Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.

35062 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 July 2010 - 17:04

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
min stereo gör ingen ting, väntar fortfarande på slutsteg...! men jag klarar det, ingen fara med mig... flera veckor utan musik, inga problem, det är ingen fara med mig alls... varför skulle det vara så.. ?! Nee, jag har min vän som dränker mina sorger så det e lungt Postad bild

Postad 10 July 2010 - 17:15

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
HAHAHAHAHA :) :) ;) du får köra med mobilen så länge :)

Postad 10 July 2010 - 17:19

hampe90
  • hampe90
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
David är inte nååå bitter ^^

http://www.youtube.c...h?v=GqFBw0bg3Nw

Postad 10 July 2010 - 17:42

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

HAHAHAHAHA :) ;) :lol: du får köra med mobilen så länge :)

har ju hörlurar, men abstinensen för "riktig" lyssning börjar kommer smygande... :)

David är inte nååå bitter ^^

http://www.youtube.c...h?v=GqFBw0bg3Nw

Nee, inte då....Postad bild

Postad 10 July 2010 - 20:23

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Har inget att filma med. :)

Varenda människa har faktiskt en mobil att filma med idag, nu får du sluta med dina lama ursäkter :)

Postad 10 July 2010 - 20:27

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
men kameran i mobilen , hänger den verkligen med så att det blir något att visa upp ?!

Postad 10 July 2010 - 20:31

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Det är för att det bror på placering i rummet, om du placerar den mitt i tryck maximum eller inte :) Men dom borde kunna ange ett "ca värde" om den placeras någorlunda optimalt, bara för att ge ett "humm". Även om det i praktiken inte skulle ha någon betydelse..;)

Jag har ju handlingsstopp, men dom finns till ett niceprice på en välkänd sida om någon skulle vara intresserad.

Det blev handling utav lite INO för min polare idag föresten, vi pluggade in det som hastigast förut. Slänge på ironman och han log sådär skönt som man bara gör när man är nöjd :)

Och ändå har han massor att fixa med akustiken, det ekade något för djävligt i hans vardagsrum. Så nu skall jag hjälpa till med att hitta akustikfix för att få ner efterklangen.
"Får" man dämpa hela frontväggen, eller är det någon nackdel att göra det? Skulle se väldigt bra ut hos han att göra det nämligen, en liknade akustikfix som gamut har gjort hade var jäkligt snyggt där.

https://www.minhembi...m/gamut/190012/

men kameran i mobilen , hänger den verkligen med så att det blir något att visa upp ?!

Om du skall filma blomvibrationer så räcker det till iaf( min video är filmad med en iphone)
Men elementrörelse vettefan om den fixar :)

Postad 10 July 2010 - 21:18

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

Om du skall filma blomvibrationer så räcker det till iaf( min video är filmad med en iphone)
Men elementrörelse vettefan om den fixar :)

Mina mät data kan du finna vid sesmologiska instututet i uppsala

Postad 10 July 2010 - 21:22

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Mina mät data kan du finna vid sesmologiska instututet i uppsala

Jag har faktiskt en aplikation till iphonen som mäter seismolgiskavibrationer, men det funkar nog sådär :)

Postad 10 July 2010 - 21:37

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

Jag har faktiskt en aplikation till iphonen som mäter seismolgiskavibrationer, men det funkar nog sådär :)

Jag har kompass i min.

Postad 10 July 2010 - 22:53

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Jag har kompass i min.

Mmm det har alla :)

Du får testa zombie med, hmm något i den stilen heter den iaf. Du tar ett kort på en person och sen lägger in den bilden i appen. Vips så har du en söt zombie som tuggar efter fingrarna på dig.

Redigerat av Evil Homer, 10 July 2010 - 23:27.

Postad 11 July 2010 - 00:57

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Varenda människa har faktiskt en mobil att filma med idag, nu får du sluta med dina lama ursäkter :)

Jag har en Nokia 5500 (tror jag). 0,0000000000000000000000000000000000000001 megapixlar.....
Jag har en fullhd videokamera, men det jag filmar grejar ju inte min dator att spela upp på den lägsta upplösningen.. :)

Postad 11 July 2010 - 02:46

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Jag har ju handlingsstopp, men dom finns till ett niceprice på en välkänd sida om någon skulle vara intresserad.

