tyck inte synd om mig, jag är tät som fan, snubben
Lugnt du kan ju få mitt kontonummer också
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
PSN+ (Playstation Plus)
Startad av
Unregisteredbdbbb6aa
, Jun 17 2010 11:09
3849 svar till detta ämne
Postad 26 December 2014 - 13:17
Lugnt du kan ju få mitt kontonummer också Postad 26 December 2014 - 13:40 Pfft, vad påstår du dig ha gjort (med minimal evidens) som jag stödjer? Postad 26 December 2014 - 13:49
Läste nyss detta på "Push Square":
"PSN servers still down in the UK due to a hack attack at Sony. The Daily Express reported that Sony received a warning with regards to a Christmas Day attack on their servers from a group calling themselves, you know who. (this was in a national newspaper so I'm not sure how true it is.) Either way, the servers are still down over here (London.) I was told that they should be up and running by Monday." Undrar om det kommer ännu en attack lagom till nyår också Jag kommer inte ens in på Youtube genom PS4:an, vilket inte ens går genom PSN... Tur att man har "backup" konsoller Redigerat av Svante Skoog, 26 December 2014 - 13:53. Postad 26 December 2014 - 13:52 Det är säkert Reggie, Miyamoto och Iwata som är ödlorna. Postad 26 December 2014 - 21:11
Funkar ju fortfarande inte......😭😤 ingen som läst när psn ska vara uppe igen?
Postad 26 December 2014 - 23:59
Några på forumet spelar Destiny just nu så endel har kunnat komma in.
Postad 27 December 2014 - 00:07 Det är för att DDoS inte stänger ut exakt alla, har man tur kan man komma in och då gäller det att inte logga ut igen. Redigerat av Zoiler, 27 December 2014 - 00:07. Postad 27 December 2014 - 00:31
I och med du gjorde en smiley i slutet på don kommentar så gjorde jag din fredag lite roligare?? Postad 27 December 2014 - 10:22
Ps3 kom igång igår kväll och nu imorse så verkar även ps4 och hemsidan vara igång igen.
Postad 27 December 2014 - 10:27 Äsch vad folk gör med sina pengar är var och ens ensak, men jag va mer orolig att donationerna i slutändan används till ytterligare attacker istället för att stoppa dem. Därför tyckte jag det verkade risky. Tror inte ens det är bevisat att några ödlor är tagna utan allt bygger på detas egna twitter. Postad 27 December 2014 - 21:44
Blir vansinnig
Ville bara fylla på en liten grabbs konto via mitt PayPal men vi kommer inte in på hans PSN konto, och följaktligen kommer vi inte åt hans plånbok. Blir bara sur, ville glädja en tonåring och fixa lite pengar till hans konto. Postad 27 December 2014 - 23:49 Precis som Zartok med andra ord. Borde väl fungera nu Postad 28 December 2014 - 13:40
Hur fungerar PSN vouchers, är dom låsta till land eller världsdel? Tänkte beställa via Amazon.co.uk och få koden på mail, skulle det fungera? Finns det några andra bra hemsidor det fungerar att beställa ifrån till mail?
Postad 28 December 2014 - 18:23 Psn+ är regionlåst, jag brukar beställa härifrån: http://www.psncodes.se/psnplus.php Postad 28 December 2014 - 19:55
Har Sony gått ut med någon info om dom här attackerna? Inte ett ljud på Playstation Sveriges FB i alla fall annat än inlägg om man fått några PS-julklappar och skit. Börjar bli ruggigt irriterande detta.
Postad 28 December 2014 - 20:59
Ingår inte hela Europa i samma region? Pal? Postad 30 December 2014 - 01:21
Kanske dags att återgå till Topic (tråden handlar ju om PLUS-delen av PSN, inte PSN generellt eller attackerna)...?
7 Januari får vi "inFAMOUS Second Son" som gratis spel till PS4. Tjoho Postad 30 December 2014 - 01:37 DLC:t till infamous får vi, First Light. Inte fulla spelet. 73 metascore.. men det får jag ladda ner om PSN funkar till dess. The Swapper verkar också intressant. 84 metascore (87 på PC). Postad 30 December 2014 - 09:59
Har tänkt att köpa infamous men har inte blivit av, är dlcet fristående story eller bör man spela huvudspelet först? Postad 30 December 2014 - 11:11
Det är en prequel till Second Son och vad jag sett skulle det inte spela någon roll ifall man spelade Last Light först, är ju som sagt en prequel
Tänkte köpa S-Son men när jag såg vi skulle få LL tänkte jag som så, ifall jag jag gillar LL köper jag SS efter det! Postad 30 December 2014 - 18:23 Bland det absolut bästa som kom förra året Redigerat av Unregisteredddb310e6, 30 December 2014 - 18:25. Postad 30 December 2014 - 19:34
Duke Nukem och Whoa Dave till PS VIta
Eller har jag missförstått http://psnprofiles.c...c-january-2015/ ? Postad 01 January 2015 - 19:41
Hej
Har en undran när det står "Paket" under ett spel som man vill köpa, vad menad med det? Nybörjare Redigerat av korpen, 01 January 2015 - 19:42. Postad 02 January 2015 - 15:05
Är det någon som vet något om det blir någon kompensation för strulet som var under julen?
