Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Finns det några MMA-fans här?

4348 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 13 December 2010 - 14:18

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

GSP har tydligen som uttalat mål att bli känd som den bäste MMA-fightern (pound-for-pound) genom tiderna. För att uppnå det så räcker det inte med att rensa ut sin division, han måste gå upp en viktklass och visa att snabbhet, teknik och framförallt fight-IQ väger tyngre än de extra kilona hos motståndarna. Och jag tror att han kan klara det.

Då får han allt slita vidare ett bra tag till. Nr 1 p4p genom tiderna är ju Fedor, och det är inte en liten ledning han har.

Postad 13 December 2010 - 15:47

Henkedge
  • Henkedge
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0

Då får han allt slita vidare ett bra tag till. Nr 1 p4p genom tiderna är ju Fedor, och det är inte en liten ledning han har.

Enligt dig, ja. Men det är många som tycker annorlunda.

Jag håller också Fedor högt, men om GSP flyttade upp och slog Anderson så skulle jag sätta honom som nummer ett.

Postad 13 December 2010 - 15:52

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Kolla på deras record, gsp har långt kvar. Dagens p4p-lista leder han ju överlägset (tyvärr slår inte ens anderson honom där :) ), men Fedor är den bäste genom tiderna. Ruskig killer instinct och spöar motståndarna i på deras starka sidor. Möter han en prime Nog - då blir det nedtagning och fight på marken. CroCop? Stående krig. Bizarro-GSP!

Postad 13 December 2010 - 22:00

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
Varför är jag inte förvånad... fuckfuckfuckfuck!!

En annars bra gala enligt mig.

Postad 14 December 2010 - 08:09

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Varför är jag inte förvånad... fuckfuckfuckfuck!!

En annars bra gala enligt mig.

Så blir det ju när du envisas med att hålla på Kos! Vi har ju redan konstaterat att dom du håller på förlorar... Var vänlig heja aldrig på Fedor, Anderson, Nick Diaz eller Overeem! :)

Postad 14 December 2010 - 09:16

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0

Så blir det ju när du envisas med att hålla på Kos! Vi har ju redan konstaterat att dom du håller på förlorar... Var vänlig heja aldrig på Fedor, Anderson, Nick Diaz eller Overeem! :)

Jag försökte att hålla lite på GSP, men det hjälpte inte :)

Postad 14 December 2010 - 11:31

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Jag försökte att hålla lite på GSP, men det hjälpte inte :lol:

Du är numera min favorit på forumet :)

Postad 14 December 2010 - 14:37

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Såg galorna i söndags, men har legat förkyld och inte orkat skriva något.

GSP var lite för dominant för att matchen skulle vara kul, starkt av Kos att inte ge upp men han såg ut som en nybörjare.

Boceks triangel och dominans på marken var riktigt imponerande, rubberguarden såg verkligen värdelös ut. Det kanske hade sett annorlunda ut om Hazelett lyckats etablera mission control, men Bocek använde varje sådant tillfälle för att passera.

Oliveira var som väntat överskattad, blir lätt så när en fighter fightas med sådant självförtroende. Nu såg man att han bara var en lilabältare på marken, grym offensiv men inte så bra defensiv.

K1-galan var riktigt bra. Overeem låg illa till mot Sponge, men lyckades vända matchen i tredje ronden. Schilt såg bra ut och egentligen vann han de 2 första ronderna mot Aerts knappt. Men man måste vinna klart för att få 10-9. Sedan gav Aerts allt han hade i sista ronden. Aerts var helt slut och körd för resten av turneringen efter den ronden, Schilt var hur fräsch som helst. Men Aerts vann ju enligt dom regler dom har i K1 och det var ju roligt. Men att han skulle förlora finalen oavsett vem han skulle möta var ju helt självklart, han hade inget kvar. Overeems semifinal blev ju lite komisk. Saki kom in med en bruten hand och ett brutet revben, stämmer det? Sedan bröt han den andra handen under matchen, eftersom han bara kunde slå med den. Tror det var så. Overeem såg ju vass ut i både semi och final, han slår fruktansvärt hårt även om han mötte 2 slagna motståndare. Hoppas Overeem går match i Strikeforce snarast. Tycker helt ärligt att Saki skulle avstått sin semi-plats om det är sant om skadorna, men han kanske ville att hans lagkamrat Overeem skulle få en enkel match till finalen. Det fanns ju reserver som var redo att hoppa in.

