Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Telia Digital-TV *

34706 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Kreatel IP-STB 1510 (Digitalboxar) 1 6,15 (26) Inga priser
Motorola Home VIP 1510 (Digitalboxar) Rapporterad 1 4,62 (12) Inga priser
Motorola Home VIP 1910 (Digitalboxar) 1 6 (16) Inga priser
Motorola Home VIP 1910-9 (Digitalboxar) 1 6,07 (13) Inga priser
Motorola Home VIP 1960-9 (Digitalboxar) 0 (0) Inga priser
Motorola Home VIP 1903 (Digitalboxar) 1 4,33 (8) Inga priser
Motorola Home VIP 1963 (Digitalboxar) 1 6,1 (20) Inga priser
Motorola Home VIP 1003 (Digitalboxar) 1 4,91 (10) Inga priser
111 relaterade trådar
Telia IP-TV in i HTPC? (592 inlägg) 7 år sedan
Telia digital-tv genom Receiver fungerar plötsligt inte... (gul bild) (3 inlägg) 8 år sedan
ATV 4, Telia tvbox, Pioneer vsx 1021 missmatch?? (9 inlägg) 8 år sedan
Canal Digital IPTV (908 inlägg) 9 år sedan
Samsung 2013 Universal Remote + Motorola VIP1903? (4 inlägg) 10 år sedan
IPTV? Finns det vettiga boxar/system (16 inlägg) 11 år sedan
Bästa system för inspelning av TV-program? (5 inlägg) 11 år sedan
Motorola VIP 1910-9 Canal Digital (3 inlägg) 11 år sedan
Telia Digital TV & DVD Recorder (6 inlägg) 13 år sedan
Telias Motorola 1003 (1 inlägg) 13 år sedan
BBBs digitalbox och digitaltv (122 inlägg) 13 år sedan
Boxer IPTV -> tas över av Kramnet! (37 inlägg) 14 år sedan
Problem efter att jag kopplat till motorola-vip1910-9 till min router (16 inlägg) 14 år sedan
Problem, motorola Vip 1910/canaldigital (4 inlägg) 14 år sedan
Motorola VIP 1963 vs Humax HDPVR-1000C (7 inlägg) 14 år sedan
Inget ljud i HDMI med Motorola VIP1910-9 till Telia FiberLAN digitalTV (8 inlägg) 14 år sedan
Motorola VIP 1963 ADSL 24Mbit? (2 inlägg) 14 år sedan
IPTV - HD 'Öppen IPTV' (27 inlägg) 14 år sedan
Telia digitalboxar - VIP 1910-9 vs. VIP 1003 (4 inlägg) 14 år sedan
Motorola VIP1919-9 och Bose v30 (0 inlägg) 14 år sedan
Telia digital-TV VIP1963 boxen och ADSL (2 inlägg) 14 år sedan
Någon med erfarenheter av FastTV ? (27 inlägg) 14 år sedan
Olika storlekar på LG-tv med telia digitalbox (6 inlägg) 14 år sedan
Motorola 1963 HDMI trubbel (1 inlägg) 15 år sedan
Fjärren funkar ej... (18 inlägg) 15 år sedan
Dela inspelade program i nätverket (1 inlägg) 15 år sedan
spela in från en Motorola 1903 & telia (2 inlägg) 15 år sedan
installations problem (1 inlägg) 15 år sedan
Problem koppla in Digitalbox i Tv (5 inlägg) 15 år sedan
PM: Telias kunder först att testa hdtv i bredbandsnätet (34 inlägg) 15 år sedan
Motorola VIP 1963 Scart-RBG (3 inlägg) 15 år sedan
Kna man configurera Motorola 1910-9 box manuellt? (2 inlägg) 15 år sedan
vip 1963 som extern hdd via nätverket. (2 inlägg) 15 år sedan
Motorola 1963 YPbPr (1 inlägg) 15 år sedan
Motorola VIP1963 (5 inlägg) 15 år sedan
Vad göra med en MOTOROLA 1910 ? (1 inlägg) 15 år sedan
Kreatel IP-STB 1510 digitalbox (32 inlägg) 15 år sedan
Boxer IPTV (17 inlägg) 15 år sedan
Ingen bild med HDMI? (3 inlägg) 15 år sedan
1080i på Motorola 1910 (3 inlägg) 15 år sedan
Homeplug och Telia bredbands tv (7 inlägg) 15 år sedan
Dum fråga kanske! :-) (1 inlägg) 15 år sedan
Motorola 1910 digitalmottagare (12 inlägg) 15 år sedan
Homebase kommer till Sverige (2 inlägg) 15 år sedan
Motorola + teliafiber + vhs/dvd (0 inlägg) 15 år sedan
1510 som MediaExtender (52 inlägg) 15 år sedan
Telia digital bredband tv på flera box/tv? (5 inlägg) 15 år sedan
telia digitalbox till tv (fiber Lan) Scart eller Hdmi? (1 inlägg) 15 år sedan
Ny serie HD-boxar från Kreatel! IPTV/DVB-T/MPEG4 (22 inlägg) 15 år sedan
Kreatel 1510 (0 inlägg) 15 år sedan
Canal Digital IPTV - hur funkar det? Bra box? (4 inlägg) 15 år sedan
Streama/strömma från PC till motorola 1910 (3 inlägg) 15 år sedan
Motorola VIP 1510 med antenn? (3 inlägg) 15 år sedan
Bredbandsbolagets IPTV (5 inlägg) 15 år sedan
Problem med blinkade bild vid uppstart (0 inlägg) 15 år sedan
Telia STB (Motorola VIP 1910-9 (1 inlägg) 15 år sedan
Digital-TV,telefoni+bredband hos BBB? (2 inlägg) 15 år sedan
motorola 1510 -> digital coax (2 inlägg) 15 år sedan
Telia triple play - trådlös? (7 inlägg) 15 år sedan
Telia digital-tv via ADSL med HDMI (10 inlägg) 15 år sedan
Bild via HDMI Telia dig. TV (5 inlägg) 15 år sedan
Telia Digital TV Inspelning (2 inlägg) 15 år sedan
HDTV via bredbandet från Canal Digital (16 inlägg) 16 år sedan
Telia och Viasat (3 inlägg) 16 år sedan
Lundbergs byter comhem till telia i alla sina fastigheter (12 inlägg) 16 år sedan
Hur fungerar bbb iptv (3 inlägg) 16 år sedan
BBB IP-TV i HTPC (109 inlägg) 16 år sedan
Smart i datorn (0 inlägg) 16 år sedan
Inloggning (0 inlägg) 16 år sedan
Motorola VIP 1910 - fel programinfo (0 inlägg) 16 år sedan
Motorola hdmi box till lcd datorskärm (1 inlägg) 16 år sedan
Köpa egen box till Fast-TV (5 inlägg) 16 år sedan
Synpunkter på BBB:s ip-tv (8 inlägg) 16 år sedan
Fjärrontrollen till Motorola vip1510 (4 inlägg) 16 år sedan
Multifjärr till Samsung LE40R89 och Sony STR-DB940 samt Telias digitalbox (1 inlägg) 16 år sedan
iptv med HD (3 inlägg) 16 år sedan
Bredbandsbolagets tv i 2 apparater? (0 inlägg) 16 år sedan
PX80E och 1910 Box från Telia (1 inlägg) 16 år sedan
ip tv (1 inlägg) 16 år sedan
Problem med att ljudet hackar, Telia Digital TV (1 inlägg) 16 år sedan
trådlös TV? (4 inlägg) 16 år sedan
Bredbandsdbolaget (4 inlägg) 16 år sedan
Telia IP-Tv (3 inlägg) 16 år sedan
Telia digital tv kvalitet (1 inlägg) 16 år sedan
HDTV via bredband? (2 inlägg) 16 år sedan
SVT Play flyttar till tv:n och låter dig se OS på tider som passar dig (7 inlägg) 16 år sedan
teliatv (vip1510) till philips mdc988 (1 inlägg) 16 år sedan
Telia eller BBB? (1 inlägg) 16 år sedan
Motorola 1910 (2 inlägg) 16 år sedan
blå prickar i rutan (3 inlägg) 16 år sedan
Bildkvalitet på Telias bredbandstv jämfört med parabol (4 inlägg) 16 år sedan
Telia digital-TV (1 inlägg) 16 år sedan
Köp av platt tv för bästa bild (2 inlägg) 16 år sedan
bbb digitalbox (bredbandsbolaget) (8 inlägg) 16 år sedan
Telia digitalboxer (2 inlägg) 16 år sedan
Cardsplitter för Telia digital TV (1 inlägg) 16 år sedan
Telia IP-TV (5 inlägg) 16 år sedan
Viasats kanaler till Telias digital-tv-kunder (6 inlägg) 16 år sedan
Någon med Motorola 1910 och Toshiba Z3030? (0 inlägg) 17 år sedan
Manual 1910 (0 inlägg) 17 år sedan
Kreatel IP-STB & Logitech Harmony 525 (7 inlägg) 17 år sedan
Kreatel ipstb 1510/ Motorola vip1510 extender (0 inlägg) 17 år sedan
Fjärrkontroll till Kreatel-box för Viasat: Kod, tack! (0 inlägg) 17 år sedan
Koppla Kreatel stb-ip 1510 digitalbox till HP w2207h datorskärm (0 inlägg) 17 år sedan
Koder till universalkontroll för Andersson och Kreatel (0 inlägg) 17 år sedan
TV/Dator i stadsnät (0 inlägg) 17 år sedan
Telia Digital TV (1 inlägg) 17 år sedan
Bredbandsbolaget, vilken box? (5 inlägg) 17 år sedan
Trådlös inkoppling av Motorola VIP1510 (1 inlägg) 17 år sedan
Trådlös inkoppling av Motorola VIP1510 (0 inlägg) 17 år sedan
Kreatel Ipbox (2 inlägg) 17 år sedan