En vän sa att han läst att man skulle få fem dagar tillagda på sin ps plus prenumeration men jag har inte kunnat hitta något som styrker det. Personligen skulle jag tycka det vore snyggt om Sony la på några dagar extra på prenumerationen som man har, men det här kanske räknas som extra ordinära omständigheter. Postad 02 January 2015 - 15:09
Tack för ett snabbt svar Johan!
Ja, det var ju alltid något i kompensation iallafall. Postad 02 January 2015 - 19:47
Så för att bli kompenserad så måste man köpa något! Det är ju bra, för Sony!
Postad 02 January 2015 - 20:45 Man får ju 5 dagar gratis PS+ med. Finns väl inget som tvingar Sony att ge oss något överhuvudtaget?!?!?!?!?! 10% är ju bra om man tänkt köpa något, finns ju ingen som tvingar dig att handla upp din kod! Redigerat av MartinAberg, 02 January 2015 - 20:45. Postad 02 January 2015 - 20:58
Tycker att 10% är ganska snålt med tanke på att det slog ut möjligheten att kunna använda sin julklapp.
Att de ger 5dagar psn är väl snarare för att det täcker upp de dagar som man missade. Postad 02 January 2015 - 21:02
Det är klart de måste ge något, det är det som kallas för bra service. Sony tjänar pengar på att ha bra service. Postad 02 January 2015 - 21:17 Ja det är mer eller mindre en direkt kompensation + 10 % på ett köp som bonus. Att inte kompensera alls vore inte så smart. Men folk verkar överlag nöjda med detta tydligen. Postad 02 January 2015 - 21:43
det var nere under typ tre dagar så jag förstår varför dom inte ville ge bort ett extra spel eller något sånt, även om det skulle ha varit en indiespel. tre dagar (om jag då minns rätt) är ju ingenting mot den månad som psn var nere tidigare. vi blir kompenserade för dagarna som det varit nere, en extra dag, eller två, plus att vi även får en liten rabattcheck.
fast när jag tänker på det så känns det ju faktiskt som att det eventuellt var lite snålt faktiskt. som någon sa ovan, det fanns inte möjlighet för ganska många att ens använda sin julklapp, och det var nog lite tråkigt för dom. Postad 02 January 2015 - 21:52
Sju dagar hade folk problem som diskuterats tidigare, vissa här i tråden och på andra forum hade problem sju dagar efteråt. Så en del har haft problem från julafton till sju dagar efteråt, så för deras del kanske det inte känns som tillräcklig kompensation med fem vanliga dagar i utbyte mot sju juldagar.
Andra hade problem i tre dagar och de blir väl mer nöjda. Responsen är positiv så Sony har gjort det de har behövt. Postad 02 January 2015 - 21:54
Jag är nog positiv för jag hade absolut inga förväntningar på Sony. Jag skiter i kompensation faktiskt, förbättra tjänsten istället.
Postad 03 January 2015 - 09:17
Jag borde väl lagt till att jag tycker det hade räckt med de extra dagarna som kompensation.
Postad 05 January 2015 - 18:00 Första onsdagen i månaden.... precis som de tre månaderna tidigare... Postad 05 January 2015 - 18:13
Skaffade plus för några veckor sen, så hade ingen aning :-P
Redigerat av New Player, 05 January 2015 - 18:13. Postad 05 January 2015 - 19:13 Återigen, finns väl inget som tvingar de? Visst, vill man ha nöjda kunder så ger de något, men det finns ingen lag som tvingar de... Ok, då är det en annan sak Frågas varje månad nämligen Redigerat av MartinAberg, 05 January 2015 - 19:14. Postad 05 January 2015 - 21:05
Kanske fel tråd att skriva i men...det där "Playstation Now" ska lanserar den 13/1 i Usa såg jag! Nån som vet om det bara är ps3 spel det gäller och när tjänsten ska lanserar i eu?
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |