Call Of Duty 7: Black Ops
2799 svar till detta ämne
Postad 14 January 2011 - 16:23
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Haha, när det kommer uppföljande spel i en spelserie så brukar ju de flesta följa med utvecklingen och fortsätta med det nya spelet, men i COD/MW-serien går folk tillbaka ett par spel istället när det kommer något nytt i serien. 
Snart sitter vi här allihopa och spelar COD1/COD2. 
Men i normala fall så brukar nyare spel i en serie bli bättre och bättre, detta gäller dock inte CoD sen CoD4... Nån som minns W@W (CoD5)?  MW2 är bra rent tekniskt, dock försämrar allt bling bling, vissa konstiga & OP perks samt överdrivna/överdrivet många killstreaks mm. spelet. Mycket kan låta bra i teorin men funkar fel i praktiken...
Postad 14 January 2011 - 23:48
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
Har försökt spela 3 gånger idag, varenda gång så har hela konsolen hängt sig vid ungefär 20min spelande, jag misstänker att konsolen hänger sig när det är jag som står som host...
Är det lika illa för er andra eller är det något fel på min konsol? isf får jag passa på lämna in den när garantin fortfarande varar.
Redigerat av Unregistered1232, 14 January 2011 - 23:49.
Postad 15 January 2011 - 09:00
Unregistered8344c668
-
Unregistered8344c668
-
Lärjunge
-
-
257 inlägg
Troligtvis är det spelet som knasar för dig... antar att den aldrig hänger sig i andra spel? Kan säkert vara så att den får fnatt vid host byte. Jag har märkt att spelar man i party så klarar man ofta en host migration men spelar man ensam åker man ofta ut... skulle tro att det är därför folk har så olika upplevelser av det här spelet. Jag spelar mycket själv och får därför mycket problem medans andra här spelar mycket i party och kan därför inte förstå varför vissa gnäller för det är minsann inget fel på spelet.
Sen kan det säkert var så att spelet är väldigt käsligt för svajiga uppkopplingar, sitter man med fiber så kanske det går jättebra medans om man bor i en koja i skogen så kan det vara värre men det är bara en teori.
Hursomhelst behöver du inte lämna in konsolen
Postad 15 January 2011 - 10:13
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1676 inlägg
Troligtvis är det spelet som knasar för dig... antar att den aldrig hänger sig i andra spel? Kan säkert vara så att den får fnatt vid host byte. Jag har märkt att spelar man i party så klarar man ofta en host migration men spelar man ensam åker man ofta ut... skulle tro att det är därför folk har så olika upplevelser av det här spelet. Jag spelar mycket själv och får därför mycket problem medans andra här spelar mycket i party och kan därför inte förstå varför vissa gnäller för det är minsann inget fel på spelet. Sen kan det säkert var så att spelet är väldigt käsligt för svajiga uppkopplingar, sitter man med fiber så kanske det går jättebra medans om man bor i en koja i skogen så kan det vara värre men det är bara en teori.
Tvärtom.. ju sämre uppkoppling desto bättre K/D. /G
Postad 15 January 2011 - 10:55
HaDo
-
HaDo
-
Forumräv
-
-
674 inlägg
Christian, va f-n.......................inte Black Ops
Postad 15 January 2011 - 11:05
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1766 inlägg
Christian, va f-n.......................inte Black Ops 
Jag tror Christian håller med dig.  Han lät inte speciellt överförtjust i spelet sist jag spelade med honom.
Postad 15 January 2011 - 12:03
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
Troligtvis är det spelet som knasar för dig... antar att den aldrig hänger sig i andra spel? Kan säkert vara så att den får fnatt vid host byte. Jag har märkt att spelar man i party så klarar man ofta en host migration men spelar man ensam åker man ofta ut... skulle tro att det är därför folk har så olika upplevelser av det här spelet. Jag spelar mycket själv och får därför mycket problem medans andra här spelar mycket i party och kan därför inte förstå varför vissa gnäller för det är minsann inget fel på spelet. Sen kan det säkert var så att spelet är väldigt käsligt för svajiga uppkopplingar, sitter man med fiber så kanske det går jättebra medans om man bor i en koja i skogen så kan det vara värre men det är bara en teori.
Sitter själv på en fiber koppling från Telia, så det är inte det som är problemet. Neä som du säger så hänger sig inte konsolen på de andra spelen men sen sen så spelar jag inte dom andra spelen lika länge. Men vi får se.. eftersom det är flera som har problem så får jag lita på att det är spelet som är buggig.
Postad 15 January 2011 - 12:10
Unregistered8344c668
-
Unregistered8344c668
-
Lärjunge
-
-
257 inlägg
Tvärtom.. ju sämre uppkoppling desto bättre K/D.
/G
Jag menade inte att det går bättre i spelet, utan bättre att överhuvudtaget kunna spela... Lagg för- o nackdelar är ju väldigt tydliga, jag är dock inte säker på att det alltid har med uppkopplingar att göra. Ofta kan hela lag ha jättebra resp jättedålig k/d och det vore ju konstigt om alla med dålig uppkoppling hamnade i samma team?
Postad 15 January 2011 - 12:46
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Frågan är om de har börjat knasa med detta spelet också......i morse när vi lirade capture the flag så såg vi inte motståndarna när de hade tagit vår flagga.......och det var så under hela matchen.....eller ska det vara så i Black ops eller.....
Postad 15 January 2011 - 12:55
Hampuz
-
Hampuz
-
Beroende
-
-
1379 inlägg
Postad 15 January 2011 - 13:08
Pip
-
Pip
-
Veteran
-
-
1792 inlägg
Postad 15 January 2011 - 14:18
ROCA
-
ROCA
-
Beroende
-
-
1298 inlägg
Har försökt spela 3 gånger idag, varenda gång så har hela konsolen hängt sig vid ungefär 20min spelande, jag misstänker att konsolen hänger sig när det är jag som står som host...
Är det lika illa för er andra eller är det något fel på min konsol? isf får jag passa på lämna in den när garantin fortfarande varar.
Det är samma sak för mig. Hänger sig nästan hela tiden. Jag tror också att det har med att man är host. Är man host och det hänger sig så blir det ingen "Host migration", utan det blir "Connection failed" för de övriga. Om man tänker efter hur ofta det blir Connection failed så är det Host:ens konsol som hänger sig. Dvs att det är rätt vanligt med konsol frysningar.
Postad 15 January 2011 - 14:22
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Det är samma sak för mig. Hänger sig nästan hela tiden. Jag tror också att det har med att man är host. Är man host och det hänger sig så blir det ingen "Host migration", utan det blir "Connection failed" för de övriga. Om man tänker efter hur ofta det blir Connection failed så är det Host:ens konsol som hänger sig. Dvs att det är rätt vanligt med konsol frysningar.
Ja man har ju hört mycket med att folk får FPS-dropp när dem är host så kanske blir det en jäkla belastning på maskinen i dem situationerna. Låter dock lite skumt och daterat om så skulle vara fallet.
Postad 15 January 2011 - 14:26
ROCA
-
ROCA
-
Beroende
-
-
1298 inlägg
Ja man har ju hört mycket med att folk får FPS-dropp när dem är host så kanske blir det en jäkla belastning på maskinen i dem situationerna. Låter dock lite skumt och daterat om så skulle vara fallet.
Vissa banor (bl.a. Launch) går ju inte att spela pga FPS:en! Går ju ner till typ 5-10 FPS! Har faktiskt inte tänkt på om FPS dropen har med "hostandet" att göra. Eftersom CoD4, MW2 och BO är så gott som ospelbara just nu så blir det GT5 framöver för min del.
Postad 15 January 2011 - 14:35
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1676 inlägg
The hacking has begun...
Hur har det uppenbarat sig? /G
Postad 15 January 2011 - 14:40
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Vissa banor (bl.a. Launch) går ju inte att spela pga FPS:en! Går ju ner till typ 5-10 FPS! Har faktiskt inte tänkt på om FPS dropen har med "hostandet" att göra.
Eftersom CoD4, MW2 och BO är så gott som ospelbara just nu så blir det GT5 framöver för min del.
Ja just den banan när raketen drar iväg så märker man av det som fasen. Lyckas någon dra in en napalm strike samtidigt så är det lika bra att prona i typ 5 sekunder och vänta ut det. Känns som att dessa små kosmetiska saker lätt hade kunnat skippats och på så vis få till lite mer flyt i spelet. Om folk börjar hacka KZ3 när det kommer så funderar jag skarpt på skallgång för att skita i vederbörandes brevinkast!
Postad 16 January 2011 - 09:52
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Ghost Pro.
Så Ghost pro gör att man inte kan se personen även om den springer med flaggan.....för då är det ju skillnad getemot MW2 i så fall.....
