hur svårt är det igentligen? Måste man vara expert på ett spel första gången man spelar det? ;)
Personligen tycker jag det är skönt med ett nytt kontroll schema så att allt inte är så jäkla standard.
Blir så jäkla formstöpt annars.

Just give it another try guys :blink:

Som att klaga på att GT5 inte spelar som Sega Rally, right? :D

Video på hur Battle Replay ser ut som på killzone.com
http://www.youtube.c...h?v=U-SUzEhZbkM

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 24 February 2009 - 01:10.

Postad 24 February 2009 - 01:53

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0
Såhär "osäker" var man/jag aldrig på spelköp förr, varför e man det nu!!??

Postad 24 February 2009 - 07:53

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
http://playrhq.wordp...secret-feature/

Coolt!

Postad 24 February 2009 - 08:00

Unregistered35722960
  • Unregistered35722960
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0

Någon som kan bekräfta eventuell försening från webhallen?

Vad har du nu hört? Min order är inte skickad ännu iaf.

Postad 24 February 2009 - 08:10

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Vad har du nu hört? Min order är inte skickad ännu iaf.

Det var någon här som påstod sig ha "insiderinformation" om att Webhallen hade leveransproblem, eller rättare sagt att Webhallens leverantör hade problem. Jag har inte sett varken någon bekräftelse eller dementi på detta.
Jag har själv mailat webhallen ( igår ) och frågat angående detta men inte fått något svar än.
Men har jag inte fått nåt svar under dagen så köper jag det på Elgiganten imorgon.

Postad 24 February 2009 - 08:23

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
EDIT: Britt hann före ;)

Kör gärna en edit om de svarat.

Redigerat av eRensson, 24 February 2009 - 08:24.

Postad 24 February 2009 - 08:32

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0
Tror nog inte dom vågar bekräfta ifall det har blivit strul då dom säkert skulle förlora massvis med förbokningar. Blir att vänta och se ;)
Sorry för OT.

Postad 24 February 2009 - 08:32

LiMiT
  • LiMiT
  • Forumräv

• 707 inlägg
  • 0

Och då är det ok att fuska?

Andra tränar istället och accepterar att det finns andra som är bättre än sig själv.

Fuska? På vilket sätt är det fusk?
Är det (till exempel) fusk om du sätter dig att spela FPS på en PC med en kontroll från en PS3:a?

Dessutom är jag fullt medveten om att det finns spelare som är bättre än jag - oavsett om de spelar med handkontroll eller ej.

Var inte meningen att trampa någon på tårna, men själva grejen om att det skulle vara fusk känns väldigt pre-pubertalt...

Det finns ett verktyg som låter mig spela FPS med de kontroller jag föredrar och jag använder mig av det.
Lev med det.

Redigerat av LiMiT, 24 February 2009 - 08:35.

Postad 24 February 2009 - 08:41

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

Är det (till exempel) fusk om du sätter dig att spela FPS på en PC med en kontroll från en PS3:a?

Dessutom är jag fullt medveten om att det finns spelare som är bättre än jag - oavsett om de spelar med handkontroll eller ej.

Var inte meningen att trampa någon på tårna, men själva grejen om att det skulle vara fusk känns väldigt pre-pubertalt...

Det finns ett verktyg som låter mig spela FPS med de kontroller jag föredrar och jag använder mig av det.
Lev med det.

Jag skulle inte kalla det fusk direkt, men det är ju ett ganska rejält övertag tycker jag. Eftersom spelen inte är gjorda för att spelas på det sättet samt att det inte finns en officiel produkt från sony, så borde man nog inte göra det. Lite lame ;)

Postad 24 February 2009 - 08:44

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Lev med det.

Ok, vi lever med det och så lämnar vi det nu. Iallafall i den här tråden tycker jag ( jaja, Merger jag vet att jag var morsa igen ).

Tror nog inte dom vågar bekräfta ifall det har blivit strul då dom säkert skulle förlora massvis med förbokningar. Blir att vänta och se ;)
Sorry för OT.

Kanske att dom förlorar några förbokningar nu men jag tror att dom tjänar på det i längden.
Att gå ut och bekräfta att/om dom har leveransproblem alltså.
Om dom inte går ut och bekräftar får dom ju ett dåligt rykte att leva med i framtiden.

Postad 24 February 2009 - 08:46

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0
En bra recension av KZ2 på DN.se av Thomas Wiborgh. Ett par dagar gammal dock.

Postad 24 February 2009 - 08:48

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Kanske att dom förlorar några förbokningar nu men jag tror att dom tjänar på det i längden.
Om dom inte går ut och bekräftar får dom ju ett dåligt rykte att leva med i framtiden.

Jo visst är det så att dom får dåligt rykte. Men butiker verkar aldrig lära sig då det dyker upp titt som tätt att butiker håller inne på information dom inte tror någon ska får reda på ;) Men man får väl hoppas att dom ger ut information ifall något gått fel då Webhallen är en väldigt trevlig butik i övrigt.

Lev med det.

Det som är tråkigt är att personer som spelar med tex XIM skapar sig själv ett övertag som de bästa spelarna med handkontroll inte kan matcha. Detta gör att personerna inte spelar på samma vilkor. Och de skapar inte övertaget genom att träna utan genom att köpa sig ett dyrt special tillbehör som ansluts genom en dator och sedan mappar om kontrollerna för att lura PS3an att tro att man använder en handkontroll.

Två personer ska tävla med likadana bilar på samma vilkor, ena personen bestämmer sig för att trimma sin bil kvällen innan tävlingen och vinner då såklart. Var detta fusk? eller var det bara oärligt?

Sorry för OT igen :blink:

Redigerat av stabbe, 24 February 2009 - 08:52.

Postad 24 February 2009 - 08:49

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

jaa... går de inte snabbt ut med en bekräftelse och någon slags ersättning (om insider-infon är sann), lär det förstöra deras hyffsat välrenommerade rykte.

Postad 24 February 2009 - 09:02

Unregistered35722960
  • Unregistered35722960
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0

Det var någon här som påstod sig ha "insiderinformation" om att Webhallen hade leveransproblem, eller rättare sagt att Webhallens leverantör hade problem. Jag har inte sett varken någon bekräftelse eller dementi på detta.
Jag har själv mailat webhallen ( igår ) och frågat angående detta men inte fått något svar än.
Men har jag inte fått nåt svar under dagen så köper jag det på Elgiganten imorgon.

Tack för info. Ja, de har inte svarat på det mail jag skickade häromdagen ännu heller. Gör väl likadant som du troligen.

Postad 24 February 2009 - 09:15

B8
  • B8
  • Guru

• 4536 inlägg
  • 0
Har precis kört igenom de första nivåerna. Det är ju väldigt snyggt och sköna domedagsmiljöer och jag älskar rymdmiljöerna och Helghast, men på många sätt är det som vilket generiskt FPS som helst. Inget nytt under solen alltså. Vilket väl iofs tilltalar många. ;)

Jag tror jag behöver co-op för att ha riktigt roligt dock. Förlåt om jag är lat (vet att det pratades om det för ett par sidor sedan) men var ryktet om en co-op-patch bara ett rykte eller var det bekräftat?

Redigerat av B8, 24 February 2009 - 09:16.

Postad 24 February 2009 - 09:28

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0

Vänta nu, lämnade du in 3st spel och fick KZ2 samt 100:- i presentcheck?

När jag förbokade var det bara att plocka 2st spel i butiken, de billigaste såklart, förbokade KZ2 först,
sedan drog han den summan (258kr) från kortet för spelen, lämnade tillbaka dessa och gav 199:- för KZ2 ;)

//najkks

Köpte inte du från blahdvd? tyckte jag läste någong tidigare.. men jag kanske har fel. I övrigt tror jag att du köpte din hos Ebgames, den kampanjen med 3 spel gällde hos Game.

Redigerat av Unregistered1232, 24 February 2009 - 09:29.

