LG OLED55B6V / 65B6V
6349 svar till detta ämne
Postad 23 November 2016 - 13:59
kleinis
-
kleinis
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Som jag nämnde tidigare - LG har fixat till detta välkända stutter problem i en uppdatering. Var en bugg, men syntes inte med all sorts material utan 4K UHD Blu-ray.
(se punkt nr 1) http://www.hdtvtest....01611044381.htm
Tyvärr kvarstår en del andra problem dock...
Går det att få väldigt kortfattat vilka "problem" det är som kvarstår?
Har läst igenom hela denna, och en mängd andra trådar, men många inlägg är äldre och känns som att vissa problem kan ha åtgärdats nu.
15.000kr låter ju otroligt. Vilket prisras... Nästan så man undrar om något är lurt, LG kanske insett ett problem med panelen som inte går att åtgärda 😉
Postad 23 November 2016 - 14:03
Unregistered9ecb8cc4
-
Unregistered9ecb8cc4
-
Lärjunge
-
-
266 inlägg
Jag har fått veta av en vän som jobbar på Elgiganten att 55B6 kommer säljas för 15.000.
I butik eller kan man köpa över nätet? Har ingen bil så kan inte transportera en tv..
Postad 23 November 2016 - 14:05
ainatar
-
ainatar
-
Lärjunge
-
-
367 inlägg
I butik eller kan man köpa över nätet? Har ingen bil så kan inte transportera en tv..
Ska ju vara samma både i butik och på nätet. Spännande att se vad 65 kommer att gå på om 55 blir så billig.
Postad 23 November 2016 - 14:15
RickyDeg
-
RickyDeg
-
Beroende
-
-
1169 inlägg
Går det att få väldigt kortfattat vilka "problem" det är som kvarstår?
Har läst igenom hela denna, och en mängd andra trådar, men många inlägg är äldre och känns som att vissa problem kan ha åtgärdats nu.
15.000kr låter ju otroligt. Vilket prisras... Nästan så man undrar om något är lurt, LG kanske insett ett problem med panelen som inte går att åtgärda 😉
Råder delade meningar om detta, beroende på vem du frågar och hur de använder sin panel.
Vad mig beträffar är det fortfarande något mer störande/övertydligt judder med LG jämfört med vissa andra fabrikat jag ägt tidigare. På den fronten finns fortfarande utrymme till förbättring.
För att minimera ovanstående kan man applicera TruMotion User (i varierande mängd). Har mer eller mindre inverkan på bilden. Med De-judder reglaget kan du applicera interpolering där ett högt värde (4-10) ger lustig Soap Opera Effect med flyt utan judder. På lägre värden (0-3) introducerar istället TruMotion ryckiga rörelser i vissa situationer. Exempel: tänk dig en lugnare dialog-scen där personer i bild enbart pratar. Deras ansikte och läpp-rörelser kan rycka till och se onaturligt ut. Stänger du av TruMotion försvinner detta, men då kan alltså judder störa istället. TruMotion är fortfarande problematiskt - antingen får du Soap Opera Effect med allehanda artefakter, eller så kan du få enstaka ryckiga rörelser med visst material. Pest eller kolera.
Om du överhuvudtaget märker av detta och störs utav det brukar dock vara individuellt.
Postad 23 November 2016 - 14:33
Fellow88
-
Fellow88
-
Beroende
-
-
1150 inlägg
Så j*vla tråkigt stt man inte har mer pengar nu. Är sjukt sugen på en oled så min LG plasma får bytas ut men den fungerar ju klockrent förutom lite tillfälliga inbränningar.
Postad 23 November 2016 - 14:35
kleinis
-
kleinis
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Råder delade meningar om detta, beroende på vem du frågar och hur de använder sin panel.
Vad mig beträffar är det fortfarande något mer störande/övertydligt judder med LG jämfört med vissa andra fabrikat jag ägt tidigare. På den fronten finns fortfarande utrymme till förbättring.
För att minimera ovanstående kan man applicera TruMotion User (i varierande mängd). Har mer eller mindre inverkan på bilden. Med De-judder reglaget kan du applicera interpolering där ett högt värde (4-10) ger lustig Soap Opera Effect med flyt utan judder. På lägre värden (0-3) introducerar istället TruMotion ryckiga rörelser i vissa situationer. Exempel: tänk dig en lugnare dialog-scen där personer i bild enbart pratar. Deras ansikte och läpp-rörelser kan rycka till och se onaturligt ut. Stänger du av TruMotion försvinner detta, men då kan alltså judder störa istället. TruMotion är fortfarande problematiskt - antingen får du Soap Opera Effect med allehanda artefakter, eller så kan du få enstaka ryckiga rörelser med visst material. Pest eller kolera.
Om du överhuvudtaget märker av detta och störs utav det brukar dock vara individuellt.
Tack för svar!
Men är det ett jämnt judder vi pratar om? Alltså inte att det rycker till ibland?!
Att bilden inte är helt skarp vid rörelser kan jag leva med. Även min kuro hade ju judder vid rörelser, om jag använder begreppet rätt?
Men visas bilden på b6 "fel" på något sätt?, eller är den en korrekt 24p och 50/60p som renderas? Det är det viktigaste för mig.
All form av TruMotion och interpolerings-funktioner går bort för mig, är allergisk mot soapopera och de fel i bilden som dessa skapar.
Fel som dyker upp då och då är i mina ögon värre en ett som kan komma när som helst, då blir det lätt att man sitter och väntar/letar efter felet.
Postad 23 November 2016 - 14:35
Unregistered94f9f4c4
-
Unregistered94f9f4c4
-
Amatör
-
-
57 inlägg
Det jag tycker är intressant är ju att dessa problem verkar varken recensenter eller folk bry sig i, med tanke på recensioner, betyg os....den verkar sälja som smör ändå! 
Postad 23 November 2016 - 14:41
Tore3
-
Tore3
-
Forumräv
-
-
864 inlägg
Jag har en undring till er "lyckliga" ägare av dessa apparater, hur är det att titta på fotboll och vid panoreringar över planen med bilden, är det någon antydan till banding. För det är man extremt allergisk emot.
Postad 23 November 2016 - 14:45
Jaxione
-
Jaxione
-
Forumräv
-
-
666 inlägg
Jag har fått veta av en vän som jobbar på Elgiganten att 55B6 kommer säljas för 15.000.
15?!!! Hur mycket marginal har dom på dessa egentligen. Jag köpte precis min för 17990 på mediamarkt. Undrar om man kan få det priset på MM om man går dit på fredag?
Postad 23 November 2016 - 14:47
AndreasG
-
AndreasG
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
Är det judder med alla bildkällor eller bara vissa?
Postad 23 November 2016 - 14:53
Unregistered242b20f0
-
Unregistered242b20f0
-
Forumräv
-
-
686 inlägg
Jag har en undring till er "lyckliga" ägare av dessa apparater, hur är det att titta på fotboll och vid panoreringar över planen med bilden, är det någon antydan till banding. För det är man extremt allergisk emot.
Jag har haft min sen 2014 ,och har aldrig märkt någon problem med panoreringar oavsett vilken sport man tittar på.
Postad 23 November 2016 - 14:58
kleinis
-
kleinis
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Det jag tycker är intressant är ju att dessa problem verkar varken recensenter eller folk bry sig i, med tanke på recensioner, betyg os....den verkar sälja som smör ändå! 
Problemet är ju att LG skickar ut uppdateringar allt eftersom och att det tom. kan skilja lite på själva panelen i olika utvecklingsomgångar.
Men jag har ju också svårt att tro att problemen är särskilt omfattande, då ingen verkar kunna påpeka direkta fel i bilden.
Postad 23 November 2016 - 15:00
deezel
-
deezel
-
Användare
-
-
237 inlägg
15?!!! Hur mycket marginal har dom på dessa egentligen. Jag köpte precis min för 17990 på mediamarkt. Undrar om man kan få det priset på MM om man går dit på fredag?
Det kommer jag göra som sagt, annars så kör man bara sina 30 dagars öppet köp och lämnar tillbaka (vilket jag inte tror de vill, men men, det får man ju se)
Postad 23 November 2016 - 15:02
Unregistered94f9f4c4
-
Unregistered94f9f4c4
-
Amatör
-
-
57 inlägg
Jag har haft min sen 2014 ,och har aldrig märkt någon problem med panoreringar oavsett vilken sport man tittar på.
Kom inte denna modell 2016??
/D
Postad 23 November 2016 - 15:04
RickyDeg
-
RickyDeg
-
Beroende
-
-
1169 inlägg
Tack för svar!