Postad 16 January 2011 - 11:08
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Om du menar att ni inte såg dem på mini-kartan så har det väl alltid varit så i Black Ops, man ser dem väl bara om man har en UAV uppe. Alltså att man ser den lilla skylten "KILL" på den som har flaggan.
Om du menar att ni inte såg dem ALLS, även när ni tittade rakt på dem, så verkar det vara ordentligt fel.
Redigerat av OWC, 16 January 2011 - 11:08.
Postad 16 January 2011 - 11:16
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Om du menar att ni inte såg dem på mini-kartan så har det väl alltid varit så i Black Ops, man ser dem väl bara om man har en UAV uppe. Alltså att man ser den lilla skylten "KILL" på den som har flaggan.
Korrekt! Spelade för övrigt för första gången på länge igår med Jarre och hör und häpnen Chrisofsweden. Trevligt faktiskt. När sen Jarre drog igång micken så var det eufori
Redigerat av Birkanoff, 16 January 2011 - 11:19.
Postad 16 January 2011 - 11:32
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1676 inlägg
Jamen birka, jag hade faktiskt riktigt trevligt igår!  Felen som är uppstår fortfarande (lagg, skott som inte tar m.m) men Hardcore HQ var faktiskt spelbart Sen att Högberg är helt sjukt duktig på det gjorde att det gick lite bättre för laget! /G Om du menar att ni inte såg dem på mini-kartan så har det väl alltid varit så i Black Ops, man ser dem väl bara om man har en UAV uppe. Alltså att man ser den lilla skylten "KILL" på den som har flaggan.
Om du menar att ni inte såg dem ALLS, även när ni tittade rakt på dem, så verkar det vara ordentligt fel. 
Man såg gubben och en flagga men ingen "Kill-sign" ovanför. /G
Postad 16 January 2011 - 11:42
Unregistered73199dd3
-
Unregistered73199dd3
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
jag kommer in o harvar en sväng ikväll, någon som vill leka med mej?? eller kanske alla gett upp detta o gått till cod4 nu?
Redigerat av Unregistered73199dd3, 16 January 2011 - 11:45.
Postad 16 January 2011 - 11:45
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
jag kommer in o harvar en sväng ikväll, någon som vill leka med mej?? eller kanske alla gett upp detta o gått till cod4 nu?
Lätt jag kommer om jag får tid.
Postad 16 January 2011 - 11:46
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1676 inlägg
Att kötta med dig? JA TACK!
Postad 16 January 2011 - 11:52
Unregisteredc3ab3ff9
-
Unregisteredc3ab3ff9
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Jag och min flickvän har mosat zombies i nån vecka nu men vi kommer liksom aldrig vidare till någon ny bana. Är det ett evighetsspel där man är kvar på samma bana och bara försöker klara så många nivåer som möjligt?
Vet att det finns två banor till (min kompis har fuskat fram dem, haha), hur kommer man vidare till dem?
Tack!
/Rookien
Redigerat av Unregisteredc3ab3ff9, 16 January 2011 - 11:53.
Postad 16 January 2011 - 12:26
Unregistered69f7f285
-
Unregistered69f7f285
-
Forumräv
-
-
537 inlägg
Tror man måste klara single player kampanjen för att låsa upp dem. Hade tänkt att börja nöta mig igenom single playern snart pga det.
Postad 16 January 2011 - 12:43
Unregistered8344c668
-
Unregistered8344c668
-
Lärjunge
-
-
257 inlägg
Jag och min flickvän har mosat zombies i nån vecka nu men vi kommer liksom aldrig vidare till någon ny bana. Är det ett evighetsspel där man är kvar på samma bana och bara försöker klara så många nivåer som möjligt?
Vet att det finns två banor till (min kompis har fuskat fram dem, haha), hur kommer man vidare till dem?
Tack!
/Rookien 
I menyn när man sitter i stolen framför skärmen kan du röra dig med l2 o r2 tror jag det var så att man kommer loss. Du kan då gå runt till en dator och skriva 3ARC UNLOCK så får du fram nån ny bana och även zombie spelet Dead Ops arcade som är riktigt roligt... det laggar inte heller  )
Postad 16 January 2011 - 13:39
Unregisteredc3ab3ff9
-
Unregisteredc3ab3ff9
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Tack, det funkade! Kul med ny bana. En fråga bara...KAN man klara banor eller är man kvar på samma bana hela tiden och ska bara klara så många nivåer (på den banan) som möjligt?
Postad 16 January 2011 - 13:49
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Tack, det funkade! Kul med ny bana. En fråga bara...KAN man klara banor eller är man kvar på samma bana hela tiden och ska bara klara så många nivåer (på den banan) som möjligt?
Tror att det är ganska så oändligt. Har inte hört att någon tagit sig till level 50 ens. *edit* Sök och man skall finna. Denna lades upp i torsdags så part 14 borde komma snart. http://www.youtube.c...h?v=x8Brc5mgh4Q
Redigerat av Birkanoff, 16 January 2011 - 13:53.
Postad 16 January 2011 - 14:02
sistabossen090
-
sistabossen090
-
Användare
-
-
108 inlägg
Bara jag som tycker onlineläget i Black Ops Hänger sig väldigt ofta så man måste starta om konsollen? *ävligt störande måste jag säga.
Postad 16 January 2011 - 14:06
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Bara jag som tycker onlineläget i Black Ops Hänger sig väldigt ofta så man måste starta om konsollen? *ävligt störande måste jag säga.
Bara stega bak i tråden så kommer du märka att du inte är den enda.
Postad 16 January 2011 - 14:07
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Jag menade att om en snubbe i motståndarlaget tog vår flagga så syntes inte han o flaggan sen....i MW2 såg man ju snubben som sprang med flaggan ju.....
Postad 16 January 2011 - 14:12
sistabossen090
-
sistabossen090
-
Användare
-
-
108 inlägg
Bara stega bak i tråden så kommer du märka att du inte är den enda.
Det måste ju gå att fixa tycker man ju. Annars riktigt bra.
Redigerat av sistabossen090, 16 January 2011 - 14:12.
Postad 16 January 2011 - 14:13
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Jag menade att om en snubbe i motståndarlaget tog vår flagga så syntes inte han o flaggan sen....i MW2 såg man ju snubben som sprang med flaggan ju.....
Du menar alltså på minimapen? Och att han hade en pil över sig som det står kill på? Detta kommer bara upp om man har en UAV i luften. Vet dock inte om ghost pro går runt detta.
Postad 16 January 2011 - 14:44
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Jag menar helt enkelt att när en snubbe i motståndarlaget tog vår flagga så syntes han inte på kartan trots att han sprang med flaggan.....så var det inte i MW2 väl.....
Redigerat av Unregistered32f0b602, 16 January 2011 - 14:51.
Postad 16 January 2011 - 14:51
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
nä så var det inte på mw2 men så är det på BO
Postad 16 January 2011 - 17:55
robotlord
-
robotlord
-
Lärjunge
-
-
388 inlägg
ca 20:20 tar robotlord värvning igen. Svin taggad efter en helg i umgängets tecken
Postad 16 January 2011 - 22:39
Hampuz
-
Hampuz
-
Beroende
-
-
1379 inlägg
Nu har jag fixat BO igen. Så ger det en sista chans nu.
Skall bara se om jag kan få tillbaka mitt headset från kurrekurreduttön någon gång...
Postad 16 January 2011 - 22:42
Hyperactive
-
Hyperactive
-
Lärjunge
-
-
314 inlägg
Går det att få bort att man knivar automatiskt när man trycker på avtryckaren om någon är nära?
Enormt störande när man svingar med kniven istället för att skjuta nån som står 10m bort.
Postad 16 January 2011 - 22:55
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Går det att få bort att man knivar automatiskt när man trycker på avtryckaren om någon är nära? Enormt störande när man svingar med kniven istället för att skjuta nån som står 10m bort.
Byt till tactical layout istället så du crouchar med R3 och knivar med cirkel.
Postad 17 January 2011 - 08:41
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1676 inlägg
Råkade skriva detta inlägg i Xbox-tråden först....OBS: Detta är inget gnäll. Idag hände det något väldigt konstigt när jag körde Hardcore TDM med Primare, Jarre och Angelmaker. På kanske 40m avstånd såg jag en kille ligga på en balkong. Han sköt åt ett annat håll. Själv hade jag den första i listan av AssaultRifles med två tillbehör (rödpunkt och ljuddämpare). Jag siktade in mig i lugn och ro med mitt rödpunktssikte och sköt. Jag tömde första magasinet i lugn och ro utan en enda hitmarker. Laddade om då jag hade ljuddämpare så ingen hade sett mig. Siktade i lugn och ro in mig och började återigen dutta iväg skotten. Det spelade inte någon roll hur och var jag siktade. Inte en enda hitmarker. När jag tömt mitt andra magasin sköt han mig. Hackare? /G EDIT Idag (läs 17/1) tömde jag ett helt magasin på en kille i last stand på 1m avstånd. Inte en hitmarker och han som låg vände sig, SMACK ett skott..