Postad 14 mars 2012 - 18:30

TeliaKundservice
  • TeliaKundservice
  • Telia kundservice

• 2 532 inlägg
  • 0
Jag har lite tråkigare information rörande nya programvaran som är beräknad att komma på tisdag.

Den kommer inte bygga på SDK 4.3 utan på SDK 4.1 (den som kom från tillverkaren av boxen förra sommaren). Orsaken är att vi inte är klara med testerna på 4.3. Normalt har det kommit en uppgradering varje månda utom på sommaren och vid jul men vi får väl se när nästa kommer efter den på tisdag.

Detta innebär bara att ni som kunder kommer att uppleva väldigt få förändringar, och den största är nog att det kommer fungera som det ska när vi går över till sommartid.

Markus Johansson
Telia Kundservice

Postad 14 mars 2012 - 18:34

Krutrök
  • Krutrök
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0

Jag tycker att detta är det största problemet med Telia. Att bara kunna se det program som spelas in är ju t o m med sämre än hur det var på VHS-tiden. Det kan inte stämma att de flesta är nöjda att ha det så.

Jag behöver inte ens Telias box för det. Det går att använda min gamla VHS-spelare!

Postad 14 mars 2012 - 23:24

TeliaKundservice
  • TeliaKundservice
  • Telia kundservice

• 2 532 inlägg
  • 0

Jag tycker att detta är det största problemet med Telia. Att bara kunna se det program som spelas in är ju t o m med sämre än hur det var på VHS-tiden. Det kan inte stämma att de flesta är nöjda att ha det så.

Men du kan ju faktiskt titta på flera inspelningar du gjort tidigare samtidigt som du spelar in ett program, det kan du väl inte göra med din VHS spelare? ;)

Jag har förklarat det tekniska problemet jag ser med detta. Att det rent tekniskt går i vissa gynnsamma fall att se på en kanal och spela in en annan på xDSL har jag testat och det gick bra. (Detta gjordes med ett testkonto så innan ni frågar, jag kan inte fixa detta åt någon av er i dagsläget...)

Det är möjligt att man kanske kan få till så man kan spela in två kanaler samtidigt om man stänger av timeshift, men för detta krävs det utveckling från leverantören av digital-tv boxen och just nu jobbar man med lite andra viktiga funktioner för de saker vi kommer lansera inom en snar framtid.

Markus Johansson
Telia Kundservice

Postad 14 mars 2012 - 23:37

Unregistered1cf6b089
  • Unregistered1cf6b089
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Men du kan ju faktiskt titta på flera inspelningar du gjort tidigare samtidigt som du spelar in ett program, det kan du väl inte göra med din VHS spelare? ;)

Jag har förklarat det tekniska problemet jag ser med detta. Att det rent tekniskt går i vissa gynnsamma fall att se på en kanal och spela in en annan på xDSL har jag testat och det gick bra. (Detta gjordes med ett testkonto så innan ni frågar, jag kan inte fixa detta åt någon av er i dagsläget...)

Det är möjligt att man kanske kan få till så man kan spela in två kanaler samtidigt om man stänger av timeshift, men för detta krävs det utveckling från leverantören av digital-tv boxen och just nu jobbar man med lite andra viktiga funktioner för de saker vi kommer lansera inom en snar framtid.

Markus Johansson
Telia Kundservice

Man blir ju onekligen nyfiken på vad som är viktigare än att kunna spela in, titta på och enkelt kunna använda sin box...
Ni har väl ingen konstig fokusgrupp som lurat i er att det skall synas på facebook vilket program man tittar på eller några andra sanslösa funktioner.
Överraska mig gärna, men jag ser inget viktigare att förbättra än inspelningsmöjligheterna.
Två samtidiga inspelningar med fiber..det skulle smaka bra.

Redigerat av Unregistered1cf6b089, 14 mars 2012 - 23:49.

Postad 14 mars 2012 - 23:42

Joakim_A
  • Joakim_A
  • Forumräv

• 782 inlägg
  • 0
Om man har den inspelningsbara boxen i standby och har en programmerad timer-inspelning. Kommer den då att gå igång som vanligt eller blir det en misslyckad inspelning?

Hur är det med volymnivån. Påverkas en inspelning av den volym man hade inställd när inspelningen pågick?

Tex om man har volymen på 50% blir det då tystare ljud på inspelningen eller påverkas inte inspelningen av inställd volym?

Blir det inget ljud på inspelningen om man hade mute på?

Redigerat av Joakim_A, 14 mars 2012 - 23:43.

Postad 15 mars 2012 - 01:46

GannTrader
  • GannTrader
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0

Om man har den inspelningsbara boxen i standby och har en programmerad timer-inspelning. Kommer den då att gå igång som vanligt eller blir det en misslyckad inspelning?

Ja den kommer att gå igång oavsett om boxen är på eller av.

Hur är det med volymnivån. Påverkas en inspelning av den volym man hade inställd när inspelningen pågick?
Tex om man har volymen på 50% blir det då tystare ljud på inspelningen eller påverkas inte inspelningen av inställd volym?
Blir det inget ljud på inspelningen om man hade mute på?

Har inte testat detta men det kan jag inte tänka mig. Utgår ifrån att boxen spelar in inkommande ljud inte utgående.

/GannTrader

Redigerat av GannTrader, 15 mars 2012 - 01:46.

Postad 15 mars 2012 - 02:03

Bosse-i-skogen
  • Bosse-i-skogen
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0
Den spelar även in alla textspår och alla ljudformat programmet sändes i efter vad jag minns efter inspelning av ett program på SVT med 5.1 ljud. Jag kunde när jag såg på inspelningen skifta mellan 5:1 och det andra analoga ljudet.

Postad 15 mars 2012 - 07:15

Paul Holmgren
  • Paul Holmgren
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0

Den spelar även in alla textspår och alla ljudformat programmet sändes i efter vad jag minns efter inspelning av ett program på SVT med 5.1 ljud. Jag kunde när jag såg på inspelningen skifta mellan 5:1 och det andra analoga ljudet.

Men inte texttv texten typ 199 890 osv.
En ytterligare brist som skulle lösas om texten alltid kommer via mpeg stream'en.

Postad 15 mars 2012 - 08:28

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1 741 inlägg
  • 0

Markus Johansson
Telia Kundservice

Som sagt, du/ni drar ju alla xDSL-kunder över en kam.... VDSL-kunder har ju bandbredden för att klara av en inspelning och se på en annan kanal samtidigt, NU, med dagens teknik. Att det kräver mer prövning & eventuellt utveckling från boxens leverantör för ADSL-användare är en annan femma.

Har man redan dragit en gräns vid fiber tidigare då VDSL inte fanns, varför kan man inte göra det igen fast inkludera VDSL-köparna som faktiskt har kapaciteten. Finns inga ursäkter enligt mig.

Postad 15 mars 2012 - 10:29

j_c
  • j_c
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Har funderat på det här med de olika digitalboxarna. När försvann egentligen de tidigare boxarna ur sortimenetet, tex Motorola VIP 1910 och Motorloa VIP 1903? Eller går det fortfarande att få dom när man tecknar abonemang?

Har de ej inspelningsbara boxarna alltid haft samma pris? Dvs 1910, 1903 och 1003 som i princip ersätter varandra har de också haft samma pris som den innan?

Postad 15 mars 2012 - 10:50

rfi99
  • rfi99
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Kan man ha två boxar inkopplade hemma samtidigt? Eller behöver man ha någon speciell tjänst för det?

Postad 15 mars 2012 - 14:05

d_elofson
  • d_elofson
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0

Kan man ha två boxar inkopplade hemma samtidigt? Eller behöver man ha någon speciell tjänst för det?

Går alldeles utmärkt, du får ju dock teckna tvilling/extra-abonnemang för det. Jag själv har två VIP1003, en i v-rummet, en i sovrummet.

Postad 15 mars 2012 - 14:14

rfi99
  • rfi99
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Går alldeles utmärkt, du får ju dock teckna tvilling/extra-abonnemang för det. Jag själv har två VIP1003, en i v-rummet, en i sovrummet.

Men behöver man tvillingabonnemang även om man inte tittar på båda samtidigt?

Postad 15 mars 2012 - 14:16

TeliaKundservice
  • TeliaKundservice
  • Telia kundservice

• 2 532 inlägg
  • 0

Så länge boxen har ström kommer den att försöka spela in, men har man t.ex. ingen åtkomst av nätverket kommer den ju misslyckas så kunder som sätter boxen i standby och stänger av sin ruckus eller sitt modem/swtich kommer att få en misslyckas inspelning.

Boxen sparar ner en exakt kopia av det data som kommer i strömmen till hårddisken.

Men inte texttv texten typ 199 890 osv.

Detta beror på att texten kommer från en webserver och inte skickas med i mpeg strömmen

En ytterligare brist som skulle lösas om texten alltid kommer via mpeg stream'en.

Yep, allt vore jättesimpelt om programbolagen kunde skicka DVB-subtittles istället för att texta via text-tv eller använder text-tv textning.

Markus Johansson
Telia Kundservice

Postad 15 mars 2012 - 17:42

TeliaKundservice
  • TeliaKundservice
  • Telia kundservice

• 2 532 inlägg
  • 0

Men behöver man tvillingabonnemang även om man inte tittar på båda samtidigt?

Ja, man behöver tvilling eller extra till den andra boxen.

Markus Johansson
Telia Kundservice

Postad 15 mars 2012 - 17:56

TeliaKundservice
  • TeliaKundservice
  • Telia kundservice

• 2 532 inlägg
  • 0

Som sagt, du/ni drar ju alla xDSL-kunder över en kam.... VDSL-kunder har ju bandbredden för att klara av en inspelning och se på en annan kanal samtidigt, NU, med dagens teknik. Att det kräver mer prövning & eventuellt utveckling från boxens leverantör för ADSL-användare är en annan femma.

Har man redan dragit en gräns vid fiber tidigare då VDSL inte fanns, varför kan man inte göra det igen fast inkludera VDSL-köparna som faktiskt har kapaciteten. Finns inga ursäkter enligt mig.

Vi är tillbaka till det jag skrev förut, det går inte att garantera att alla kunder som har VDSL får tillräckligt med bandbredd i alla lägen för att det ska gå att göra så. En VDSL kund som har två boxar med HD kan då teoretiskt sätt ha 4 HD strömmar samtidigt och det är ca 40 Mb/s i bandbredd som behövs då. Att du har VDSL betyder inte att du alltid har tillräckligt med bandbredd helt enkelt. Har du bredband 12-30 Mb/s har du dock oftast minst 12 Mb/s, det är allt vi kan säga.

Markus Johansson
Telia Kundservice

Postad 15 mars 2012 - 18:44

Krutrök
  • Krutrök
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0

Vi är tillbaka till det jag skrev förut, det går inte att garantera att alla kunder som har VDSL får tillräckligt med bandbredd i alla lägen för att det ska gå att göra så. En VDSL kund som har två boxar med HD kan då teoretiskt sätt ha 4 HD strömmar samtidigt och det är ca 40 Mb/s i bandbredd som behövs då. Att du har VDSL betyder inte att du alltid har tillräckligt med bandbredd helt enkelt. Har du bredband 12-30 Mb/s har du dock oftast minst 12 Mb/s, det är allt vi kan säga.

Markus Johansson
Telia Kundservice

Förstår ditt resonemang men det känns ändå surt att jag med en enda box och utan HD inte kan få funktionen trots att jag har VDSL uppåt 60 Mbs.

Postad 15 mars 2012 - 19:12

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1 741 inlägg
  • 0

Markus Johansson
Telia Kundservice

Med tanke på Telias HD-utbud så känns inte det som ett troligt scenario idag ;)

Sannolikheten att NÅN skulle lyckas med just det finns ju, men chansen måste ju ses som extremt liten och skulle en kund mot all förmodan ringa in & klaga och få förklarat för sig varför det inte fungerar med 4 HD-strömmar så tror jag inte att de skulle fortsätta klaga om alternativet var att gå tillbaka till dagens värdelösa upplägg.

Inser att ni inte vill eller kommer att lägga någon energi på detta för oss xDSL-kunder och det är ju synd då jag inte kan ha fiber i mitt hus. Så så länge jag är fast med Telia så sitter jag kvar med denna stenålderslösning som det faktiskt är med dagens teknik.

Som sagt, det GÅR fortfarande att fixa och det vet du. Det handlar mest om viljan hos Telia.

Postad 15 mars 2012 - 20:57

Unregisteredfa46ece3
  • Unregisteredfa46ece3
  • Lärjunge

• 320 inlägg
  • 0

Jag har lite tråkigare information rörande nya programvaran som är beräknad att komma på tisdag.

Den kommer inte bygga på SDK 4.3 utan på SDK 4.1 (den som kom från tillverkaren av boxen förra sommaren). Orsaken är att vi inte är klara med testerna på 4.3. Normalt har det kommit en uppgradering varje månda utom på sommaren och vid jul men vi får väl se när nästa kommer efter den på tisdag.

Detta innebär bara att ni som kunder kommer att uppleva väldigt få förändringar, och den största är nog att det kommer fungera som det ska när vi går över till sommartid.

Markus Johansson
Telia Kundservice

Det har ju ändå gått så lång tid sedan senaste uppdateringen. Varför backa? Bättre att skippa att uppdatera överhuvudtaget då, testa klart den nya versionen och släppa den i april/maj istället. Det kan ju i alla fall jag tycka, om nu ändå inte uppdateringen som kommer gör så mycket i sig, mer än att förbereda för kommande "saker".

Nä, lägg energi på att släppa en större uppdateringen och backa då in allt "kommande" i den, det är mitt råd.

Postad 15 mars 2012 - 21:44

TeliaKundservice
  • TeliaKundservice
  • Telia kundservice

• 2 532 inlägg
  • 0

Det har ju ändå gått så lång tid sedan senaste uppdateringen. Varför backa? Bättre att skippa att uppdatera överhuvudtaget då, testa klart den nya versionen och släppa den i april/maj istället. Det kan ju i alla fall jag tycka, om nu ändå inte uppdateringen som kommer gör så mycket i sig, mer än att förbereda för kommande "saker".

Nä, lägg energi på att släppa en större uppdateringen och backa då in allt "kommande" i den, det är mitt råd.

Att det kommer en uppdatering nu beror till stor del på att det är en fix för sommartiden som kommer nu och den bör man ju släppa innan sommartiden börjar. Sen kanske det finns något mer som jag inte kan säga innan tisdag..