Men är det ett jämnt judder vi pratar om? Alltså inte att det rycker till ibland?!
Att bilden inte är helt skarp vid rörelser kan jag leva med. Även min kuro hade ju judder vid rörelser, om jag använder begreppet rätt?
Men visas bilden på b6 "fel" på något sätt?, eller är den en korrekt 24p och 50/60p som renderas? Det är det viktigaste för mig.
All form av TruMotion och interpolerings-funktioner går bort för mig, är allergisk mot soapopera och de fel i bilden som dessa skapar.
Fel som dyker upp då och då är i mina ögon värre en ett som kan komma när som helst, då blir det lätt att man sitter och väntar/letar efter felet.
Judder är en sak.
Ryckigheten jag talar om är en annan - den uppstår vid TruMotion, som jag förklarade.
Är du allergisk mot interpolering behöver du inte oroa dig eftersom du slår av TruMotion. Du kan också slå av Real Cinema om du vill. Vissa ägare (även recensenter) menar att LG gör naturligt förekommer judder vid 24 Hz något mer framträdande på sina paneler än andra. Jag är en utav dem. Sedan att TruMotion, även vid minimal applicering, inte klarar enklare ansiktsrörelser utan ryckighet emellanåt är störande för vissa.
Det finns dock många exempel på motsatsen. Det var ju delvis därför som LG gjort uppdateringar på sista tiden. Men tyvärr löste de ett par problem och återintroducerade ett annat...
Judder är en 'naturlig' del av 24 Hz material.
Postad 23 November 2016 - 15:05
Unregistered926e48bf
-
Unregistered926e48bf
-
Rookie
-
1 inlägg
Tittade på Champions League i går. Ingen banding alls. Lite smetigt bild, men detta försvann när jag slog av TruMotion.
Postad 23 November 2016 - 15:09
RickyDeg
-
RickyDeg
-
Beroende
-
-
1169 inlägg
Har inte noterat någon banding på min 55" B6 vid sport och panoreringar överhuvudtaget. Glad för det!
Postad 23 November 2016 - 15:12
Tore3
-
Tore3
-
Forumräv
-
-
864 inlägg
Tittade på Champions League i går. Ingen banding alls. Lite smetigt bild, men detta försvann när jag slog av TruMotion. Jag har haft min sen 2014 ,och har aldrig märkt någon problem med panoreringar oavsett vilken sport man tittar på.
Tackar för svaren. Har inte noterat någon banding på min 55" B6 vid sport och panoreringar överhuvudtaget. Glad för det!
Schysst, tack.
Postad 23 November 2016 - 15:17
kleinis
-
kleinis
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Kom inte denna modell 2016??
/D
Haha, känns tryggt att han inte haft problem de senaste två åren med sin B6
Postad 23 November 2016 - 15:18
RickyDeg
-
RickyDeg
-
Beroende
-
-
1169 inlägg
Tackar för svaren.
Schysst, tack.
Som alltid med sådana här prylar förekommer panel-lotteri, speciellt gällande banding som det ser ut, då jag sett flera på andra forum som haft banding. De flesta drabbade ser ut att äga 65", än dock i mindre utsträckning än föregående års modeller. Man hoppas att LG (samt alla andra för den delen) kan eliminera banding i framtiden.
Redigerat av RickyDeg, 23 November 2016 - 15:19.
Postad 23 November 2016 - 15:23
Stefan Bäckman
-
Stefan Bäckman
-
Forumräv
-
-
976 inlägg
15000:-, Men va fan... Nu får banne mig 5 åringen gå upp och ta sig till dagis själv på fredag morgon. Jag kommer stå i kö till elgiganten då! 
Redigerat av Stefan Bäckman, 23 November 2016 - 15:25.
Postad 23 November 2016 - 15:26
RickyDeg
-
RickyDeg
-
Beroende
-
-
1169 inlägg
15?!!! Hur mycket marginal har dom på dessa egentligen. Jag köpte precis min för 17990 på mediamarkt.
Vad glad att du inte pröjsade 35.000:- vid introduktonen i Maj... som en annan dumsnut gjorde hahaha
Postad 23 November 2016 - 15:34
Ageve
-
Ageve
-
Über-Guru
-
-
12483 inlägg
Läser du alla inlägg, eller bara vissa? ;-)
24p och enbart 24p gäller det, om det nu ens är några problem längre. Enligt Rtings hanterar den 24p utan judder, så länge allt är rätt inställt. Kan inte garantera det dock eftersom jag inte har kollat på B6 tillräckligt mycket.
Postad 23 November 2016 - 15:35
New Player
-
New Player
-
Veteran
-
-
1586 inlägg
Vad glad att du inte pröjsade 35.000:- vid introduktonen i Maj... som en annan dumsnut gjorde hahaha
Been there done that. Man lär sig till slut, haha.
Postad 23 November 2016 - 15:42
RickyDeg
-
RickyDeg
-
Beroende
-
-
1169 inlägg
Enligt Rtings hanterar den 24p utan judder,
Gudskelov vad jag skulle vilja ha deras exemplar...! haha
Redigerat av RickyDeg, 23 November 2016 - 15:42.
Postad 23 November 2016 - 15:44
Unregistered94f9f4c4
-
Unregistered94f9f4c4
-
Amatör
-
-
57 inlägg
Haha, känns tryggt att han inte haft problem de senaste två åren med sin B6 
Kom väl ut i butik i april i år eller nåt va! 😊
Postad 23 November 2016 - 15:50
RickyDeg
-
RickyDeg
-
Beroende
-
-
1169 inlägg
Been there done that. Man lär sig till slut, haha.
Tja... priser i vissa produktkategorier faller ju som sten. Medans andra stiger som heliumballonger.
Det här gör jag aldrig om 
Postad 23 November 2016 - 15:50
lappen69
-
lappen69
-
Lärjunge
-
-
273 inlägg
Gudskelov vad jag skulle vilja ha deras exemplar...! haha
Judder-free 24p: Yes
Judder-free 24p via 60p: No
Judar-free 24p via 60i: No
Postad 23 November 2016 - 15:59
lappen69
-
lappen69
-
Lärjunge
-
-
273 inlägg
Saxat ifrån Rtings
To play 24p source material without judder, you need to activate 'RealCinema' option under 'Setting'→'Picture options'. Although inconsistent, for 60p and 60i sources set 'Trumotion' to user and set 'De-Judder' and 'De-Blur' to 0 to remove judder. It wasn't consistent enough for us to consider a pass though.
Postad 23 November 2016 - 16:03
kleinis
-
kleinis
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Judder-free 24p: Yes
Vad innebär egentligen
När spelar man 24p via 60p/60i?
När man ser en 24p film på Netflix?
Läste lite om det på rtings nu... Men inte helt klok på det ännu.
Förstod att exempel på då 24p via 60p används är om man använder Apple-TV.
Men att "ren" 24p används exemplevis av TVs "Native Streaming Devices" . Vilka är dessa streamingenheter som kör Native 24p då?
Jag ser inget på satellit eller antennTv, ser endast på streamingtjänster så som Netflix, SVT-play och HBO mfl, via Apple-TV, Ps4 och chromecast... Frågan är ju vilka enheter som sänder filmerna i 24p via 60p..?
Man lär sig nytt hela tiden 😶
Redigerat av kleinis, 23 November 2016 - 16:20.
Postad 23 November 2016 - 16:06
New Player
-
New Player
-
Veteran
-
-
1586 inlägg
Kl 20:00 släpper EG sina BF erbjudanden.
Postad 23 November 2016 - 16:15
RickyDeg
-
RickyDeg
-
Beroende
-
-
1169 inlägg
Saxat ifrån Rtings
To play 24p source material without judder, you need to activate 'RealCinema' option under 'Setting'→'Picture options'. Although inconsistent, for 60p and 60i sources set 'Trumotion' to user and set 'De-Judder' and 'De-Blur' to 0 to remove judder. It wasn't consistent enough for us to consider a pass though.
Har läst allt det där men det stämmer inte helt o fullt.
Postad 23 November 2016 - 16:16
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Vad innebär egentligen
Finns förklarat i recensionen.
Men ja det innebär de fall då 24 Hz material matas in som 60i/60p i tvn (dvs källan har utfört 3:2 pulldown). Tex Netflix från AppleTV.
Redigerat av pacman, 23 November 2016 - 16:17.
Postad 23 November 2016 - 16:19
Unregistered0b8f8ff9
-
Unregistered0b8f8ff9
-
Amatör
-
-
87 inlägg
Jag var nere på EG precis. Eller körde 5 mil mest för att snacka lite skit och se vad de hade hemma.
Då jag är på jakt efter en TV och lite andra enheter frågade jag ( snål som man är ) om ni kunde matcha de bästa priserna som de andra har på nätet.
Mest för jag vill inte beställa TVn från typ MM, receivern från Hifi klubben och PS4 från er.
Hans svar blev att, kom in på fredag så diskuterar vi det då.
Jo, hade det varit så lätt sade jag. Har ingen möjlighet att komma in då jag jobbar. Och skulle jag komma in till er och det visar sig att varorna är slut som jag vill ha. Hur gör vi då?
Det hade han inget bra svar på.
Han avslutade med att säga, kommer du in i butiken på fredag lär du inte gå härifrån utan TV.
Då sa jag att för 15000:- på en OLED köper jag 2 st.
Då snurrade han på huvudet, så tror inte att de sänker till 15000:-.
Men det kan vara jag som missförstod säljaren.
Postad 23 November 2016 - 16:27
Stefan Bäckman
-
Stefan Bäckman
-
Forumräv
-
-
976 inlägg
Jag var nere på EG precis. Eller körde 5 mil mest för att snacka lite skit och se vad de hade hemma.
Då jag är på jakt efter en TV och lite andra enheter frågade jag ( snål som man är ) om ni kunde matcha de bästa priserna som de andra har på nätet.
Mest för jag vill inte beställa TVn från typ MM, receivern från Hifi klubben och PS4 från er.
Hans svar blev att, kom in på fredag så diskuterar vi det då.
Jo, hade det varit så lätt sade jag. Har ingen möjlighet att komma in då jag jobbar. Och skulle jag komma in till er och det visar sig att varorna är slut som jag vill ha. Hur gör vi då?
Det hade han inget bra svar på.
Han avslutade med att säga, kommer du in i butiken på fredag lär du inte gå härifrån utan TV.
Då sa jag att för 15000:- på en OLED köper jag 2 st.
Då snurrade han på huvudet, så tror inte att de sänker till 15000:-.
Men det kan vara jag som missförstod säljaren.
Ja ja, vi får se om typ 3,5 timmar... 
Postad 23 November 2016 - 16:29
alexander_e_b
-
alexander_e_b
-
Beroende
-
-
1006 inlägg
Elgiganten går ut med alla sina erbjudande 20:00 idag...
(Missade att något redan lagt ut det)
Redigerat av alexander_e_b, 23 November 2016 - 16:29.
Postad 23 November 2016 - 16:30
flygarmange
-
flygarmange
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
För er kännedom så har Hi-Fi Klubben 65" ute för 29990:- nu. Det syns inte på prisjakt än av någon anledning men jag bokade en till det priset i butik nyss.
https://www.hifiklub...ent=LGOLED65B6V
Postad 23 November 2016 - 16:31
alexander_e_b
-
alexander_e_b
-
Beroende
-
-
1006 inlägg
För er kännedom så har Hi-Fi Klubben 65" ute för 29990:- nu. Det syns inte på prisjakt än av någon anledning men jag bokade en till det priset i butik nyss.
https://www.hifiklub...ent=LGOLED65B6V
Vi vet
Postad 23 November 2016 - 16:35
alexander_e_b
-
alexander_e_b
-
Beroende
-
-
1006 inlägg
Angående Elgigantens prisgaranti gäller den bara om butiken har varan i butiken va???
Postad 23 November 2016 - 16:49
Unregistered0b8f8ff9
-
Unregistered0b8f8ff9
-
Amatör
-
-
87 inlägg
Satt och kollade på vilket mått väggfästet har.
Är det 300×200 som det står på prisjakt eller 400×200 som står på deras hemsida?
Postad 23 November 2016 - 16:51
Ageve
-
Ageve
-
Über-Guru
-
-
12483 inlägg
Helst aldrig, dvs det bästa/enklaste är om spelaren hanterar 24p korrekt.
Det beror helt på mediaspelaren/datorn/whatever som används vid uppspelningen. Tryck på info-knappen på TV-fjärren, så ser du vilken signal den tar emot.
Redigerat av Ageve, 23 November 2016 - 16:54.
Postad 23 November 2016 - 17:02
Unregisteredc49a1f15
-
Unregisteredc49a1f15
-
Mästare
-
-
3205 inlägg
Helst aldrig, dvs det bästa/enklaste är om spelaren hanterar 24p korrekt.
Vilket typ alla gör bortsett från Panasonics allra första, om den ens fungerar (tio år sedan lansering).
EDIT: Det är ju vanligt att HD-CRTs som bäst kan visa 1080/60i, vilket gör 24 b/s helt omöjligt, men det är nog inte många här som sitter med en sådan setup och har inte mycket gemensamt med OLED-skärmar att göra.
Redigerat av Unregisteredc49a1f15, 23 November 2016 - 17:04.
Postad 23 November 2016 - 17:05
Ageve
-
Ageve
-
Über-Guru
-
-
12483 inlägg
Vilket typ alla gör bortsett från Panasonics allra första, om den ens fungerar (tio år sedan lansering).
Ja, det är väl mest billiga (eller felinställda) mediaspelare osv som kan ställa till det.
Postad 23 November 2016 - 17:07
kleinis
-
kleinis
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
EDIT: Det är ju vanligt att HD-CRTs bara kan visa 1080/60i, vilket gör 24 b/s helt omöjligt, men det är nog inte många här som sitter med en sådan setup och har inte mycket gemensamt med OLED-skärmar att göra.
Men när vi pratar streamingenheter är det väl snarare tvärtom, ganska vanligt att det är 24p via 60p. Apple TV skickar som jag förstår Netflix 24p i 60p, och kan inte TVn ändra till 24p så uppstår judder.
Netflixappen i TVn, vet ni om den ger native 24p?
Redigerat av kleinis, 23 November 2016 - 17:09.
Postad 23 November 2016 - 17:26
Unregisteredd71d8c15
-
Unregisteredd71d8c15
-
Forumräv
-
-
914 inlägg
Angående Elgigantens prisgaranti gäller den bara om butiken har varan i butiken va???
Enbart mot lokala Butiker som har varan i lager.
Sista är för att lockvaror finns i väldigt begränsad mängd för att sälja slut fort och försöka kränga på kunden en dyrare tv med bättre provision
Postad 23 November 2016 - 17:32
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Men när vi pratar streamingenheter är det väl snarare tvärtom, ganska vanligt att det är 24p via 60p. Apple TV skickar som jag förstår Netflix 24p i 60p, och kan inte TVn ändra till 24p så uppstår judder.
Netflixappen i TVn, vet ni om den ger native 24p?
Exakt.
Nu tror jag iofs inte det är specifikt 3:2 judder i sig som är orsaken till att många ibland observerar/klagar endel på LGs rörelsehanteringen. Tror det är nått annat som fular sig...
Det skulle dock kunna vara så att en signal med 3:2 judder visas "extra dåligt" av LG (som Ringblixt var inne på I G6 testet) och att det är i dessa fall folk reagerar.
Postad 23 November 2016 - 18:00
Fellow88
-
Fellow88
-
Beroende
-
-
1150 inlägg
Ren tillfällighet eller? 45 butiker med den i lager och 50+ i webblager.
Jag funderar på. Hur fungerar collect @store om man gör de imorgon och åker in på
Fredagen...
Postad 23 November 2016 - 18:03
yamahafj
-
yamahafj
-
Amatör
-
-
86 inlägg
Enbart mot lokala Butiker som har varan i lager.
Sista är för att lockvaror finns i väldigt begränsad mängd för att sälja slut fort och försöka kränga på kunden en dyrare tv med bättre provision
Men vad definieras som en "lokal". 1km, 1 mil, 10 mil bort?
Postad 23 November 2016 - 18:04
New Player
-
New Player
-
Veteran
-
-
1586 inlägg
Bokningen är giltig i 24 timmar från beställningstillfället. Observera att kampanjkoder och rabatter inte är tillgängliga när du väljer Collect@Store.
Postad 23 November 2016 - 18:07
Fellow88
-
Fellow88
-
Beroende
-
-
1150 inlägg
Ingen kampanjkod bara priset som ändrat sig den ena dagen och med deras egna prisgaranti och öppet köp har de svårt att hävda annat. Kan ju vara så att de låser collect @store dock imorgon
Redigerat av Fellow88, 23 November 2016 - 18:08.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|