Postad 24 February 2009 - 10:05

LiMiT
  • LiMiT
  • Forumräv

• 707 inlägg
  • 0

Det som är tråkigt är att personer som spelar med tex XIM skapar sig själv ett övertag som de bästa spelarna med handkontroll inte kan matcha. Detta gör att personerna inte spelar på samma vilkor. Och de skapar inte övertaget genom att träna utan genom att köpa sig ett dyrt special tillbehör som ansluts genom en dator och sedan mappar om kontrollerna för att lura PS3an att tro att man använder en handkontroll.

Lite som att köpa en ratt till bilspel, menar du? ;)
Diskussionen om detta verkar kunna leva hur länge som helst, men vi är av olika åsikt och olika kontrollpreferenser. Jag har all respekt för er som fixar FPS med handkontroll. Jag ingår i gruppen 'casual gamers', så att 'träna' för att kunna spela ett spel är inte riktigt prioriterat - med det vill jag inte säga att jag inte vill kunna spela det...

Ok, vi lever med det och så lämnar vi det nu. Iallafall i den här tråden tycker jag.

Håller med.

Jag är ganska säker på att ni spöar mig i FPS ändå...

Redigerat av LiMiT, 24 February 2009 - 10:10.

Postad 24 February 2009 - 11:18

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Fick mail nu från en från webhallen som skrev att de fick in spelen i morse. Sen skrev idiotögat inget mer

Postad 24 February 2009 - 11:22

Senjin
  • Senjin
  • Lärjunge

• 295 inlägg
  • 0

Fick mail nu från en från webhallen som skrev att de fick in spelen i morse. Sen skrev idiotögat inget mer

Då fär de väl arbeta lite extra fort idag.

Postad 24 February 2009 - 11:56

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0
Woho! Discshop har skickat mitt Killzone 2 i morse, så imorrn lär man ha det. Det är nu man ska bli lite sjuk så att man inte kan jobba resten av veckan.

Postad 24 February 2009 - 12:03

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Känner du inte att du har lite ont i halsen och febern stiger? ;)

Postad 24 February 2009 - 12:10

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Känner du inte att du har lite ont i halsen och febern stiger? ;)

Hahaha, skulle vara intressant att se hur drastiskt sjukfrånvaron på arbetsplatserna runt om i landet plötsligt stiger onsdag, torsdag och fredag. Hahahaha!

Postad 24 February 2009 - 12:12

Unregistered59e1f178
  • Unregistered59e1f178
  • Lärjunge

• 375 inlägg
  • 0
Gissa vad jag har i näven? (inte kuken iaf :blink: )

Jag har fått mitt KZ2, en dag innan relledagen. Jag som skulle vara en duktig pojke och plugga. ;)

Tack game.se för utmärkt service !

Redigerat av Unregistered59e1f178, 24 February 2009 - 12:15.

Postad 24 February 2009 - 12:14

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1086 inlägg
  • 0
Badge Abilities Part 1: Assault

http://www.gametrail...ayer/45912.html

Postad 24 February 2009 - 12:18

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Gissa vad jag har i näven? (inte kuken iaf :blink: )

Jag har fått mitt KZ2, en dag innan relledagen. Jag som skulle vara en duktig pojke och plugga. ;)

Tack game.se för utmärkt service !

Hahaha, nej det vore schysst om du besparade oss andra från att berätta när du har "den inte så långa men smala i handen". Hahaha! Gotch'a!

Skämt åsido, nice för dig!
Men mig kvittar det faktiskt, bara jag har spelet tills servrarna har dragits igång, d v s någon gång under morgondagen?!?
Jag har en känsla av att SP-delen kommer få ligga på is ganska länge för min del...

Postad 24 February 2009 - 12:29

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0
Sitter också med spelet i handen (:blink:) blir att prova SP-delen lite senare. Trevliga Game är. ;)

Postad 24 February 2009 - 12:29

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

"idiotögat"? ;)

Typiskt, jag har inte fått nåt mail, dock så skrev jag nyss och POÄNGTERADE vikten av att det anländer SENAST imorgon, annars J****R!

Postad 24 February 2009 - 12:35

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Mitt är skickat från webhallen....