Markus Johansson
Telia Kundservice

Postad 15 mars 2012 - 22:36

Bosse-i-skogen
  • Bosse-i-skogen
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Yep, allt vore jättesimpelt om programbolagen kunde skicka DVB-subtittles istället för att texta via text-tv eller använder text-tv textning.

Markus Johansson
Telia Kundservice

SVT försökte med detta när digital-tv i marknätet introducerades för många år sedan men alla på marknaden förekommande boxar klarade inte av att hantera den typen av textning på ett bra sätt så SVT fick återgå till den gamla vanliga inbrända texten. Men oj vad behaglig textningen var när den fungerade! Skarpt och kontrastrik vit färg och utan bakgrund. Riktigt behaglig textning som dessutom oavsett program kunde väljas bort om man ville (själv hatar jag textningen när det är det engelska språket som talas och tar bort textningen om det går) Men alla boxar klarade inte av denna typen av textning så det så det fick som sagt läggas ner.

Redigerat av Bosse-i-skogen, 15 mars 2012 - 22:39.

Postad 15 mars 2012 - 23:39

Unregisteredfa46ece3
  • Unregisteredfa46ece3
  • Lärjunge

• 320 inlägg
  • 0

Att det kommer en uppdatering nu beror till stor del på att det är en fix för sommartiden som kommer nu och den bör man ju släppa innan sommartiden börjar. Sen kanske det finns något mer som jag inte kan säga innan tisdag..

Markus Johansson
Telia Kundservice

oki...

Postad 16 mars 2012 - 11:35

twebbas
  • twebbas
  • Veteran

• 1 820 inlägg
  • 0
Hoppar direkt in i tråden. Utan att ha lusläst alla 386 sidor så undrar jag om man verkligen behöver en inspelningsbar box när man har telia? Hur mycket utav programmen kan man se utan box via deras play-liknande tjänst?

Hur stabil är den inspelningsbara boxen/den normala?

Postad 16 mars 2012 - 13:14

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0

Hoppar direkt in i tråden. Utan att ha lusläst alla 386 sidor så undrar jag om man verkligen behöver en inspelningsbar box när man har telia? Hur mycket utav programmen kan man se utan box via deras play-liknande tjänst?

Ser du mycket på TV är en inspelningsbar box ett måste då playtjänsterna lovar betydligt mer än de (inne)håller. Massor av program finns inte där (troligen pga rättigheter) och av många serieavsnitt finns bara det senast visade.

Min 1963 har gått bra, andra har det inte så det verkar lite hugget som stucket.

Redigerat av tomano58, 16 mars 2012 - 13:14.

Postad 16 mars 2012 - 14:01

MumboJumboMike
  • MumboJumboMike
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

För min del har den varit hur stabil som helst, ser nästan inget "live", programmerar in vad jag vill se vi appen och ser det någon gång när jag får tid. Men man borde väl antagligen betala extra för detta i och med att man "missar" så mycket reklaminslag.

Postad 17 mars 2012 - 00:02

Bosse-i-skogen
  • Bosse-i-skogen
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0
1963-boxen är ett måste enligt mig. Man vänjer sig vid att kunna lägga in en inspelning via appen i mobilen när man är på jobbet kvällstid. Och det som jag absolut inte kan vara utan numera är att helt enkelt kunna pausa direktsändningen när jag vill!

Och min box krånglar aldrig.

Redigerat av Bosse-i-skogen, 17 mars 2012 - 00:03.

Postad 18 mars 2012 - 10:15

ZyRox
  • ZyRox
  • Användare

• 142 inlägg
  • 0
Nu blir man irriterad Min hyresvärd har ett avtal med Telia där vi som hyresgäster får ett antal kanaler som ingår i hyran. Men jag nöjde mig inte med dom utan beställde stora kanalpaketet för 199 kr/mån För några dagar sen fick jag höra av min hyresvärd att vi som hyresgäster ska betala 139 kr/mån för stora paketet. När jag ringer och påpekar detta för Telia säger dom att det är så 139 kr ska vi betala.
Men nu är det så att jag betalt 199 kr i över ett halvår och när jag säger det säger dom att jag får skylla mig själv som inte hört av mig tidigare. Någon kompensation kan jag glömma. Dags att välja någon annan som leverantör

Postad 18 mars 2012 - 11:08

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0

Nu blir man irriterad Min hyresvärd har ett avtal med Telia där vi som hyresgäster får ett antal kanaler som ingår i hyran. Men jag nöjde mig inte med dom utan beställde stora kanalpaketet för 199 kr/mån För några dagar sen fick jag höra av min hyresvärd att vi som hyresgäster ska betala 139 kr/mån för stora paketet. När jag ringer och påpekar detta för Telia säger dom att det är så 139 kr ska vi betala.
Men nu är det så att jag betalt 199 kr i över ett halvår och när jag säger det säger dom att jag får skylla mig själv som inte hört av mig tidigare. Någon kompensation kan jag glömma. Dags att välja någon annan som leverantör

Stå på dig, be att få tala med den som är ansvarig för support/kundtjänst. Nästa steg är att klaga på tex www.fairshopping.se. Hans G. Larsson, informationsansvarig kundrelationer brukar vara duktig på att svara.

Postad 18 mars 2012 - 12:34

motif
  • motif
  • Lärjunge

• 461 inlägg
  • 0
Telia är bra på ett sätt, sätta dig i evighet till sämsta vilkor oavsett bara dem tjänar sina pengar.
Undrar hur många som väljer Telia komplett för 699 kr mån när Tre och Tele-2 kostar 345 :D Rätt åt Felia hoppas dem förlorar så många kunder.

Postad 18 mars 2012 - 13:16

ZyRox
  • ZyRox
  • Användare

• 142 inlägg
  • 0

Stå på dig, be att få tala med den som är ansvarig för support/kundtjänst. Nästa steg är att klaga på tex www.fairshopping.se. Hans G. Larsson, informationsansvarig kundrelationer brukar vara duktig på att svara.