Det blev handling utav lite INO för min polare idag föresten, vi pluggade in det som hastigast förut. Slänge på ironman och han log sådär skönt som man bara gör när man är nöjd :)

Och ändå har han massor att fixa med akustiken, det ekade något för djävligt i hans vardagsrum. Så nu skall jag hjälpa till med att hitta akustikfix för att få ner efterklangen.
"Får" man dämpa hela frontväggen, eller är det någon nackdel att göra det? Skulle se väldigt bra ut hos han att göra det nämligen, en liknade akustikfix som gamut har gjort hade var jäkligt snyggt där.

https://www.minhembi...m/gamut/190012/

Men elementrörelse vettefan om den fixar ;)

Va trevligt att han gillade vad han hörde :)
Se nu till att lära honom hur man ställa in cr8 filtret rätt så att han kan få till det riktigt bra :)

Postad 11 July 2010 - 07:17

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

Jag har en Nokia 5500 (tror jag). 0,0000000000000000000000000000000000000001 megapixlar.....
Jag har en fullhd videokamera, men det jag filmar grejar ju inte min dator att spela upp på den lägsta upplösningen.. :)

sug i dig 2 megapixlar jag har en sån också

Postad 11 July 2010 - 09:42

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Va trevligt att han gillade vad han hörde :)
Se nu till att lära honom hur man ställa in cr8 filtret rätt så att han kan få till det riktigt bra :)

Skall dit idag med min dbmätare och brusa in allt. Vi hörde även att högra subben spelade mycket mer än vänstra.
Det ser ju klart bäst ut om man har båda i fronten, men kan man ha dom diagonalt i rummet. Dom här småttingarna behöver väl maximalt hörnstöd ? ;)

.1 in och sen justera nivåerna är väl det vi skall pilla på egentligen väl?
Antar att man ställer Q-pottarna längst till vänster för att dom inte skall dämpa något, iom att vi inte kan mäta något så är det ingen större idé att försöka med det tänkte jag.

Såg att det finns x 4 till salu, men skall väl kanske inte behövas just nu. Är det inte vettigare att kliva upp till Y ?
Inte sett någon som kör med x 6 som det skulle bli isf :)

Redigerat av Evil Homer, 11 July 2010 - 12:39.

Postad 11 July 2010 - 17:29

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

Skall dit idag med min dbmätare och brusa in allt. Vi hörde även att högra subben spelade mycket mer än vänstra.
Det ser ju klart bäst ut om man har båda i fronten, men kan man ha dom diagonalt i rummet. Dom här småttingarna behöver väl maximalt hörnstöd ? :)

Antar att man ställer Q-pottarna längst till vänster för att dom inte skall dämpa något, iom att vi inte kan mäta något så är det ingen större idé att försöka med det tänkte jag.

Såg att det finns x 4 till salu, men skall väl kanske inte behövas just nu. Är det inte vettigare att kliva upp till Y ?

Över reklamerat fynda rules.

Postad 11 July 2010 - 17:36

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Det ska faktiskt inte alls vara några problem att spela upp fullhd på de flesta datorer i dagsläget. Kan väl kräva lite trix, men det går.

http://www.xvidvideo...-installer.html Denna mediaspelare om du har 32 bitars windows

http://www.xvidvideo...-installer.html och denna om du har 64 bitars.

Spelar upp så gott som alla filer för mig.

Postad 11 July 2010 - 18:13

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Det ser ju klart bäst ut om man har båda i fronten, men kan man ha dom diagonalt i rummet. Dom här småttingarna behöver väl maximalt hörnstöd ? :)

då är det så att nivån är felinställd i filtret, man ska kunna ställa nivån individuellt för båda kanalerna. Q pottarna ska stå kl12 om dom "inte ska göra något", ställer du dom till vänster så mindskar du energin runt 80hz och tvärt om i fall du ställer dom till höger.
Fasen är ju som vanligt.. ställa den i det läget som ger mest "slam" i ljudet och kalibrera resten utifrån det.