Overeem vägde 265 pounds, har bara legat på strax över 250 tidigare. Han har ätit mycket häst den senaste tiden.

Jag såg Amir Kahn också, han såg vass ut i större delen av matchen. Men det var nära att han förlorade, en riktigt jämn match.

Postad 14 December 2010 - 14:58

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Hupp, 265! Inte illa, tyckte han såg extra köttig ut. Hästkött är uppenbarligen en oerhört bra proteinkälla, man kanske skulle testa själv om det finns på ICA.

Postad 17 December 2010 - 08:09

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Såg ett klipp på årets (tidernas?) avslut i en mma-fight, det hela ägde rum i den sista WEC-galan. Om ni inte sett galan och inte vill få resultatet, klicka inte på länken nedan. Det är till en gif, men resultatet avslöjas i länken så jag gjorde den tinyurl av den.

http://tinyurl.com/348prea

Är helt förstummad! :)

Postad 17 December 2010 - 09:17

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0

Såg ett klipp på årets (tidernas?) avslut i en mma-fight, det hela ägde rum i den sista WEC-galan. Om ni inte sett galan och inte vill få resultatet, klicka inte på länken nedan. Det är till en gif, men resultatet avslöjas i länken så jag gjorde den tinyurl av den.

Är helt förstummad! ;)

Läckert!! :D

Du är numera min favorit på forumet :)

Haha, tack B)

Postad 17 December 2010 - 09:35

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Läckert!! B)

Haha, tack :)

Tänk på att Birkanoff att döma av hans fighter-preferenser är retarderad på alla plan, så hans smak är inte värt ett ruttet lingon. Men grattis!

;)

Postad 17 December 2010 - 16:04

Unregisterede450f1d0
  • Unregisterede450f1d0
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

var det inte dumt att ta ner garden bara för att sparken inte kom i första läget?

Postad 17 December 2010 - 23:12

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Men detta var väl inte slutet på fighten? Den fortsatte ju resten av rond 5 och gick till domarna. Var dock lite överaskad över att mini-Hendo inte tog hem matchen. Henderson hade jag haft som favorit mot både Edgar och Maynard, han är ett cardio-monster. Har inte sett Pettis-Hnedo ännu, blir senare ikväll, trots det vet jag att Pettis vann på domslut.

Tur att man kan lita på Cruz, han är fruktansvärt bra. Faber-Cruz kan bli en kul match, men mest för att visa att Cruz är top5 pound4pound.Pinsamt överlägsen mot Jorgensen.

Postad 17 December 2010 - 23:15

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Men detta var väl inte slutet på fighten? Den fortsatte ju resten av rond 5 och gick till domarna. Var dock lite överaskad över att mini-Hendo inte tog hem matchen. Henderson hade jag haft som favorit mot både Edgar och Maynard, han är ett cardio-monster. Har inte sett Pettis-Hnedo ännu, blir senare ikväll, trots det vet jag att Pettis vann på domslut.

Tur att man kan lita på Cruz, han är fruktansvärt bra. Faber-Cruz kan bli en kul match, men mest för att visa att Cruz är top5 pound4pound.Pinsamt överlägsen mot Jorgensen.

Nej, men det var ju eventuellt det som var tungan på vågen! Eller iaf spiken i kistan...

Faber är förutom Aldo den ende från WEC jag verkligen gillar så jag hoppas givetvis att han sänker Cruz. :)

Postad 17 December 2010 - 23:35

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Nej, men det var ju eventuellt det som var tungan på vågen! Eller iaf spiken i kistan...

Faber är förutom Aldo den ende från WEC jag verkligen gillar så jag hoppas givetvis att han sänker Cruz. :)

ok, men det var inte årtiondets avslut i alla fall. Bra och jämn match i alla fall, med otrolig avslutning av Pettis.

Faber kommer att vara chanslös mot Cruz, som tillsammans med Aldo, Ben-Hendo och Cerrone är mina favoriter från WEC. Cruz kommer vara champ länge, i alla fall tills Kid gör UFC-debut. Men Faber kommer vara nyttig för att etablera Cruz storhet.

Postad 18 December 2010 - 13:06

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

ok, men det var inte årtiondets avslut i alla fall. Bra och jämn match i alla fall, med otrolig avslutning av Pettis.

Faber kommer att vara chanslös mot Cruz, som tillsammans med Aldo, Ben-Hendo och Cerrone är mina favoriter från WEC. Cruz kommer vara champ länge, i alla fall tills Kid gör UFC-debut. Men Faber kommer vara nyttig för att etablera Cruz storhet.

Bendo hoppas jag kommer tillbaka starkt, han är riktigt skön och gjorde det bra även i den här fighten trots att han inte räckte till. Trodde dock inte han skulle förlora den här, men han blev ju rejält plågad stående av Pettis samtidigt som Pettis skötte sig finfint på marken också.

Hoppas du har fel angående Urijah... Kid som champ kan jag leva med däremot, har han fått tillbaka gnistan så kan det bli riktigt kul!
Postad bild

Postad 18 December 2010 - 19:23

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
...

Redigerat av Birkanoff, 18 December 2010 - 22:34.

Postad 18 December 2010 - 19:55

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Och du skrev just in dig som en riktigt löjlig person i min bok....

Hupp, ironi/sarkasm går inte hem på internet märker jag! Eller så har jag blivit Flashback-skadad! Det var inte menat som ett personangrepp Birkanoff, därav smileyn. Sorry dude!

Postad 18 December 2010 - 22:34

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Hupp, ironi/sarkasm går inte hem på internet märker jag! Eller så har jag blivit Flashback-skadad! Det var inte menat som ett personangrepp Birkanoff, därav smileyn. Sorry dude!

Ah, då får jag be om ursäkt jag med. Som sagt sarkasm kan vara lite svårläst på nätet.

Postad 21 December 2010 - 08:12

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Trevligt att det är utrett!

Postad bild

Det verkar förresten som att fegisen David Haye kanske kommer "man up" och möta någon av bröderna K trots allt. Givetvis väljer han den mer tekniske Wlad... Här har han ju en chans att klara sig tiden ut med lite flyt, mot Vitali hade han blivit ihjälslagen.

Postad 22 December 2010 - 08:19

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Enligt Sherdog så blir Hazelett av med sitt kontrakt. ;)

http://www.sherdog.c...ed-by-UFC-28928

Inte oväntat, men ack så tråkigt!

Postad 22 December 2010 - 09:48

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Enligt Sherdog så blir Hazelett av med sitt kontrakt. :)

http://www.sherdog.c...ed-by-UFC-28928

Inte oväntat, men ack så tråkigt!

Nej, det var lite trist. Men han är helt enkelt för klen. Tveksamt om Strikeforce vill ha honom, blir nog Bellator eller Japan för honom.

Vem är det där du hade på bild i förra posten? Var det han som blev utklassad i 4.5 ronder av Sonnen? Har glömt vad han heter.

Postad 22 December 2010 - 10:05

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Nej, det var lite trist. Men han är helt enkelt för klen. Tveksamt om Strikeforce vill ha honom, blir nog Bellator eller Japan för honom.

Vem är det där du hade på bild i förra posten? Var det han som blev utklassad i 4.5 ronder av Sonnen? Har glömt vad han heter.

Postad bild

Det var det värsta! I en eventuell rematch lovar jag att Anderson avslutar honom tidigare. Men Sonnen har sagt en hel del lustigt om GSP så han är ingen hatmotståndare som exempelvis Maia. Men först ska Vitor få käka läder.

Japan kunde vara bra för Hazelett, han kommer säkert få erbjudanden iaf. Ang Bellator så hoppas jag de snart får till ett samarbete med Strikeforce, det skulle vara välkommet.
Tungviktsturnering i Strikeforce snackas det ju om, men mesen Coker får väl inte till något som vanligt. :)

Redigerat av Kamui, 22 December 2010 - 10:05.