Jo sant man skulle stå på sig men vem orkar. Det jag tycker är konstigt är att det rör sig om mindre än femhundra kronor jag kan leva utan dom och Telia kan leva utan dom. Det jag inte förstår är att Telia tycker att det är värt att för dom småpengarna få en missnöjd kund. Jag har en stor privat vänkrets som jag ofta hjälper med data och tv frågor Jag jobbar med ett jobb där jag träffar hundratals människor varje dag. Skulle jag efter detta bemötande av Telia rekommendera någon att anlita deras tjänster?............Nej det kommer jag inte att göra

Postad 18 mars 2012 - 16:38

juhapekkar
  • juhapekkar
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Lite osynk igen på hockeyn i tv4.Wikegård ser rolig ut :)

Postad 19 mars 2012 - 09:27

TeliaKundservice
  • TeliaKundservice
  • Telia kundservice

• 2 532 inlägg
  • 0

Med tanke på att det är olika kanalpaket det handlar om får man väl se det positivt att du får byta de omedelbart eller?

Ringer man och beställer stor så ska man inte får det stora paketet menar du?

Markus Johansson
Telia Kundservice

Postad 19 mars 2012 - 09:31

TeliaKundservice
  • TeliaKundservice
  • Telia kundservice

• 2 532 inlägg
  • 0

Som vanligt med TV4 sänds det ju typ 28 olika TV4 dygnet runt så du får gärna säga vilken TV4 du upplevde det på :)

(. Du hittar det under inställningar och TV4 lokalkanal.)

Markus Johansson
Telia Kundservice

Postad 19 mars 2012 - 09:42

Sambuccashake
  • Sambuccashake
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

Med tanke på att det är olika kanalpaket det handlar om får man väl se det positivt att du får byta de omedelbart eller?

Markus Johansson
Telia Kundservice

Problemet är att han fick betala ett högre pris (199) än vad han hade rätt till (139) och ambitionen att betala tillbaka mellanskillnaden (360) var låg (0).

Redigerat av Sambuccashake, 19 mars 2012 - 19:38.

Postad 19 mars 2012 - 11:52

Unregistered33b3a508
  • Unregistered33b3a508
  • Forumräv

• 780 inlägg
  • 0

Ring igen och igen.
Är du ihärdig träffar du på en handläggare som löser ditt problem.
.

Postad 19 mars 2012 - 13:13

Frux
  • Frux
  • Forumräv

• 970 inlägg
  • 0
Sitter på fiber och en 1963-box, och kan väl för att för en gångs skull säga något positivt här säga att TV-tjänsten överlag har blivit stabilare senaste tiden. Inte lika mycket hack och frysningar längre. Ljudsynken går i rätt riktning. Ibland såg folk helt dubbade ut på vissa kanaler men numera är ljudsynken oftast "bara" off, och inte dubbad till ett annat språk...

MEN... :)

Tidigare låg alltid ljudet mer eller mindre före bilden, och det gör det fortfarande oftast. Men nu har det även börjat dyka upp program där ljudet ligger efter bilden. Och då hjälper det ju inte ens att slå på förstärkaren längre och justera lipsync eftersom ljudfördröjningen inte går att ställa till mindre än 0 ms.

Postad 19 mars 2012 - 15:16

Luzen
  • Luzen
  • Användare

• 155 inlägg
  • 0

Wikegård ser alltid rolig ut...

Postad 19 mars 2012 - 16:02

ZyRox
  • ZyRox
  • Användare

• 142 inlägg
  • 0

Markus Johansson
Telia Kundservice

Du har nog missuppfattat mig Markus Vi hyresgäster har ett visst antal kanaler som ingår i hyran men jag nöjde mig inte med dom utan beställde stora paket hon som tog emot min beställning visste väl inte att Akelius hyresgäster har rabatterat på stora paket. Vi får betala 139 kr för det eftersom Akelius betalar en grundavgift för oss hyresgäster Och när jag fick höra från vår hyresvärd att vi kunde få stora paket för 139 kr ringde jag upp er och påtalade att jag skulle inte betala 199 kr utan istället 139 kr. Det inga problem men att jag hade betalt för mycket i flera månader ville hon inte göra något åt. Det jag tycker är konstigt Markus är att jag som kund ska behöva hålla koll på sånt. Det borde ju vara så att om jag som hyresgäst hos en kund hos er (Akelius) borde få det priset som fastighetsägaren och Telia kommit överens om automatiskt. Vad jag menar skulle det vara så svårt att kompensera mig för dom månaderna som jag har betalt 60 kr för mycket.

Postad 19 mars 2012 - 16:17

Unregistered27424def
  • Unregistered27424def
  • Användare

• 199 inlägg
  • 0

Du har nog missuppfattat mig Markus Vi hyresgäster har ett visst antal kanaler som ingår i hyran men jag nöjde mig inte med dom utan beställde stora paket hon som tog emot min beställning visste väl inte att Akelius hyresgäster har rabatterat på stora paket. Vi får betala 139 kr för det eftersom Akelius betalar en grundavgift för oss hyresgäster Och när jag fick höra från vår hyresvärd att vi kunde få stora paket för 139 kr ringde jag upp er och påtalade att jag skulle inte betala 199 kr utan istället 139 kr. Det inga problem men att jag hade betalt för mycket i flera månader ville hon inte göra något åt. Det jag tycker är konstigt Markus är att jag som kund ska behöva hålla koll på sånt. Det borde ju vara så att om jag som hyresgäst hos en kund hos er (Akelius) borde få det priset som fastighetsägaren och Telia kommit överens om automatiskt. Vad jag menar skulle det vara så svårt att kompensera mig för dom månaderna som jag har betalt 60 kr för mycket.

Jag tror Markus förstår precis vad du menar. Däremot är det tråkigt att det kommer ett så nonchalant och närmast sarkastiskt svar. Ringer man in som kollektivansluten kund ska självklart kundtjänst veta att det finns ett "Stor för kollektiv Lagom"-paket som kostar 139:- och erbjuda det (det gäller alla, inte bara Akelius). Att det paketet och vanliga Stor rent tekniskt är olika paket i Telias system är ju definitivt inget man som slutkund ska behöva hålla reda på.

Här har Telias kundtjänst gjort fel, och kompensation ska givetvis utgå. Jag kan inte ens förstå hur man kan hävda något annat.

Postad 19 mars 2012 - 22:54

TeliaKundservice
  • TeliaKundservice
  • Telia kundservice

• 2 532 inlägg
  • 0

Problemet är att han fick betala ett högre pris (199) än vad han hade rätt till (139) och ambitionen att betala tillbaka mellanskillnaden (360) var låg (0).

Vi får betala 139 kr för det eftersom Akelius betalar en grundavgift för oss hyresgäster Och när jag fick höra från vår hyresvärd att vi kunde få stora paket för 139 kr ringde jag upp er och påtalade att jag skulle inte betala 199 kr utan istället 139 kr. Det inga problem men att jag hade betalt för mycket i flera månader ville hon inte göra något åt. Det jag tycker är konstigt Markus är att jag som kund ska behöva hålla koll på sånt. Det borde ju vara så att om jag som hyresgäst hos en kund hos er (Akelius) borde få det priset som fastighetsägaren och Telia kommit överens om automatiskt. Vad jag menar skulle det vara så svårt att kompensera mig för dom månaderna som jag har betalt 60 kr för mycket.

Detta är er sida av problemet men nu har vi dock inte alla fakta så vi kan inte svara på allt men min avsikt var få er att fundera på vad det innebär att ingå ett avtal.

Normalt är det som så att de fastighetsägare som har kanalpaket lagom har fått information om att informera sina hyresgäster om att det finns ett kanalpaket för de som har kollektivt lagom och att det paketet ”stor för kollektiv lagom”. Hyresgästerna ska ringa och 020 755 766 och säga att de vill ha det kanalpaketet på den boxen som tillhör fastigheten. Detta vet jag att Akelius har informerat om i den information som skickats ut till hyresgästerna.

Det enda vi vet i detta fallet är att ZyRox kontaktat Telia och beställt det stora kanalpaketet, vi vet inte om han specifikt sa att han ville ha stor för de som har kollektivt lagom. Avtalet har kommit hem till ZyRox så vad som står i det råder nog inga tveksamheter om.

Vi har ingen aning om han har skaffat det med bindningstid för att få en digital-tv box till eller exakt vad han sagt.

Här har Telias kundtjänst gjort fel, och kompensation ska givetvis utgå. Jag kan inte ens förstå hur man kan hävda något annat.

Om det är självklart att Telia har gjort fel har man rätt till kompensation, men det är inte det i detta fall har nog mina kollegor kommit fram till.

Ring igen och igen.
Är du ihärdig träffar du på en handläggare som löser ditt problem.

Att ringa igen ska inte ge något annat svar så det tjänar inget till normalt sett. Men ZyRox är välkommen att skicka ett PM till mig här så kan jag be någon titta på det igen.

Markus Johansson
Telia Kundservice

Postad 19 mars 2012 - 23:34

ZyRox
  • ZyRox
  • Användare

• 142 inlägg
  • 0

Detta är er sida av problemet men nu har vi dock inte alla fakta så vi kan inte svara på allt men min avsikt var få er att fundera på vad det innebär att ingå ett avtal.

Normalt är det som så att de fastighetsägare som har kanalpaket lagom har fått information om att informera sina hyresgäster om att det finns ett kanalpaket för de som har kollektivt lagom och att det paketet ”stor för kollektiv lagom”. Hyresgästerna ska ringa och 020 755 766 och säga att de vill ha det kanalpaketet på den boxen som tillhör fastigheten. Detta vet jag att Akelius har informerat om i den information som skickats ut till hyresgästerna.

Det enda vi vet i detta fallet är att ZyRox kontaktat Telia och beställt det stora kanalpaketet, vi vet inte om han specifikt sa att han ville ha stor för de som har kollektivt lagom. Avtalet har kommit hem till ZyRox så vad som står i det råder nog inga tveksamheter om.

Vi har ingen aning om han har skaffat det med bindningstid för att få en digital-tv box till eller exakt vad han sagt.

Om det är självklart att Telia har gjort fel har man rätt till kompensation, men det är inte det i detta fall har nog mina kollegor kommit fram till.

Att ringa igen ska inte ge något annat svar så det tjänar inget till normalt sett. Men ZyRox är välkommen att skicka ett PM till mig här så kan jag be någon titta på det igen.

Markus Johansson
Telia Kundservice

Markus du skriver "men min avsikt var få er att fundera på vad det innebär att ingå ett avtal." Jag kan berätta för dig att mitt första avtal skrev jag nog på innan du var född mitt nästa och sista avtal kan mycket väl bli med Fonus ;-) Så det där med avtal kan jag. Jag ringde bara upp till er och sa att jag ville ha stora paketet ingen box ingen bindningstid berättade att jag bodde i Akelius fastighet att dom gått från Comhem till er. Jag visste inte då att man hade rabatt och tydligen inte hon som tog emot beställningen heller. När jag sedan någon månad senare fick veta att man hade rätt till det paket för 139 krringde jag upp i min enfald och trodde på en kreditnota.
Redan på 60 talet var jag kund hos er Telia var på den tiden ensamma på telefonmarknaden som du kanske läst i
historieböckerna ;-) Sen kom andra operatörer in på marknaden och vi konsumenter fick möjlighet att välja. Jag valde att under många år lämna Telia p.g.a. deras höga priser och sämre service. Men nu när vi fick in fiber i fastigheten kände jag att jag skulle ge det en chans för jag ville gärna ha 100 lina. Men nu känner jag bara att jag lätt tar en annan leverantör även om jag få gå ner i hastighet. För som ett gammalt ordspråk säger " En gång Telia alltid Telia"

Postad 20 mars 2012 - 00:38

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

• 3 278 inlägg
  • 0

För några dagar sen fick jag höra av min hyresvärd att vi som hyresgäster ska betala 139 kr/mån för stora paketet. När jag ringer och påpekar detta för Telia säger dom att det är så 139 kr ska vi betala.

Du fick reda på detta av din hyresvärd för några dagar sedan.. och du har alltså suttit och betalat 199:- i över ett halvår. Så tolkar jag din text iaf :)

När jag sedan någon månad senare fick veta att man hade rätt till det paket för 139 krringde jag upp i min enfald och trodde på en kreditnota.