Postad 11 July 2010 - 18:25

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

då är det så att nivån är felinställd i filtret, man ska kunna ställa nivån individuellt för båda kanalerna. Q pottarna ska stå kl12 om dom "inte ska göra något", ställer du dom till vänster så mindskar du energin runt 80hz och tvärt om i fall du ställer dom till höger.
Fasen är ju som vanligt.. ställa den i det läget som ger mest "slam" i ljudet och kalibrera resten utifrån det.

Hur ställer man Q värdet i den det måste väl finnas något som säger vilket Q värde man rattar in då 0.7 i Q värde skall vara det optimala.

Postad 11 July 2010 - 18:28

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Pottarna står lika i filtret, men den högra subben står i ett hörn , den vänstra står i ett hörn men med öppning strax framför sig. Antar att den tappar lite energi när den skall försöka fylla upp hallen som där utanför :)

Värmen har tagit ut sin rätt idag, så blir inget pillande med INO´sarna. Blir troligtvis imorgon istället.

Postad 11 July 2010 - 18:34

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
ok du menar så, men det är ju helt naturligt om den ena står i ett hörn men den andra "inte" så blir det ju lit obalans. Men det ska egentligen inte höras... försök att trimma in modulerna men med lika nivå på båda modulerna.

Postad 11 July 2010 - 18:36

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

ok du menar så, men det är ju helt naturligt om den ena står i ett hörn men den andra "inte" så blir det ju lit obalans. Men det ska egentligen inte höras... försök att trimma in modulerna men med lika nivå på båda modulerna.

Det roliga är att vi hörde precis samma fenomen hos han som vi hämtade sakerna utav. Kan testa och brygga steget imorgon och se om vi blir av med det då. Isf är det ju något knas med Nad´en

Postad 11 July 2010 - 18:41

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

Det roliga är att vi hörde precis samma fenomen hos han som vi hämtade sakerna utav. Kan testa och brygga steget imorgon och se om vi blir av med det då. Isf är det ju något knas med Nad´en

prova med att skifta högtalarna och sen kan ni testa batteri tricket och se om dom inte har skiftat kablarna på dom.
sen prova utan filtret och låt recivern sköta delningen

Redigerat av Unregistered1728, 11 July 2010 - 18:42.

Postad 11 July 2010 - 18:41

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Hmm... jo det lär vara något flummigt, testa att slänga om vänster och höger kanal och testa om det nu i stället är den andra subben som spelar lägre.. ?! :)

attans sdx va 1 ms snabbare än jag... :)

Redigerat av DVD-ai, 11 July 2010 - 18:42.

Postad 11 July 2010 - 18:46

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Jo det låter som vettiga idér att testa, mycket högre vet jag föresten inte om det var. Men man hörde tydligt att basljudet var dominerade på högersidan, så det här med att under 80Hz så hör man inte vart basen står vettetusan om jag tror på :)

Nu har vi placerat dom maximalt in i hörnen, men skall även prova att placera dom innanför frontarna.
Vad kommer det sig föresten att man ser väldigt många ino moduler som är spelandes in mot mitten mot varandra?

Redigerat av Evil Homer, 11 July 2010 - 18:51.

Postad 11 July 2010 - 18:51

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

Jo det låter som vettiga idér att testa, mycket högre vet jag föresten inte om det var. Men man hörde tydligt att basljudet var dominerade på högersidan, så det här med att under 80Hz så hör man inte vart basen står vettetusan om jag tror på :)

Då kan det vara Q värdet på filtret som är felinställt eller att den är felaktig (Trasig)
man skall inte höra var dom står även om man har dom på 85hz har testat själv då fynda värstingarna är delade där men ligger Q värdet för högt så spelar det ingen roll om dom står på 70hz så kan man lokalisera var dom är någonstans i rummet .
Tro mig jag vet för jag har gjort den tabben själv och andvänt för högt Q värde.

Postad 11 July 2010 - 20:25

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Det ska faktiskt inte alls vara några problem att spela upp fullhd på de flesta datorer i dagsläget. Kan väl kräva lite trix, men det går.

http://www.xvidvideo...-installer.html Denna mediaspelare om du har 32 bitars windows

http://www.xvidvideo...-installer.html och denna om du har 64 bitars.

Spelar upp så gott som alla filer för mig.

Vad var det för hottentottsida du länkade till ??! :)
Nåt ryskt skit eller ??! ;)

Postad 11 July 2010 - 21:49

hampe90
  • hampe90
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0

Vad var det för hottentottsida du länkade till ??! ;)
Nåt ryskt skit eller ??! :)

Det där du hittar det bästa :)

Postad 11 July 2010 - 22:56

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

Det där du hittar det bästa :)

Och mycket skit med.

Postad 11 July 2010 - 23:50

hampe90
  • hampe90
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0

Och mycket skit med.

Beror på vad man letar :)

Sidan har iaf dom senaste uppdateringarna som många är ute efter.

Postad 12 July 2010 - 21:16

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Vad var det för hottentottsida du länkade till ??! ;)
Nåt ryskt skit eller ??! :)

De där är en jäkligt bra sida om du vill ha senaste mediaspelarna och ljudfilter mm.. :)
Du får läsa lite mellan raderna och endast läsa de engelska orden så blir de bra :)

Postad 12 July 2010 - 23:00

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

De där är en jäkligt bra sida om du vill ha senaste mediaspelarna och ljudfilter mm.. :)
Du får läsa lite mellan raderna och endast läsa de engelska orden så blir de bra ;)

Okej...? ;)

Postad 12 July 2010 - 23:06

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

Okej...? :)

k-lite codec pack där finns allt

Postad 12 July 2010 - 23:07

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Bagarn, se inte så frågande ut... :)

Postad 13 July 2010 - 00:39

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

k-lite så har du det du behöver plus en miljon andra saker som du inte har en aning om vad det är och som bara ställer till det ännu mer när du vill påverka något.. men är det färdiga paket du vill ha så.. 5.1 paket från netonnet nästa!

Postad 13 July 2010 - 00:50

hampe90
  • hampe90
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0

Om inte jag minns fel så la det projektet ned, och övergick till media player home cinema.

Och senaste uppdateringarna hittar man på; http://www.xvidvideo.ru/
Och stable hittar man på; http://mpc-hc.sourceforge.net/

Äh nu har han fått lite att fundera över ;D Finns mer att läsa i htpc forumet. Eller, google "din vän"

Postad 13 July 2010 - 06:32

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

k-lite så har du det du behöver plus en miljon andra saker som du inte har en aning om vad det är och som bara ställer till det ännu mer när du vill påverka något.. men är det färdiga paket du vill ha så.. 5.1 paket från netonnet nästa!

Jag tappade bort en skruvmejsel på 80 talet någonstans kan du säga var den är
eftersom du kan säga vad jag kan.

Postad 13 July 2010 - 08:23

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Jag tappade bort en skruvmejsel på 80 talet någonstans kan du säga var den är
eftersom du kan säga vad jag kan.

Hur f*n ska jag veta var du slarvar bort dina verktyg? Men om du kan liiite mer så borde du veta att all in one paketen laddade med allt ställer till med mer problem än nytta.

Jag har suttit i timmar och dagar, installerat nya codecs och paket, installerat om OS när det inte lyckats.. Det bästa jag kommit fram till är MPCHC, stänger av en bunt interna filter, och kör med ffhshow audio decoder.

Postad 13 July 2010 - 08:41

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Vem var det som gjorde klippet på blocket igår nu då?
nht 2-5i
nht 1.5i
nht ac1 allt det för 6k

Postad 13 July 2010 - 10:21

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

Hur f*n ska jag veta var du slarvar bort dina verktyg? Men om du kan liiite mer så borde du veta att all in one paketen laddade med allt ställer till med mer problem än nytta.

Jag har suttit i timmar och dagar, installerat nya codecs och paket, installerat om OS när det inte lyckats.. Det bästa jag kommit fram till är MPCHC, stänger av en bunt interna filter, och kör med ffhshow audio decoder.

Jo andvänder man microsofts grejor samtidigt så kan jag förstå att du får sitta att ominstallera os men det där upptäckte man på 90 talet alle redan när man höll på med videoredigering.

Postad 13 July 2010 - 12:29

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Jo andvänder man microsofts grejor samtidigt så kan jag förstå att du får sitta att ominstallera os men det där upptäckte man på 90 talet alle redan när man höll på med videoredigering.

Ja, att du höll på med videoredigering på 90talet förklarar ju varför du vet allt om mkv och x264 :)
Får jag fråga, är det nåt du inte är bäst på?

Postad 13 July 2010 - 12:50

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

Ja, att du höll på med videoredigering på 90talet förklarar ju varför du vet allt om mkv och x264 :)
Får jag fråga, är det nåt du inte är bäst på?

Det jag håller på med det sätter jag mig in i brukar inte du göra det eller är du som dom flesta
mkv =matruska hd
x264=mpeg4
jo en sak har jag inte satt mig in och det är tv apparater

Redigerat av Unregistered1728, 13 July 2010 - 12:55.

Postad 13 July 2010 - 14:09

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Det jag håller på med det sätter jag mig in i brukar inte du göra det eller är du som dom flesta
mkv =matruska hd
x264=mpeg4
jo en sak har jag inte satt mig in och det är tv apparater

Bakerman du får ursäkta att detta ämne inte är om bas, men frågan kom upp :)

Klar man sätter sig in i det man håller på med, därför låter det tvivelaktigt när du tycker att k-lite är den bästa lösningen.

Så du har inte satt dig in i tv, senast jag såg ditt galleri fanns där en tjocktv, inget fel med det i sig, men hur är din egna erfarenhet av dator->projektor/tv via hdmi, och framförallt då med HD ljud? Jag har som sagt suttit väldigt länge innan jag hittade en bra kombination av spelare och ljudfilter.

Postad 13 July 2010 - 14:31

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

Bakerman du får ursäkta att detta ämne inte är om bas, men frågan kom upp :)

Klar man sätter sig in i det man håller på med, därför låter det tvivelaktigt när du tycker att k-lite är den bästa lösningen.

Så du har inte satt dig in i tv, senast jag såg ditt galleri fanns där en tjocktv, inget fel med det i sig, men hur är din egna erfarenhet av dator->projektor/tv via hdmi, och framförallt då med HD ljud? Jag har som sagt suttit väldigt länge innan jag hittade en bra kombination av spelare och ljudfilter.

tyckte den var enklast för bagarn och sedan stänga av all codec från ms och även mediaspelaren.

Postad 13 July 2010 - 15:29

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
VLC brukar ju ta ALLT, men när jag spelar upp det jag spelat in på kameran hackar det GALET..
Finns det någon liknande spelare, fast bättre. Datorer har jag INTE tålamod med... :)

Postad 13 July 2010 - 17:15

hampe90
  • hampe90
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Denna spelar fungerar direkt efter installation. That´s it.

http://mpc-hc.sourceforge.net/

Postad 14 July 2010 - 09:53

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Jag har lyckats få till lite portshuffing idag, ca 3-4 dB hot ligger subbarna på. Stängde av frontarna så jag skonar dom. - 10, -9 på förstärkaren.

Sen om det var opus dei, clubbed to death eller någon annan i den mappen är jag för snurrig för att komma ihåg just nu, lågt gick det i basgångarna iaf :)

Kommer aldrig komma upp till dom nivåerna när jag lyssnar på film/musik så känner mig rätt så safe att jag inte behöver ett par till :)

Postad 14 July 2010 - 16:22

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
https://www.minhembi...howtopic=220396 Jag gör en liten push för denna tråden då jag tror att många har missat den :)

Postad 14 July 2010 - 16:58

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

Jag har lyckats få till lite portshuffing idag, ca 3-4 dB hot ligger subbarna på. Stängde av frontarna så jag skonar dom. - 10, -9 på förstärkaren.

Sen om det var opus dei, clubbed to death eller någon annan i den mappen är jag för snurrig för att komma ihåg just nu, lågt gick det i basgångarna iaf :)

Kommer aldrig komma upp till dom nivåerna när jag lyssnar på film/musik så känner mig rätt så safe att jag inte behöver ett par till :)

Har du orgelpipa eller blåsljud .

Postad 14 July 2010 - 18:38

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Har du orgelpipa eller blåsljud .

Blåsljud, men som sagt då får jag pressa dom REJÄLT. Alltså nivåer jag inte skulle få får mig att spela musik på. Skulle ju kunna gå att få till om jag körde subbarna rejält "hot" men det låter ju bara skit om man gör det.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.