Postad 22 December 2010 - 10:33

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Det var det värsta! I en eventuell rematch lovar jag att Anderson avslutar honom tidigare. Men Sonnen har sagt en hel del lustigt om GSP så han är ingen hatmotståndare som exempelvis Maia. Men först ska Vitor få käka läder.

Japan kunde vara bra för Hazelett, han kommer säkert få erbjudanden iaf. Ang Bellator så hoppas jag de snart får till ett samarbete med Strikeforce, det skulle vara välkommet.
Tungviktsturnering i Strikeforce snackas det ju om, men mesen Coker får väl inte till något som vanligt. :)

det var ju det där med ironi över internet, hehe.

Ja, Strikeforce tungvikt är ju deras starka kort. Där har dom betydligt fler topp10 jämfört med UFC. Det ryktas ju om att Fedor skall möta Bigfoot i slutet av januari och att det i princip skulle vara klart. Det är ju en lämplig match och om Overeem krossar Werdum i deras retusmatch så kan vi ju få en drömmatch mellan Fedor och Overeem. Men både Werdum och Silva blir extremt farliga. Men ingen av matcherna är ju 100% klara, men det är vad jag tror kommer hända och vad ryktena säger.

Postad 22 December 2010 - 10:45

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Ja jag läste det, men sen kom ryktet om turneringen så man vet ju inte vad man ska tro. Fedor-Bigfoot skulle vara spännande, och Werdum borde väl snart vara frisk så att han kan möta Overeem. Ett möte mellan Fedor och Ubereem skulle för mig vara den största mma-fighten sen Fedor-CroCop.

Edit: Stoppa pressarna! Duffee skrev följande på sin Facebook:

Have no plans on NYE?! Dream Dynamite 2010 : Duffee VS Overeem on HDnet!!!

http://www.sherdog.n...ee-nye-1475645/

Redigerat av Kamui, 22 December 2010 - 11:20.

Postad 22 December 2010 - 11:08

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Ja jag läste det, men sen kom ryktet om turneringen så man vet ju inte vad man ska tro. Fedor-Bigfoot skulle vara spännande, och Werdum borde väl snart vara frisk så att han kan möta Overeem. Ett möte mellan Fedor och Ubereem skulle för mig vara den största mma-fighten sen Fedor-CroCop.

Edit: Stoppa pressarna! Duffee skrev följande på sin Facebook:

[url]http://www.sherdog.net/forums/f61/overeem-vs-duffee-nye-1475645/[7url]

Stackars Duffee, han vet nog inte riktigt vad han har skrivit på om det är sant. Men det är en farlig match för Overeem, Duffee är ju också en stor stark kille som slår hårt.

Postad 22 December 2010 - 11:21

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Det går nog hem i Japan, två stora rippade killar som sluggar!

Postad 22 December 2010 - 20:11

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Kommer bli jäkligt underhållande iaf. GO REEM!!!

Postad 23 December 2010 - 17:20

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Bob Sapp klar för Fields Dynamite

Känns som att detta kommer bli ett av de mest komiska eventen detta året.

Redigerat av Birkanoff, 23 December 2010 - 17:20.

Postad 23 December 2010 - 19:17

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Bob Sapp klar för Fields Dynamite

Känns som att detta kommer bli ett av de mest komiska eventen detta året.

tror det blir en rätt bra event, men sengoku blir kanske bättre.

Tror att reglerna för Sapps match är pro-wrestling, med Inoki som domare. Men jag är lite osäker på det. Det är ju en riktigt höjdarmatch i 155. Josh Thompson mot The crusher, hoppas på Kawajiri men tror på The Punk. Sedan går ju Kharintanov en bra match, men motståndaren är ju en bara en bra 205-fighter så det blir nog enkelt för Kharitanov. Mousasi, Caol Uno, Minowa, Fernandes och Sakuraba går ju också matcher. Blir bra underhållning.

Postad 27 December 2010 - 09:23

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
Vad fan är detta då??

"IGF Special Rules" bout which is a fancy way of saying there will be no gloves and no closed-fist strikes during the contest.

Det gäller Sapp's match.

Tror att reglerna för Sapps match är pro-wrestling

Aha!

Redigerat av Unregistered4a9b099f, 27 December 2010 - 11:06.

Postad 27 December 2010 - 14:20

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Vad fan är detta då??