Postad 17 January 2011 - 12:16
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
Råkade skriva detta inlägg i Xbox-tråden först....
OBS: Detta är inget gnäll.
Idag hände det något väldigt konstigt när jag körde Hardcore TDM med Primare, Jarre och Angelmaker.
På kanske 40m avstånd såg jag en kille ligga på en balkong. Han sköt åt ett annat håll. Själv hade jag den första i listan av AssaultRifles med två tillbehör (rödpunkt och ljuddämpare). Jag siktade in mig i lugn och ro med mitt rödpunktssikte och sköt. Jag tömde första magasinet i lugn och ro utan en enda hitmarker. Laddade om då jag hade ljuddämpare så ingen hade sett mig. Siktade i lugn och ro in mig och började återigen dutta iväg skotten.
Det spelade inte någon roll hur och var jag siktade. Inte en enda hitmarker. När jag tömt mitt andra magasin sköt han mig.
Hackare?
/G
Upplevde samma sak igår på HC HQ med Rilly, vi står samtidigt och tömmer mag efter mag i en kille som sitter och tittar åt ett annat håll men bara hitmarkers, inget mer som händer. Men antar att han laggade ur. Last chance eller vad det kallas verkar var och varannan köra med i detta spel, känns som att det är autoaim för dem också... Annars kul som attan att lira HardCore. Inte mer campande där än i andra spelstilar tycker jag. EDIT Idag (läs 17/1) tömde jag ett helt magasin på en kille i last stand på 1m avstånd. Inte en hitmarker och han som låg vände sig, SMACK ett skott..
Redigerat av h_z, 17 January 2011 - 12:16.
Postad 17 January 2011 - 12:23
Rilly89
-
Rilly89
-
Forumräv
-
-
785 inlägg
Upplevde samma sak igår på HC HQ med Rilly, vi står samtidigt och tömmer mag efter mag i en kille som sitter och tittar åt ett annat håll men bara hitmarkers, inget mer som händer. Men antar att han laggade ur. Last chance eller vad det kallas verkar var och varannan köra med i detta spel, känns som att det är autoaim för dem också... Annars kul som attan att lira HardCore. Inte mer campande där än i andra spelstilar tycker jag.
Som du säger så laggade han nog ur eller hade inte kommit tillbaka än då det precis var efter ett host-byte. Enda förklaringen jag har på Chris problem är att bössan helt enkelt inte räckte så lågt, fast det länns ofta som att klockrena träffar missar även på två metera håll så det kan ju vara fel på spelet
Postad 17 January 2011 - 14:20
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Tror det blir så där när nån har "connectat" men ej kommit in i matchen. Dom brukar försvinna efter den rundan det inte gick att döda dom.
Postad 17 January 2011 - 15:09
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1166 inlägg
Min konsol när den hänger sig så är det i läget när en bana ska laddas och det står "waiting for other players".
Postad 17 January 2011 - 16:42
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1676 inlägg
Tror det blir så där när nån har "connectat" men ej kommit in i matchen. Dom brukar försvinna efter den rundan det inte gick att döda dom.
Fast han sköt ju friskt på andra och sen på mig? Han låg inte blixtstilla. /G
Postad 17 January 2011 - 17:20
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1166 inlägg
Råkade skriva detta inlägg i Xbox-tråden först....
OBS: Detta är inget gnäll.
Idag hände det något väldigt konstigt när jag körde Hardcore TDM med Primare, Jarre och Angelmaker.
Någon måste ha hackat mitt konto, för jag har inte spelat idag lr HC TDM för den delen heller
Postad 17 January 2011 - 17:59
FederalMano
-
FederalMano
-
Forumräv
-
-
750 inlägg
Kom in o lek med mig, känner mig ensam bland alla tolv åringar
Postad 17 January 2011 - 18:03
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1766 inlägg
Kom in o lek med mig, känner mig ensam bland alla tolv åringar 
Hade gärna spelat en stund med trevliga dig, men nu är det mat, handboll och sedan sova som gäller så idag blir det nog inget.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 17 January 2011 - 18:03.
Postad 17 January 2011 - 18:04
FederalMano
-
FederalMano
-
Forumräv
-
-
750 inlägg
Hade gärna spelat en stund med trevliga dig, men nu är det mat, handboll och sedan sova som gäller så idag blir det nog inget. 
Attans då! De tar vi igen en annan kväll
Postad 17 January 2011 - 18:44
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|