Skönt att man är konsult å bara behöver jobba 3 dagar i veckan. "Arbetsbefriad" med full lön onsdag å fredag..... ;)

Postad 24 February 2009 - 12:35

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

"idiotögat"? ;)

Typiskt, jag har inte fått nåt mail, dock så skrev jag nyss och POÄNGTERADE vikten av att det anländer SENAST imorgon, annars J****R!

Webhallen har ju som sagt var nu på fm fått in spelen så nästan alla bör få spelen imorgon. Om man inte bor långt upp i Norrland, eller i Danmark som du Döden. Hahaha, skämt åsido, du bör fått dit ex imorgon!

Några bilder för att muntra upp stämningen här!

Postad bild
Postad bild

Postad 24 February 2009 - 12:36

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Woho! Discshop har skickat mitt Killzone 2 i morse, så imorrn lär man ha det. Det är nu man ska bli lite sjuk så att man inte kan jobba resten av veckan.

De skickade mitt igår, inte dykt upp än dock. :blink:

Hoppas det kommer i eftermiddag dock, min äckliga bror har fått sitt och han har ju tjatat om att han har haft det nu i 1 dag, ganska irriterande om man säger så. ;)

Postad 24 February 2009 - 12:43

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Jag kan bara be om ursäkt till alla som förbokat spelet från Webhallen. Jag brukar ha extrem otur.

Känner samma sak...

Postad 24 February 2009 - 12:46

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Fick också mitt ex idag, beställde det via Game.
Får upp ett felmeddelande när jag ska lira MP, men kan va så att servrarna inte öppnar förrens imorn.

Postad 24 February 2009 - 12:48

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

Känner igen det där, Britt! :blink:

Vi ses imorgon grabbar, hoppas ni är sugna på att börja med MP så snabbt ni kan. ;)

OBS! Ser ni mig online, så är det bara att messa så kan vi köra lite invites på de som vill lira.

Redigerat av Nyluh, 24 February 2009 - 12:49.

Postad 24 February 2009 - 12:49

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1086 inlägg
  • 0
Jag börjar nog med SP läget, klarar de sen hoppa in å röjja lite mer er!

Postad 24 February 2009 - 12:51

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Fick också mitt ex idag, beställde det via Game.
Får upp ett felmeddelande när jag ska lira MP, men kan va så att servrarna inte öppnar förrens imorn.

Servrarna öppnar inte förrän imorgon nej. Dock olkart om dom öppnar 00.00 inatt eller vad det är för tid som gäller, nån som vet?

Postad 24 February 2009 - 12:51

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0

Webhallen har ju som sagt var nu på fm fått in spelen så nästan alla bör få spelen imorgon. Om man inte bor långt upp i Norrland, eller i Danmark som du Döden. Hahaha, skämt åsido, du bör fått dit ex imorgon!

Postad bild
Postad bild

Tack för första bilden, nu ska det runkas.....brb

Postad 24 February 2009 - 12:58

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
I värsta fall så blir det ett besök på gamestop imorgon, hoppas dock att jag slipper.

Postad 24 February 2009 - 13:11

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Nu är det inte länge kvar..Känner mig som ett barn på julafton ;)

Postad 24 February 2009 - 13:23

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0
Kul att ordet kuken inte är censurerat medans ****** är det.

Redigerat av Leftt Behind, 24 February 2009 - 13:24.

Postad 24 February 2009 - 13:24

sumpan77
  • sumpan77
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
GÖTT Webhallen har skickat mitt ex!!! ;)

Postad 24 February 2009 - 13:25

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0

GÖTT Webhallen har skickat mitt ex!!! ;)

Du kunde ha fått mitt ex. Jag vill inte ha henne längre iallafall.

Postad 24 February 2009 - 13:28

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Du kunde ha fått mitt ex. Jag vill inte ha henne längre iallafall.

Haha humor

Postad 24 February 2009 - 13:30

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0
Inget som har hunnit kolla brevlådan idag?

Postad 24 February 2009 - 13:30

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Fick också mitt från game idag

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.