Hur går detta då ihop med det du skriver här?? ATT du "någon månad" senare fick vera att du hade rätt till paket för 139:- .. och "När jag ringer och påpekar detta för Telia säger dom att det är så 139 kr ska vi betala.".. OM du nu ringde efter en månad så borde du la bara betalat 199:- EN gång.. dvs 60:- för mycket.. så hur du får detta till ett halvår kan jag inte begripa :) Med tanke på att du visste redan efter en månad, men fick reda på det av din hyresvärd för några dagar sen :P Låter väldigt konstigt i mina öron :) Förstår att de på Telia har svårt att ta dig på allvar.

Postad 20 mars 2012 - 06:57

Evelon
  • Evelon
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0
Jag upplever sedan en tid tillbaka att ungefär varannan ny inspelning inte går att spela upp.Jag får upp en varningstriang. Jag har fiber och och den senaste digitalboxen med den senaste firmwire. Någon som haft samma problem.

Postad 20 mars 2012 - 08:50

Unregistered33b3a508
  • Unregistered33b3a508
  • Forumräv

• 780 inlägg
  • 0

Att ringa igen ska inte ge något annat svar så det tjänar inget till normalt sett.

Markus Johansson
Telia Kundservice

Jag stödjer mig på min egen erfarenhet. Ring, ring.
.

Postad 20 mars 2012 - 13:03

ZyRox
  • ZyRox
  • Användare

• 142 inlägg
  • 0

Du fick reda på detta av din hyresvärd för några dagar sedan.. och du har alltså suttit och betalat 199:- i över ett halvår. Så tolkar jag din text iaf :)

Hur går detta då ihop med det du skriver här?? ATT du "någon månad" senare fick vera att du hade rätt till paket för 139:- .. och "När jag ringer och påpekar detta för Telia säger dom att det är så 139 kr ska vi betala.".. OM du nu ringde efter en månad så borde du la bara betalat 199:- EN gång.. dvs 60:- för mycket.. så hur du får detta till ett halvår kan jag inte begripa :) Med tanke på att du visste redan efter en månad, men fick reda på det av din hyresvärd för några dagar sen :P Låter väldigt konstigt i mina öron :) Förstår att de på Telia har svårt att ta dig på allvar.

Lilla Markus nu lär du tagga ner lite inte så bra att hetsa upp sig.;-) Jag har inte exakt koll på när och från vilket datum jag skulle betala 139 kr i stället för 199 kr men det borde ju ni se i era loggar Men Markus jag bryr mig inte längre klarar mig gott utan dom småpengarna tyckte bara att det var en princip fråga. Men sitt du där och håll din arbetsgivare bakom ryggen det gör du rätt i men glöm aldrig att inom service yrket brukar man säga att kunden alltid har rätt även om dom har fel. Det kan kosta mer än det smakar att tjafsa om småsaker. Men nu lämnar jag det här har fått en annan leverantör och frågan är nu för mig borta.Ha nu en bra dag Markus

Postad 20 mars 2012 - 13:09

Stänly
  • Stänly
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0

Markus Johansson
Telia Kundservice

Nu är det tisdag.

Postad 20 mars 2012 - 13:10

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

• 1 524 inlägg
  • 0

Lilla Markus nu lär du tagga ner lite inte så bra att hetsa upp sig.;-) Jag har inte exakt koll på när och från vilket datum jag skulle betala 139 kr i stället för 199 kr men det borde ju ni se i era loggar Men Markus jag bryr mig inte längre klarar mig gott utan dom småpengarna tyckte bara att det var en princip fråga. Men sitt du där och håll din arbetsgivare bakom ryggen det gör du rätt i men glöm aldrig att inom service yrket brukar man säga att kunden alltid har rätt även om dom har fel. Det kan kosta mer än det smakar att tjafsa om småsaker. Men nu lämnar jag det här har fått en annan leverantör och frågan är nu för mig borta.Ha nu en bra dag Markus

Nu var det inte Markus som skrev detta till dig. ;)

Postad 20 mars 2012 - 13:25

Unregisteredfa46ece3
  • Unregisteredfa46ece3
  • Lärjunge

• 320 inlägg
  • 0

Nu är det tisdag.

och uppdateringen är kommen... dock vet jag inte vad som är ändrat.
Skall man gå på det tidigare, eftersom de fått backa från SDK 4.3 till SDK 4.1, pga problem, så är det nog inte så mycket mer än tidsbuggen och ev. några nya implementeringar för kommande grejer enl. tidigare uttalande från Markus.

Vet bara att uppdateringen har kommit till boxen som sagt, men är ej hemma så vet ej vad den "gjort".

Postad 20 mars 2012 - 14:19

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

• 3 278 inlägg
  • 0

Nu var det inte Markus som skrev detta till dig. ;)

Jag är smickrad ;) Men nej, jag jobbar inte för Telia, och tänker nog inte satsa inom det yrket heller :) Du får nog skriva till rätt person nästa gång ZyRox. Men tycker att ditt inlägg bara hänvisa ännu bättre till det jag skrev, att det verkar inte finnas så mycket koll på datum, månader etc, när du specifikt antog att mitt inlägg var ifrån Telia Markus B)

Skönt iaf att du är nöjd nu med din nya leverantör :)

Postad 20 mars 2012 - 16:36

TeliaKundservice
  • TeliaKundservice
  • Telia kundservice

• 2 532 inlägg
  • 0
Telia.se stog det en nyhet rörande Viaplay, tyvärr lades den ut lite för fort så innan ni frågar om det. Mer information kommer senare

2012-03-20: Kompensation för uteblivna Premier League-matcher
Vi har tidigare informerat om att Viasat i fortsättningen endast kommer att sända en direktsänd Premier League-match på lördagar kl. 16. Efter samtal med Viasat kommer vi nu att kompensera de kunder som berörs av detta genom att erbjuda tillgång till Viaplay till och med slutet på maj. För att få en kod till Viaplay ska du som Viasat Fotboll-kund kontakta vår telefonkundtjänst på 90200. Det går även bra att få tillgång till en kod via en av våra butiker.

Har du frågor om Viaplay-tjänsten ber vi dig att kontakta deras kundtjänst via [email protected]

Markus Johansson
Telia Kundservice

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.