Call Of Duty 4 Modern Warfare
3456 svar till detta ämne
Postad 24 April 2008 - 20:23
tomas_we
-
tomas_we
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
De nya banorna kommer man åt längst ner i spellistan. Variety pack....
Men jag tycker väl nya banorna är sådär efter att ha spelat dem. TV studion är bästa banan överlag nu! helt underbar..
Creek är en ruskig sniperbana,, spelade team deathmatch o alla 12 hade snipers tror jag.. inte särsklit kul.. dock är den riktigt kul om man väljer att springa runt lite, i grottan o så... kan nog bli en kul free for all bana..
Chinatown hade man stora förväntningar på men den är ganska tråkig.. mörk och ganska liten.. det märks för så fort den kommer upp så röstas den förbi ganska fort...
Den sista är ju kul o man vill peppra men annars inte
värt 90 spän?? absolut! vad är 90 spänn???
Postad 24 April 2008 - 20:31
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1828 inlägg
Lyckades inte komma åt nån av de nya under nästan 1 timmes spel. Tröttna & startade private match bara för att få se skiten nån gång. Håller med ovan, Broadcast verkar helt klart bäst. Den sista, minns inte namnet, kommer bli en ny Shipment... med allt vad det innebär
Postad 24 April 2008 - 20:31
milde
-
milde
-
Användare
-
-
226 inlägg
Men....Den största frågan av dom alla..Är det roliga banor? Är dom värt 90 spänn?
Banorna är faktiskt riktigt roliga, gillade speciellt creek. Men om det är värt 90 kr det beror nog på hur mycket du gillar spelet. Tycker nog de gott kunde tagit runt 50 kr istället.
Postad 24 April 2008 - 23:33
cwp
-
cwp
-
Forumräv
-
-
716 inlägg
Det här börjar bli jobbig. Jag har hela tiden lirat med mitt eukonto med spelet. Om det inte går att köpa via eustore, då måste jag alltså spela med ett usakonto då, och då får jag spela om hela spelet? Min jakt mot guldkorset känns ...
Du kan sannolikt fortsätta spela med ditt EU-konto, men du behöver ett US-konto för att komma åt US-affären så att du kan köpa banorna i US-affären och installera dom (antar att du har en US-version av spelet).
Postad 24 April 2008 - 23:51
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Lyckades inte komma åt nån av de nya under nästan 1 timmes spel. Tröttna & startade private match bara för att få se skiten nån gång. Håller med ovan, Broadcast verkar helt klart bäst. Den sista, minns inte namnet, kommer bli en ny Shipment... med allt vad det innebär 
banorna är inte med i den ordinarie rotationen förän efter helgen nu är de bara med i de 3 understa alternativen där det bara körs mellan de 3(4) nya banorna
Postad 25 April 2008 - 06:11
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2296 inlägg
Tycker det var riktigt roligt igår, döden, hippo, akerren etc. Dock så blir ju kvaliten varierande, ena matchen 22-7 andra 4-15 det är inte lätt i början.
Creek är inte så kul, blir för mycket sniper. Tvinger en själv att börja ligga å snipa. Den är dock fin/vacker med vattenfall etc.
Någon mer än jag som tycker de nya banorna är mycket skarpare, tydligare konturer eller nått?
Postad 25 April 2008 - 07:05
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Tycker det var riktigt roligt igår, döden, hippo, akerren etc. Dock så blir ju kvaliten varierande, ena matchen 22-7 andra 4-15 det är inte lätt i början.
Creek är inte så kul, blir för mycket sniper. Tvinger en själv att börja ligga å snipa. Den är dock fin/vacker med vattenfall etc.
Någon mer än jag som tycker de nya banorna är mycket skarpare, tydligare konturer eller nått?
Jo det var lite variation på spel kvaliten igår, tar ett tag innan man hittar helt på banorna. Jag håller med att creek är en riktig sniper bana vilket kan vara lite tråkigt då jag inte kan snipra. Chinatown yrar jag mest omkring på, tycker man kan springa in i alla hus på flera våningar å tillslut vet man inte vart man kom ut och vart man skall. Den blir säkert roligare när man hittar på den. Broadcast likaså, springer lite hur som helst. Men med ett par timmars spelade ihelgen kommer de nya banorna sitta lika bra som de gamla.
Postad 25 April 2008 - 07:07
Lobello
-
Lobello
-
Lärjunge
-
-
486 inlägg
Shit, tror ni jag blir liiite sugen?  själv sitter man här i stockholm och kan ej spela förens på söndag..
men det verkar ju riktigt bra av det man hört!
Postad 25 April 2008 - 07:36
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Var det någon mer än jag som märkte att de lurades med xp poängen igår? Sköt man någon i tex hq får man 5 xp vanligtvis men igår stod det 10 på skärmen men man fick bara 5. Vet att från och med idag är det dubbel xp men trodde ett tag att det var från igår så jag satt uppe lite extra länge vilket ledde till att man är hyffsat sliten idag på jobbet.
Sen undrar jag om någon vet om det här med dubbel xp gäller alla spellägen eller bara de 3 nya man kan välja. För igår kändes det som om sabotage i chinatown var det man fick spela mest när man valde variety operations eller vad den hette och de genererar ju inte lika mycket xp som tex HQ och S/D.
Postad 25 April 2008 - 07:47
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Var det någon mer än jag som märkte att de lurades med xp poängen igår? Sköt man någon i tex hq får man 5 xp vanligtvis men igår stod det 10 på skärmen men man fick bara 5. Vet att från och med idag är det dubbel xp men trodde ett tag att det var från igår så jag satt uppe lite extra länge vilket ledde till att man är hyffsat sliten idag på jobbet. Sen undrar jag om någon vet om det här med dubbel xp gäller alla spellägen eller bara de 3 nya man kan välja. För igår kändes det som om sabotage i chinatown var det man fick spela mest när man valde variety operations eller vad den hette och de genererar ju inte lika mycket xp som tex HQ och S/D.
Det var dubbla xp igår. I HQ fick man 10 p, i TDM 20 p och i S&D 100 p !! Jag tror jag gillar greek mest av de nya banorna. Om man inte gillar att sniper kan man ta gången genom grottan, det gjorde jag hela tiden igår, det gick ganska bra  Chinatown är okej men det är många vägar hit och dit, kommer ta ett tag innan man lär sig den. Broadcast gillar jag faktiskt inte så mycket. Den är stor och svårt att hitta när man springer runt i tv-huset. kanske blir roligare när man lärt sig den. PS. Jag hatar Domination!!
Postad 25 April 2008 - 08:00
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Det var dubbla xp igår. I HQ fick man 10 p, i TDM 20 p och i S&D 100 p !!
Jag tror jag gillar greek mest av de nya banorna. Om man inte gillar att sniper kan man ta gången genom grottan, det gjorde jag hela tiden igår, det gick ganska bra  Chinatown är okej men det är många vägar hit och dit, kommer ta ett tag innan man lär sig den. Broadcast gillar jag faktiskt inte så mycket. Den är stor och svårt att hitta när man springer runt i tv-huset. kanske blir roligare när man lärt sig den.
PS. Jag hatar Domination!! 
Såg också att i HQ räknade det upp 10 p på skärmen när man hade tagit det, men tittade man sen på "score" när man trycker select så gick det inte ihop. Vinner man en HQ match skall man ju få 250p plus ev kills. Dubblar man det så blir det ju 500p plus ev kills x2 så då borde man ha hamnat på ca 1200-1300 inkl match bonus. Det fick jag aldrig under mina hq matcher igår. Stod att det räknade in dubbla poäng men scoren visade på samma som jag brukar snitta i vanliga fall.
Postad 25 April 2008 - 08:00
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
De nya banorna kommer man åt längst ner i spellistan. Variety pack....
Men jag tycker väl nya banorna är sådär efter att ha spelat dem. TV studion är bästa banan överlag nu! helt underbar..
Creek är en ruskig sniperbana,, spelade team deathmatch o alla 12 hade snipers tror jag.. inte särsklit kul.. dock är den riktigt kul om man väljer att springa runt lite, i grottan o så... kan nog bli en kul free for all bana..
Chinatown hade man stora förväntningar på men den är ganska tråkig.. mörk och ganska liten.. det märks för så fort den kommer upp så röstas den förbi ganska fort...
Den sista är ju kul o man vill peppra men annars inte
värt 90 spän?? absolut! vad är 90 spänn???
Har liknande känslor ang. de nya banorna, men jag tror att de kommer att förändras efter att man spelat de några hundra gånger, till det bättre.. Hoppas det iaf. Kände så här för flera av de gamla banorna tidigare, men inte längre... Värt 90kr? ABSOLUT! Såg också att i HQ räknade det upp 10 p på skärmen när man hade tagit det, men tittade man sen på "score" när man trycker select så gick det inte ihop. Vinner man en HQ match skall man ju få 250p plus ev kills. Dubblar man det så blir det ju 500p plus ev kills x2 så då borde man ha hamnat på ca 1200-1300 inkl match bonus. Det fick jag aldrig under mina hq matcher igår. Stod att det räknade in dubbla poäng men scoren visade på samma som jag brukar snitta i vanliga fall.
Sant, men om du kollade slutscoren efter varje runda, den som kommer upp när man är tillbaka i lobbyn, så stämmer det, dubbla poäng!
Postad 25 April 2008 - 08:48
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
Hade tyvärr bara möjlighet att spela ca en timme igår kväll.
Fick inte ligga med någon från MHB då...
Creek fick jag endast pröva på en gång.
Knepigt att hitta, men kan bli en höjdare.
Men som sagt akta sig för sniper är ett tips där.
Broadcast var rolig, mycket springa runt, tajt och även fina sniper platser.
Märkte efter en lätt sammandrabbning i rummet med alla skärmarna på bottenvåningen att det blinka så konstigt.
Tror det var efter skärmarna som blivit sönder pepprade!
Chinatown (det hette den va). var faktiskt rolig.
Kanske för att det var den jag fick spela flest ggr så man lärde sig att hitta lite mer än de andra.
Men tror att det kan bli roliga bataljer där.
Kill House fick jag inte testa på,
recension någon?
Postad 25 April 2008 - 09:08
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Såg också att i HQ räknade det upp 10 p på skärmen när man hade tagit det, men tittade man sen på "score" när man trycker select så gick det inte ihop. Vinner man en HQ match skall man ju få 250p plus ev kills. Dubblar man det så blir det ju 500p plus ev kills x2 så då borde man ha hamnat på ca 1200-1300 inkl match bonus. Det fick jag aldrig under mina hq matcher igår. Stod att det räknade in dubbla poäng men scoren visade på samma som jag brukar snitta i vanliga fall.
När man kom tillbaka till lobbyn visades sig den rätta poängen. Fick runt 2000 poäng totalt på ett par matcher. Synd att man inte kan levla längre...  De nya banorna är extremt välgorda, känns som de skruvat upp grafiken ett par snäpp till på dessa banor. Chinatown känner man igen från Cod2, dock med ett så pass nytt utseende och lite nya vägar så man irrar bort sig totalt ibland. Creek var en riktigt skön bana som än så länge inte var helt nerlusad av snipers, åtminstonde gick det att undvika dem rätt bra. En overkillklass med assault och sniper känns nästan som ett måste på denna bana. Broadcast var också riktigt trevlig, den är så jeffla stor så man slipper det mesta av granatspammandet från de andra vanliga banorna - men ännu så irrar man mest omkring på den. Speciellt inne... Har inte kunnat testa killhouse.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 25 April 2008 - 09:09.
Postad 25 April 2008 - 09:51
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Sant, men om du kollade slutscoren efter varje runda, den som kommer upp när man är tillbaka i lobbyn, så stämmer det, dubbla poäng! 
Vad bra, då var inte timmarna igår bortslösade
Postad 25 April 2008 - 09:54
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Vad bra, då var inte timmarna igår bortslösade
Postad 25 April 2008 - 10:46
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Om man köper banorna kan man då spela dom mot andra när man köper free for all på nätet mot andra eller kan man bara köra dom banorna mot polare ?
En kompis sa att det var så igår...Låter ju smått otroligt om det skulle vara så
Postad 25 April 2008 - 10:49
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Just nu kan du spela dom i TDM, Team Objective och Hardcore mot andra spelare & vänner. Nästa vecka tror jag dom skulle lägga in dom nya banorna i dom gamla spelsättens rotation.
Postad 25 April 2008 - 10:55
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Just nu kan du spela dom i TDM, Team Objective och Hardcore mot andra spelare & vänner. Nästa vecka tror jag dom skulle lägga in dom nya banorna i dom gamla spelsättens rotation.
Hoppas de behåller Team Objective-läget denna gång. Lite skönt med rotation på banor och spellägen.
Postad 25 April 2008 - 11:26
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2296 inlägg
Fast sabotage på creek är inte kul, ta bomben, spring 5 meter. Snipad. Ta bomben, spring 4.3m , snipad. Sipa motståndare. Ta bomben, spring 3 meter, hoppa ut för stupet. Dö. Så höll det på i 15 minuter eller vad speltiden är tills det blev suddendeth. Sen var tiden slut.
Postad 25 April 2008 - 11:27
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Hoppas de behåller Team Objective-läget denna gång. Lite skönt med rotation på banor och spellägen.
Håller med!
Postad 25 April 2008 - 11:29
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Fast sabotage på creek är inte kul, ta bomben, spring 5 meter. Snipad. Ta bomben, spring 4.3m , snipad. Sipa motståndare. Ta bomben, spring 3 meter, hoppa ut för stupet. Dö. Så höll det på i 15 minuter eller vad speltiden är tills det blev suddendeth. Sen var tiden slut.
Jag och DrDeath spelade sabotage på Creek igår, tror matchen varade i 2 minuter max. Så det går att spela den spelformen på den banan.
Postad 25 April 2008 - 11:53
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2296 inlägg
Ja, men det känns som om det beror på var man tappar bomben första gången. Om den hamnar precis ovanför grottgången bredvid plantningsstället så hinner ju Fi gruppera sig så när man själv responar så har man 6 snipergevär riktade mot pannan. Fast det är kul med nya banor.
Postad 25 April 2008 - 12:25
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Tycker dom kunde lagt till även TDM i Team Objektive, då hade det blivit som en 6-manna TeamTactical, vilket kunde vara trevligt, iof. är det väl helt ok. utan TDM oxå, men det är skönt att bara få springa och skjuta vilt i jämna mellanrum...
Postad 25 April 2008 - 12:33
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Ja, men det känns som om det beror på var man tappar bomben första gången. Om den hamnar precis ovanför grottgången bredvid plantningsstället så hinner ju Fi gruppera sig så när man själv responar så har man 6 snipergevär riktade mot pannan. Fast det är kul med nya banor.
Det är därför man inte ska springa rakt på bomben i de lägena, gör jag iofs. ändå...
Redigerat av Dr. Death, 25 April 2008 - 18:42.
Postad 25 April 2008 - 20:45
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1828 inlägg
Kanske missat nån info här men är det bara i vissa spellägen som de nya banorna dyker upp? Har f-n inte träffat rätt en enda gång hittills.
Postad 25 April 2008 - 21:06
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Kanske missat nån info här men är det bara i vissa spellägen som de nya banorna dyker upp? Har f-n inte träffat rätt en enda gång hittills. 
När du väljer spelform så finns det tre nya alternativ längst ner som alla heter "Variety bla bla bla". Dessa är enbart rotation på de nya banorna...
Postad 25 April 2008 - 21:41
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1828 inlägg
Sorry, jag var för snabb i tanken...
Trodde inte det var enbart där nere de dök upp.
Postad 26 April 2008 - 08:21
casv
-
casv
-
Lärjunge
-
-
258 inlägg
Köp isåfall inte US versionen av Call of Duty 4, läs länken nedan. Gäller för dom som köpt Variety Map Pack UK versionen i PSN. http://boardsus.play...ssage.id=305971
Redigerat av casv, 26 April 2008 - 08:29.
Postad 26 April 2008 - 09:26
ZZzzMedia
-
ZZzzMedia
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Går det inte att köpa amerikanska COD4, köpa kartorna på US PSN, sedan logga in på EU PSN och spela?
Postad 26 April 2008 - 09:25
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
Prova alla banorna igår utom Killhouse. Riktigt snygga och välgjorda banor, Broadast är min personliga favorit just nu.
Redigerat av Unregistered28641812, 26 April 2008 - 09:26.
Postad 26 April 2008 - 10:08
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Går det inte att köpa amerikanska COD4, köpa kartorna på US PSN, sedan logga in på EU PSN och spela?
Jo.
Postad 26 April 2008 - 10:19
sumpan77
-
sumpan77
-
Användare
-
-
170 inlägg
Går det inte att spela de nya banorna i free for all? Är de nya banorna inte med i rotationen i free for all?
Postad 26 April 2008 - 10:26
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
Går det inte att spela de nya banorna i free for all? Är de nya banorna inte med i rotationen i free for all?
Dom kommer med i alla spellägen nästa vecka.
Postad 26 April 2008 - 11:12
sumpan77
-
sumpan77
-
Användare
-
-
170 inlägg
OK tack för svaret!!!
Postad 26 April 2008 - 12:57
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Det är min fråga med?? Jag har US COD4 och ett US PSN id med MEN....jag har ju hittils spelat och levlat med mitt EU PSN (ett andra konto). Jag vill inte börja spela om från noll såklart...samtidigt som jag vill spela de nya banorna....  l2ickard och Kerren, hur har ni gjort, jag vet att ni med har US version??? Jo.
Ok, det låter bra..... SKa fixa det i kväll! Tack för hjälpen!
Postad 26 April 2008 - 15:21
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Det är min fråga med?? Jag har US COD4 och ett US PSN id med MEN....jag har ju hittils spelat och levlat med mitt EU PSN (ett andra konto). Jag vill inte börja spela om från noll såklart...samtidigt som jag vill spela de nya banorna....
l2ickard och Kerren, hur har ni gjort, jag vet att ni med har US version???
Ok, det låter bra..... SKa fixa det i kväll!
Tack för hjälpen!
jag hade lite för bråttom å laddade hem i eushoppen men jag ordnade ett svenskt spel av en polare som inte spelar längre men det bör inte vara några problem å ladda ner i usshoppen å sen spela på ditt eukonto! men testa 60kr klarar du väl ofra
Postad 26 April 2008 - 16:13
casv
-
casv
-
Lärjunge
-
-
258 inlägg
Jo.
Menar du att du har en US version och det funkar för dig att köpa de US kartorna och sen loggar in som en EU användare?
Postad 26 April 2008 - 16:55
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Menar du att du har en US version och det funkar för dig att köpa de US kartorna och sen loggar in som en EU användare?
högberg (Numero1) har köpt kartorna på sitt uskonto å spelar på sitt eukonto så kör på bara
Postad 26 April 2008 - 20:04
Unregistered6f585bed
-
Unregistered6f585bed
-
Användare
-
-
164 inlägg
Jag har ett US spel men laddade INTE hem de nya banorna på US shoppen utan EU shoppen.
Enligt spelet har jag inte de nya banorna.
Vad kan jag göra, kan jag göra något åt det?
Finns det några andra nackdelar med att äga ett US spel?
Postad 26 April 2008 - 20:22
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Finns inget du kan göra åt det för tillfället. Om du vill ha banorna så får du köpa dom från rätt region.
Postad 26 April 2008 - 22:42
Karlsson_K
-
Karlsson_K
-
Lärjunge
-
-
250 inlägg
sony har meddelat att alla ska få tillbaka pengarna, de som köpt fel region.  GRattis
Postad 27 April 2008 - 01:05
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Jo.
Postad 27 April 2008 - 06:34
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2296 inlägg
sony har meddelat att alla ska få tillbaka pengarna, de som köpt fel region. GRattis
Va, jag gjorde ju samma fel med Warhawk. Hur fixar man det? Så här efter lön är det bäst att vara lite snål..... Undra vad det är som gör att det inte går å köra med olika patcher, man spelar ju ändå ihop i slutändan.
Postad 27 April 2008 - 09:03
Unregistered6f585bed
-
Unregistered6f585bed
-
Användare
-
-
164 inlägg
Ska man göra något speciellt för att få tillbaka pengarna?
Hur kan dom veta vilken region jag har på mitt spel? Eller vilken som är rätt för mig så att säga.
Postad 27 April 2008 - 14:45
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Är det bara jag som tycker domination är roligast? Tycker det blir lagom tempo där... och det krävs ganska bra teamwork för att hållaflest flaggor... kan bero på att jag är ett BF fan som jag tycker det är bäst... men jag spelar nästan alltid det, lite HQ med
Postad 27 April 2008 - 14:46
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
Är det bara jag som tycker domination är roligast?
Domination, Team Deathmatch och S&D gillar jag bäst.
Postad 27 April 2008 - 15:42
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Undra just varför det inte finns ett vanligt TDM läge med friendly fire. Eller åtminstonde där granater gör friendly fire? Tror många spellägen, t.ex HQ och Domination skulle bli roligare om man kunde döda sina egna med granater. Dvs mindre granatspamm.
Postad 27 April 2008 - 16:29
Lobello
-
Lobello
-
Lärjunge
-
-
486 inlägg
Sådär nu har även jag spelat dom nya banorna en snabbis, gick grymt dåligt ibörjan.. folk har ju börjat lära sig banorna (var motståndarna kommer) själv sprang jag mest omkring som en yr höna..  men kommer väl gå bättre och bättre hoppas jag..
Postad 27 April 2008 - 17:29
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1828 inlägg
Lirade nya banorna nyss. På Chinatown sprang det runt en tönt utan namn som uppenbarligen inte gick att skada. Snubben hade typ 29 kills & 1 death när spelet var över. Man kunde höra folk svära över fanskapet. Grymt irriterande.
Borde va förbjudet å trixa med namnen.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|