"IGF Special Rules" bout which is a fancy way of saying there will be no gloves and no closed-fist strikes during the contest.

Det gäller Sapp's match.

Aha!

ja men det verkar ju inte vara pro-wrestling, verkar ju mera vara gamla king of pancrase-regler om det är open palm striking.

Postad 31 December 2010 - 20:18

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Å...En av mina absoluta favoriter går är med i UFC gala imorrn..

Clay Guida :)

Långt ifrån bäst men har en stil jag gillar starkt :blush:
Och Leben är ju inte tråkig att se heller.

Gott nytt MMA år på er alla ....Skål å simma lugnt

Postad 01 January 2011 - 15:15

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
Har ni kollat på Dynamite? Fyfaaaaaan säger jag bara, nu är det väl slut med Kasushi sakurabas karriär, hans öra trillade ju nästan av under matchen! argh!

Många intressanta matcher, men mycke spektakel oxå. Hängde inte riktigt med under Aokis match, hade de specialregler i den matchen? första ronden ingen grappling,typ?

Postad 01 January 2011 - 16:22

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Har ni kollat på Dynamite? Fyfaaaaaan säger jag bara, nu är det väl slut med Kasushi sakurabas karriär, hans öra trillade ju nästan av under matchen! argh!

Många intressanta matcher, men mycke spektakel oxå. Hängde inte riktigt med under Aokis match, hade de specialregler i den matchen? första ronden ingen grappling,typ?

Några riktigt bra matcher. Härligt avslut i Aoki-matchen, mycket rättvist. Reglerna var K1 i rond 1 sedan MMA, det var en ren thaiboxare han mötte (cosplay-crossdresser också). Nagashima har inte tränat MMA, så Aokis taktik var ju ganska given.

Overeem fullständigt manglade Duffee, vem i UFC skulle ens ha en chans mot honom?

Kawajiri-Thompson matchen var riktigt grym.

Sakurabas öra föll av, hehe. Tror inte det är så allvarligt, det händer med brottare och andra blomkålsöron ibland enligt kommentatorn. Frank Trigg sa ju att det hade hänt honom ett par gånger. Men visst det såg rätt så äckligt ut.

Postad 01 January 2011 - 19:10

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3680 inlägg
  • 0

Å...En av mina absoluta favoriter går är med i UFC gala imorrn..
Clay Guida ^_^
Långt ifrån bäst men har en stil jag gillar starkt ;)

Håller med... alltid 120% från Guida och det verkar ju som om han har oändlig kondition oxå... om han bara kunde klippa sig oxå.... :(

Postad 01 January 2011 - 19:37

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
Någon som har tips på hur man kommer över Fields Dynamite? Typ nu ^_^

Postad 01 January 2011 - 19:41

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Dynamite galan som Fred2 pratar om ?

Postad 01 January 2011 - 19:50

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0

Dynamite galan som Fred2 pratar om ?

Japp, den som gick i natt.

Postad 01 January 2011 - 19:52

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Skickar pm

edit
ser invägningen nu och Nate Diaz verkar riktigt laddad ^_^

Maynard
Leben.
Thiago Silva[
Marcus Davis
Nate

De vinner sina fighter ;)

Redigerat av moparman, 01 January 2011 - 20:30.

Postad 01 January 2011 - 20:32

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Japp, den som gick i natt.

Vill du se på Sakurabas öra?

För den som inte har sett den suveräna dokumentären om Alistair Overeem, så kom sista avsnittet ut före jul. Avsnittet ger en bra sammanfattning av K1 World GP galan också och finns här.

Postad 01 January 2011 - 21:34

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Hoppas Gomi spöar skiten ur Guida, skulle vara skoj att se ännu en klassisk Gomi-KO.

Såg på UFC-invägningen att Antonio McGee har skrivit på för UFC, trodde inte han skulle få kontrakt med någon stor organisation eftersom dom flesta tycker han är för tråkig. Han har ju bara fightats i små galor, men har varit fruktansvärt dominant och är obesegrad genom en lång karriär. Jag tror han kan slå i princip alla LW i UFC, men han kommer inte göra det på ett roligt sett(brottare). Jag tror dessutom han är rätt så gammal, så det är nog för sent för honom. Tyvärr är det ju ingen stor organisation som har velat ge honom kontrakt pga hans GSP-stil, bra av UFC att ge en av dom bästa LWs kontrakt.

Har läst mycket gott om Hioki-Sandro matchen i Sengoku från 29:e dec. Ska se den, men har inte gjort det ännu.

Postad 01 January 2011 - 22:00

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
kamui

Den stora dagen närmar sig

5:e Februari..

Bäst du är utvilad till dess så att du kan se Silva loosa mot Belfort live så jag kan håna dig direkt över MMAnytt chatten ^_^

Postad 01 January 2011 - 22:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

För den som inte har sett den suveräna dokumentären om Alistair Overeem, så kom sista avsnittet ut före jul.

Fick rätt nyligen reda på att min kusins sambos syrra är förlovad med honom så det verkar som jag potentiellt kommer få träffa honom ganska snart, synd man inte är intresserad av MMA =P.

Postad 01 January 2011 - 23:05

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0

Fick rätt nyligen reda på att min kusins sambos syrra är förlovad med honom så det verkar som jag potentiellt kommer få träffa honom ganska snart, synd man inte är intresserad av MMA =P.

Fixa autografer, och kom ihåg att inte vistas i ett stall de närmaste timmarna föra du skall träffa honom. ^_^

Postad 02 January 2011 - 09:06

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Spoiler
.

Nu ska jag se prelims

Redigerat av moparman, 02 January 2011 - 09:08.

Postad 02 January 2011 - 10:07

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Dynamite-galan var som väntat skön! The Voice och Trigg är så jäkla bra, det hade varit kul om de kunde ta över SF. Rogan och sopan Goldie är värdelösa i jämförelse.

Aoki går på en mina till Triggs stora besvikelse <_< Själv roades jag lite av det även om jag egentligen gillar honom.
Minowaman förlorade... F-n!
Ubereem knäcker Duffee med ett Uberknee. Milda Matilda!

Vaknade tidigt så jag har hunnit titta på några från UFC-125 också, UFC har många halvdana card nu på slutet tycker jag. Vändning kommer i början på feb... Orkar inte kommentera fighterna jättenoga men:

Diaz: ^_^
Gomi: ;)
Vera: ;) :D :D
Leben: ?!
Da best eva: :(

Edgar-fighten har jag inte kollat på, men såg resultatet och oavgjort var ju så jäkla typiskt med de två tråkmånsarna. Dubbel career-ending KO hade varit att föredra.

kamui

Den stora dagen närmar sig

5:e Februari..

Bäst du är utvilad till dess så att du kan se Silva loosa mot Belfort live så jag kan håna dig direkt över MMAnytt chatten B)

Haha, MMANytt är ingen favoritsida måste jag säga men jag ska se vad jag kan göra! Alltid kul att håna folk som hoppas på att Anderson ska förlora.

Vitor= dead man walking!

PS Är det någon jag unnar en seger mot Anderson så är det dock Vitor, han har en för jäkla skön stil som alltid bjuder på holmgångar.

Wow! Det är fan stort, Overeem är ju nr 1 i världen i mina ögon. I rankingen är han kanske inte etta än, men snart. Dana White gråter floder hemma i sängen varje kväll över honom, särskilt nu när hype-bubblan Lesnar är punkterad. Snygg brud har han också! Det går bra för killen!

Nu blir det lite Dragon Age på datorn, sjukt bra spel!

Redigerat av Kamui, 02 January 2011 - 10:09.

Postad 02 January 2011 - 10:37

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Edgar vs Maynard
Grymt ös i 5 ronder.
Absoluta motsatsen till vad man hade förväntat sig :)

Postad 02 January 2011 - 18:00

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Edgar vs Maynard
Grymt ös i 5 ronder.
Absoluta motsatsen till vad man hade förväntat sig :)

Fighten var klart bättre än vad man hade väntat sig, men herregud Maynard... Hur klarar han att undvika att avsluta Edgar i första ronden? Oavgjort var helt rätt IMO. Instant rematch verkar det bli, det gillar jag inte. Hade hellre sett Bendo-Maynard och Pettis-Edgar.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.